PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe naam / opening = Golden Gate / Mei 2022



milaan
11 april 2022, 03:38
Iemand al iets wijzer geworden van de GOLDEN GATE?
Reuze benieuwd

pret
11 april 2022, 04:09
Hoe kom jij aan de nieuwe naam?

milaan
11 april 2022, 04:53
Online-handelsregister.de

Brad Clitt
11 april 2022, 06:34
Wel opletten dat je niet per ongeluk in Münster terechtkomt, want daar is al een saunaclub die Golden Gate heet.
Vraag me dan ook af of het wel zo handig is en of die club in Münster daar geen bezwaar tegen maakt.

pret
11 april 2022, 06:58
Wel opletten dat je niet per ongeluk in Münster terechtkomt, want daar is al een saunaclub die Golden Gate heet.
Vraag me dan ook af of het wel zo handig is en of die club in Münster daar geen bezwaar tegen maakt.

In DE maakt dat niet zoveel uit geloof ik. Zo heb je meerdere clubs die dezelfde naam hebben, Venus bijvoorbeeld.

Rino123
11 april 2022, 18:49
Ja klopt, VENUSHEUVELTJES heb je overal he:hammer:

keesboz
29 mei 2022, 07:19
Iemand al iets wijzer geworden van de GOLDEN GATE?
Reuze benieuwdDan moeten ze op schieten dinsdag is het al 31mei


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Siken
29 mei 2022, 09:02
Nobody knows.

zBenaldo
29 mei 2022, 14:58
Zelfde verhaal als in Roermond...geef ze de tijd om na enkele jaren een geslaagde herstart te maken.
Er moeten veel puntjes op evenveel "i-tjes" gezet worden.
Bekijk het als een investering op lange termijn...het heeft weinig zin de panden te bestormen om de vrouwen en voederbakken te plunderen als de toegangsdeur pas op een kiertje staat.
All good things come to those who wait...

schoolmeester
29 mei 2022, 15:01
Als de toegangsdeur op een kiertje staat zijn ze open.

Groet, schoolmeester.

zBenaldo
29 mei 2022, 15:33
Als de poorten opendraaien zijn we welkom....als de deur op een kiertje staat zijn ze nog aan het dweilen...al dan niet met de kraan open. 😉🤙

Herr Fick
29 mei 2022, 18:26
Iemand al iets wijzer geworden van de GOLDEN GATE?
Reuze benieuwd

Ik heb vernomen dat het geen saunaclub wordt, maar een woon-zorg-centrum voor de meer gefortuneerde klasse .:rolleyes:
De oudjes zullen vooral de rustige omgeving op prijs stellen.
De naam is trouwens "Golden Gate ... to the here after", maar het naambord bleek te kort. Vandaar de misleiding.

schoolmeester
29 mei 2022, 18:41
Zo rustig is het daar niet met al die vliegtuigjes.....

spermite
31 juli 2022, 22:05
Deze week voorbij gereden....
Poorten dicht...
Nog steeds gesloten

Eddy_V
1 augustus 2022, 08:27
Deze week voorbij gereden....
Poorten dicht...
Nog steeds gesloten
Gelukkig maar, zou wat zijn als ze zomaar open waren gegaan zonder dat alle Tombola inschrijvers daarvan afwisten

WANDELAAR5
11 september 2022, 22:14
Onder de dames die ik vandaag sprak en die overwegen naar Golden Gate te gaan, gaat rond dat het €100 per 30 minuten wordt voor een kamer. Als het management daar niet direct bovenop gaat zitten, dan kunnen we nog van een koude kermis thuis komen en dan wordt het een tweede PHG. Ik ben benieuwd en ik ga zsm kijken.

Das
11 september 2022, 22:32
Onder de dames die ik vandaag sprak en die overwegen naar Golden Gate te gaan, gaat rond dat het €100 per 30 minuten wordt voor een kamer. Als het management daar niet direct bovenop gaat zitten, dan kunnen we nog van een koude kermis thuis komen en dan wordt het een tweede PHG. Ik ben benieuwd en ik ga zsm kijken.

de dames die nu in Vaals werken bedoel je ?
Tuurlijk hopen ze beter betaald te worden.
Ze vergeten natuurlijk dat 90% de GG selectie niet zullen halen.
Of misschien wegens geen aanbod.

mentholbear
11 september 2022, 22:32
gaat rond dat het €100 per 30 minuten wordt voor een kamer.

Neem aan dat je daar voor in d'r kont mag, tot ellenboog diep in d'r poes én d'r kapsel vol mag kliederen :smoke:

Ik stel voor gewoon al die upsellsters te negeren en onbeperkt van de a la carte te genieten :smile2:

Haradamannetje
12 september 2022, 08:50
test

Bluebear
12 september 2022, 09:11
Neem aan dat je daar voor in d'r kont mag, tot ellenboog diep in d'r poes én d'r kapsel vol mag kliederen :smoke:

Ik stel voor gewoon al die upsellsters te negeren en onbeperkt van de a la carte te genieten :smile2:

So much for the girlfriend experience, eatingdisorderly icebear! That was once. :rolleyes: :biggrin:

37457

Kwibus2
12 september 2022, 12:34
De methoden die MB beschrijft behoren niet tot mijn voorkeur. Ik ben een eenvoudige hobbyneuker aan wie dit niet besteed is.
Het genoemde tarief staat me niet aan, ik neuk dat er niet aan af.

Ik ben zeer tevreden met een kleiner pakket dat her en der nog steeds aangeboden wordt voor ongeveer de helft.
Ballententen met upsell aanpak bij de dames mijd ik gewoon.

mentholbear
12 september 2022, 15:03
Een ander vogeltje tjripte dat het waarschijnlijk a la Sixsens en Babylon wordt, namelijk 1e half uur 60 euro en neem aan daarna aansluitend 50p30.

Afijn, ik wacht gewoon de eerste verslagjes af.

Kwibus2
12 september 2022, 18:45
We gaan het zien.
SC staan voor een dilemma. Enerzijds moeten ze aan de belangen van de dames denken.
Wanneer de balans teveel in die richting doorslaat zullen de rijen voor de ingang snel kleiner worden.
Laten we erop vertrouwen dat de kerk een beetje in het midden blijft staan. Daar hebben we allemaal baat bij.

Achilles
12 september 2022, 20:47
90% lijkt me dan nog vriendelijk optimistisch laag ingeschat. :) Als GG nog maar een beetje in de buurt komt van GT, dan mogen ze van mij best 100430 vragen.

WA
12 september 2022, 20:59
90% lijkt me dan nog vriendelijk optimistisch laag ingeschat. :) Als GG nog maar een beetje in de buurt komt van GT, dan mogen ze van mij best 100430 vragen.

een vraag aan jezelf:
Meen je dat nu echt? :rolleyes:

Maak je toch een button voor op je badjas. Kun je daarna mooie verhalen ophangen hoe ze de hele dag aan je hingen voor een kamertje (en de week daarop niet meer)