PDA

Volledige versie bekijken : reisgenoot Thailand gezocht



vryheid35
18 februari 2023, 19:25
Hallo,ben nieuw hier en ben al een tijd van plan om thailand te bezoeken,denk dan aan 1 tot 2 weken verblijf.
mijn voorkeur gaat uit naar Bangkok of pattaya.
omdat dit voor mij de 1e keer is dat ik Thailand bezoek,
zou ik graag met iemand reizen die er al eerder geweest is.
zoek dus een reisgenoot.
ben begin 50 en makkelijk in de omgang.
iemand zin om samen tereizen?
laat maar weten.....

Enter01
19 februari 2023, 09:30
Ik ben geen sociale beer dus ik kan je helaas niet verder helpen. Wat betreft de keuze tussen Bangkok of Pattaya als ijsbeer: vergeet Bangkok zo snel als mogelijk en reis door naar Pattaya. Tenzij je wat toeristische foto's voor het thuisfront nodig hebt natuurlijk.

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

vryheid35
19 februari 2023, 10:08
Hallo Enter,
bedankt voor jou reactie.
Heb je slechte ervaringen op wandel gebied in Bangkok?
Als iemand anders wel intresse heeft om samen tereizen tijdens de trip af en toe samen te wandelen,
mag je reageren.mag ook middels prive bericht.

Enter01
19 februari 2023, 13:25
Gewoon niet veel te doen in vergelijking met Pattaya en relatief duur. Sideline kan soms hele leuke en verrassende ervaringen brengen maar soms ook zwaar teleurstellen.

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

MisterBond68
20 februari 2023, 20:08
Hoi,
ik ga zelf bijna ieder jaar naar Thailand. Er is behoorlijk wat veranderd t.o.v de voor-coronatijd, net zoals het dat bij het ijsberenwandelen ook is.
(Ik ga de laatste 2 weken van juli dat is weliswaar de "regentijd" maar dat maakt daar wat mij betreft niet zo veel uit.) Als je voor de hobby gaat en het ook nog een beetje betaalbaar wilt houden dan zou ik zeggen ga naar Pattaya en laat de de dames uit de GoGo bars in walkingstreet links liggen want die hebben (als ze überhaupt al mee gaan ) op dit moment zodanige barfine prijzen, dat een paard er de hik van krijgt.Prijzen gaan daar richting sharks .... Ook daar is de impact van corona op prijzen en aanwezigheid vrouwen vergelijkbaar met hetgeen je momenteel meerdere saunaclubs in Duitsland beleeft. Vrouwenaanbod minder, prijzen hoger. In Soi 6 zijn de prijzen t.ov, voor corona gelijk gebleven maar kwaliteit vrouwen minder. De negens en tienen werken nu voornamelijk in gogo bars walking street maar zijn niet betaalbaar omdat de bars hun graag vasthouden en bereid zijn daarvoor veel te betalen. Wil je ieder avond iets anders dat er uitstekend uitziet en ook nog tussen de 18 en 30 dan hangt daar tegenwoordig in de nacoronatijd een fors prijskaartje aan. Om het betaalbaar te houden deel je je leeftijd door 2 en tel er 6 jaar bij en je hebt een leuke betaalbare vakantie met redelijk goed uitziende vrouwen op die leeftijd
Walkingstreet is super om uit te gaan en free lancers (90 % van dames die in disco's en bierbars rondhangen en prive tegen een betaling tussen 65 en 100 euro de nacht met je doorbrengen in jouw hotel) te leren kennen maar voor GoGO dames beter richting LK Metro gaan. Om je goed voor te bereiden: Abonneer je op Youtubechannel Everything Pattaya . Hij kent iedere bar van binnen en buiten, kent de do's en de don'ts. En mocht je ook nog uitstapjes gaan doen, denk aan je inentingen Hep a en B, Difterie en buiten de stedelijke gebieden waar nogal eens straat honden met hondsdolheid rondlopen wordt ook Rabius vaccin geadviseerd. Blijf je alleen in stedelijke gebieden dan is er waarschijnlijk niks aan de hand.
PS vlieg niet vanuit Amsterdam dat is vragen om problemen. Duitse luchthavens super meestal krijg je ook nog gratis "Zug zum Flug". Ik woon in Limburg en ga vanuit Frankfurt vliegen met Emirates , tussenlanding in Dubai .
https://www.youtube.com/@everythingPattaya

vryheid35
21 februari 2023, 07:43
Hallo, MisterBond,
Bedankt ook voor de handige info.
Ik zit er zelf aan tedenken om in november of december tegaan en dan zoals enter ook al aanraadde om voor pattaye tekiezen....

mager
21 februari 2023, 15:12
Hoi,
PS vlieg niet vanuit Amsterdam dat is vragen om problemen. Duitse luchthavens super meestal krijg je ook nog gratis "Zug zum Flug". Ik woon in Limburg en ga vanuit Frankfurt vliegen met Emirates , tussenlanding in Dubai .
https://www.youtube.com/@everythingPattaya

Bedankt voor alle info.
Echter, mijn ervaring is dat de betaalde sex hoeveelheid in Bangkok niet onder doet voor die in Pattaya.
Ik verkies ook zeker Pattaya, omdat Pattaya minder vies en heet is dan Bangkok en Pattaya heeft een strand.
De prijzen in Bangkok zijn ook ietsjes hoger, de kwaliteit en kwantiteit zijn vergelijkbaar.
In Bangkok heb je gigantische soapies en massage parlors, die heb je in Pattaya weer niet. Die Bangkok soapies komen vaak alleen maar rijke chinzen en Japaners.

Jouw advies om niet te vliegen vanaf Amsterdan, omdat dat om problemen zou vragen, vind ik een beetje overdreven.
Emirates vliegt vaker op Amsterdam dan op Frankfurt, en Schiphol is een mooie vluchthaven.

Overigens is Phuket ook niet slecht, wel kleiner dan Pattaya, maar Emirates vliegt wel direct op Phuket.

vryheid35
21 februari 2023, 16:16
Hallo Misterbond en mager bedankt voor de tips,zijn zeker waardevol.zit zelf tedenken om eind november/begin december tegaan.eerst paar dagen bangkok en dan pattaya,omdat het mijn eerste keer thailand zou het fijn zijn om samen met iemand tegaan,die er vaker geweest is.dus als iemand zin heeft om samen tereizen voor1 tot 2 weken rondtrekken hoor ik het graag

Enter01
21 februari 2023, 19:41
Vanaf Frankfurt vliegt Thai airways trouwens rechtstreeks naar Bangkok en 30kg ruimbagage is standaard inbegrepen.

Enter01
21 februari 2023, 19:47
Hallo Misterbond en mager bedankt voor de tips,zijn zeker waardevol.zit zelf tedenken om eind november/begin december tegaan.eerst paar dagen bangkok en dan pattaya,omdat het mijn eerste keer thailand zou het fijn zijn om samen met iemand tegaan,die er vaker geweest is.dus als iemand zin heeft om samen tereizen voor1 tot 2 weken rondtrekken hoor ik het graagIk zou er niet te veel over nadenken. Zorg dat je basics geregeld hebt: vluchten, hotels, taxi transfers. Laat je voor de rest verrassen het gaat vanzelf.

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

vryheid35
22 februari 2023, 19:33
ik ga mij zeker verdiepen om die basis dingetjes allemaal teregelen.
heb trouwens wel een lichte voorkeur om de ladyboys daar tegaan ontdekken.
dus als er iemand samen wil reizen in nov/dec en die er eerder is geweest,
zou ik dat graag horen......

JayMan
25 februari 2023, 16:58
Afhankelijk van hoe de financiën zijn wil ik dit eind van het jaar/begin volgend jaar ook proberen zal het in mijn achterhoofd houden. Ben er zelf ook nog nooit geweest, ik ben ook niet zo'n ervaren wandelaar dus je zult aan mij niet veel hebben misschien.

superbuilder2
1 maart 2023, 19:16
als je een avondje wilt stappen, kan dat wel samen. ik ga halverwege mei naar bkk. ik hoor het wel

vryheid35
3 maart 2023, 14:04
Dan wens ik je veel plezier,mijn voorkeur van de reis is toch nov/december.

superbuilder2
3 maart 2023, 22:35
Ja jij ook veel plezier

Befferke3
12 maart 2023, 07:17
Ik ben van 13 tot 26 mei in Pattaya. Iemand die wil afspreken ? Dm

JPtoo
22 maart 2023, 14:59
Ben op dit moment in Pattaya dus als iemand ook toevallig hier is en tips en "strijdverhalen" wil uitwisselen dm mij. Groeten uit een "heet" Pattaya.

Dalton
23 maart 2023, 12:20
Ben op dit moment in Pattaya dus als iemand ook toevallig hier is en tips en "strijdverhalen" wil uitwisselen dm mij. Groeten uit een "heet" Pattaya.

Je moet de plaatselijke gebakjes eens gaan proeven die zijn heerlijk.

cameltoe slide
23 maart 2023, 20:11
Ben op dit moment in Pattaya dus als iemand ook toevallig hier is en tips en "strijdverhalen" wil uitwisselen dm mij. Groeten uit een "heet" Pattaya.


:cheers::cheers: Loop Soi 6 in Pattaya af met een Nederlands vlaggetje in de hand. Dan leer je automatisch alle aanwezige Nederlanders kennen. Heldendaden kunnen dan direct worden ingewisseld in een van de shorttime-bars. Good luck and good fuck! :cheers::cheers:

JPtoo
24 maart 2023, 13:58
Dank voor de suggesties en ben druk bezig om vooral de niet standaard omgevingen te bezoeken. De zogenaamde gentlemen clubs bijvoorbeeld.

vryheid35
25 april 2023, 15:08
Hoi,al iemand die plannen heeft in nov of dec bangkok en of pattaya te bezoeken en samen wil reizen voor een verblijf van 1,5 tot 2 weken?liefst iemand die al eerder is geweest.reageren mag ook via prive bericht......

hasta la pasta
25 april 2023, 15:57
Je moet de plaatselijke gebakjes eens gaan proeven die zijn heerlijk.

De hamburger kraam op de kruising van Soi Diana en Soi Buakhao is helemaal top. Daar kan geen McDonalds tegenop. Naast deze tent kun je overigens ook spaghetti bolognese eten. Ook super de luxe.

hasta la pasta
25 april 2023, 16:06
Hoi,al iemand die plannen heeft in nov of dec bangkok en of pattaya te bezoeken en samen wil reizen voor een verblijf van 1,5 tot 2 weken?liefst iemand die al eerder is geweest.reageren mag ook via prive bericht......

Helaas. Ik ben al wat vaker geweest, maar de Thaise meiden hebben mijn voorkeur voor een gezamenlijk verblijf. Mijn ervaring is dat mijn line-app gloeiend rood staat met verzoeken voor een tijdelijk huwelijk van een week of iets meer als ik hier om vraag. Tip: neem een abonnement op Thaifriendly.com en spreek uit dat een verblijf met een Thaise metgezel voor een periode van 1,5 tot 2 weken je wens is. Je hoeft hierna nooit meer hier te vragen voor gezelschap. De keuze is echt reuze. Succes ermee.

vryheid35
9 mei 2023, 14:44
Leuke website Hasta,maar ben toch op zoek naar iemand die een beetje bekend is in thailand,en sam en wil reizen in de periode nov/dec.hoeven trouwens niet de hele tijd met elkaar op tetrekken het verblijf,dus wie er zin in heeft een onervaren ijsbeer tevergezellen dan graag even contact mag ook middels prive bericht....

vryheid35
25 juni 2023, 11:42
Niemand intresse die samen wil reizen in november/december naar bangkok/pattaya?pm mag ook

schoolmeester
25 juni 2023, 12:12
Je kan toch ook alleen gaan, zeker met jouw nick-name.

cameltoe slide
25 juni 2023, 13:51
Niemand intresse die samen wil reizen in november/december naar bangkok/pattaya?pm mag ook


Ik denk niet dat ze veel antwoorden of aanbiedingen zullen krijgen om iemand te vinden die met hen naar Bangkok vliegt en Thailand uitlegt. Ze zouden slechts het zesde wiel (2e reservewiel) aan de wagen zijn voor iemand die Thailand kent, vooral Pattaya en Bangkok.

Er moet veel samengaan wil iemand een vakantie doorbrengen met een voorheen onbekende man. Vakantiegangers die tempels, winkelcentra en dierenshows willen bezoeken en een strandvakantie willen doorbrengen, hebben een ander dagritme dan vakantiegangers die het nachtleven in willen duiken, die tot in de vroege uurtjes actief zijn en de voorkeur geven aan seks, alcohol, muziek en uitslapen tot in de middag en niet gebruind door de zon naar huis vliegen.

Bovendien zullen vakantiegangers die nog niet in Azië zijn geweest eerder remblokken in Pattaya en Bangkok dan dat ze ervaren hoe het is om samen plezier te hebben. Je zou ze veel gedrag moeten uitleggen, wat ze misschien niet willen begrijpen. Meestal zijn er problemen als je geïnteresseerd bent in dezelfde Thaise meisjes.

Zoek lokaal naar een reisgenoot, bijvoorbeeld in een bar in Soi 6 in Pattaya. Of registreer je op speciale Thailandforums en probeer daar een reispartner te vinden. Hier in het ijsberenforum kun je iemand vinden die uitleg kan geven over een saunaclub en welke vrouwen daar goede service bieden.

vryheid35
26 juni 2023, 04:06
Bedankt voor de tips,ga idd overwegen om alleen tereizen��

denu
26 oktober 2023, 21:53
8 december reis ik af naar patty, laat maar horen