PDA

Volledige versie bekijken : Rplover, Rex, LD, Jansen, FG et. al. aan de praat!

rplover
2 april 2007, 15:01
@ all : weten jullie ook het onstaan van deze uitdrukking?
You can take a girl out of a ..., but you can't take the ... out of the girl?

Hint: het is alvast niet "BAR", dat hebben de Amerikanen er eeuwen later van gemaakt in Bangkok.
En deze uitdrukking had wel degelijk iets te maken met alcohol ( de Bangkokiaanse dan ;)), vooraleer ze verbasterd is naar wat coco eigenlijk bedoelde.
WIe het vindt betaal ik een pint in een saunaclub :teuflisch

rplover - gewoon quizmaster vanaf nu :smile2:

little diablo
2 april 2007, 21:59
WIe het vindt betaal ik een pint in een saunaclub :teuflisch
:
je bent nooit te vinden in een sauna club:rolleyes: dus...............................:teuflisch

Saluti L Diablo

rplover
2 april 2007, 22:04
je bent nooit te vinden in een sauna club:rolleyes: dus...............................:teuflisch

Saluti L Diablo
Das ook een manier om te zeggen dat je de oplossing niet kent natuurlijk :teuflisch

Hoe kan jij nu weten dat ik nooit ben te vinden in een saunaclub? Helderziende misschien? :D

uptown girl
2 april 2007, 22:12
Hi allen,

Ik kan beamen dat onze rp-lover zeker een bezoeker is van een saunaclub en dat hij heel goed doorheeft hoe het er aan toe gaat in deze bussiness.

Ik zie je snel.

groetjes:freu: :wink: :wink:

little diablo
2 april 2007, 22:13
Das ook een manier om te zeggen dat je de oplossing niet kent natuurlijk :teuflisch
De oplossing is duidelijk:smile2:

Hoe kan jij nu weten dat ik nooit ben te vinden in een saunaclub?
Ook dit is heel duidelijk:eek:

Helderziende misschien? :D

En dat zeggen er meer:teuflisch

Saluti L Diablo

Rex
2 april 2007, 22:13

Hoe kan jij nu weten dat ik nooit ben te vinden in een saunaclub? Helderziende misschien? :D

LD heeft gewoon gelijk, je bent ook nooit te vinden in de saunaclubs. Wel aanmelden en benadrukken dat je komt,wij maar wachten en jij komt niet??

little diablo
2 april 2007, 22:17
LD heeft gewoon gelijk, je bent ook nooit te vinden in de saunaclubs. Wel aanmelden en benadrukken dat je komt,wij maar wachten en jij komt niet??
Welk zinnetje zal die Big30 toch verwijderd hebben:rolleyes: ;)

@ big30 de tijden van het recenseren kloppen niet,bij mij is het al wat later

Saluti L Diablo

Rex
2 april 2007, 22:22
Hi allen,

Ik kan beamen dat onze rp-lover zeker een bezoeker is van een saunaclub en dat hij heel goed doorheeft hoe het er aan toe gaat in deze bussiness.

Ik zie je snel.

groetjes:freu: :wink: :wink:

Nou noem eens een paar sauna clubs dan waar manneke RpLover is geweest.................Volgens mij is Rplover een echte raamfanaat!!!!!!!!!!!!

Big30
2 april 2007, 22:23
@ big30 de tijden van het recenseren kloppen niet,bij mij is het al wat later

Saluti L Diablo

Klopt de klok is een beetje van streek had ik ook al last van ;), ga naar gebruikerspaneel en wijzig opties dan kun je de juiste tijd weer instellen!

Groet en CU,
Big30

little diablo
2 april 2007, 22:26
Hi allen,

Saunaclub is natuurlijk een breed begrip met de nadruk op sauna:smile2:

Saluti L Diablo

lellebel
2 april 2007, 22:28

Misschien had die wel een heeeeeeeeeeel goed excuus? :green_smi

Rex
2 april 2007, 22:32

Dan nodig ik hem van harte uit om een keer naar PHG of GT te komen, laat hij maar een datum noemen, dan komen wij ook allemaal....................

little diablo
2 april 2007, 22:35
jaja Lellebel dat zijn dan wel heel veel excusen:rolleyes:

Saluti L Diablo

rplover
2 april 2007, 22:35
Dan nodig ik hem van harte uit om een keer naar PHG of GT te komen, laat hij maar een datum noemen, dan komen wij ook allemaal....................
De knopploeg? :teuflisch:thefinger

bange rplover :lostit:

rplover
2 april 2007, 22:36
Sssssst, heb jij een sauna thuis, dan geef ik U op als een saunaclub :smile2:
Ja, ik geef het toe, ik zat bij ( lees op ) jou :luvlove:

Al één van jullie een oplossing voor de quiz? Neen zeker....... dacht ik al :D

Rex
2 april 2007, 22:38
Nou Nou RpLoverke,

zijt ge bang geworden voor onze Nederlanders. Kan ik me toch echt niet voorstellen. Ik vind dat echt heel spijtig voor U. Wees niet bang, blaffende honden bijten niet.........................

little diablo
2 april 2007, 22:38
we wachten af:rolleyes:

Saluti L Diablo

little diablo
2 april 2007, 22:40

En nu niet snel van onderwerp veranderen. Zeem en spons kan je thuis laten:freu:

Saluti L Diablo

Azrael
2 april 2007, 22:41
De knopploeg?

bange rplover

He, als jij backup nodig hebt, ben ik ook wel aanwezig... Ik ben bereid om voor je bescherming wel een keertje een uitzondering te maken...:rolleyes:

lellebel
2 april 2007, 22:42
Sssssst, heb jij een sauna thuis, dan geef ik U op als een saunaclub :smile2:
Ja, ik geef het toe, ik zat bij ( lees op ) jou :luvlove:

hahahahahha......:rofl: ik heb geen sauna,maar ik kan wel voor warmte zorgen,telt dat ook? :rofl: :rofl:

rplover
2 april 2007, 22:43
Nou Nou RpLoverke,

zijt ge bang geworden voor onze Nederlanders. Kan ik me toch echt niet voorstellen. Ik vind dat echt heel spijtig voor U. Wees niet bang, blaffende honden bijten niet.........................

Bang? Rexkemenneke toch.
En geile honden? Die neuken niet? :D

Big30
2 april 2007, 22:43

Pas maar op met wat je zegt ;)!

:wink: :wink:
Big30

little diablo
2 april 2007, 22:44
He, als jij backup nodig hebt, ben ik ook wel aanwezig... Ik ben bereid om voor je bescherming wel een keertje een uitzondering te maken...:rolleyes:
zal je dat wel doen,je kent de gevaren van de wei voor je het weet raak je weer gehecht en poets je weer de geweitjes;)

Saluti L Diablo

Azrael
2 april 2007, 22:47
zal je dat wel doen,je kent de gevaren van de wei voor je het weet raak je weer gehecht en poets je weer de geweitjes;)

Saluti L Diablo

Ach, ik zal waarschijnlijk dan drukker zijn met het beschermen van rplover...:D

rplover
2 april 2007, 22:47

Saluti L Diablo Niet van onderwerp veranderen, LD :teuflisch
Al een oplossing? Of staan de hersenen er niet naar? ;)
Ik kom heus wel eens naar het verre Duitsland, maar mijn Duits is toch zo slecht :D

Rex
2 april 2007, 22:49
Niet van onderwerp veranderen, LD :teuflisch
Al een oplossing? Of staan de hersenen er niet naar? ;)
I:Dk kom heus wel eens naar het verre Duitsland, maar mijn Duits is toch zo slecht

RP Lover, het antwoord op die zogenaamde quiz van je is Church.
En ik kom niet voor het zingen de kerk uit:thefinger

Azrael
2 april 2007, 22:51
:

Ok, wat ik heb gevonden in mijn oude schoolboeken is dat er in deze uitdrukking vaak wordt verwezen naar een plaats, zoals Parijs of bv New Orleans. Ook wordt de uitdrukking wel vaak gebruikt met 'church'.

rplover
2 april 2007, 22:52
RP Lover, het antwoord op die zogenaamde quiz van je is Church.
En ik kom niet voor het zingen de kerk uit:thefinger

Neen, fout. Toen bestonden er nog geen kerken :thefinger

little diablo
2 april 2007, 22:57
En toch is het church. Kerken zijn bijna net zo oud als het beroep van de madamekes achter het raam rolleyes: En dat net voor pasen:rolleyes:

@rplover ik hou de agenda in de gaten:rolleyes: maar het zal wel weer een lang voorjaars:sleep: je voor je worden.

Saluti L Diablo

Forza...germania
2 april 2007, 22:58

Stel je eens voor dat heel die Belgen-afdeling van het forum zich daar in de Oedts ophoudt, dat moeten we toch niet hebben....:nee: :nee:

Rex
2 april 2007, 23:01
Stel je eens voor dat heel die Belgen-afdeling van het forum zich daar in de Oedts ophoudt, dat moeten we toch niet hebben....:nee: :nee:

Inderdaad Forza, daar heb je gelijk in. Laat die Belgen lekker daar in het SKW blijven, dan gaan wij Slimme Nederlanders lekker naar Duitsland. Dat begrijpen die Belgen toch niet, zo slim zijn ze nu eenmaal niet........................

rplover
2 april 2007, 23:13
En toch is het church. Kerken zijn bijna net zo oud als het beroep van de madamekes achter het raam rolleyes: En dat net voor pasen:rolleyes:

@rplover ik hou de agenda in de gaten:rolleyes: maar het zal wel weer een lang voorjaars:sleep: je voor je worden.

Saluti L Diablo

En toch is het niet "kerk". Neen, slimme Hollanders, dit staat nu eens niet op google, maar in de Bijbel. Dus jullie horen de klok wel luiden, maar weten de klepel niet hangen :moon:
Hou de agenda maar goed in de gaten, als ik zeg dat ik kom, kom ik niet, en als ik niet zeg dat ik kom, kan ik er altijd wel eens een keertje wezen :wink:

@azrael : als Mozes niet naar de berg komt, zal de berg wel naar Mozes komen ;)

Azrael
2 april 2007, 23:24
@azrael : als Mozes niet naar de berg komt, zal de berg wel naar Mozes komen ;)

;)

Azrael
2 april 2007, 23:30
Another one:

There is a saying: "you can take a girl out of the city but you can't take the city out of the girl"

rplover
2 april 2007, 23:31
Another one:

There is a saying: "you can take a girl out of the city but you can't take the city out of the girl"
Er is er zelfs eentje met "church", naar ik vernomen heb :smile2:

Sub
2 april 2007, 23:31
Inderdaad Forza, daar heb je gelijk in. Laat die Belgen lekker daar in het SKW blijven, dan gaan wij Slimme Nederlanders lekker naar Duitsland. Dat begrijpen die Belgen toch niet, zo slim zijn ze nu eenmaal niet........................

Een slimme nederlander gaat niet verder dan nodig. Dus deze slimme nederlander gaat naar het o zo mooie skw. Met skw zo dicht naast de deur zouden die slimme belgen wel erg dom zijn om naar het verre duitsland te rijden, waar ze ook nog eens een vreemde taal moeten gaan spreken ook.

Grz Sub

rplover
2 april 2007, 23:35
Een slimme nederlander gaat niet verder dan nodig. Dus deze slimme nederlander naar het o zo mooie skw. Met skw zo dicht naast de deur zouden die slimme belgen wel erg dom zijn om naar het verre duitsland te rijden, waar ze ook nog eens een vreemde taal moeten gaan spreken ook.

Grz Sub
Ik krijg hulp vanuit onverwachte hoek, eerst uptown girl (Nederlandse), lellebel kwam zich ook ff mengen (Nederlandse), Azrael (Nigeriaanse Amerikaan :D), en nu de sub (ook al ne Nederlander).
Forza, Rex, LD, ze verloochenen uw land (iets van de haan 3 maal horen kraaien Thomas, de rest ben ik vergeten, ben maar een domme Belg he :smile:)

Azrael
2 april 2007, 23:58
Azrael (Nigeriaanse Amerikaan) :D

Ok, hoelang zal ik dit nu van u moeten aanhoren? :o

Azrael
2 april 2007, 23:59
Forza, Rex, LD, ze verloochenen uw land (iets van de haan 3 maal horen kraaien Thomas, de rest ben ik vergeten, ben maar een domme Belg he :smile:)

Ik verloochen niemand en niets. Ik zie mezelf als een wereldburger, in ieder geval niet alleen als Nederlander.....;)

rplover
3 april 2007, 00:02
Ok, hoelang zal ik dit nu van u moeten aanhoren? :o
Dat was de allerlaatste keer :D

little diablo
3 april 2007, 00:03
Een slimme nederlander gaat niet verder dan nodig. Dus deze slimme nederlander gaat naar het o zo mooie skw. Met skw zo dicht naast de deur zouden die slimme belgen wel erg dom zijn om naar het verre duitsland te rijden, waar ze ook nog eens een vreemde taal moeten gaan spreken ook.

Grz Sub
De een rijd een mercedes en de ander een lada,Het is maar net wat je wil vergelijken:rolleyes:

Saluti L Diablo

rplover
3 april 2007, 00:15
De een rijd een mercedes en de ander een lada,Het is maar net wat je wil vergelijken:rolleyes:

Saluti L Diablo
Er is een spreekwoord...des te groter de wagen, des te kleiner..... ;)
Neem me nu niet zo serieus, ik ben maar een DB :D

Azrael
3 april 2007, 11:36
Een domme reactie ...

Coco toch. Wat is er toch met je aan de hand? Je bent zo boos op iedereen. Heeft een nederlander je een keer iets misdaan waardoor je zo boos bent op ons nederlanders? Ach, weet je wat.... :thefinger

Het was een stukje ironie door een van onze forumleden. Natuurlijk zijn er domme belgen, net als er domme hollanders zijn. Ik ben ook wel eens in het SKW geweest, maar dat was gewoon niet mijn ding en ik denk voor velen van ons niet. De saunaclubs hebben toch een hele andere sfeer dan de raambuurten, waar dan ook...:rofl:

Born to be wild
3 april 2007, 12:11

Toch via google: de man is niet uit de vrouw, maar de vrouw uit de man

neukie
3 april 2007, 12:22

Saluti L Diablo
Ik often. Maar ik ben niet zo often aan de bar. Ik ga in een sauna-club om op de kamer te gaan. Niet om te eten of te drinken. Voordat ga ik in een cafe. En daar neuk ik niet de kelnerin..... :D :lostit::fuck:

rplover
3 april 2007, 12:57
Ik ben niet boos op de Naderlanders;wel op verregaande kortzichtigheid......
That's all!
3/4 gaat hier over Duitse saunaclubs en dan komt er ene vertellen dat hij het dom van ons vindt om zo ver te rijden!!
:wink:
Dus 1 op 4 gaat er niet over, dan is het ook mogelijk dat die mensen reageren, niet coco? ;)
En ieder zijn mening, de sub vindt het dom, jij doet aan windowshoppen, Rex houdt van saunaclubs, en zo zijn we allemaal verschillende mensen, met verschillende ideeën.

Geloekig maar :D ( t zou anders nogal aanschuiven zij bij Anna (ik noem zo maar iemand))

rplover - die zich afvraagt hoe je nu boos kan zijn op kortzichtigheid :teuflisch

Azrael
3 april 2007, 13:32
En daar neuk ik niet de kelnerin..... :D :lostit::fuck:

Waarom niet? :D

Sub
3 april 2007, 17:21
...Een ervaren ijsbeer die zich niet eens demoeite getroost eens zijn horizonten te verwijden.

DIT is een *****reactie van iemand die niet begrijpend kan lezen, en alleen altijd ruzie maakt met iedereen.

Ik schrijf nergens dat de clubgangers *** zijn, omdat ze te ver zouden rijden. Ik vind het voor mij te ver, omdat ik in skw keuze genoeg heb. Voor een limburger of iemand uit gelderland b.v. is het al een heel ander verhaal.

Mijn horizonten zijn verder verbreed dan de uwe. De mijne komt ook voorbij de deur in skw, of verder dan de bar en het buffet in een saunaclub, de mijne komt tot op de kamers van diverse Dames, ook buiten skw.

De saunaclubs zijn bij mij niet onbekend, maar wel onbemind. Ik heb met andere dan de nederlandse taal geen probleem, uitgezonderd de franse taal dan, want dat lukt voor geen meter. Engels en duits gaat vanzelf, alsof ik niet anders spreek.

Ook schrijf ik nergens dat de belgen *** zijn, dat maak jij er weer van, omdat je niet kunt lezen. Zij heeft niets met mijn visie over skw of de saunaclubs te maken, en ik zal er straks dus ook niet anders over gaan denken.

Ik zal altijd in hoofdzaak een wandelaar blijven, met van tijd tot tijd een uitstapje elders. Jij zult altijd puur een windowshopper blijven. Als je een keer minder de verre reis naar duitsland maakt, kun je nog eens een keer in skw ergens binnen gaan, bij voorbeeld bij je Sofietje.

Grz Sub

Befke
3 april 2007, 20:30
Heren: genoeg "dom" heen en weer nu. Laten we elkaar hier in onze waarde laten.
De standpunten zijn nu wel duidelijk.

Anders gaat het mes erin.

Jansen
3 april 2007, 22:10
Inderdaad RP Lover, want SKW is dat niet de afkorting van Slechte KWaliteit :confused: :confused: .

SKW = Slechts Kort Wandelen :rofl:
rplover= Redelijk Professerend Lang Over Verschillende Erotische Rondingen :green_smi

Jansen
3 april 2007, 22:13
rplover - die Forza wel leuk vindt (nou ja , leuk) maar die nog steeds wacht op zijn 10 euro ;)

Jansen die rplover wel leuk vind omdat hij nooit in Duitsland komt:rofl:

Willem2
3 april 2007, 22:15
SKW = Slechts Kort Wandelen :rofl:
rplover= Redelijk Professerend Lang Over Verschillende Erotische Rondingen :green_smi

Hmm en de P ;)

Rex
3 april 2007, 22:18
Jansen die rplover wel leuk vind omdat hij nooit in Duitsland komt:rofl:

En Rex die RpLover helemaal niet leuk vindt.

Ja dit zal wel weer worden verwijderd, door de heren moderators.
Ik vind dit gewoon punt uit.

Ja dit zal wel weer worden verwijderd, door de heren moderators.

Note Big30
Paar taalkundige en stijlaanpassingen doorgevoerd ;)!

Rex
3 april 2007, 22:20
Hmm en de P ;)

Die P, Willem staat voor PUBERAAL

Rex
3 april 2007, 22:30
Note Big30

Biggie je mag best zeggen dat je wat grover taalgebruik van mijn kant hebt weggehaald, zal ik je niet op aanspreken. Taalkundige en stijlaanpassingen waren het niet, mijn Nederlandse taal, schrijf en spelwijze is uitmuntend!!

Maar een goede Moderator betaamd het, hier op te letten uiteraard waarvan akte!!

Big30
3 april 2007, 22:31
Note Big30

Biggie je mag best zeggen dat je wat grover taalgebruik van mijn kant hebt weggehaald, zal ik je niet op aanspreken. Taalkundige en stijlaanpassingen waren het niet, mijn Nederlandse taal, schrijf en spelwijze is uitmuntend!!

Klopt was grof taalgebruik, vond het niet kunnen en heb het daarom weggehaald!
That 's a mods job.

@All,
Even de moraalridder uithangen een beetje jennen en pesten mag best heb ik niet zo'n probleem mee, maar er zijn grenzen die we wel met zijn allen moeten respecteren doen we dat niet ja dan wordt het bericht gemodereerd.

Ik ga niet wijzen naar de faqs en regels een ieder zal toch zelf wel beseffen wat kan en niet kan.

Groet,
Big30

(zie ook reactie van Jansen die het goed verwoord heeft!)

Jansen
3 april 2007, 22:37
He Belgen en Nederlanders ik wist niet dat er een rubriek was geopend zoals hier boven vermeld staat.
Best wel leuk maar laten we het wel vriendelijk houden :green_smi en Rex niet te persoonlijk gaan aanvallen ;) :mad:
We hebben allemaal een voorkeur voor dames en clubs en skw.
En ik vind dat je de FKK clubs in duitsland dan ook niet kan vergelijken met de ramen van Antwerpen.

Wel mogelijk tussen de ramen van Amsterdam en Antwerpen of FKK clubs tussen GT en PHG.
Ook hebben we voorkeur om met ijsberen om te gaan en sommige ijsberen doen je niets.
En dat geldt ook tussen de dames zie maar de top 5 van dames.
Als ik in Antwerpen zou wonen dan ging ik ook niet wekelijks naar Duitsland maar zou ik me veel vaker in SKW laten zien (ik heb daar zeer goede ervaringen mee)
Maar ik wil meer :fuck: veel meer :fuck: en daardoor ben ik in Duitsland blijven hangen.
Dus val elkaar niet zo aan en denk aan de paas gedachten :fuck: die we binnenkort weer gaan vieren.:freu:

Zo kennen jullie mij niet he:green_smi :green_smi

Dit is geen 1 april mop :rolleyes: of toch :green_smi

Rex
3 april 2007, 22:42
Wel een dikke vette DT-fout.in:"Rex,die rplover helemaal niet leuk vind":freu:

Sorry Rex.:wink:

Geeft niet Coco, maar dat zinnetje heb ik toevallig niet geschreven. Ik had er iets anders staan, totdat Biggie zich er mee ging bemoeien.

Rex, die vorig jaar nog een dikke vette 9 scoorde voor het Groot Dictee der Nederlandse Taal.

Jansen
3 april 2007, 22:49
Rex, die vorig jaar nog een dikke vette 9 scoorde voor het Groot Dictee der Nederlandse Taal.

Janssen die dit jaar een dikke vette 9 scoorde voor het verwennen van Poolse dames :rofl:

Forza...germania
3 april 2007, 23:35
Janssen die dit jaar een dikke vette 9 scoorde voor het verwennen van Poolse dames :rofl:

FG die deze week nog een dikke vette 10 scoorde voor het vertellen van Belgen-moppen :wink: :wink: :wink:

rplover
4 april 2007, 05:54
...dan mag je toch niet 5 maal blunderen in datzelfde bericht ;)

Maar een goede Moderator betaamd het, hier op te letten uiteraard
waarvan akte!!
Als je beweert dat je taal, schrijf- en spelwijze uitmuntend zijn, mag je hier ook niet tegen zondigen. En zeker niet in datzelfde bericht.
Elementair, beste Rex (lees: beste Watson), zeer elementair.

Betamen - het betaamt (vierde leerjaar lagere basisschool).
Zijn; (enk.) hij is uitmuntend ... (meerv.) ze zijn uitmuntend
Uiteraard ; punt ; hoofdletter w
(niet zo goed, Rex, zeker niet uitmuntend, zelfs niet goed. Een 9? Dan wel op 100)
Het gebruik van het 'DAT-NOM' werkwoord "betamen" zou ik je nog kunnen vergeven, maar eigenlijk hoor jij te weten (of betaamt het jou te weten) dat dit een onpersoonlijk passief werkwoord is.
"Maar een goede moderator hoort hier op te letten uiteraard (makkelijk kan ook ;))"

rplover - die niet de pretentie heeft zonder fouten te willen schrijven

lellebel
4 april 2007, 07:10
... Het gebruik van het 'DAT-NOM' werkwoord "betamen" zou ik je nog kunnen vergeven, maar eigenlijk hoor jij te weten (of betaamt het jou te weten) dat dit een onpersoonlijk passief werkwoord is. ...

Zo,rplover,jij bent al scherp zo vroeg op de morgen....;) misschien een ontspannen dagje achter de rug? :green_smi :teuflisch

Lellebel,die soms "evil-gedachten" heeft...:green_smi

rplover
4 april 2007, 07:32
Zo,rplover,jij bent al scherp zo vroeg op de morgen....;) misschien een ontspannen dagje achter de rug? :green_smi :teuflisch

Lellebel,die soms "evil-gedachten" heeft...:green_smi
Scherp? Dan had je Rex' gewiste teksten eens moeten lezen :rolleyes:
En dan beweren ze dat ik een driftkikkertje ben soms.
Zou hij problemen hebben? Moet hij eens bij U langsgaan, staat hij misschien scherp de volgende ochtend.
Waarmee ik dan ook op "evil" gedachten kom.
Hoe zou een uurtje lellebel verlopen? Oops, dat is voor een ander topic :p

rplover - scherp (ja, nat gewogen 63 kilogram) :smile2:

Onderwerp: rplover, Rex, LD, Jansen, FG, ..... aan de praat (met zo velen, en nog hebben ze last met die DB :D)

neukie
4 april 2007, 09:22
@All,
Even de moraalridder uithangen een beetje jennen en pesten mag best heb ik niet zo'n probleem mee, maar er zijn grenzen die we wel met zijn allen moeten respecteren doen we dat niet ja dan wordt het bericht gemodereerd.

Zo is dat nu. We hebben grensen en met wat meer beleefdheid maakt het hele ook meer pret. Ook voor admins/mods. We hebben dan weiniger werk met jullie :D

Befke
4 april 2007, 09:23
Scherp: oplettend, attent (en dat is - denk ik - de betekenis die Lellebel bedoelde)
Scherp: met in vitriool gedoopte pen (en dat is - denk ik - de betekenis die RPlover er in las...)

lellebel
4 april 2007, 11:27
Scherp: oplettend, attent (en dat is - denk ik - de betekenis die Lellebel bedoelde)
Scherp: met in vitriool gedoopte pen (en dat is - denk ik - de betekenis die RPlover er in las...)

:lostit: ja,Befke! Jij snapt wat ik bedoel....:freu:

Kus Lellebel :smkiss:

thesickboy
4 april 2007, 11:48
Na een paar dagen inactiviteit heeft Sickboy met stijgende verbazing deze topic zitten lezen. Een beetje de trappers kwijt beste heren?

Denk hier maar eens even over na:

The downside of being better than everyone else, is that people tend to assume you're pretentious.

:thefinger :wink:

blauwebeer
4 april 2007, 12:11
The downside of being better than everyone else, is that people tend to assume you're pretentious.

Waarom citeert Thesickboy steeds in de taal van Shakespeare, is plat Aantwaarps niet goed genoeg?

Nochtans zou deze wereldtaal een aantal problemen op een eenvoudige manier kunnen oplossen.

Blauwebeer :wink:

Rex
4 april 2007, 22:01
...dan mag je toch niet 5 maal blunderen in datzelfde bericht ;)

Als je beweert dat je taal, schrijf- en spelwijze uitmuntend zijn, mag je hier ook niet tegen zondigen. En zeker niet in datzelfde bericht.
Elementair, beste Rex (lees: beste Watson), zeer elementair.

Betamen - het betaamt (vierde leerjaar lagere basisschool).
Zijn; (enk.) hij is uitmuntend ... (meerv.) ze zijn uitmuntend
Uiteraard ; punt ; hoofdletter w
(niet zo goed, Rex, zeker niet uitmuntend, zelfs niet goed. Een 9? Dan wel op 100)
Het gebruik van het 'DAT-NOM' werkwoord "betamen" zou ik je nog kunnen vergeven, maar eigenlijk hoor jij te weten (of betaamt het jou te weten) dat dit een onpersoonlijk passief werkwoord is.
"Maar een goede moderator hoort hier op te letten uiteraard (makkelijk kan ook ;))"

rplover - die niet de pretentie heeft zonder fouten te willen schrijven

Het heeft voor mij geen zin meer om hierop te reageren, ergo ik heb er geen zin (meer) in. Ik word echt moe van iedere keer maar weer een reactie van jou te moeten ontvangen. Je blijft maar aan de gang. Gelukkig ben ik niet de enige, dit doe je namelijk bij iedereen. Wat een vervelend manneke ben je toch. Maar goed ga gerust je gang. Wellicht krijg je nog eens rsi van al dat gepost van jou.

Eens kijken of je het eens vol kunt houden een keer niet te reageren hierop. Ben zeer nieuwsgierig!

Jansen
4 april 2007, 23:07
Ja we hebben er weer een;
Enquete; wie is de meest irritante ijsbeer op dit forum :rolleyes: :rofl:

Niet allemaal snel reageren want dan loopt dit forum vast.:teuflisch

Ja dit is een goeie he:D maar het zal wel niet mogen:mad:

Ik weet wat sommige van jullie denken Dat ik ook hoog scoor:freu:

Maar dat boeit mij niet,en dat weten jullie ook :rofl:

(:freu: Jansen die altijd weer iets nieuws bedenkt:freu: )

Deze Enquete is nu gesloten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

blauwebeer
5 april 2007, 21:49

Moeten we daar nog een enquete over houden? :nee: :nee: :nee:

Azrael
7 april 2007, 10:19

Vertel eens?

thesickboy
7 april 2007, 14:02
Vertel eens?

De vraag stellen is ze beantwoorden! ;)

Azrael
7 april 2007, 14:23
De vraag stellen is ze beantwoorden! ;)

Really? Dat was nu een antwoord dat ik niet verwacht... :sleep:

blauwebeer
7 april 2007, 14:31
Really? Dat was nu een antwoord dat ik niet verwacht... :sleep:
Honestly, wat had je dan wel verwacht? :rolleyes:

rplover
8 april 2007, 03:45

Neen, moeten jullie niet.
Vertel op, retorische vragen zonder het antwoord te willen geven zijn helemaal geen retorische vragen.....

thesickboy
8 april 2007, 09:08
Vertel op, retorische vragen zonder het antwoord te willen geven zijn helemaal geen retorische vragen.....

Vreemd, terwijl ik net dacht dat het tegenovergestelde het geval was:

Retorische vraag:
Een vraag die (vanwege het effect) uiterlijk de vorm van een vraag heeft maar geen echte vraag is: het antwoord hoeft namelijk niet gegeven te worden.

For what it's worth, :wink:

rplover
8 april 2007, 10:57
Vreemd, terwijl ik net dacht dat het tegenovergestelde het geval was:

Retorische vraag:
Een vraag die (vanwege het effect) uiterlijk de vorm van een vraag heeft maar geen echte vraag is: het antwoord hoeft namelijk niet gegeven te worden.

For what it's worth, :wink:

Ja, TSB, je hebt gelijk :thefinger
Alleen moet je durven kleur bekennen. Volgens mij dus Blauwe Beer en TSB, is dat dan dubbel gewaagd :smile:
Je speeltuin is geopend, lekker toch, kan je vandaag met je vriendje paaseieren gaan rapen. Kindjes hebben nood aan de paasklokken :moon:

Sub
8 april 2007, 11:07
Om me ook maar eens met de retorische vragen te bemoeien. Volgens mij de de visie's van zowel Rplover als van The Sickboy, als correct uit te leggen. Bij een retorische vraag verwacht je inderdaad geen antwoord van de ander (visie TSB), maar heb zelf al het antwoord gegeven in je vraag. Dit laatste is zoals ik de zin van Rplover lees. Als je in een retorische vraag zelf het antwoord niet geeft is het dus geen retorische vraag.

Grz Sub

goldene.zunge
8 april 2007, 16:14

Ja, TSB, je hebt gelijk :thefinger
Alleen moet je durven kleur bekennen. Volgens mij dus Blauwe Beer en TSB, is dat dan dubbel gewaagd :smile:
Je speeltuin is geopend, lekker toch, kan je vandaag met je vriendje paaseieren gaan rapen. Kindjes hebben nood aan de paasklokken :moon:
Ik heb dit onderwerp een beetje gevolgd, en het verwondert mij dat van de meer dan 4.000 leden er maar één is die direct op de ijsbeer reageert, en dat zijn laatste reactie bovendien vrij bitsig is.

Rplover, ben jij misschien bang voor de uitslag van de enquete, en gebruik je dit als afleidingsmaneuver?

GZ :p

rplover
8 april 2007, 17:15
Ik heb dit onderwerp een beetje gevolgd, en het verwondert mij dat van de meer dan 4.000 leden er maar één is die direct op de ijsbeer reageert, en dat zijn laatste reactie bovendien vrij bitsig is.

Rplover, ben jij misschien bang voor de uitslag van de enquete, en gebruik je dit als afleidingsmaneuver?

GZ :p

Neen, het zou een ware eer zijn verkozen te worden tot 'meest irritante ijsbeer', zit ik de ballen mee in.
Gaan we ook een verkiezing houden over de grootste boterhoofden, of beren met de grootste plank voor hun kop, komen er waarschijnlijk enkelen 100-en voor in aanmerking :teuflisch
Laat maar komen die enquete, mannen.....

Bitsige reactie? Dan ken je mij niet. Ik ben nog nooit echt bitsig beweest, als je nu geschreven had, vrij 'BITCHIG', ja, daar stem ik volledig mee in.
Je snapt het plaatje precies nog niet half, als je zo reageert.

Aanmaken die enquete dus, maar voor de boterhoofden-enquete effe aan de moderators vragen of ze de keuzemogelijkheid van 15 willen uitbreiden naar een 500-tal ;)

Azrael
8 april 2007, 18:43
Aanmaken die enquete dus, maar voor de boterhoofden-enquete effe aan de moderators vragen of ze de keuzemogelijkheid van 15 willen uitbreiden naar een 500-tal ;)

:freu: :freu: :freu: :freu:
Ben ik helemaal voor....:D

Jansen
8 april 2007, 21:27
Neen, het zou een ware eer zijn verkozen te worden tot 'meest irritante ijsbeer', zit ik de ballen mee in.
Gaan we ook een verkiezing houden over de grootste boterhoofden,

Mooi he heb ik een visje uitgegooit naar (een beetje Blauw beer) Rex om een enquette te houden over de meest irritante ijsbeer verkiezing :freu:
En wat blijkt :eek: heeft de meest irritante ijsbeer zich zelf al uitgeroepen tot meest voor de hand liggende beer.
Ik denk wel dat Rex na een cola met hem te hebben gedronken het nu hier niet meer mee eens is :teuflisch

rplover
8 april 2007, 21:40
Mooi he heb ik een visje uitgegooit naar (een beetje Blauw beer) Rex om een enquette te houden over de meest irritante ijsbeer verkiezing :freu:
En wat blijkt :eek: heeft de meest irritante ijsbeer zich zelf al uitgeroepen tot meest voor de hand liggende beer.
Ik denk wel dat Rex na een cola met hem te hebben gedronken het nu hier niet meer mee eens is :teuflisch
Jansen, 't zal spannend worden. Jij kan toch ook een enquete openen.
Zet op 1 rplover, op 2 jansen en op 3 coco2 (als de dames mogen stemmen heeft hij prijs :D)
Wedden dat ik de meeste stemmen haal?

rplover - zwaar irritante ijsbeer

Jansen
8 april 2007, 21:46
Jansen, 't zal spannend worden. Jij kan toch ook een enquete openen.
Zet op 1 rplover, op 2 jansen en op 3 coco2 (als de dames mogen stemmen heeft hij prijs :D)
Wedden dat ik de meeste stemmen haal?

rplover - zwaar irritante ijsbeer

Geweldig he ik houdt van deze humor :rofl: we zien elkaar een keer binnenkort in GT daar ben je nog niet geweest ?

rplover
8 april 2007, 22:03
Geweldig he ik houdt van deze humor :rofl: we zien elkaar een keer binnenkort in GT daar ben je nog niet geweest ?

Neen, nog nooit, jullie zullen me moeten DWINGEN, anders kom ik niet :D

Jansen
8 april 2007, 22:11

Oke dan dwing ik je vanaf nu.

En even voor Rex die schreef dat jij je op ieder forum bemoeid,nou ik ken iemand die veel erger is en heel snel op 1000 berichten wil komen he: Little Diablo.

little diablo
8 april 2007, 22:41
Oke dan dwing ik je vanaf nu.

En even voor Rex die schreef dat jij je op ieder forum bemoeid,nou ik ken iemand die veel erger is en heel snel op 1000 berichten wil komen he: Little Diablo.
Volgens mij ben ik alleen te vinden op GT, en een klein beetje PHG en overige:rolleyes: En met echte recencie,s en die mis ik de laatste tijd: Of zeveren jullie meer dan dat er ge:fuck: wordt:smile2: Want ik ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe hertjes ik kan ze natuurlijk niet allemaal in werken:D

Saluti L Diablo

little diablo
8 april 2007, 22:43
Kom nou maar gewoon:D

Saluti L Diablo

Jansen
8 april 2007, 23:14
Kom nou maar gewoon:D

Saluti L Diablo

Anders komen we je halen bedoelt L.D. die met een kleine omweg je wel even oppikt.

thesickboy
9 april 2007, 09:12
Ja, TSB, je hebt gelijk

Meestal beste man, meestal....:cool:

Een immer bescheiden, Sickboy

Jansen
9 april 2007, 23:30
Meestal beste man, meestal....:cool:

Een immer bescheiden, Sickboy

En ik maar denken dat thesickboy en Blauwbeer een eigen site hebben.
Ze zijn hier nog meer dan in hun eigen tuintje.:teuflisch

Geeft niet hoor binnenkort komt er misschien ook een:

Janssen en Sonny :love2:

Little Diablo en Gustomas :loud:

Rex en rplover ::kotz:

Lellebel en Silvester :fuck:

blauwebeer
10 april 2007, 07:20

Nou niet jaloers worden Jansen, kom gerust eens af, en breng Sonny mee. :plapper: :lostit: :freu:

lellebel
10 april 2007, 10:43

Little Diablo en Gustomas :loud:

Rex en rplover ::kotz:

Lellebel en Silvester :fuck:

Lellebel en Silvester? :freu: :teuflisch
:rofl:

Silvester
10 april 2007, 11:31
Lellebel en Silvester? :freu: :teuflisch
:rofl:
Hmmm, hoe zullen we het topic dan noemen...?

Postbode Silvester en het speeltje van Lellebel...:smile2: ?

lellebel
10 april 2007, 18:02
Hmmm, hoe zullen we het topic dan noemen...?

Postbode Silvester en het speeltje van Lellebel...:smile2: ?

wat dacht je van: " lellebel's speeltje en silverster's roze banaansmakende speeltje :green_smi :rofl: :smile2:

little diablo
13 april 2007, 20:24
Dit moet duidelijk een saunaclub-girl zijn,rplover,in uw avatar.:freu:.......een ome Bernd's produkt??:teuflisch
Zo zien jullie misschien een saunagirl:D Voor mij en vele andere echte fkk beren zijn de meeste onder deze dames lieve hertjes en prachtige gazelle,s.Die veel respect verdienen en die je zo ook moet behandelen uno rispetto per favore:rolleyes: En zo ik al eerder schreef een respect loze avatar:rolleyes: Die bij mij :kotz: neigingen oproept.

Saluti L Diablo

rplover
13 april 2007, 20:33
Zo zien jullie misschien een saunagirl:D Voor mij en vele andere echte fkk beren zijn de meeste onder deze dames lieve hertjes en prachtige gazelle,s.Die veel respect verdienen en die je zo ook moet behandelen uno rispetto per favore:rolleyes: En zo ik al eerder schreef een respect loze avatar:rolleyes: Die bij mij :kotz: neigingen oproept.

Saluti L Diablo

Tja, LD, dat is ruilhandel, coco 2 heeft mijn schatje ingepikt, en dan bleef ik verweesd achter. Bwah, respectloos ;) Dit is de foto maar he, ik schiet nooit het bekkie vol, ik respecteer hen in 't echt, dat is veel belangrijker dan mijn 'shokerende' avatar, toch.... :D

little diablo
13 april 2007, 20:50
....misschien wel gedwongen prostitutie......:angryfire .......alhoewel "echte beren" daar ook niet bij stilstaan.......
Ik merk het vaak jullie zijn toch hele ander beren, met hele ander gedachten:rolleyes: de sauna club wereld is toch een hele andere pool:rolleyes: die discussie over gedwongen prostitutie......:is eindeloos, en vergeet niet jullie wandelen ook:confused: en in dat wandel gebied ligt inderdaad de gedwongen prostitutie erg hoog:rolleyes:

@ echte beren gebruiken die avatars niet:hammer:

Salluti L Diablo

little diablo
13 april 2007, 20:52
Inderdaad;de realiteit van de wandelende spermavatjes is shokerender.:heul:
dat zeg jij:rolleyes: slaap er maar eens een nachtje over;)

Saluti L Diablo

rplover
13 april 2007, 20:55
Ik merk het vaak jullie zijn toch hele ander beren, met hele ander gedachten:rolleyes: de sauna club wereld is toch een hele andere pool:rolleyes: die discussie over gedwongen prostitutie......:is eindeloos, en vergeet niet jullie wandelen ook:confused: en in dat wandel gebied ligt inderdaad de gedwongen prostitutie erg hoog:rolleyes:

@ echte beren gebruiken die avatars niet:hammer:

Salluti L Diablo
Hey, LD, jij viel aan, om mijn avatar dan nog wel.
Terwijl ik er prat op ga nog nooit in een bekkie te hebben geschoten, respecteer ik de Meiden veels te veels voor hoor.
Dat was alles, ik zeg toch niks over gedwongen he.
Gewoon geld in het gleufje stoppen, de rest doet de Meid vanzelf, met veel zin natuurlijk :teuflisch
Komaan, LD, 't is een grap, en een heel slechte, maar ja, als je er dan begint over na te denken ;)
Let op, of 'denktank' rplover schiet in actie, en dat wil ik jullie niet aandoen :smile2:

rplover - coco 2, geef mijn avatar terug , potverdorie :hammer:

little diablo
13 april 2007, 20:56
Tja, LD, dat is ruilhandel, coco 2 heeft mijn schatje ingepikt, en dan bleef ik verweesd achter. Bwah, respectloos ;) Dit is de foto maar he, ik schiet nooit het bekkie vol, ik respecteer hen in 't echt, dat is veel belangrijker dan mijn 'shokerende' avatar, toch.... :D
Laten we het hopen rplover,het wordt tijd dat we eens kennis maken, op die andere pool;)

Saluti L Diablo

Azrael
14 april 2007, 00:02
:nee:
Briefje van 50, 20 en 5 netjes het gleufje in, en schieten maar in 't bekkie :D

Sorry rplover, maar ook ik vind uw avatar redelijk respectloos, ook je opmerking hierboven. Iemand die het respect voor de dames hoog in het vaandel lijkt te hebben zou zich niet zo moeten verlagen. :nee:

rplover
14 april 2007, 00:29
:nee:

Sorry rplover, maar ook ik vind uw avatar redelijk respectloos, ook je opmerking hierboven. Iemand die het respect voor de dames hoog in het vaandel lijkt te hebben zou zich niet zo moeten verlagen. :nee:
Laat maar valllen hoor Azrael.
Was net het tegenovergestelde, wat ik bedoelde.
En ja, die avatar is respectloos. Erg he, dat zo een avatar zo iets teweeg brengt, terwijl de daad dagelijkse kost is, FT staat op honderden paspoorten, maar dat zijn woorden, zijn niet zo schokkend als een plaatje klaarblijkelijk.
Maar een avatar brengt meer teweeg dan dagelijks honderden ijsberen die werkelijk de daad bij het woord voegen.
Het zij zo, en geeft maar weer eens aan hoe bekrompen ons zicht is.
Was dus de bedoeling he Azrael, met die avatar te doen inzien hoe verkeerd het is. Effect gehad, avatar morgen weg, mogen de Meiden terug de fiets op zonder zadel ;)

Azrael
14 april 2007, 00:31
Laat maar valllen hoor Azrael.
Was net het tegenovergestelde, wat ik bedoelde.
En ja, die avatar is respectloos. Erg he, dat zo een avatar zo iets teweeg brengt, terwijl de daad dagelijkse kost is, FT staat op honderden paspoorten, maar dat zijn woorden, zijn niet zo schokkend als een plaatje klaarblijkelijk.
Maar een avatar brengt meer teweeg dan dagelijks honderden ijsberen die werkelijk de daad bij het woord voegen.
Het zij zo, en geeft maar weer eens aan hoe bekrompen ons zicht is.
Was dus de bedoeling he Azrael, met die avatar te doen inzien hoe verkeerd het is. Effect gehad, avatar morgen weg, mogen de Meiden terug de fiets op zonder zadel ;)

Ik begrijp wel dat je bedoeling was om de ijsberen te schokken, maar om dit nu op zo'n manier te doen? Ik weet niet of dit nu de juiste manier was, maar je hebt in ieder geval je punt gemaakt...;)

Randy
14 april 2007, 09:56
...
...

Degene die een respectloze avatar kiest, is voor mij iemand die weinig respect opbrengt. Shockeren is blijkbaar heel belangrijk voor u.

Daarnaast is FT op zichzelf niet respectloos of schokkend. Dames kiezen ervoor dit aan te bieden, of niet, en heren kiezen er voor deze dienst af te nemen, of niet. Als het uw smaak niet is, soit, maar dat andere beren een andere keuze maken is hun goed recht.

Azrael
14 april 2007, 10:03
Trouwens, Azrael, waar is je ijsberenvel? :teuflisch

In de kast gehangen....;)

rplover
14 april 2007, 10:15
Degene die een respectloze avatar kiest, is voor mij iemand die weinig respect opbrengt. Shockeren is blijkbaar heel belangrijk voor u.

Daarnaast is FT op zichzelf niet respectloos of schokkend. Dames kiezen ervoor dit aan te bieden, of niet, en heren kiezen er voor deze dienst af te nemen, of niet. Als het uw smaak niet is, soit, maar dat andere beren een andere keuze maken is hun goed recht.

Ja, inderdaad, iemand die een misdaadroman schrijft is gevaarlijker dan een moordenaar. Plankpuntboterhoofden.
Leven jullie in een irreële wereld, of zijn jullie gewoon zo kortzichtig?

Neen, shockeren is niet belangrijk, het is en blijft een avatar. Dames kiezen ervoor, gaan we weer die kant op?
Jullie kiezen de Dames die het moeten doen, niet meer of niet minder.
Als FT niet respectloos is of schokkend, wat zou dan een avatar respectloos kunnen zijn?
Ieder kiest inderdaad wat hij wil, dat is iedere beer zijn goed recht.
Ik heb dan nooit het tegendeel beweerd, wat ik wel beweer is dat er hier honderden punthoofden rondlopen met planken voor hun kop die niet meer uit hun ogen zien door de gesmolten boterberg. En ook dat is mijn goed recht, dat hier te ventileren.

En ik, geen respect opbrengen? Och, mennekes toch, als je nu eens wist waarover je praatte. Ga naar alle Dames die ik ooit heb gerecenseerd, en vraag hen wie ik ben, en wat voor persoon. En oordeel dan, je zou ervan versteld staan welke antwoorden je krijgt. Ik zal maar niet op zoek gaan naar jullie Meiden, want driekwart is al gedumpt wegens de 23 voorbij,te oud, en dus niet meer nuttig voor de "hoerenconsumptiemaatschappij".

Groet,

rplover - die net nog de film 'Saw I en Kill Bill' heeft herbekeken, moeten ze die regisseurs niet opsluiten dan, volgens jullie mening? Prachtfilms trouwens.

thesickboy
14 april 2007, 11:27
Sickboy voelt het al aankomen:
Daar komt het gezeik weer over saunaclubs en FT's, over PZC en NZC, over gedwongen prostitutie en vrijwillige hertjes. Ieder die dit wou doen heeft ondertussen toch al lang zijn menig verkondigd zou ik zo denken.:confused:

Drop it boys! :mad:

Big30
14 april 2007, 11:41
Drop it boys! :mad:

Inderdaad!

Ga vandaag anders eens lekker van de zon genieten, ga ik ook zo doen in een "klein onooglijk Duits Dorpje" ;) :freu:!

rplover
14 april 2007, 11:51
Inderdaad!

Ga vandaag anders eens lekker van de zon genieten, ga ik ook zo doen in een "klein onooglijk Duits Dorpje" ;) :freu:!

:wink: :wink: Ja, en hoe zou Denisa er geraakt zijn? Bus en trein he ;) :freu:

Alvast veel plezier daar in dat dorpje, geef ze je brede schouder om op te steunen (is wel een lief zicht, die kleine Denisa die steun zoekt op een begrijpende 'Bigschouder' ;). Veel plezier.

@TSB: modjesambities :moon:

thesickboy
14 april 2007, 12:38
@TSB: modjesambities :moon:

Sickboy heeft dit forum niet nodig om zijn ambities te realiseren.

blauwebeer
14 april 2007, 12:47
Sickboy heeft dit forum niet nodig om zijn ambities te realiseren.
De ongecontroleerde bezoedeling van dit forum gaat ervoor zorgen dat een aantal leden naar een ander forum zullen uitwijken ... :madgo:

Blauwebeer :ranting2:

lellebel
14 april 2007, 13:02

Ik ken rplover en geloof me,hij heeft wel degelijk respect.FT vind ik dus wel respectloos,is maar net hoe je het bekijkt,of zou jij het zo lekker vinden als ik in jouw mond spuitend klaarkom en je alles moet slikken?Voor extra centen zou je het misschien wel doen ja,maar hebben we het dan nog over respect?Ik heb er geen probleem mee als de dame in kwestie dit spontaan doet in het sexspel,zonder er extra geld voor te krijgen,maar geloof me,die dames vind je echt niet in dit wereldje,er niks smerigers als sperma van een vreemde man te moeten slikken:kotz: maar voor wat extra geld gaan vele dames over de schreef ja,maar dan is het echt niet omdat ze het zo lekker vinden,dan tellen alleen de euro's en ze zullen jou heus niet gaan zeggen dat ze het vies vinden maar voor de extra euro's het juist doen,nee,want dan kies je haar de keer erna niet meer,toch?En krijgt ze slechte recensie's,dat is pas respectloos.En om op voorhand de dames al uitzoeken omdat ze FT doen :nee:
Maar zoals je zelf al zegt,laat ieder zijn of haar mening hebben en het is ieders goed recht welke keuze hij maakt,dus ook rplovers goed recht om de keuze te maken om die avater een dag gebruikt te hebben.Ik denk dat rplover hier iets mee duidelijk wilde maken.

Groetjes Lellebel

Randy
14 april 2007, 13:06
En ik, geen respect opbrengen? Och, mennekes toch, als je nu eens wist waarover je praatte. Ga naar alle Dames die ik ooit heb gerecenseerd, en vraag hen wie ik ben, en wat voor persoon. En oordeel dan, je zou ervan versteld staan welke antwoorden je krijgt.

Doe datzelfde eens bij de dames die wij ijsbeertjes bezoeken? Pot, ketel...

thesickboy
14 april 2007, 13:14
Hier is de onafscheidelijke tweeling ook, recht uit de speeltuin overgewaaid, en met één mening, uiteraard :D
Heren, al jullie topic eens bekeken dan?
Van ongecontroleerde bezoedeling gesproken, daar gaat het over niks, nada, een hoop gelul.
Wat denken we daar dan van?
Speeltuinen dienen om de vrouw heen te sturen met de kids, als jullie op den vreemde gaan neuken ;)
Toch gevoelig, een avatar, wel, bij mij ligt de werkelijkheid veel gevoeliger.

rplover - die nu een terrasje gaat doen, en links vanachter binnenwipt :wink:

Wat betreft tweeling: Sickboy is best tevreden met de keuze die hij maakt met betrekking tot zijn vrienden en hoeft daar van niemand anders lessen noch commentaar over te krijgen.

Wat betreft de speelplaats: Er is mijn inziens een redelijk groot verschil tussen wat onschuldig gejen en het oeverloos gehak op dezelfde, gekende onderwerpen. Het verkondigen van eindeloos herhaalde argumenten en nog maar eens een oude koe die uit de gracht wordt gehaald.

Je avatar is echt het allerminste waar ik me aan stoor.

Ik kan mezelf wel voor het hoofd slaan dat ik mij weer eens heb laten verleiden om op een dergelijke topic te reageren. :wand: :wand: :wand:

lellebel
14 april 2007, 13:26
Maar maar lieve Beertjes,al eens ooit gehoord van verdraagzaamheid?

Lellebel,die ook van het mooie weer gaat genieten :smkiss:

neukie
14 april 2007, 16:08
FT vind ik dus wel respectloos,is maar net hoe je het bekijkt,of zou jij het zo lekker vinden als ik in jouw mond spuitend klaarkom en je alles moet slikken?Voor extra centen zou je het misschien wel doen ja,maar hebben we het dan nog over respect?Ik heb er geen probleem mee als de dame in kwestie dit spontaan doet in het sexspel,zonder er extra geld voor te krijgen,maar geloof me,die dames vind je echt niet in dit wereldje,er niks smerigers als sperma van een vreemde man te moeten slikken:kotz:
Klopt precies. Ik keen een of 5 dames persoonlijk die dit forum posten. Ze zeggen all hetzelfde. Graag doet dat geen meid. Ze kijken all naar de 20 of 25 eurotjes en thats all. Ik persoonlijk heb ft in de p6 niet nodig. In mijn privacy graag, als het intiemste is wat twee mensen doen kunnen. Dan zijn gevoelen daarbij. Maar niet voor money in de p6. Zo een beetje heb ik daar als man mijn waardigheid.

@ Lellebelletje, we twee moeten eens samen een koffietje drinken. Aken - Heerlen is niet zo ver. Idee: In Kerkrade op de marktplein beuten? Ik kan je graag pikken als je geen töffetje hebt.

@all: Jongens, een beetje rustiger en geen stress aub. Oke?

cu neukie
die niet allet in de p6 doet.

Randy
14 april 2007, 16:24
Ik ken rplover en geloof me,hij heeft wel degelijk respect.FT vind ik dus wel respectloos,is maar net hoe je het bekijkt,of zou jij het zo lekker vinden als ik in jouw mond spuitend klaarkom en je alles moet slikken?Voor extra centen zou je het misschien wel doen ja,maar hebben we het dan nog over respect?Ik heb er geen probleem mee als de dame in kwestie dit spontaan doet in het sexspel,zonder er extra geld voor te krijgen,maar geloof me,die dames vind je echt niet in dit wereldje,er niks smerigers als sperma van een vreemde man te moeten slikken:kotz: maar voor wat extra geld gaan vele dames over de schreef ja,maar dan is het echt niet omdat ze het zo lekker vinden,dan tellen alleen de euro's en ze zullen jou heus niet gaan zeggen dat ze het vies vinden maar voor de extra euro's het juist doen,nee,want dan kies je haar de keer erna niet meer,toch?En krijgt ze slechte recensie's,dat is pas respectloos.En om op voorhand de dames al uitzoeken omdat ze FT doen :nee:
Maar zoals je zelf al zegt,laat ieder zijn of haar mening hebben en het is ieders goed recht welke keuze hij maakt,dus ook rplovers goed recht om de keuze te maken om die avater een dag gebruikt te hebben.Ik denk dat rplover hier iets mee duidelijk wilde maken.

Groetjes Lellebel

Hallo Lellebel,

Ik ken rplover niet persoonlijk, ik baseer me op wat hij schrijft op dit forum, en in enkele IM's die we uitgewisseld hebben. In zijn redeneringen koppelt hij zaken die m.i. niet persé iets met elkaar te maken hebben, en dat geef ik aan. Daarnaast vind ik zijn toonzetting provocerend. Mag hij natuurlijk doen, maar gezien de reacties die dat van mij en anderen oproept, vraag ik me af of dat werkt.

Ik persoonlijk vind FT prettig, maar zeker geen must. En het is ook niet zo dat als een dame geen FT wil, ik haar niet meer kies. Ik kies over het algemeen dames, die duidelijk zijn in wat ze wel of niet prettig vinden. En ik ga met een dame op herhaling, als de klik goed is geweest. Los van welke diensten ze wel of niet aanbiedt.

Groetjes terug!

neukie
14 april 2007, 16:25
De ongecontroleerde bezoedeling van dit forum gaat ervoor zorgen dat een aantal leden naar een ander forum zullen uitwijken ... :madgo:

Blauwebeer :ranting2:
Beste vriend. Weet je om tolerantie? Op deze plaats ken elke dat zeggen wat he zeggen mag. Zo lang het niet tegen de regels van dit forum is.
Zeker is rp soms een beetje agressief. Maar gewoon niet tegen de regels van dit forum. En "freedom of opinion" is belangrijker.

Grt neukie
NOT amuzed :nee:

lellebel
14 april 2007, 16:34
Klopt precies. Ik keen een of 5 dames persoonlijk die dit forum posten. Ze zeggen all hetzelfde. Graag doet dat geen meid. Ze kijken all naar de 20 of 25 eurotjes en thats all. Ik persoonlijk heb ft in de p6 niet nodig. In mijn privacy graag, als het intiemste is wat twee mensen doen kunnen. Dan zijn gevoelen daarbij. Maar niet voor money in de p6. Zo een beetje heb ik daar als man mijn waardigheid.

@ Lellebelletje, we twee moeten eens samen een koffietje drinken. Aken - Heerlen is niet zo ver. Idee: In Kerkrade op de marktplein beuten? Ik kan je graag pikken als je geen töffetje hebt.

@all: Jongens, een beetje rustiger en geen stress aub. Oke?

cu neukie

Lijkt me leuk,maar mag het ook Thee zijn?:smile2:
Kusje Lellebel :smkiss:

lellebel
14 april 2007, 16:39
Hallo Lellebel,

Ik ken rplover niet persoonlijk, ik baseer me op wat hij schrijft op dit forum, en in enkele IM's die we uitgewisseld hebben. In zijn redeneringen koppelt hij zaken die m.i. niet persé iets met elkaar te maken hebben, en dat geef ik aan. Daarnaast vind ik zijn toonzetting provocerend. Mag hij natuurlijk doen, maar gezien de reacties die dat van mij en anderen oproept, vraag ik me af of dat werkt.

Ik persoonlijk vind FT prettig, maar zeker geen must. En het is ook niet zo dat als een dame geen FT wil, ik haar niet meer kies. Ik kies over het algemeen dames, die duidelijk zijn in wat ze wel of niet prettig vinden. En ik ga met een dame op herhaling, als de klik goed is geweest. Los van welke diensten ze wel of niet aanbiedt.

Groetjes terug!

Je schrijft dat je dames kiest die duidelijk zijn in wat ze wel of niet prettig vinden,dat is nu mijn punt.Dames vinden FT niet prettig,maar zeggen dat natuurlijk niet openlijk tegen een klant,want dan zijn ze over het algemeen de klant ook weer kwijt,zo werkt het nu eenmaal.De meeste dames zijn daar niet eerlijk in,die houden de schijn op,geloof me maar.Ze doen het echt allemaal voor de extra euro's die ze ervoor krijgen,maar dat wil niet zeggen dat ze het dan ook prettig vinden en als je even logisch nadenkt,kom je zelf ook tot de conclusie dat het inderdaad niet prettig is om dat bij vreemde mannen te doen.Bij je eigen partner is dat een heel ander verhaal.

Groetjes Lellebel

neukie
14 april 2007, 17:00
Lijkt me leuk,maar mag het ook Thee zijn?:smile2:
Kusje Lellebel :smkiss:
Jij Thee en ik een Leffe bruin, we allebei geen koffietje :D Wat we niet doen is dat: :blow: Alleen wat lekker praten..... ;)

Jack42
14 april 2007, 18:41
FT vind ik dus wel respectloos,is maar net hoe je het bekijkt,of zou jij het zo lekker vinden als ik in jouw mond spuitend klaarkom en je alles moet slikken?

Weet u wel precies wat een FT inhoudt?
De dames hoeven echt niet te slikken hoor en doen dat ook niet.
U kunt dus spuitend klaarkomen........Squirting Lellebel.:D

lellebel
14 april 2007, 18:42
Jij Thee en ik een Leffe bruin, we allebei geen koffietje :D Wat we niet doen is dat: :blow: Alleen wat lekker praten..... ;)

Nee,we gaan niet :blow: we zijn netjes,toch?:teuflisch gewoon lekker aan de thee en aan de leffe....en we amuseren ons zeker wel dan:freu:
ervaringen uit wisselen,haahahhahhaha :rofl: :smile2:

lellebel
14 april 2007, 18:45
Weet u wel precies wat een FT inhoudt?
De dames hoeven echt niet te slikken hoor en doen dat ook niet.
U kunt dus spuitend klaarkomen........Squirting Lellebel.:D

FT is toch felatio totaal,ik neem aan dat er dan gepijpt wordt tot het einde en in de mond van de dame klaarkomt?Ben ik verkeerd geinformeerd dan? Wat jij suggereert is toch gewoon pijpen? :confused: en inderdaad,je hoeft niet te slikken,maar het goedje komt toch in je mond,wat nu niet bepaald lekker is,al of niet slikken,met de nodige risico's.Daarbij is de vergelijking wat ik maakte met het goedje van een spuitende vrouw ook niet echt eerlijk,dat smaakt namelijk heel anders en niet te vergelijken eigenlijk.Ik laat mijn partner veel ananas en chocola eten.....hahahhahah

Jack42
14 april 2007, 19:06
FT is toch felatio totaal,ik neem aan dat er dan gepijpt wordt tot het einde en in de mond van de dame klaarkomt?Ben ik verkeerd geinformeerd dan? Wat jij suggereert is toch gewoon pijpen? :confused: en inderdaad,je hoeft niet te slikken,maar het goedje komt toch in je mond,wat nu niet bepaald lekker is,al of niet slikken,met de nodige risico's.Daarbij is de vergelijking wat ik maakte met het goedje van een spuitende vrouw ook niet echt eerlijk,dat smaakt namelijk heel anders en niet te vergelijken eigenlijk.Ik laat mijn partner veel ananas en chocola eten.....hahahhahah

Je stelde eerst dat FT ook slikken inhield en ik heb volgens mij niks gesuggereerd ik heb alleen gezegd dat ze niet hoeven te slikken bij een FT.

blauwebeer
14 april 2007, 19:23
Het zijn niet altijd de dames in de clubs die dit, al dan niet onder dwang, en tegen bijbetaling, aanbieden.
Ook bij meerdere privé-dames, voornamelijk in Belgisch Limburg, behoort dit tot de standaard service.

Eén van die dames vertelde eens dat ze met FT over ’t algemeen geen probleem heeft, tenzij de man in kwestie teveel pikante gerechten gegeten of veel koffie gedronken heeft. Om zijn goedje niet te proeven zorgde zij er steeds voor dat het onder haar tong, en niet erop kwam, omdat de smaakpapillen zich daar bevinden.
Eens het zover was, liet zij steeds alles discreet, en zo snel mogelijk in een stukje keukenrol verdwijnen.
Deze dame deed alleen aan privé-ontvangst bij haar thuis, zij hoefde dit dus niet te doen omwille van de concurrentie die naast haar op de barkruk zat.

Zo zie je maar, FT heeft niet noodzakelijk met verplichting te maken, er moet niet steeds voor bijbetaald worden, en staat zeker niet gelijk met doorslikken.

rplover
14 april 2007, 19:24
Mensen toch.
Ik heb al spijt dat ik die avatar heb geplaatst, en er weer een hele discussie is losgebarsten over FT en andere dingen, die er helemaal niets mee te maken hebben. Schokkend he, die 'coinmachine'.
Ditmaal wou ik eens echt NIET provoceren, niet shockeren, of iets uitlokken.
Ik wou gewoon de flauwe plezante uithangen en op coco 2 zijn avatar reageren.
Ik had wel kunnen verwachten dat dit ging gebeuren, elke kans wordt namelijk gegrepen om me proberen het zwijgen op te leggen. Niet nodig, beertjes, ik ben er net eentje als jullie, alleen dat ik er soms te veel over nadenk, en dat dan ook uit.
Ben ik soms te grof? Ja, geef ik grif toe.
Ben ik soms te categoriek? Ja, geef ik toe.
Ben ik naief? Ook dat geef ik toe.

Speciaal voor BlauweBeer en TheSickBoy en Randy.
Laat ons over gezelligere dingen praten, en gaan lopen hoeft niet hoor, ik zou zelfs zeggen: lees wat je graag leest, en dingen die je niet interesseren, gewoon negeren, doe ik ook.
Ik heb al dikwijls op de reageerknop gedrukt, als ik weer eens lees onder het topic van één of andere Meid dat ze lekker het bekkie is volgespoten. En dan sta ik zowaar klaar om de grofste dingen te schrijven. Maar respect voor jullie weerhoudt me telkens van op de 'verzendknop' te drukken. Ik respecteer jullie allen, ook al uit ik het niet in mijn berichtgeving, en val ik soms frontaal aan. 't Zal de aard van 't beestje zijn zeker.

Degenen die me kennen weten dat ik niet tegen onrecht kan, en er dan ook voor vecht, ten koste van wat het moet kosten, zo zit ik nu éénmaal in mekaar, en ik ga me niet veranderen.
En tja, als ik opkom voor de zwakkeren, dan is dat in dit geval voor de Meiden, want dat zijn de zwakkeren, geloof me vrij.
Ja, ook deze in het SKW, ik ben niet blind, en niet dom (wel errug blond :D)
Ok, dit gezegd zijnde, hoop ik dat we weer lekker gezellig kunnen verdergaan, en af en toe zal ik nog wel eens schudden, als ik vind dat er te veel in slaap zijn gevallen.

Tot slot;
Ik ben afgelopen zaterdag in PHG geweest, heb enkele mensen beter leren kennen, en heus, jullie zijn echt niet allen die 'grote boze wolven', zoals ik het soms wel laat uitschijnen. Ik heb meer respect gezien dan disrespect.
En daarom zeker aan die mensen, chapeau, voor mij is het veel moeilijker, ik ben veel vlugger emotioneel betrokken bij de ellende die achter het leven van een Meid schuilgaat.
Dus chapeau Willem, JackD, Tiga, Sonny, Babbel (of was het Knabbel ;)), Big30, coco2, ja, zelfs jij Rex, want ik heb gemerkt dat jullie een hart hebben, en dit ook durven en kunnen laten spreken, wanneer het er echt op aankomt.
Wat ik ook kwijt wil, nooit gedacht dat coco 2 zo veel respect opbracht voor vrouwen, en die mens ken ik al meerdere jaren. En die heb ik ook al zwaar aangepakt, in eerdere discussies.

En speciaal voor neukie: lellebel heeft verdomd lekkere...........................
.................................................. ..................................................
koffie :D

rplover - terug op de fiets

Sub
14 april 2007, 19:37
Weten jullie wanneer een FT pas echt Felatio TOTAAL is. Dat weten jullie niet natuurlijk. Je kunt pas echt van totaal spreken, als je nadat je je kwakkie gelost hebt in haar mond, dan met haar gaat tongzoenen en met jullie tongen de zaak wat heen en weer werken van mond naar mond, en op het eind elk een deel doorslikken.

Dat vinden jullie vies natuurlijk, maar doe het maar eens, dan kun je pas spreken van een ongeëvenaarde (Felatio)-ervaring. Dan gaat er een nieuwe wereld voor je open.

Grz Sub

sofaking
14 april 2007, 19:57
Weten jullie wanneer een FT pas echt Felatio TOTAAL is. Dat weten jullie niet natuurlijk. Je kunt pas echt van totaal spreken, als je nadat je je kwakkie gelost hebt in haar mond, dan met haar gaat tongzoenen en met jullie tongen de zaak wat heen en weer werken van mond naar mond, en op het eind elk een deel doorslikken.

Dat vinden jullie vies natuurlijk, maar doe het maar eens, dan kun je pas spreken van een ongeëvenaarde (Felatio)-ervaring. Dan gaat er een nieuwe wereld voor je open.

Grz Sub

Is dat niet eerder het lot van de volgende klant ? :eek: :D :D :D

sofa

Willem2
14 april 2007, 20:08
Ik hoef dat niet te mengen om te weten dat ik heerlijk smaak :o :rolleyes: :wink:

Sub
14 april 2007, 21:01
Is dat niet eerder het lot van de volgende klant ? :eek: :D :D :D

sofa

Je bent zelf ook de volgende klant na de vorige. Maar ik bedoel echt dat van jezelf, en dan dus ook niet een nasmaak, maar het kwakkie zelf in je mond krijgen en doorslikken. Dus geen sprookjes of verstoppertje achter de fles Odol of Listerine.

Grz Sub

Azrael
15 april 2007, 01:30
Maar ik bedoel echt dat van jezelf, en dan dus ook niet een nasmaak, maar het kwakkie zelf in je mond krijgen en doorslikken. Grz Sub

Ofwel, ieder zijn eigen plezier. Ik moet er zelf niet aan denken, en ik denk met mij meerdere beren ook niet.. En ook meerdere dames niet.... :rubbel:

Azrael
15 april 2007, 01:31
Ik laat mijn avator een maandje staan

Vooral doen. Als het je gelukkig maakt...... :wink:

Sub
15 april 2007, 01:46
En ook meerdere dames niet.... :rubbel:

En dan zijn we weer terug bij de kern van de discussie.

Grz Sub

little diablo
15 april 2007, 09:15
Doe datzelfde eens bij de dames die wij ijsbeertjes bezoeken? Pot, ketel...
Precies en denk dan voortaan na voordat je zo,n avatar plaatst:rolleyes:

Saluti L Diablo

little diablo
15 april 2007, 09:18

Grz Sub
Waar gaat het toch over:sleep: :sleep: L.D gaat zo eens de zon opzoeken in L.R:freu:

Saluti L Diablo

Randy
15 april 2007, 12:21
...
Ik had wel kunnen verwachten dat dit ging gebeuren, elke kans wordt namelijk gegrepen om me proberen het zwijgen op te leggen.
...

Onzin! Je kunt, net als iedereen hier, schrijven wat je wilt, zolang je je aan de forumregels houdt. Ik heb nog niet gezien dat je een ban krijgt of zo. Wat er gebeurt is dat je reacties krijgt op wat je schrijft. Dat is echt iets anders dan dat iemand (wie dan?) je het zwijgen oplegt.

Niet nodig, beertjes, ik ben er net eentje als jullie, alleen dat ik er soms te veel over nadenk, en dat dan ook uit.
Ben ik soms te grof? Ja, geef ik grif toe.
Ben ik soms te categoriek? Ja, geef ik toe.
Ben ik naief? Ook dat geef ik toe.

Welcome, join the club! :D

Ik respecteer jullie allen, ook al uit ik het niet in mijn berichtgeving, en val ik soms frontaal aan. 't Zal de aard van 't beestje zijn zeker.

Blij dat te lezen. Actie = reactie. Misschien iets anders proberen dan frontale aanval?

Wat mij betreft mogen discussies best pittig zijn. En de reacties ook. Dat toont betrokkenheid, ook al kan iedereen een andere mening hebben.

Tot de volgende discussie! :wink:

Randy

PS kom ook eens langs in GT, praten we eens verder aan de bar.

rplover
15 april 2007, 13:05
PS kom ook eens langs in GT, praten we eens verder aan de bar.
Ja, je hebt gelijk, een hoop onzin, vooral dan voor een avatar, die enkel toont waar het echt om gaat. Steek geld in de gleuf, en verras haar met je sperma. Of hoe bekrompen kan een beer niet zijn.
In 't echt is het veel minder erg, dat zijn maar levende mensjes, maar een foto die misbruikt wordt, sapperlootjes, dan gaan we omhoog. Waar zijn we dan toch mee bezig, vraag ik me af.
Spijtig dat ze geen FT doet, waar lees ik dat toch vooral? Lekker haar bekkie gevuld, ook al een vast stramien in vele recensies.
Maar dan wel vallen over een plaatje. Och och och, je moet het niet eens zijn, maar je kan niet ontkennen dat die plank dan toch je zicht belemmert, volledig, maar dan ook tegelijk het geweten sust. Waar zijn die planken te koop? Standaard in eender welke neukgelegenheid? Want ik lig er wel wakker van. En natuurlijk als ge dan nog doodleuk durft te beweren dat dat met plezier gedaan wordt, heb ik mijn twijfels over je realiteitsbesef. Ik raad iedereen eens aan de goede raad van de sub op te volgen, nadat jullie lichaamssappen in het mondje zijn verdwenen.
Niet verkwisten, die zaadcellen, maar recycleren, zelf helpen doorslikken die handel.

Ik? Misschien iets anders proberen dan de frontale aanval? Neen, zolang jullie niet het minste respect tonen in jullie schrijven, zal ik dat niet laten.
Maar ik weet wel beter, grote mond op 't forum, maar veel minder op de kamer. Gelukkig maar; veel meer respect dan een FT doet uitschijnen, ben ik best blij om.

GT? Ai, is me net iets te 'vettig', ik zie de Dames liever in iets verhullend rondlopen dan met de tieten bloot, en ben zeker geen voyeur die ligt te geilen op neukende mensen in en sexbioskoop. Ik vond een bepaalde scene in de Relax destijds al vettigs, en coco 2 heeft me bijgebracht dat dat nog maar klein bier was met wat er dagelijks gebeurt in GT.
Kan ik net zo goed een pornofilm huren, daar zijn de mannen dan ook nog knapperds :smile2:

@LD: een avatar is vlug terug weggehaald, je spermalozing in haar mondje van plezier is onomkeerbaar, en laat veel diepere wonden na. Trouwens, ik heb liever dat er duizend beertjes zich hier gepakt voelen, dan dat ik maar één enkele Meid op die wijze moet pakken. Dus het nadenken laat ik aan jou over.

Randy
15 april 2007, 13:26
GT? Ai, is me net iets te 'vettig', ik zie de Dames liever in iets verhullend rondlopen dan met de tieten bloot, en ben zeker geen voyeur die ligt te geilen op neukende mensen in en sexbioskoop.

De meeste dames zie je pas bloot op de kamer, hoor. Het is geen FKK. En de kino binnenstappen is niet verplicht :D .

lellebel
15 april 2007, 14:43
Ja, je hebt gelijk, een hoop onzin, vooral dan voor een avatar, die enkel toont waar het echt om gaat. Steek geld in de gleuf, en verras haar met je sperma. Of hoe bekrompen kan een beer niet zijn.
In 't echt is het veel minder erg, dat zijn maar levende mensjes, maar een foto die misbruikt wordt, sapperlootjes, dan gaan we omhoog. Waar zijn we dan toch mee bezig, vraag ik me af.
Spijtig dat ze geen FT doet, waar lees ik dat toch vooral? Lekker haar bekkie gevuld, ook al een vast stramien in vele recensies.
Maar dan wel vallen over een plaatje. Och och och, je moet het niet eens zijn, maar je kan niet ontkennen dat die plank dan toch je zicht belemmert, volledig, maar dan ook tegelijk het geweten sust. Waar zijn die planken te koop? Standaard in eender welke neukgelegenheid? Want ik lig er wel wakker van. En natuurlijk als ge dan nog doodleuk durft te beweren dat dat met plezier gedaan wordt, heb ik mijn twijfels over je realiteitsbesef. Ik raad iedereen eens aan de goede raad van de sub op te volgen, nadat jullie lichaamssappen in het mondje zijn verdwenen.
Niet verkwisten, die zaadcellen, maar recycleren, zelf helpen doorslikken die handel.

Zolang een dvp bij mannen de illusie schept dat ze het allemaal oh zo geweldig vindt,ze 3 keer klaarkomt bij jou en dit nooit bij andere heeft,ze alles geil vindt bij jou,dat ze jouw sperma in haar mond zalig vindt,hoe meer hoe liever,zolang je er maar extra voor betaalt,zullen mannen nooit verder kijken dan hun neus lang is.
Vind het wel een leuk idee van sub,dat alle mannen dit eens thuis proberen,hun eigen goedje in hun eigen mond nemen,doe eens aan voorhuid-joggen,laat het goedje in een bekertje komen en neem het dan in de mond,jullie hoeven niet te slikken,neem het onder de tong,zoals eerder gezegd werd en dan voeren we deze discussie verder.
Met deze reactie bedoel ik uiteraard niet 'alle' mannen,ik wil niet generaliseren.
Kusjes Lellebel :smkiss:

Randy
15 april 2007, 16:54
Hey rplover, als ik dit bericht van jou (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=37250&postcount=135) vergelijk met dit bericht (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=37309&postcount=147), lijkt het wel of 2 verschillende mensen dit geschreven hebben? :confused:

Het eerste komt reëel over, en geeft aan dat de beertjes zo slecht nog niet zijn, in het 2e ga je weer lekker tekeer op je stokpaard. Wil de echte rplover nu opstaan? :D

En ik ben echt benieuwd wie jou de mond wil snoeren, maar daar geef je tot nu toe geen antwoord op...

Willem2
15 april 2007, 17:32
En ik ben echt benieuwd wie jou de mond wil snoeren, maar daar geef je tot nu toe geen antwoord op...

Ja ik ook.

Alhoewel laat maar :rolleyes:

little diablo
15 april 2007, 21:59
@LD: een avatar is vlug terug weggehaald, je spermalozing in haar mondje van plezier is onomkeerbaar, en laat veel diepere wonden na. Trouwens, ik heb liever dat er duizend beertjes zich hier gepakt voelen, dan dat ik maar één enkele Meid op die wijze moet pakken. Dus het nadenken laat ik aan jou over.

Ik heb allang nagedacht rplover:rolleyes: Als ik nu nog na moest gaan denken was ik veel te laat. En als je me kende wist je ook dat L.D niet houd van FT,en dit alleen bij hoge uitzondering doet. Jij kent mij niet en ik jou niet. zie je wel. Maar met zo,n avatar roep je een bepaald beeld van jezelf op want alleen het idee al dat je hem had geplaatst:rolleyes: wil zeggen dat: of dat je het zo ziet of dat je deze reactie,s wou oproepen:confused:
En ijsbeer of niet het draait om: " rispetto per una donna "

Hey, LD, jij viel aan, om mijn avatar dan nog wel.
Terwijl ik er prat op ga nog nooit in een bekkie te hebben geschoten, respecteer ik de Meiden veels te veels voor hoor.
Laat dat ook maar eens blijken op het forum dan:rolleyes: Want je laat me toch anders denken.

Gewoon geld in het gleufje stoppen, de rest doet de Meid vanzelf, met veel zin natuurlijk :teuflisch
Bijvoorbeeld met zo,n bericht spreek je dat weer flink tegen. De ene keer schrijf je over gedwongen en nu weer over veel zin. Laten we het ermaar op houden dat je het zelf allemaal niet meer weet:rolleyes:

Saluti L Diablo

little diablo
15 april 2007, 22:12
.Dames vinden FT niet prettig,maar zeggen dat natuurlijk niet openlijk tegen een klant,want dan zijn ze over het algemeen de klant ook weer kwijt,zo werkt het nu eenmaal.De meeste dames zijn daar niet eerlijk in,die houden de schijn op,geloof me maar.Ze doen het echt allemaal voor de extra euro's die ze ervoor krijgen,maar dat wil niet zeggen dat ze het dan ook prettig vinden en als je even logisch nadenkt,kom je zelf ook tot de conclusie dat het inderdaad niet prettig is om dat bij vreemde mannen te doen.Bij je eigen partner is dat een heel ander verhaal.
Groetjes Lellebel
Er zijn dames die het echt wel lekker vinden,maar dan praat ik meer over buiten de wei. Hoewel er in de wei ook dames zijn die daar toch echt geen bezwaar tegen hebben(buiten de :rubbel: om) mijn favo is het niet omdat ik wil genieten van het :fuck: en haar ook wil laten genieten ( Ik me fun en zij der fun;) )Als ik een Ft heb dan heeft de dame er toch nadrukkelijk om gevraagd.

Ik laat mijn partner veel ananas en chocola eten.....hahahhahah

En dat hoor ik vaker van de dames,hebben dus toch gelijk;)

Saluti L Diablo

rplover
15 april 2007, 22:33
Citaat:
Origineel gepost door rplover

Bijvoorbeeld met zo,n bericht spreek je dat weer flink tegen. De ene keer schrijf je over gedwongen en nu weer over veel zin. Laten we het ermaar op houden dat je het zelf allemaal niet meer weet:rolleyes:

Snap je het dan echt niet? Natuurlijk tegen haar zin, of zie je de cynische ondertoon niet in dat bericht? Echt niet?

En ga me nu niet zeggen wat ik bedoel met het plaatsen van een avatar. Spijtig genoeg is de waarheid veel erger dan die avatar, en veel schokkender.

lellebel
16 april 2007, 02:19
Er zijn dames die het echt wel lekker vinden,maar dan praat ik meer over buiten de wei. Hoewel er in de wei ook dames zijn die daar toch echt geen bezwaar tegen hebben(buiten de :rubbel: om) mijn favo is het niet omdat ik wil genieten van het :fuck: en haar ook wil laten genieten ( Ik me fun en zij der fun;) )Als ik een Ft heb dan heeft de dame er toch nadrukkelijk om gevraagd.

En dat hoor ik vaker van de dames,hebben dus toch gelijk;)

Saluti L Diablo

Ik heb het dan ook niet over de dames buiten de wei,ik zeg alleen dat de dames in de wei dit alleen lekker vinden vanwege de extra centen,niet meer en niet minder.Uitzonderingen heb je altijd,maar mijn mening is dan dat deze uitzondering in een wei dan geen extra ervoor vraagt.

paul22
16 april 2007, 15:53
.NeukenFT vind ik dus wel respectloos,is maar net hoe je het bekijkt,of zou jij het zo lekker vinden als ik in jouw anus mond spuitend klaarkom Voor extra centen zou je het misschien wel doen ja,maar hebben we het dan nog over respect?Ik heb er geen probleem mee als de dame in kwestie dit spontaan doet in het sexspel,zonder er extra geld voor te krijgen,maar geloof me,die dames vind je echt niet in dit wereldje:kotz: maar voor wat extra geld gaan vele dames over de schreef ja,maar dan is het echt niet omdat ze het zo lekker vinden,dan tellen alleen de euro's en ze zullen jou heus niet gaan zeggen dat ze het vies vinden maar voor de extra euro's het juist doen,nee,want dan kies je haar de keer erna niet meer,toch?En krijgt ze slechte recensie's,dat is pas respectloos.En om op voorhand de dames al uitzoeken omdat ze neuken FT doen :nee:

Groetjes Lellebel

[neukie]Klopt precies. Graag doet dat geen meid. Ze kijken all naar de 50 20 of 25 eurotjes en thats all. cu neukie

Vreemde diskussie , FT willen de Dames niet ,tenzij tegen extra betaling. Alsof er een Dame is die graag neukt met vreemde kerels ,doen zo ook echt alleen tegen (hogere) betaling. (= blijkbaar nog erger dan FT!)
@rp Zoals een CDL mij meedeelde ; "werken achter de ramen of op straat , ongewassen kerels die je neuken en aan je zitten , voor alles en iedereen te kijk staan." "Dat doe je alleen als je gedwongen wordt". (ps. deze CDL deed geen FT)

rplover
16 april 2007, 16:40
@rp Zoals een CDL mij meedeelde ; "werken achter de ramen of op straat , ongewassen kerels die je neuken en aan je zitten , voor alles en iedereen te kijk staan." "Dat doe je alleen als je gedwongen wordt". (ps. deze CDL deed geen FT)
@paul22 Zoals een Meid me zei: ik heb die saunaclub leren kennen via internet.
Blijkt nou toch dat in dat hele dorpje welgeteld twee mensen een mobieltje hebben, er eentje met een computer. Verplaatsen doen ze er zich hoofdzakelijk met paard en huifkar. Ze zullen het van reclame op TV (die er ook al niet is) hebben dan.
PS. Deze CDL neukte zelfs zonder

Er zijn heus wel ongedwongen Meiden, Paul22, zowel in de clubs, privé, of achter de ramen. Maar als je die paardenkleppen niet voor je gezicht weghaalt, en enkel op de reuk en tast afgaat, ga je ze zeker niet vinden (en dat is niet op u bedoeld, algemene vaststelling). Als je ze blond, 18 jaar oud, uit Roemenië wil, dan weet je uiteraard dat de kans groot is dat er meer achter zit. En dat geldt alweer voor escort, ramen, privé, massage, clubs, één pot nat. Overal het zelfde liedje.

Aan de ondertoon van je bericht vermoed ik dat je denkt dat de bezoekers van de saunaclubs properder zijn dan bezoekers van ramen. Mag je best denken, ik weet wel beter. Of douche jij je enkel nu je naar de saunaclubs gaat, en vroeger toen je ramen bezocht niet? ;)

En met je berichtje geef je enkel aan wat ik al jaren loop te verkondigen, weinig doen het met hun zin, voor meer luxe of extra centen, de grootste hoop doet het omdat ze gedwongen worden, maar daar denken we maar best niet te hard over na, of het plezier is er vlug af.

lellebel
16 april 2007, 16:45
Vreemde diskussie , FT willen de Dames niet ,tenzij tegen extra betaling. Alsof er een Dame is die graag neukt met vreemde kerels ,doen zo ook echt alleen tegen (hogere) betaling. (= blijkbaar nog erger dan FT!)

Voor jou misschien vreemd,maar voor mij totaal niet.Is een groot verschil voor mij tussen neuken en sperma in de mond gespoten krijgen,echt wel hoor.
Bij neuken komen geen vloeistoffen aan te pas en hoef ik niet van te gruwelen dan,wat bij FT wel het geval is.En ik neuk heeeeeeeeeeeeel graag:fuck: met vreemde mannen,is mij voor juist erotische spanning,elke man is weer anders,ik heb dan echt de spanning van:" hoe zou die zijn,hoe zou die aanvoelen" enz. en ik hou juist van die spanning.

Groetjes Lellebel :smkiss:

neukie
16 april 2007, 17:09
Ik zeg dat eens op een ander manier: Mooie sex is dat wat allebei GRAAG doen. Ik ken meiden die ft graag doen, ze zijn zeer zeldom. En ook in de p6 is het een teken van respect, dat je niet van een meid dat wilt wat ze zelfder niet doen mag.

Met deze instelling had ik zeeeer veele mooie dates in mijn leven, als de meiden graag met me samen gewest zijn en het is zeer often gewest, dat ik meer dan het standard-programmetje gekregen heb. Een goede meid weet naar 5 min op de kamer hoe je bent.

Het prob is altijd de concurrentie tussen de meiden en het is daar zonder belang of ft of nzc.
(Nu geen verdere discussie over nzc aub)

Babbel
16 april 2007, 17:25
..... Als je ze blond, 18 jaar oud, uit XXXXXX wil, dan weet je uiteraard dat de kans groot is dat er meer achter zit. En dat geldt alweer voor escort, ramen, privé, massage, clubs, één pot nat. Overal het zelfde liedje....

Dan heb ik die kritiek die jij en ook coco 2 hadden op de saunaclub in België toch verkeerd begrepen. Jullie wilden toch voornamelijk jongere vrouwen :o

little diablo
16 april 2007, 18:20
Ik zeg dat eens op een ander manier: Mooie sex is dat wat allebei GRAAG doen.
precies;) ik me fun en zij der fun,en of dat nu in de wei is of buiten de wei dat doet niet terzake. Ik ga echt niet naar de kamer voor alleen me eigen:freu: :nee: respect en een klik zijn van groot belang.

Met deze instelling had ik zeeeer veele mooie dates in mijn leven, als de meiden graag met me samen gewest zijn en het is zeer often gewest, dat ik meer dan het standard-programmetje gekregen heb. Een goede meid weet naar 5 min op de kamer hoe je bent.
Je merkt vrij snel aan een dame of er een klik is.

Saluti L Diablo

rplover
16 april 2007, 18:22
Dan heb ik die kritiek die jij en ook coco 2 hadden op de saunaclub in België toch verkeerd begrepen. Jullie wilden toch voornamelijk jongere vrouwen :o
Ja, je hebt dat verkeerd begrepen :o
Waar lees jij dat ik daar voornamelijk jongere vrouwen wilde?
En het stukje dat ik aanhaal nu net ook 'als ze blond, 18 jaar is en uit Roemenië komen", dat stond er letterlijk.
DVP's van 35 zijn ook vroeger begonnen Babbel, niet op hun 35e allemaal ;)

Maar ik sluit me volledig aan bij neukie hoor, ik kan me niet indenken dat je dat niet aanvoelt. Na vijf minuutjes op de kamer weet je toch dat die klik er is of niet, en je voelt toch aan hoe ver je kan, wat de Meid graag heeft, of echt tegen haar zin doet.
Respect, daar draait het vooral om.
Ik ben al blij als we beseffen dat het geen koopwaar zijn, maar mensjes van vlees en bloed, met gevoelens, sterke en zwakkere kanten.
En nogmaals, ik heb in PHG vele lieve beertjes gezien, dat hoor je me niet ontkennen, met respect voor de hertjes in de wei aldaar ;)

little diablo
16 april 2007, 18:55
En met je berichtje geef je enkel aan wat ik al jaren loop te verkondigen, weinig doen het met hun zin, voor meer luxe of extra centen, de grootste hoop doet het omdat ze gedwongen worden, maar daar denken we maar best niet te hard over na, of het plezier is er vlug af.
Hey rplover
Dat luxe en centen ok,natuurlijk willen ze dat. dat willen wij ook toch:rolleyes: Maar toch ben ik het niet eens met de grootste hoop gedwongen. Tenminste in GT(want daar heb ik dan de meeste ervaring) in GT heerst er een hele andere cultuur dan achter de ramen. Dit is ook totaal niet te vergelijken. Achter de ramen ligt het gedwongen percentage veel hoger. Daarom voor mij ook geen ramen:nee: want daar geniet ik niet van.
Ik weet dat er in Gt veel dames een grote vrijheid hebben,en menig beer zal hierover kunnen mee praten.
In Gt werken heel veel zelfstandige dames,maar natuurlijk zijn ze gewoon geraakt aan een bepaalde luxe:rolleyes: En die luxe willen ze graag behouden. Andere doen het voor hun studie,en weer andere voor toekomstplannen. Stoppen is daarom moeilijk geworden. Maar krijgen ze eenmaal de kans dan doen ze het,ook al moeten ze financieel met minder genoegen nemen.
Het draait bij hun echt niet allemaal om de poen, maar om wederzijds respect en begrip.

Saluti L Diablo

Saluti L Diablo

Big30
16 april 2007, 19:09
Ik ben rplover maar even voor want natuurlijk gaat hij weer reageren ;), mag best hoor maar het begint wel erg voorspelbaar te worden dit topic.

nzc, gedwongen, SKW vs. Saunaclubs, pzc Y/N, FT Y/N, etc. etc.

Iedereen mag zijn zegje doen mits hij zich aan de forumregels houdt, zelfs een oneindige herhaling van zetten is formeel toegestaan, zelfs steeds weer dezelfde stokpaardjes berijden het mag, een reactie uitlokken, echt formeel mag het allemaal ... .

Nochthans ik heb in de afgelopen 327 berichten die over de in bold aangegeven trefwoorden gingen geen enkel nieuw gezichtspunt meer gezien, geen mening die iets toevoegt.

Op een gegeven moment kan het steeds weer benadrukken van vermeende misstanden contra-produktief werken voor het overbrengen van de onderliggende boodschap.
De zender zendt dan nog wel maar de ontvanger is volledig gestoord aan het worden, dat schiet niet op.

Tip: laten we eens over een ander onderwerp in discussie gaan als:

- Sauna bezoek en mooi weer
- De beste dames komen uit ... .
- Welke club heeft de mooiste tuin?
- Wie kieper je graag een keer in het zwembad?
- Zijn er kanalen in Aalst?
- Wat is het beste restaurant in de Zirkstraat?
- Lust je graag melk?
- Bij welke temperatuur ga je niet meer de kamer op?
- Lees je nog een krant?

neukie
16 april 2007, 19:24
collega, bedankt !!

Women Lover
16 april 2007, 19:34
Ik ben rplover maar even voor want natuurlijk gaat hij weer reageren ;), mag best hoor maar het begint wel erg voorspelbaar te worden dit topic.

nzc, gedwongen, SKW vs. Saunaclubs, pzc Y/N, FT Y/N, etc. etc.

Iedereen mag zijn zegje doen mits hij zich aan de forumregels houdt, zelfs een oneindige herhaling van zetten is formeel toegestaan, zelfs steeds weer dezelfde stokpaardjes berijden het mag, een reactie uitlokken, echt formeel mag het allemaal ... .

Nochthans ik heb in de afgelopen 327 berichten die over de in bold aangegeven trefwoorden gingen geen enkel nieuw gezichtspunt meer gezien, geen mening die iets toevoegt.

Op een gegeven moment kan het steeds weer benadrukken van vermeende misstanden contra-produktief werken voor het overbrengen van de onderliggende boodschap.
De zender zendt dan nog wel maar de ontvanger is volledig gestoord aan het worden, dat schiet niet op.

Af en toe stil staan bij de werkelijkheid achter de glimlachen blijft een goede zaak in mijn ogen.

- Sauna bezoek en mooi weerheerlijk in de tuin zonnen na een sauna

- De beste dames komen uit ... .Brazilie! of was het Rusland? of nee Roemenie, hoewel Litouwen, euhh Polen? sorry, zo'n vraag roept verwarring op;)

- Welke club heeft de mooiste tuin?Daar kom ik niet meer

- Wie kieper je graag een keer in het zwembad?Ik weet het wel en dan duik ik er zelf achteraan, hoewel ik denk dat ze me niet meer aankijkt omdat haar mooie bos haren nat is. Mag ik het weer goedmaken:hammer:

- Zijn er kanalen in Aalst?euhh

- Wat is het beste restaurant in de Zirkstraat?oeff

- Lust je graag melk?nope

- Bij welke temperatuur ga je niet meer de kamer op?als de liefdessappen bevriezen?

- Lees je nog een krant?in welke club hebben ze kranten?

neukie
16 april 2007, 19:40

- Sauna bezoek en mooi weer
- Welke club heeft de mooiste tuin?
- Wie kieper je graag een keer in het zwembad?
- Zijn er kanalen in Aalst?
- Wat is het beste restaurant in de Zirkstraat?
- Lust je graag melk?
- Bij welke temperatuur ga je niet meer de kamer op?
- Lees je nog een krant?
Nog een id:
Hoe speelt in het volgende weekje Alemannia Aken? :D :D :hammer: :zauberkis

rplover
16 april 2007, 19:41
bedankt collega

Sphinx
16 april 2007, 19:53
Nog een id:

Nu je toch met sport bezig bent: wint Lewis Hamilton in Spanje zijn eerste GP?

Big30
16 april 2007, 19:59
Nog een id:

Ik hoop 1-1 ben namelijk Schalke fan :D!

bedankt collega

You 're wellcome :D!

Brazilie! of was het Rusland? of nee Roemenie, hoewel Litouwen, euhh Polen? sorry, zo'n vraag roept verwarring op

România = :D

rplover
16 april 2007, 20:07
You 're wellcome :D!
România = :D

:wink: :wink: Dat was tegen womanlover :teuflisch
Romania, sluit ik me volledig bij aan, maar Russia draagt nu effe mijn voorkeur, alhoewel, Hongarije komt ook al aardig in de buurt .... :D

Big30
16 april 2007, 20:16
Dat wzs tegen womanlover :teuflisch
Romania, sluit ik me volledig bij aan, maar Russia draagt nu effe mijn voorkeur, alhoewel, Hongarije komt ook al aardig in de buurt .... :D

Alles wat ik hier meld is toch altijd speciaal voor jouw bedoeld ;)!

Overigens Servië :freu: draagt ook wel een beetje mijn voorkeur, Letland ook wel trouwens, Litouwen eigenlijk ook wel, en Polen das logisch he ;)!

Togo en Kameroen heb ik daarentegen dus helemaal niets mee :D :hah:!

rplover
16 april 2007, 20:24
Alles wat ik hier meld is toch altijd speciaal voor jouw bedoeld ;)!

Overigens Servië :freu: draagt ook wel een beetje mijn voorkeur, Letland ook wel trouwens, Litouwen eigenlijk ook wel, en Polen das logisch he ;)!

Togo en Kameroen heb ik daarentegen dus helemaal niets mee :D :hah:!

Ik heb een vraagje.
Waarom komen uit de Oostbloklanden toch zo weinig Meiden die aan SM doen?
Dus ook bijna geen SM toestanden in de clubs.
Ik vraag dus absoluut niet dat jullie voor of tegen SM zijn he, voor alle duidelijkheid ;).
Iemand enig idee ???

Big, Brazilië niet vergeten? :D

lellebel
16 april 2007, 21:10
De beste dames komen uit: Limburg natuurlijk! :baeh:

Kusjes voor jullie allemaal :smkiss:

little diablo
16 april 2007, 21:16
Ik heb een vraagje.
Ik vraag dus absoluut niet dat jullie voor of tegen SM zijn he, voor alle duidelijkheid ;).
Iemand enig idee ???

Kom maar eens langs gt rplover,dan zal ik voor deze ene keer weleens aan sm doen:smile2: of had je toch liever wat uit de wei:p

Saluti L Diablo

rplover
16 april 2007, 21:37
Kom maar eens langs gt rplover,dan zal ik voor deze ene keer weleens aan sm doen:smile2: of had je toch liever wat uit de wei:p

Saluti L Diablo
Was de vraag zo onnozel, of is het zo moeilijk ook eens een deftig antwoord te geven? :o

Sphinx
16 april 2007, 21:47

:teuflisch Grinnik. En dao schatz, is noe zjus gein speldj tösse te kriege :wink:

lellebel
16 april 2007, 21:53
:teuflisch Grinnik. En dao schatz, is noe zjus gein speldj tösse te kriege :wink:

zoë is ut mar net! :teuflisch

Rex
16 april 2007, 22:34

Ja en de lekkerste dames komen uit Polen. En die zijn voor mij de beste....................:luvlove: :rubbel: :fuck: :love: :love2:

Rex
16 april 2007, 22:36
Ik heb een vraagje.

Dit komt omdat ze meestal al door hun pimp onder handen zijn genomen. En dit vind ik niet leuk. Daarom behandel ik ze met zeer veel liefde................:fuck:

Jansen
16 april 2007, 23:10
Ik heb een vraagje.
Iemand enig idee ???

Ik heb al eerder geschreven dat als er geen SM meiden zijn :eek: Ik je wel een pak rammel geef :freu:

De kans dat je dan niet vlug klaar komt ( of tewel uitgesteld wordt) is dan wel groot.

Jansen
16 april 2007, 23:15
Ik hoop 1-1 ben namelijk Schalke fan :D!

Deze 1-1 daar heb ik ook moeite mee De eerste 1 is nr1 kampioen Schalke
De andere 1 is van als eerste gedegradeerd M.Gladbach.

Aangezien ik met beide clubs een goede relatie heb is het voor mij super als Schalke Kampioen wordt.
maar ook voor mij triest voor M.Gladbach.
Als PSV kampioen wordt dan is alles weer :freu: :freu:

Big30
16 april 2007, 23:25
Deze 1-1 daar heb ik ook moeite mee De eerste 1 is nr1 kampioen Schalke
De andere 1 is van als eerste gedegradeerd M.Gladbach.

Als PSV kampioen wordt dan is alles weer :freu: :freu:

Uitslag is de voorspelling voor
Werder Bremen - Alemania Aachen 1-1
Zondag a.s. wordt gespeeld, FC Schalke 04 - Energie Cottbus, Koningsblauw gaat winnen en wordt kampioen :freu:!

En toch is het aan de Aalsterweg leuker dan aan de Frederiklaan ;)!

Jansen
16 april 2007, 23:29
Uitslag is de voorspelling voor
Werder Bremen - Alemania Aachen 1-1
Zondag a.s. wordt gespeeld, FC Schalke 04 - Energie Cottbus, Koningsblauw gaat winnen en wordt kampioen :freu:!

En toch is het aan de Aalsterweg leuker dan aan de Frederiklaan ;)!

Werder wint met 3-1 van A. Aachen.

De Aalsterweg is wel mooier dan de Frederiklaan.

En de Hofstraat is gezelliger dan de Tongelresestraat.:rofl:

Big30
16 april 2007, 23:35
En de Hofstraat is gezelliger dan de Tongelresestraat.:rofl:

Ja bij Café Oké zeker Hofstraat 85 das het pand naast Hofstraat 87 :thefinger!

Maar zeg nu zelf echte gezelligheid tref je niet aan de Hofstraat of Tongelrestraat aan ;), Butzenstrasse 41 is toch veel gezelliger :freu: ;) :p!

Jansen
16 april 2007, 23:45
Ja de tuinen van Yvonne zijn van steen dus daar ben ik niet kapot van.
In de Hofstraat heb ik op de binnenplaats wel eens een nummertje gemaakt onder het afdak zonder er een scherm voor stond.
5 meiden zaten toen te zonnen met hun gezicht naar mij toe.
En daar kreeg ik toen op zijn hondjes ook een flink orgasme.

Daarom had ik ook geen probleem met de Kino in GT.
Maar op dit moment ben ik zeer groot voorstander van de Butzenstrasse 41
Het eten,zwembad,cocktails,en Carmen.

GT is voor mij een goede tweede de dames in PHG waren vrijdag mooier dan in GT en dat is ook niet altijd.

Maar ik wil ze beide niet missen.

lellebel
17 april 2007, 07:01
Dit komt omdat ze meestal al door hun pimp onder handen zijn genomen. En dit vind ik niet leuk. Daarom behandel ik ze met zeer veel liefde................:fuck:

:fuck: is niet de soort liefde waar een meid,die door haar pimp onder handen genomen wordt,op staat te wachten lijkt me.

rplover
17 april 2007, 13:05
http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/icons/icon1.gif gewoon lief zijn
Citaat:

Ik heb een vraagje.

Rex, SM heeft niks met 'niet lief zijn' te maken, maar bedankt voor je antwoord.
SM is gebaseerd op wederzijds respect, waar de grenzen door de onderdanige bepaald worden, kan heel erg liefdevol zijn hoor.
Ik dacht al, Duitsland, het land bij uitstek voor SM, en in die saunaclubs is er niemand voor te vinden, ik vond het al aan beetje raar...

groetjes,

rplover

Willem2
17 april 2007, 14:53
Ik heb een vraagje.

Dat heeft met communicatie te maken en die heb je bij een SMspel meer nodig.
Maar er zijn in Duitsland genoeg Oosteuropese dames die wel aan SM doen. Ga maar eens zoeken op bijvoorbeeld sexrelax.de of peitsche.de

De reden daarvoor is anders. Je hebt speciale ruimtes nodig om dit goed te kunnen uitvoeren. In veel clubs is daarvoor geen ruimte. Daarnaast is het een totaal andere vorm van seksbeleving. Er zijn wel speciale clubs voor SM met slavenavonden etc.
Ook transen vind je niet of nauwelijks in saunaclubs. En die heb je ook niet in oosteuropese varianten :cool:

Jij vraagt volgens mij in een omweg naar iets anders :rolleyes: ( en doet dat over de rug van SM :green_smi )

Iemand enig idee ???

Ja dus

Thailand ook niet :o

rplover
17 april 2007, 15:21
Dat heeft met communicatie te maken en die heb je bij een SMspel meer nodig.
Maar er zijn in Duitsland genoeg Oosteuropese dames die wel aan SM doen. Ga maar eens zoeken op bijvoorbeeld sexrelax.de of peitsche.de
De reden daarvoor is anders. Je hebt speciale ruimtes nodig om dit goed te kunnen uitvoeren. In veel clubs is daarvoor geen ruimte. Daarnaast is het een totaal andere vorm van seksbeleving. Er zijn wel speciale clubs voor SM met slavenavonden etc.
Ook transen vind je niet of nauwelijks in saunaclubs. En die heb je ook niet in oosteuropese varianten :cool:
Jij vraagt volgens mij in een omweg naar iets anders :rolleyes: ( en doet dat over de rug van SM :green_smi ) nope, deed ik niet, jij denkt dat

Willem toch, zoals jij weet hou ik van SM, en was dat een doodgewone vraag, om niet telkens de opmerking van de groep moderatoren te moeten krijgen dat ik steeds weer in herhaling val, en mijn stokpaardjes aanhaal ;)
Terwijl de confraters wel telkens mogen laten uitschijnen hoe heerlijk de Meiden het toch wel vinden dagelijks meters worst te moeten verorberen, maar daar gaat het hier niet over, je daagt me gewoon uit, en legt me dingen in de mond, die ik totaal niet zo bedoel :rolleyes:
Denk jij nu echt dat ik achter elke vraag die ik stel, een hetze wil uitlokken?
Dan had ik al lang doorgedraafd op het antwoord van Rex, die duidelijk stelt dat de Meiden al slaag genoeg krijgen van hun pooiers, zodat ze geen zin hebben in SM. Rex begrijpt duidelijk niet wat SM inhoudt, en dat neem ik hem niet kwalijk. Vandaar ook dat ik hem enkel bedank, zonder verder te provoceren :smile:
SM niet mogelijk in een club? Speciale uitrusting nodig? Ik denk dat ik ervaren genoeg ben om te mogen stellen dat een zweepje, een paar handboeien en een blinddoek al volstaat voor degelijke soft SM.
Als je praat over speciaal uitgeruste kamers kom je terecht in de wereld van harde SM. De meer softere vorm is best mogelijk op elk gewoon bed, dus ook in de saunaclubs :p
Totaal andere vorm van sexbeleving? Ja, het draait bij SM niet op klaarkomen in het condoompje, op op die lekkere kont, of over de borstjes, is totaal anders, klopt volledig. Maar daarom niet minder respectvol, integendeel zou ik zelfs stellen.
Communicatie? Enkel nodig bij verbale vernedering....voor de rest wordt er weinig gepraat, en die woordjes versta zelfs ik in het Duits, Roemeens, Russisch..... :teuflisch

Vooral je zin dat ik in een omweg naar iets anders vraag, Willem, dat kan ik niet begrijpen, dat je dat nog maar denkt van me.... ik vraag waarom er geen SM getinte Meiden zijn te vinden, dat is alles.
Anders zou ik mijn vraag als volgt hebben gesteld; is het zo dat die Oosteuropese Meiden in de clubs een afkeer hebben aan SM omdat ze thuis al vernederingen genoeg moeten ondergaan? En die vraag heb ik nu net speciaal zo niet gesteld, om wat jij insinueert te vermijden. Dus geen omweg, ik hou gewoon van SM, mag best soft zijn. En is heel erg lekker, voor al degenen die dat verwarrren met een pak slaag krijgen, je gewoon eens laten blinddoeken, handboeien, en dan tedere sex beleven, jullie zouden versteld staan hoe lekker dit kan zijn.
Wisten jullie ook dat je, als je je zintuigen worden ontnomen, dat je het verschil tussen warm en koud niet meer voelt, dus dat kaarsvet en ijsblokjes dezelfde gevoelens opwekken (totaal off-topic, maar zeer interessant te weten trouwens).

Transen? Verdorie, dat was mijn volgende vraag, ik word doorzichtig... :D ( en ik ken er een tiental uit Hongarije, Polen en Rusland ; echt wel)

rplover - die eens een keertje SM wou aansnijden, maar totaal verkeerd begrepen wordt (hoe zou dit toch komen he :wink:)

Willem2
17 april 2007, 15:33
rplover - die eens een keertje SM wou aansnijden, maar totaal verkeerd begrepen wordt (hoe zou dit toch komen he :wink:)

Ja gek hé :rolleyes:
Kijk nog eens goed naar je antwoord en je opmerkingen............. en dan ....................

PS Er liep wel eens een dame rond met een zweepje en wat spulletjes maar er is gewoon geen vraag naar in een saunaclub.................

rplover
17 april 2007, 16:06
Ja gek hé :rolleyes: Net zo gek dat jij steeds gaat zoeken naar achterliggende motieven, seffens moet ik nog aan de leugendetector, wat ik uitdrukkelijk weiger (die dingen zijn onbetrouwbaar :D)
Kijk nog eens goed naar je antwoord en je opmerkingen............. en dan ....................
Volgens mij is het meer een kwestie van achter alles wat ik vraag of zeg, een achterliggend motief te zoeken Willem. Kijk nou toch een keertje naar jullie pogingen alles in de kiem te smoren, als ik nog maar een posting neerpen. Ik ben ook maar een ijsbeertje hoor, ik ben echt niet heiliger dan de paus (moet ik dat tot in den treure toe blijven herhalen)
Zo kan je me op ieder bericht dat ik plaats wel pakken. Heel erg makkelijk.
Nogmaals, ik hou van SM, en kan me niet inbeelden dat niemand van die bezoekers die ik heb gezien in PHG er niet zouden van houden ;), er was geen andere reden toe.
Ik kan niet begrijpen dat de vraag naar soft SM zo klein is, in saunaclubs. De verhouding ligt net in Duitsland veel hoger dan in de omliggende landen. Daarom ook die (misschien heel erg domme) vraag van me.
Waarvoor mijn excuses. Ik zal het zelf wel uitzoeken :D

PS Er liep wel eens een dame rond met een zweepje en wat spulletjes maar er is gewoon geen vraag naar in een saunaclub.................
PS. Wie o wie, vertel het mij :teuflisch

Mijn vraag was...
Ik heb een vraagje.
Iemand enig idee ???
Daarop kreeg ik de volgende replieken...
Janssen
Ik heb al eerder geschreven dat als er geen SM meiden zijn :eek: Ik je wel een pak rammel geef :freu:
De kans dat je dan niet vlug klaar komt ( of tewel uitgesteld wordt) is dan wel groot.
LD
Saluti L Diablo
Rex

Conclusie:
Maar uiteraard ben ik weer de gek die iets in gang wil steken. Ik heb bewust op die onnozele antwoorden geeneens een repliek gegeven.
Laat jullie allen maar eens lekker gaan, zeker diegenen die denken dat SM iets met slaag krijgen en geweld heeft te maken. Getuigt alweer van hoe bekrompen het zicht van ijsberen met oogkleppen is. Ja, dit is wel provocerend, maar dit zijn de replieken die ik kreeg toch ook, zacht uitgedrukt dan nog wel :rolleyes:

Willem2
17 april 2007, 16:21
Conclusie dat jij eerst maar eens naar de nieuwe quote funtie gaat kijken en dan nog eens jouw vraag ;)
Het gaat jou niet om SM maar om het woordje ervoor want anders had je dat wel weggelaten.

lellebel
17 april 2007, 16:37
Ik vind ook dat er veel mensen zijn die een verkeerd beeld van sm hebben,die denken dan meteen aan pijn,slaag enz. dat kan voorkomen in sm,maar sm heeft vooral te maken met lust en macht.Sm is een spel,dat je samen speelt,je bepaalt samen hoever je kan en mag gaan,wederzijds vertrouwen moet er zijn.Ik heb vaker van soft-sm mogen proeven en vond het geweldig,het brengt je in een andere demensie,het gaat daarin juist niet om het neuken en presteren,totaal niet er komt juist veel tederheid en respect bij kijken,meer als bij het plat neuken!Maar je moet zoiets eerst meegemaakt hebben eer je een oordeel velt.

Groetjes lellebel :smkiss:

rplover
17 april 2007, 16:38
Conclusie dat jij eerst maar eens naar de nieuwe quote funtie gaat kijken en dan nog eens jouw vraag ;)
Het gaat jou niet om SM maar om het woordje ervoor want anders had je dat wel weggelaten.
Euh, ik weet best hoe ik moet quoten Willem, ik werk soms ook eens graag met kleurtjes.

Zodra jij zegt waar het me om gaat, tja, Willem, als je al in mijn gedachten kan ronddwarrelen..... straffe kerel ben je :D
Het ging me dus over SM. Niet meer of niet minder, en hier word ik nu echt wild van, dat jij gaat zeggen waar het me om te doen is :wink:
Het woordje voor SM was AAN. Het is een feit dat het vooral OostblokMeiden zijn die in clubs werken, dus uiteraard zit dat vervat in de vraag, blind zijn we niet he Willem, of kunnen we er niet voor zijn.
Maar we wijken af, volledig naast de kwestie.
Iemand anders, die WEL weet waarom er zo weinig aan SM wordt gedaan in saunaclubs? Want van Willem krijg ik toch alleen het verwijt dat ik op iets anders aas, en dat wil ik absoluut vermijden, net zoals hij me wil laten over de schreef gaan nu. Lekker niet Willem, en is niet mooi van je trouwens:green_smi

Willem2
17 april 2007, 16:59
Euh, ik weet best hoe ik moet quoten Willem, ik werk soms ook eens graag met kleurtjes.

Dat weet je dus niet want ik heb er nog net ééntje van je verbeterd. En op deze versie kan je meer berichten quoten op een eenvoudige wijze zodat al die kleurtjes niet nodig zijn.

Zodra jij zegt waar het me om gaat, tja, Willem, als je al in mijn gedachten kan ronddwarrelen..... straffe kerel ben je :D
Het ging me dus over SM. Niet meer of niet minder, en hier word ik nu echt wild van, dat jij gaat zeggen waar het me om te doen is :wink:
Het woordje voor SM was AAN. Het is een feit dat het vooral OostblokMeiden zijn die in clubs werken, dus uiteraard zit dat vervat in de vraag, blind zijn we niet he Willem, of kunnen we er niet voor zijn.

De ijsberen die jou antwoord gaven waren ook niet blind en zagen het woord Oosteuropees heel goed. Ligt het dan toch misschien aan de vraag en aan de vragensteller :rolleyes:

Maar we wijken af, volledig naast de kwestie.
Iemand anders, die WEL weet waarom er zo weinig aan SM wordt gedaan in saunaclubs?

Lees mijn antwoord dan nog eens terug.
Misschien gaan ijsberen die behoefte hebben aan SM wel naar hele andere en betere plekken. Daarvoor gaf ik ook al adressen.....

En waarom dienen wij allemaal naar jouw pijpen te dansen. Het is al heel wat dat er nog mensen zijn die jou antwoord willen geven.

Want van Willem krijg ik toch alleen het verwijt dat ik op iets anders aas, en dat wil ik absoluut vermijden, net zoals hij me wil laten over de schreef gaan nu. Lekker niet Willem, en is niet mooi van je trouwens:green_smi

Misschien moet je deze hele topic nog eens goed nalezen en dan begrijp je misschien ook waarom ijsberen onderhand zo op jou reageren. Lees nog een keer de topic van Big30.
Voor de rest doe ik bijna nooit mee aan discussies.
Veel plezier met deze topic die nu kennelijk over SM gaat. :wink:

paul22
17 april 2007, 17:05
Iemand anders, die WEL weet waarom er zo weinig aan SM wordt gedaan in saunaclubs?

VRAAG schept AANBOD ! (dat beweer je zelf ook steeds)
Dus weinig vraag naar in de Sauna-club.

PS de meiden die het wel aanbieden (soft/rollenspel) vragen er extra voor ,net als voor FT. Wat dat betekent weet jij als beste:green_smi

Sub
17 april 2007, 17:21
Ik vind ook dat er veel mensen zijn die een verkeerd beeld van sm hebben,die denken dan meteen aan pijn,slaag enz. dat kan voorkomen in sm,maar sm heeft vooral te maken met lust en macht.Sm is een spel,dat je samen speelt,je bepaalt samen hoever je kan en mag gaan,wederzijds vertrouwen moet er zijn.Ik heb vaker van soft-sm mogen proeven en vond het geweldig,het brengt je in een andere demensie,het gaat daarin juist niet om het neuken en presteren,totaal niet er komt juist veel tederheid en respect bij kijken,meer als bij het plat neuken!Maar je moet zoiets eerst meegemaakt hebben eer je een oordeel velt.

Groetjes lellebel :smkiss:

Ik houd ook van sm, maar absoluut niet van een pak slaag of van pijn. Soms zelfs van behoorlijk harde sm, met kaarsvet en/of ijsblokjes, vastgebonden worden, geblinddoekt, noem alles maar op. Behalve dus een pak slaag met een zweep, verder bijna alles. Het feit dat je geen controle hebt over wat er gebeurd is bij een goede Meesteres een zalige ervaring.

Grz Sub

rplover
17 april 2007, 17:23
Dat weet je dus niet want ik heb er nog net ééntje van je verbeterd. En op deze versie kan je meer berichten quoten op een eenvoudige wijze zodat al die kleurtjes niet nodig zijn. Ik werk liever met kleurtjes, en ik wist wel dat je meerde berichten kan quoten, daarvoor moest ik dus zo lang koffie gaan drinken? ;)
De ijsberen die jou antwoord gaven waren ook niet blind en zagen het woord Oosteuropees heel goed. Ligt het dan toch misschien aan de vraag en aan de vragensteller :rolleyes:
Lees jij die antwoorden dan eens na van Jansen en LD en Rex. Ik zie daar enkel verwijzingen naar een pak slaag, en naar niet meer dan dat. Of ben ik blind? :rolleyes:
En waarom dienen wij allemaal naar jouw pijpen te dansen. Het is al heel wat dat er nog mensen zijn die jou antwoord willen geven.
Niemand moet naar mijn pijpen dansen, waar vraag ik dat? Of waaruit concludeer je dat Willem? Maar ik laat me vooral niet in de mond leggen dat ik op iets anders doel.
Trouwens, je haalt wel erg hard uit, je gaat toch niet persoonlijk worden, hoop ik.
Lees jij mijn vraagstelling nog eens goed door, en zoek de verborgen hint, want die zit er volgens u toch in. Niet dus Willem, echt niet. Als ik stel Oosteuropees, dan is het enkel omdat het vol Oosteuropese Meiden zit in de saunaclubs, conclusies trekken doe jij al in mijn plaats.

Misschien moet je deze hele topic nog eens goed nalezen en dan begrijp je misschien ook waarom ijsberen onderhand zo op jou reageren. Lees nog een keer de topic van Big30.
Voor de rest doe ik bijna nooit mee aan discussies.
Veel plezier met deze topic die nu kennelijk over SM gaat. :wink:
Willem toch, ik ben net over SM begonnen, omdat Big30 me verweet dat ik telkens terug kwam op dat gedwongen. Maar elke reden is goed genoeg om me het zwijgen op te leggen, want dat doe je met je opmerkingen nu wel, beweer maar lekker het tegendeel, ook ik ben niet blind.
En als laatste, waarom mag SM niet aan bod komen? Is dat vies of zo? Is dat onrespectvol? Is dat slecht?
.

little diablo
17 april 2007, 19:37

Zo meteen vind ie sm helemaal niet meer leuk:teuflisch

Saluti L Diablo

little diablo
17 april 2007, 19:38
Ja en de lekkerste dames komen uit Polen. En die zijn voor mij de beste....................:luvlove: :rubbel: :fuck: :love: :love2:

Absoluut in alle opzichten voeren ze de lijst aan :fuck: :love2: :love: :freu:

Saluti L Diablo

little diablo
17 april 2007, 19:48
Lees mijn antwoord dan nog eens terug.
Misschien gaan ijsberen die behoefte hebben aan SM wel naar hele andere en betere plekken. Daarvoor gaf ik ook al adressen.....
:

Precies voor sm moet je heel ergens anders zijn:rolleyes:

Saluti L Diablo

lellebel
17 april 2007, 20:58
VRAAG schept AANBOD ! (dat beweer je zelf ook steeds)
Dus weinig vraag naar in de Sauna-club.

PS de meiden die het wel aanbieden (soft/rollenspel) vragen er extra voor ,net als voor FT. Wat dat betekent weet jij als beste:green_smi

Nee hoor,ik doe het juist wel,soft-sm/rollenspel,uiteraard alleen met mannen die ik al ken,niet bij een eerste date,en ik vraag er niks extra's voor.Wat betekent dat dan Paul22?:moon:

lellebel
17 april 2007, 21:06
Absoluut in alle opzichten voeren ze de lijst aan :fuck: :love2: :love: :freu:

Saluti L Diablo

In alle opzichten nog wel,toe maar.....
Nou nee,als het om mannen gaat,dan geef mij maar de gewone oerdegelijke lekkere nederlandse,mooie duitse en lieve belgische man,daar heb ik nu echt in alle opzichten iets aan: lekkere sex,respectvol behandelt en een goed gesprek,wat toch ook belangrijk is en wel zo makkelijk.
Ik vraag me echt af wat dat bij sommige ijsberen toch is,dat ze zo gefixeerd zijn op jonge(liefst onder de 21) oost-europese meisjes.Jullie zijn toch niet bang voor de zelfbewuste Nederlandse/belgische/duitse vrouw,die weet wat ze wil,voor zichzelf werkt en zich menteneert als haar iets niet bevalt?:green_smi

little diablo
17 april 2007, 21:44
In alle opzichten nog wel,toe maar.....
Nou nee,als het om mannen gaat,dan geef mij maar de gewone oerdegelijke lekkere nederlandse,mooie duitse en lieve belgische man,daar heb ik nu echt in alle opzichten iets aan: lekkere sex,respectvol behandelt en een goed gesprek,wat toch ook belangrijk is en wel zo makkelijk.
Ik vraag me echt af wat dat bij sommige ijsberen toch is,dat ze zo gefixeerd zijn op jonge(liefst onder de 21) oost-europese meisjes

Leeftijd doet er niet zo toe, (natuurlijk niet te oud he;) ), De gemiddelde leeftijd ligt niet onder de 21. nee deze schommeld zo tussen de 23/27(mooie leeftijd) En elke leeftijd heeft wel wat. Bij wat oudere vrouwen kost het wat meer tijd om ze te veroveren,maar dat heeft ook wel wat:rolleyes: maar natuurlijk kom ik wel eens een jongere dame tegen en dan laat ik me verrassen:p vrouwen zijn ook veel verder in hun ontwikkeling.

.Jullie zijn toch niet bang voor de zelfbewuste Nederlandse/belgische/duitse vrouw,die weet wat ze wil,voor zichzelf werkt en zich menteneert als haar iets niet bevalt?:green_smi

Sorry hoor, een uitzondering daargelaten:rolleyes: Maar de meeste nederlandse vrouwen zijn koudbloedig,kennen absoluut niet:fuck:, liggen levenloos op bed, En zijn hebberig. En lellebel ik zeg de meeste,dus mij niet bijten;) Met belgische dames heb ik geen ervaring, En tja met duitse heb ik wel enkele goede ervaringen maar die komen nog lang met hun totaal plaatje niet in de buurt van oa poolse dames. Met poolse dames kan ik me in alle opzichten goed vermaken,en dan gaat dat niet alleen om:fuck: En het gaat me niet om de leeftijd maar om humor,spontaniteit,lekkere babbel en een goede body met creatieve sex:p

@ Morgen 4 lekke banden door me buurvrouw:teuflisch

Saluti L Diablo

lellebel
17 april 2007, 21:50
Leeftijd doet er niet zo toe, (natuurlijk niet te oud he;) ), De gemiddelde leeftijd ligt niet onder de 21. nee deze schommeld zo tussen de 23/27(mooie leeftijd) En elke leeftijd heeft wel wat. Bij wat oudere vrouwen kost het wat meer tijd om ze te veroveren,maar dat heeft ook wel wat:rolleyes: maar natuurlijk kom ik wel eens een jongere dame tegen en dan laat ik me verrassen:p vrouwen zijn ook veel verder in hun ontwikkeling.

Sorry hoor, een uitzondering daargelaten:rolleyes: Maar de meeste nederlandse vrouwen zijn koudbloedig,kennen absoluut niet:fuck:, liggen levenloos op bed, En zijn hebberig. En lellebel ik zeg de meeste,dus mij niet bijten;) Met belgische dames heb ik geen ervaring, En tja met duitse heb ik wel enkele goede ervaringen maar die komen nog lang met hun totaal plaatje niet in de buurt van oa poolse dames. Met poolse dames kan ik me in alle opzichten goed vermaken,en dan gaat dat niet alleen om:fuck: En het gaat me niet om de leeftijd maar om humor,spontaniteit,lekkere babbel en een goede body met creatieve sex:p

@ Morgen 4 lekke banden door me buurvrouw:teuflisch

Saluti L Diablo

Maar Diablo,ik bijt toch niet,dat moet jij toch weten! :green_smi

little diablo
17 april 2007, 21:57
Maar Diablo,ik bijt toch niet,dat moet jij toch weten! :green_smi

nee jij mag me bijten:freu: Maar ik heb wel gelijk he de meeste nederlandse dames:fuck: :heul:

Saluti L Diablo

lellebel
17 april 2007, 22:01
nee jij mag me bijten:freu: Maar ik heb wel gelijk he de meeste nederlandse dames:fuck: :heul:

Saluti L Diablo

Daar kan ik je helaas geen gelijk in geven,sorry.Mijn partner :fuck: wel Nederlandse dames en hij vindt het wel geweldig en heeft op al die tijd 1 keer een slechte ervaring gehad.En ja,hij heeft ook poolse en russische meiden gehad,dus die vergelijking kan die maken.Daarbij vind hij deze nederlandse meid,het lekkerste :fuck: :smile2: :smile2:
Wat dat bijten betreft,daar hou ik je aan...:green_smi

little diablo
17 april 2007, 22:15
Wat dat bijten betreft,daar hou ik je aan...:green_smi

En mij mag je ook krabben:p Maar me wel verzorgen naderhand;)

Saluti L Diablo

Azrael
17 april 2007, 22:19
Maar de meeste nederlandse vrouwen zijn koudbloedig,kennen absoluut niet:fuck:, liggen levenloos op bed, En zijn hebberig.

Niet met je eens kleine :teuflisch . Ik ken vele nederlandse vrouwen die wel kunnen :fuck: en niet levenloos op het bed liggen... Herstel, ik kende veel nederlandse vrouwen die wel kunnen.... etc.... Voordat ik spijt ga krijgen van deze uitspraak...:rolleyes:

Nee, maar zonder gekheid, ik ben het niet met je eens. Je bent iets te generaliserend bezig hierover. Ik ken je voorkeur, maar dat betekent niet automatisch dat alle andere nationaliteiten anders zijn op sex gebied..

little diablo
17 april 2007, 22:37
Niet met je eens kleine :teuflisch . Ik ken vele nederlandse vrouwen die wel kunnen :fuck: en niet levenloos op het bed liggen... Herstel, ik kende veel nederlandse vrouwen die wel kunnen.... etc.... Voordat ik spijt ga krijgen van deze uitspraak...:rolleyes:

Nee, maar zonder gekheid, ik ben het niet met je eens. Je bent iets te generaliserend bezig hierover. Ik ken je voorkeur, maar dat betekent niet automatisch dat alle andere nationaliteiten anders zijn op sex gebied..

nee niet alle nationaliteiten maar nederlandse vrouwen over het algemeen ( nog meer lekke banden) En italiaanse scoren ook niet hoog, ze zien er alleen:eek: uit. Natuurlijk heb ik ook wel goede ervaringen gehad met nederlandese maar ik moet steeds het initatief nemen en ze alle kanten opgooien:p

@L.D die gewoon te verwend is

Saluti L Diablo

Azrael
17 april 2007, 22:47
maar ik moet steeds het initatief nemen en ze alle kanten opgooien:p

Hoe ga jij ze alle kanten opgooien? Ik denk eerder dat ze jouw de kamer rondwerken... :D :D

Sub
17 april 2007, 22:48
@ little diablo

Ik ben het hier totaal niet mee eens.

Mijn ervaringen zijn eigenlijk geheel omgekeerd aan de jouwe.

Ik heb vele goede ervaringen met nederlandse, belgische, en ook duitse Dames.

Bij mij zijn het vaker de oostblokdames geweest die er als een zoutzak bij bleven liggen, en het zijn ook die Dames die het hebberigst zijn en om meer geld blijven zeuren. Ik heb hier inmiddels wel een behoorlijke intuïtie voor ontwikkeld, want heb al erg lang geen echte miskleun meer meegemaakt.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, want mijn absolute #1 van dit moment komt ook uit het voormalige oostblok, en wel uit Albanië. Zij is op alle punten de absolute top, niet alleen op sexgebied in kwaliteit, maar zeker ook op gebied van variatie en creativiteit. Echter ook zaken als humor en spontanitiet en eerlijkheid heeftze erg hoog in het vaandel staan.

Grz Sub

little diablo
17 april 2007, 22:59
@ de Sub

Tja dat kan sub, ieder zijn eigen ervaring, ik reis aardig wat af en ik blijft er bij de beste ervaringen heb ik absoluut niet met de hollandse:rolleyes: Al moet ik zeggen dat ik zelf ook niet de makkelijkste ben;)

@ Azrael deden ze dat maar,namen ze maar eens een keer de teugels over:rolleyes: Nee als ze de teugels goed hanteren dan is L.D aardig mak voor een hele poos.

Saluti L Diablo

Silvester
17 april 2007, 23:00
....en het zijn ook die Dames die het hebberigst zijn en om meer geld blijven zeuren....
Zeker nog nooit met een "donkere" dame op de kamer geweest...?;)

Azrael
17 april 2007, 23:03

Opnieuw erg generaliserend.... Ik ben met vele 'donkere' dames op de kamer geweest, maar er is maar een enkeling geweest die zeurde over het geld. Ik heb net zoveel slechte geldervaringen met 'blanke' dames gehad...:nee:

Sub
17 april 2007, 23:05

Nog niet zo vaak, maar is wel eens gebeurd. Ik denk dat ik alle types al wel gehad heb, maar mijn slechtste ervaringen op dat punt heb ik toch wel met Dames uit het voormalige oostblok.

Grz Sub

Sub
17 april 2007, 23:15
Die moet je weten aanpakken.
Je kan er hééél ver mee gaan.....:teuflisch
Lilli is trouwens ook Oostblok.

Zoals je weet, weet ik wel hoe je ze aan moet pakken.

Niet alleen Lili is oostblok. Ook Anna, Maria, Paola, Nelly, Nina, en niet te vergeten Mirela. Dit om er slechts een paar te noemen waar ik goede tot uitstekende ervaringen mee heb.

Blijft echter wel een feit dat mijn slechtste ervaringen op het punt van zeuren over extra geld, ook met oostblokdames was, die staan uiteraard niet in bovenstaand rijtje vermeld.

Grz Sub

paul22
18 april 2007, 16:07
@paul22
Aan de ondertoon van je bericht vermoed ik dat je denkt dat de bezoekers van de saunaclubs properder zijn dan bezoekers van ramen. Mag je best denken, ik weet wel beter. Of douche jij je enkel nu je naar de saunaclubs gaat, en vroeger toen je ramen bezocht niet? ;)

Nou dat is mooi om te horen (vooral voor die meiden!). Recente ervaringen heb ik niet en collega ijsberen bleken dan blijkbaar ook over een ver verleden te praten.;)

Hoe hebben ze dat eigenlijk gemaakt?
Ik bedoel die Douche bij elke Kamer? Telkens de schone handdoeken voor het afdrogen na het douchen voor de Dame en Loper? En dat schone beddengoed naar elke klant, wisselt de Dame dat zelf of hebben ze daarvoor personeel? Moeten wel af en aan rijden die busjes van de wasserij? En de schone toiletten met wegwerpdoekjes, zijn die alleen op elk peeskamertje aan te treffen of hebben ze er ook enkele openbaar gemaakt.
De gemiddelde tijd op de kamer moet dan fors zijn toegenomen ,nu ze telkens douchen voor het neuken.

Tja ik ben er een tijdje niet geweest , moet toch veel veranderd zijn.:thefinger

Sub
18 april 2007, 16:48
Ze halen het waar het zit Sub;of verwar je met negerinnen?:plapper:
Grtz Coco2:wink:

Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Van mij krijgen ze niet meer los dan ik zelf wil.

Grz Sub

Sub
18 april 2007, 16:55
Nou dat is mooi om te horen (vooral voor die meiden!). Recente ervaringen heb ik niet en collega ijsberen bleken dan blijkbaar ook over een ver verleden te praten.;)

Hoe hebben ze dat eigenlijk gemaakt?
Ik bedoel die Douche bij elke Kamer? Telkens de schone handdoeken voor het afdrogen na het douchen voor de Dame en Loper? En dat schone beddengoed naar elke klant, wisselt de Dame dat zelf of hebben ze daarvoor personeel? Moeten wel af en aan rijden die busjes van de wasserij? En de schone toiletten met wegwerpdoekjes, zijn die alleen op elk peeskamertje aan te treffen of hebben ze er ook enkele openbaar gemaakt.
De gemiddelde tijd op de kamer moet dan fors zijn toegenomen ,nu ze telkens douchen voor het neuken.

Tja ik ben er een tijdje niet geweest , moet toch veel veranderd zijn.:thefinger

Paultje toch,

Je kunt toch ook thuis douchen voor je vertrek. Vrijwel alle kamers hebben tegenwoordig inderdaad een douche of bad, er zijn er zelfs bij waar een bubbelbad cq whirlpool aanwezig. Er zijn ook panden waar speciale natte speelkamers aanwezig zijn, waar je dus uitgebreid met een Dame kunt spelen onder de douche of in bad. De Dames die voor dergelijke spelletjes in zijn zorgen inderdaad ook dat ze altijd een paar handdoeken extra bij hebben. Dit geld in elk geval voor Antwerpen en ook voor de bootjes in Utrecht.

Grz Sub

paul22
18 april 2007, 17:28
Paultje toch,

Je kunt toch ook thuis douchen voor je vertrek.
Grz Sub

Doe ik , echt waar:D
Maar aangezien ik niet naast de Saunaclub woon, (ook niet tussen de ramen) , douche ik in de club direkt voordat ik de kamer op ga. En voor mij zeker zo belangrijk, ik wil dat de Dame net gedoucht heeft.;)

Maar mooi toch ,dat dat standaard gebeurt in het SKW en Utrecht.:lostit:

Sub
18 april 2007, 22:48
@Paul:Inderdaad zijn er bordelen met douche/badkamer ;zelfs met gemeenschappelijke keuken.
Deze infra-structuur is echter NIET voor de klanten zelf !!
De info van Sub is op dit punt duidelijk misleidend.(Uiteraard heeft hij overal extra voordelen)
Verwacht zeker geen saunaclub-infrastruktuur in deze gelegenheden.
"15 minuten wippen en weg"=50 euro;daar zal je zeker niet voor onder de douche staan.

Bij een aantal Dames kun je wel degelijk terecht voor badservice.:lostit: Uiteraard niet voor het instaptarief van 50 euro. IK heb ook niet overal extra voordelen, ik krijg bij enkele Dames waar ik vaak kom, en een speciale band mee heb opgebouwd iets meer voor elkaar dan andere leden die er voor het eerst komen, of er zelden komen. Ook hier ben ik echter niet de enige in. Ik ben echter wel de enige waar jij het van leest. Als je zelf eens wat vaker ergens binnen zou gaan zou je weten dat dat helemaal niet zo een vreemd verschijnsel is, maar je moet dan wel tot voorbij de deur gaan natuurlijk.

Bovendien laat je de mijn eerste zin bewust weg in je quote, waardoor de rest van mijn bericht anders uit te leggen is dan dat ik het bedoel.:angryfire :motz:

Ik heb ook nergens geschreven dat je het met een saunaclub kunt vergelijken.

Grz Sub

rplover
18 april 2007, 22:52
@Paul:Inderdaad zijn er bordelen met douche/badkamer ;zelfs met gemeenschappelijke keuken.
Deze infra-structuur is echter NIET voor de klanten zelf !!
De info van Sub is op dit punt duidelijk misleidend.(Uiteraard heeft hij overal extra voordelen)
Verwacht zeker geen saunaclub-infrastruktuur in deze gelegenheden.
"15 minuten wippen en weg"=50 euro;daar zal je zeker niet voor onder de douche staan.
@coco2: in elk pand is het verplicht een badkamer met ligbad en ingerichte keuken te hebben. Die keuken is inderdaad ten behoeve van de Dames.
Er moet dan ook geen 50 euro inkom betaald worden.....
.... de douche/het bad kan je bij elke Dame gebruiken, indien je er zelf om vraagt gaan de meesten zelf nog met je mee onder de douche/in bad.
Kan je natuurlijk niet weten als je niet verder komt dan de deur voor een babbeltje ;)

PS. Het is mogelijk te douchen, niet standaard, van die snelle wip heb je gelijk, coco, ik zeg enkel, als je 't vraagt, kan het ;)

rplover
3 mei 2007, 20:17
Pff, wat een tent man. We hadden er nooit naar toe moeten gaan. We zijn meteen verslaafd, sneller dan drugs.

A.S. zondag zijn we weer van de partij :D

Als 'denktank' en 'meest irritante ijsbeer'voel ik me verplicht je ook dit te vertellen;

De tent heeft veel zonnige kanten, zolang je maar je ogen geopend houdt kan je best een aangename tijd hebben.
Dus geniet, maar houdt steeds in je achterhoofd dat achter al dat moois in die tent ook heel veel ellende, miserie schuilgaat, die je pas gaat zien als je allang verslaafd bent. Maar ooit zie je die, en als je er dan middenin zit, zou het paradijs wel eens tegelijkertijd de hel kunnen worden.

rplover - maar toch veel plezier toegewenst zondag

Fritzzz
3 mei 2007, 22:31
Wat een heerlijk filosofisch gelul weer allemaal hierboven. Gewoon neuken, niets meer niets minder....enne het liefst zo enthiousiast mogelijk....:freu: :freu: :freu:

rplover
3 mei 2007, 22:39
Wat een heerlijk filosofisch gelul weer allemaal hierboven. Gewoon neuken, niets meer niets minder....enne het liefst zo enthiousiast mogelijk....:freu: :freu: :freu:
Wat een vreselijke houding hieronder (heb voor een andere weergave gekozen), gewoon neuken en niets meer niets minder. Dat is pas lullen, Frits... .
Zie maar dat hij er niet eens afvalt, of dat je nooit verliefd wordt op een uitgebaat (lees:uitgebuit) hertje.
't Zal dan niet zo simpel meer zijn, van gewoon te neuken en niets meer of minder, Frits.
Trouwens, het zal heel stilletjes zijn geweest, mijn bericht stond in no time onder PHG, terwijl ik het op een heel ander plaats had gepost.
Beschuldigde sta op :D

En ik wou enkel het enthousiasme van de schrijver wat indijken, door hem te doen inzien dat het niet al goud is wat blinkt .... ik wil helemaal geen hetze meer, want mijn (bijna) alleenstaande mening wordt door de hoeveelheid boter op de hoofden en door de planken tegengehouden. Lijkt wel op een total sunblocker, of heeft er op zijn minst iets van weg, heeft de dolle maan of de vondsdolheid er iets mee te maken, of is het gewoon de lente (of schaamluis) die kriebelt? ;)

rplover - in het hol van de leeuw is het meestal veiliger dan voor zijn hol :D

Jack42
3 mei 2007, 22:44
AUB niet meer reageren op RPLOVER zijn reakties!!!!!!!!

rplover
3 mei 2007, 22:46
In dit topic alleen PHG ervaringen beschrijven.

Ik heb geen zin om dit topic te laten ontaarden in weer een oeverloze discussie, ik verplaatst een aantal berichten dus naar:
Rplover, Rex, LD, Jansen, FG et. al. aan de praat! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5811)

Gelieve hier zoals de titel al aangeeft Populaire Horny Gebeurtenissen te beschrijven.
Alstublieft niet meer antwoorden op rplover, hij brengt ons in het nauw.
En Big30, wie heeft mijn eerste bericht naar hier verplaatst?????????

rplover
3 mei 2007, 22:53
Dat is de beste reactie die ik in jaren heb gelezen, Jack42.
Sinds wanneer spreek jij voor de hele ijsberengemeenschap?
Of ligt dit te gevoelig?

Kan je het niet hebben dat er over gepraat wordt?
Spreek dan voor jezelf, en niet voor de hele ijsberengemeenschap,dat doe ik ook niet.
Ik heb tenminste een uitgesproken mening,jij roept op tot doodzwijgen van het meest gevreesde wat een ijsbeer kan overkomen: een geweten hebben.
Dat mag dus al niet meer volgens jou? Rare snuiters, neuken en genieten, en voor de rest oogjes en snaveltjes toe? Goe bezig, zou een bekende beer zeggen, heel goe bezig.......

Gegroet,

rplover (RPLOVER) is schreeuwen, en dat doen we niet graag ;)

cupra
3 mei 2007, 23:18
Zonder de realiteit van het wel en wee in en rondom clubs en dames uit het oog te verliezen valt me helaas slechts 1 ding op aan bovenstaande:

Het consequent verkondigen van jouw mening. Uiteraard heb je de vrijheid dit te bezigen, het was notabene de dag van de persvrijheid, maar je kunt ook doorslaan. Zonder een oordeel te willen vellen over wie hier nu gelijk in zijn stelling heeft of dat het noodzakelijk is anderen kennelijk de ogen te openen, is bovengenoemde geworden tot een schaakspel zonder eind. Consequentie daarvan is dat een flink aantal forumleden zich uiteindelijk hier dusdanig aan gaat ergeren dat van een verdere gezonde discussie geen enkele sprake meer kan zijn omdat veel berichten geplaatst worden uit frustratie, hetgeen alleen maar een negatieve sfeer met zich meebrengt. Op dit moment is het alleen maar reageren op het reageren zonder dat hier feitelijk iemand iets mee opschiet. In ieder geval wordt in mijn situatie voor een belangrijk deel het plezier ontnomen om aan dergelijk prachtig forum actiever deel te nemen.

rplover
3 mei 2007, 23:51
Zonder de realiteit van het wel en wee in en rondom clubs en dames uit het oog te verliezen valt me helaas slechts 1 ding op aan bovenstaande:

Het consequent verkondigen van jouw mening. Uiteraard heb je de vrijheid dit te bezigen, het was notabene de dag van de persvrijheid, maar je kunt ook doorslaan. Zonder een oordeel te willen vellen over wie hier nu gelijk in zijn stelling heeft of dat het noodzakelijk is anderen kennelijk de ogen te openen, is bovengenoemde geworden tot een schaakspel zonder eind. Consequentie daarvan is dat een flink aantal forumleden zich uiteindelijk hier dusdanig aan gaat ergeren dat van een verdere gezonde discussie geen enkele sprake meer kan zijn omdat veel berichten geplaatst worden uit frustratie, hetgeen alleen maar een negatieve sfeer met zich meebrengt. Op dit moment is het alleen maar reageren op het reageren zonder dat hier feitelijk iemand iets mee opschiet. In ieder geval wordt in mijn situatie voor een belangrijk deel het plezier ontnomen om aan dergelijk prachtig forum actiever deel te nemen.
En met je bericht bewijs je dat het openen van de ogen nuttig is.
Dan kunnen de beertjes nog doen en laten wat ze willen.
Dat ik doordram, uiteraard. Doen jullie net zo, anders zou er niemand meer reageren.
En diegenen die niet willen lezen,die slaan het topic toch over. En lezen of reageren gewoon niet. De makkelijkste manier om iemand het zwijgen op te leggen, is stilzwijgen, of gewoon de ogen openen voor de ellende die achter de meeste plezierverschafstertjes zit. Zou je helemaal niet mogen vergelijken met een schaakspel, want dit is pure ernst, en helemaal geen spelletje. Als je dat niet kan inzien, is het misschien beter dat je de lust ontnomen wordt... .

Dat het je de zin ontneemt om actief deel te nemen aan dit forum, tja, er zijn nog andere fora, waar ik onmiddellijk een levenslange ban zou krijgen, als ik nog maar een tiende zou tekeer gaan zoals ik hier doe. Perfect uit te houden daar, daar mag nog geeneens over een geweten gepraat worden, je zou haast zeggen dat ze gesponserd worden :D

Dat is nu juist het punt dat ik wil maken, wat jij ziet als een schaakspel is echter pure ernst, die lieve Meiden neuken is een ding, er eens af en toe bij stilstaan is een ander ding. En dat doe ik en zal ik blijven doen, niemand kan me dat afleren. Zelfs niet Jansen met een pak slaag ;)
En geloof maar niet dat ik dit doe voor mezelf, mijn gelijk te halen, neen, je zal het niet geloven, maar ik doe het echt uit liefde voor de mensheid, liefde voor al die lieve Meiden die ons al dat genot verschaffen, een betere wereld kan je alleen verkrijgen als je bij jezelf begint, en dat probeer ik.
Ik ben ook kritisch voor mezelf,geloof me maar vrij,ik ben ook aan het vechten tegen mezelf,als ik botergeil word van dat heerlijk jong hertje in de wei, maar ik probeer sterk genoeg te zijn om haar verleiding dan te weerstaan, daar zit nou net het verschil.
Enik ben al blij dat je met je vorig bericht jezelf 50 percent actiever maakt dan je al was (flauwe grap)
Lees jij mijn recs ook maar eens na,ik ben een groter boterhoofd dan jij je kan inbeelden.
Ik stel me de vraag waaromeen gezonde discussie niet meer zou kunnen, leg je me dat eens uit, want die insteek begrijp ik totaal niet. ik verkondig enkel mijn persoonlijke mening, en sta daar volledig achter, 80 percent van de beertjes is daar niet mee akkoord, of is een andere mening toegedaan, en dan heb je de moderators,die wel een oogje in het zeil houden. Voor een gezonde discussie heb je natuurlijkgezond verstand en inzicht nodig, en moet je vooral aan zelfrelativatie kunnen doen, en ik weet verdomd goed hoeveel gedwongen h(o)ertjes ik al heb geneukt.
Maar dat neemt niet weg dat ik tegen onrecht wil opkomen, hou me maar tegen... .

groetjes

rplover - die nog af en toe sporadisch zal de oogjes openen, na morgen misschien, want dat is weer een raar dagje :teuflisch

Azrael
4 mei 2007, 14:27

Jack toch, als jij je zo stoort aan de opmerkingen (veelal raak en terecht) van rplover, waarom lees jij ze dan en plaats je er een reactie op? Gewoon niet meer aanklikken, kan toch niet zo heel moeilijk zijn?:rolleyes:

Note W2 : Opmerkingen waren elders geplaatst en door een moderator naar hier verplaatst.

lellebel
4 mei 2007, 17:59

Weet je lieve Frits,met een beetje respect,gevoel en passie kom je veel verder dan alleen maar neuken,zelfs dan kun je ook lekker neuken en geloof me,nog veel lekkerder dan jouw neuken!"gewoon neuken,niets meer niets minder" bah :kotz: Jij hebt schijnbaar nog nooit een echte goede vrijparty meegemaakt,anders schreef je dit niet zo,maar ja,wat wil je ook met zo'n instelling!:mad:

lellebel
4 mei 2007, 18:01

Ik ben een heel groot meisje en kan goed voor mezelf beslissen wat ik wel en niet doe!
Als jij problemen hebt met RPlover,dan kun je dat verder duidelijk maken via IM,of gewoon zijn topic niet meer lezen,maar om deze reactie hier zo neer te zetten,dat zegt meer over jou als over RPlover!

Note W2 : Opmerkingen waren elders geplaatst en door een moderator naar hier verplaatst.

Randy
6 mei 2007, 14:38
...
maar om deze reactie hier zo neer te zetten,dat zegt meer over jou als over RPlover!

Valt wel mee hoor, Jacks verzoek begon met AUB. En ik deel zijn mening, ik ga ook niet meer in op RPlover, zolang hij geen antwoord geeft op vragen over wat hij insinueert, laat maar...

rplover
6 mei 2007, 15:06
Valt wel mee hoor, Jacks verzoek begon met AUB. En ik deel zijn mening, ik ga ook niet meer in op RPlover, zolang hij geen antwoord geeft op vragen over wat hij insinueert, laat maar...
Dan moet je wel de vragen stellen, Randy...... ik antwoord op alles, en ik insinueer niks, jullie trekken alles uit de context, en proberen alles in het belachelijke te trekken. Steeds kleine zinnen quoten, en voor de rest met jullie ogen strak dichtgeknepen lopen om de ellende niet te zien, daar krijg ik de 'weubbe' van.
Dat er plezier mag gemaakt worden, goed, volledig mee akkoord, doe ik ook, maar met de nodige relativeringszin. Als je dat niet kan, dan krijg je gefrustreerde reacties. Ik ben gene flik die jullie de les spelt he, ik ben ook een wandelende en ronddwalende beer, maar ik leg wel de vinger op de gapende wonde van al dat liefs en moois, en als je dat niet aankan, zelfs niet kan lezen.........wat gaat er dan ooit gebeuren als je er nauwer bij betrokken raakt (en ooit gebeurt dat ook wel, als je niet enkel aan het klaarkomen denkt, maar ook een mens bent met een hart en een ziel)

rplover - die wel reactie krijgt van randy, al doet hij het nu via via .... ;)

Randy
6 mei 2007, 16:27
Dan moet je wel de vragen stellen, Randy...... ik antwoord op alles, en ik insinueer niks,
...
rplover - die wel reactie krijgt van randy, al doet hij het nu via via .... ;)

Lezen blijkt toch moeilijk te zijn... Zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=37332&postcount=150) bijvoorbeeld voor vragen die je NIET beantwoord hebt....

En ik reageerde op Lellebel, niet op jou. Ik wacht op echte antwoorden van jou, tot die tijd stop ik er weer mee energie in je te steken.

rplover
6 mei 2007, 16:54
Lezen blijkt toch moeilijk te zijn... Zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=37332&postcount=150) bijvoorbeeld voor vragen die je NIET beantwoord hebt....

En ik reageerde op Lellebel, niet op jou. Ik wacht op echte antwoorden van jou, tot die tijd stop ik er weer mee energie in je te steken.
Lezen blijkt inderdaad heel moeilijk te zijn, maar dan wel voor jou.
Ik zie daar geen 2 verschillende meningen, in het ene bericht ben ik minder hard dan in het andere, relativeer ik meer, maar het is allemaal hetzelfde. Een gevecht tegen onrecht, respect vragen voor de Meiden, en inzien dat jullie meer onrespectvol schrijven dan jullie ze behandelen. Geloekig maar, 't zou anders wel heel erg zijn, maar ik begrijp het, mannen onder mekaar, er wordt altijd overdreven, en een gevoelig man is een bleiter, iemand die de echte man wil uithangen moet zich een man tonen. Geef mij dan maar watjes.
Lees die 2 berichten nog eens een tiental keer na, en dan zal je zien dat daar 2 maal net hetzelfde in staat, in een andere bewoording.
Niet meer, niet minder.

En stel nu eindelijk eens die ene vraag waar ik niet op wil antwoorden .......

Groetjes,

rplover - die nog steeds geen vraag ziet, behalve dan dat twee verschillende beertjes geschreven hebben. NEEN.

lellebel
6 mei 2007, 19:47

Hallo Randy....
Ook al begint zijn verzoek met AUB,dan nog vind ik het niet gepast.Er zijn mensen die wel met RPlover willen discussiëren en als hij zo'n probleem heeft met RPlover,dan leest hij zijn topic toch niet?Ik begrijp dat niet,ik sla de topic's die mij niet boeien ook over,die open ik nog niet eens en als hij er zo enorm mee zit,dan moet die zoiets via IM doen vind ik,maar dat is dan mijn bescheiden mening:smkiss:

Note W2 : De opmerkingen van rplover stonden eerst op een andere plaats. Daar was ook de reaktie van Jack42. Dus het niet lezen van een topic daaraan zal Jack42 nu wel voldoen...........

Big30
6 mei 2007, 23:22
Omdat er teveel overtredingen van forum en fatsoen regels plaats vinden in dit topic gooi ik het nu even op slot.
Ik ga zo wat wissen (sommige dingen zeg je gewoon niet) en aanpassen.

Heren heren toch!

Big30
6 mei 2007, 23:54
Ik heb zojuist 18 berichten in dit topic weggehaald omdat om wat voor reden dan ook leden aan flaming deden elkaar beledigden en even de fatsoen regels vergaten.

Nogmaals verzoek om even na te denken als je wat gaat posten en de forum en fatsoen regels te respecteren! Daar was in de afgelopen 18 berichten bepaald geen sprake van dus heb ik ze maar heel bot allemaal weggehaald.

Groet,
Big30