Volledige versie bekijken : Mati
blauwebeer
6 april 2007, 08:55
Haarkleur/-lengte : bruin/opgestoken
Lengte dame : 172 cm
Postuur/Cupmaat : Normaal, iets voller op de heupen/C
Nationaliteit/Taal : Italiaans-Pools/Italiaans, Pools en Duits
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : tribaltatoeage op onderbeen/wenkbrauw,neusvleugel en tongpiercing
Service : NMC, PZC, FT, zoenen, beffen,vingeren, russisch, anaal, massage
Voordelen : krijgt een beertje op korte tijd botergeil
Nadelen : enkel voor beertjes met een goed fysieke conditie
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek : zoekt haar prooien zelf uit en geeft niet snel af :hah:
thesickboy
6 april 2007, 09:49
Extra’s bij het bezoek : zoekt haar prooien zelf uit en geeft niet snel af :hah:
Extra's: Geeft ook initiaties in Grieks-Romeins worstelen :smile2: :smile2: :smile2:
blauwebeer
9 april 2007, 21:12
Reeds rond de middag, na een eerste ronde, komen we Mati(lde) tegen. De dochter van een Italiaans/Pools echtpaar is samen met Anita, die ons wenkt, omdat ze slecht gehumeurd is en sex wil. Maar wij willen niet …
Later op de dag blijft Mati nog steeds even vriendelijk, en als ze tergend langzaam een banaan eet, vraagt zij of wij ook een stukje willen, en dan komen natuurlijk wat geile opmerkingen; uiteraard doet ze het erom, en zo houdt zij onze aandacht scherp. :green_smi
Na de sessie met Putri en een kort gesprek met Thesickboy en Sonny doet Krimson nog een laatste ronde.
Er staat er nog meer op zijn verlanglijst dan hij cartouches over heeft. Plotseling wenkt Mati hem, zeer nadrukkelijk, en hij besluit toch maar even bij haar te gaan zitten. Met haar katachtige ogen en haar piercings is zijn totaal zijn type niet, maar hij is toch nog in pauze, en met wat keuvelen heeft hij eigenlijk niets te verliezen.
Dat keuvelen, daar denkt Mati na twee minuten wel anders over, zij begint met haar tong eerst overal likjes te geven, dan in zijn oor te sabbelen, en plotseling gaat haar tong op zoek naar zijn amandelen. Na enige minuten weerwerk daalt haar hand tussen zijn benen af, en hoe zeer hij ook duidelijk maakt dat het nog te vroeg is, die Belgische Schwanz bewijst het tegendeel, en die wil zij op de bank al in haar mondje hebben. :blow:
Nog snel even douchen en dan naar de kamer. Ja, wat al vrij onstuimig op de bank begon, ontaardt in een wilde rit. Alle registers worden opengetrokken, en na een vijftal verschillende standjes neemt Mati hem er nog eens goed tussen, en mag hij niet met stoten ophouden tot zij eindelijk een tweede orgasme bereikt. Ondertussen zet ze met haar gekreun en gesteun wel de helft van de tent in rep en roer, en kruipt ze bij wijze van spreken de muur op. Dan, het condoom eraf, vlug met een papieren doekje wat afvegen, en slurpt ze de laatste druppels nog op, brrrrr…, zij lijkt het echt lekker te vinden. :blow2:
Wat in eerste instantie geen goede keuze lijkt, blijkt uiteindelijk een voltreffer van formaat te worden, zeker voor herhaling vatbaar. Ook zij kan een tweede Belgische sessie wel appreciëren, getuige de wilde aanval die zij uiteindelijk nog op Thesickboy pleegt.
Voorlopig komt zij op 8,5/10 uit, maar dit kan bij een volgend bezoek nog wijzigen. :freu:
:wink:
MiniME
9 april 2007, 21:53
Mati is levensgevaarlijk, maar dan in de goede betekenis van het woord! :D
Die 8.5 ga je zeker nog naar boven bijstellen. Deze dame is zo wild, daar kan (bijna) geen ijsbeer tegen op. Bij MY heeft ze al eens bijna zijn oren (letterlijk!) opgegeten! Is voor alles in en als je niet snel genoeg toeslaat, doet zij het wel.
Kortom: een echt Freude toppertje!
blauwebeer
9 april 2007, 22:15
Die 8.5 ga je zeker nog naar boven bijstellen. Deze dame is zo wild, daar kan (bijna) geen ijsbeer tegen op.
Is voor alles in en als je niet snel genoeg toeslaat, doet zij het wel.
Als haar service zich op deze manier voortzet zal die 8,5/10 zeker nog naar boven bijgesteld worden, laat ons hopen, dan wordt ze wel een echte topper. :freu:
Ondertussen is er toch al één ijsbeer die tegen haar op kon, alhoewel het echt niet veel scheelde ... :hah: :hah:
blauwebeer
17 april 2007, 12:11
Gisteren was Mati, in tegenstelling tot haar Poolse vriendinnetjes, bijzonder weinig in de contactruimte te bespeuren. In de loop van de dag had zij al een beetje met Krimson liggen dollen, maar toen hij zich aan haar voor het meer serieuze werk wou vergrijpen, werd ze plots door een Duitse ijsbeer naar de kino ontvoerd voor een massage die op zich al meer dan een half uur in beslag nam. :eek:
Waarschijnlijk stond zij nog onder de douche toen Krimson reeds huiswaarts keerde. :hah:
Haar score blijft zodoende ongewijzigd. Volgende keer beter. :lostit:
thesickboy
27 april 2007, 08:20
Het paspoortje van deze dame wordt best even bijgewerkt. Mati heeft ondertussen een gloednieuwe tribal-tatouage op haar rechteronderbeen.
Een verslag van Sickboy's sessies met deze Italiaanse furie volgt later nog, hij is nog steeds aan het recupereren:smile2:
blauwebeer
27 april 2007, 08:27
Een verslag van Sickboy's sessies met deze Italiaanse furie volgt later nog, hij is nog steeds aan het recupereren ... :smile2:
... en dit terwijl hij neuriet
http://www.youtube.com/watch?v=hLA3WA9QOh0 :hah:
thesickboy
2 mei 2007, 09:38
TheSickboy is een beer van zijn woord.
Tijdens het laatste bezoek aan Bochum kon ik mij in laatste instantie nog ternauwernood ontworstelen aan de houdgreep van Mati met de woorden: “I’ll be back”.
Ik was dus van plan om een sessie met Mati te doen maar wou deze eigenlijk voor het einde van de dag houden. Dat was buiten de waard gerekend, een korte hernieuwde kennismaking op de bank leidde al snel tot het intiemere werk. Het inleidende werk op de bank was van lange duur en zeer intensief, er was overduidelijk sprake van de alom geprezen ‘klik’.
Een eerste sessie van ruim anderhalf uur werd later op de dag gevolgd door een afsluitende sessie van nog eens 45’.
Twéé uur en 15 min. op één dag met één vrouw op de kamer is TheSickboy nog nooit overkomen (en dan worden de tussentijdse kus-en- knuffelsessies op de bank nog niet meegerekend).
De intense seks en het feit dat Mati mij gedurende de dag geregeld kwam opzoeken zijn natuurlijk strelend voor het ego maar doen bij TheSickboy ook een belletje rinkelen.
Het vrolijke ongeremde, ongeremde, zeg maar furieuze gedrag gaat ook gepaard met een duister kantje. Het totale gedrag van deze dame roept bij mij het beeld op van een gekwetste dame.
Ondanks het gegeven dat ze écht goed is in haar job en het gegeven dat ik mij overduidelijk tot haar aangetrokken voel zal ik in de toekomst toch proberen om deze Mati te vermijden. Geloof me vrij, dit is een katje waar je ook mét handschoenen best zeer voorzichtig mee omgaat.
Of zoals Dave Edmunds in 1979 in het nummer ‘Girls Talk’ reeds zong: “There are some things you can’t cover up with lipstick and powder….”
blauwebeer
26 mei 2007, 19:56
Afgelopen donderdag kwam Mati naar Krimson toe en gaf hem spontaan 3 zoenen. In de loop van de dag was zij bijna niet meer in de arena te bekennen, anders had een kamerbezoek niet ver af geweest.
Als Little Diablo volgende week naar Bochum gaat, kan hij zich best eens aan een :fuck: met haar wagen.
Mauriceyep
1 juni 2007, 21:31
Vandaag heeft Mati mij de complete dag achtervolgd. Bij binnenkomst kwam ik haar meteen al tegen en het moest er vandaag dan ook maar eens van komen. Haar een aantal keren ontweken: wel steeds zoenen, maar als derde sessie kon ik onmogelijk nog aan haar ontkomen. Wat een furie en geilheid op de kamer, afgewisseld met tederheid, wat een vrouw.
Compleet gestoord, kortom een uitstekende mix met mij voor vandaag. Op de kamer doet ze alles wat nodig is: heftig, maar ook teder zoenen; bijten; heftig en teder neuken; zuigen; pijpen en dan nog maar eens ergens anders bijten en slaan. Wat een energie in combinatie met een enorme geilheid.
Na de sessie zijn we elkaar nog een aantal keren tegengekomen (MiniMe had nog een paar belangrijke dingen te doen, dus ik ben ook nog maar even gebleven) uiteindelijk nog ruim een half uur op de bank liggen zoenen, naast de bank op de vloer, half op de bank, op een tafel en als hoogtepunt (nou ja ..) samen naakt aan de strippaal hangend de avond afgesloten.
Matti ... elke beschrijving is te beperkt:plapper: .
MiniME
1 juni 2007, 21:52
Zoals al eerder geschreven is Mati inderdaad 1 van de Paradiso toppers, helaas zag ze mij vandaag niet staan, MY eisde alle aandacht op (en niet alleen van deze dame, ook van alle andere..............toch het AXE effect? :cool: )
Willem2
5 juni 2007, 22:26
Mati is in GT gesignaleerd
Voor het feest ingevlogen :festeer: ;)
MiniME
6 juni 2007, 20:30
en vanaf vrijdag is ze weer in Bochum
blauwebeer
6 juni 2007, 22:09
Oei, oei, Mati in GT, als dat maar goed komt.
Inderdaad, vandaag was deze furie niet in Paradiso te zien.
thesickboy
6 juni 2007, 22:23
Oei, oei, Mati in GT, als dat maar goed komt.
Inderdaad, vandaag was deze furie niet in Paradiso te zien.
TheSickboy is dan ook vandaag op zijn Mati-honger blijven zitten, gelukkig was er nog voldoende ander lekkers voorradig :D :D :D
brothelhiker
10 juli 2007, 11:42
Hallo zusammen,
ich bin zwar unverschämt mit einer Frage anzufangen, aber ich brauche halt hilfe.
Weiß einer von euch wo Mati geblieben ist???? Alle die ich anspreche müßten Sie eigentlich kennen.
Einwenig augeflipptes polnisch/italienisches Girl, kurze rote Haare, piercing in der Nase und in der Augenbraun, Tato am rechten UNterschenkel, hat immer gute Stimmung und Service in der Freude gemacht.
Hat bis Anfang Juni in der Freude gearbeitet und ist danach wohl laut unseren holländischen Kollegen im GT gewerkelt.
Ist sie immer noch im GT?????
Daaaaaaaaaaaaaakkkkeeee für die Hilfe!!!!
Gruß
brothelhiker
thesickboy
16 juli 2007, 09:56
Ook Sickboy is bijzonder geInteresseerd om te weten of deze dame nog steeds in GT rondhangt...
Willem2
16 juli 2007, 15:03
Er zijn wat vragen weg door de databasefout maar volgens Rheinforum is ze gezien in FKK-Salome, Riemker Strasse 110, 44625 Herne
Tel. 0049-2323-387696 (infolijn)
Internet: via http://www.clubneby.de/index2.html
mr rocky
21 juli 2007, 22:23
Mati betekent in mijn taal (indonesisch) "dood" maar dat is ze geenszins, zelden een dame in GT meegemaakt, die echt zo naturgeil is zoal de duitsers het plegen te zeggen; zeer actief en echt voor alles in .
De eerdere beschrijvingen doen haar zeker geen tekort en ik kan haar dan ook alleen maar aanbevelen. De sessie van anderhalf uur had voor mij best nog wat langer mogen duren, maar ik had geen zin om weer naar de pinautomaat te rijden. Dus hopelijk tref ik haar een volgende keer weer. :freu: :freu: :freu: :luvlove:
Behalve Mati vond ik het voor de rest maar matig, weinig nieuwe leuke hertjes.
thesickboy
23 juli 2007, 09:42
Rocky, is jouw ervaring met Mati in GT recent of is ze al van een tijdje terug?
mvg, TheSickboy
mr rocky
23 juli 2007, 19:37
Rocky, is jouw ervaring met Mati in GT recent of is ze al van een tijdje terug?
mvg, TheSickboy
afgelopen zaterdag
:lostit:
thesickboy
24 juli 2007, 07:49
OK, thnx!
Mauriceyep
13 augustus 2007, 21:00
en ze stompt, bijt, stompt, krabt, draait je vingers om etc als de beste .... en dat alleen nog maar als begroeting, omdat ze blij is je te zien :D
thesickboy
14 augustus 2007, 07:55
en ze stompt, bijt, stompt, krabt, draait je vingers om etc als de beste .... en dat alleen nog maar als begroeting, omdat ze blij is je te zien :D
Kan je nagaan wat er gebeurt als ze dan eens boos op je is...:eek: :eek: :eek:
naughtyboy
30 augustus 2007, 11:24
ben ook al een aantal keren met deze dame op de kamer geweest en tja wat kan ik ervan zeggen. Ze zal inderdaad voor menige ijsbeer 2hot2handle zijn. Het is net een tijger die op haar prooi afgaat en daarna niet meer loslaat totdat ze 'm met huid en haar verslonden heeft. Dus wees gewaarschuwd!!!
naughtyboy
14 september 2007, 15:50
Weer trouwens iemand of deze dame ook op vrijdag in Gt. verschijnt, ben namelijk van plan om daar vanavond naar toe te gaan en dan weet ik tenminste al wat ik kan verwachten. Of misschien nog andere aanraders!:roll:
flens
14 september 2007, 21:25
ich kenne Mati noch gut aus der Freude 39, im GT habe ich sie nun auch öfter gesehen, aber noch nicht gebucht.
Die Frau ist anstrengend, daran wird sich wenig geändert haben.
Wenn ich körperlich gut drauf bin, werde ich es wohl mal wagen. Aber schaff ich dann noch die Rückfahrt ?????
Mauriceyep
15 september 2007, 20:28
Weer trouwens iemand of deze dame ook op vrijdag in Gt. verschijnt, ben namelijk van plan om daar vanavond naar toe te gaan en dan weet ik tenminste al wat ik kan verwachten. Of misschien nog andere aanraders!:roll:
Tja, vandaag was ze er in ieder geval, haar haren waren feller rood, past wel bij deze furie :D
brothelhiker
19 september 2007, 08:50
ich war mit Mati sehr oft in der Freude und auch im GT unterwegs.
SIe ist schon etwas sehr außergewöhnliches!!!!!!!!!!!!:teuflisch
Ich habe sehr unterschiedliche und einfallsreiche Facetten von IHr und durch Sie erlebt.
Vom zärtlich GF bis hin zum extremen SEX....(ein Gentlemen genießt und schweigt, sorry):D
Sie ist ein oder mehrere Erlebnisse Wert.
Gruß
Brothelhiker
moskito32
30 december 2007, 18:29
Hat jemand von Euch Mati mal wieder im GT gesehen und weiß, wann sie wieder dort anzutreffen ist?
flens
30 december 2007, 20:17
nein in der letzten Zeit nicht.
moskito32
6 januari 2008, 17:45
vielleicht jemand anders als Flens?
KevinK
6 januari 2008, 19:27
Auf Youppie wurde berichtet dass sie am letzten Samstag anwesend war.
lupocem
6 januari 2008, 21:20
hello everybody,
what can I say more about this girl ???
I met mati this last Saturday.
I had already seen her when she was working in GT before but I had never taken...
she's good and very crazy in the room.
good experience.
:loud:don't worry to go or not with her in the room
you would be not disappointed...:wand:
It's a good target.
Big30
6 januari 2008, 21:42
what can I say more about this girl ???
Say no more :D, apparently you had a good experience ;)!
Regards,
Big30
Rob10
7 januari 2008, 20:45
Hat jemand von Euch Mati mal wieder im GT gesehen und weiß, wann sie wieder dort anzutreffen ist?
Ze was er vandaag weer en we hebben van elkaar genoten, 1 en al Poolse en Italiaanse furie:D
joo
9 januari 2008, 06:30
Op het eerste gezicht niet een meisje om direct op af te stappen (geverfde rode haren, lange kousen), maar heeft continu de smile op haar gezicht en op de kamer een echte topper.
Toen ik zaterdag een uur met haar had gespendeerd, ben ik gelijk naar huis gegaan. Beter kon niet meer...
thesickboy
9 januari 2008, 08:13
Damned!!!
Ik moet dringend nog eens terug naar GT (if I only had time....)
Telkens ik deze naam lees krijg ik warme gevoelens vanbinnen (vooral aan de zuidelijke kant....:rolleyes:) Ik sta nog steeds achter de keuze om haar als tweede te zetten in mijn lijstje van 2007.
Ondanks het feit dat deze furie overkomt als een echte tijger ben ik er zeker van dat er achter deze facade een kwetsbaar klein poesje zit (pun NOT intended)... Dus voorzichtig zijn met deze dame! (ik heb verstand van zieke mensen;))
TSB
little diablo
9 maart 2008, 15:10
Deze had ik begin van de middag al gespot in the house. mmmm geile look, met een indringende blik in der ogen. Maar omdat ik telkens wat anders tegen kwam pas laat in de avond met haar weg geweest. Super ervaring:freu:
Het duurde ook zeker 10 minuten voordat ik bij haar de teugels in bedwang had en der onder controle kreeg. Ze zoent verrukkelijk en der tong is moeilijk te volgen. alleen al van der zoenen werd ik supers geil.
In de grote kamer met haar een klein uurtje doorgebracht. Alles perfect aan der. Heftige sex gehad en ze geniet er zelf ook zekers van. Decibell gehalte is lekker hoog bij der ;)
Saluti L Diablo
flens
30 maart 2008, 20:21
die durchgedrehte Mati hatte gestern eine unangenhme Diskussion mit einem Gast oder sagen wir mit dem Gast im GT üpberhaupt.
Der hat ihr aber ordentlcih die Meinung gegeigt, Matis Stimmung, die zuvor supi war, tendierte dann schlagartig gegen Null.
naughtyboy
3 april 2008, 10:26
Dann muss ich sie aber schnell besuchen damit sie wieder ein bibchen freude und spass bekommt. Ich habe nur sehr gute erfahrungen mit Sie gehabt also...:fuck:
Toppie
5 juni 2008, 00:47
hieronder mijn ervaring met Mati afgelopen dinsdag.
Nadat ik eindelijk een rustig plekje op de bank had gevonden, werd ik gelijk weer lastig gevallen. Een roodharige Italiaans\Poolse kwam op mijn schoot zitten en begon me zachtjes te kussen. Ze is niet mijn type, maar ze is altijd zo druk en geil, dat ik me toch wel een keertje zal laten verleiden door haar, maar nu nog niet! Ik speelde "hard to get", maar de dame gaf niet snel op. (later kwam ik er achter dat ze Mati heette". "Nah du Hübscher? Ich liebe deine breiten Schultern". "Jaja", dacht ik maar zei dat niet hardop want in het Duits betekent dat iets heel anders ;)
Ik stak maar nog eens een sigaretje aan en nipte nog eens aan mijn cappucino en ondertussen werden ik mijn spierballen gestreeld :) Ondertussen zat ik al behoorlijk onder lippenstift :) Ze begreep na een tijdje dat ik het nog echt te vroeg vond en stond weer op. Maar de hele dag hield ze die geile blik op mij gefocust. Na een tijdje zag ik dat ze een groen ijsbeertje had verorberd. Blijkbaar was het hem zo goed bevallen, want ik zag hem werkelijk continu verliefd achter haar aan lopen met als gevolg dat ie nog een tweede keer werd "vernascht" door Mati.
en
Ik bestelde aan de bar mijn laatste Salito toen Mati erbij kwam zitten op de kruk. Ze leunde tegen mijn borstkas en ik vroeg "liegst du gemütlich?". "MMM natürlich ich liebe deinen strammen Körper", zei Mati. Ze was duidelijk bezig met haar 2e versierpoging en aangezien het kort dag werd voor me, liet ik het toe.
Ze draaide zich naar me toe en begon me overal te bevoelen en ik was in eerste instantie nog steeds terughoudend. Ik zag namelijk uit een ooghoek Lorena weer van kamer komen en mss….. Maar het was al te laat. Mati weet namelijk heel goed wat ijsberen willen en dat is afkoeling in een veels te hete bar. Terwijl ik nog ff Lorena nakeek was Mati dus al bezig mij oraal af te koelen. In haar mond had ze een ijsblokje en teasend likte ze me. Eerst mijn imposante borstkas ;) en daarna ging Mati langzaam richting mijn hals. "Aiai dit gaat niet goed", dacht ik. Maar Mati dacht daar anders over. Hop het volgende ijsblokje had ze alweer in haar hand en voordat ik het wist stak ze haar tong inclusief ijsblokje in mijn mond. Van schrik zakte mijn zonnebril van mijn hoofd recht op mijn neus. Mati zag de humor hier wel van in en zette haar zonnebril ook op. De ijsblokjes deden hun werk goed, maar wilde, geile en hete Mati zorgde ervoor dat die afkoeling maar van korte duur was. Na een aantal minuten intens getongzoend te hebben, durfde ik het eindelijk aan om eens om me heen te kijken. "Oeps", echt iedereen, maar dan ook iedereen in een straal van 10 meter keek in onze richting….. Naast me zat een jongeman die voorheen rustig aan het lunchen was, maar hij keek ons met zijn mond vol met grote ogen aan. Rechts van me zag een aantal dames jaloers kijken :) "Das ist ein guter Küsser", leesde ik hun gedachten ;) De sleutel mocht gehaald worden van me, maar Mati ging nog ff wat verder. Ijsblokje nr 3 werd uit haar glas gehaald en de ultieme ijsberentest werd uitgevoerd!!!! Behendig wreef ze het ijsblokje langs mijn toppertje en waarempel hij begon te groeien!!! Later zou ik Ace2 hierover nog sms-en. Hij kon zich niet voorstellen dat een lul stijf kan worden van een ijsblokje, en dus moest ik wel haast een IJSBERENLUL hebben. Jaja het kan ook niet anders he ;)
Na de ultieme test maakte ik mijn badjas weer dicht en ging Mati de sleutel halen. Ik wist in de tussentijd niet welke kant ik moest uitkijken dus keek ik maar quasi nonchalant de tuin in.
Op de kamer bleek Mati ook een beest te zijn. Ze liet me een ruim uurtje werkelijk alle hoeken van de kamer zien. Uitproberen zou ik zeggen :)
Desalniettemin zal ik niet zo snel nog eens met Mati kameren, want er zijn ook zoveel lekkere andere dames he. Maar ga je voor pure geile seks moet je bij Mati zijn (of Gabriella tuurlijk ;))
goldene.zunge
5 juni 2008, 18:04
Blijkbaar geeft de combinatie van Duitse Degelijkheid, Poolse Passie en Italiaanse Inzet steeds weer vuurwerk, niet alleen in GT, maar ook in andere Duitse saunaclubs, waar minder gestoorde, maar daarom niet minder aantrekkelijke cocktails rondlopen.
GZ :p
thesickboy
5 juni 2008, 19:29
Blijkbaar geeft de combinatie van Duitse Degelijkheid, Poolse Passie en Italiaanse Inzet steeds weer vuurwerk, niet alleen in GT, maar ook in andere Duitse saunaclubs, waar minder gestoorde, maar daarom niet minder aantrekkelijke cocktails rondlopen.
Komaan jongen, wie A zegt moet ook B zeggen!
:D:wink:
goldene.zunge
5 juni 2008, 19:46
Komaan jongen, wie A zegt moet ook B zeggen!
Reden ist Silber, Schweigen ist Gold. Zu viele Werbung ist nich gut für die Realität!
Toppie
5 juni 2008, 19:48
wat is er mis met gestoord :)
Toppie
5 juni 2008, 19:49
Reden ist Silber, Schweigen ist Gold. Zu viele Werbung ist nich gut für die Realität!
Als iedereen die mening had dan was het forum aardig leeg :motz:
goldene.zunge
5 juni 2008, 20:09
wat is er mis met gestoord :)
Dass müssen sie Mauriceyep fragen.
MiniME
6 juni 2008, 07:00
MY is blij dat ie zijn oren nog heeft na een encounter met Mati! :teuflisch
Mauriceyep
6 juni 2008, 18:40
MY is blij dat ie zijn oren nog heeft na een encounter met Mati! :teuflisch
Het valt haar niet kwalijk te nemen: Mati heeft iets met lichaamsdelen die uitsteken! Je kan daar namelijk op sabbelen, likken, zoenen etc .. maar Mati geeft de voorkeur aan bijten, trekken, draaien en niet te vergeten losschroeven:eek:
wulf36
20 juni 2008, 17:14
Hallo,
also ich war vor 2 Wochen das erste mal im GT und da hat sich Mati an mich ran :love: gemacht, mich richtig heiß gemacht und ich bin schließlich mit ihr auf eines der Zimmer gegangen.
Dort angekommen, ging Sie erst mal richtig ab, Sie küsste mich richtig heiss auch mit Zunge, ging dann zum französisch über, dann gingen wir in die 69 Stellung und zu guter letzt Sollte ich Sie von hinten :fuck: nehmen, wobei Sie super mit ging, bzw gut dagegen hielt und ich so richtig schön tief in Sie eindringen konnte.:luvlove:
Nach einer Pause von ca 30 min, habe ich mich sehr gerne auf eine zweite Runde mit ihr eingelassen und ich muß sagen diese war noch besser als die erste.:freu:
Seit dem bin ich süchtig nach ihr und ich sagte ihr auch das Sie nun einen Stammgast mehr hat.
Jetzt war ich seit dem noch 3 mal da ohne Sie angetroffen zu haben:heul:
letzte Woche Donnerstag, diese Woche Dienstag und auch heute habe ich Sie nicht getroffen:heul: wenn Sie jemand sieht,fragt Sie bitte mal wann Sie nächste Woche da ist und gebt mir bitte per Nachricht bescheid.
Danke dafür sagt der Süchtige:D
Toppie
21 juni 2008, 23:22
Ich habe ihr am 20 juni gesehen aber erst nach 18.00. Sie hat mich schon wieder im Arsch gekniffen :(
Hallo,
Jetzt war ich seit dem noch 3 mal da ohne Sie angetroffen zu haben:heul:
letzte Woche Donnerstag, diese Woche Dienstag und auch heute habe ich Sie nicht getroffen:heul:
alo wenn wir vom Freitag sprechen, da war sie definitv anwesend. Bist Du Dir sicher ?
blijemotorrijder
22 juni 2008, 20:18
Und Samstag (gestern) war Sie auch da.
Ich war da um 11:30 und dann war Sie schon da.
wulf36
24 juni 2008, 10:23
Hallo Leute, es wäre nett wenn einer für mich ein Date mit Mati am Donnerstag oder noch besser am Freitag so ab 13:00 bis 20:00 h klar machen könnte und mir dann auch noch hier bescheid gibt.
Toppie
24 juni 2008, 19:13
Mati ist heute auch da aber die wird jetzt von irgendeinen fiessen Hollaender fur vier Stunden missbraucht!!!!! ;)
Mati ist heute auch da aber die wird jetzt von irgendeinen fiessen Hollaender fur vier Stunden missbraucht!!!!! ;)
bist Du der fiese Holländer, toppie oder was ?
Haste Dein Laptop mit oder wie ?
Toppie
24 juni 2008, 22:02
bist Du der fiese Holländer, toppie oder was ?
Haste Dein Laptop mit oder wie ?
nee nee ich bin der nette hollander der brav zu hause sitzt und die mama die hand halt :thefinger
nee nee ich bin der nette hollander der brav zu hause sitzt und die mama die hand halt :thefinger
bravo, da klatsch ich doch mal:
:freu:
wulf36
25 juni 2008, 17:20
Ja Danke, das hilft mir aber nicht bei der Frage ob sie auch am Freitag da ist:sleep:
Extince
25 juni 2008, 22:35
Mati is vanaf vandaag drie weken met vakantie en op 17 juli weer te bewonderen in GT :cool:.
mars
5 augustus 2008, 21:57
Mati, ze is me eigenlijk nooit eerder opgevallen maar ik liep een rondje langs de kino en daar sprak ze me kort aan. Ik wandelde verder en zei dat ik in de bar te vinden was, dit was niet tegen” dovenvrouws” oren gezegd want ze is in tegengestelde richting gelopen en wachten me al op. We belande in een huisje en met de raampjes nog open stonden we passievol te lebberen, even werden we gestoord door wat passanten en besloten de raampjes danook maar te sluiten. Ze sleurde me op bed en het al om bekende Oudhollandse droogneuken was begonnen. Enorm wat een hete donder is dit. Al kussend verdween ze naar beneden en pijpte naar hartelust en tijdens dit tafereel vingerde ze zichzelf gretig. Al likkend vroeg ze “spiel mit mir” en stuurde mijn hand richting haar inmiddels zeer vochtige kutje. Al draaiend wist ze het zo te keren dat mijn vinger in het volgende gaatje floepte en sterk werd omklemd. > warte,warte was het volgende, en hoeps daar werd een klein apparaatje uit haar tas getoverd, ze prepareerde het ding om haar hand en masseerde mijn eikel en ballen. Vervolgens draaide de rollen weer om en vingerde ik haar inmiddels nog nattere kutje waarbij ze zelf gretig met haar tril apparaatje haar klitje bewerkte ( een leuk geil samenspel). Nadat ze was gekomen wilde ze hard genomen worden, nu ben ik meer van de tedere aanpak, maar in deze setting was hard zeer gepast. Toen het hele feest ten einde was hebben we toch nog ff liggen roken en een beetje liggen kroelen, ( Kan ze dus ook) een en ander red je simpelweg niet in een half uurtje dus wie met deze dame een wilde sessie gaat ondernemen. Neem de tijd en zorg dat je in goede conditie verkeerd, het duurt wel ff voor dat jij de leiding over deze dame hebt. Maar het is mogelijk.
Toppie
5 augustus 2008, 22:39
Neem de tijd en zorg dat je in goede conditie verkeerd, het duurt wel ff voor dat jij de leiding over deze dame hebt. Maar het is mogelijk.
:bowlol::bowlol::bowlol:Extince :bowlol::bowlol::bowlol:
CLUBSPORT
5 augustus 2008, 22:56
ik krijg sterk het vermoeden dat ik deze dame de laatste keer dat ik er was
jagend aan het werk heb gezien ook ik had een aantal keren oogcontact
maar durfde het niet echt aan omdat ik bang was dat het weer zo'n jagende flop zou zijn die op de kamer plots in een houten pop zou veranderen.
in de kino sprak ze me aan met heey blondie ik dacht ja het is goed met jou heb ik me vergist ? dan moet ik haar toch eens een kans geven
mars
5 augustus 2008, 23:05
ik krijg sterk het vermoeden dat ik deze dame de laatste keer dat ik er was
jagend aan het werk heb gezien ook ik had een aantal keren oogcontact
maar durfde het niet echt aan omdat ik bang was dat het weer zo'n jagende flop zou zijn die op de kamer plots in een houten pop zou veranderen.
in de kino sprak ze me aan met heey blondie ik dacht ja het is goed met jou heb ik me vergist ? dan moet ik haar toch eens een kans geven
joh als je conditioneel in orde bent, kan je de gok gewoon wagen. Maar ik kan onderschrijven ze is onverzadigbaar en sloopt je echt. viel spass
CLUBSPORT
5 augustus 2008, 23:08
man ik heb in de franse alpen ooit in 1 week tijd 650km gefietst :freu:
dan moet het met die conditie toch wel goed zitten :D
mars
5 augustus 2008, 23:10
man ik heb in de franse alpen ooit in 1 week tijd 650km gefietst :freu:
dan moet het met die conditie toch wel goed zitten :D
nou juist niet, dan zal je wel kapot zijn!!!;);)
CLUBSPORT
5 augustus 2008, 23:13
ik durf de gok wel aan :cool::D
MiniME
6 augustus 2008, 07:45
Deze dame heeft tijden in Freude gewerkt en er zijn momenten geweest dat ze zelfs op de bank al iemand (niet nader te noemen :D) helemaal opgegeten had, inclusief zijn oren! :eek:
CLUBSPORT
6 augustus 2008, 10:58
dus jij loopt nu met kunstoren rond ?:D
Josef
6 augustus 2008, 11:13
En heb heeft hij nu ook een kunst LUL???? Of maakt hij kunstjes met zijn ...?.
CLUBSPORT
6 augustus 2008, 13:00
ik moest ineens denken aan die reclame met dat chocolade mannetje :D
MiniME
6 augustus 2008, 14:37
hehe, en ik was het gelukkig niet! :cool:
Randy
6 augustus 2008, 15:29
...iemand (niet nader te noemen :D)
...
Familie van je? ;)
Goedemorgenallemaal
6 augustus 2008, 15:45
Het valt haar niet kwalijk te nemen: Mati heeft iets met lichaamsdelen die uitsteken! Je kan daar namelijk op sabbelen, likken, zoenen etc .. maar Mati geeft de voorkeur aan bijten, trekken, draaien en niet te vergeten losschroeven:eek:
Oh help, mijn neus is een van mijn mooiste lichaamsdelen....:eek:
Josef
6 augustus 2008, 20:21
ik moest ineens denken aan die reclame met dat chocolade mannetje :D
Ik lust geen chocolade mannetje/vrouwtje.Maar geef wel eens chocolade aan de dames.Heb wel eens wat gehoord dat ze er geil van worden???.Maar helaas voor Josef! want zijn toppertje Lilly lust ook geen chocolade.Maar is toch erg geil: En dan wordt Josef op zijn beurt ook weer geil als hij haar ziet,of aan haar denkt.Wat is liefde toch mooi.:happy::knuddelz::inlove:
running man
23 augustus 2008, 07:27
Vrijdag 22/08 in de stromende regen naar GT gereden. Bij binnenkomst viel mij meteen de nieuwe medewerkser op, een zeer ''hubsche'' slanke dame met lang blond haar en een lief snoetje. Ik had nog niet in de gaten dat zij niet beschikbaar was als dame anders wist ik het wel!
Enfin, omgekleed en op jacht.
Ik was rond 7 uur binnen en had al enkele dames gespot, oa Gulcan en Filiz en een duis meisje met een zwart lingerie setje en zwarte lange haren. Deze laatste is gewoon weg niet te krijgen!! Ze schijnt vaste gasten te hebben, zij komt van de kamer af spreekt een ijsbeer aan, en gaat meteen een andere sleutel halen!! Zo rond 20.30 gaat ze altijd naar huis. Weet iemand wie dat is???
Dit zou keuze 1 geweest zijn, maar niet te krijgen, dus verder zoeken. Na een urrtje kwam ik dan langs Mati, ze knipoogde toen ik voorbij liep, en dit zzager zo geil uit dat ik me resoluut omdraaide en haar aansprak.
Na wat smaltalk naar kamer 1. Daar ontstond een sessie die zijn weerga niet kent!!! Zoenen, lebberen, de geilheid stroomde ervan af (en bij mij het zweet..) Ik lag op me rug en we waren innig aan het zoenen, en ze ging me toch te keer.... tijdens het zoende greep ze me vast zodat ik bovenop lag. Heerlijk. Mijn ''grote'' vriend was aan het stijgeren tegen haar buik. Langzaam ging ze over op het pijpwerk wat ze redelijk goed deed. Het neuken daarna was nog veel beter!!! Nadat k klaar kwam gingen we door met zoenen ne het duurde dan ook niet lang voordat ik weer hard werd.
Ik heb aar daarna tussen de tieten genomen en dat was heerlijk. '''willst du noch mahl'' vroeg ze zacht, en keek me daarbij zeer geil aan. ''ja'' was mijn antwoord, hier hoefde ik niet lang over na te denken. De tweede sessie bestond hoofdzakelijk uit kussen en trekken, waarna ik voor de tweede keer heerlijk kwam.
Ik ga altijd voor de slankere dames in een club, Mati hoort hier niet bij, maar voor haar maak ik een uitzondering!!!
Wat een dag.
The Saint
23 augustus 2008, 15:04
Vrijdag 22/08 in de stromende regen naar GT gereden. Na een urrtje kwam ik dan langs Mati, ze knipoogde toen ik voorbij liep, en dit zzager zo geil uit dat ik me resoluut omdraaide en haar aansprak.
Na wat smaltalk naar kamer 1. Daar ontstond een sessie die zijn weerga niet kent!!! Zoenen, lebberen, de geilheid stroomde ervan af (en bij mij het zweet..) Ik lag op me rug en we waren innig aan het zoenen, en ze ging me toch te keer.... tijdens het zoende greep ze me vast zodat ik bovenop lag. Heerlijk. Mijn ''grote'' vriend was aan het stijgeren tegen haar buik. Langzaam ging ze over op het pijpwerk wat ze redelijk goed deed. Het neuken daarna was nog veel beter!!! Nadat k klaar kwam gingen we door met zoenen
Ik was er al om 13u30 (droog weer :D) en eerst was er natuurlijk -Belg zijnde - de 4x400m mannen en de finale 4x100m vrouwen (zilver voor België:freu:) in Beijing op Eurosport die ik wou volgen. Daarna wat dessert opgepeuzeld, een sauna genomen, wat bijgekletst met een paar Nederlandse beren en dan was ik nu wel vastberaden om mijn favo Vanja als eerste te kiezen en me niet meer te laten strikken door andere schoonheden. En schoonheden, die waren wel heel talrijk vandaag: beter en meer dan maandag.
Vanja was wel druk bezet want ik zag ze niet voor 16u. Dan maar wat gewandeld en weer zag ik dat die roodharige meid aanwezig was net zoals
maandag. Ik had al gemaild naar RAUL7 of hij wist wie ze was en hoe ze was: Mati, was zijn antwoord toen. Zij was mijn nummer 1 voor de 2de sessie en ik viel ook in de smaak bij haar want af en toe zond ze me een blik en toen ik haar s passeerde, wilde ze al kennismaken maar ik beet op mijn tanden want ik was op zoek naar Vanja die normaal na de barbecue de GT weggaat. Uiteindelijk zag ik haar plots in de bar een dessert nuttigen en toen ik aanstalten maakte om op haar toe te stappen was een andere beer mij net voor. Grr uiteindelijk lukte het later toch ... klus 1 geklaard.
Dan net voor de barbecue kennis gemaakt met nog een aantal Nederlanders waaronder een heel leuke 65'er die een zwembroek droeg met als opschrift:
pas op: zwenkt uit. :teuflisch
Net voor de barbecue in de zetels nog aangevallen door latinoduo en dan (minder) lekker gegeten, wel wat leuke Vlamingen leren kennen uit het Antwerpse. Daarna buiten wat bijkletsen want vanaf 5u was ontzettend druk: het grote GT-minpunt vind ik: met een 50tal DVP's en heel veel beren is er binnen te weinig plaats om te eten en is het er veel te warm: ze zouden gerust een heel stuk van de tuin mogen inpalmen en een paar binnenruimtes van maken ofwel meer overdekt maken.
Dan werd het stilletjesaan tijd om Mati op te zoeken maar die was niet te bespeuren en ik hoorde ook dat er al wachttijden van 15à20 minuten waren. Gelukkig was het leuk toeven met de nieuwe Antwerpse en Nederlandse vrienden maar Mati bleef maar weg of zou ze naar huis zijn: ik was bijna op weg naar de balie toen ze plots rond 10u schat ik in de bar verscheen: ze werd onmiddellijk gewenkt door het gezelschapstrio waar ik bij zat en toen die zeiden dat het voor mij was kreeg ik al een lekkere gepiercte tongzoen te verwerken. Na wat extra schermutselingen(waaronder een stevige beet in mijn pink :eek: )was little saint paraat en gingen we op kamer maar wachttijden. Uiteindelijk besloot ze om te wachten in de ligzetel tgo het bed naast de sauna en dat duurde ook al gauw een kwartier maar dat werd met tongzoenactiviteiten goed gevuld: we gingen bijna buiten een kijkje nemen in de tuin toen het gordijn openging in de wellnessruimte. En dan was het idd een lawine aan zoenen: eerste 5 minuten was ze enorm heftig waarbij ze mijn pijngrens verkende en dan weer zacht en tegelijk intens en ze zei: je kust zeer goed, daarna pijpen terwijl ze me voortdurend met haar ogen bleef volgen en dan een 3tal standjes waarbij ze met een aantal malen "weiter machen" te schreeuwen, wou klaarkomen.
Ik uiteindelijk ook in missionaris klaargekomen en daarna nog flink wat nagezoend.
En wat leuk is, in de bar daarna komt ze je regelmatig met een tongzoen begroeten als ze passeert. Ze kan zelfs een aantal woordjes perfect Nederlands, geleerd van een relatie van 7 maanden met een Antwerpse vriend, zo vertelde ze me.
Besluit: ik vind haar een soort kruising tussen een PSE en GFE. Herhalingsgevaar: 100%
The Saint
23 augustus 2008, 22:43
Het paspoortje van deze dame wordt best even bijgewerkt. Mati heeft ondertussen een gloednieuwe tribal-tatouage op haar rechteronderbeen.
en een tongpiercing :plapper:
thesickboy
24 augustus 2008, 08:40
en een tongpiercing :plapper:
Aangepast!:wink:
Rob10
27 augustus 2008, 12:59
Maandag 25-8 kwam ze in de middag binnen en na een paar knipogen naar de kamer vertrokken. Het was weer vanouds, vorige keer was alweer een dik jaar geleden zo ongeveer. In haar paspoort kan ook anaal worden vermeld;)
Het Rode Mannetje
4 september 2008, 22:23
Die Mati lijkt afentoe zo gek als een deur maar je kan er wel zeer geile sex mee hebben :cool:
Ace2
4 september 2008, 22:39
Die Mati lijkt afentoe zo gek als een deur maar je kan er wel zeer geile sex mee hebben :cool:
De vrouwelijke variant van Ace2 :D
Picasso 1
5 september 2008, 07:28
De vrouwelijke variant van Ace2 :D
Kutvent :D
Toppie
5 september 2008, 14:46
Kutvent :D
WILLEM2 INGRIJPEN!!!! DIT IS EEN PERSOONLIJKE AANVAL OP EEN VOORAANSTAAND FORUMIKOON!!!!! DIT KAN NIET!!!!
Dickydik
5 september 2008, 16:43
WILLEM2 INGRIJPEN!!!! DIT IS EEN PERSOONLIJKE AANVAL OP EEN VOORAANSTAAND FORUMIKOON!!!!! DIT KAN NIET!!!!
Is helemaal geen aanval...... is slechts een verkorte samenvatting van Ace2's persoonlijkheid: een vent die van kutjes houdt.... ;)
en daar is niets mis mee, daar lopen er wel meer van binnen GT rond....:cool: (inderdaad, altijd met zonnebril....)
thesickboy
5 september 2008, 18:54
..een vent die van kutjes houdt....
En nu gaan we hier weer verder over dat van Mati. We weten allemaal dat er over haar k*tje veel sterke verhalen te vertellen vallen.
TSB, gek van Mati
thesickboy
12 september 2008, 13:18
TSB, gek van Mati
...en dat wordt alleen maar erger...
Afgelopen woendag kom ik GT binnengewandeld, het was meer dan een jaar geleden dat ik Mati had gezien. Mati stapt op me af en met de woorden 'de Belg uit Bochum' duwt ze haar tong in mijn keel.
Nice!
Gedurende de dag geregeld genoten van knuffels en plaagpartijen, ook twee keer op de kamer geweest, magische momenten!
Mati lijkt mij net iets minder gestoord dan vroeger in Freude, het duistere kantje is er een beetje af, ze lijkt beter in haar vel te zitten en dat maakt haar voor mij nog aantrekkelijker.
TSB heeft het even zwaar te pakken!:wand:
The Saint
2 oktober 2008, 23:24
...en dat wordt alleen maar erger...
.
TSB heeft het even zwaar te pakken!:wand:
Join the club. Ik heb het ook zwaar te pakken maar zij eveneens en zelfs nog meer denk ik.
Op één of andere manier kan ik haar eindeloos doen genieten tot zij uitgeput na de 5de maal zegt "ich kann nicht mehr" ...
"Het wordt alleen maar erger": deze uitspraak geldt voor zowel Mati als mezelf: Als de volgende maal nog intenser wordt dan 1/10, dan weet ik niet waar dit voor ons zal eindigen ... en dan heb ik het niet over meer dan 5x maar
over de vragen die ze me stelt: die worden alsmaar intiemer en 'gevaarlijker' ...
thesickboy
3 oktober 2008, 08:47
Join the club. Ik heb het ook zwaar te pakken maar zij eveneens en zelfs nog meer denk ik....
Opletten met Mati beste Saint!
Géén katje om zonder handschoenen aan te pakken, zie IM
mvg, TSB
Toppie
3 oktober 2008, 09:32
Opletten met Mati beste Saint!
Géén katje om zonder handschoenen aan te pakken, zie IM
mvg, TSB
Eerst Vanja en nu Mati..... Je weet ze wel te kiezen Saint :). En TSB heeft gelijk dus "geniet maar met mate en hou beide ogen open!" (tja dat ik dat nog eens zou zeggen.....)
Berdinio
3 oktober 2008, 09:53
Ook ik heb maandag heerlijk van Mati genoten na de sessie zei ze "Thanke". de eerste sessie met sussane die was ook super (vond haar charen stone looks hebben en toen deed ze ook the move en was ik verkocht) genoten na de sessie zei ze "Thanke".
Maar nu Mati.
Het was echt geil geweest niet meteen een type waar ik voor val maar na paar tongzoenen vroeg ze me mee naar de kino en daar sleurde ze me op bed en begon zeer geil te pijpen.
Na effe dacht ik moet toch maar zimmer doen :-).
Waaw daar ging het feest gewoon door.
Heerlijk mati jij ook thanke :-). See you next time
thesickboy
24 oktober 2008, 09:32
Uit welingelichte bron vernomen dat Mati even op vakantie is. Indien ze weer gespot wordt in GT zou ik een seintje (op forum of via IM) ten zeerste op prijs stellen.
TSB
Toppie
24 oktober 2008, 09:48
Zal ik doen kranker junge ;) dacht dat ze tien dagen zou wegblijven maar kan me vergissen
Toppie
4 november 2008, 11:06
info speciaal voor the sickboy: mati is er weer. Zie haar net binnenwandelen
The Saint
4 november 2008, 12:02
info speciaal voor the sickboy: mati is er weer. Zie haar net binnenwandelen
en ikke!! Doe haar de groeten (echte voornaam gebruiken!)
Toppie
4 november 2008, 12:12
Zal ik doen :)
Toppie
4 november 2008, 16:31
Groeten gedaan. Mati straalde toen ze je naam hoorde saint.
Toppie
4 november 2008, 17:04
Oh ja voor de liefhebbers onder ons. Ein dreier met mati en gabriella behoort tot de mogelijkheden. Beide zaten elkaar op te geilen om toppie zo ver te krijgen maar ik bedankte voor de eer. Ik geef de beurt door aan Extince en sickboy :)
The Saint
11 december 2008, 14:04
.... Het was van 3 oktober geleden dat we mekaar gezien hadden (dacht eerst 1 november maar toen was ze nog in Polen) en het was eraan te merken. Ik zat nog maar net aan de toog van de bar een cola te drinken en te smsen toen er plots 2 handen
voor mijn gezicht kwamen... ik dacht eerst: toch weer niet Nikita of Gloria
die op jacht zijn, maar nee het was Mati. Na een korte begroeting zei ze snel:
ich komme gleich... wellicht ging ze snel ff douchen... ik had ondertss een cafe latte besteld maar veel kon ik daar niet van nippen, want daar kwam Mati terug en vleide zich tegen me aan en na 1 minuut zei ze , kom mee,
we gaan ons ergens neervleien en ze nam me mee naar het bed in de wellness
waar we afwisselend uitgebreid bijpraatten, tongzoenden, knuffelden toen we
na een kwartier onderbroken werden door een dame die hier wou seksen
maar toen we opstonden bleek er toch plots een kamer te zijn vrijgekomen
voor haar ... 5 minuten later stelde Mati ook voor om etwas geileres te doen en ze fluisterde in mijn oor: ik heb vandaag mijn dildo bij...
Het was in blokhut 14 (met 2 spiegels) waar de schermutselingen gingen plaatsvinden en het was 2 uur hemels en de GFE/BFE's waren alomtegenwoordig...
De vibrator deed zijn werk goed en k heb met volle teugen genoten hoe ze dit
alles combineerde op hetzelfde moment met little saint... meer wil ik er niet over kwijt.
Na wat aftersales met Mati en een jacuzzi'tje ben ik om 21u voldaan naar
België vertrokken.
(Mati vertrekt halverwege december terug naar Polen tot 6 januari)
TSB: gecopieerd uit GT-algemeen
thesickboy
12 december 2008, 08:46
...... ik heb vandaag mijn dildo bij...
Die heeft ze de laatste tijd wel vaker bij...:D:D:D
;):wink:
Tiga
3 januari 2009, 09:05
(Mati vertrekt halverwege december terug naar Polen tot 6 januari)
TSB: gecopieerd uit GT-algemeen
Ze was er gisteren al hoor :lostit: Mijn eerste keer met haar, wat een meid, beetje apart maar geweldige beleving. Het zoenen kun je geen zoenen meer noemen, daarvoor is het veel te heftig, net als de rest overigens. Kan er weinig anders van maken. Gelukkig nog een meid waar je een half uur mee kunt rollebollen zonder na 15 minuten buiten te staan (dat ligt ook wel eens aan mij hoor).
JerryHD
5 januari 2009, 00:16
sie gibe dir das was krigst du nie....
peppie
23 januari 2009, 18:58
welke dagen werkt MATI in gt
gr PEPPIE ( eet niet elke dag bloemkool )
Ace2
23 januari 2009, 19:35
Vandaag
The Saint
23 januari 2009, 20:37
ze heeft geen vaste dagen, maar zondag komt ze niet vaak
Cupido
23 januari 2009, 22:19
Vandaag
inderdaad vandaag. Hoe weet je dat toch Ace? Je moest trouwens de groeten van haar hebben!;)
Gr.
Cupido
Fritzzz
25 januari 2009, 12:26
Deze DVP, weet wat plezier is en beleefd dat zelf ook, althans die indruk wekt ze regelmatig. Je moet wel tegen een stootje kunnen, en is niet geschikt voor tedere GFE....prima voor het apenkooien voor gevorderden..:teuflisch:teuflisch:teuflisch
Fritzzz
28 januari 2009, 22:55
Ook aan het profiel van Mati is eigenlijk weinig toetevoegen. Ze was mn eerste prooi van de dag slecht 5 min na binnenkomst stond ze al met een sleutel klaar. Het volledige arsenaal aan goeie porno illusie is weer de revue gepasseerd, incl. haar kleine trillende vriendje. Wel altijd oppassen voor dr nagels en hap en bijtgrage manieren, want voor je weet heb je thuis wat uit teleggen...Ook hier geldt dat wederzijds respect en humor een prima en gezellig uurtje opleveren.....
Note: Wel voor gevorderde Apenkooiers...:roll3::roll3::roll3:
Fritzzz
13 februari 2009, 11:14
Mati was gister mn eerste verovering, of was t andersom? Na haar binnenkomst kwam ik er niet onderuit, ze moest en zou met mij naar de kamer, of was het toch andersom? De perfecte illusie tot in de puntjes nauwkeurig uitgevoerd...aparte klasse dit.., wel voor gevorderden overigens..:teuflisch:fuck::teuflisch
borys749
18 februari 2009, 18:00
ich habe gehöret das sie wild ende machen mit diese job....
weis welsche was uber diese thema...?#
wimp
18 februari 2009, 20:04
zijn er meer die stoppen lees ik:
(mag nog geen url's versturen) maar het is een andere Poolse, Monika
blauwebeer
19 februari 2009, 17:26
Tja, dat zei ze twee jaren geleden ook al. :loud:
Dat komt ervan als ze hun neus teveel aan de binnenzijde in plaats van aan de buitenzijde poederen. :hah:
Bb :wink:
Momfer
20 februari 2009, 11:22
Dat komt ervan als ze hun neus teveel aan de binnenzijde in plaats van aan de buitenzijde poederen. :hah:
Bb :wink:
Momfer is daar behoorlijk allergisch voor. Dat komt waarschijnlijk omdat ik zo'n bloedhekel heb aan die kalklijnen op het voetbalveld. Maar er zijn er legio die juist hun neus daar boven de grond willen steken.
thesickboy
3 maart 2009, 10:23
Ondertussen uit een goed ingelichte bron vernomen dat Mati effectief gestopt is. Binnenkort zal ik deze dame verhuizen naar de oude doos.
Sickboy heft uit diepe smart een klaagzang aan en weet dat vele beertjes hetzelfde voelen...
http://www.youtube.com/watch?v=L28CnhmeAD4&feature=related
TSB
naughtyboy
4 maart 2009, 06:30
kLOPT, naar aanleiding van jouw bericht heb ik haar gisteren gebeld en gevraagd hoe het nu werkelijk zat en ja zij bevestigde me dat ze inderdaad gestopt is met dit werk. Ze vond het welletjes geweest zei ze, ik weet echter niet of er misschien nog een andere reden is/was waarom ze zo opeens gestopt is, maar ze vertelde me, niet meer te hoeven werken en dus dat dan ook niet meer te doen........
Voor vele ijsberen zeker een gemis :heul::heul::heul: