Volledige versie bekijken : Latina zoeken
Petermola
24 maart 2021, 08:02
Hee jongens! Ik ben nieuw hier en ga binnenkort mijn eerste Latina ontmoeten. Hebben jullie nog tips/aanraders? Ik zou graag van tevoren wat details willen over hoe zij te werk gaan..Thanks!
schoolmeester
27 maart 2021, 16:55
Bij voorkeur van tevoren prijsafspraak maken voor te leveren diensten/handelingen.
Neem niet teveel geld mee.
Mocht je ter plaatse douchen, hou je persoonlijke spullen: geld, horloge in het zicht.
Veel plezier !
Groet, schoolmeester.
mentholbear
27 maart 2021, 23:31
Toen ik nog bij de ramen langs ging had ik een rugzak die ik op slot kon doen. Daar gingen m'n portmonnee, telefoon, horloge en andere kostbaarheden in. Want eenmaal op de kamer vergeet je wel es aan dat soort dingen te denken :tongue:
Husky
27 maart 2021, 23:42
Ik hoop dat je haar vurigheid en tempo kan bijbenen.:)
Kom veel in Brazilië en ook hier in Nederland beleef ik de nodige Latina avontuurtjes buiten de saunaclubs om.:fuck:
mentholbear
27 maart 2021, 23:45
Ik heb niet veel ervaringen met Latina dames, maar die ik wel heb gehad waren inderdaad vurig.
Hoop dat er de vonken vanaf zullen spatten. Dat gezegd te hebben hoop ik niet dat ie de lat heel hoog gaat leggen. Want dan kan het wel es tegenvallen.
schoolmeester
28 maart 2021, 06:33
Je moet de lat niet hoog leggen, maar de paal......
Groet, schoolmeester.
Eddy_V
28 maart 2021, 07:43
Een cursus Spaans kan ook geen kwaad
Petermola
15 april 2021, 16:05
Hé jongens! Het ging goed... bedankt voor uw antwoorden. Op hoeren vond ik een hoop recensies, sommige chill....
Petermola
19 april 2021, 16:13
Er is een woord dat ik niet wist dat je niet kon zeggen en ze hebben het verwijderd voor het plaatsen van de reactie dus ik begin opnieuw. Ik zou graag willen weten of u net als ik vindt dat de belangstelling voor de Latina sekswerker afneemt. Tien jaar geleden heb ik veel commentaar gezien en nu weet ik niet of het alleen komt door de pandemie, maar er is geen commentaar?confundido
Pikkatrillah
19 april 2021, 18:04
Ga eens een keer naar een spaanse club , daar word je verwend door vrouwen uit venezuela, colombia,argentinie en cuba .
Daar is alles ook gewoon open !
Weekendje zal je goed doen:biggrin:
schoolmeester
19 april 2021, 18:04
Ik denk niet dat de belangstelling afneemt, kijk maar eens hoeveel Latina,s er op b.v. Kinky.nl staan.
Groet, schoolmeester.
deket
22 april 2021, 18:36
Redlights en Afspraakjes staan vol. Er is een invasie in België net als de Chineesjes.
En er zijn nog parallellen zowel bij de Latinas als de Chineesjes worden bij ouder dan 22,23jaar in hun land als oud bezien voor dvps. Ook een reden waarom ze pas aan naar hier komen .