PDA

Volledige versie bekijken : Angela

Scarpa
25 augustus 2022, 13:35
Mijn koffie werd door Angela aangegeven en ik ging op de sofa zitten. Angela is meen ik ook mid dertig met een mooi voorkomen en slank figuur. Kleine borstjes en slank kontje met mooi koppie. Ik vind haar wel sjiek. Ze loopt niet met alles te koop. Van koffie drinken kwam het niet echt, want ik had weer een tong in mijn mond, mand onder de badjas en een borst in mijn hand. Op naar de kamer….80p60 En deze sessie was toch weer beter dan de eerst met Celeste, deze was GFE. Heerlijk gepijpt, gebeft waarbij zij schokkend klaar kwam waar zij mij op de dag iedere keer aan herinnerde en ik heerlijk klaar gepijpt werd. Daarna diverse standjes geneukt. Ze doet goed mee en heeft de tijd echt volgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar. :freu:

uurtje
25 augustus 2022, 13:58
Equador, zal de 40 ruim voorbij zijn en niet groter dan 160 denk ik. Heeft een litteken op de buik maar dat is meestal niet zichtbaar door bedekkende kleding. Draag vaak zwarte kousen. Zwart/donkerbruin haar. B of C cups die een beetje hangen. Service is buitengewoon goed. Spreekt geen engels of Duits. Redelijk figuur, geen kilo knaller....

Tjeppah
23 september 2023, 17:36
Mijn tweede kamer was met Angela. Een correcte vrouw die me nadat ik haar 50 euro had gegeven me later nog 20 euro teruggaaf omdat dit mijn tweede half uur was. Ze zei 39 te zijn maar ik denk dat tellen niet haar sterkste eigenschap is. Ze robeerde al eerder op de middag een kamer met me te scoren. Toen ik buiten zat kwam ze naar me toe en we zijn voor 5 min naar binnen verplaatst. Een beetje tongzoenen en strelen en checken hoe mijn derde been ervoor stond. Daarna naar de kamer geweest. Een rustige kamer op mijn verzoek waar ze goed inging op mijn wensen. Na 20 min klaargekomen en daarna het half uur nog rustig relax volgemaakt. Service was degelijk en goed. Het eten was eenvoudig en werd niet aangevuld maar het heeft me goed gesmaakt.