PDA

Volledige versie bekijken : Camilia (pools)

little diablo
8 april 2007, 12:44
Haarkleur/-lengte : donker bruin lang haar
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank/B Cup
Nationaliteit/Taal : pools spreekt duits
Leeftijd : 30( al zou je dat niet zeggen)
Tatoeages/Piercings : Tatoeage , ja op het schouderblad
Service: NMC,PZC,TZ
Voordelen: GFE
Nadelen:
Tijdsduur :90 min
Prijs :125 met fooi
Extra’s bij het bezoek:

Deze dame loopt er alweer enkele weken en altijd lacht ze,en kruisen onze ogen elkaar. Telkens weer is er een bepaalde spanning. echter hielt ik bewust wat afstand van haar:rolleyes: . Vrijdag kwam lisa (ook pools en oh zo mooi) naar me toe met een sleutel met als boodschap om met Camilia de kamer op tegaan.
Op te kamer liep de spanning flink hoog op,Haar tegen de muur gedrukt en heftig intens geknütst en 1 1/2 hele goede sex gehad. wow wat een heerlijke meid, gevaren zonne voor L.D. Ze moest terug naar polen en dat vond ik wel erg jammer( misschien wel effe beter:luvlove: ) Tja enkele maanden geleden voor me dat ik zo.n heftige klik had. Na me kamer bezoek dicht tegen haar vriendinnetje Lisa aangaan liggen op het bedje en wat gebabbeld. vervolgens verliet zei samen met Camilia the house om over 2 weken weer terug tekeren:wink: :heul:

Saluti L Diablo

little diablo
22 april 2007, 18:30
Camilia is weer terug in de wei;) Ze zag er lekker mooi gebruind uit in der felle blauwe setje. Toen ik vrijdag in de tuin zat, haar bij binnenkomst gelijk mee naar de kamer genomen:freu: enkele uren daar doorgebracht en dat was wederom top. Afgelopen zaterdag deze sessie weer overgedaan;) Tja :rolleyes:

Saluti L Diablo

little diablo
13 mei 2007, 10:15
Wie o wie is er mee de kamer op geweest en kan meer vertellen ?

tja willem dat is Camilia;)http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5873 ze trekt inderdaad constant met de vrij nieuwe poolse dames op de 2 monica,s( oudere met ook zwart haar en de jongere kleine blonde) Camilia is gisteren avond terug naar huis gegaan:rolleyes: wanneer ze terugkomt wist ze nog niet precies.

Saluti L Diablo

little diablo
9 maart 2008, 15:19
Tjonge weinig recencie,s over haar. Want ze blijft top. Gisteren haar gespot samen met de poolse Monica( klein tenger blond)
Mooie vrouw deze camilia, volwassen uitstraling en bijna altijd gekleed in een afgesneden spijker broekje. Sex was supersss

Saluti L Diablo

rob_stedje
23 oktober 2009, 20:37
Jammer dat er zo weinig over deze super dame geschreven is... Spijtig genoeg is ze in maart 2008 terug naar Polen gegaan om daar haar oude leventje weer op te pakken. Echter gisteren hoorde ik het gerucht dat ze in Villa Vertigo opgedoken zou zijn. Onder welk pseunoniem weet ik helaas niet....Is er wellicht iemand onder ons die dit verhaal weet te bevestigen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn ;-)

Rob

Zakkenleger
24 oktober 2009, 17:42
Geen idee, maar kijk eens of ze ergens op de foto staat hier?

http://www.saunaclub.com/