PDA

Volledige versie bekijken : Nicole (Hongaarse)

Josef
1 april 2007, 21:56
Haarkleur/-lengte : Zwart/Kort.
Lengte dame : 1.70 M.
Postuur/Cupmaat : Normaal/Cup B.
Nationaliteit/Taal : Hongarije/Hongaars,Duits.
Leeftijd : 35 Jaar.
Tatoeages/Piercings :1 op onderrug net boven bil /navel piercing.
Service: Uitstekend.PZC/NMC.
Voordelen: is erg licht,slank.
Nadelen:doet niet aan tongzoenen.
Tijdsduur :1 uur.
Prijs :75.

Extra’s bij het bezoek:1 bus slagroom maakt dromen waar,genoot er zelf ook van ? slagroom ......slagroom .....slagroom....slagroom en toen spoot ik slagroom?.als ze vaker slagroom eet wordt ze wat dikker.

Willem2
23 april 2007, 13:22
Deze dame was nu in GT en ik heb haar voor het eerst 4 à 5 jaar geleden voor het eerst in de PHG gezien. Dit was één van de hongaarse dames van het vriendengroepje van Katalin, Monika, Bettina etc.
Ik was totaal verbaasd dat ik haar weer tegenkwam in GT. Toendertijd zou ze ermee stoppen maar ze heeft toen een paar jaar in de buurt van Stuttgart gewerkt. En is nu via Living Room in GT aangekomen. Afgelopen zondag was haar tweede dag en ze zou nog wel een tijdje blijven.
Ze heeft voor mij altijd een hele bijzondere uitstraling. Ze was één van de eerste dames met heel kort haar. Daarnaast heeft ze een paar mooie ogen waarmee ze haar klanten kan lokken :rolleyes: . Voor de rest houdt ze helemaal niet van animeren dus dat is ook weer mooi meegenomen. Ze spreekt ondertussen heel goed duits dus een animerend gesprek is wel mogelijk. Dus dat hebben we eerst maar een tijdje gedaan op een bankje in GT praten over de goede oude tijd in de PHG. Heel wat namen en gebeurtenissen passeerden de revue. Daarna werd het dus tijd om de goede oude tijden te laten herleven.
In één van de meest afgelegen huisjes (26) hebben we ons teruggetrokken. Daar kwam ik er weer achter wat haar specialiteit was : pijpen.
Deze dame houdt dus niet van zoenen maar compenseert dat met pijpen. Lekker nat, diep en alles tot in de puntjes verzorgd. Daarna hebben we nog aan een onderlinge massage gedaan en wat rek en strek oefeningen.
Renate/a / Nicole zal alleen 's avonds werken en niet op een zaterdag.

Groeten Willem2

PS Binnenkort met een roodharige vriendin werkzaam die houdt wel van zoenen en niet van pijpen ;) :D

Bredero
23 april 2007, 15:31
PS Binnenkort met een roodharige vriendin werkzaam die houdt wel van zoenen en niet van pijpen ;) :D

Dat ruikt naar een trio.