Volledige versie bekijken : Testbus in de Geleenstraat en Doubletstraat in Den Haag
pietSAN
6 oktober 2021, 13:54
Beste mensen,
De mobiele testeenheid rijdt weer!
Op 13 en 14 oktober staat de testbus op de raamstraten in Den Haag.
SHOP/Spot46 (https://www.spot46.nl/12-en-13-oktober-klantenactie/)en de GGD organiseren dit samen.
13 okt Geleenstraat, 18 - 21u
14 okt Doubletstraat, 18 - 21u
In het busje kun je als klant van sekswerker je gratis laten testen op soa's.
De medewerkers van de GGD gaan ook langs de ramen. Sekswerkers krijgen ter plekke gelegenheid (dus op de kamer) om zich laten testen.
Als je in de buurt bent? Maak er gebruik van zou ik zeggen!!
Vriendelijke groet,
pietSAN
Mentholbear
6 oktober 2021, 19:58
Krijg je eventuele medicatie ook gratis of moet je alsnog bij je huisarts wezen?
vrije jongen
6 oktober 2021, 20:55
Goed om te weten! Maar weer eens op de fiets springen volgende week.
Je krijgt later pas de uitslag, dus in de bus kun je niks krijgen. Als je al klachten hebt, lijkt me die bus ook niet de plek om heen te gaan.
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
pietSAN
7 oktober 2021, 13:43
Besten,
Hoe gaat het te werk?
Welke testen?
Je wordt getest op chlamydia en gonorroe (urineonderzoek) en op hiv, syfilis en hepatitis B (bloedonderzoek).
Je krijgt een sms dat de uitslag bekend is.
Dan moet je bellen met de GGD om die uitslag te krijgen.
Anoniem
Alles is volledig anoniem; er wordt nergens iets gemeld.
Er worden geen medische gegevens opgeslagen. Alleen je naam (of nickname) en je 06 zijn nodig om de sms te kunnen sturen.
Uitslag
Als de uitslag van een test positief is, kun je als klant gratis via de GGD behandeld worden.
Je wordt niet naar je huisarts gestuurd.
Vriendelijke groet,
pietSAN
mssucces
14 oktober 2021, 18:39
Jammer naar geen bus te bekennen in de Geleen☹️
mssucces
14 oktober 2021, 18:39
Op naar de doubi
vrije jongen
14 oktober 2021, 21:29
Hij stond gisteren in de Geleen. Vriendelijke lui, zowel binnen als buiten.
Staat overigens duidelijk aangegeven dat hij gisteren in de Geleen stond en vandaag in de doublet. Als je dan vandaag naar de Geleen gaat, kun je je beter laten nationaliseren als Belg.
mssucces
15 oktober 2021, 16:13
Ja ik had niet goed gelezen maar in de doubi stand hij wel dus ff katen testen en nu maar afwachten.
vrije jongen
15 oktober 2021, 17:17
Ze zijn snel. Ik was er woensdag in de Geleen en vanmiddag al de resultaten.
Mentholbear
16 oktober 2021, 01:47
Wel handig dat ze dit doen voor de wandelaars. Bij sommige clubs testen ze de dames. Zou handig zijn als de heren daar ook gelijk terecht zouden kunnen...
vrije jongen
16 oktober 2021, 15:38
Zoiets hadden ze ooit in Sakura geloof ik. Op bepaalde dagen was er iemand om te testen en daar konden mannen ook gebruik van maken. Geen idee of dat nog zo is.
Willem2
16 oktober 2021, 19:22
@vrij jongen
Het is zoals bij een overlijdensadvertentie... Moet ik nu een fruitmand sturen of niet ? ;)
JonnyFontane
16 oktober 2021, 19:52
@vrij jongen
Het is zoals bij een overlijdensadvertentie... Moet ik nu een fruitmand sturen of niet ? ;)
Ik stuur meestal een condoleance kaart ipv een fruitmand;)
vrije jongen
16 oktober 2021, 21:12
@vrij jongen
Het is zoals bij een overlijdensadvertentie... Moet ik nu een fruitmand sturen of niet ? ;)Zoals je wel zult weten: als er iets gevonden zou zijn, dan zal de ijsbeer de test nergens meer noemen [emoji6]. Nu kan ik weer naar DE om het (verboden?) fruit zelf op te gaan zoeken.