Volledige versie bekijken : Ik ben ziekelijk jaloers
Willem2
10 april 2007, 13:37
Minnares snijdt touwen door van parachute van concurrente waardoor zij te pletter valt. Amerikaanse astronaute wordt beschuldigd haar liefdesrivale te hebben willen vermoorden en man vermoordt ex-vriendin zodat ze niet met anderen uit kan gaan. Allemaal voorbeelden van ziekelijke jaloezie. Hoe kan het zover komen?
http://www.ad.nl/familie_en_relaties/article1226152.ece
little diablo
10 april 2007, 19:00
En dat is nou de reden van geen vaste relatie,. Ze zijn zo jaloers als je eens een keer ergens anders ligt te :fuck: :D
Saluti L Diablo
Babbel
11 april 2007, 17:16
Toen ik nog verliefd was op Ela heb ik dat ook wel gehad. Ik heb dat toen helemaal afgeleerd en zal in een saunaclub niet meer jaloers zijn. Ik kies wel wat anders als de dame niet voor mij kiest.
Babbel
little diablo
11 april 2007, 17:17
Toen ik nog verliefd was op Ela heb ik dat ook wel gehad. Ik heb dat toen helemaal afgeleerd en zal in een saunaclub niet meer jaloers zijn. Ik kies wel wat anders als de dame niet voor mij kiest.
Babbel
Bekend probleem vooral me eerste maanden;) Nu ben ik een wat sterkere beer:D Maar helemaal in de hand hebben we het nooit;)
Saluti L Diablo