Volledige versie bekijken : Hoe lang duurde je kortste sessie in een FKK-Sauna club
Big30
2 april 2007, 23:24
Tijd gaat in als je de kamer betreedt en wordt gestopt als je je ding hebt gedaan!
Geef ook even een uitleg waarom het bezoek zo kort duurde, extreme geilheid of wellicht een wat minder klik met de dame :D :eek:!
rplover
2 april 2007, 23:28
voor mij o tot 5 meter, bed stond vlakbij de ingang :D
Jansen
2 april 2007, 23:32
Ik heb niet direct een record,maar ik ben in PHg met Tamara uit Iran meegeweest toen ik net binnen was.
Ik was bloedgeil en heb meteen een lekkere lichtgetinte dame met grote borsten en een mooie steek kont meegenomen.
Op de kamer wou ze niet kussen,pijpen was heel matig,beffen mocht wel maar geen vingers er bij.
Ik heb haar toen na 8 min. op zijn :fuck: :fuck: hard genomen en toen ik klaar kwam meteen opgestapt.
Na 12 min.stond ik weer buiten.
Later op de avond heb ik weer heerlijk met een andere dame nu Poolse(katja) mijn half uur volgemaakt.
little diablo
2 april 2007, 23:47
Wat een enquete weer:rolleyes: ik speel het liefst eerst een poos met me tongetje en dan :fuck: onder de 20min ben ik nog nooit de hut uitgekomen volgens mij.
Saluti L Diablo
Gustomass
2 april 2007, 23:48
Tot nu toe nog geen echte korte sessies in een FKK club mee hoeven te maken. Zou me een bijsmaak geven die waar ik nog wel eens aan terugdenk als ik aan Amsterdam denk.
Nee, als ik met een dame het halve uur niet zou volkrijgen , omdat zij mij sneller leeg zou krijgen, dan is het voor mij geen geslaagde sessie.
Je kan ook nog andere dingen doen en als zelfs dáár geen interesse of geen zin voor zou zijn bij één of beiden, ja dan is het helemaal niet meer geslaagd te noemen.
Van de meer dan 150 sessies sofar kan ik me geen 5 echt slechte sessies ophalen.
Een beetje geluk en een beetje proberen tevoren in te schatten hoe de klick, hoe de chemie tussen ons beiden is en dan wordt het meestal goed, zeer goed en ook regelmatig gewoon te gek goed voor woorden, dat moet je gewoon meemaken.
Fascinerend vind ik altijd nog een goede kwalificatie in dat geval.
Wat een mooi leven toch, nietwaar??
Gustomass gusta mas.
Jansen
2 april 2007, 23:55
Tot nu toe nog geen echte korte sessies in een FKK club mee hoeven te maken. Zou me een bijsmaak geven die waar ik nog wel eens aan terugdenk als ik aan Amsterdam denk.
Nee, als ik met een dame het halve uur niet zou volkrijgen , omdat zij mij sneller leeg zou krijgen, dan is het voor mij geen geslaagde sessie.
Gustomass gusta mas.
Ik heb gehoord dat het al 10 min. duurt voor dat jij uit je badjas bent gestapt,en je slippers uit hebt omdat je je veters niet los krijgt :rofl:
(Sorry geintje:teuflisch )
Forza...germania
3 april 2007, 00:12
Ik heb éénmaal een sessie afgebroken na een minuut of 7 à 8......there's an Angel:eek: , maar niet in mijn geval.......:green_smi
Willem2
3 april 2007, 00:18
Ik heb toch ook wel gehoord dat er heren zijn die vinden dat als een sessie langer dan 10 minuten duurt, de dame slecht zou zijn :eek: . De redenatie was het volgende : Als zij me niet binnen 10 minuten klaar kan krijgen dan is het niks :cool: . Misschien een andere denkwijze wat betreft tijd en kwaliteit ;)
:wink:
rplover
3 april 2007, 00:22
Ik heb toch ook wel gehoord dat er heren zijn die vinden dat als een sessie langer dan 10 minuten duurt, de dame slecht zou zijn :eek: . De redenatie was het volgende : Als zij me niet binnen 10 minuten klaar kan krijgen dan is het niks :cool: . Misschien een andere denkwijze wat betreft tijd en kwaliteit ;)
Neen, Willem, je vergist je, dat is enkel van toepassing in het SKW :teuflisch
Forza...germania
3 april 2007, 00:31
Inderdaad RP Lover, want SKW is dat niet de afkorting van Slechte KWaliteit :confused: :confused: .
Willem2
3 april 2007, 00:32
Het ging over saunaclubs:cool: Maar in het SKW is het toch binnen de 5 minuten :D ;)
rplover
3 april 2007, 00:44
Inderdaad RP Lover, want SKW is dat niet de afkorting van Slechte KWaliteit :confused: :confused: .
Ja. Wegblijven. Heel slecht. Zo slecht, man, dat kan jij niet geloven.
Las ik net niets van een sessie afbreken na 7-8 minuten van je? Dat was SOEPERTROEPERkwaliteit, toch niet in een saunaclub, neen, dat kan toch niet.
Was je verdwaald misschien? Ben je toch wel gaan klagen bij moeder overste, hoop ik :D
rplover - die Forza wel leuk vindt (nou ja , leuk) maar die nog steeds wacht op zijn 10 euro ;)
Forza...germania
3 april 2007, 00:49
Ja. Wegblijven. Heel slecht. Zo slecht, man, dat kan jij niet geloven.
Las ik net niets van een sessie afbreken na 7-8 minuten van je? Dat was SOEPERTROEPERkwaliteit, toch niet in een saunaclub, neen, dat kan toch niet.
Was je verdwaald misschien? Ben je toch wel gaan klagen bij moeder overste, hoop ik :D
rplover - die Forza wel leuk vindt (nou ja , leuk) maar die nog steeds wacht op zijn 10 euro ;)
Nee, dat was in het SKW....alweer een jaar of 3 geleden, toen dat nog overheerst werd door die Nigerianen......was wel een lekker blondje hoor.
rplover
3 april 2007, 01:22
Nee, dat was in het SKW....alweer een jaar of 3 geleden, toen dat nog overheerst werd door die Nigerianen......was wel een lekker blondje hoor.
Hoe, 3 jaar geleden?
Volgens uw bericht was dat toch 2007?
Een lekker blondje in het skw? Dat kan je niet menen, FZ ;)
Gustomass
3 april 2007, 06:54
Ik heb gehoord dat het al 10 min. duurt voor dat jij uit je badjas bent gestapt,en je slippers uit hebt omdat je je veters niet los krijgt :rofl:
(Sorry geintje:teuflisch )
Hebben ze er ook bij verteld of de dame dan met haar handen over elkaar zit of juist iets anders aan het doen is.
Er zijn van die dames die zijn zo hongerig dat ze gelijk beginnen en je simpel niet de tijd krijgt om je uit te kleden.
Heeft ook wel wat moet ik zeggen.;)
gustomass gusta mas
Saruman
3 april 2007, 08:49
Mijn kortste sessie was 40 minuten.
Die was heel leuk en heftig, maar in de kleedkamer vroeg de dame toch 75 euro. Dan had ik beter het uur volgemaakt. Maar ik begrijp de dame wel, ze had wellicht een `manager` met een stopwatch.
Voor de rest ga ik altijd voor het volle uur.
30 minuten is zo rechttoe rechtaan, en ik streef altijd naar een bepaalde mate van wederzijds genieten. Ook voor en na de sessie trouwens.
Langer dan 1 uur doe ik normaal niet. Dan ga ik liever na de sessie nog iets samen drinken en wat praten, en dat kan soms ook lang uitlopen.
Saruman, die kwaliteit verkiest boven kwantiteit
Hollandmale
3 april 2007, 09:18
....met Hongaarse Janet, in YY. Heb 'n dikke 10 minuten op bed gelegen, toen had ze het al voor mekaar met haar wondermondje :p.
Was niet erg aan het eind van de avond, had weinig tijd en wilde toch nog 'n rondje maken. Janet bleek toen de ideale keuze :smile2:.
blauwebeer
3 april 2007, 09:24
Mijn kortste sessie was 40 minuten.
Die was heel leuk en heftig, maar in de kleedkamer vroeg de dame toch 75 euro....
Saruman, die kwaliteit verkiest boven kwantiteit
... wat eigenlijk spotgoedkoop was voor een sessie met een Colombiaanse wereldster. :freu:
Krimson, die goedkoop dikwijls duurkoop vindt :wink:
Stiffmaster
3 april 2007, 14:14
Een keer in GT een zeer korte tijd al met al denk ik nog geen 10 minuten, en niet omdat ik zo geil was, maar gewoon omdat ze alles deed wat ik nou net niet wilde :angryfire :angryfire heb toen maar voor de eer bedankt en terug gegaan naar de bar :ranting2: :ranting2: .
neukie
3 april 2007, 14:35
Ik heb eens 26-30 min daarbij gedoen: Bij me: 30 min. In de saunaclubs (ik moet eens tellen) misschien 10 keers. Dat is niet veel. Zo 7 keers zijn shit gewest, 3 keers goe. De tal seven is ook niet veel.
Mijn gewoone tijdsduur: veeeeeeeel langer. Een neuk-event is hoe een bezoek in een goede resto. Je hebt alleen 2 dingen nodig. Tijd en money.... :D
Mauriceyep
3 april 2007, 17:44
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=18759#post18759 deze dame was mijn kortste sessie ...... ongelooflijk dat ze nog steeds af en toe in Gt rondloopt er zijn dus nog steeds mannen die er in trappen ..
Big30
3 april 2007, 22:19
Zojuist paar berichtjes naar dit topic verplaatst ;),
Rplover, Rex, LD, Jansen, FG et. al. aan de praat! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5811)
Ik vind het wel een leuke toppic big30, maar je vergeet iets!
Er zijn kleinere clubjes waar de meiden per 20 minuten werken!
Dat is dus gewoon lossen en weer opladen, maar wel eens plezant voor een keer.
Als ik het moet bekijken voor een 30 minuten sessie kom ik zo rond de 15 minuten uit.
neukie
4 april 2007, 18:03
Er zijn kleinere clubjes waar de meiden per 20 minuten werken!
Een FKK-sauna-club? Welke? :confused: Of een party-treff of een gewoone club?
Silvester
4 april 2007, 21:02
Gisteren in de kino van yy het tafereel aanschouwd hoe een onwetende ijsbeer door gehaaide Sonja in pakweg 3 minuten vakkundig entsorgt werd....:cool:
blauwebeer
4 april 2007, 21:07
Gisteren in de kino van yy het tafereel aanschouwd hoe een onwetende ijsbeer door gehaaide Sonja in pakweg 3 minuten vakkundig entsorgt werd....:cool:
In deze rubriek zou die ijsbeer dat eigenlijk zelf moeten neerpennen.
'Reporters ter plaatse' blijkt een andere rubriek te zijn. :nee:
Een FKK-sauna-club? Welke? :confused: Of een party-treff of een gewoone club?
FKK-Venus(Duisburg), Amnesia(Castrop-Rauxel), Villa Romantica(Recklinghausen),FKK-Grimberg (Gelsenkirchen), Villa Arabella (Wattenscheid)
En zo heb je nog wel meer clubjes die een 20-minuten-systeem toepassen.
blauwebeer
7 april 2007, 20:01
De kortste sessie was bij Chantal in PSW.
Het had enerzijds met ijsberengeilheid en anderzijds met het afwerkgedrag van de dame in kwestie te maken.
Met dank aan een visioen van een ijsberenschoonmoeder :eek: duurde de sessie al bij al toch nog twintig minuten.
thesickboy
8 april 2007, 09:19
Tijdens zijn allereerste bezoek aan GT werd groentje Sickboy in de kino te grazen genomen door een zeer bedreven Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&highlight=sonja).
Binnen het kwartier was Sickboy 75EUr armer en Sonja 10cc zwaarder :smile2:
Jansen
21 april 2007, 15:26
Gisteren in Livingroom ook maar 12 min. volgehouden met deze dame.
Zij was zo slecht dat ik na 12 min. weer buiten stond.
Ik had op de avond nog in GT Sousa nog gesproken die net een slechte sessie gehad had met een chinese.
Ik dacht nog dat is lang geleden bij mij,maar een uur later was ikzelf de lul.
bootyfan
29 maart 2009, 21:22
Ik geloof dat ik het kwartier niet gehaald heb bij Naomi (hun).
Best een mooie meid, die je God weet wat allemaal belooft en uiteindelijk op de kamer als een sneltrein over je heenwalst.
Eens en nooit meer...
PS: hierover heb ik wel ergens een recensie geplaatst bij YY.
foots
29 maart 2009, 21:29
Heren, beren,
Ooit ik dacht met pinksteren 2008 in VV met een oogverblindend mooie Braziliaanse een seconde of 20. Niet dat ik er trots op ben, was incl. 5 seconde stripshow.
Wel was de sessie een min. of 5 want we hebben zeker 2 keer alle verdiepeingen gezocht naar kamer 10 (in de kelder).
Groet, Foots :wink:
Bosco
29 maart 2009, 22:42
10 min. Toen ze zich had uitgekleed was de zin bij mij al weg. Ik heb haar toen mijn verontschuldigingen aangeboden, en eerlijk gezegd dat ik duidelijk een foutje had gemaakt.
noglangnietuitgewandeld
26 mei 2009, 16:07
Toen ik de allereerste keer bij Bernds kwam, was Svenja mijn nr. 4.
Ik heb de kamer nog gehaald, maar daar heeft het amper 5 minuten geduurd.
Zegt meer over haar pijpvaardigheid dan over mijn potentie.
Bij latere sessies met haar maakte ik het half uur wel vol, maar dan was ik erop voorbereid. Die eerste keer niet.
Kortste "date" in YY was 45 min , meisje kon niet langer .
Dus als ik bovenstaande lees mogen we niet zo klagen :D
Gr ,
rplover
26 mei 2009, 17:57
Heren, beren,
Ooit ik dacht met pinksteren 2008 in VV met een oogverblindend mooie Braziliaanse een seconde of 20. Niet dat ik er trots op ben, was incl. 5 seconde stripshow.
Wel was de sessie een min. of 5 want we hebben zeker 2 keer alle verdiepeingen gezocht naar kamer 10 (in de kelder).
Groet, Foots :wink:
DE 20 seconden sessie, geen kat(er) die beter doet (als we het al beter mogen noemen :hammer:)
Je mag nog blij zijn dat ze er een condoom heeft overgetrokken, beste Foots, anders had ze wel 75 euro kunnen innen, en had het je 3,7 euro/sec gekost, nu maar 2,5 euro/sec :thefinger
Diezelfde dag is ondergetekende "lekker bedot", ook in de catacomben, ze dwong me op haar borsten te komen, likte alles op, en tot mijn verbazing slok ze alles door. Als ze me nu gewoon die 25 euro had gevraagd, had ze ze zo ook wel gekregen :D
erpee :wink:
lustman
26 mei 2009, 20:47
De eerste maal dat ik met Tina de slanke Duitse krullebol in Phg 2004 naar de kamer ging. Werd zo geil en opgewonden van haar verschijning dat het gebeurt was in minder dan 10 min. :p
damals im sommer 2007 .....
loredana / shakira hat mich in 7 minuten in das paradies geschossen .... es kam mir wie stunden vor aber ein guter freund hat in der zeit einen halben saunagang gemacht !!!
naja der fehler eines anfängers ........ aber zu dem zeitpunkt trotzdem irre
groets ozzy1:wink::wink:
TT Man
10 juni 2009, 14:15
Na een paar minuten ontdekken dat je bedpartner ongesteld is (geworden?), net voordat je aan een befbeurt wilt beginnen.
Voor mij genoeg om de sessie af te breken.
Jünther
10 juni 2009, 18:00
Zondag 07/06/2009 een sessie gehad van ca. 8 minuten met éne Jay in Acapulco.
Ik had het kunnen weten: toen ik haar aansprak bleek ze te antwoorden in het Nederlands; dat had al de eerste voorbode moeten zijn.
Jay is een tengere vrouw van de Nederlandse Antillen (in NL in Rotterdam opgegroeid) die haar geluk in de Duitse FKK-clubs beproeft. Ze gaf tijdens het slechtlopende gesprek behoorlijk af op de Duitsers en de Duitse taal. Rotterdammers en Duitsers liggen elkaar gewoon niet. Deze Jay had een FKK-club sensitiviteit van 0.
Tijdens dit gesprek had ik dus al spijt van mijn keuze.
Eerste fysieke afknapper: op de kamer bleek dat ze twee pleisters op haar lichaam had: één boven op haar been, en 1 op haar kont. Dat trek ik al moeilijk.
Daarna ook nog zo stom geweest om 1 likje te beffen. Die natte la bleek zo zuur als 'room over tijd'. Peristaltische samentrekkingen in mijn slokdarm waren het gevolg.
Eigenlijk had ik toen al moeten aftaaien, maar ik was nog zo beleefd om dan maar even op eigen kracht te finishen. Uiteraard dus ook niet geneukt. Ik moest daar niet aan denken. Het apparaat protesteerde heftig.
Eén van van mijn slechtste ervaringen ooit. Zeker de slechtste ervaring in mijn geliefde stamclub ACA.
Ik heb er geen stampij over gemaakt, maar geloof me, ik had alle recht dat wél te doen.
Gelukkig was mijn eerste sessie die dag het tegenovergestelde: echt super met een heerlijke 'schlampina'.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. That's life folks.
De kortste sessie duurde 1 minuut. Haar naam was Jeanine, een zeer mooie Duits/Venezolaanse meid. Heeft ook nog in Sixsens gelopen. Het was rond Kerst in Happy Garden. Ze had het laken net op het bed gelegd en begon zich uit te kleden. Tijdens het uitkleden vertelde ze me dat ze een fooi wilde van €40,-- ivm met Kerst. Haar gezegd dat ik dat echt niet ging doen, maar ze bleef bij haar standpunt. De kamer toen gelijk verlaten. Uiteraard niets betaald.