Volledige versie bekijken : Nancy en Natasha
Hoi, iemand van jullie enig idee waar ik Nancy en of Natasha zou kunnen vinden? :smile2::lostit:
Hebben ze ergens een advertentie?
schoolmeester
10 april 2021, 19:25
Bij mij thuis in de kelder: coronaproof.
Groet, schoolmeester.
Partycrasher
10 april 2021, 22:06
Op tijd eten geven he
Dat worden ondere andere chipszakken, chocoladerepen, soep, tosti's en saucijzenbroodjes.
Mentholbear
11 april 2021, 01:51
Was er niet een topic over deze 2 vriendinnen dat ze ergens in het Zuiden actief waren?
keesboz
11 april 2021, 05:18
Was er niet een topic over deze 2 vriendinnen dat ze ergens in het Zuiden actief waren?In bergen op zoom mmmm
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
keesboz
11 april 2021, 05:34
In bergen op zoom mmmm
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met TapatalkKijk maar op kiny.nl excort bergen op zoom
hasta la pasta
11 april 2021, 14:19
Als ik zoek op Bergen op Zoom op Kinky.nl kan ik de meiden niet vinden. Heb je soms een link of waren ze een tijd geleden in Brabant?
keesboz
11 april 2021, 14:28
Als ik zoek op Bergen op Zoom op Kinky.nl kan ik de meiden niet vinden. Heb je soms een link of waren ze een tijd geleden in Brabant?Heb een link gehadt zal nu wel weg zijn
Eddy_V
11 april 2021, 16:54
Als ik zoek op Bergen op Zoom op Kinky.nl kan ik de meiden niet vinden. Heb je soms een link of waren ze een tijd geleden in Brabant?
Zoeken bij kinky werkplaats, voor al uw reparaties en onderhoud.
Brad Clitt
11 april 2021, 17:28
Eerder bij voor al uw sloopwerkzaamheden.
@ Eddy_V
Sixsens was gisteren nog steeds dicht, reed weer 'toevallig' langs.
buurman
12 april 2021, 14:38
jaa, die 2 nogmaals aantreffen zou de max zijn....
Natascha appte me gisteren. Vanaf vandaag weer aanwezig in Sixsens.
Natascha gestern in SS getroffen, im Gespräch ergab sich dass wir uns aus dem Blue Note in Düsseldorf kennen :wink2:
weil um 20 Uhr "Redaktionsschluss" ist (war) hatten wir nur 1/2 Stunde, aber die hat sich gelohnt.
Ihre Freundin Nancy soll auch wieder am Start sein.