PDA

Volledige versie bekijken : Shakira

Scarpa
25 augustus 2022, 14:40
De kamer met Shakira was de beste die ik ik tijden heb gehad. Shakira…., naast dat er een Beyonce rond loopt loopt hier ook een Shakira rond. Met piercing in tong, tussen borsten én intiem. Op de sofa het daar bekende tafereel hand onder de badjas, tongzoenen en borsten in je handen. Op de kamer, 80p60, wreef ze haar billen al tegen mijn staaf. Begon te pijpen met ectra tongpiercing, super lekker. En omdat dit mijn vierde kamer was stond ik niet op springen en kon heerlijk genieten. Daarna alle standjes gedaan en in misio heel intens, heel gfe klaargekomen. Dit was echt de lekkerste kamer sinds lange tijd. Met nog 15 minuten over elkaar nog gemasseerd wat ook zij heel fijn vond.

dubbel dd
19 april 2024, 19:48
ja Shakira is een van de beste in Wuppertal vorige week nog uitgeprobeerd gewoon een lekker wijf samen met Naomi met de dames is niets mis alleen de club stelt niets voor wel een nieuwe tegelvloer en de verbouwing is bijna klaar er is binnen kort heropening van de club met wijn en Spaanse gerechten het laatste weekend in april ik ga misschien wel een kijkje nemen

dubbel dd
3 juni 2024, 19:47
26 mei nog geweest de club gaat echt wel achteruit er kan geen lachje meer af en het gaat meer lijken op afwerk seks en het eten kan je beter niet nemen kan zo maar een dag oud zijn jammer voor 40 euro heb je wel betere club met redelijk eten en sex

dubbel dd
23 augustus 2024, 15:51
20 aug in Sky ik heb weer genoten van kamers met Shakira Andrea en een nieuwe dame Laura een leuk fris ding de taal blijft wel een probleem daar want Spaans is niet mijn ding veder is er weer warm water maar het blijft een rare club maar de Seks is prima en daar ga je toch voor de bar ziet er ook beter uit nu de rest nog

theobeart
23 oktober 2024, 23:47
Was ook weer eens op bezoek. Veel nieuwe dames deze keer. Shakira was er ook en we zijn lekker bezig geweest in de relax TV kino kamer. Alles kamers warren er regelmatig bezet zodat. Zo druk had ik het nog niet eerder beleeft.
Service van Shakira was prima.