Volledige versie bekijken : Turkse dames
comando
5 april 2007, 18:49
waar kan ik lekkere turkse dames vinden in nedeland en duitsland
Stiffmaster
6 april 2007, 09:49
Zeker een aantal in Goldentime, Lucy, Filiz, Eileen en vele andere, maar er zullen zeker ook andere plekken zijn, waaronder Yin-Yang, andere ijsberen weten zeker nog meer plekken. Veel plezier ;) ;)
waar kan ik lekkere turkse dames vinden in nedeland en duitsland
little diablo
8 april 2007, 10:37
Zeker een aantal in Goldentime, Lucy, Filiz, Eileen en vele andere, maar er zullen zeker ook andere plekken zijn, waaronder Yin-Yang, andere ijsberen weten zeker nog meer plekken. Veel plezier ;) ;)
Yasmi is ook een lekkertje:freu: ze was er gisteren weer maar werkt meestal maar tot een uur of 7:rolleyes:
Saluti L Diablo
Willem2
8 april 2007, 13:00
Jeanette in de PHG.
Niet voor mij maar er was een ijsbeer die er al een hele tijd komt en er heel wat gehad heeft en die er zeer over te spreken is .......
little diablo
8 april 2007, 13:18
Jeanette in de PHG.
Niet voor mij maar er was een ijsbeer die er al een hele tijd komt en er heel wat gehad heeft en die er zeer over te spreken is .......
Mijn ervaring is wel dat de turkse enorm zelf ook genieten:D
Saluti L Diablo
Babbel
11 april 2007, 20:17
Saluti L Diablo
Ze houden niet van varkensvlees en ook eekhoorntjesvlees vinden ze kennelijk maar niks.
Heb er wel wat gehad maar er zit gewoon te vaak een flop tussen. Misschien moeten we maar weer eens een enquete openen ;) .
Babbel
blauwebeer
11 april 2007, 20:47
Dat wordt pas duidelijk als ze na een tijdje loens gaan kijken, in tegenstelling tot Russinetjes, die genieten van de eerste minuut. :love:
:wink:
comando
11 april 2007, 20:58
werken er geen van de turkse dames in nederland in diverse clubs
little diablo
11 april 2007, 22:44
Dat wordt pas duidelijk als ze na een tijdje loens gaan kijken, in tegenstelling tot Russinetjes, die genieten van de eerste minuut. :love:
Jij hebt inderdaad veel ervaring met turkse dames. Want dat ze loens kijken weet je alleen als je echt met ze ge:fuck: hebt;) En hun ook het nodige genot hebt bezorgt:freu:
Saluti L Diablo
Willem2
13 juni 2007, 12:27
Ik heb weinig geluk met turkse dames :o En ook niet in GT, zie Mia. Waar anderen spreken over heerlijke ervaring zijn ze bij mij erg middelmatig.
Gelukkig blijven er genoeg anderen over
pascal
13 juni 2007, 19:49
gulcan,een mooie turkse meid,die ik in gt ontmoette,ze was daar met filiz. waar kan ze toch zijn? kent iemand haar?dat was toen echt de moeite,die wil ik nog eens hebben
carrera-gt3
14 juni 2007, 07:45
Club Penelope in Essen
www.clubpenelope.de
Willi69
14 juni 2007, 09:30
Ik heb weinig geluk met turkse dames :o
Die wollen gepoppt und nicht massiert werden! :baby2:
Willem2
14 juni 2007, 10:31
Die wollen gepoppt und nicht massiert werden! :baby2:
Meistens wollen die gar nichts :o :green_smi
kurwa
1 maart 2008, 01:06
WAAR ZIT DIE (TURKSE) JEANETTE DIE 2 JAAR TERUG (
+-2006) IN DE HAPPY WERKTE?
hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Willem2
1 maart 2008, 01:12
WAAR ZIT DIE (TURKSE) JEANETTE DIE 2 JAAR TERUG (
+-2006) IN DE HAPPY WERKTE?
hmmmmmmmmmmmmmmmmm
In de Vulkanstrasse in Duisburg
PS :loud: JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN :D;)
Willem2
1 maart 2008, 10:12
Haal er ff terug naar de PHG :)
Volgens mij rijd jij makkelijker langs de Vulkanstrasse dan ik :rolleyes: Daarnaast kan je er volgens Knabbel heel goed en goedkoop PIZZA eten :D;)
kurwa
17 april 2008, 17:41
mijn dank is GROOT!!!!
kurwa
17 april 2008, 17:42
ik ga dr halen!
kurwa
19 augustus 2008, 09:15
heb de hele vulcan strasse afgestruind!!! helaas... iemand een adres of nummer????