Inloggen

Volledige versie bekijken : Hoog btw- tarief voor peeskamer

Willem2
10 april 2007, 14:01
AMSTERDAM - De tarieven voor prostituees gaan waarschijnlijk omhoog. Raamexploitanten moeten als gevolg van een uitspraak van het Europese Hof vanaf januari 19 procent btw over de verhuur van peeskamers gaan betalen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/61735211/Hoog_btw-_tarief_voor_peeskamer.html?p=19,1

Hollandmale
10 april 2007, 18:10
AMSTERDAM - De tarieven voor prostituees gaan waarschijnlijk omhoog. Raamexploitanten moeten als gevolg van een uitspraak van het Europese Hof vanaf januari 19 procent btw over de verhuur van peeskamers gaan betalen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/61735211/Hoog_btw-_tarief_voor_peeskamer.html?p=19,1.....reden om ons heil te blijven zoeken in saunaclubs :p.

little diablo
10 april 2007, 18:49
tja ik las het vandaag:rolleyes: het :fuck: is nederland was al niet leuk en nu helemaal niet meer:rolleyes:

Saluti L Diablo

sjaakie35
11 april 2007, 12:38
.....reden om ons heil te blijven zoeken in saunaclubs :p.
ook daar zal de belastingdienst 19% gaan innen....dus waarschijnlijk word het daar ook duurder......leuker kunnen ze het niet maken!

Willem2
11 april 2007, 13:22
ook daar zal de belastingdienst 19% gaan innen....dus waarschijnlijk word het daar ook duurder......leuker kunnen ze het niet maken!

Dat valt dus te bezien. Het zijn geen verhuurbedrijven van kamers. Maar uiteindelijk moeten de klanten betalen........

little diablo
11 april 2007, 17:24
Toen ik het europese hof zag staan had ik al zo,n :o Maar let op we zijn creatief;)
Saluti L Diablo

Babbel
11 april 2007, 17:28
De prijzen in saunaclubs zijn al heel lang gelijk gebleven. Dus de kans op een verhoging neemt alleen maar toe.
Dat je voor de ramen weer meer moet gaan betalen dat lijkt me logisch :rolleyes: Die verhoging verdwijnt weer in de zak van pandjesbazen en overheid en daarvoor krijgen de klanten niks terug.

Babbel

little diablo
11 april 2007, 17:36
Tja ik zal er niet minder om:fuck: Toch Babbel;)

Saluti L Diablo