PDA

Volledige versie bekijken : FKK PALMS, Baden-Baden, Algemeen

jeepie
23 maart 2007, 22:20
Fkk Palms
Fremersbergstrasse 97A
76530 Baden-Baden
Telnr 0049(0)7221-398814

www.fkk-palms.com

Open zo t/m do 12 tot 01 uur. vr t/m za 12 tot 03 uur

entree E 130,- incl dus ook Neuken de gehele dag

Forza...germania
23 maart 2007, 23:32
entree E 130,- incl dus ook Neuken de gehele dag

Maar je moet wel effe je ogen dicht doen tijdens het neuken.....is beter voor je :eek:

benijsbeer
14 december 2008, 09:53
Ik logeerde in een hotel in de buurt en volgens mijn elektronische miep was deze partyclub maar een paar honderd meter lopen. Dus liet ik de auto staan. Helaas had iemand de positie verschoven en liep ik de verkeerde kant op. In het donker en zonder huisnummers vond ik dat niet handig dus weer met de auto geprobeerd. In de verste omstreken was er geen club te bekennen dus maar eens gebeld. Het adres bleek te kloppen dus nog maar eens geprobeerd en na ingave van het adres bleek ik meer baden-baden in te moeten ipv bij de golfclub zoals dez was geprogrammeerd. Ik zal eens uitzoeken hoe deze partyclub poi bij tomtom kan worden veranderd. Dus gewoon het adres invoeren. Het huis is aan de groene verlichting te herkennen.

Ik was duidelijk aan de vroege kant, want er waren slechts 3 andere ijsberen.

Er waren een vijftal niet onaardig uitziende dames aanwezig varierend in leeftijd van 24 tot ca. 40+ Behalve de Duitse bardame kwam iedereen uit een ander land. Iedereen sprak een woordje Duits zodat er de nodige informatie kon worden uitgewisseld.

Bij binnenkomst werd me verteld dat de informatie op het internet niet meer zo werd doorgevoerd want je mocht maar maximaal met drie dames mee. dwz 3 x voor €130. De club was op deze vrijdag tot 4:00 Uur geopend, dus kon ik zo'n 10 uur pret hebben.

Ik kon naar onder, in de omkleedkabines met de gebruikelijke afsluitbare kastjes. Aan de hand van het nummer kun je al zien hoeveel iijsberen binnen zijn (geweest). Ik was dus blijkbaar nummer 6.

De atmosfeer was heel relaxed en de dames kwamen niet naar je toe en je moest zelf het initiatief nemen. Dat vind ik wel zo fijn ipv al die animatie die je vaak ziet.

De meiden nemen je mee naar hun eigen kamer zodat het niet gebruikelijk is dat er meerdere meiden zich met jou bezig zullen houden. Ik heb het tenminste niet zien gebeuren.

Ik zocht om te beginnen een lekkere thaise dame uit. Ze bleek 42 jaar en in voor alles. Dat vertelde ze me ook zo, dus leek het me wel wat. Het bleek ook werkelijk zo te zijn. Ze was heel erg lief en bleef maar 'Sie' tegen me zeggen. Ik heb zo'n beetje alles uitgeprobeerd en hebben het ook duidelijk langer in de kamer volgehouden als het halve uur wat er eigenlijk voor staat.

Suzie is werkelijk een meid met wie je van alles kunt uitproberen. Ze vroeg zelfs helemaal zonder condoom, maar uit veiligheidsoverwegingen heb ik dat maar afgeslagen.

Toen ik uitgeput weer terug kwam bleken er weer een aantal ijsberen te zijn binnengekomen. Ik heb de indruk dat de Duitsers een beetje bij elkaar groeperen en niet al te veel willen praten.

Na een aantal uren tot rust te zijn gekomen heb ik een leuke meid uit Budapest mee naar boven genomen. Monika is een echte 'girl-next-door' meid en is 24 jaar. Ze heeft een heerlijk strak lichaam, kleine maar stevige (een hand vol) borstjes maar een heerlijke meid.

Ik vroeg haar naar wat zij zelf wilde en dat was blijkbaar een verassing voor haar. We hebben heerlij gezoend, alle plekjes van haar lichaam bekeken en aangeraakt en pas heel langzaam overgegaan tot het 'echte' werk. Ze bleek van dat voorspel echt heel heet te zijn geworden want ze was drijfnat. We kwamen beiden heerlijk kaar en praatten nog wat na op de kamer.

Van al deze aktiviteiten had ik trek gekregen en begaf me naar de eetkamer waar een aantal heerlijke duitse broodjes met beleg klaar stond. Niets warms, maar toch lekker.

Daarna nog een half uurtje heerlijk relaxed in de infra rood sauna zodat ik weer heerlijk loom naar onder kwam on me voor te bereiden op de volgende.

De meeste andere dames konden mij niet echt overtuigen, een enkele hongaarse dame daargelaten (er waren 3 dames uit deze streek aanwezig), had ik het idee dat ik na deze beide heerlijke ervaringen alleen maar teleurgesteld zou worden. Ik bekek de timing van de dame die ik op het oog had en stelde vast dat ze na 15 minuten weer onder was en weer een 'heerlijk' sigaretje ging roken. Als niet-roker was dat ietwat minder.

Ik kwam in gesprek met een aantal mede ijsberen en wisselde ervaringen uit over andere clubs. Het bleek dat de bar-dame ietwat pissig op mij was geworden toen ik mij verbaasd toonde over het verschil in de advertentie op het internet en de werkelijkheid. Het bleek dat het konzept was veranderd omdat de meiden per keer betaald worden. Ze vangen €25 per keer dus was het bij meer als 3 sessies niet meer rendabel. Daar is zeker wat voor te zeggen, maar het zou vriendelijker over komen als ze hadden gezegd dat bij meerdere sessies je moest bijbetalen of iets dergelijks.

Toen het 1 uur geworden was was ik tot de conclusie gekomen dat ik nog eens met susie naar boven wilde gaan. Ze was blij verrast en weer helemaal gelukkig omdat ze zo haar zelf gestelde target van 5 sessies weer had gehaald door mij. We hadden weer een heerlijke tijd, spoot in haar mond klaar en hielden ruim een uur in haar kamer vol.

Daarna nog het een en ander gedronken en een poging gewaagd een vierde sessie te krijgen maar doordat ze alles netjes registreren zat dat er niet in. Ze kwamen dus ook niet op het idee van bijbetalen.

We hebben nog heerlijk met elkaar gepraat tot het steeds kouder werd in de ruimte. Blijkbaar was de verwarming uit gegaan en moesten we dicht op elkaar kruipen om het warm te krijgen. Dat was ook een leuke ervaring, maar helaas bleef het bij een beetje voelen en praten.

Om drie uur was iedereen een beetje vermoeid en stapte ik maar weer op.

benijsbeer
14 december 2008, 10:32
Het was zaterdag, en ik had niets beters te doen ;)

Ik wilde niet helemaal om 2 uur als eerste binnen vallen, dus wachtte ik tot 6 en prutste nog wat met mijn GSM en werkte laptop totdat het tijd was om te gaan.

Te voet van het hotel naar de club was nu eenvoudiger als de dag ervoor. Ik dacht slim te zijn door eerst per GSM te vragen of de prijzen klopten. Uiteraard klopten deze dus vertelde een dame aan de andere kant van de telefoon.

Ik belde aan en een bekend gezicht deed open. Monika herkende me meteen maar mij viel op dat ze in normale kleding rond liep. Ze had bar dienst vandaag en was niet te krijgen.

Ze bleek mij aan de telefoon direkt herkend te hebben want zo veel Nederlanders komen er niet naar Baden-Baden. Volgens haar was ik de eerste. Dat geloofde ik niet helemaal, maar ik denk wel dat het aantal fransen groter zal zijn.

Effin ook Suzie kwam direkt op mij af. Ze vertelde waarom ik haar 's-avonds niet meer had gezien: ze was uitgeput geweest en was boven in slaap gevallen.

Na een paar broodjes tot me te heben genomen, ik had alleen een ontbijt in het hotel gehad, was ik weer in de stemming. Susie was weer heel lief tegen mij en lag al een hele tijd heerlijk tegen mij aan. Waarom ook niet dacht ik en ging weer met haar naar boven.

Ook nu weer heerlijke sex. Ze werd steeds opener en vertelde mij van alles wat ik nu niet zal herhalen. 'Time Flies' en ook nu na zo'n 5 kwartier werd het weer tijd naar onder te gaan. We kwamen beiden twee keer dus het zat weer snor.

Krachten sparen... Dat ging er nu door mij heen. Zo kan het niet verder gaan dus schakelde ik terug en dronk mijn pilsjes, water, cola en andere versnaperingen om weer tot krachten te komen.

Als derde ijsbeer binnengekomen kwamen er toch net ze veel gasten als gisteravond. Ik schat dat er zo'n 12-15 ijsberen zijn geweest. Ik heb ze niet geteld, en met 5 meiden was dat ook een ideale verhouding. Een andere verhouding zorgt voor wachtrijen.

Ik vertelde een aantal gasten over de kwaliteiten van suzie, en ze kwam nu ook regelmatig glunderend voorbij. Reklame werkt blijkbaar echt. Ik zou willen dat meer ijsberen hun ervaringen deelden met de anderen zodat de meiden leren wat ze moeten doen om de klant tevreden te houden.

Het werd later en later, ik had een oogje op de oost-europese meid laten vallen, maar ze werd juist nu te vaak meegenomen zodat ik steeds achter het net viste. Ook wilde ik niet direkt na een sessie met een andere klant boven op har duiken. Ook haar telefoon hield niet op met rinkelen, en dus besloot ik maar met een donkere (nogal stevige) meid mee te gaan.

Ja, zoals ik al vreesde draaide dit een beetje op een teleurstelling uit. Lag dat aan mij, of wilde ik haar niet. Geen idee waarom, maar ze deed meer dan voldoende moeite maar helaas: mijn jongeheer was niet te overtuigen want ik bleef maar vergelijken. Ook met haar was veel mogelijk maar ik kon het hele programma dus niet afwerken.

Dus na een half uurje weer naar onder gegaan, waar niemand meer aanwezig was. Alles bezet dus. Samen met de dame in kwestie nog wat naar de teevee gekeken (Tip: neem een aantal DVD's of Video CD's mee als je komt, dat zorgt tenminste weer eens vor wat afwisseling. De DVD speler kan ook DIVX films afspelen dus een leuke film is goed voor hun verzameling).

Alleen monika was nog aan het opruimen en veronderstelde dat ik nog een sessie boven ging houden. Dus kwam ik er achter dat de meiden boven bleven en ik in mijn uppie onder zat. Ook een voorzichtig kloppen op de deur had geen effekt dus ben ik een ervaring rijker weer om 3 uur opgestapt en bracht de nacht door in het hotel.

Ik wilde monika toch nog eens proberen maar ze wilde echt niet. Ze plaagde me wel een betje maar verder ging het niet helaas.

Nu zit ik hier in het hotel op zaterdag en typ dit verslag in. Misschien ga ik dadelijk nog een derde keer terug om de opgelopen schade in te halen.

Ik brand denk ik dadelijk nog een dvd met de laatste James Bond, (da's alles wat ik mee heb genomen) en overleg met mijn jongeheer wat er nog te doen is.

benijsbeer
7 juni 2013, 23:58
Ik moest in de buurt zijn en ik herinnerde me vaag dat ik hier ooit eens geweest was.

Ik kwam binnen alsof ik er dagelijks kwam. De Thekefrau dacht tenminste dat ik hier al vaker was geweest. Ze vroeg of ik wist hoe het werkte.
Natuurlijk ik wist hoe het werkte (dacht ik).

Bij het afrekenen zat ik al fout. Op de website stond EUR 80 en nog iets van EUR 30: Dat blijkt bij elkaar te moeten worden opgeteld.
Hoeveel meiden: 5 stuks. Ook anders als op de website vermeld, maar ala wie weet.

Er was nog niet zo heel veel veranderd. Dezelfde bruine bankjes die ik me nog herinnerde van de vorige keer. Verder natuurlijk voor mij onbekende meiden. Allemaal Roemeentjes.

De dames zaten allemaal op een bankje alleen. Het was 16:00 uur, nog vroeg dus. Ik was de tweede gast. Locker nummer twee dus. Voor de gein vroeg ik of ik daardoor maar met twee meiden mocht, nee hoor met allemaal. Vijf keer dus. Er ging geen lichtje bij mij branden helaas.

Ik ging eens naast een meid zitten. Ze keek stoer de andere kant op. Hartelijk welkom op z'n Roemeens dus. Hmm. Dat begon al goed.
Na een aantal pogingen een gesprek te beginnen ben ik maar naar de bar gelopen. Eerst maar eens een koffie.

Terug naar de bankjes en maar een andere dame uitgezocht. Die had blijkbaar door dat ik een beetje onderhouden wenste te worden dus kwamen er heel voorzichtig wat geluidjes uit haar mond. Niet echt van harte maar ja, ze kwam dus uit Roemenie en wel uit Constance. Veel meer kreeg ik neit uit haar. Ze ging weer lekker met haar vriendinnetje in het Roemeens verder.

Na een poosje vond ik het toch wel tijd worden eens een poging te wagen. Wie weet kwam ze op de kamer een beetje los. Mijn heide werd geaccepteerd en we wandelden de twee trappen op. Ze had een lekker kontje, lekkere b Cub tietjes, leuke bos haar maar een oud ietwat verweerd gezicht. Niet echt mooi maar ook niet slecht. Ze had van al de meiden die ik gezien had toch het beste figuur.

Boven op de kamer aangekomen mocht ik mijn handdoek op het bed leggen en zijn ging naast mij zitten. Met de rug naar mij toe. Als een meid dat bij mij doet gaat ie al spontaan hangen.
Als klap op de vuurpijl deed ze met haar mond ook nog een condoom om en begon ze mij werktuiglijk te pijpen. Ik mocht nergens aankomen. Je begrijpt het al. Ik lag heerlijk te genieten (nee dus).

Na een minuut of vijf keek ze me aan. Keine Lust?
Nee zo niet dus zei ik. Ze keek me vragend aan. Warum?
"Mit Gummie und dann noch so Blasen funzt bei mir nicht" zei ik
Andere klanten hadden daarmee geen probleem. Ik wel dus zei ik weer.

Laat ik maar eens kijken of ik haar dan een pleziertje kan doen dacht ik maar.
Ik liet haar op d'r rug liggen en begon haar te beffen.

Zo geweldig als ik het vond, bleek zij ook dat beffen te ervaren. Helemaal geen enkele reactie. Niets nada noppes. Na zo ook een kleine 10 minuten een poging te hebben gewaagd vond ik het ook wel welletjes.
Ik probeerde nog enkele andere zaken maar ze kon niet tegen kietelen (zei ze), Kussen was uit den boze hier, kroelen door het haar mocht niet vanwege haar extensions, ik mocht mijn vinger nergens insteken en haar tieten waren te gevoelig. Ofwel einde verhaal. Een domper dus. Snel naar onder en naar de volgende dacht ik.

Na het douchen ben ik maar naast een andere meid gaan zitten.

Ook die keek me nog niet eens aan, ze deed alsof ik haar wilde verkrachten en na een poos besloot ik dit groepje meiden maar met rust te laten. Ze hadden duidelijk geen zin.

In de andere hoek zaten nog twee meiden. Het waren Emilia en Emilia. De ene heette in het echt zo, de andere had voor die naam gekozen.

De blonde Emilia was al wat ouder, naar later bleek zelfs 48 jaar. De andere was 23 jaartjes oud en had zwart haar.

Blonde emilia had het gebeuren aangezien in de andere hoek en begreep dat ik die groep meiden niet zag zitten. Ze kon heerlijk keuvelen en zo praatten we volop over van alles en nog wat. Ze vroeg wat er aan de hand was met die meiden en ik gaf duidelijk aan dat ik ze behoorlijk saai vond. Zij had ook duidelijk behoefte aan wat gein dus we waren eigenlijk onder al de hele tijd aan het stoeien met elkaar. Er stond wat fruit en aardbeien op tafel en die heb ik op haar lichaam gelegd en we hebben met z'n drietjes zo de hele fruitschaal verorberd. Kijk nu begint het hier tenminste ergens op te lijken. Een beetje gek doen en dan is er tenminste iets te beleven.

Ik zei dat ik dat wel vaker deed. Daar geloofden ze niets van, dus moest ik dat bewijzen.
Ja,Ja De fotos van Gerd en Krukar die ik op mijn telefoon had staan maakten indruk.
Krukar als paaldanser en ik als slangenbezweerder gaven aan dat ik me zo af en toe te buiten ging.

Ze zagen ook de foto's uit Thailand en begrepen een beetje wat voor 'Teufel' ik was.
Het was heel gezellig en zo hebben we een dikke twee uur van alles met elkaar gedaan. Het andere groepje zag ik af en toe onze kant uit kijken maar ik had geen interesse meer. Ook de Thekefrau bemoeide zich met ons en we hebben heerlijk gelachen daar.

Na een tijd moest ik mee naar de kamer. Bewijzen wat ik verteld had dus.

Ja, 48 jaartjes en toch nog 'lust' hebben. Ik zit er niet mee. Ze had een gigantische voorgevel en ik kon daar al een hele poos niet vanaf blijven.
Ze liet zich beffen en begon na een poos te steunen en te kreunen. Ja ich komme.
Ik trok me er niets van aan. Dergelijke toneelstukjes voer ik zo af en toe ook uit bij de dames, dus ik wisselde van techniek en ging lekker door.
"Nicht Lügen" zei ik, dat werkt bij mij niet.
Na een poosje rook ik dat ze er werkelijk zin in kreeg. Ze werd ook vochtig en haar poes ging steeds verder open voor mij. Ik mocht nog steeds geen vinger naar binnen steken om te controleren of ze al klaar ging komen. Daar baal ik altijd van maar ik merk ook aan andere dingen of ze het lekker vindt of niet.

Haar bekken begon steeds vaker omhoog te stoten. Haar adem ging steeds sneller. Na nog een poos kwam ze werkelijk klaar. Heerlijk kloppend poesje. Zo vind ik het leuk. Ik keek haar diep in de ogen. Ik was echt een duiveltje zei ze. Ik kroop weer omlaag en begon opnieuw. Nu stond ze meer toe. Een vinger in haar poesje maar zodra de tweede erbij kwam kwam dat handje van haar weer en moesten de vingers uit haar poesje.

Na toch nog een hele poos was er weer hetzelfde ritueel: Hijgen en steunen maar deze keer echt. Nog eens kwam ze klaar. Ik hield alleen niet op deze keer en bleef heel voorzichtig haar nu over gevoelige clit bewerken met mijn tong. Iedere aanraking veroorzaakte een rilling bij haar. Ze kroop weg van mij en ik kroop met haar mee. Ze was al groot en nu was het bed duidelijk te klein. Ze lag uiteindelijk helemaal bovenin het bed met haar rug tegen de achterwand. Haar been omhoog en ze smeekte me met haar ogen om op te houden.

Ik wilde haar nu wel pakken. Ze deed het condoom er behendig omheen en ik ramde mijn pik in haar natte poes. Ik verbaasde me over hoe strak ze was.

Het duurde niet lang voordat ze me weer stevig beet pakte. Ik voelde haar nagels in mijn vel. Goed dat ik voorlopig niet thuis kwam, anders had ik weer wat uit te leggen gehad. Ze trok me stevig op haar en drukte me met haar handen diep in haar. Kloppend kwam ze klaar. Een heerlijk gevoel.

Bij mij weer eens helemaal niets. Spelen met de meiden vind ik leuk maar als het niet echt van harte gaat wil het bij mij nooit zo lukken.

Ik had haar duidelijk om weten te krijgen. Ik was van 'zo maar een nieuwe gast' naar 'interessant' opgestegen bij haar. Nu kijken of dat een uitwerking had op die andere Emilia. Daar had ik meer zin in.

Na het douchen probeerde ik nog heel even bij dat andere groepje, maar ze hadden nog steeds geen zin. Ongelooflijk hoe die met hun gasten (en uiteindelijk ook hun geld) omgaan. Volgens hun had ik al betaald en had nergens meer recht op.

Toen kwam ook de aap uit de mouw:

Wablief, ja je mocht maar een keertje met iedere meid. Niet vaker. Oeps, dat had ik niet zo begrepen uit de website. Toch begon er heel vaag een belletje te rinkelen. Was dat de vorige keer niet ook zo geweest. Stom-Stom, was ik dan maar ergens anders naartoe gegaan. Maar goed. Wie weet.

Dus toch maar weer terug naar de beide Emilia's. Mijn blonde had nu een Stammgast, dus kon ik met de zwarte Emilia in alle rust verder gaan. Zij was nu ook veel meer geinteresseerd en we bekeken de foto's nog eens een keer. Ze schudde haar hoofd toen ze mijn escapades in Libanon zag. Dat had ze nog nooit gehoord of gezien. Normaal houd ik dat voor mij maar op de een of andere wijze floepte er meer uit als ik gewoonlijk doe. Ze had door dat ik zo af en toe wat geld uitgeef en dus vonden ze nu dat ik nu maar een fles met champagne moest laten aanrukken. Ze begonnen er echt om te zeuren. Dan gaan bij mij altijd de haren overeind en gebeurt het tegenovergestelde. Niets dus. Nada, geen fles goedkope champagne.

Ze waren aardig tegen mij, maar om nu voor EURO 200 een fles goedkope Sekt aan te schaffen in de hoop een beetje (meer) van hun gedaan te krijgen zag ik niet zitten. Gelijk kwam dan ook de koude schouder. Ik zei dat ik eerst wilde neuken en dat we dan in de loop van de avond wel zouden zien waar we uit zouden komen.

Na een poos ben ik dan met haar nog naar de kamer gegaan. Ik hoopte dat ze haar best ging doen voor die champagne maar ook dat was weer een flop. Niets mocht. Pijpen met condoom en neuken alleen in missio en doggy. Verder afblijven. Dus ook met haar een poging gewaagd om te beffen maar ze begon steeds weer te lachen en bleek hier niet tegen kietelen te kunnen. Ook andere technieken lukten niet dus was mijn derde beurt ook snel voorbij en waren we binnen het half uur weer onder in de woonkamer.

Die Stammgast was weer weg dus wilde ik nog een keertje met blonde Emilia naar boven.

Dat bleek niet te mogen. Een keertje met een dame, niet meer.
Ik pakte de website erbij en als je heel goed tussen de regels leest staat het er werkelijk zo. Jammer dus. Ik moest maar een van die andere meiden nemen zei ze. Of als ik een picolo liet aanrukken dan mocht het weer. Ja Ja.

We hebben de avond nog echt leuk doorgebracht. Maar waarvoor ik hier gekomen was heeft bij mij niet meer mogen zijn.

Kort en goed, voor mij hoeft het zo niet.
We zijn blijkbaar toch echt veel te verwend geworden met de clubs in NRW.
Als veelneuker en iemand die van een losse atmosfeer houdt was ik niet op de juiste plek beland.
Volgende Halte: Darmstadt, daar is ook een hele leuke FKK.