PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Club Mayfair, Elandstraat 26, Sarisha



frankkinky
28 maart 2007, 18:58
Haarkleur/-lengte : bruin lang
Lengte dame : 1,65 m
Postuur/Cupmaat : slank, C-cup
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : ja
Service: standjes, fmc, beffen, massage
Voordelen: Frisse mooie meid met brains, lief en actief en stijl!
Nadelen: prijstechnisch
Tijdsduur : 2 uur
Prijs : € 400,00
Extra’s bij het bezoek: http://www.mayfair.nl

Sarisha had mij betoverd:roll: enkele weken terug toen ik met wandelvriend Yankee gezellig met Brenda na zat te praten, Ze kwam binnen vroeg wat aan Brenda en Yankee en ik vielen tegelijk stil, wat een mooie meid , precies mijn smaak, mooi lang krullend donker haar, mooie ogen, mooi gezicht, heerlijk lichaam en stijlvol gekleed en overkomend.:luvlove: Brenda de gastvrouw van Privehuis Stout moest lachen om het feit dat ik en Yankee stil waren gevallen en met open mond haar gade sloegen en even moesten bijkomen. Onze eerste vraag aan Brenda was gelijk, waarom werkt deze fraaie meid niet bij Stout i.p.v. bij Club Mayfair…..
Sarisha bleef op mijn netvlies staan en na 2 latere bezoeken bij Stout zag ik haar weer binnenkomen en aan de bar gaan zitten, omdat Stout dan dicht gaat en Mayfair open gaat. Wat een heerlijke meid, en ik mijmerde hoe het zou zijn om met zo’n dame op de kamer te zijn. Dit gevoel werd nog sterker door de recensie van Wimwim.

Afgelopen avond was het zover, ik was bij Stout maar vrij laat, dus eigen domme fout, gezellig wat gedronken aan de bar en bijgepraat met Brenda (Stout) en Sandra en Sjef (Mayfair). Het was gezellig en Brenda liet vallen dat ik Sarisha erg leuk vond en of ik van Sandra met haar naar boven mocht. Ik verschoot van kleur , want ik was helemaal niet op haar ingesteld en had al aanvaard dat ik de thuisreis zou aanvangen. Tuurlijk zei Sandra, geen probleem, ik ga even kijken of ze vrij is, ik kon niet meer reageren en zat als een kleine schooljongen aan de barkruk gekluisterd. Daar kwam Sandra hand in hand met Sarisha aan, en stelde mij voor, ik werd terplekke verlegen en durfde haar niet goed aan te kijken, mooie lachende blauwe ogen, leuke glimlach, mooi gebit en verder een prachtmeid, ik was stil, alsof ik 16 was:o . We togen naar kamer 2, waar ik goede herinneringen aan had en die mij nog steeds dierbaar zijn en mij zullen bijblijven in de hoop ze ooit opnieuw te beleven . Sarisha keek mij lachend aan, zij was net zoals ik overvallen en was gevleid dat ik haar al die tijd al gespot had. Op de sofa praatte wat om elkaar een beetje op het gemak te stellen, ik had dat zeker nodig want ik was zenuwachtig, wat een gekke gewaarwording. Ik praatte de zenuwen wat van mij af en wist niet goed het initiatief te nemen, ik was betoverd door de schoonheid van deze 20-jarige dame, haar ogen en haar lach. Sarisha dacht van, nou dan doe ik het wel, en knoopte mijn overhemd knoopje voor knoopje los en liet het bad alvast vol lopen. Zij ontdeed zich op haar slipje na (net als ik) van haar kleding en voorzichtig zoenden we elkaar, aftastend en onderbrekend om elkaar dan weer lachen en onderzoekend aan te kijken. Ik voelde mij heerlijk maar ook onzeker. We vrijden voorzichtig en teder waarna we richting de jacuzzi gingen waar we heerlijk verder zoende en het zoenen iets heftiger werd. Ik genoot maar wist mij zelf ook geen houding aan te meten, ik was overrompeld door de situatie en had geen controle over mijzelf en mijn gedachten schoten van links naar rechts, hoe kan ik nou in een bad liggen met zo’n heerlijke, vriendelijk mooie meid? We lieten na een tijdje het bad achter ons en vertrokken richting het bad. Haar prachtige lijf sloeg ik gade, prachtige natuurlijke borsten, mooi vrouwelijk figuur en een prachtig kontje met spannende tattoo daarboven, maar vooral haar ogen, glimlach deden mij smelten. We vreeën verder en even later verwende Sarisha mijn tepels en ook daalde zij verder af om mij daarna heerlijk (en veilig!) te pijpen, enkele standjes volgden waarbij doggystyle erg opwindend was met mijn uitzicht op haar fraaie billen en de indruk dat ze losser werd en genoot . Ondanks dat ik zeer slecht in vorm was, want ik werd echt verlegen bij haar en ik was bang dat ze teleurgesteld zou zijn in mij, dit had ik nog nooit eerder meegemaakt. We vreeën door totdat ik uiteindelijk heerlijk klaarkwam waarna we nog even na zoende en bijpraatte. Ik was en ben van slag, en ik moet het goed maken met haar, want ik kan echt veel beter, maar door haar (en dat is een compliment), kon ik mij niet helemaal laten gaan. Wat een heerlijke meid, dit is zo’n ervaring waarvan ik er maar een paar van heb meegemaakt, zou het aan die kamer liggen? We dronken nog even wat aan de bar, waarna Sarisha naar haar volgende klant vertrok en ik nog gezellig wat bijkletste met een andere dame en de barman. Afscheid genomen van Sarisha en Sandra en met een vreemd gevoel naar huis gereden waar ik dit nu in tik om dat de ervaring met Sarisha nu nog helder bij de geest staat, alsof het een zoete droom was. Sarisha bedankt! Je bent een topmeid! En hou die heerlijke lach en nuchterheid vast! Ik kom zeker terug maar dan zorg ik dat ik in vorm ben! Brenda, Sandra en Sjef, heel erg bedankt voor de gastvrijheid en de sfeer die jullie brachten, heerlijk de tijd nemend, niets moet, erg prettig. Groet, Franky:smile: