PDA

Volledige versie bekijken : Rebeca, Hongaarse, love and joy (3)

onder de brug
18 januari 2022, 17:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif

Rebeca (Hongaarse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug, Schouder(blad)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:schat van een vrouw haar karakter is milder gewordenken haar al jaren

fr_loper
18 januari 2022, 21:03
Rebeca heeft ook een advertentie op kinky https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/8235366-rebeca#overview

JonnyFontane
19 januari 2022, 04:45
Je ziet wel dat het een milfje is......
Ze heeft nog een ouderwets aarsgewei/trampstamp boven haar bilspleet staan.:biggrin:

pret
19 januari 2022, 06:14
Boeken via kinky scheelt in ieder geval 20€ :biggrin:

Dennis
19 januari 2022, 06:37
Of beter onderhandelen aan de deur [emoji846]

Moontanner
19 januari 2022, 09:11
Excuses aan Onder de Brug. Had dit gisteren niet gezien! Bedankt. Je hebt woord gehouden!

Dat ik het niet zag komt ook een beetje doordat er zoals altijd onmiddellijk weer allerlei figuren gaan ouwehoeren over datgene wat een schrijver, jij in dit geval, zojuist heeft geschreven. Meestal figuren die hier zelf niets anders doen dan algemeen geouwehoer plaatsen bij het werk van anderen. En die zelf niet of nauwelijks in Leeuwarden komen.

Mijn opmerking geldt niet voor Fr_loper.

onder de brug
19 januari 2022, 10:45
Of beter onderhandelen aan de deur [emoji846]

ik betaal altijd minimaal 100
ik ga niet onderhandelen

Dennis
19 januari 2022, 13:16
ik betaal altijd minimaal 100
ik ga niet onderhandelenJe goed recht. Was ook met een knipoog. Ouwehoeren op dit forum hoort er nu eenmaal bij, ook al is het niet naar ieders smaak.

Dit forum is niet van een persoon (nou ja, W2 en Big30 daargelaten). Het staat een ieder vrij te schrijven wat hij wil en wat hij niet wil. En wanneer. Wenst men dat zelf te bepalen, dan dient men zelf maar een forum te starten

W2 kan gaan opschonen

onder de brug
19 januari 2022, 15:46
Je goed recht. Was ook met een knipoog. Ouwehoeren op dit forum hoort er nu eenmaal bij, ook al is het niet naar ieders smaak.

Dit forum is niet van een persoon (nou ja, W2 en Big30 daargelaten). Het staat een ieder vrij te schrijven wat hij wil en wat hij niet wil. En wanneer. Wenst men dat zelf te bepalen, dan dient men zelf maar een forum te starten

W2 kan gaan opschonen dennis bezoek deze dame een keertje betaal 50 ,ik denk dat je met 10 minuten weer buiten staat

Dennis
19 januari 2022, 17:04
dennis bezoek deze dame een keertje betaal 50 ,ik denk dat je met 10 minuten weer buiten staatGoed mogelijk. Jij betaalt naar wat het je waard is. Ik kijk vanuit mijn positie ernaar. Voor € 100 rij ik Duitsland in; een FKK of Duisburg. Ieder z'n ding

Maar deze sectie wordt onderhand gekaapt door een aantal personen, die ontstelt zijn als er geen recensie komt, geen paspoort en geen update van de aanwezigheidslijst volgt. Nu waardeer ik het zeer dat mensen dat wel doen, maar dat "eisen" van anderen gaat me te ver. Ik heb begin deze eeuw zeer regelmatig Leeuwarden bezocht. Lees als 2 a 3x per week. Verslag gedaan op dat andere, niet meer bestaande forum. Nadat de Bulgaarse dames (toen nog niet bij de EU) in augustus 2004 vertrokken waren, heb ik mijn vizier gericht op Duitse Fkk's en raambuurten in Duitsland en België. Vanuit mijn goede ervaringen destijds in Leeuwarden, draag ik de Weaze een warm hart toe, maar het is helaas niet meer wat het geweest is. Verre van. Vanuit die optiek schrijf ik mijn mening over bepaalde berichten, omdat ik vind dat sommige schrijvers (niet specifiek iemand) wel erg rooskleurig naar de situatie kijken.

Dat ik minder schrijf, komt ook doordat de dames nu met alle Social media sneller weten wie je bent, wat je doet etc. Anonimiteit is voor mij erg belangrijk en ik weet uit ervaring dat dames heel goed en heel snel 1+1 kunnen doen.

Het is niet mijn bedoeling iemand echt af te zeiken. Het is eerder dat ik voor 100 euro een andere keuze zou maken (en dat zou niet Leeuwarden zijn), maar jij maakt jou keuze en dat is prima. Een opmerking met een knipoog moet echter ook kunnen, zonder dat er hier mensen gelijk flippen.

Dennis out!

onder de brug
19 januari 2022, 17:54
Goed mogelijk. Jij betaalt naar wat het je waard is. Ik kijk vanuit mijn positie ernaar. Voor € 100 rij ik Duitsland in; een FKK of Duisburg. Ieder z'n ding

Maar deze sectie wordt onderhand gekaapt door een aantal personen, die ontstelt zijn als er geen recensie komt, geen paspoort en geen update van de aanwezigheidslijst volgt. Nu waardeer ik het zeer dat mensen dat wel doen, maar dat "eisen" van anderen gaat me te ver. Ik heb begin deze eeuw zeer regelmatig Leeuwarden bezocht. Lees als 2 a 3x per week. Verslag gedaan op dat andere, niet meer bestaande forum. Nadat de Bulgaarse dames (toen nog niet bij de EU) in augustus 2004 vertrokken waren, heb ik mijn vizier gericht op Duitse Fkk's en raambuurten in Duitsland en België. Vanuit mijn goede ervaringen destijds in Leeuwarden, draag ik de Weaze een warm hart toe, maar het is helaas niet meer wat het geweest is. Verre van. Vanuit die optiek schrijf ik mijn mening over bepaalde berichten, omdat ik vind dat sommige schrijvers (niet specifiek iemand) wel erg rooskleurig naar de situatie kijken.

Dat ik minder schrijf, komt ook doordat de dames nu met alle Social media sneller weten wie je bent, wat je doet etc. Anonimiteit is voor mij erg belangrijk en ik weet uit ervaring dat dames heel goed en heel snel 1+1 kunnen doen.

Het is niet mijn bedoeling iemand echt af te zeiken. Het is eerder dat ik voor 100 euro een andere keuze zou maken (en dat zou niet Leeuwarden zijn), maar jij maakt jou keuze en dat is prima. Een opmerking met een knipoog moet echter ook kunnen, zonder dat er hier mensen gelijk flippen.

Dennis out!

ik flip niet maar wees blij dat de waeze er nog is
de dames hebben ook last van de inflatie
en 100 euro bruto voor half uur er zijn betere banen

gbeer40
25 januari 2022, 23:30
ik heb Rebecca meerdere keren in sneek bezocht , ik vind haar een vrolijke dame die lekker diep kan pijpen.
neuken ook prima, hygiene ook altijd goed.
wat betaal je ? tja ik heb de ervaring dat ze op kinky het zelfde vraagt als aan de deur , of is dat nu hoger nu ze tijdelijk in leeuwarden zit?
( ik weet nl van Julia , ook Sneek , dat ze zodra de singel in Sneek weer open is ze daar weer heen gaat)