PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub keuze, beetje radeloos geworden

sppp91
23 november 2021, 21:10
Beste forumheren,
ik ben op zoek naar een goede saunaclub dezer dagen, nu de gt afgebrand is ben ik benieuwd naar welke ik het beste nu naar toe gaan?
Oceans, Six sens, miss? of zijn er nog meer goede in NRW?
ik hoor het graag van jullie 👌
greetz

Eddy_V
23 november 2021, 22:24
YY is nog niet afgebrand

rob45
23 november 2021, 22:26
YY is nog niet afgebrandLiving room ook niet..

pret
23 november 2021, 22:27
Villa Vertigo ook niet

stimpy3
23 november 2021, 22:51
GT is nooit opengeweest tijdens de hele coronacrisis, clubs gaan met een beetje pech over een week of 3 dicht ivm corona; sowieso ga je het kerstreces krijgen wat altijd dramatisch is en nu al helemaal, maar de TS maakt zich druk over naar welke club hij toemoet? :hammer::wand::hah:

Kom. Ik zou lekker in winterslaap gaan en wachten tot maart/april. Sowieso is het aantal dames nou in elke club matigjes, en de service idemdito. Teveel broodhoeren die op je $$$ uitzijn. Beter de markt zich een beetje laten uitstabilizeren en kijken hoe het er in maart/april/mei aan toe is. En welke clubs dan nog overeind zijn.

WANDELAAR5
23 november 2021, 23:02
Volgens mij zijn de beste algemene clubs binnen rij afstand nu Venus, Babylon, Sixsens, Prime en AcaGold. Maar net als Stimpy verwacht ik niet dat ze nog lang open zullen zijn. Ga ze dus maar gauw proberen en laat ons weten wat je ervaringen waren!

En er zijn natuurlijk clubs met een niche markt als Mabuhay, Sky en Samya. Magnum, Salome, Rheingold, Van Gogh en Diamond zijn denk ik “kan vriezen en kan dooien.”

stimpy3
23 november 2021, 23:21
My take (en daar kun je het best mee oneens zijn): het soort dames waar ik voor ga vinden clubs nu veel te risicovol qua coronarisico (het blijft toch een contactberoep), dus de dames die d'r zitten zijn dames die echt niks anders kunnen. De echte broodhoeren dus, met navenante service. Verklaart prima waarom zoveel beren ongelukkig zijn met de huidige clubbezetting.

pietpotent44
24 november 2021, 03:03
My take (en daar kun je het best mee oneens zijn): het soort dames waar ik voor ga vinden clubs nu veel te risicovol qua coronarisico (het blijft toch een contactberoep), dus de dames die d'r zitten zijn dames die echt niks anders kunnen. De echte broodhoeren dus, met navenante service. Verklaart prima waarom zoveel beren ongelukkig zijn met de huidige clubbezetting.

Ik denk ook dat er veel moet veranderen in saunaclubland voordat we weer lineups gaan zien zoals enkele jaren terug. Zowel qua kwantiteit, maar vooral ook kwaliteit.
Eigenlijk is het natuurlijk een gotspe dat een club als yy nog steeds dicht is. Totaal onnodig.
Zolang het coronacircus nog domineert zal het behelpen blijven vrees ik. Zowel voor beren als voor de dames, voor wie het inderdaad ook een zeer onzekere tijd is.

sppp91
24 november 2021, 03:36
babylon en ss eens proberen

JonnyFontane
24 november 2021, 05:14
Of Venus.....
By the way van Goch is ook niet afgebrand

Player
24 november 2021, 09:20
Ik denk ook dat er veel moet veranderen in saunaclubland voordat we weer lineups gaan zien zoals enkele jaren terug. Zowel qua kwantiteit, maar vooral ook kwaliteit.
Eigenlijk is het natuurlijk een gotspe dat een club als yy nog steeds dicht is. Totaal onnodig.
Zolang het coronacircus nog domineert zal het behelpen blijven vrees ik. Zowel voor beren als voor de dames, voor wie het inderdaad ook een zeer onzekere tijd is.De onzekerheid voor dames is een zeer belangrijke factor. Al 2 lange lockdowns gehad en mogelijk een derde op komst. Je zou voor minder het over een andere boeg gooien tot er weer wat stabiliteit is. Zelfde voor de Clubs, onder deze omstandigheden iets nieuw starten is risky business.

Maar in tussentijd is het een kwestie van het glas halfvol of halfleeg. Mij houdt het niet weg van de Clubs. Heb eerder iets van ervan te profiteren nu het kan. Tomorrow is another day. En tenslotte, er zijn belangrijkere zaken in het leven als SC's.

stimpy3
24 november 2021, 11:47
De onzekerheid voor dames is een zeer belangrijke factor. Al 2 lange lockdowns gehad en mogelijk een derde op komst. Je zou voor minder het over een andere boeg gooien tot er weer wat stabiliteit is. Zelfde voor de Clubs, onder deze omstandigheden iets nieuw starten is risky business.

Nah, de dames die mijn voorkeur hebben zitten sowieso niet al te lang in de business. Paar maandjes per jaar om ff wat cash te scoren. Niet als permanente bezigheid; dan merk je dat zo'n kamersessie teveel op de automaat gaat.

Sjaaksnaak
24 november 2021, 13:16
Babylon, sixsence en Venus lijken mij de betere op dit moment. Morgen ga ik Prime uitproberen, misschien komt dat nog op mijn lijstje…

Mentholbear
28 november 2021, 02:53
Babylon, sixsence en Venus lijken mij de betere op dit moment.

Dat zijn momenteel de 3 clubs met de meest complete wellness.

Shakir
28 november 2021, 09:38
Babylon, sixsence en Venus lijken mij de betere op dit moment. Morgen ga ik Prime uitproberen, misschien komt dat nog op mijn lijstje…

Dat zijn momenteel de 3 clubs met de meest complete wellness.

En ook heb ik in deze drie clubs geen upselling ondervonden.

Tegenwoordig heb ik nog maar één hoofdcriterium in mijn clubkeuze: goede service zonder morren en geen upselling. Ik beperk me voortaan nog enkel tot Nederland, Babylon, AcaG en eventueel Venus (al ligt de laatste club me ietsje te ver vanuit België).

Gezellige clubs met waardeloze dames laat ik links liggen (Happy Garden, Samya en ga zo maar door).

sppp91
29 november 2021, 20:31
en oceans dan is dat wat?

JonnyFontane
29 november 2021, 20:44

Ik ben er zelf nooit geweest en zal er zelf nooit naar toe gaan.
Hoor alleen maar negatieve dingen over die toko....

Zapzarap
29 november 2021, 20:46
Op het moment is het in geen enkele club zoals het voor Corona was, maar dit jaar hebben Sixsens (helaas tot nu toe slechts 1 keer geweest) en Babylon ( ik geloof 4 keer geweest) mij het meest bevallen. Magnum zou ik links laten liggen. Deze club viel mij erg tegen, wat met name komt door de dames daar.

Eddy_V
Is ook nog niet afgebrand
zal ook lastig gaan met zoveel water

JonnyFontane
Is ook nog niet afgebrand
zal ook lastig gaan met zoveel water

Scherp Eddy.....scherp

Shakir
29 november 2021, 20:47

Ik ben er éénmaal geweest. Waardeloze tent: ongezellig, veel bling bling, duur en veel upselling. Allemaal gedoe om niks.
Neem het van ons aan: de beste clubs zijn momenteel SS, Babylon, Club Venus en eventueel Acapulco Gold.

JonnyFontane
29 november 2021, 20:49
Ik ben er éénmaal geweest. Waardeloze tent: ongezellig, veel bling bling, duur en veel upselling.

Dat is een van de redene dat ik die tent mijd......

sppp91
29 november 2021, 21:00
ok merci, btw ik heb gehoord van verschillende dat bekende van de gt, villa vanilla gaan runnen ben benieuwd, zou wel top zijn mooie locatie

JonnyFontane
29 november 2021, 21:11
Villa Vanilla is een top locatie...

Eddy_V
29 november 2021, 21:13
Villa Vanilla is een top locatie...
Met een zwembad dus met een voorraadje bluswater ;)

Wentelt Eefje
29 november 2021, 21:39

Heb er heel lang heel veel plezier gehad, in tegenstelling tot velen hier. Maar met voldoende zelfvertrouwen, mensenkennis en geluk kon je er ook met de dames fantastische tijden tegen normale of licht hogere maar non-upselling tarieven hebben. Ook nog eens met een lineup die gevarieerder was in vrijwel alle opzichten (ook nationaliteiten) dan elders.

Kleine disclaimer: mijn laatste bezoek aan de Oberhausenerstrasse was meer dan 5 jaar geleden… …

WANDELAAR5
29 november 2021, 21:57
Dat is inderdaad een hele kleine disclaimer. LOL!!

bearforoneday
29 november 2021, 22:04
Op 5 jaar verandert de wereld, en al zeker die wereld! Veel meerwaarde levert die opinie dus niet op!

WA
30 november 2021, 15:16
Heb er heel lang heel veel plezier gehad, in tegenstelling tot velen hier. Maar met voldoende zelfvertrouwen, mensenkennis en geluk kon je er ook met de dames fantastische tijden tegen normale of licht hogere maar non-upselling tarieven hebben. Ook nog eens met een lineup die gevarieerder was in vrijwel alle opzichten (ook nationaliteiten) dan elders.

Kleine disclaimer: mijn laatste bezoek aan de Oberhausenerstrasse was meer dan 5 jaar geleden… …

Idem hiero. Vooral de eerste twee jaar een paar leuke jonge Roemeensen. Daarna begon het foute wannabee Scarface publiek massaal binnen te stromen die liever veel €’s op de Chivas stuksloegen dan een paar centen voor een goede kamer over te hebben.
Wat ook hielp was een kameraad als leverancier aan oceans die zodoende altijd wel vrijkaarten had voor Oceans.

Johan35
30 november 2021, 15:42
Was afgelopen week in declubdienietgenoemdmagworden. Ook niet afgebrand.

Henkes
6 december 2021, 19:36
Ik was ook een vaste gt klant heb in veel saunaclubs geweest alleen gt was voor mij de beste op dit moment ga ik naar hausnr5 in nordhorn omdat het voor mij dicht bij is en mooie meiden ik weet niet waar de meiden van gt verblijven ben altijd benieuwd wat de beste optie is henkes uit twente