PDA

Volledige versie bekijken : Martha, Dominicaanse, Leeuwarden (Hofje 10)

NNN2024
19 mei 2022, 19:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Martha (Dominicaanse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:N.V.T.
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Aftrekken, Vingeren, Slikken
Extra info:Leuke meid. Klaarkomen in mond mogelijk

firm
24 mei 2022, 14:17
Waarom herhalingsgevaar 4 ipv 5 sterren?

Pijpfitter
26 mei 2022, 08:39
Ik neem aan dat tongzoenen niet mogelijk is? En slikken, heeft ze je sperma doorgeslikt? Moet je vragen naar cim? Is het pijpen op nivo Magdalena? Want ik zou haar willen proberen voor een pijpbeurt met cim en slikken. Haar vingeren is ook erg mooi.

firm
3 juni 2022, 08:55
Ik heb haar bezocht. Bij de deur 50 euro afgesproken neuken, beffen en pzc. Maar toen ik eenmaal op bed lag, wou ze voor pzc mij extra laten bijbetalen. 50 euro zei ze. 20 zei ik. Niet genoeg zei ze. Ok zei ik, dan doen we met condoom. Maar Martha probeerde mij over te halen door met haar tong langs mijn ballen omhoog via mijn lul tot vlak bij de eikel te likken. Net niet dus. En dat was verdomde geil. Dus mijn frustratie over geen pzc was volledig weg.
Heb haar nog flink gebeft, ook in positie 69 waarbij ik af en toe mijn lul uit haar mond haalde, ik kwam bijna klaar.
Achterlangs geneukt. En klaar laten pijpen, met condoom dus. Martha pijpt lekker.
Dus ik zou haar weer bezoeken, ondanks dat ze bij de deur de belofte niet waarmaakte.

Prima
5 juni 2022, 17:46
en waar zit of staat jullie magdalena , de super pijpster

Pijpfitter
6 juni 2022, 05:26
Magdalena is al dik twee jaar buiten beeld helaas.

Gerardkaaskop
4 december 2022, 15:49
Magdalena stond op zeer hoog niveau wat betreft pijpen. Daar kunnen weinig dames tegenop. Martha pijpt goed. Denk dat firm geen pzc kreeg omdat hij ook wilde neuken en beffen. Denk dat €50 dan te weinig is. Maar dat had ze dan direct moeten zeggen vind ik. Ik had dus voor €50 pzc en dus geen andere opties. Herhaling zit er wel in en ben benieuwd hoe ver ik met haar kan gaan en tegen welke prijs

En ben je nog op herhaling geweest. Op het oog vind ik Martha wel sexy.

firm
5 december 2022, 18:18
Ik ben er al wel weer een paar keer geweest. Pzc doet ze, maar niet klaarkomen in haar mond. Neuken beslist niet zc.
Is ook niet erg trouwens, de sex is verder prima. Vooral beffen vindt ze heerlijk. Laatste keer heb ik haar 100 euro gegeven. En al zal ik bij andere dames meer waar voor mijn geld krijgen, dat is niet altijd waar het bij mij om draait. Nee, Martha is een heerlijke afwisseling.