Volledige versie bekijken : Yaris, Dominicaanse, Leeuwarden (Rengersstraat Hofje) kamer18
Komkommertijd
23 juni 2022, 10:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif
Yaris (Dominicaanse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:Heerlijke spontane gekke meid, spreekt een beetje NL
Komkommertijd
23 juni 2022, 20:00
Kamer 18.
Vandaag haar bezocht...btw ze heeft een doorzichtige beugel.
Ze is zo geil als .... Mijn hand werd bij binnenkomst gelijk in haar kruis geduwd, kreeg ook direct aardig dikke zoenen.
betalen was lastig omdat mijn (andere) hand niet bij mijn geld kon.
Betaling is uiteindelijk gelukt en heb het geld neergelegd,
hiervoor bedankte ze mij en borg het geld op.
Ze ontdeed zich van onderkleding en mijn hand werd nu gedirigeerd,
zodat ik mijn vinger(s) naar binnen kon verplaatsen terwijl zij haar bovenstuk uitdeed.
Gelijke tijd een klein wasbakje vullen met water. ....
ff pauze zodat zij zichzelf uitgebreid van onderen kon wassen.
Bakje leeggooien en weer vullen om mijn intieme delen te reinigen (voor zo ver nodig).
Beetje voorspel met zoenen ..ja ook tong... mijn jonge heer kreeg nog steeds alle aandacht.
maar steeds werd mijn hand naar haar spleetje geleid die kleddernat was en mijn vinger (bijna) brandblaren van kreeg.
Mijn handen moesten de gehele tijd haar aanraken en ze zei voortdurend "lekker".
Het pijpen ging stevig en erg diep. Ik hou zelf niet van stevig naar ik lees dat de meeste wandelaars dit wel appreciëren.
ook weer tijdens het pijpen wilde ze steeds gevingerd worden (ik heb korte armpjes en kon er nauwelijks bijkomen)
Ze heeft een poosje op top gezeten, om vervolgens weer te gaan pijpen...
uiteindelijk heb ik zelf besloten om het laatste zelf te doen waardoor zij weer wat tijd had om de balzak met haar tong te extra reinigen.
Na gedane arbeid nog een massage gehad.
Ben weer gelukkiger naar huis gegaan dan ik was gekomen.
Greez Jope
Mrcll088
29 november 2023, 18:23
Ik ben een paar keer langs haar gelopen maar uiteindelijk toch bij Anna binnen gestapt. De laatste paar keer dat ik er was heb ik haar helaas niet getroffen, loop haar steeds mis. Is er iemand die misschien haar telefoonnummer heeft? Ik zou graag een afspraak met haar maken.
Mrcll088
30 januari 2024, 12:54
Inmiddels geweest vanmorgen, het viel mij heel erg tegen. Super gehaast, veel 'nep' kreunen en vragen om meer geld! Helaas
Alt008
21 juli 2024, 23:03
Vandaag (volgens mij Yani of Yari -Dominicaanse ) bezocht. Jope heeft allemaal echt prima omschreven. De dame doet echt goed haar best. Alles er op en er aan. En PZC echt prima, ik ben gemiddeld+ geschapen, maar hij verdween met graagte geheel. En als je van stimulatie van je prostaat houdt..... prima adres. Good value for money. Een aanrader.
Tino !975
19 oktober 2024, 17:52
vanmiddag bij deze dame geweest ,was eerst bij moulin roughe geweest maar daar zaten bijna alle gordijnen dicht,toen doogelopen naar esparanza daar hetzelfde verhaal toen teruggelopen naar moulin roughe nog niks verandert toen maar naar love en joy veel kamers leeg en uiteindelijk bij het hofje kwam ik deze dame tegen ze had een erg aantrekkelijk gezicht met een mooie vriendelijke uitstraling,gekozen voor alleen pijpen zonder condoom €40 zei ze ik gaf €50, toen zei lekker relaxt pijpen ik zei is goed,en het was prima voor elkaar lekker gezoend en mocht overal aanzitten,ze is erg aardig ,bij het eruitlopen van de kamer liep naar links en daar zat rechts een mooie slanke donkerblonde weet iemand daar iets over,er was eerst een smal doodlopend gangentje en gelijk de kamer rechts!Het pijpen was prima ,verderom nog meer had ik vandaag geen behoefte aan
Moontanner
20 oktober 2024, 05:59
Hallo Tino!1975
Die andere dame waar je het over hebt zit, als ik je verhaal goed interpreteer, op Hofje 12. Deze dame is al wel gesignaleerd maar heeft nog geen naam. Zie
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst&p=852205#post852205 Even scrollen naar #1622
NB deze lijst bevat ook een plattegrond met kamernummers.
Tino !975
20 oktober 2024, 16:24
ga mij de volgende x even in verdiepen,als ik meer weet laat ik het weten
Pijpfitter
21 oktober 2024, 04:11
Tino, ben je klaargekomen in haar mond?
Tino !975
28 oktober 2024, 18:53
nee ,dmv aftekken ,ben niet zo snel met klaarkomen,denk dat het daar aan lag,maar kan ook zijn als je dat wil je dat moet afspeken dat dat weer extra kost ,geen idee
Tino !975
28 oktober 2024, 18:56
had geen behoefte om haar te neuken,qua lichaam is ze niet echt mijn type,ze heeft wel een leuk koppie en kan wel lekker pijpen
marcelasnl
13 april 2025, 20:25
Afgelopen week Yaris bezocht.
Alle recensies hierboven kloppen, zeer spontane meid en een service voor 50 euro die je tegenwoordig niet meer tegenkomt, hooguit als je in een priveclub voor 1 uur boekt tegen een hoge prijs.
Naast kussen en pijpen bood ze een anaal massage aan tijdens het pijpen en na de actie nog een rugmassage.
Zoals de 1e recensie al aangeeft is ze een vrolijke en ietsje gekke meid, maar dit maakt het dus juist zo leuk om haar te bezoeken. Gewoon toen ik langs haar raam liep was ze één van de weinige dames die echt spontaan na het raam kwam en een beetje
zat te dollen, ook het 2e rondje dat ik weer langs haar raam liep bleef ze spontaan en poogde op een zeer positieve manier mij naar binnen te krijgen.
Dit bezoekje was de kers op de taart van een dagje erop uit leeuwarden.