Volledige versie bekijken : Ariane (Roemeense)
Bachatero
22 september 2020, 21:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Ariane (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:Mooi aangezicht, klein maar fijn
Bachatero
23 september 2020, 17:22
Vooreerst even zeggen dat haar Engels nog zeer matig is waardoor hier en daar misschien wat dingen verkeerd verstaan werden.
Wat ik er uit kon opmaken was dat ze de eerste keer dit werk doet. Dit zou kunnen kloppen want ze zit er nog wat onwennig en nerveus bij.
Ze is echt wel klein en licht, ik denk nog lichter dan bulgaarse Julia en dat wil al wat zeggen.
Door haar naturel lichaam en mooi aangezicht werd ik automatisch door haar aangetrokken toen zij alleen in de bar wat somber voor zich uit zat te kijken.
Enkele woorden basic Engels uitgewisseld, gevraagd of ze met mij een kamer wilde doen en er verscheen zowaar een glimlach op haar gezicht en ik moet zeggen, dan is ze echt wel mooi en ietwat guitig.
Persoonlijk vind ik dat je met zulke meisjes wat geduld moet hebben om ze wat te laten wennen aan het leven in een SC. Haar dan ook gerustgesteld en haar gewoon haar gang laten gaan en dat ging gewoonweg prima.
Zoenen kon wel, naar tongzoenen heb ik niet gevraagd omdat ik dat normaal niet vraag bij een halfuurtje tenzij de dame het uit zichzelf aanbiedt, dan gaat deze beer uiteraard niet tegenstribbelen.
Voor de rest prima geamuseerd ondanks de taalbarrière met een uitstekende pzc tot nagenoeg een DT en haar dan ook wat moeten afremmen wegens voortijdig ontploffingsgevaar.
Afgerond in missio en jawel, ze is nauw waar ik het graag heb en de sessie dus heerlijk beëindigd.
Ze is een vriendin van de eveneens nieuwe Lisa en ze zijn meestal samen te vinden onder de tv in de bar...