Volledige versie bekijken : look a likes
Ik vind beroemdheden atijd zeer indrukwekkend om te zien en als je ze dan eens van dichtbij mee kan maken is dat mooi meegenomen...........:rolleyes:
Op dit moment ken ik een aantal look a likes:
1. Agatha uit PHG lijkt op Froukje de Both;
2. Alexa uit GT lijkt op Anastacia, vooral dat brilletje doet het goed;
3. Sandra uit PHG, lijkt op Christina Aguilera en
4. Helena uit GT, die op Britney Spears lijkt
Zijn er ijsberen die ook look a likes kennen uit andere clubs, dan wil ik daar graag eens kennis mee maken.:rolleyes:
blauwebeer
27 maart 2007, 22:32
Shakira, dat Columbiaans zangwonder, lijkt verdacht veel op Loredana uit PHG. :freu:
:wink:
Jansen
27 maart 2007, 22:36
Big30 lijkt op mister Beam.:rofl:
Big30
27 maart 2007, 22:42
Big30 lijkt op mister Beam.:rofl:
Ik ben veel leuker en mijn humor is beter :D :thefinger :p!
Die Poolse met dat Schotse Rokje en bril in PHG (vergeet haar naam altijd, vriendin van inderdaad :fuck:), vind ik nog meer op Anastacia lijken by the way!
rplover
27 maart 2007, 22:45
Georgina Verbaan (http://www.blog8live.com/images/georgina_groot.jpg) (aanklikken die Meid :D) lijkt verdacht veel op een Meid uit 't skw.
Helaas, ze is intussen al gestopt.
Jansen
27 maart 2007, 22:46
Ik ben veel leuker en mijn humor is beter :D :thefinger :p!
Ja en je reageerd sneller:rofl:
rplover
27 maart 2007, 22:47
Ja en je reageerd sneller:rofl:
En hij ageert ook sneller :D
Note Big30:
age·ren te·gen (ww.)
1 in woord of geschrift optreden, strijden tegen
Big30
28 maart 2007, 22:13
Daniela tot voor kort nog in PHG te bewonderen had heel vaag wel iets weg van Georgina Verbaan merkte Sonny in haar topic eens op ;).
Vooruit dan, maar dat was dan wel een almost look-alike :D.
:wink: :wink:
Big30
In skw zit er één die lijkt op Anna Kournikova, en tegenwoordig ook één die wel wat weg heeft van Manuela Kemp. die laatste is trouwens van Den Haag afkomstig, die heeft daar gewerkt tot ze naar skw kwam.
Grz Sub
Anvers
29 maart 2007, 07:01
wat is eigenlijk skw?
skw betekent Schipperskwartier, een concentratie van ca 300 ramen in Antwerpen.
Het gebied omvat Schippersstraat, Vingerlingstraat, Verversrui en het megabordeel Villa Tinto, dit laatste aangeduid als "House of pleasure".
Anvers :wink:
Stiffmaster
29 maart 2007, 09:13
De inmiddels gestopte Poolse Ola uit GT heeft zeker de kenmerken van Georgina Verbaan, nu snap ik die Keller ook. :thefinger
http://www.blog8live.com/images/georgina_groot.jpg
Het Rode Mannetje
30 maart 2007, 12:40
De inmiddels gestopte Poolse Ola uit GT heeft zeker de kenmerken van Georgina Verbaan, nu snap ik die Keller ook. :thefinger
http://www.blog8live.com/images/georgina_groot.jpg
Wie wil daar nu op lijken ?
Zoek dan eens een Chantal Janszen dan loopt het Rode Mannetje echt rood aan :lostit:
Lijken Knabbel en Babbel echt op Knabbel en Babbel ?
Jansen op Kuifje :roll3:
blauwebeer
30 maart 2007, 12:46
Zoek dan eens een Chantal Janszen dan loopt het Rode Mannetje echt rood aan :lostit:
Bedoel je deze?
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1384
Dan zal je toch eens andere oorden moeten opzoeken. :lostit:
Binky007
30 maart 2007, 13:09
skw betekent Schipperskwartier, een concentratie van ca 300 ramen in Antwerpen.
Het gebied omvat Schippersstraat, Vingerlingstraat, Verversrui en het megabordeel Villa Tinto, dit laatste aangeduid als "House of pleasure".
Anvers :wink:
Weer wat bijgeleerd
Binky
Note W2 : Na verloop van tijd sluipen er allerlei afkortingen in die niet voor een ieder zo standaard zijn.......
Jack42
30 maart 2007, 17:49
Wie wil daar nu op lijken ?
Kijk eens wat naar boven.
Silvester
31 maart 2007, 11:39
Gisteren een (voor mij) andere Thekendame gespot in Queenies....
Ze heeft wel wat weg van Floortje Dessing? (... als deze 15-20 jaar ouder zal zijn..)
(Was overigens zowat het enigste wat te spotten was, :angryfire daarover elders meer..)
Forza...germania
31 maart 2007, 20:19
Alexandra in de Oase heeft veel weg van Carmella Decesare :thefinger
Big30
1 april 2007, 02:51
Daar had ik dus even google voor nodig hoor, nee niet voor Alexandra maar voor Carmella Decesare, had ik nog nooit van gehoord :eek:!
Maar klopt wel er is een gelijkenis ;)!
Wanneer gaan jullie weer naar de Oase, want dan ga ik mee.............
Wat een lekker ding zeg:luvlove:
Big30
1 april 2007, 12:42
Wanneer gaan jullie weer naar de Oase, want dan ga ik mee.............
Wat een lekker ding zeg:luvlove:
In principe over 3 weken from now (za 21-4) ;)! Forza, Sonny, Big30, Rex, ....
(dit bericht wordt verplaatst :cool:)
Randy
3 april 2007, 09:10
Ach ja, die lieve Ola, prachtmeid :luvlove: ! En ja, ook voor miss Verbaan wil ik best even omrijden... :luvlove:
Heb nog een keer met een andere Ola uit PHG liggen stoeien, was ook een favo van Jansen. Zij leek een beetje op Prinses Maxima:rolleyes:
little diablo
8 april 2007, 22:46
Lisa GT:p
http://www.xmissybabes.nl/?itemid=6045
Saluti L Diablo
Randy
9 april 2007, 10:02
Lisa GT:p
Saluti L Diablo
Lisa is mooier... :smkiss:
thesickboy
9 april 2007, 10:18
Zowat anderhalf jaar geleden was er in GT een tijdje een Poolse Juliette werkzaam met de looks van Kournikova. Zéér mooie en vaardige dame. Op 'het andere forum' moet er van mij nog wel ergens een recensie van mijn hand over haar te vinden zijn.
Willi69
9 april 2007, 11:27
Die Poolse met dat Schotse Rokje en bril in PHG (vergeet haar naam altijd, vriendin van inderdaad :fuck:), vind ik nog meer op Anastacia lijken by the way!
= Kaya ;)
Big30
9 april 2007, 13:41
= Kaya ;)
Die bedoel ik ja :cool:! Klikte net haar recensie aan en zag dat er relatief weinig over deze toch wel zeer fraaie dame is geschreven.
Misschien dat het volgende week in PHG weer eens Polonaise gaat worden ;), als Kaya er is zal zij daar vrij centraal in staan :freu:.
thesickboy
9 april 2007, 15:53
Nog ééntje; Anactacia look-a-like:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3653
Big30
9 april 2007, 17:42
Behalve dat dames in clubs wel een bepaalde gelijkenis kunnen vertonen met sommige Celebrities is er ook het fenomeen dat dames onderling erg op elkaar kunnen lijken.
Afgelopen zaterdag in PHG vroegen 2 IJsbeertjes onafhankelijk van elkaar hoe het met Daniella was en sinds wanneer ze weer terug was :eek:.
Daniella was er Zaterdag dus niet en is ook onwaarschijnlijk dat ze in PHG terug zal keren ;).
:wink: :wink:
little diablo
10 april 2007, 19:02
Lisa is mooier... :smkiss:
Ok mooiere borstjes,ze zijn wat voller:D
@ tot donderdag;)
Saluti L Diablo
Babbel
11 april 2007, 17:17
Die Celine dus in de PHG die lijkt wel wat op Chantal Janszen.