Volledige versie bekijken : Heaven7, Algemeen
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
Piet Plezier
31 mei 2019, 18:35
Zondag wordt warm zomerweer voorspeld.
Weet iemand of een zondag interessant is voor het aantal aanwezige dames ?
wij zijn er morgen met de BVE.
Tot morgen
Piet Plezier
2 juni 2019, 13:14
gisteren met de BVE H7 bezocht
vriendelijk ontvangst
het volgende ritueel is bij iedereen bekend
in de bar een koud wit biertje gehaald,en naar buiten
en ja hoor daar lagen ze allemaal te bakken in de zon
en Koos en ik gingen er bij zitten
ik zag precies 1 vrouw die bij een paar stamgasten zat
man man man wat viel date tegen,geen vrouwen
bij navraag bleek dat er 9 vrouwen waren,dat is natuurlijk veel te weinig op een zaterdag
het eten was waardeloos
iedere keer hetzelfde
pizza,kip,pommes,soep en salade en wat wat rotzooi
dat kan toch veel beter
de BVE zat een beetje verveeld te kijken
dus er werd flink geauwehoerd
onder het afdak zaten we met wat vrouwen te kletsen, onzin verkopen natuurlijk
ze wilden ijs hebben ,en dat moesten we dan ook nog gaan halen
ik zeg as je dat is mooi zelf gaat halen
en geld moest ze ook nog hebben,dus maar een tientje gegeven
en ik zeg wat erover is terug
ze gaf het netjes terug
de BVE zat de tijd afte tellen om te kunnen gaan naar diamond
want om 19.00uur is het maar 20 entree
1 maal 10 is toch 70 pleuro
eindelijk 18.00 uur we konden vertekken
wat was iedereen blij dat we weg waren uit het ongezellige sfeerloze H7
voor mij denk ik voorlopig geen H7
dan zal er eerst wat moeten veranderen
is wel makkelijk voor de kok elke dag het zelfde eten
nu snap dat de dames eten bestellen en laten komen
Partycrasher
2 juni 2019, 13:55
Het eten bij Heaven 7 is perfect. Het is schoon, het is heel erg lekker en er is altijd genoeg. Heaven 7 heeft een absolute topkok in huis gehaald. Ik heb met eigen ogen gezien hoe hij datgene doet wat hij doet. Hij werkt heel secuur, en let erg op de hygiëne.
De sfeer bij Heaven 7 zou veel beter kunnen zijn, als ze echte muziek zouden draaien. Daar is gisteren al een begin mee gemaakt blijkbaar. Alleen jammer dat ze vandaag waarschijnlijk alweer vergeten zijn hoe het moet. Als ze nou eens zouden onthouden hoe het moet, zou je daar abnormale verjaardagsfeestjes kunnen geven. En dan zouden ook automatisch veel dames naar Heaven 7 trekken. Met een bruisende club tot gevolg.
Piet Plezier
2 juni 2019, 14:03
Het eten bij Heaven 7 is perfect. Het is schoon, het is heel erg lekker en er is altijd genoeg. Heaven 7 heeft een absolute topkok in huis gehaald. Ik heb met eigen ogen gezien hoe hij datgene doet wat hij doet. Hij werkt heel secuur, en let erg op de hygiëne.
.
jij zou toch ook komen gisteren,maar niet gezien.
als jij dat perfect vind dan ben je niet veel gewend
het is iedere keer de zelfde meuk
je neukt toch ook niet maanden achter elkaar hetzelfde meisje
Partycrasher
2 juni 2019, 14:19
jij zou toch ook komen gisteren,maar niet gezien.
als jij dat perfect vind dan ben je niet veel gewend
het is iedere keer de zelfde meuk
je neukt toch ook niet maanden achter elkaar hetzelfde meisje
Nadat de openingsparty bij Magnum niet meer is doorgegaan, zijn alle plannen 3 keer gewijzigd. Ik ga het nog goedmaken met Heaven 7 en Diamond, en met ieder ander die op mijn aanwezigheid had gerekend, want het is klote als ik er niet ben. Als het aankomt op eten, ben ik een echte connaisseur, dus rotzooi ben ik niet gewend. Voor mij maakt het niks uit dat er bij een bepaalde club altijd hetzelfde eten is, want dan weet ik tenminste dat ik niet de hele dag met een lege maag zal zuipen. Maar ik snap wel heel goed dat het voor de dames niet leuk is, omdat zij er elke dag zijn en je na 3 dagen ook van het lekkerste eten ter wereld genoeg hebt. Da's hetzelfde als met een lekker wijf willen trouwen omdat je dan elke dag een lekker wijf kan neuken. Terwijl het elke keer hetzelfde wijf is. Dat soort figuren zijn goudvissen. Ik niet.
Piet Plezier
2 juni 2019, 14:21
Nadat de openingsparty bij Magnum niet meer is doorgegaan, zijn alle plannen 3 keer gewijzigd. Ik ga het nog goedmaken met Heaven 7 en Diamond, en met ieder ander die op mijn aanwezigheid had gerekend, want het is klote als ik er niet ben..
hohoho we hebben je niet gemist hoor,zo erg was het nu ook weer niet
maar ik snap niet goed wat het met Magnum heeft te maken
Partycrasher
2 juni 2019, 14:29
hohoho we hebben je niet gemist hoor,zo erg was het nu ook weer niet
maar ik snap niet goed wat het met Magnum heeft te maken
We zouden er gewoon een 3-daagse, en eventueel 4-daagse van maken. En bij elkaar blijven. Maar niet gelukt dus. Die afspraken blijven wel gewoon staan.
cheasehead
2 juni 2019, 15:38
Met dank aan ome Willem werd het vrijkaartje moeiteloos geaccepteerd.
Al snel bleek dat het maar een saaie bedoeling was in H7, een 9-tal dames en nog wat beren.
Een paar jonge Duitse stamgasten zaten flink aan de alcoholische versnaperingen.
Die dikke Duitse stammie die meent dat hij de manager is was er ook weer en zal wel weer gedacht hebben niet weer die Nederlanders, want de vorige keer vond hij dat niet zo leuk :biggrin:
Gedurende de dag enkele keren in de sauna gezeten en paar pizza punten gepakt die prima smaakte.
Het ontbij was vrij karrig en voor de rest was het wel redelijk oké.
Ook was er nog een sudlander die helemaal uit zijn plaat ging en in zijn 1tje er een heel feestje van maakte. Hij bleef maar aan het dansen met zijn duracell batterij . De dames hadden heb nog een mooi heup gordeltje om gedaan.
Daarna nog even DJ gespeeld om onze dansende vriend niet stil te laten vallen.
Rond 18:15 de saaie bedoeling in Willich verlaten.
Gelukkig heb ik toch een leuke morgen/middag gehad dankzij de gezellige NL beren.
Nog speciale dank voor het vrijkaartje
Hopelijk , trekt het weer wat aan met dames, want op zich is H7 geen verkeerde club
Firehawk
2 juni 2019, 16:25
Zoals beschreven was het gister maar een saaie boel. Gelukkig waren we met een paar man en het weer was mooi.
Helaas echt karig met de meiden. Al zeiden ze dat er de dag ervoor 20 waren geweest en ook druk in de avond.
Club zag er verder weer netjes uit en ook van het zwembad werd gebruik gemaakt. Isa was nog wel een optie geweest maar dacht laat maar zitten want wist dat we nog naar Diamond gingen.
Een Bulgaarse die ik nog nooit had gezien was ook wel een optie. Slank meisje, blond haar en mooi gezichtje. Was later helemaal naakt en zat onder de chocolade pasta.
Een beer was haar aan het aflikken en ze tongde ook zag ik al. Hij ging er niet eens mee naar de kamer.
Even wat woordjes mee gewisseld maar moest gaan. De bende had zich al gedoucht en konden niet wachten om te gaan. Mocht ik de hele dag in H7 zijn geweest had ik haar wel geprobeerd. Misschien de volgende keer als ze er nog is. Maar heb niet echt de drang om heel snel nog eens terug te gaan.
Misschien een momentopname maar er was niet veel te doen gister.
DEEL 1 van de BVE Zaterdag, HEAVEN7 Overdag 01-06-2019
Zoals jullie wellicht al gelezen hebben was het zaterdag maar een tamme bedoeling daar. Maar aangezien het mijn debuut was in H7 wil ik wel even een verslagje doen.
+ Buiten wellness is niks mis mee. Lekkere sauna, zwembad en prima ligbedjes.
+ Fijn dat je zelf drinken kunt tappen, alleen jammer dat het allerlei C-merken zijn.
+ Pizzapunten smaakten prima.
+ Kamers zien er allemaal prima uit.
+ Club oogt verder ook netjes en schoon.
- Het was maar een dode bedoeling, en dat voor een zaterdag.
- Weinig keuze in dames, slechts 1 dame gezien waar ik mee zou kunnen kameren.
- Ontbijt was wel heel erg karig, warm eten was oké.
Zaterdag afgesproken om met een groep beren, inmiddels bekend als de BVE, een dagje te gaan clubben. Overdag naar H7 en in de avond naar Diamond.
Tegen 11:40 maakte ik mijn debuut in de zevende hemel. Met een happy hour tarief van 25.- de entree betaald en mijn ijsberenharnas in ontvangst genomen.
cheasehead (CH), JonnyFontane (JF) en Jooploop (JL) zaten buiten al lekker te bakken en ik kon zo plaatsnemen. Het was prachtig weer. Na een poosje een hapje gegeten. Ik heb maar een salade in elkaar geflanst, want het ontbijt was echt triest. Gelukkig had ik thuis al een stevig ontbijt gehad.
Daarna een sauna gedaan met de heren. CH en ik hadden beide wat geurolie meegenomen en JF en CH ontpopten zich beide tot saunameesters. Moet zeggen dat de sauna daar prima was. Goed op temperatuur en ruim. De kachel stond soms alleen op turbo stand. Heb 3 maal gebruik gemaakt van de sauna.
daarna was het wachten op de komst van FH, KA en PP. Op een lid na was de bende compleet. Er kwamen 2 dames bij zitten. Een van die dames was Sofia, de enige dame waarmee ik mij zou willen afzonderen.
Na een poosje hangen met de mannen zaten we bij de overkapping. Ik gooide op tafel dat ik Sofia wel zag zitten en Koos Albertss ging als een ware spion naar binnen en kwam binnen no time met Sofia aan.
Na een tijdje gebabbeld te hebben ben ik een half uurtje met Sofia gegaan. Prima kamertje, Sofia is een leuke dame. Niks spectaculairs, gewoon oké!
Na het kamertje even gedouched en daarna de tijd uitgezeten met de bende. PietPlezier voorzag de meiden van wat ijs en CH had ambities als DJ.
Op de heren na was het maar een saaie bende daar. Een südlander had zichzelf getrakteerd op een cocktail van allerlei (verboden) middeltjes en ging compleet uit zijn kaart. Hij was letterlijk en figuurlijk de weg kwijt.
18:15 tikte onze horloges aan en we liepen als een peleton naar de kleedkamers. Op naar Diamond!
Tja, H7 is verder wel een prima clubje. Voor 25 euro kan ik er niet veel van zeggen. Het was gewoon een dooie bende daar.
VAZKOR
5 juni 2019, 20:49
HEAVEN7 - Relaxzondag
19 Mei 2019
FAZIT
1) Werkpunten
- Eten was kariger
- Binnensauna gesloten...maar is dat ook bij slecht weer?
- Afwerkende dames in de club: behold!
- Zwembadwater eerder KOUD
2) neutraal
- Nog steeds mooie club
- Geen aufguss toegelaten in de sauna
3) Positief
- ISA!
- Zeer vriendelijke clubeigenaar die het allemaal goed wil doen
- Gemoedelijke relaxte sfeer
- Buitensauna top
- Zeer goede prijs voor wat je mag verwachten: tot 35€ inkom
- Terug 40€/half uur
Kamergangen en overall service
Tijdens dit bezoek ervoer ik meer afwerkseks dan anders, ik had zelfs 2x prijs. Deze specifieke dames waren iets opdringeriger dan andere. Isa maakte alles goed!
1) Aleksandra - De snelle wip - **1/2 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53749-Aleksandra-(Turkse)&p=660873#post660873)
2) Susie - De nòg snellere wip - **1/2 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51505-Susie-(Bulgaarse)&p=660874#post660874)
3) Isa - De topdame van de 7de hemel - ****1/2 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51078-Isa-(Roemeense)&p=660875#post660875)
(https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51078-Isa-(Roemeense)&p=660875#post660875)
GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***1/3
CLUBVERSLAG
1) Anreise - binnenkomst
a) Rit, parking en ontvangst:
Vanuit Babylon was het een 40-tal minuten rijden en ik kon nog een mooi plaatsje bemachtigen terwijl een boemkar arriveerde met een vrolijke DVP. Kon dat de populaire lachende Isa zijn die ik daar zag in die wagen? Ik ging gauw naar binnen om de vrijkaart van het ander forum te laten verzilveren. Dit werd zonder probleem aanvaard en ik kreeg een handdoek en badjas mee.
c) In de lockerruimte:
Ik heb me snel tot ijsbeer omgetoverd en douchte me. Het voelde alsof er hier geen jaar was voorbijgegaan. Herinneringen aan die keer dat ik naar H7 ging vanuit mijn vakantieplek en 'The Beavers' (of zoiets) zag optreden in deze club terwijl ik met een glas wijn genoot met Larissa op schoot, een jaar later dat uurtje met de Gypsiequeen Jasmin dat mijn langste neukweekend afsloot schoten aan me voorbij. Ik was weer eventjes 'op reis', In de 7de hemel als het ware...maar wacht eens, deze club heet ook zo! ;D
2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
Erg rustig en kalm, er waren genoeg dames aanwezig volgens het aantal aanwezig beren dus de balans zat wel goed. Je kon boven ongestoord alleen zijn tenzij je door afwerksters wordt gevolgd zoals mij overkwam.
b) Line-up:
Eerder matig qua optiek en service. Een aantal staken er wel bovenuit: een zwarte dame met erg lang haar, Isa natuurlijk, en nog wat optisch mooie ogende dames. Het gevoel dat ze van de afwerkende soort waren, was wel sterk aanwezig vandaag.
c) Drukte beren:
Rustig met beren, net als in de vorige club Babylon. Alleen hier op een Zondag is dat te verwachten.
d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Ik zag geen bijzondere veranderingen op eerste zicht. In de relaxruimte bij de binnensauna was er geen muziek meer te horen en geen water meer te drinken. Jammer! Ik kan hier steeds weer genieten van het mooie seventies interieur en tot rust komen.
3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte:
De barruimte is nog steeds gebaad in dat donkere blauwe licht dat ik erg ongezellig vindt. De dames zaten er verveeld te kijken en riepen wat ik ga doen of waar ik heen ga. Ja, soms weet ik dat gewoonweg niet, ik vind dat steeds zo'n vervelende vraag. Ze mogen de barruimte echt lichter, warmer en gezelliger maken. Ik weet het, ik val in herhaling hierover.
b) Wellness:
De binnensauna zou enkel in de winter in gebruik zijn, des zomers moet men maar buiten gaan, weer of geen weer. Het zwembad is ijskoud, ik deed een dappere poging om er in te gaan zwemmen maar zag er toch maar vanaf :( De buitensauna was lekker warm en ik ging er vaak in. Helaas is het hier niet toegestaan eigen aufguss te gebruiken. Hadden ze er problemen mee? Langs het zwembad staan rijen relaxstoelen ik ging er vaak liggen nabij de sauna. De dames gaan langs je passeren als ze naar het hotel gaan.
c) Restaurant & eten:
Ik had eerst gans de tijd de indruk dat het eten nog niet geserveerd was behalve de salade. Men zei me dat het om 19u nog zou komen. Het was dan over 19u en dan werd me ineens meegedeeld dat het er al was, ik keek dus niet goed genoeg en zag hoe een personeellid blokjes kip uit een warmhoudbak viste om me te tonen dat er al eten was. Ah, dus ik had gewoon het menu helemaal verkeerd gezien! Ik nam een soepkom en schepte 'soep' met kippenblokjes op , nam wat groente erbij en later een hoek pizza toen die werd bijgevuld. De 'soep' was best pikant en lekker. Toch heb ik het hier ooit nog beter geweten, vroeger.
d) Contacten bezoekers:
Ik had nog contact met een tweetal Nederlanders in de sauna die ik nergens van kende. Ik zag verder geen beren van het forum terug.
4) Line-up en kamergangen
Al onmiddellijk bij het verkennen van de club ging ik naar de relaxruimte en werd ik gevolgd door 2 dames. 1 van hen, een blonde dame genaamd Aleksandra drong meer aan en bleef bij me zitten, de andere ging weg toen er geen trio in bleek te zitten. We maakten kennis en ik werd toch wel geil om stoom af te blazen bij deze optick fick. Ze deed waar ik van hou goed, maar met mate en snel. Alles was te snel voorbij:
=> Aleksandra - De snelle wip (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53749-Aleksandra-(Turkse)&p=660873#post660873)
(https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53749-Aleksandra-(Turkse)&p=660873#post660873)
De 2de dame Susie was ook zo'n doorduwer die me zover kon krijgen met haar te kameren, louter om uiterlijk. Bij haar was er hetzelfde verhaal alleen ging de tijd mogelijk nog sneller voorbij!
=> Susie- De nòg snellere wip (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51505-Susie-(Bulgaarse)&p=660874#post660874)
(https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51505-Susie-(Bulgaarse)&p=660874#post660874)
Na 2 zulke sessies wil je wel een zekerheid hebben en dat was Isa die me al samen met een andere dame heeft begroet toen ik in de Sauna zat en me kwam goedendag zeggen: ze had me al eerder herkend. We spraken af dat ik zeker met haar kameren zou en zo geschiedde: ik heb er geen spijt van, een van de beste sessie van het weekend naast Kellie in Babylon. Zo eindigde het weekend zoals die begon: met een schitterende sessie!
=> Isa - De topdame van H7 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51078-Isa-(Roemeense)&p=660875#post660875)
Met Isa die me helemaal heeft afgemat, was het verhaaltje van deze neuktoer afgelopen en kon ik in schoonheid en tevredenheid verder de sauna gebruiken, eten, relaxen. Ik kon nog wat aftersales krijgen van haar. Ik ging na de sessie naar de clubeigenaar toe en vertelde mijn ervaringen van de dag, waaronder over de afwerkster mentaliteit van de eerste 2 dames. Blijkt dat het al meer is voorgevallen met 1 van die dames. Een toffe kerel die wel luistert wat je doorgeeft.
Doorheen de dag was er een andere dame van het girl-next door type dat me steeds overviel en aanklampte. Het was of ze wou me met alle macht de kamer op krijgen en deed dit op een andere charmantere wijze dan de andere 2 dames waar ik eerder mee kamerde. Waarschijnlijk was het slechte karma dat ik de verkeerde keuzes maakte, het kon wel eens een goeie geweest zijn. Ik bleef twijfelen al was het omdat ze me fysiek niet meteen aantrok. Ze bond me met het badjaslint vast aan haar stoel bij de speelautomaten, lag naast me in de relaxruimte, ging er een andere keer kwaad en pruilend vragen waarom ik niet met haar ging, ging veel, naast me zitten in de salonruimte voor de grote tv... Ze bleef maar komen. Ik bleef maar twijfelen. Toen was er ineens geen tijd meer om te twijfelen en liet het maar bij Isa als zijnde mijn laatste dame van de dag waar maar weinig dames nog konden tippen, hoewel: of toch wel zij misschien? Ik zal dat nu dus niet weten! Wie weet heeft ze volgende keer meer geluk als we er elkaar weer aantreffen. Haar naam ben ik helaas vergeten, een magere dame met lang donker haar, bleke huid, kleine donkerbruine ogen, spitsere neus, A-cup, normaler en type 'kan je buurmeisje wezen'. Ze was welbespraakt en leek me een verstandige dame ook. Ze zag meteen hoe verlegen ik was (ik twijfelde dus ook wel). In een parallel universum was ik mogelijk wel met haar geweest en niet met die andere 2. Bij Isa komen de tijdslijnen dan wel weer samen. Voor mijn verhaal echt too nerd word, zal ik hier maar mee afsluiten: wie kan raden over welke dame ik het heb? Heeft geen typisch DVP-uiterlijk.
5) Einde van de dag
Zoals steeds neig ik te blijven plakken in de club waar ik ben. Ook dit weekend was er slecht weer voorspeld geweest met code oranje in delen van België zoals met mijn verjaardag destijds. Mijn route ging boven dat deel heen en had er geen last van. Ik kon onder het terugrijden met tevredenheid terugdenken aan een mooi weekend dat met topdame Isa zeer goed is afgesloten. :freu:
Ik keer hier nog zeker terug, wanneer, dat is weer een andere vraag :) Er is toch iets aan deze club waardoor ik hier graag terugkeer op Zondagen na heftige clubzaterdagen. Hier kun je gewoon lekker crashen en zien wat er op je af komt. Dat maakt dat ik me er altijd rustiger en meer op mijn gemak voel dan waar ook.
hotrod68
6 juni 2019, 18:53
Gisteren weer tijd gemaakt voor een heerlijk dagje H7. Bij aankomst 5 voor 10, stonden er al 5 Duitse kentekens voor de deur te wachten :confused:
Gedurende de morgen zo'n 20 ijsberen, maar ik schat een dame of 8 aanwezig. Maar goed, veel Stammies die komen eten en zonnen :rolleyes:
Qua bezetting niet veel keuze voor mij erbij. Gelukkig Isa en Katarina, maar die was er enkel tot etenstijd en had volgens mij alleen maar vaste klanten op afspraak.
Gelukkig verscheen Lilith/Natasha nog samen met Anemona. Daar werd ik weer blijer van. Lekkere stomende sessie :lostit: met Lilith gehad :fuck:
Het eten mag dan elke dag hetzelfde zijn, wat natuurlijk vervelend is voor de dames, maar het smaakte zeer goed.
Weer een top dagje in Willich.
brombeerzuid
6 juni 2019, 23:02
Vandaag nog eens naar h7!
Ik kreeg een paar dagen terug een appje van Blauwe beer!
Hij was donderdag aanwezig in h7.
Nou wetende dat de komende weken het weekend een probleem word.
Vandaag nog eens naar h7!
Rond 17.15 kwam ik aan en bb wachte mij al op.
We hadden een hoop bij te kletsen.
Een karig buffet die al leeg geroofd was door hongerige vreetzakken die alleen wat aan het luieren waren.
Maar goed Flori kwam kijken of bb te verleiden was ,maar op dat moment niet!
Maar wat zag ik daar kon die meid niet, bb zegt das Lilith, eigenlijk mij wat te dun.
Desondanks een mooie meid, maar er waren enkele nieuwe dames aanwezig.
Waarvan eentje met een heerlijke volle kont, twijfel, mijn gevoel zegt niet doen.
Zie een meid zitten met stockings een aanrader zegt bb, das Sofia.
Nou die komt op mijn lijstje, maar ging voor Isa ,die was er iets voller , zeg maar alles wat strakker.:hammer:
De laatste tijd te veel mac want ze vond het eten te eentonig in h7, das wel een punt van aandacht daaro.
Even met haar naar het rokershol ,ze wilde een sigaret roken!
Geen probleem wat bij vertelt en ja kreeg te horen dat Susie niet meer welkom was in h7.:eek:
Ik vond Isa er geweldig uit zien en we gingen naar kamer 10.
Het begin rustig en het werd steeds beter, de duikvlucht volgde ze kreunde en schokte hevig.
Een goede bj en ja nipplegame dat wist ze nog, en ja ze verraste me met iets, wat mij wel streelde!:smile2:
Ontop heeft ze mij stevig bereden, gelukkig met mijn eigen condoom en niet die rode tering dingen.
Beste kamer ooit met haar een klein uurtje met haar gestoeit.
Met bb die inmiddels Lilith aan zijn tong nee sorry pik had gerijgt:biggrin:, nog een tijd wat gekeuvelt.
Na een tijdje wat rond gelopen met bb en enkele meiden waren wat aan het dansen!
Flori bleef BB aan het stalken en op gegeven moment was ik het haasje ,maar hield haar af.
Die Sofia of toch Lilith,nee die met de lekkere kont, twijfel sloeg toe.
Sofia was met een onderbroek type bezig, leek mij serieus en Lilith idem die andere meid niet meer gezien.
Tsja wat dan dus maar wat te drinken pakken en loop naar buiten zit daar Lilith, roetsj daar zat BBZ naast haar.
Elkaar voorgesteld en gelijk aangegeven dat ik niet hou van valse hoop geven, dat kon ze waarderen.:cool:
Op met haar naar kamer nummer 4.
Wat heeft ze mooie benen en een klein kontje, het spel begon en ja tz en plagend dat ze was.
Het borrelde bij mij en de sessie werd steeds heviger, maar ook wat onwennig.
Een duikvlucht en weer tz , trekkend aan haar haren, elkander plagend tz en meer.
Kletsnat was ze ze kreunde toen ik haar vingerde terwijl ze bbztje op oorlogs sterkte hield met haar handen.
Draai haar op de buik trek haar kont omhoog en likte haar naar een hoogte punt(fake?).:rofl:
Ze heeft graag dat je haar tepels bewerkt, af en toe schokte ze als ik vinger knippend haar tepels bewerkte.
Ze begon me daarna te pijpen en hield haar vast aan haar haren en bepaalde het tempo, zo he das lekker.
Ze vond het tijd worden om te neuken en ja condoom erom en zeg haar ga liggen op je buik.:fuck:
Een tijdje haar zo geneukt, daarna in missio en het haar laten afmaken als cowgirll al tongend kwam ik klaar alsof ik echt in de zevende hemel was.:wink2:
Lilith een aparte meid die wat kinky over komt en doet(Taylor lees goed wat kinky).:biggrin:
Een uurtje met haar doorgebracht en gesloopt ging ik van de kamer.
Waar is BB niet meer gezien en het werd tijd om naar huis te gaan en ja weer als de vliegende brandweer.
Heet Jantje
9 juni 2019, 22:33
Gisteren nog een bezoekje gebracht aan de zevende hemel,
Het was tammetjes, de vaste stamgasten zaten met elkaar te keutelen en bij de dames waren er weinig activiteiten.
Heb me toch wel best vermaakt, qua dames waren er voor mij enkele nieuwe gezichten waarmee ik uitgebreid kennis heb gemaakt, de namen ben ik kwijt maar ze zijn voor herhaling vatbaar.
Ik mis overigens wel oude bekende zoals Sisi, weet toevallig iemand waar die gebleven is?
brombeerzuid
9 juni 2019, 22:52
Sissi zit in ss op het moment!
blauwebeer
10 juni 2019, 06:49
Sissi zit in ss op het moment!
Laat ze daar maar zitten !
Graagneuker
10 juni 2019, 23:58
Zit in SS, dit weekend nog gespot en gesproken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
brombeerzuid
11 juni 2019, 09:01
100% idem met gesproken!
Denk alleen niet dat je haar foto live moet zetten op ijsb of andere fora.
Volgende keer via mail.
@Modje
Philoe
11 juni 2019, 18:56
Ik had nog een vrijkaartje liggen dankzij dit mooie forum. Was nog een paas dagen geldig dus vandaag verzilverd.
Ik kwam om 11.30 uur aan en het was erg rustig, kwa beren en kwa meiden. Gelukkig waren de meeste meiden in eva-kostuum, dus leuk uitzicht vanuit het zwembad gedeelte, het was mooi warm weer.
Ik kon maar moeilijk een keuze maken, ik de meiden niet bij naam, er liepen wel een paar leukerds bij.
In de loop van de middag me laten verleiden door Maria, een wat oudere dvp. De kamer erd een drama, nooit meer doen. Balen dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb. Volgende keer beter.
jemame
17 juni 2019, 21:51
Gisteren een prachtige namiddag gehad in H7 met Bianca,Raissa en Melanie,het was wel rustig met de beren en de meiden maar desondanks goed geamuseerd !
Badslippers
17 juni 2019, 22:32
Gisteren een prachtige namiddag gehad in H7 met Bianca,Raissa en Melanie,het was wel rustig met de beren en de meiden maar desondanks goed geamuseerd !
Lekkere avatar. Niks mis mee. Was zij nou maar in H7 geweest.
https://thumb-p0.xhcdn.com/a/Rw24tJsd3X335TeZCZJE0A/000/025/266/660_1000.jpg
jemame
18 juni 2019, 21:11
Begin al te rillen als ik er aan denk !!!!!:
JonnyFontane
18 juni 2019, 21:58
Begin al te rillen als ik er aan denk !!!!!:
Laat me raden....het is je vriendin
poefboy
25 juni 2019, 01:03
22 juni heb ik deze club bezocht. Ik kwam er rond 14.30u aan. Die dag en de dag ervoor was er ook barbecue. De "barbecuemeister" is een Duitser die vloeiend Nederlands spreekt. Hij vertelde mij dat hij in Amsterdam gestudeerd heeft en destijds de Nederlandse taal had geleerd. Maar goed ik was er natuurlijk voor de aantrekkelijke dames die ik dan daar hoopte te ontmoeten, maar helaas waren er maar in totaal maximaal 10 vrouwen aan het werk en op 1 na vond ik ze totaal niet aantrekkelijk. Line up is nog verder achteruitgegaan sinds mijn laatste keer daar. Wat een teleurstelling zeg en dit voor een zaterdag, ongelofelijk. Ik heb dan ook maar 1 keer gekamerd met de Duitse Emily die ik nog ken van Acapulco Gold. Ze bleef ook maar tot 17.45u werken en ging daarna naar huis. De sessie met Emily was echt super. Helaas gaat ze niet meer terug naar AG. Ze blijft in H7 werken zei ze. Ik kom er in ieder geval voorlopig niet meer terug. Ondanks dat ze stunten met de entreeprijs 2=1, had je er ook heel weinig ijsberen. Ik ga liever naar AG of GT. Zelfs de Vulkanstrasse is een veel betere optie op dit moment.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
hotrod68
26 juni 2019, 08:39
Heerlijk dagje in H7 gehad gisteren. Met een temperatuur waar een blanke bang van wordt toch nog zeer gezellig. Heerlijk die verkoeling in het zwembad tussendoor, en zelfs nog een poging gedaan om enkele dames te leren zwemmen. Dolle boel. Zelfs de dames lagen liever in het water dan op de kamer vandaag.
Ook nog een leuke kennismaking met Anemonia, waarmee ik vreemd genoeg nog nooit mee was geweest.Mooie dame met een goede service en zeker voor herhaling vatbaar.
Ook nog veel bekende ijsberen getroffen en ervaringen mee uitgewisseld.
hotrod68
29 juni 2019, 18:32
Heerlijk dagje in de Hemel vandaag. 2e maal in 1 week tijd, moet niet gekker worden :) Goed gezelschap, en veel mooie dames in het zwembad :freu:
Leuke dame leren kennen Lora(ex Babylon, Ex SS, Villa Vertigo etc). Zeer goede sessie mee gehad. Helaas blijft ze maar tot dinsdag en dan weer weg :frown:
Voor mij is H7 op moment de ideale zomerclub :biggrin:
Piet Plezier
1 juli 2019, 20:00
afgelopen woensdag hier geweest met BP en JF
Ik heb er nu nog spijt van, wat een baggertent is dat geworden een stuk of 12 dames geteld
Dat is genoeg, maar ze zitten alleen bij de stamgasten die altijd daar rond hangen
Dan heb je een verwaaide dame die ff bij je komt zitten en dan naar 3 zinnen al de kamervraag stelt.
Sodemieter op zeg
Nou het eten geef je nog niet aan je hond, het was echt 100 keer niets, lauwe kip en 1 of ander vettigvlees in een rood sausje,en taaie friet ofnie JF?
Babs de theke is wel vriendelijk
De dames was een drama
Dus we zijn na 1,5 uur naar Diamond gereden, en daar hadden we meer aanspraak gehad van de dames binnen 5 minuten als 1,5uur H7
JonnyFontane
1 juli 2019, 20:15
Ja Piet zijn verhaal klopt helemaal.
Vooral afgelopen woensdag.
Ik was er al een uurtje eerder en de dames zijn de hele dag bezig met de stammies.
Toen ik binnen kwam werd ik door een duitser aangekeken of hij mij wou doden.
Diegene de er vorig jaar bij waren op die beruchte zaterdag in Juli weten wie ik bedoel.
Het eten was inderdaad bagger, en het filter van het zwembad mogen ze ook eens nakijken.
Als in het water ging zag ik mijn navel niet eens meer.
Firehawk
1 juli 2019, 20:16
Toen ik binnen kwam werd ik door een duitser aangekeken of hij mij wou doden.
Diegene de er vorig jaar bij waren op die beruchte zaterdag in Juli weten wie ik bedoel.
Bedoel je die kerel met dat krater gezicht en die ook vaak bommetjes maakt in het zwembad? Ben ook ff zijn naam kwijt.
Piet Plezier
1 juli 2019, 20:18
Bedoel je die kerel met dat krater gezicht en die ook vaak bommetjes maakt in het zwembad? Ben ook ff zijn naam kwijt.
ja die ja dat deed hij nu ook die kwal
JonnyFontane
1 juli 2019, 20:39
Ja dat geval bedoel ik.
Hoe hij heet boeit me niiet, tis maar een loser.
brombeerzuid
1 juli 2019, 20:44
Een apart geval schijnbaar geen sky liefhebber.
De hele dag hangen aan zwembad of elders.
Spritzer
18 juli 2019, 08:39
Afgelopen zondag heb ik deze club met een bezoekje vereerd. Budgetneuker als ik ben zorg ik er normaal gesproken altijd wel voor dat ik tijdens happy hour arriveer, maar dat ging me vandaag niet lukken, aangezien ik de nacht ervoor tot bijna vijf uur in Acapulco Gold was. Dankzij een vrijkaartje van dit forum was dat geen probleem en drukte ik rond vier uur 's middags op de bel. Het kaartje werd zonder problemen direct geaccepteerd en ik mocht gratis naar binnen. Club en forum bedankt daarvoor.
Deze club was lange tijd mijn favoriete club en na een afwezigheid van ongeveer een half jaar kom ik er sinds het voorjaar weer zeer regelmatig. Over het algemeen is het er niet te druk, wat mij bevalt. Maar toch zijn er altijd wel bekende beren om een praatje mee te maken.
Wat betreft de dames kan ik me gedeeltelijk wel vinden in het recente commentaar van de BVE. Er zijn veel dames die maar een beetje rondhangen en weinig energie steken in de aanwezige mannen. Vooral Roemeens/Bulgaars/Turks onder elkaar praten en de mannen er maar een beetje voor spek en bonen omheen laten hangen. En als je dan een gesprekje probeert aan te knopen, komt al heel snel de kamervraag. En dan op het einde van de dag klagen over te weinig inkomsten. Ik heb meerdere dames al gepoogd uit te leggen dat ze eerst wat moeten investeren in de klanten met tijd en aandacht en dat zich dat dan vanzelf uitbetaalt in meer kamers, daarbij verwijzend naar de dames die dit wel goed doen en dus ook meer kamers maken. Uiteraard zijn dit redelijk kansloze gesprekken en zie ik het allemaal verkeerd. Maar ik geef niet op en zal blijven proberen de dames te overtuigen van een andere aanpak :)
Is het allemaal zo slecht dan? Nee, wat mij betreft niet. Ook in andere clubs waar ik kom, zie ik dit gedrag. Ook in andere clubs hangen de vrouwen rond de stamgasten. Wellicht omdat er momenteel niet zo heel veel vrouwen zijn in H7, blijven er dan ook weinig opties over voor de BVE. Maar er hoeven maar een of twee "goede" dames te zijn die het voor jou tot een topdag kunnen maken. Kijk naar een eerder bezoek van de BVE, waar ik er ook was, toen ze een erg leuke dag hadden met Lorena en Lilith. Twee dames kunnen er een topdag van maken. Wat de rest van de dames dan doet is helemaal niet interessant.
Tijdens het laatste (korte) bezoekje van de BVE was ik er ook. Ik lag bijna heel de dag aan het zwembad met Emily te kletsen, terwijl ik nog nooit een kamer met haar gemaakt heb. Waarom eigenlijk niet? Ik hoor alleen maar goede verhalen over haar, ze is aardig en ook optisch valt ze zeker binnen mijn doelgroep. Ze staat zeker op mijn lijstje en wellicht komt het er binnenkort van. Tussendoor heb ik veel lol gehad in het zwembad met vooral Betty, Jessica en Isa. Betty en Jessica zijn twee jonge, knappe meiden, die nog erg speels zijn en van lol maken houden, maar op de kamer niet persé een erg goede service geven. Met beide ben ik eerder op de kamer geweest en dat was vooral optisch een genot. Voor de rest niet echt voor herhaling vatbaar. Ik denk dat ze dat beiden ook wel weten, maar toch hebben we dan in het water de grootste lol met de opblaasdingen en de meiden hangen continu om je nek. Met Isa kamer ik ook eigenlijk nooit. Weer zo'n geval van waarom eigenlijk niet? Ze is mooi en aardig en geeft goede service. Ook zij staat op mijn lijstje, maar om de een of andere reden komt het er nooit van. Wel is ze erg vriendelijk en klets ik regelmatig met haar.
Over het eten kan ik ook kort zijn. Voor mij is het prima en zeker niet minder dan in de andere clubs uit hetzelfde segment als Acapulco Gold en Diamond. De kwaliteit is goed en ja, regelmatig hetzelfde, maar dat is ook zo in de andere clubs.
Terug naar afgelopen zondag. Ik kwam voor mijn doen laat binnen en had vooraf al twijfels of ik niet beter thuis kon blijven na die vermoeiende nacht in AcaGold. Die twijfel werd na binnenkomst alleen maar groter, want er was werkelijk niets te beleven. Weinig vrouwen en weinig gasten en geen bijzonder goed weer, zodat je lekker aan het zwembad kunt liggen. Het zwembad in gaan was sowieso geen optie, want het water was donkergroen. Volgens een van de dames kwam dat, doordat ze de blauwe rand van het zwembad schoon hadden gemaakt en het schoonmaakmiddel gereageerd heeft met de chemicaliën in het zwembad. Of dat klopt weet ik niet. Bij mijn vorige bezoek was het water ook al redelijk vervuild door onder andere de vele zonnebrand van dames en gasten. Maar nu was het nog een aantal malen erger en absoluut onbegaanbaar. Maar ik heb op een Duits forum gelezen dat het water inmiddels vervangen is en het zwembad er weer picobello bij ligt.
Ik zat zwaar te twijfelen om ook weer vroeg te vertrekken, toen in de avond een paar Turkse stamgasten kwamen. Dat zijn hele relaxte lui en daarna was de stemming al een stuk beter. Kort daarna kwamen ook nog twee bekende Duitse gasten van het type "stoere mennekes". Ik kan me voorstellen dat sommigen zich daaraan storen, maar ze zijn niet agressief of vervelend en ik kan goed met ze lachen. Uiteindelijk dus nog een hele leuke avond gehad met deze Turken en Duitsers, shisha mee gerookt en een kamer gemaakt met Flory. Dit was voor mij de eerste keer en is me goed bevallen.
De laatste weken ben ik vaker naar Acapulco Gold geweest en dat is me ook goed bevallen. Ik zal daar ook vaker naartoe blijven gaan, maar ook Heaven 7 zal ik met regelmaat blijven bezoeken. Zeker met mooi zomers weer, wanneer je aan het zwembad kan liggen, is dit mijn favoriete club.
Spritzer
18 juli 2019, 09:03
De club is tegenwoordig tot 00:00 geopend op zondag t/m donderdag en tot 03:00 op vrijdag en zaterdag. Dat van vrijdag en zaterdag is ook als nieuws op de website van H7 terug te vinden. Dat van doordeweeks (nog) niet, maar is wel al zo.
hotrod68
18 juli 2019, 18:20
Na vorige week echt gebaald te hebben in H7 door onder andere smerige zwembad en zeer slappe dag daar(op een woensdag nog wel?), vandaag weer een topdag gehad hier.
Gezellig met wat bekenden bijgekletst, het zwembad was weer top in orde en het eten smaakte ook weer beter(wel nog steeds hetzelfde, maar ach...).
De grootste verrassing was nog wel de dame in kwestie. Zoals Spritzer al schreef voor mij, sommige dames zie je telkens en je hoort er goede dingen van, maar om de een of andere reden komt het er telkens niet van. Heerlijke dubbele sessie gehad met de Duitse Emily en zij gaat mij zeker vaker zien na vandaag :freu:
Het kan soms raar lopen merk ik nog steeds na jaren van clubbing ;)
jemame
18 juli 2019, 21:49
Ik ken Isa mischien al 2 jaar en nog nooit mee gekamerd tot zondag jl , en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn !!!!
brombeerzuid
25 juli 2019, 19:09
Ff nog een bezoekje aan h7 gebracht voor mijn vacantie.
Wie de dame in kwestie was, mogen jullie raden.
Met haar een poosje gezellig gebabbeld en op naar de afrika kamer met haar.
Het was vreselijk die meid likte mijn neus ,ogen lippen en stak diep haar lap vlees in mijn mond.
Nog erger ze likte mijn oksels ,oren en mijn armen!
Weer haar lap vlees in mijn mond ,maar ik vocht terug, haar nek oren oksels en waar dan ook gaf ik tegengas.
Zakte naar onder om haar een lesje te leren, de befaamde duikvlucht werd ingezet!
Langs haar dijen, lies en venus heuvel kwam ik bij haar klitje.
Het was vreselijk, haar grotje zwelde en werd een kleine waterval, maar gaf niet op!
Nee dat doet bbz niet en door gaan, vinger erbij,het klotste ze duw me omhoog zij zakt naar bbztje, weer vreselijk!
Ze kluifde en smikkelde en werd op mijn rug geduwd, moest mijn benen op haar heupen leggen.
Ik schrok kon nl bbztje niet meer zien en wat een gorgelende geluiden.
Mijn ballen werden vakkundig gewassen en op dikte gecontroleerd.
Weer werd bbztje onzichtbaar ,ik moest haar tegenhouden en schoot mijn salvo af!
Ze gromde en gaf weerstand en likte nog de laatste salvo’s af op mijn commando ik had haar overwonnen.
Zwetend en tongzoenend lagen we in elkanders armen.
Ik was blij dat ik de aanval heb kunnen weerstaan.
Ze kijkt mij aan en zegt we hebben nog niet geneukt,ik zeg moet dat dan.
Voelde al aan dat word werken voor deze luie beer, maar bbztje zou hij het overleeft hebben.
Ik kan je zeggen deze vreselijk meid bracht hem weer met brute kracht tot leven.
Ze kijkt en glimlacht we go to fuck now en besteeg bbztje hij werd verslonden door haar opening.
Tsja waar een duikvlucht niet goed voor is.
En bereed me oh zo vreselijk, wilde haar van mij afduwen door mijn handen onder haar billen te zetten.
Het werd erger ze gaf niet op, gooi haar van mij af en deed een aanval van achter.
Moest mij verdedigen en gaf haar van katoen, de bitch werkte mee en ik schakelde haar uit met weer een salvo!
Ze gaf zich gewonnen en viel als een spinnend poesje in mijn armen, gelukkig ik was er van af, zo vreselijk was het.
En als de vliegende brandweer naar huis, moest nl nog mijn koffers inpakken!
capitola
26 juli 2019, 20:06
that's funny...
hotrod68
1 augustus 2019, 20:05
Weer lekker dagje in de Hemel vandaag gehad. Was niet echt druk en veel bekende dames ontbraken(helaas ook Emily).Er waren echter een 4-tal nieuwe dames aanwezig, waarvan 2 Roemeense dames, een Bulgaarse een een slanke Russiche dame. Hiervan kwamen er 2 wel in aanmerking voor een nadere kennismaking. Uiteindelijk met de Russische Andrea een gokje gewaagd. Super slanke 19 jarige lolita, enkel spreekt geen woord Duits of Engels(alleen Russisch). Toch bleek dit geen enkel probleem op de kamer naderhand :fuck: :baby2: :freu:
brombeerzuid
4 augustus 2019, 23:59
Lekker dagje clubben!
Waar zou de reis naar toe gaan vandaag, acag of lr, nee geen van beide.
Ik kreeg een appje ga je mee naar Vanilla, ok mooie club maar niet om te kameren.
Was er al eerder en had mee een bed in de schaduw genomen en lekker war relaxen, daar zag ik PP.
Hij was op zoek naar mij,via de app had hij mij gevonden.
Het was weer fijn om wat bij te kletsen met PP, hij onder het genot van een pilsje en ik een alcohol vrij biertje.
Zijn compaan waar ik de nick naam niet van weet , kennis gemaakt en een paar uurtjes met hun gekletst.
Persoonlijk vind ik Vanilla een van de mooiere clubs,maar zoals ik al zei, moeilijk om een geschikte dame te vinden.
Alles zo passief, ja eentje Morena mooie meid, maar helaas bezet.
Maar goed deze club verdient niet om de grond in geboord te worden, gewoon kwa dames niet mijn ding.
De voederbakken waren leeg geplundeerd en ik had het wel gezien daar, wilde naar H7.
Afscheid genomen van de heren en op naar Willich!
Aangekomen in Willich was het rustig, wat sudlanders wel van de goede orde en enkele oude van dagen.
Ja ook wat jongere beren.
Ook een stuk of 4 a 5 nieuwe dames waar onder een spetter van 19 jaar, die geclaimd was door Spritzer!
Vroeg aan hem is Isa ook hier ja bevestigde hij.
Isa zag ik niet zal dus op de kamer zijn dus eerst wat eten en ja ik had daarna zin in een kamertje.
Twee luidruchtige meiden die had ik al gelijk geschrapt, bah bah.
Zie een meid jong en grote borsten mhhh, maar ze was wat te passief, kom ik later op terug.
Zie ik een leuke wat mollige dame met een leuk koppie en mijn gevoel was goed.
Een leuk gesprekje en hop naar de kamer.
Het was Alice geverfd donkerblond rond de 30.
Nou het was een zeer goede kamer met alles erop en eraan ,wat in bbztje zijn wensen liggen.
Geen upselling maar gewoon goed.
Diverse duikvluchten en vingerwerk een fijne bj en zat haar in een stelling en een achterwaartse duikvlucht volgde.
Lekker ff missio en over op doggy heerlijk.:fuck:
Een uurtje voorbij en haar daarvoor betaald.
Wat rondlopen daar was Isa wat zag ze er goed uit, ok wat mooi van een lange pannenkoek sessie en ze kwam bij me.:freu:
Even wat verteld en hop naar een kamer.
Wat kan ik genieten van deze meid, weer een top kamer.
Rustig aan begonnen, een duikvlucht waar ze van genot en kreeg een heerlijke bj.
En de cowgirll in schommel stelling, gewoonlijk moet ik er niks van hebben maar zij flikte het.:betrunken:
Was verbaast erover maar er gebeurde gewoon teveel bij haar cowgirll.
Dat lichaam, haar strelingen en ja ook dat geen houden meer aan.
Samen wat geknuffeld nog en daarna wat roken.
Daar kwam die meid(naam vergeten) naast mij zitten met die grote tieten.
Zeg nog ik ben klaar voor vandaag, maakt niks ik wil alleen ff kennis met je maken.
Erg lief en zachtaardig en afgesproken de volgende keer gaan we eens uitproberen.
Kijk zo kan het ook, zeer correct!
En als de vliegende brandweer naar huis!
kingkurt
5 augustus 2019, 09:42
Nieuwe teenie heet Andrea helaas veel bezet, hopelijk de volgende keer. Gisteren oa Elisha(30) ,Kisha, Leona gespot
brombeerzuid
5 augustus 2019, 09:56
Nieuwe teenie heet Andrea helaas veel bezet, hopelijk de volgende keer. Gisteren oa Elisha(30) ,Kisha, Leona gespot
Is ook te begrijpen dat Andrea veel bezet is, echt een plaatje.
hotrod68
5 augustus 2019, 19:44
Ja, echt toppertje. Alleen kun je er geen gesprek mee voeren...(geen Engels/Duits enkel Russisch) :rolleyes:
Spritzer
5 augustus 2019, 21:01
En roemeens. Met mijn beperkte Roemeense kennis kan ik toch een leuk gesprekje met haar voeren. Is echt een leuke meid met super service op de kamer. Die gaat mij vaker zien.
brombeerzuid
5 augustus 2019, 21:21
En roemeens. Met mijn beperkte Roemeense kennis kan ik toch een leuk gesprekje met haar voeren. Is echt een leuke meid met super service op de kamer. Die gaat mij vaker zien.
Zolang ze er nog is natuurlijk, ze zou zo waar dan ook kunnen werken.
Philoe
6 augustus 2019, 15:48
Lekker dagje clubben!
Zie een meid jong en grote borsten mhhh, maar ze was wat te passief, kom ik later op terug.
Daar kwam die meid(naam vergeten) naast mij zitten met die grote tieten.
Zeg nog ik ben klaar voor vandaag, maakt niks ik wil alleen ff kennis met je maken.
Erg lief en zachtaardig en afgesproken de volgende keer gaan we eens uitproberen.
Kijk zo kan het ook, zeer correct!
En als de vliegende brandweer naar huis!
Is dat een kleine jonge dvp met kort blond haar en een beetje chubby?
Was mij vorige week ook opgevallen en als boob-lover interessant, maar ze was veel bezet.
Ook dat ze passief en ongeinteressseerd keek......hierdoor ontstond bij mij twijfel.
Ben benieuwd of we het over dezelfde hebben?
Donderdag staat H7 weer op het programma.....nog eens overwegen dan.
brombeerzuid
6 augustus 2019, 15:56
Was mij vorige week ook opgevallen en als boob-lover interessant, maar ze was veel bezet.
Ook dat ze passief en ongeinteressseerd keek......hierdoor ontstond bij mij twijfel.
Ben benieuwd of we het over dezelfde hebben?
Donderdag staat H7 weer op het programma.....nog eens overwegen dan.
Nee deze meid zwart lang haar.
Ik denk dat jij evalina bedoelt.
Klein 21 jaar c a d borsten nu met een apart kleurtje in haar haren.
Op andere forum wordt er erg goed over haar geschreven, beter als die kleine lolita.
Evalina staat ook op mijn lijstje.
En euh onder voorbehoud ook donderdag avond.
Philoe
6 augustus 2019, 18:35
Voor mij wordt het donderdag middag, hopelijk mooi zwembadweer met naakte mädels.
Nu ben ik ook nieuwsgierig naar 'jouw' zwartharige meid met grote borsten, Brombeer.
Hopelijk staan ze beide donderdag in de line-up!
brombeerzuid
6 augustus 2019, 18:46
Voor mij wordt het donderdag middag, hopelijk mooi zwembadweer met naakte mädels.
Nu ben ik ook nieuwsgierig naar 'jouw' zwartharige meid met grote borsten, Brombeer.
Hopelijk staan ze beide donderdag in de line-up!
Mijn meid met grote borsten heeft blond met blauw kleurtje in haar haren.
En korte haren.
Die lolita heeft lang zwart haar en a/b borsten.
Philoe
6 augustus 2019, 20:30
Ok Evalina dus......ik hoop dat ze er donderdag is en haar service level op niveau
Mentholbear
8 augustus 2019, 12:10
.
Nee, Andrea is een slanke meid.
Nee deze meid zwart lang haar.
Ik denk dat jij evalina bedoelt.
Klein 21 jaar c a d borsten nu met een apart kleurtje in haar haren.
Op andere forum wordt er erg goed over haar geschreven, beter als die kleine lolita.
Evalina staat ook op mijn lijstje.
En euh onder voorbehoud ook donderdag avond.
Idd, leuk karakter en met beetje blauw door dr blonde haren.
brombeerzuid
8 augustus 2019, 13:34
Klopt mb, maar vandaag wordt het niks.
Pas over twee weken weer clubben!
bucdanny
8 augustus 2019, 13:56
Gisteren geweest met bullmate. Bij opening maar 3 of 4 dames. Kregen beide een vrijkaartje. Was voor mij de eerste keer. Mooie club. Jammer dat er niet veel meisjes waren. Het eten was goed. Enkele mooie dames gezien.
lampekap
8 augustus 2019, 22:47
Een paar weken geleden nog maar weer eens naar ons buurland gereden. Eerst de keuze stres van waar gaan zal ik heen gaan. De berichten over elsdorf trokken niet voor top dag. Ook de AWL was bijna gehalveerd......Dus twijfel twijfel twijfel.... het zou een mooie dag worden dus een zwembad zou misschien wel een goede keus zijn. Het plan was duidelijk, Donderdagmorgen vroeg op naar H7. Zo Rond half 11 daar aangekomen. Ik werd vriendelijk ontvangen, kreeg een badjas, maar gelukkig ook een handdoek. Het was een warme dag dus die volstond. Er waren zeker 10 tot 12 dames en ze zaten rond het zwembad. Alleen waren ze zo met elkaar bezig dat de mannen niet de aandacht kregen die ik hoopte te krijgen. Na een beetje van de zon en het uitzicht genoten te hebben toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Ze heette Eveline en wilde best met me onder de wol....het we4d een matig kamertje... met alles wat ze deed vroeg of het goed was. En ze vond zichzelf best hartstochtelijk.haha... ik dus niet. Alles kwam wel aan bod maar het was een standaard programma wat binnen de tijd werd afgewerkt. Maar ze deed haar best en ik ben ook de rotste niet dus haar honorarium heb ik iets naar boven afgerond. Terug bij zwembad zag ik dat de aandacht nog steeds bedroevend was. Dan maar verderop kijken.... Dus het plan werd bijgesteld. Dan maar geen zwembad.... op naar ACA-Gold.....ventilators en wie weet ook airco’s
kingkurt
9 augustus 2019, 09:30
Gisteren 5er kaart gekocht voor 100€, 20€ Entree kun je weinig verkeerd doen, helaas weinig dames aanwezig. Hopelijk zaterdag wat drukker
hotrod68
11 augustus 2019, 17:24
Afgelopen woensdag ook erg matige bezetting, s'ochtends 5 dames en in de middag totaal 7......
Gelukkig genoeg goede keus voor mij er bij ;)
kingkurt
12 augustus 2019, 17:35
Afgelopen zaterdag ca 15 dames.Sessie met ADA (25 jaar), service was beetje teleurstellend, zeer terughoudend, geen kussen. Ziet er wel lekker uit. Hopelijk hebben jullie meer geluk.
blauwebeer
16 augustus 2019, 19:36
Afgelopen zaterdag ca 15 dames.Sessie met ADA (25 jaar), service was beetje teleurstellend, zeer terughoudend, geen kussen. Ziet er wel lekker uit. Hopelijk hebben jullie meer geluk.
Met haar pruillip en magnifieke tieten ziet deze 25-jarige Roemeense, die naar eigen zeggen nog maar 4 dagen in de wereld van de betaalde seks actief is, er wel erg appetijtelijk uit, enkel haar achterwerk mocht net iets gestroomlijnder zijn. Niet dit laatste, maar wel haar afwijkende prijsstelling heeft Blauwebeer weerhouden met deze sympathieke en complexloze meid te kameren.
Misschien schikt ze zich volgende keer wel naar de gangbare normen.
blauwebeer
16 augustus 2019, 19:45
Gisteren oa Elisha(30) ,Kisha, Leona gespot
Elis(h)a, een heel aangename gesprekspartner (de 3de Russin in H7 ondertussen) die Blauwebeer op passende wijze verwend heeft - ook Leona is een hernieuwd bezoek aan deze tent meer dan waard.
Johan35
22 augustus 2019, 15:59
Kan ik met iemand mee rijden naar deze club komende zaterdag (24e)?
Heen en terug.
Ik kan tegemoet reizen.
Groet, Johan
hotrod68
23 augustus 2019, 20:13
Gisteren weer top geamuseerd in de Hemel. Niet echt druk, in de middag 10 dames. Gelukkig mijn favo's Andrea en Emily aanwezig.
Mijn dag was weer goed ;) Ik vind H7 een heerlijke zomerclub.....
hanslatta
28 augustus 2019, 20:07
als wekelijkse bezoeker van deze club maak ik me wel een klein beetje zorgen. Toch een aantal vaste dames heb ik al lange tijd niet gezien, ze zeggen wel vakantie, maar die duurt nu wel erg lang. Idd wel wat nieuwe toppertjes, zoals de jonge Andrea, en de russiche Elisa, maar die is nu weer op vakantie. Dus de line up valt wat tegen
Mentholbear
28 augustus 2019, 23:45
Ik vond de line up magertjes, maar wat er was, niet tegen vallen.
. Idd wel wat nieuwe toppertjes, zoals de jonge Andrea,
Die schijnt ergens volgende maand met vakantie te gaan. Ik zou zeggen, geniet er van, zo lang het nog kan.
Mentholbear
30 augustus 2019, 00:34
BLUE
Op de laatste dinsdag van de vorige maand, besloten om met het mooie weer ergens lekker buiten te kunnen zitten. Bij de 7e hemel was ik al een poos niet meer geweest, en zo richting Willich vertrokken.
Ik weet even niet meer zeker of ik met een vrijkaartje binnenkwam, maar ik meen gewoon happy hour te hebben betaald. Meestal noteer ik dergelijke details. Zal in de toekomst er nog beter op letten.
Enfin, in de ochtend aangekomen en me wezen opfrissen. Geen van mijn favorietjes waren aanwezig dus gelegenheid om es 'vreemd te gaan'.
Er waren zo een 7 heren en 8 dames bij aankomst. Enkele van de dames in diverse vormen en maten liepen er fkk rond.
Niet zo bijster druk dus op deze doordeweekse dag. Prima voor deze relax beer.
Eerst maar even ontbijtje gedaan. Het eten door de dag heen was simpel met wat pizza, pasta met diverse sausjes, kippebouten, kip met champignons, maar wat mij betreft goed te doen. Helemaal met hun koude buffet ernaast, om ook nog wat groentes naar binnen te krijgen.
Er waren een hoop dames die ik niet ken. Een wat oudere blonde dame was moeilijk te grijpen, aangezien ze geregeld na een kamergang het trapje onder de kleedruimte af ging om zich af te zonderen.
Maar niet getreurd, ik zag o.a. een leuke fraaie slanke jongedame die ook m'n interesse had.
Buiten rustig in een hoekje gaan zitten, komt daar een blonde iets vollere Roemeense (als ik me niet vergis) op een vriendelijke manier contact maken. Evalina heet ze en had een blauw tintje in d'r blonde lokken. BLUE is the warmest color... ;)
En hoewel ik het idee had dat er best meer klik kon wezen, had ik die slanke dame op het oog. En maakte korte metten. Ik hou er niet zo van om een dame aan het lijntje/d'r tijd te verdoen/bezet te houden ofzo als er geen kamergang in gaat zitten.
Ze begreep vlot de hint en nam afscheid.
Door de dag heen verder wat zitten werken, relaxen in het zonnetje, sauna gepakt, en wat liggen luieren. Tot op het moment dat ik wel zin had in een kamertje. Ik op zoek naar die slanke dame, maar zag d'r nergens. Zag haar wel geregeld met klanten de kamer opgaan. Dus me in de bar genesteld, en even later zag ik haar inderdaad vrij komen, en aangesproken.
Nou ja, voor zo ver dat ging. Want de dame sprak geen Duits en amper Engels. Ik probeerde zo goed als het ging uit te leggen dat ik me eerst even ging douchen voor het kameren. Zo gezegd, zo gedaan en me op de boven verdieping wezen opfrissen. Simpele huis tuin keuken douches, maar oh zo prettig om de hoogte in te kunnen stellen (en dat het niet uit het plafond komt bijvoorbeeld), de temperatuur en daarna lekker laten stromen ipv om de minuut op een knop de moeten drukken. Helemaal irritant als je koppie onder de sop zit en je als een mol die knop probeert terug te vinden...
Enfin, eenmaal proper me gauw afdrogen, en pardon!? Tijdens het afdrogen zie ik mevrouw met een andere klant de kamer opgaan. Lekker dan...
Laat maar zitten, ik zoek wel een andere. En zo kwam ik op ene Betty. Het werd een matig kamertje met haar. Weet niet eens meer of ze Roemeens of Bulgaars was. Vandaar ook geen recensie/paspoortje ingevuld. Tja, soms is het gewoon pech hebben.
Achteraf bezien, had ik toen misschien beter met Evalina de kamer op kunnen gaan, maar dat is nu makkelijk praten.
Hoewel dus m'n kamertje een dompertje was, had de club zelf de zaken goed op orde. Volgende keer maar wachten totdat een favorietje is terug gekeerd.
Dalton
30 augustus 2019, 03:43
Op de laatste zaterdag van enige jaren geleden met dat warme weer besloten om eens naar de club te gaan om mijn schatje te treffen.
Bij aankomst een beetje vroeg voor mijn doen eerst een lekkere koffie gepakt en aan het ontbijt begonnen.
Gelukkig stond er volgens mijn herinneringen een grote schaal met eieren alleen is het heel moeilijk te zien aan de buitenkant of ze gekookt of rauw zijn maar daar is een truukje voor dat ik als kind zijnde reeds ontdekt had,
Je pak gewoon een ei tussen duim en wijsvinger gooi hem dan een meter de lucht in en indien het ei dan op de grond valt is het misschien nog heel en anders ligt er een plasje met drap.
Indien het ei nog heel is zijn de eieren gekookt of het kan ook zo zijn dat ik het enigste gekookte ei er uit gepakt heb en zijn de anderen nog allemaal rauw.
Dat kan allemaal gebeuren met een schaal vol eieren maar al niettemin heb ik in de loop der jaren toch een ander truukje ontdekt en zo zie je weer eens dat je nooit te oud bent om iets te leren.
Zoals ik al eerder getikt heb pak je een ei tussen duim en wijsvinger en laat hem op de tafel in het rond draaien,draait het ei in de rondte als een draaimolen dan is het gekookt en indien het ei niet in de rondte draait als een draaimolen en gewoon een buiteling maakt is het ei niet gekookt
Bij deze heb ik jullie ijsberen toch weer iets geleerd en zijn jullie mij veel dank verschuldigd al doende leert men en daar is dit forum voor om jullie zo klaar te stomen voor de dingen die in het leven kunnen gebeuren.
Zo kwam het dat ik in de club heerlijk ei zat te eten en ze waren niet te hard gekoomaar net goed voor mij zodat bij ieder hap dat gele spul wat in dat ei zit me langs de kin liep maar ondanks alles heb ik er toch nog 10 of 12 naar binnen gewerkt precies weet ik dat ook niet meer na al die jaren maar een ding weet ik nog goed er lag een klein plasje van dat gele spul net tussen mijn benen.
Het was of ik klaar gekomen was met als gevolg dat kleine plasje daat maakte een dvp me op attend en vroeg gelijk of ik met haar de kamer opging.
Daar hoefde ik helemaal niet over na re denken dus gingen we samen hand in hand de kamer op of was het mogelijk dat ze me bij PIELEMANS vast gepakt had en me zo de kamer op sleepte precies weet ik het niet meer want zoals jullie weten is het weer een paar jaar geleden en met de ouderdom of het ouder worden dan willen je hersenen het ook nog niet altijd goed registreren.
Eenmaal op de kamer trok ze me de badjas van mijn lijf en begon ze mijn rechter oor te bewerken met likken en zuigen wat hemels was en waar ik de koude rillingen door over mijn rug kreeg of waren het de warme rillengen tot mijn bilspleet toe dat is het dalletje tussen de beide hoeveltjes wat in de rondgang de kont wordt genoemd met daar tussenin die spleet met een bruin gaatje.
Kun je nagaan dat was het begin met mijn rechter oor en ik gelijk denken waar gaat dat naar toe zoete lieve gerretje want ik heb nl 2 oren.
Na het gessabel aan mijn oren werd ik op het bed gegooid en begon ze mijn bort en tieten te likken als een jonge hond.
Maar aan al dat likken daar was ik niet voor gekomen ik wilde dat leuke meisje eens lekker neuken want mijn leuter stond als een paal recht vooruit en was zo hard als beton.
We hadden enige moeite om de 7 kraaien die altijd op mijn leuter te verwijderen maar toen slaakte ze een kreet van verrassing omdat ze eindelijk de knots van der leven was tegen gekomen.
Ze probeerde hem in haar mond te krijgen maar dat lukte niet ze had er een ander foefje voor uitgevonden en begon hem toen met de tong te bewerken heerlijk was dat na ongeveer 2 uur heb ik haar van me fa geduwd want anders was PIELEMANS beginnen te spuiten en dat wilde ik niet even gewacht en toen heel voorzichtig mijn leuter bij haar naar binnen gewerkt het duurde zeker wel een vol kwartier voordat hij er helemaal in zat wat was dat geweldig wat ze allemaal met me deed en na 3 uur of 30 seconden dat weet ik niet precies meer kwam ik met een schreeuw klaar en begon PIELEMANS als een brandslang te spuiten terwijl et helemaal geen brand was alleen maar een oververhitte kut en anders niks.
Door de jaren die voorbij zijn gegaan weet ik de naam van de club niet meer maar die schiet me eertijds wel weer te binnen en dan zal ik het jullie mede delen.
schoolmeester
30 augustus 2019, 04:28
En toen ging de wekker en werd DALTON wakker...….
Groet, schoolmeester.
Eddy_V
30 augustus 2019, 07:28
En toen ging de wekker en werd DALTON wakker...….
De prachtige persiflage van onze oude grijsaard niet door?!?
uurtje
31 augustus 2019, 17:26
Aangezien ik er een poosje niet meer was en dingen mogelijk veranderd zijn; worden hier ook sportwedstrijden getoond of is er WiFi?
Dank
pret
31 augustus 2019, 17:33
Aangezien ik er een poosje niet meer was en dingen mogelijk veranderd zijn; worden hier ook sportwedstrijden getoond of is er WiFi?
Dank
Geen WIFI. Sportwedstrijden dacht ik wel, maar bind mij er niet aan vast.
John mc Snek
31 augustus 2019, 17:43
Tijd van Benny was er WiFi
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Firehawk
1 september 2019, 12:34
Dank
Wifi is er niet voor gasten.
Sport hebben ze wel op de eerste tv als je binnenkomt. Altijd dat Sky erop met voetbal.
Piet Plezier
1 september 2019, 12:54
Tijd van Benny was er WiFi
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
tijd van Benny was er ook geen wifi
En met Stefan ook niet
Piet Plezier
1 september 2019, 12:55
Wifi is er niet voor gasten.
Sport hebben ze wel op de eerste tv als je binnenkomt. Altijd dat Sky erop met voetbal.
klopt er daar nog nooit wifi geweest voor de gasten
Firehawk
1 september 2019, 13:05
Gisteren met het mooie weer besloten om naar H7 te gaan. Nog bedankt voor de vk.
Een vriend van mij die nog nooit in een saunaclub was geweest wou graag mee.
Rond 15:00 uur kwamen we aan en de theke deelde ons al mee dat er maar 10 meiden zouden zijn. Maar zoiets had ik ook al in gedachten.
Eenmaal omgekleed wou mijn vriend gelijk een biertje halen om de scherpe randjes er af te halen. Hij was toch wel onder de indruk en is H7 nog maar een hele rustige club.
Naar de bar gelopen en kwam Isa al tegen. Mijn vriend al helemaal onder de indruk want ze liep topless rond en kan er mee praten zonder dat je gelijk moest neuken, dat was hij niet gewend.
Isa haalde het biertje voor hem en liet nog haar poesje zien aan hem, toen kreeg hij het al helemaal benauwd.
Zoals gezegd waren er weinig meiden, wel zag ik voor mij een aantal nieuwe gezichten waarvan er een aantal goed uitzagen.
Het was lekker weer dus buiten gaan zitten. Ook een paar Nederlanders daar die ik ken en het was gezellig ouwehoeren. Dit keer hadden ze buiten een BBQ hoekje gemaakt die de hele tijd bemand bleef.
Dit zag er goed uit en was ook goed geregeld.
Mijn vriend werd gekaapt door Sissi. Ik zag dat hij gelijk voor de bijl ging. Ik zag het nog net en Sissi wel even gewaarschuwd dat ze normale service moet geven en niet de kantjes ervan af moet lopen.
Na een tijdje kwam hij terug en hij was er tevreden mee geweest. Daarna kwam ze nog even bij hem zitten wat hij helemaal geweldig vond. Dus voor hem was het dik geslaagd.
Zelf had ik eigenlijk mijn zinnen wel gezet op Isa maar uiteindelijk met Bonnie (voorheen Gabriella in phg) op de kamer beland die nog iets goed te maken had.
Goed kamertje en daarna nog even gedoucht en snel gegeten. Het begon ook wat saaier te worden en we zouden nog naar Diamond gaan waar de halve BVE zou zijn.
Rond 20:15 uur vertrokken en was een gezellig zomers dagje in H7.
Firehawk
1 september 2019, 16:48
Werkte Sissi enkele maanden geleden in SS ?
ja maar al weer een tijdje terug in h7.
Devante
3 september 2019, 22:33
Ik was vandaag in de buurt van Dusseldorf en besloot om maar weer een een bezoek te brengen aan Heaven7, om ca. 1730 ontvangen door de lieftallige theke Helen, entree Eur 25,-, sinds 2017 was ik hier niet geweest en eerst maar eens een rondje rondgelopen, vooral het buitengedeelte is erg mooi geworden, o.a. een sauna met uitkijk op het zwembadje met veel ligstoelen eromheen. Eten (buffet) was prima en ik denk dat er weinig saunaclubs de verhouding prijs t.o.v. kwaliteit/faciliteiten kunnen overtreffen.
Ca. 8-10 DVPs en iets meer mannelijke bezoekers, line-up mwah, veel van hetzelfde. Zowel in de ruimte naast het restaurant waar de TV staat als in de sauna is het contact met Duitse stamgasten snel gemaakt, kreeg de horen dat top-dames Katarina en Emily tot ca. 1700 aanwezig zijn, en meestal veel afspraken hebben. Heb een kamer gemaakt met Flori, had een goed gevoel bij haar, ze heeft al een paspoort, lijkt me een beetje een wispelturig type, de kamer was uitstekend:) met volop inzet/TZ`en.
Om ca. 2100 ben ik uitgezwaaid door theke Helen met de belofte om binnenkort weer eens een bezoekje te brengen. Positieve ervaring, gemoedelijke sfeer, ideaal voor een middagje relaxen :wink2:
hotrod68
8 september 2019, 18:44
Afgelopen woensdag nog een lekker dagje in den Hemel gehad.
Emily aanwezig, altijd goed. Ook nog met een nieuwe Roemeense gekamerd, Gorgiana meen ik.
Zeer mooi slanke 23 jarige dame, nieuw in het vak. Nog een beetje schuchter/zenuwachtig, maar ik zie zeker potentie.
Hoop dat ze komende week ook nog is....
Weer gezellig verder met mede ijsberen onderhouden.
dauerlutscher
8 september 2019, 19:18
Gorgiana...
maar ik zie zeker potentie.
Ich nicht. Küsst nicht mehr, vernünftiges blasen inzwischen Fehlanzeige, Flutschi en masse. Fingern geht, macht aber so keinen Spaß. Schöne Titten.
uurtje
8 september 2019, 20:31
Van de week ook maar weer eens H7 bezocht. De directe aanleiding was een hier gewonnen vrijkaartje. DE reden dus om erheen te gaan :). Het was alweer eventjes geleden dat ik er was. De verbouwing had ik destijds al gezien, het zwembad en de daarachter gelegen sauna niet. Ik vraag me trouwens wel af hoe het voelt als je in het nabij gelegen kantoor (neem aan dat het een kantoor is) werkt en je hebt uitzicht op zwembad en ligbankjes..........
Parkeren, ontvangst en accepteren vrijkaart ging uiteraard zonder probleem. Als dank heb ik zo ongeveer de grootste ijsberenjas gekregen die er zo is, dat was wel bizar. Maar goed.....laat maar :)
Douches spik en span en dat gold eigenlijk voor de hele tent. Eten is echt goed in de hand. Met name is vroeg in de middag het eerste warme eten komt. Daar kan menig ander tent nog wat van leren.
De Duitse of Russische toppers waren er die dag (of beter gezegd tijdens mijn aanwezigheid) niet. Dat maakte mij verder niet zoveel uit. Uiteraard zitten de dames daar om geld te verdienen en ze zijn een stuk actiever dan bijvoorbeeld de dames in VV.
Al met al en hele fijne dag gehad in een hele nette tent. Aanrader !!! En dank voor de vrijkaart
Johan35
12 september 2019, 22:19
100 voor € 26,-
de aankomst
Op zondag de 8e van de Negende ben ik in gezelschap van medeijsbeer Hasta la Pasta naar de Zevende Hemel gereden. Ik had een vrijkaartje, en kon met Hasta meerijden. Bovendien is samen clubben altijd gezelliger.
Het was rustig net-geen-twintig graden weer, en tegen 12.30 uur waren we bij de club. Voor een dagje relaxen.
De theke was een jongensachtig geklede en zich gedragende Oosteuropese, ik vond haar niet vriendelijk. Maar omdat ze niet bedenkelijk keek of protesteerde werd mijn vrijkaartje geaccepteerd.
Goed, trap op om om te kleden, weer had ik een locker vlak bij de deur waar je door binnenkomt. Vorige keer de gele onderin de hoek, nu de donkerblauwe ernaast.
Het was rustig in de club. Zondagsrust? Er waren al enkele 'stammies' zoals Hasta het verwoordde.
De tuin in, in de sauna zat een dame oben ohne. Zo te zien kwam ze net uit bed, en zat te zweten. Ik dacht: 'ga er maar meteen naast zitten. Kijken wat er gebeurt.' Maar na even babbelen, had ze al weer genoeg gezweet. Ik even daarna ook, geeneens de moeite waard om je af te douchen.
Zondagsdames?
Goed, verder de zondagsrust in.
De lunch die er in eerste instantie was, was niet meer dan de rauwkost. Het verdere eten kwam later.
Dat was meteen warm eten. Er was zowaar wel een mand broodjes, als je de theedoek over het mandje optilde.
Opvallend: wij en de stammies in de huiskamer zitten, voornamelijk met elkaar babbelen, rondhangen, en TV kijken.
De dames in de gokkast-ruimte, eigenlijk hetzelfde doen: rondhangen, babbelen, gokkasten i.p.v. TV kijken.
Een erg slanke dame hield zich bewust afzijdig in de barruimte.
Al met al erg rustig.
Mag er bij H7 niet geanimeerd worden, of was het de bekende passiviteit die zo'n groep dames zo sterk kan hebben?
De enige die nadrukkelijk contact zocht, op een leuke, plezierige en uitdagende aanspreek- en fysieke manier was Flori.
Hasta: 'Niet doen. Dat gaat je tegenvallen.' Ik heb me zijn raad ter harte genomen, en ben niet met 'r mee gegaan.
Een dame die me wel wat leuk leek maar die verlegen was, trof ik aan een van de gokkasten. Zij sprak geen woord Engels of Duits. Op de kamer communiceer je dan lastig. Dat ging hem niet worden.
Anna zat ook niet om een pondje meer of minder verlegen, en was wel lekker goed gebekt. Zulk soort dames kunnen best aantrekkelijk zijn, maar toen ze een paar maal langs liep, op slippers, dacht ik: 'Nee.'
Toegegeven: puur op wat ik zag.
Er was ook een nogal voluptueuze dame, met kort blond haar. Normaliter val ik er niet op, maar in dit gezelschap vielen Adine en zij op. Door hun uiterlijk.
100 voor € 26,-
Ik ben de club rustig gaan verkennen. Boven was helemaal niets te doen.
De meest aantrekkelijke dame was Adina: zij droeg een geel doorkijk jurkje waar haar billen goed in uitkwamen. En ze droeg geen broekje.
Uiteindelijk ben ik met haar gaan kameren.
Dat werd de kamer beneden, vlak bij de bar (nr ?).
Het werd een behoorlijke BJ, en daarna een goede Missio.
Na de beurt hadden we een gesprek over YY. Zij had er de laatste maanden dat Roermond open was gewerkt.
Daarna kwamen we op de prijs van een CD: zij heeft ook van die bekende rode. 'Jaha, wat denk je? Ik koop hier heus geen Durex voor, voor mijn werk. Die zijn zo duur, dan hou ik te weinig van mijn werk over. '
Ze gooide een Zwitsal-achtige verpakking op bed van een of ander Duits merk.
'Hè!' dacht ik, 'hebben die ook al condooms??'
Ze zag me kijken.
'Nee, dat zijn deze...' een pakje London Red werd voor m'n neus gehouden. 'Ooooooo….. '
De andere waren de afveegdoekjes waarvan ze er een gebruikt had bij JV voordat er een London Red omheen ging. Vlak voor de BJ. Dus.
'Wat kosten die rode nou?'
'Ja, zo'n € 26,- voor 100 stuks.' Ik had dus net 26 cent volgemaakt....
Maar ik kwam met een tevreden gevoel van de kamer af. Dat was goed geweest. :)
Tussenspel
Ik trof mijn mede-ijsbeer nog relaxend voor de TV aan. Even later zijn we samen de sauna in gedoken.
Gezond een potje zweten. Douchen vlak naast het tuinhek. Blijft grappig dat je vlak bij de parkeerplaats van de club staat. Er staat zo'n afdekscherm op palen om dit privédeel van de parkeerplaats van de weg af te schermen, anders kon men je zo onder de douche zien staan.
Hierna nog wat rondlopen.
Ik dacht dat er inmiddels een of twee dames bij waren gekomen, maar het kan ook zijn dat de afzijdig-dame zich wat meer liet zien.
Boven in de rustruimte heb ik een tijdje op een bank gelegen. Ik was even in dromenland.
Net toen ik wilde gaan kwam de voluptueuze dame de trap op geklommen. Duidelijk op zoek, want ik moest weer op de bank gaan zitten, ze deed een duidelijke presentatie: benen over mij heen en het bekende gesprekje.
Toegegeven: van zo dichtbij was ze best de moeite waard.
Maar ik stikte van de dorst vanwege de saunagang. Dat heb ik haar duidelijk gemaakt, en ik ben beneden gaan drinken. Ik had de tap met 'stilles Wasser' ontdekt.
De tweede 26 eurocent
Een tweede kamergang was toch wenselijk, het ging richting avondeten. We wilden op tijd weg.
Op gegeven moment zijn we in de gokkast-ruimte gaan staan, deze dag blijkbaar de vaste pleisterplaats van de dames.
Ik heb de voluptueuze dame bestudeerd, en Adina.
Voor zekerheid gekozen van wege de eerste kamergang, en ben weer met Adina gaan kameren.
Weer een goede BJ, en een hele lekkere doggy. :tongue::tongue:
Weer 26 eurocent volgemaakt. Met een half uurtje passie.... hè, laat ik dat nou niet zeggen.
Want ik kwam weer met een tevreden gevoel van de kamer af. ;)
Naspel
De club was inmiddels nagenoeg uitgestorven. Zelfs de meeste stammies waren al vertrokken.
Samen wat van het warm eten, wat er dus al langere tijd stond, gegeten. Om de maag te vullen.
De rauwkost was in orde, maar de frieten letterlijk wel erg mager.
En de worst die ik at leek wel steunkousen te dragen zo als ik door het velletje heen moest duwen.
Rond 19 uur zijn we vertrokken.
Hasta had erg rustig aan gedaan, en niet gekamerd.
Ik blijf me verbazen over de veel grotere rust dan de vorige keer toen ik juist blij verrast was wat er overdag allemaal te doen was.
Nu was het een hangerig sfeertje. Waar je niet opgewonden van werd. Als zelfs de stammies al vroeg weg zijn...
Maar misschien hoort dit bij de zondag.
Ga dan dicht. Kun je met z'n allen naar de kerk gaan. Ik zie ze al gaan, een rij van die mantelpakjes. De Grote Leider voorop. Dat type wat een paar jaar geleden die toespraak buiten op het terras voor dames hield.
Adina dank voor twee goeie kamers.
Hasta bedankt voor het gezelschap. Met twee clubben is toch leuk.
Ik kom heus wel terug, maar blijkbaar niet op zondag.
Johan
brombeerzuid
14 september 2019, 10:21
Duikvlucht!!!
Waar zou ik naar toe gaan vanuit SC.Venus!
Stel mijn tomtom in en zie sky te ver weg, Diamond zou kunnen maar was nog een uur rijden daarna naar huis.
Heaven7 ja een vertrouwde plek voor mij, vele vinden daar de sfeer niet goed of de meiden te saai.
Maar deze beer kan zich daar goed vermaken, ok wel een verschil van dag en nacht kwa club!
Venus goede sfeer ,druk en die kooi is toch een geheim wapen!
Rond 22.30 kwam ik aan in de zevende hemel, zag er rustig uit kwa auto’s.
Rammel aan de poort en ja daar stond een bekende dvp, oh nee nu theke Maria.
Lang niet meer gezien zegt ze, ik zei nee jouw lang hier niet meer gezien en met een glimlach gaf ze mijn spullen.
Ana verwelkomde mij, een keer maar een kamer gemaakt met deze altijd vriendelijke meid.
Flori kwam ff kijken wie er binnen kwam en ja na het omkleden eens kijken wat loos was.
Muziek stond hard en enkele meiden waren aan het dansen op de bar!
Kwa bezoekers een 15 beren vooral onderbroek types, wel van het rustige soort.
Ik zie Sissi die had een jonge slachtoffer gevonden en ja een 15 minuten later was ze weer terug.
Toch heb ik een zwak voor haar, ze ziet er geweldig uit, haar dat ook mee gedeeld.
Ga me zitten onder de overkapping en zie Adina met wat beren op de schommelbank zitten, een meid die ik niet kan polsen!
Ana gaat zich ook op die bank zitten en ff later vertrekken ze naar de kamer.
Maar onder de overkapping zat een meid die ik de laatste keer ook gezien had.
Toen had ik al zoiets van dat kon wel wat zijn.
Ze zat met een deken over haar heen en we kwamen in gesprek, uh wat kan ze goed Duits!
Vroeg haar waar ze vanaf kwam, Oorspronkelijk Joegoslavie maar woonde al heel lang in Duitsland.
Kischa rond de 30 jaar a cup mooi lijf zwart haar.
Een wat oosters uiterlijk en weet nog van vorige keer een mooi lijf.
Vroeg haar om bij mij te komen zitten om elkaar wat beter te kunnen inschatten.
En eigenlijk was ik gelijk al verkocht, lieve vrolijke meid, pak haar hand vast, zo wat een zachte handen heeft ze!:)
Zeg haar ff de koffie op en we gaan dan naar de kamer, en ze krop tegen mij aan.
Even besproken wat wel wat niet en hoe de kamer het liefste er uit gaat zien.
Daar voelde wel wat voor en hop naar de kamer.
Op de kamer volgde een leuk opwarm ronde voor het bed.
Ik ging op bed liggen zij boven op mij, jezus die meid heeft een zachte huid, kon er niet vanaf blijven, netjes tz en soms diep ondertussen haar geweldige zachte billen strelen.:asshole:
Ze graaide in haar tasje en deed wat lotion op haar billen en haar kleine borsten, deze meid snap het.
Na een tijdje ging ik over in een duikvlucht dat kon ze waarderen en zei na verloop van tijd doe maar wat je wilt, afwijkend van de vooraf gemaakte afspraken.
Beetje verbaasd begon het vingerwerk en zij mij mijn tepels aan het bewerken, alles zodat ik er goed aan kon komen.
Over in 69 ze begon mij te pijpen, wel natuurlijk eerst een condoom erover heen.
Na een tijdje ging ze op mij zitten en zei je bent me niet geil genoeg en ja daar begon ze pussysliding te doen en mocht me op haar billen en borstjes uitleven.
Tongzoenend en wat spanking kreeg ze mij in een hoger level, cowgirl en in doggy afgemaakt.
Er was nog wat tijd over en zij wilde die volmaken, maar ik had nog een afspraak met en andere meid.
Zeg haar is goed zo je krijgt een uur betaald verbaast kijkt ze mij aan en we gingen van de kamer af.
Zeer goede sessie een heerlijke en eerlijke meid, weer een favo erbij in H7.
Ff douchen en wat drinken na een tijdje zag ik die meid, de laatste keer dat ik in H7 was kwam ze naast mij zitten.
Ze vroeg mij toen wie ik was en of er een kamer in zat, maar was toen klaar voor de dag.
Dat maakte niks ze knuffelde en zoende mij, haar toen belooft om en kamer met haar te maken.
Tsja beloofte, maakt schuld!
Ze zat op een bankje bij de gokkasten.
Me naast haar gaan zitten en er volgde een gesprek, toen wist ze het weer ik zeg kom we gaan een kamer maken.
Duikvlucht!!!
Op de kamer met haar ,Evalina of Evelina een 22 jaar oude Roemeense meid ,klein van stuk wat mollig en zeer grote tetters.
Het spel begon en een verkennings ronde volgde, meer het type ongeleide projectiel.
Ze deed een handeling waar bbztje gelijk wakker van schrok, ze ziet of voelt het en in een duikvlucht begint ze mij stevig te pijpen.
Nou kan zeggen deze meid heeft niet veel beperkingen en er volgde een kamer die ik al lang niet meer gemaakt had.
Af en toe vingerde ze zich zelf en ik nam het over, ze ging in doggy zitten en ik kon overal goed bij .
Ze moedigde mij aan om bepaalde dingen te doen, geil als een aap was ik.
Na wat bezigheden ging ze op haar rug liggen en wilde geneukt worden!
Krop op haar en ze trok mij naar zich toe, over in doggy, toen platte doggy ze moedigde aan en kreunde hevig.
Trok haar op weer gewoon doggy, nee meer wat kinky gedoe.
Ze stopt draaide zich om en duwde mij op mijn rug en ging over in cowgirll.
En ging flink te keer, normaal gesproken was ik al lang klaar geweest ,maar deze kamer was wat te snel na mijn eerste kamer.
Ze viel vermoeid naast mij neer, ben klaar gekomen(jaja)!
Even wat tz en vingerwerk begon ze mij te pijpen, niet slecht maar ook niet top!(tongpiercing)
Maar ondertussen haar vochtigsheidsgraad voelend kreeg ze mij toch klaar.
Ook nu geen haast en we hebben nog wat nagekeuveld.
Vroeg haar waar ze ooit gewerkt had en dat was Luderlounge en Diamond.
Er volgde nog een gesprek over luderlounge en ik zei het uur is om, doe maar rustig we praten nog ff wat na zei ze.
Correcte meid die veel potentie heeft, weinig taboe’s maar een ongeleid projectiel!!!
Haar betaald ook voor de optie!
Eigenlijk belachelijk dat je naar een andere club moet om te kunnen kameren.
Venus was niet te doen, teveel beren te weinig dames en dat vindt deze beer niks.
Ok zal zeker Venus nog eens bezoeken ,maar h7 blijft voor mij de perfecte club, ja soms is het er saai, maar op de kamer zelden.
Nu als de vliegende brandweer naar huis, want het was al laat zat!!
Mentholbear
22 september 2019, 02:03
THX
Op de laatste woensdag van de vorige maand met een vrijkaartje van het ijsberenforum, mn flesje redbull gedronken om richting de 7e hemel te kunnen fladderen. Redbulls geeft je immers...
Na rammelen aan de hemelpoort deed een vrouwelijke Petrus open. Met mijn aflaat, waarvoor dank aan club en forum, mocht ik zonder probleem de hemel betreden. Ik moest eerst echter nog iets hoger wezen, om me in een smetloze witte gewaad te steken.
Vervolgens het restaurant in om de innerlijke mens te vullen met een simpel ontbijtje.
Vervolgens in de douches naast de oude kino even wezen opfrissen, om vervolgens de sauna naast het zwembad in te gaan. De sauna naast de lounge stond immers uit. Dat rondje door de tent leerde dat er ongeveer 12 man en 7 dames aanwezig waren.
Na het opwarmen in de buiten sauna lekker op een ligbedje naast het zwembad liggen bijkomen. Aan de andere kant zat een jonge dame bij een man, en ze begon naar me te zwaaien. Who the heck is dat nu weer. Ze zag er wel leuk uit, best wel mijn type, maar had geen idee wie ze was.
Even terug zwaaien en hoor de jongeman tegen haar zeggen, is dat ook weer een klant van je. Uh huh, antwoord ze.
Verdraaid, wie kon dat toch zijn. Nou ja, misschien kom ik er wel nog op en ging verder liggen bakken.
Het stelletje ging een poosje later de sauna in. Nou ja, zij was er binnen een paar minuten alweer uit. Ik lag echt bij de sauna en er ontstond een klein praatje. Toen ging het lichtje branden. Dat was die Semi Russische Andrea, die er de vorige keer met een andere beer vandoor ging. Die klapekster...
Ik had geen haast, want ik had mijn date al met een dame in de ochtend vastgelegd.
Dus kon relaxt genieten van de rest van de club. Zelf een poosje later ook een sauna rondje gedaan. Even door de club om te kijken wat voor moois er nog meer loopt. Zie ik daar een blonde dame op het schommelbankje buiten bij het rook gedeelte zitten roken.
Ik mijd meestal het gerook, maar voor deze dame wilde ik wel een uitzondering maken. De voorgaande keren zag ik haar telkens of een kamer opgaan, of buiten schot blijven door zich oa het trapje naar beneden te gaan appen ofzo. Telkens was ze niet aanspreekbaar, maar nu dus wel en ik was benieuwd geworden.
De dame in kwestie heet Katharina en is Russische .
Dat was ook wel beetje te merken aan haar kleding stijl. Niet de typische dvp klompen met lingerie zeg maar.
Ik was wel geïntrigeerd en de klik was er. Ik besloot de gok te wagen en vroeg of wij ook iets aan fun kunnen doen. Aangezien dat mogelijk was, ging ik mij eerst even opfrissen en zijn toen een kamer boven bij het trappenhuis gegaan.
Elkaar verwend in een geweldige kamergang met deze blondine. Ze is niet de jongste meer, maar ziet er prima uit en doet lekker mee.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54452-Katarina-(Russische)&p=669978#post669978
Eenmaal fris en weer terug in het restaurant de verloren calorieën weer aanvullen aan het buffet. Dat ging wat mij betreft zoals gewoonlijk weer prima. Genoeg te combineren tussen het warme en koude buffet.
Vervolgens even bijkomen in de lounge ruimte. Komt daar niet veel later een man binnen, waaraan ik hoorde dat het geen Duitser was. Integendeel, het was Blauwe beer. Gezellig gekeuveld over van alles en nog wat.
Toen we naar beneden trokken zaten we bij nog 2 Nederlandse beren, waarvan 1 Bolke de beer. Van de 3e heb ik even geen naam.
Enfin, ook daar weer even gekeuveld en met Bolkedebeer bij de speelautomaten zitten praten over tips in de clubs far far away.
Het werd onderhandelingen tijd om mijn afspraakje van de dag na te komen en even later kwam ze opdagen. We zaten namelijk op 'haar' bankje.. Na nog een kleine praatje ging ik me alvast opfrissen, terwijl Isa een kamertje uitzocht.
Zoals gewoonlijk weer oerdegelijk met deze Roemeense. Het werd een heerlijk kamertje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51078-Isa-(Roemeense)&p=670038#post670038
Lekker sauna gepakt en even in de buitenlucht rustig afkoelen. Nog een hapje en weer met Bolkedebeer zitten kletsen. Ook over die dolle Andrea. Toen Blauwebeer terug kwam, was hij ook te spreken over Andrea. Nou, dat klinkt dan toch niet verkeerd. Ik zou haar een volgende keer wel es proberen. Maar dat bleek niet zo makkelijk, want ze zou over een week of wat vertrekken.
Oef, wat te doen. Ik was al met Isa geweest, en had daarvoor al mijn joker verbruikt toen de gelegenheid zich voordeed om kennis te maken met Katharina.
Nou ja, je moet het ijzer smeden wanneer het heet is, carpe diem, enzovoorts. Dat zou de volgende dag boomschors en m'n leren riem opvreten worden, maar ik zou dan toch es intiemer met Andrea kennis maken.
En ook met haar een heerlijk kamertje gedeeld.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54454-Andrea-(Russische)&p=670036#post670036
Het was toen alweer veel later geworden dan ik normaal vertrek, dus na afscheid genomen de theke opgezocht om m'n sleuteltje af te geven. Bolkedebeer wist nog een rittenkaart voor me te regelen, waarvoor mijn dank. Het was weer een mooie dag geweest.
THX medeberen voor de gezellige tijd en de tip om toch nog met Andrea te rollebollen.
Toetebel
22 september 2019, 15:05
Weet iemand of hier nog FKK-dagen zijn? Zo ja, op welke dagen? Ik kan er niks over vinden op de website.
hasta la pasta
22 september 2019, 15:35
Enkele weken geleden was ik er op zondag. Toen waren de meiden niet naakt te bewonderen.
brombeerzuid
22 september 2019, 15:53
Echte dagen zijn er niet meer dat ze ffk lopen.
In de zomer natuurlijk kan het voorkomen.
Er zou op donderdag weer ffk zijn, maar zeker weten doe ik dat niet.
jemame
23 september 2019, 21:50
Gisteren een nieuwe dame begonnen , luistert naar de naam Loredana denk Roemeens klein, beetje fors,piersing in de neus. Zal voor een volgende keer zijn !
brombeerzuid
28 september 2019, 23:23
Gisteren een nieuwe dame begonnen , luistert naar de naam Loredana denk Roemeens klein, beetje fors,piersing in de neus. Zal voor een volgende keer zijn !
Lora zei ze tegen mij zie verslag!
brombeerzuid
28 september 2019, 23:30
Een verkeerde keuze!
Van de week een berichtje van Firehawk, ga je naar Samya zaterdag?
Maar had geen tijd om naar die avond/nachtclub te gaan.
Ook Venus kwam in ons op, maar hadden geen zin om zo ver te rijden!
Dan bleef alleen acag ,bn,en h7 over.
De keuze viel op h7!
Zaterdagmorgen toen ik opstond kreeg ik een bericht van Kaasie ook hij ging naar h7!
Das altijd fijn wat companie!:)
Op naar Willich een dik half uurtje rijden en om 10.30 stond Kaasie er ook om mij op te vangen.
Samen naar binnen omkleden en een ontbijtje!
Denk een 5 beren waren binnen en een 3 a 4 dames.
Babs was theke en kwam ff met ons praten, het was erg rustig de laatste tijd!
Kaasie en mijzelf met haar er over gehad, dat de dames als kliekjes bijelkaar zaten!
Dan er geen sfeer was, ze was wel degelijk op de hoogte er van!
En heeft dat vaak tegen de dames gezegd, maar ja als de klandizie tegen valt, zijn de dames onrustig.
Ze spraak over een whirlpool als idee en dat er veel klanten vroegen naar een kino, die miste zij het meest.
Best wel een flink verloop van dames: Emily (LR), en Anastacia, Sarah, Anemona ,Maja allen gestopt.
Als je naar de oude garde kijkt zie ik Bianka, Ana alleen nog van over.:eek:
Met Kaasie ff de sauna in en wat gekletst.
Na het douchen wat roken en rond kijken, inmiddels een 10 beren en een 7 dames.
Enkele nieuwe dames en ook mooie dames, waar eentje al gelijk mijn aandacht kreeg.
In een mooie visgraat stocking, lekkere volle billen en ja dat leek mij wel wat.:freu:
Ach het was inmiddels tegen 12.00 en daar was Firehawk.
Die eigenlijk gelijk met Sissi in een stoei partij verwikkeld was.
Kaasie en ik zagen ons die toestand aan.
Haat liefde verhouding die twee.:confused:
Zit daar en daar olietanker alarm, ook zij leek me wel wat.
Isa had een vrijer maar zoals ze altijd is komt ze mij begroeten,een kanjer die meid.
Zeg tegen de jongens ik ga een rondje maken en daar zat die meid met de heerlijke stockings.:hammer:
Me naast haar gaan zitten en mij voorgesteld, zij heette lora 24 jaar uit Roemenie.
Even met haar wat verteld en gevraagd wat ze niet deed, dat was tz wel zoenen.
Leuk koppie en lekkere borsten op naar een kamer.
Het was snel duidelijk dat ze wat onzeker was of onwennig.
Ook voor mij was dat ff zo.
Wat zoenen en strelen en ze krop al wat dichter tegen mij aan.
Ik wilde een duikvlucht in starten,maar dat werd gecanceld, ze was niet van het likken.:confused:
Ok, euh wat nu, dan maar nipple game, ja dat was netjes, iets te netjes.
Bbztje reageerde er wel goed op en ze begon mij te pijpen, dat deed ze lekker en ook met veel spuug, niks mis mee.
Dat het geen lange kamer zou worden had ik al door!
Ze stopt en kruipt op mij, dacht nog wat de fuck ze zal toch niet!:eek:
Maar nee ze warmde mij wat op door pussysliding, totaal verrast was ik.:biggrin:
Geen likken maar wel dit, afin het maakte veel goed en zeker de nmc.
Heerlijk cowgirll en niet om snel af te maken maar met veel variaties.
Over op doggy natuurlijk met die lekkere flubberkont.
Drukte ze op het matras en gloeiende schiet het mij in mijn bovenbeen:mad:, dus terug op normaal en ja ff later hoorde ik de vogeltjes zingen!!!:)
Op zich niet heel slecht, maar een kamer zonder duikvluchten is bbz onwaardig.:nee:
Haar betaald voor een half uurtje!
Op zoek naar Kaasie, maar die had zijn dag niet te verkouden en ging naar huis!
Niet alleen dat was zijn probleem ,maar ook dat de sfeer erg matig was.
Met Firehawk een hele tijd wat verteld en onder tussen hield pp de stand van zaken in Venus ons op de hoogte!
Kom toch naar Venus, maar Fh en ik zouden door de zure appel heen bijten.
Sissi bleef Fh maar stalken een leuk gezicht, Fh zegt ik ga niet met haar!!!!!!:baeh:
Tijd om gebruikt te maken van een goed verzorgde bbq en ja dat smaakte ons goed.
Firehawk roept in een keer daar is Sissi, ja die was er daarnet ook, nee zegt hij de oude Sissi.
En rende bijna naar de theke ,waar ze met een vriendin stond.
Babs begroete haar en Fh was door het dolle heen.:smile2:
Ja jonge ik ruim de borden wel op!
Komisch gezicht de nieuwe Sissi stond er ook en dacht er zich het zijne van!!
Toen we verder gingen kwam die olietanker ook wat eten en zeg haar dat we als ze klaar was naar de kamer gingen.
Met Fh wat aan de bar gezeten en hij vertelde honderd en een uit over die oude Sissi, die overigens pas over een week weer begint.
Haar vriendin begon vandaag al, beetje raar!
Wel een pracht meid.
Ga kijken waar die olie tanker is en ja ze was wat aan het roken.
Svetlana 23 jaar uit Rusland woont al 15 jaar in Duitsland.
Wel een correcte meid alles volgens het gesetzt en geen tz.
Op naar een kamer, verkeerde keuze nr 2.
Eerst samen douchen en ja!
Een van de minste kamers ooit, meer trek werk dan pijpen, nee te veel afstand.
Dan maar doggy en dat was goed met die grote kont dat kets goed.:fuck:
We waren een 33 minuten weg ja de 45 minuten tarief, het zij zo.:confused:
Dan maar uit frustratie wat eten!
De tijd drong en wilde nog een kamer maken, maar wie?
Isa was goed bezet, Sofia maakte regelmatig contact nee ook zij niet.
Flori niet geheel mijn type ,maar wel tz en goede sex of ja Bianka.
Firehawk lag weer met Sissi in een worstel houding .
Loopt net Bianka ffk langs, goed afgevallen en stelde mij goed op als ze terug kwam!
Ze kwam terug en zei haar jij bent mijn toetje vandaag en ja ze lachte en we stonden al op de zelfde vierkante meter.
Wat heeft deze meid een gevoel voor humor.
Op naar een kamer met haar en ja ze begon mij gelijk op te warmen aan mijn oren of met haar tieten.
Wat vingerwerk, de duikvlucht en een heerlijke bj volgde af en toe een tz.
Heel wat afgelachen met haar en de nipplegame wist ze nog.
Ze pakte wat gel en maakte het met nipplegame en een heerlijke handjob en ik ondertussen haar vochtigheidsgraad metend af.
Ze moest zich ff gaan wassen want ze zat helemaal onder mijn kwakkie!:smile2:
De tijd samen met wat geknuffel afgemaakt!
Gewoon een goede kamer een perfecte afsluiter van de dag.
Op zoek naar Fh maar zag aan het bankje dat Sissi er ook niet was, dus hij was met haar naar de kamer.
Hem geappt dat ik al weg was de tijd drong!
Heaven 7 was het een sfeervolle dag nee, was ik alleen geweest was ik al snel vertrokken!
Een verkeerde keuze ,maar het zij zo.
Mij langzaam opmaken naar 09/11 en kijkend waar ik mijn verjaardag ga houden.
Een idee heb ik al!
Nu als de vliegende brandweer naar huis.
Piet Plezier
29 september 2019, 12:12
ik heb jullie gewaarschuwd BBZ en Firehawk, dat het niets zou zijn in H7.
Maar jullie zijn alle 2 eigenwijs.
In Venus was het over de top zo goed alles geregeld en kei gezellig natuurlijk.
Maar ik kan er nog niet over berichten want het zit nog op slot.
brombeerzuid
29 september 2019, 12:28
ik heb jullie gewaarschuwd BBZ en Firehawk, dat het niets zou zijn in H7.
Maar jullie zijn alle 2 eigenwijs.
In Venus was het over de top zo goed alles geregeld en kei gezellig natuurlijk.
Maar ik kan er nog niet over berichten want het zit nog op slot.
Jaja pp, jij weet waarom ik en fh niet naar venus kwamen.
Beide geen zin om 1,5 uur te rijden en het zou over vol worden in venus, dat was het ook!
Firehawk
29 september 2019, 18:37
Gisteren dus een beetje een saaie dag in H7.
In het begin wat drukker met gasten tijdens het happy hour, daarna liep het langzaam af.
De lunch werd al iets na 12:00 uur opgeruimd toch een beetje vroeg. Later in de middag was het wel goed toen was er bbq, die ook de hele tijd bemand bleef.
Veel keuze in vlees vond ik.
Niet zoveel meiden ook en de enigste waar ik misschien mee zou gaan was Isa die er rondliep. In de middag was ze druk.
Toen kwam Sissi mij maar vervelen. Lig altijd in de clinch met haar. Ze ging over mij heen liggen en er werd wat gekut. Op een gegeven moment begon ze mij te bijten.
Haar terug gebeten. Ik zeg ik maak geen kamer met je dat weet je.
Zo ging het eigenlijk de hele dag door en ze kwam vaak terug en heb flink met haar geworsteld daar. Haar de hele club door gegooid. Als vanouds weer een stoeipartij gehad met een meid in de club.
Later in de avond was ze wat rustiger en hebben we wat normaal kunnen kletsen. Opties afgewogen wat er rondliep en misschien was Sissi nog niet zo'n slechte keuze.
Haar wel de wacht aangezet voor geen geintjes op de kamer want dan ben ik weg.
Met haar naar de kamer gegaan en was dit keer een fatsoenlijke kamer. Tongzoenen was wat matig en weinig maar dat wil ze ook echt niet meer doen zegt ze. Was vroeger wel anders.
Pijpen deed ze wel lekker en daarna over naar neuken waar ze lekker in meeging en in mijn nek aan het sabbelen was. Kwam lekker klaar en daarna even uitrusten.
Geen gezeik toen ik wilde gaan en ben uiteindelijk 45 minuten weg geweest.
BBZ was al weg zag ik op mijn telefoon. Verder nog even wat gerelaxt gedronken en gegeten. Dacht misschien nog aan een kamertje met Isa. Ze kwam bij mij zitten maar er kwam dit keer weinig uit. Te hard gefeest en gedronken de dag ervoor. Uiteindelijk ging ze roken en dacht laat ook maar zitten.
Even afscheid genomen van de klapeksters en ben rond 20:30 uur vertrokken. Er was niet veel te doen en alle meiden uiteraard klagen.
ramon kannon
30 september 2019, 13:31
Ongeveer 2 maanden gelezen heb ik deze club bezocht op een maandag. Het was erg heet die dag dus het was erg fijn dat ze daar een buitenzwembad hebben.
Ik vond het eten in vergelijking met andere clubs van dezelfde categorie/ prijsklasse erg goed. Dat verraste mij in positieve zin. Sauna was verder ook prima.
Op het gebied van de vrouwen viel het erg tegen. Zowel het aantal vrouwen als de vrouwen zelf vielen erg tegen. Er waren circa 8 vrouwen waarvan ik er 2 eventueel wel zou doen maar er was er geeneen bij waar ik echt enthousiast van werd. Ook deden ze geen enkele moeite voor je en kwamen ze nogal arrogant over. Ik kreeg wel te horen dat maandag de rustigste dag is en de vrouwen dan ook moe zijn van het afgelopen weekend en dat ik maar eens in het weekend moest langskomen. Ik heb daar eerlijk gezegd weinig trek in. Er zijn dan wel andere clubs die mijn voorkeur hebben.
fg22
2 oktober 2019, 14:58
Zonnige middag H7, Sofia: : Zojuist voor 2e x met haar op kamer, dankzij recente VK v admin. 4 NL-kentekens in buurt. Totaal 2 verschillende dagen Uurtje gekamerd, en heel klantgericht voor normale Veilig zaken, zoals t hoort, maar heel op qui-vive voor vingerwerk en Massage op buiklig. Op zich goed dat ze goed oplet. Begin beide uurtje gelijk met jou op bed drukken, condoom omdoen, pijpen bij volle sterkte vragen wat je wenst. Topbody met A-tjes en Mooi, Vriendelijke geduldig bankzit vooraf, ook heel goed, met Engels, maar afwachtende en iets afhoudende houding, gedrag en mondhoeken (lacht niet makkelijk, als coach haar dat gemeld), bij wie je wat geduld moet hebben. Met wat meer tijd en duikvlucht komt ze even wat Los en echt klaar, maar slecht tot halverwege plafond. Dan kan er wel een oprechte snelle zoen af .. Dan weer afstandelijker. Beide uurtjes dus wel duikvliegen met resultaat. Maar toch wat teveel in haar denkhoofd bezig. Daarom zal ze ook in andere saunaclubs op GFE niet makkelijk scoren. Niet echt een Optik-fick, want wat ze wel doet/laat gebeuren is eerlijk. Toch zouden haar A-cupjes vlot mooie flinke B's of zelfs C's kunnen worden als ze meer met overgave vrijt.. Dat haar verteld. Ik weet van mijn iets langere relaties dat ik op dat punt iets goed doe, want A en B werden in klein jaar steeds C's. Maar ja, voor haar is het werk.. Hoewel ze wel wat groter wil, liet ze merken.. Voorstel tot opkweken gedaan, maar werd met schaterlach afgewimpeld!? Wel herhalingsgevaar voor knuffelen, evt duiken en effectief klaarkomen binnen half uur.. En nog maar eens Voorstel doen.. Ze is lieve mooie dame, en past m.i. beter/goed/bij H7 en gemengde publiek. Over tijdje nog s borstjes komen opmeten..
Listen
fg22
7 oktober 2019, 08:01
Nou, Toch zelf vorige woensdag maar eens pools hoogte genome met VK die ik dag tevoren kfeeg, wwaarvoir dank nog.
Als gezegd paar NLautos gespot, maar geen contact.
Even wat je kennis gemaakt net Kesia en Andrea, maar dat voor andere keer als ik meer tijd heb. ..
Inderdaad heel andere dame dan bekend, met lang blond krullend haar en borstjes als theezakjes en duidelijk veel uren op de teller.
Na wat geschmeigel op de bank met haar halfuurtje gekamerd.
Op kamer eerst douchen, dan driemaal gebeld, zgn familie, tijdens en voordat ze aan t werk ging.
Btje sfeer was er gauw af, dus maar zonder poespas voor haar, haar aan de BJ gezet en keurig op tijd gekomen..
Had niet veel tijd om nog wat ToDo, zoals Kesia en Andrea en Isa, maar kom er gauw voor terug
Ik zie net een reclame uiting van H7 voor een maandkaart a €299. Wat houd dat in? Voor mensen die slechts eenmaal in de week naar de club gaan lijkt me dit al niet interessant. Dan kun je net zo goed de volle mep betalen en nog steeds goedkoper uit zijn.
brombeerzuid
14 oktober 2019, 11:13
Het is wat je wilt lezen.
Ik lees gehele maand geldig.
Zo vaak je wilt!
Willem2
14 oktober 2019, 11:14
Dat houdt in dat je hele maand naar binnen kan voor €299,-.
Alleen gunstig voor ijsberen die meer dan 10x per maand naar Heaven7 gaan.
ju52
14 oktober 2019, 11:44
Ik zie net een reclame uiting van H7 voor een maandkaart a €299.
Only interesting for pensioners who live not far from the club and get no food at home or where the fridge is always empty.
The club attracts largely guests day for day who do not make a room.
For the atmosphere, the women, the other guests and the club altogether not really positiv.
Piet Plezier
15 oktober 2019, 10:39
Dat houdt in dat je hele maand naar binnen kan voor €299,-.
Alleen gunstig voor ijsberen die meer dan 10x per maand naar Heaven7 gaan.
maar niet gunstig als je bier drinkt daar
Piet Plezier
15 oktober 2019, 10:41
Ik zie net een reclame uiting van H7 voor een maandkaart a €299. Wat houd dat in? Voor mensen die slechts eenmaal in de week naar de club gaan lijkt me dit al niet interessant. Dan kun je net zo goed de volle mep betalen en nog steeds goedkoper uit zijn.
je hebt daar een kliekje en je kunt niet daar komen of ze zijn er
Neuken doen ze niet wel alles opvreten en dames bezet houden
brombeerzuid
15 oktober 2019, 11:24
Day kliekje maakt zijn ronde, vv dan Diamond, bn en weer H7.
Voor H7 is het gewoon een actie om klanten te binden.
Vooral de gepensioneerde beren.
Want die hebben meer tijd.
Maar simpel gezien als iemand als mij die gaat 3 a 4 keer p/m is het geen haalbare kaart.
jeegee
17 oktober 2019, 14:31
Een dezer dagen besloot ik naar H7 te gaan. Ik heb er een beetje dubbel gevoel aan over gehouden. Eerst wil ik graag kwijt dat ik een mooie accommodatie aantrof. Gebouw zag er prima uit met mooie schone kamers, een paar prettige vertrekken, aangename muziek, niet te luid, een goede catering, sauna fijn op temperatuur, kortom niks te klagen wat dit betreft, integendeel.
Wat mij teleurstelde was de nogal landerige sfeer die er was. Ik weet wel, ik zette zelf daar de boel ook niet op stelten maar een beetje meer vrolijkheid had er volgens mij wel afgekund. Behalve het wat saaie gedrag van de vrouwen was het optisch ook geen eredivisie, laat staan Bundesliga, maar toch ook niet zo dat je je meteen omdraait en weer gaat. Ik heb overigens twee aardige kamers gehad met twee volstrekt verschillende meisjes: de een skinny, de andere aan de mollige kant (understatement zullen we maar zeggen), maar beide met acceptabele skills.
Al met al geen echte topdag, maar ik geef de club toch graag nog eens een herkansing als ik in de buurt ben.
ijsbeer63
25 oktober 2019, 20:37
Vandaag klusje in Roermond rond 14u afgerond en geen zin om richting het Haagse te rijden. Bovendien had ik nog een H7 VK dankzij dit forum, dus op naar Willich.
Vriendelijke ontvangst, club verkend, sauna getest en die was lekker heet. Warm buffet stond al klaar en was goed te doen. Frisdrank, water en koffie mag je zelf tappen.
Tja en dan dat andere waar je zo'n gelegenheid voor bezoekt. Eerste sessie Isabella (als ik het goed heb). Werkt sinds een week bij H7, voorheen Van Goch. Nou, die is behoorlijk begrensd in de mogelijkheden, herhalingsgevaar 0. Gelukkig trof ik voor de 2de sessie Lucy. Die maakte de dag goed. Tengere dame met 100% inzet. TZ, 69 etc. Kein probleem. Maakte mijn bezoek de moeite waard en wordt waarschijnlijk wel een keer herhaald.
Nogmaals dank voor de VK. Is niet verloren gegaan [emoji39].
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Willem2
1 november 2019, 00:56
Woensdagavond waren er 19 dames aanwezig.
blauwebeer
1 november 2019, 14:03
Woensdagavond waren er 19 dames aanwezig.
Tegenover 4 ijsberen …. begrijpelijk dat de meeste vrouwen er chagrijnig bijliepen.
Levitrus
1 november 2019, 15:32
Ik ben er gisteren, met halloween, geweest, met een IJbf-vrijkaartje. Eigenlijk trokken dat vrijkaartje en het feit dat Isa er zou zijn mij over de streep. Mijn laatste bezoek, een tijdje geleden, was minder geslaagd geweest, maar de combinatie van die twee factoren, vrijkaartje en lekkere dame, beperkte het risico aanzienlijk.
Al voordat ik actief berichten postte op fora, kwam ik in H7, en in zekere zin is het altijd een kwestie van aantrekken en afstoten geweest. Soms was het er inderdaad de zevende hemel, soms leek je in het voorgeborgte van de zevende hel (al dan niet die van Dante) te zitten.
Gisteren wees de wijzer weer richting hemel. Het was donderdag, en dat is blijkbaar nog altijd min of meer fkk-dag – voor mij toch een meerwaarde. Al bij het inchecken spotte ik een voor mij nieuwe dame waarvan ik meteen dacht, wow, die wil ik. Daarover in haar op te starten draadje later meer.
Gelukkig waren er meer dan het handvol wandelbroeders die collega Blauwebeer een dag eerder telde. Ik schat doorheen de dag een dozijn mannen, met regelmatig vertrekkers en binnenkomers, tegenover een 15-tal vrouwen. Op meerdere momenten was de tent zowat leeg; de kamers dus gevuld. Chagrijn was er niet te bespeuren. Ook geen vervelende, te opdringerige jagertjes, wat bij mijn voorgaande bezoek wel het geval was.
Ik vond de AWL best in orde. Vrij gevarieerd, gaande van stevigere dames tot hun slanke(re) zusjes, met zowel grotere als kleinere cups.
Voor het ontbijt was ik te laat, maar vanaf 14 u was het buffet open. Pizza, kip, frietjes, iets (?) met draadjesvlees (lekker), pasta, en het traditionele aanbod aan rauwe groenten. Meer dan OK.
De binnensauna was lekker heet en er waren enkele spraakzame Duitse collega’s om tussendoor de tijd te doden.
Samenvattend, het was een prettig dagje in Willich, en de club staat weer behoorlijk hoog op mijn to do again-lijstje.
Mentholbear
11 november 2019, 01:55
HALLOWEEN
Op de 5e donderdag van de 10e maand richting Willich vertrokken, omdat een mede ijsbeer helaas geen gebruik kon maken van zijn vrijkaartje. De grote chef stuurde het door naar mij, waarvoor dank aan m'n mede ijsbeer, het forum en natuurlijk de club zelf.
Voor aankomst even m'n stalen ros z'n dorst laten lessen. Niet bij de 'dure' Shell, maar even ervoor bij de Jet tankstelle waar ik vanaf de snelweg langs kom.
Dan nog het kleine stukje door, om de parking van de club op te rijden. Er stonden al enkele auto's, zowel witte als gele. Na goedkeuring van het vrijkaartje door de ontvangst dame/theke, mocht ik door naar de kleedruimte. Omgetoverd tot ijsbeer omhoog naar de douches op de 1e verdieping. Onderweg hier en daar goeie morgen gewenst. Het voelde net een beetje als thuiskomen.
Na de douche zo fris als een hoentje richting het restaurant gegaan, waar ik als een hongerige leeuw m'n brunch naar binnen schrokte, om aansluitend als een lui varken in de lounge te liggen uitbuiken. Heerlljk!
M'n beoogde keuze van de dag wilde met een vriendin buiten de deur gaan lunchen. Netjes van haar om te vragen hoe lang/of ik de hele dag bleef. Zo voorkwam ze dat we onze afspraak mis zouden lopen. Wat mij betreft prima, ik zou tot in de vroege avond wel blijven en vermaak me wel met de wellness en m'n telefoontje. Jammer dat ze geen wifi hebben. Wellicht om te voorkomen dat de dames de hele dag op hun smartphone zitten te spelen?
Over dames gesproken, ik spotte er zo een stuk of 10 tegenover doorstromend 6 a 8 heren. Niet bijster druk, waardoor elke dame wel een moment beschikbaar was.
Een verkenningsrondje door de club leerde me dat een paar dames achter de fruitmachines kersen probeerden te plukken en een groep dvps gerookte ijsbeer probeerde te maken in de met transparant zeil afgedekte terras,
Het zwembad is ijskoud en zag er groen uitgeslagen uit. De buitensauna stond uit. Maar gelukkig was de binnensauna op de 1e verdieping achter de lounge ruimte goed op temperatuur. Bijkomend voordeel is dat de aanliggende loungeruimte hierdoor ook verwarmd werd. Een extra radiator was daardoor niet nodig. Die hadden ze wel goed kunnen gebruiken in het frisse restaurant. Dat schoolbord lijkt weinig te helpen. Bovendien stijgt warme lucht omhoog...Het ontbijt was simpel, maar met de start van het koud buffet kon ik een lekkere brunch in elkaar flansen. Tot mijn verbazing hadden ze ook sushi liggen. Helaas was het nog minder geslaag dan die uit een supermarkt. Doch, dapper van de kok om iets te proberen.
Het avond eten bestond uit pizza, en de gebruikelijke smurrie aan pasta, kippebouten, stoofvlees, en nog wat. Ook hier weer icm het koude buffet prima wat samen te stellen.
Ergens In de namiddag kwam m'n beoogde dame terug van haar lunch en zat ik even met Isa op haar bankje bij te praten. Gevolgd door een geweldige kamergang met deze dolle meid.
Ben blij dat ik niet had gewacht om met haar te kameren, want na onze prive ontmoeting zag ze er niet meer uit. Een wandelend skelet leek ze wel. BRRRRrrrrrr...
Wat bleek, het was Halloween avond. DVPs toverden zich om van lelijke trollen, in nog lelijkere trollen. Oh nee, dat is meer iets zwat Joker zou zeggen* ;)
Maar ik heb niks met dit feestje waar de dames er niet aantrekkelijker op worden, op een enkele uitzondering na. En dat bedoel ik de positieve zin. Er was namelijk een dvp die d'r gezicht versiert als een soort elegante Venetiaanse masker. Sierlijke krullen met lijnen in goud en glitters. Dat gecombineerd met iets als een Arabische buik danseres outfit. En om het helemaal af te maken een diadeem on top. Een plaatje!
Dat soort thema's lijken me nou wel leuk, een Venetiaanse carnaval, Braziliaanse carnaval, heck, zelfs een Brabantse carnaval zou nog wat zijn. Sowieso ben ik niet zo van de feestjes of weekenden, maar Halloween al helemaal niet.
Ik vind het jammer dat de bar de hele dag (dus ook in de middag) weer als een kille disco oogde. Vond voorheen de juist wat warmere sfeer gezelliger. Blijkbaar trok dat niet (genoeg) relaxte beren en lijkt de focus weer op disco gericht te worden.Dat terwijl in mijn optiek ze met het gebruik van licht daar een mooie duo kunnen maken. Overdag gebruik van wat meer gele, oranje en rode tinten. Een paar van die veilige elektrische kaarsjes op tafel en op de bar, en je hebt gelijk een veel warmere uitstraling. Ideaal voor de wat oudere en/of wat rustigere beren.
En 's avonds gaat het lichtthema op flitsend groen, blauw, paars, kaarsjes weg en discobal en dito lichtshow aan. Dat komt dat weer ten goed aan de feestbeesten.
Enfin, ik vluchtte voor alle zombies, vampieren, en trollen richting de lounge. Heb daar een poos lekker kunnen liggen. Vreemd genoeg mis ik nu dat rustgevende muziekje. Ik zou het niet erg vinden als het terug kwam.
Verder nog wat rondjes wellness kunnen doen. Persoonlijk heb ik tegenwoordig liever de buiten sauna, om na een sessie even rustig in de buitenlucht af te kunnen koelen. Maar tja, begrijp dat er een afweging te maken was.
Tot 20 uur was het nog relaxt in de lounge, maar daarna begon het gedreun uit de bar door te dringen in mijn oase van rust. Tijd voor mentholbeertje om z'n cave op te zoeken.
Heb weer genoten van een lekker dagje Heaven 7.
Richte
15 november 2019, 08:40
De 13e op weg naar Heaven 7. Om 15:00 aangekomen. Netjes ontvangen.Omkleedruimte was een puinhoop. Overal handdoeken en slecht schoongemaakt.
Brunch was eenvoudig maar prima.
Ongeveer 15 dames en 3 beren. De dames waren wat verveeld. Na een saunarondje een sessi met Sissi. Sessie goed. Afrekenen niet.
Iets drukker in de club . Er kwamen een paar mooie dames bij en ook wat Duitse beren. Nog 2 sessies . Redelijk.
Om 19;00 de hut weer verlaten . aangegeven bij vertrek dat het dit keer matig was en dat de doucheslangen/koppen boven allemaal lekken en een afrekenprobleem. Kan gebeuren volgens de baliemeneer....
Voorlopig geen Heaven 7 voor mij. Elsdorf is voor mij vele malen beter.
jemame
17 november 2019, 20:47
Vandaag weer ritje naar H7 ongeveer 100 km voor mij .Vrijkaartje ingeleverd waarvoor dank YBF en Willem2 .Alles was weer top vandaag zowel dames als eten . Een klein detail er was een beer die me de deur van de toiletten blokkeerde door er zijn voet voor te zetten, denk dat hij iets aan het doen was wat niet mag gezien worden ! ik denk het er mijne van en hoop dat er meer controle op zal zijn na dit te hebben gemeld bij de theke , want dit is niet de eerste keer met diezelfde beer .Denk als ik weer naar H7 ga en hij is daar dat ik het meld en vertrek . Sorry maar dit kan niet !!!!!!!!Al bij al een fijne dag gehad met Bianka , Ana en Sofia .
keesboz
24 november 2019, 08:31
gisteren in haven7 terecht gekomen omdat wij normaal in sixsens zitten mijn ijsbeermaat en ik zelf maar het was een zaterdag en daar de wachttijd op een kamer dan kan oplopen tot 90minuten afgezakt naar haven ,ijsbeermaat woond ook 42km van ss vandaar wij daar vaak zijn door de week maar nu even niet
nu moes ik in de ochtend nog wat doen en afgesproken om in de middag er te zijn
nu zat alles mee er naar toe wat bij de stomerij wat afgeven en richting mijn ijsbeermaat in belgie nog eff wat lekkers in gekocht bij de gb
kom ik bij mijn maat aan en eerst een bakie leut voor wij richting haven gingen
nu was het al na 16,00 uur geworden en haven een uur rijden is in de clubauto van dave gestapt voor de rijd naar haven
en wij onderweg nog wat bij praten hoe zou het daar
nu koen wij daar op de parking met al 1auto erop de auto erbij gezet naar binnen ,
na binnenkomst ons omgevorm naar ijsbeer op onderzoek uit ,maar wij waren al gespot door de dvps
na dat als gezien te hebben naar het rookhook voor een peukie nagezien ik niet rook ik mee het rookhook in ,
en dat zat vol er was nog plek voor ons nu kom ik naast een pleun TIET te zitten sorry weet haar niet maar tieten nwt zo groot als een kontje van een dvp naar keuze van rabbiet
maar ik kwam niet meer van haar af want ze hadt het op mijn gemunt en ze vond mijn lekker ruiken en ze wilde van alles met mijn maar ik wilde vluchten .
maar mijn maat ging naar de kamer met een van onze smaak
en ik zat met pleun tiet en ik vluchten richting de wc maar als een waak hond mijn achterna en op de wc moeten gaan zitten om mijn genot spee weer terug te vinden want het was een gatje geworden
dit was andere dvps ook op gevallen en wilde mijn verlossen van pleun maar die wilde een trio maar kees was daar geheel niet voor in de moet voor en ik met een dvp naar de kamer gevlucht naar een kamer .
deze dvp vroeg het dubbel voor pijpen zonder maar dat is standaard bij ss
dus pijpen met maar klien keesje kwam niet tot leven maar afgeblazen en haar 40euro betaal want ik wilde 10 terug van de 50 en kees begon het niet leuk meer te vinden in haven
maar kees richting de bar en mijn maat zie je hadt je gezicht moeten zien ,
dat geloof ik wel want ik hadt het spaanse benauwd van pleun maar zo ben ik nog niet mee gemaakt in mijn sauna leven
maar dat ik was bekomen hier van wilde ik wel mijn volle zak leeg hebben
en daar zag ik blonde sissi een Bulgaarse en die redde mijn in haven7 toch een engeltje in haven
daar een kamertje gehadt die haven7 toch nog leuk maakte
ze zie dat ze 6weeken in ss hadt gewerkt maar te ver van haar huis is om elke dag op en neer te riezen is
maar ze zou zo terug willen maar ze hadt pas weer naar toe gebeld maar ss zit vol met dvp was het antwoord zie ze
ik zie 9 van 10 kennen rabbiet in ss
maar ik wilde wat anders dan normaal en dat was het wel geworden met pleun tiet
maar het is niet mijn plek haven
maar ben er nu eens geweest maar niet voor kees
maar heren nu naait kees er tussen uit doei
brombeerzuid
24 november 2019, 08:46
maar tieten nwt zo groot als een kontje van een dvp
Dat moet Ana geweest zijn die heeft me wat hangen,
Aangezien de eerste dvp je wilde aftroggelen, was Ana(lange zwarte haren en niet dun) een beter keuze geweest!
Als Sissi haar dag heeft is ze een goede keuze!
keesboz
24 november 2019, 09:49
Dat moet Ana geweest zijn die heeft me wat hangen,
Aangezien de eerste dvp je wilde aftroggelen, was Ana(lange zwarte haren en niet dun) een beter keuze geweest!
Als Sissi haar dag heeft is ze een goede keuze!Ja kan anna zijn geweest maar hou niet zo van groote tieten
Dat is niet mijn ding
Ze is wel aardige maar ik ben zelf 74kg lichter dan voor heen maar ik kan dat niet zeggen ..........want ik weet het wat het is om een maatje meer te zijn ik hadt 6xl en nu een L
Bedankt maar ik zou alleen maar tiet en mijn eerst keer sex was ook zo type heb er nog nachtmerries van
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
keesboz
24 november 2019, 11:46
Ja kan anna zijn geweest maar hou niet zo van groote tieten
Dat is niet mijn ding
Ze is wel aardige maar ik ben zelf 74kg lichter dan voor heen maar ik kan dat niet zeggen ..........want ik weet het wat het is om een maatje meer te zijn ik hadt 6xl en nu een L
Bedankt maar ik zou alleen maar tiet en mijn eerst keer sex was ook zo type heb er nog nachtmerries van
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met TapatalkDeze vind ik al groot genoeg heren
keesboz
24 november 2019, 11:47
Deze vind ik al groot genoeg heren
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met TapatalkKreeg de foto niet geüpload
man
28 november 2019, 00:14
Heeft iemand een link naar foto's van de dames die in Heaven7 aanwezig zijn ?
Mentholbear
8 december 2019, 01:50
RELATIEF
Op de 1e woensdag van de 12e maand stond eindelijk na wat uitstel weer een bezoekje aan de hemel geplanned.
Door wat zaakjes vooraf kwam ik pas rond het middag uur in Willich aan.
Tijdens een simpel broodje schoof er een tafelheer aan om het over de relativiteitstheorie te hebben. Hoe het in de ene club RELATIEF beter is dan in een andere club. Al dan niet naar gelang de wensen van een beer.
Al dat gezwevel over relativiteit kon niet voorkomen dat het klokje veder tikt, en onze Einstein z'n biezen moest pakken, om even later als een ware Ethan Hunt z'n sporen uit te wissen.
E=mc2, het was leuk even kennis gemaakt te hebben.
Tijdens het ontbijtje was m'n date voor de dag al even voor een begroeting langs geweest. Dus haar even opgezocht. Tijdens het bijpraten kwam ene Anna bij Isa polsen of ik geleend kon worden om haar stijve nek wat los te maken. Als amateur deed ik het kleine beetje wat ik maar kan.
Half uurtje later Isa weer opgezocht voor waar we gebleven waren, om niet veel later ons samenzijn voort te zetten op een kamertje. Het werd een geweldige sessie met deze welgevormde Roemeense.
Na een opfrisbeurt even lekker relaxen in de sauna en uitpuffen in de rustige bar ruimte. Al snel was het gedaan met de rust, want Sissi had het op me gemunt. Deze Bulgaarse zag er met Halloween erg fraai uit in haar pakje. Dat zag ik wel zitten. Maar ze blijkt me net een standje te wild. Op een bankje in de bar beetje plagerijtjes over en weer met 2 andere dames erbij.
In het restaurant gelukkig wel even rustig kunnen eten. Was allemaal prima te doen, op de gekookte kip na. Die was me te uitgedroogd. Zelfs een klodder ketchup zou dat niet meer kunnen redden.
Isa kwam ook gezellig even erbij tafelen. Erna nog even lekker de sauna in en uitpuffen in de lounge. Die wordt ook wel es gebruikt door de dames om zich terug te trekken, maar ook om te jagen. Ook op mij werd er gejaagd, wederom door Sissi. Onverwachts met een oerkreet sprong ze op me als een leeuwin die een antilope te grazen neemt. Met d'r klauwen zat ze overal aan me. En ineens zet ze ook nog es dr tanden in me. Niet hard, maar het zou maar afdrukken achterlaten die je later moet gaan uitleggen...
Toen ik nog niet voor har charmes zwichtte, zette ze de nipple twisters in. Zij die van SM houden, zitten bij haar aan het goeie adres. Die krijg je er denk ik spontaan gratis bij...
Gelukkig kwam Isa me even later opeisen voor een massage. Ik dacht erna te vertrekken, maar Flori vroeg ook om een massage. Nou even kort dan. Dacht ik daarna klaar te zijn, dokeb ineens een blonde en Sissi op mn bedje af met de kreet I'm next! Als een deken van vrouwen lagen ze over elkaar heen en moesten we flink lachen. Ook een vriendin van Sissi wilde een massage. Maar voor mij zat er nog een lange weg terug. Een andere keer wellicht.
Heb me weer prima vermaakt in de 7e hemel. Niet een hele grote line up met zo een 12 a 15 dames, maar het was divers genoeg om iets te kiezen te hebben. Kwa mannen was het niet bizar druk. Denk continue tussen de 6 a 9 heren aanwezig. Waarbij rond 16:45 er ineens een dip ontstond. Ik moest even bij m'n locker wezen, stond er een groep zich om te kleden.
Wellicht dat de alibi afliep ;)
e-is-mc-2
9 december 2019, 11:58
Precies 2 maanden na mijn laatste uitstapje reed ik 4 december naar H7 om mijn vrijkaart te verzilveren (of heet dat verkameren?).
Ook deze keer pakte het anders uit dan gepland, I love it when a plan comes together, but I love it even more if a better plan evolves!
De korte inleiding: als ex YY-bezoeker ben ik nog steeds op zoek naar het beste alternatief voor mij. GT, SS, PHG, ACAG en Goch al bezocht en mijn mening gedeeld in het forum. Venus staat nog op de todolijst . H7 dus op 4 december en als dagbezoeker weer in een strak tijdschema: zo vroeg mogelijke start (H7 is om 10:00 open dus dat helpt) en uiterlijk 03:00 weg om normale tijd weer het westen van NL te bereiken.
Dat was het plan, maar het bleef die dag niet bij H7, ook GT (weer) aangedaan. Het hoe en waarom lees je hieronder, dus ook nu weer een dubbeltest: H7 en GT in de (positieve) herkansing.
VOORBEREIDING
Route naar H7(voorbereiding)
H7 is redelijk makkelijk zonder navi aan te rijden; de 61, 52, 44 en dan afslag 23, en 3 keer rechts. Piece of cake.
Op pad
Met die voorbereiding vroeg op pad gegaan: half 8 in de auto. Goed droog weer, het reed mooi door en zonder stagnatie om 10:10 voor de deur. Het ligt op een soort bedrijventerrein.
Parkeren:
Netjes discreet parkeren achter een hoge heg, ik was de 3e auto op de parking die er redelijk verzorgd uitzag. Maar wel klein, ik denk dat de parking niet volstaat als het wat drukker wordt.
Entree en ontvangst
Ik stapte kort na 10 uur binnen via de overal gebruikelijke hekwerkdeur met bel en vervolgens door de buiten deur. Ik kwam in een goed verlichte hal / gang(gelukkig! Ik vind het vreselijk om zo’n donker hol in te stappen). Vriendelijke ontvangst van de theke, mijn vrijkaart ingeleverd (geen enkel probleem), geen vragen gekregen of ik er al eerdere was (nee), badjas ontvangen op een hangertje en een handdoek. Ik kreeg een wat sleutel die met klip aan een keycord vastzat. Dat vind ik handig, ik klik de sleutel dan los en doe hem in mijn badjas zak. Gevraagd waar de kleedruimte was want er stond geen bordje. Gebeurt me vaker dat ze me als vaste gast zien. De kleedkamer was boven. Laptopje ging zonder een enkele vraag mee naar binnen en er werd niet gevraagd naar mobiele telefoons (2).
Badlinnen:
De badjas op een hangertje was wittig en schoon, een beetje ruw niet erg dik en niet heel nieuw maar zeker ook niet aan vervanging toe. Voelde wel een beetje Hema / Ikea kwaliteit aan. Dat hangertje vond ik prettig, daarmee kon ik mn nette werkkleding (jasje, pantalon, overhemd) netjes op een hangertje in mijn locker hangen.
Kleedkamer:
Fijn! Ruim en licht, er is een bankje om op te zitten, slippers liggen ook klaar, ook niet de nieuwste maar goed. Locker is ruim genoeg, helaas had ik een ‘lage’. Alles oogt prima, het is er licht, niet overdreven luxe maar zeker niet zo basic als ACG. De doucheruimte grenst aan de kleedruimte, dat vind ik prettig. Even een douche genomen, afgedroogd en ja, toen zat ik met een natte handdoek in mn nek … geen schone op een stapeltje zoals bij GT.
Verder is er op die etage een toilet, niet heel luxe maar ook zeker niet zo basic als bij ACG. En wat ik dan weer een fijn detail vind: op het toilet staat een apparaat met mondwater en kleine bekertjes, daar heb ik natuurlijk even gebruik van gemaakt.
Binnen:
Met een tintelfrisse adem de rondgang gemaakt. Vanuit de kleedkamer loop je naar beneden en dan de gang in. Loop je die naar links door dan kom je in een zitkamer ruimte met TV, bank etc die loopt over in mooie serre met zicht op de krappe tuin met groen zwembad. Ontbijt stond daar uitgestald maar liet ik nog even voor wat het was.
Verder verkennend loop je dan een gang in. In die gang passeerde ik een ruimte met wat bankjes en gokkasten, een uitgang naar de rookruimte buiten. Hier zaten de eerste DVP’s wakker te worden. Doorlopend kwam ik bij een lege bar ruimte en heel veel ruime en lichte kamers. Ergens kan je ook een trap op, die brengt je bij nog meer kamers (ze hebben er veel) en een rustruimte (mens room?) afgesloten met gordijnen met daar achter een sauna die zo waar al op tempratuur was. Het oogde veel groter dan de compacte club die ik had gedacht. Het licht wat versnipperd maar de gezamenlijke oppervlakte van bar, serre, TV / zitkamer, mensroom en gokruimte is aanzienlijk, ook het aantal kamers was aanzienlijk. Ik heb geen andere douches gezien dan die naast de kleedruimte maar ze zullen er mogelijk wel geweest zijn.
Terug naar het ontbijt: voor mij zijn belangrijk: vruchten yoghurtjes, eventueel een croisantje en goede koffie. Behalve de croissantjes was het er. Voor mij prima.
Wat minder was, was de lineup. Het was inmiddels denk ik kwart voor 11 en het was heel rustig. Wat er was, was van het zelfde type roemeens; zwart haar en klein.
Kameren
Uiteindelijk toch maar een keuze gemaakt, ik weet niet meer hoe ze heette. Lief meisje, goede kamergang van een uur. Mooie ruime en lichte kamer, geen muziek, niet gehorig, prima! Maar dan weer zo’n klein bekrompen half lakentje op het matras, dat vind ik jammer. Ik geef de voorkeur aan een groot bed bedekkend schoon laten, geen lapje stof of handdoek. Prima prijs, geen upselling en de standaard zaken gewoon inclusief.
Nieuw plan:
Daarna even bijgepraat met Mentholbear die er ook was. Rondkijkend was de lineup niet veel beter geworden, het aantal beren hing ergens tussen de 5 en 10 en DVP’s rond de 5 tot 8 maar niet mijn type. Ik denk dat het rond half 1 was inmiddels. Voor de smaak van Metholbear was er wel voldoende. Dus even de clubwikkipedia van Methol geraadpleegd op alternatieven voor mij: ik zat in een krappe tijdplanning en wilde nog 1 goede kamergang. Wat te doen? Op de route naar het westen lagen de Villa die nog op mijn wensenlijst staat, PHG, GT. Venus te veel uit koers. Maar ik wilde zo trefzeker een goede lineup met vel variante in lang, kort, dik, dun, blond en donker. GT kwam op dat vlak als beste kanshebber naar boven. Nog even 1 rondje gelopen om te kijken of de lineup verbeterd was maar nee. Nog even zwaaien naar menthol maar die zat niet meer op z’n plekje .. good for him
Spoorslags richting GT waar dit verslag zijn vervolg zal krijgen ….
Samenvattend
Prima aan te rijden maar deze dag overdag een voor mij teleurstellende lineup; weinig variatie, alles een beetje het zelfde type met als enige variatie heel dun, dun, voller, erg vol.
Verder als club prima in orde, er hangt een prettige sfeer, het was wat rustig dus weinig dynamiek. Het is groot maar toch door de verdeling in ruimtes ook gemoedelijk. Toen ik weg ging nog geen muziek. Overal licht, behalve de verlaten bar, die is wat donkerder maar niet heel donker. Het gevoel van allure en luxe is enigszins aanwezig. Het is geen YY maar zeker niet basic als ACAG. Prima om een dagje te ontspannen. Mobiel bereik binnen is prima.
Mijn persoonlijke ranking is (YY niet meerekenend):
1 SS, met als enig nadeel reisafstand en mobiel bereik onder maaiveldnivo, hogere prijs maar ook hogere kwaliteit
2 H7, prima saunaclub, betaalbare entree en kameren, alles in orde, groter dan gedacht met als minpunt de lineup vroeg op de dag dat ik er was.
3 ACG, met als enig nadeel de reisafstand, prima prijs / kwaliteit
Gedeeld 4 PHG, met als nadeel tov ACG een mindere prijs / kwaliteit verhouding
Gedeeld 4 Goch (zie Goch verslag), met als nadeel tov ACG: de sfeer
6 GoldenTime: prijs / kwaliteit klopt niet en te compact => maar dat wordt anders! Zie verslag GT!
Mentholbear
10 december 2019, 20:13
Ter aanvulling:
De lounge room op de 1e verdieping is geen mens lounge. Dames mogen er ook komen. Net als in de sauna waar enkele DVPs ook gretig gebruik van hadden gemaakt met dit kouwe weer.
Door de lounge room heen kom je inderdaad bij hun binnen sauna uit. Daarnaast staat een rek die normaal gesproken telkens bijgevuld wordt met handdoeken. Hun droger was echter kapot, waardoor ze even moesten rantsoeneren. Bij de receptie kun je ook om handdoeken vragen.
Sla je vanuit de lounge room linksaf, dan kijk je zo tegen de glazen deur aan, waarachter 3 douches zijn. Fijne van deze is dat ze een sproeier met slang hebben. Eentje lijkt onlangs kapot te zijn gegaan.
ferescom
10 december 2019, 23:22
Afgelopen vrijdag mijn vrijkaartje verzilverd bij H7. Willem nog bedankt daarvoor!
Deze werd zonder problemen aangenomen.
Ik heb zo'n 13 / 14 dvp's geteld en slechts zo'n 7 ijsberen.
Het was weer een hele tijd geleden dat ik hier was geweest, niet veel veranderd. Er liep heel wat vrouwelijke schoon rond.
Ik heb 2 sessies gedaan.
De eerste kamergang met Alina, een magere zwart harige Roemeense. Niet de mooiste maar omdat ze erg veel op een vrouwelijke collega van m'n werk leek, werd ik enorm tot haar aangetrokken.
Zeg nou eens zelf, wie fantaseert er nu niet om met een vrouwelijke collega te rollebollen.. :)
Het werd een redelijke sessie, helaas zonder TZ.Alles een beetje standaard en afgemaakt op zijn doggie.
Tweede sessie met Roemeense Bianka. Deze dvp die er pas 2 weken in H7 te bewonderen is was erg geil aan het dansen op ritmische Roemeense muziek.
Ze is vrij groot, blonde krullen en flinke borsten en volle achterkant.
Top Service op de kamer met hoog gfe gehalte, erg geil en met veel gevoel pijpen. Ik heb haar in 4 verschillende standjes genomen en uiteindelijk klaar gekomen in reverse cowgirl.
Erg geil om te zien, met waanzinnige uitzicht op haar lekkere kontje. Ik heb het overigens niet lang volgehouden.
Binnenkort ga ik weer terug, is me erg goed bevallen en kan wel weer eens één van mijn favorieten tenten worden.
jemame
11 december 2019, 21:02
?????????????????????? Bianka is al Jaaaaaaren daar in H7 !!!!!
brombeerzuid
11 december 2019, 21:05
?????????????????????? Bianka is al Jaaaaaaren daar in H7 !!!!!
Zal een andere bianka zijn, deze wat hij beschrijft heeft blonde haren en grote borsten.
Dus een andere meid.
ferescom
11 december 2019, 23:00
Ja, klopt. Deze is blond, halflange krullen en spreekt geen Duits (alleen Engels en Roemeens).
man
12 december 2019, 00:30
Zijn er nog FKK-dagen in H7 ?
Zo ja dewelke ?
Ik vind echter niets terug op hun website i.v.m FKK dagen.
man
27 december 2019, 23:12
Op zaterdag 21/12/2019 naar H7 gereden om het vrijkaartje te verzilveren.
Rond 11u30 aangekomen. Op de parking aan de club enkele Duitse en Nederlandse nummerplaten.
Vlot onthaal en zonder enig probleem vrijkaartje aanvaard. Op naar de kleedruimte. Alles is ruim, net en veel daglicht in de kleedruimte.
Ontbijtbuffet was nog beschikbaar. De normale zaken zonder uitschieters.
Club verkend. Alles proper en mooie bar. Rustruimte op het eerste verdiep bij de sauna die ook goed op temperatuur was.
Wat wel opviel dat er slechts een handvol dames aanwezig waren. Met enkelen een praatje gemaakt en de kat verder uit de boom gekeken in afwachting dat er nog nieuwe dames zouden toekomen.
Tijdens het eten, beschikbaar om 14 uur, met enkele vaste gasten gesproken. Zij zeiden dat het voor een zaterdag zeer kalm was en ondanks dat kerstmis nog moest komen waren reeds vele vaste dames naar huis vertrokken.
Uiteindelijk met Sarah (viel in mijn smaak) naar de kamer willen gaan maar ze werd voor mijn neus weggekaapt door iemand (Duitser ?) die er blijkbaar geregeld komt en zij zeer goed kende. Nog een hele tijd gewacht maar ze kwam maar niet terug van de kamer. De weinig andere dames waren wel Ok maar niet mijn types.
Uiteindelijk beslist om eens naar Sky in Wuppertal door te rijden omdat ik nu toch in de buurt was. Hier kan ik heel kort over zijn. 1 keer en nooit meer. Hygiëne ver onder nul, niets opgeruimd, geen spic en span, hond van de bazin die door de zaak loopt en in de zetels gaat zitten. Dames die zeer direct zijn en willen dat je snel met hen naar de kamer gaat. Weinig of totaal geen kennis van Duits of Engels. Blijkbaar enkel Spaans of Portugees.
H7 heeft voor mij potentieel maar op 21/12 pech wat het aantal de dames betrof.
Heb wel gezien dat ze een aardige tuin met zwembad hebben.
Zal in de volle zomer nog eens terug gaan want de prijzen zijn democratisch en de sfeer gemoedelijk. Ik veronderstel dat er dan meer dames zullen zijn en het buiten gebeuren aangenaam zal zijn.
Mistralwind
28 december 2019, 00:17
,,Uiteindelijk beslist om eens naar Sky in Wuppertal door te rijden omdat ik nu toch in de buurt was. Hier kan ik heel kort over zijn. 1 keer en nooit meer. Hygiëne ver onder nul, niets opgeruimd, geen spic en span, hond van de bazin die door de zaak loopt en in de zetels gaat zitten. Dames die zeer direct zijn en willen dat je snel met hen naar de kamer gaat. Weinig of totaal geen kennis van Duits of Engels. Blijkbaar enkel Spaans of Portugees."
Ja Sky is niet voor iedereen weggelegd,en is anders dan de meeste clubs.En inderdaad de meeste dames zijn Spaanstalig dus dat is dan ook de voertaal daar.
Ik ben er helaas nog maar 1 keer geweest,maar is voor mij zeker een club waar ik nog wel eens heen wil gaan.
Maar goed ieder zijn smaak,maar zo slecht is Sky ook weer niet,alleen anders dan andere clubs ja:cool:
gwanfich
29 december 2019, 14:49
Usually this is a club i globally appreciate but......
I visited the club on friday.... there was.... 2 girls! yes, two!!! far from being cute, thus. at end of afternoon, a third... "Betty Blue", 20 years old, the only possibility... You kiss? "I don't".. caressing? "What caressing? suck fuck baby..." Ok, next!
Regret to have wasted entry for this, i imagined there would be less girls at such period but not at such point. back? Ok... with free entry only. Better closing the club in such case, it was empty shell... 2 girls almost all the day.............
gwanfich
29 december 2019, 14:49
Usually this is a club i globally appreciate but......
I visited the club on friday.... there was.... 2 girls! yes, two!!! far from being cute, thus. at end of afternoon, a third... "Betty Blue", 20 years old, the only possibility... You kiss? "I don't".. caressing? "What caressing? suck fuck baby..." Ok, next!
Regret to have wasted entry for this, i imagined there would be less girls at such period but not at such point. back? Ok... with free entry only. Better closing the club in such case, it was empty shell... 2 girls almost all the day.............
Elmo3108
29 december 2019, 16:29
Zo! Ben ik blij dat ik vrijdag niet naar H7 maar naar Venus ben gegaan.... ik was er al een beetje bang voor dat er weinig te beleven zou zijn. De club adverteert momenteel met gratis toegang voor de dames, dat is meestal geen goed teken en dat blijkt dus wel. Uiteraard dit ook in combinatie met de tijd van het jaar...
jemame
29 december 2019, 21:55
Ben vandaag ook in H7 geweest van 11.00 uur tot 15.00 uur en werkelijk maar 2 vrouwen !!!!!!
keesboz
29 december 2019, 22:00
Ben vandaag ook in H7 geweest van 11.00 uur tot 15.00 uur en werkelijk maar 2 vrouwen !!!!!!1 bij de voordeur en 1 achter de bar
En de rest thuis voor de buis
brombeerzuid
29 december 2019, 22:08
Ben vandaag ook in H7 geweest van 11.00 uur tot 15.00 uur en werkelijk maar 2 vrouwen !!!!!!
Laat mij raden Bianca en Flori!
keesboz
29 december 2019, 22:12
Laat mij raden Bianca en Flori!Das niet de moeite om 220km ernaar toe te karren
brombeerzuid
29 december 2019, 22:17
Das niet de moeite om 220km ernaar toe te karren
Daar gaat het zich niet om met mijn vraag!!!!
Zelfs de 60 km die ik moet afleggen loont zich niet!
Mentholbear
30 december 2019, 00:01
maar zo slecht is Sky ook weer niet,alleen anders dan andere clubs ja:cool:
Ik ken in Wuppertal nog wel een club die anders dan andere clubs is. En geloof me, die is 1000 maal erger dan Sky :hammer:
fg22
30 december 2019, 07:49
Ik ken in Wuppertal nog wel een club die anders dan andere clubs is. En geloof me, die is 1000 maal erger dan Sky :hammer:
O ja, welke, waar dan .. effe ?
Nog ff in Oudjaar daar b.... ?
jemame
30 december 2019, 20:52
Brombeerzuid was jij daar ook ?
brombeerzuid
30 december 2019, 20:56
Brombeerzuid was jij daar ook ?
Nee, maar weet het van babs de theke.
Zat erbij toen ze de dames opnoemde die tussen kerst en Nieuwjaar aanwezig zouden zijn.
Bianka, flori en nog eentje tot dat moment!
Trouwens ik ben erg makkelijk te herkennen:smoke:
jemame
30 december 2019, 21:00
Heb nog nooit een beer horen brommen daar !
Mentholbear
2 januari 2020, 01:57
O ja, welke, waar dan .. effe ?
Nog ff in Oudjaar daar b.... ?
Zie hier mijn kortste club bezoek ooit en de 1e club waar ik ongekamerd ben vertrokken.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49056-Theo-s-saunaclub-Wuppertal&p=564208#post564208
WANDELAAR5
10 januari 2020, 23:39
Vanavond ging ik mijn vrijkaartje verzilveren. Maar de club was dicht. Op Google Maps gezocht, Living Room is niet zo ver dus doorgereden. Daar vertelde de manager mij net dat Heaven7 net verkocht was en nog wel enige tijd dicht zou blijven.
Alles is goed gekomen in LR! Maar BBZ is zijn stam club even kwijt.
Note Willem2 : Club is gewoon open !!!
keesboz
11 januari 2020, 08:32
dat er niks van uit H7 er van op staan of wel wat gaan er nu gebeuren .nu maar eff afwachten wat het wordt
want het is voor mijn best ver rijden
brombeerzuid
11 januari 2020, 08:49
Er zou wat gaan veranderen, ook door een andere manager, maar ok dat het dicht gaat wist ik ook niet.
Gewoon afwachten, ook ik heb nog een vrijkaart, achja!
brombeerzuid
11 januari 2020, 12:17
Het is gewoon open, maatje kaasie is er.
blauwebeer
11 januari 2020, 12:24
Het is gewoon open, maatje kaasie is er.
Dan heeft hij waarschijnlijk zijn handen meer dan vol aan de aanwezige meiden … :biggrin:
keesboz
11 januari 2020, 12:36
Dan heeft hij waarschijnlijk zijn handen meer dan vol aan de aanwezige meiden … [emoji3]Das dan weer snel
Willem2
11 januari 2020, 16:14
Ook gisteren was heaven7 gewoon open. Vandaag zijn er 8 dames.
Spritzer
11 januari 2020, 19:02
Hopelijk krijgt de club weer een nieuwe impuls. Ik kom er altijd graag, maar de laatste tijd was het helaas niet veel.
Smouse
11 januari 2020, 19:31
Vanavond ging ik mijn vrijkaartje verzilveren. Maar de club was dicht. Op Google Maps gezocht, Living Room is niet zo ver dus doorgereden. Daar vertelde de manager mij net dat Heaven7 net verkocht was en nog wel enige tijd dicht zou blijven.
Alles is goed gekomen in LR! Maar BBZ is zijn stam club even kwijt.
Note Willem2 : Club is gewoon open !!!
Had je wel de juiste ingang genomen?
See ya Smouse
FCUK
12 januari 2020, 00:07
Ik was donderdagavond ook even langs geweest, bij aankomst vertelde de theke (Helen?, ex dvp, lang haar met paardenstaart) dat er 6 dames zijn, waaronder 2 nieuwe bulgaarse, Betty, Sonja en nog 2 roemeense dames. Ik was op dat moment de enige ijsbeer in de tent en heb gelachen met Betty en Sonja, de rest zat monopoly te spelen........uiteindelijk met Betty gegaan, pijpen is niet haar ding, zeer eentonig en stopt maar de helft in haar mond........dus dan maar neuken, mijn god, ik heb geen anaconda eerder gemiddeld, maar wat is zij strak zeg! Ik was namelijk haar eerste klant van de dag (om 20 uur.......) , het voelde echt super heerlijk om helemaal erin te krijgen, ze heeft mooie borsten en een heerlijke kontje voor doggy, mocht alleen niet flat doggy doen, dat werd haar te veel, uiteindelijk missio afgemaakt. Het is een ondeugende jong meiske, maar geen gfe en vertelde me tijdens de sex dat ze niet meer met me op kamer gaat gezien mijn kleine anaconda, vreemde meid. Bij afrekenen van € 40 vroeg ze nog of ik een tip kan geven??? Wat denk je zelf?
Bij het weggaan kwamen nog 2 beren binnen rond 22 uur, zeer rustig dus in H7, even paar weken wachten alvorens weer richting H7 te gaan.
WANDELAAR5
12 januari 2020, 12:52
Ik heb vrijdagavond rond half 7 7 uur, 2 ingangen gezien en geprobeerd. Het langst bij de ingang rechts achter met het metalen hek. Mijn auto stond ook op de achterste parkeerplek vanuit de weg gezien vlak bij die ingang. Aangebeld bij het hek. Het hek bleek gewoon open, maar de deur daarachter niet. Ik hoorde ook geen geluid, het was donker binnen. Meerdere keren aangebeld. Nog oogcontact gemaakt met een dame die boven voor het raam (recht tegenover de ingang) zat met haar mobieltje en mijn schouders opgehaald, maar die liep gewoon weg. Maakte ook geen gebaren dat ik ergens anders naar toe moest. Vervolgens naar de deur links aan de voorkant gegaan (daar stonden 2 auto's op de parkeerplaats, verder was alles leeg) en daar aangeklopt... ook niets. Ze waren vrijdagavond echt dicht.
Maar goed nu weer open volgens alle berichten, dus we kunnen weer... Ik ga me gauw weer inschrijven voor de Tombola voor een nieuwe vrijkaart :).
hotrod68
14 januari 2020, 12:44
Dat er wat stond te gebeuren was wel duidelijk denk ik. Ik heb hier super tijden mee gemaakt. Maar laatste tijd was het echt beroerd.
Als er ook nog eens weinig ijsberen komen, vertrekken de betere dames. Niet meer dan logisch.
Ik blijf het een geweldig mooie club vinden en hoop dat er snel weer betere tijden aanbreken.
Bolkedebeer
14 januari 2020, 15:44
Ja, ik was hier ook zeer graag. Zeker in de zomer was dit een echt fijne club, zelfs ook al waren er niet altijd veel dames aanwezig.
Laten we hopen op betere tijden voor deze club.
Piet Plezier
14 januari 2020, 18:11
de tijd van 2013/2014 komt hier nooit meer terug
Elke maandag nieuwe vrouwen
Minimaal 20 vrouwen elke dag
Smouse BP en ik zaten er minimaal 2 keer per week in die tijd maar nu is het echt niets meer heel jammer
brombeerzuid
14 januari 2020, 18:20
de tijd van 2013/2014 komt hier nooit meer terug
Elke maandag nieuwe vrouwen
Minimaal 20 vrouwen elke dag
Smouse BP en ik zaten er minimaal 2 keer per week in die tijd maar nu is het echt niets meer heel jammer
Dat geldt wel voor meerdere clubs, waar het vroeger beter was!
Voor mij nog steeds een fijne club!!!
Willem2
15 januari 2020, 14:48
Vandaag is Heaven7 gewoon open en zijn er 8 dames aanwezig.
jemame
15 januari 2020, 20:19
Zondag van 10.30 u tot 15.00 aanwezig geweest en 6 vrouwen gezien .
Heet Jantje
17 januari 2020, 10:54
Gisteren ook maar weer eens de zevende hemel bezocht, maar inderdaad zo'n hemel is het ook niet meer, erg jammer.
Ik was er om 13.00 uur, er waren een 6tal dames en net zoveel beren.
Het was een zeer stille sfeer en weinig actie. Onder de 6 dames waren er 4 nieuwe gezichten (althans voor mij) en twee oude bekende, waaronder Sisi, die bij mij kwam zitten op de bank in de bar.
Ze vertelde dat ze net een paar dagen terug was uit Bulgarije want er waren problemen in de familie en met haar zoontje.
Vrij snel kwam uiteraard het voorstel om naar de kamer te gaan, oké geen probleem.
Maar heel erg jammer de sessie was niet zoals ik van haar gewend ben, ik vond de service onder de maat, maar oké iedereen heeft wel eens een mindere dag.
Het ergst vond ik dat ze meteen begon te zeuren over geld, ze moest direct 300 euro hebben, en stelde voor om er twee keer anderhalf uur van te maken, waar ik duidelijk voor paste.
Na een half uur hield ik het voor gezien, bij het afrekenen beweerden ze dat het drie kwartier was en afgerond moest worden op een uur dus 100 euro.
Ik wou er niet moeilijk over doen en heb afgerekend, maar ook meteen bedacht dit is voor de laatste keer.
Ik neem aan dat het met de tijd weer beter gaat lopen in de club, we zullen afwachten.
schoolmeester
17 januari 2020, 11:32
Als ik een half uur op kamer ben geweest, betaal ik ook een half uur en niks meer.
Je moet gewoon bij je standpunt blijven en/of naar de theke lopen.
Ik had het laatst in een andere club, dame wilde meer geld omdat ze sjoemelde met de kamertijd, ik heb gewoon de tijd betaald die ik met haar op de kamer was.
Ik zei tegen haar: dit bedrag kun je krijgen, anders ga ik naar de theke, ze ging gelijk akkoord.
Groet, schoolmeester.
BP2
17 januari 2020, 12:26
Dat geldt wel voor meerdere clubs, waar het vroeger beter was!
Voor mij nog steeds een fijne club!!!
Vroeger was alles beter en met de massale intocht van de jonge Bulgaartjes, Roemeentjes en Blackies kun je erover twisten dat de service eronder is gaan lijden......maar voor H7 geldt vroeger was beter wel, als je onder beter, veel aanvoer van jonge en frisse dvpees verstaat, nog niet zo door de wol gewassen en nog niet zo besmet door het millieu en het werk. Het voelde voor ons dan ook snel als een soort gezellige stamkroeg en niet als een saunaclub waar normaliter iedere handeling een geldelijk doel dient, elke glimlach betaalt moet worden en de geitjes eigenlijk allemaal geldwolven blijken te zijn.
ps Piet bedoeld volgens mij met minimaal 2x in de week, dat we er 2 x in de week niet waren, de rest van de dagen wel.:betrunken:
schoolmeester
17 januari 2020, 16:21
Vroeger had je ook geen gezeur/upselling op de kamer.
Tegenwoordig is het: hoe lang wil je blijven, dit is extra, dat is extra, ik ben vandaag jarig, ik heb nog geen wisselgeld enz. enz.
De lol word er zo wel een stuk minder om, gelukkig zijn er nog wel dames die deze kuren niet hebben.
Allemaal nog veel wandelplezier.
Groet, schoolmeester.
hotrod68
27 januari 2020, 10:22
Afgelopen zaterdag weer eens een kijkje genomen in H7. Gelukkig samen met mede-ijsbeer daar afgesproken om weer eens bij te kletsen.
Ik hoorde en las op het forum al dat er de laatste tijd weinig te doen was. Dit werd deze die dag dan ook bevestigd.
Op zaterdag mijd ik normaal de clubs omdat ik het dan te druk vind, maar hier leek het wel uitgestorven op zaterdag.
Op het drukste moment maximaal 10 ijsberen, en heb maar 8 dames gezien over de hele dag.
Van de vaste bezetting waren er Isa, Flori, Anna, Sofia, Bianka, Sissi en Adina. De dames waren niet enthousiast of gemotiveerd.
Het eten was exact zoals in de zomermaanden door de week, kip, puree, pizza, salade bar. Het smaakte prima, kok doet wel zijn best.
De sauna was goed op temperatuur, maar de relax ruimte was hals leeg. Nog maar 1 ligbedje. Water tap weggehaald, tv stond uit, geen muziek op de achtergrond.
Leuk dagje gehad, omdat ik niet alleen hier was. Anders zou ik niet lang hier gebleven zijn.
Het blijft een mooie club, waar ik veel memorabele momenten heb beleefd. Hopelijk komt dit nog eens terug......
jemame
27 januari 2020, 21:26
Gisteren zondag daar geweest ,denk om en bij 10 meiden waaronder een paar nieuwe .Eentje daarvan zag er echt niet uit, onverzorgd ik kreeg een rilling als ik haar zag . Nu nog als ik er aan denk ! De relax ruimte waren ze aan het opsmukken met meubelen uit de tuin en de sofa's van binnen werden naar buiten gedragen voor een flinke poetsbeurt, alhoewel de scheuren krijgen ze met poetsen er toch niet uit .Eten was als vanouds en smakelijk . Denk dat het stilletjes weer op gang komt in mijn favoriete clubje .
wooley
31 januari 2020, 20:25
Wooley is er geweest.dank aan forum voor vrijkaart...
Waren CA 6-7 dvps waarvan de helft kilo knallers.
Kwam binnen om 12:00 uur en ontbijt was al opgeruimd.
Rond 14:00 uur kwam er eten en kort daarop ben ik er van tussen..
Was geen sfeer.dames zaten op gokkast en buiten roken.
Enigste leuke dvps was catharina maar ze was geboekt voor 2 uurtjes.
Na eten snel doorgereden naar erkelenz om me lekker te laten masseren.
blauwebeer
1 februari 2020, 16:48
Triest te lezen dat deze club, die alles in zich heeft om een vaste trekpleister voor een bepaald type ijsbeer te zijn, in de negatieve spiraal blijft hangen.
Hopelijk ziet het management dit tijdig in en gaat het aan de slag om tegen het voorjaar 2020 alles netjes op een rijtje te hebben - dan maken we er gelijk een spetterend feest van !
Spritzer
1 februari 2020, 16:54
De uitbater jochen is eruit nu. Nu loopt ook Martin daar weer rond, de man van Manuela. Die leidde tot een jaar of drie geleden de club samen met Manuela en toen was het super. Kon goed overweg met de klanten en met de dames.
Ik zag dat ze ook weer investeren in de club nu, reparaties en zo. Dus dat is allemaal positief.
Helaas heb ik begrepen dat Martin er slechts tijdelijk zit tot ze iemand nieuws gevonden hebben, maar hopelijk kan hij de club wel alvast weer vlot trekken. Ik heb goede hoop.
Willem2
2 februari 2020, 01:23
Vrijdagmiddag 11 dames aanwezig.
vanKees
5 februari 2020, 06:36
Kann das Einer der sich beim Heaven7 auskennt mal erklären??
33174
vanKees
vanKees
5 februari 2020, 06:37
Ach so ja, die Frei- und Rabattkarten verlieren am Ende diesen Monats / nach dem 29.02.2020 ihre Gültigkeit.
Habe ich gelesen im FC.
vanKees
blauwebeer
8 februari 2020, 08:53
Vrijdagmiddag 11 dames aanwezig.
En hoeveel waren er gisteren (moet dringend mijn VBP gaan gebruiken)?
Willem2
8 februari 2020, 09:58
En hoeveel waren er gisteren (moet dringend mijn VBP gaan gebruiken)?
Ik was er nog niet, ik zal zo voor je bellen. Ik schat 14.
Willem2
8 februari 2020, 11:00
Ik was er nog niet, ik zal zo voor je bellen. Ik schat 14.
De schatting moet omlaag. Waarschijnlijk 8 dames.
blauwebeer
8 februari 2020, 11:50
De schatting moet omlaag. Waarschijnlijk 8 dames.
Bedankt! Beter 8 goeikes dan 88 baggertjes :biggrin:
blauwebeer
11 februari 2020, 21:31
Voor onbepaalde tijd gesloten wegens renovatie!
Elmo3108
12 februari 2020, 13:28
Wat slecht dat de website (nog) van Heaven7 niet aangepast is zeg...
Wentelt Eefje
13 februari 2020, 06:54
Misschien server ook getroffen door "waterschade"?
(Dat moet toch onverzekerbaar zijn voor SCs?!?!?!)
FCUK
14 februari 2020, 07:11
Zolang ze maar in de zomer open gaan vind ik het best, namelijk een van de beste prijs kwaliteit verhouding met zwembad in een kleinschalige club, dicht bij de NL grens. Maar je merkt dat de laatste tijd steeds minder dvps zijn en dus ook minder beren en op dit negatieve spiraal hebben ze geen antwoord ondanks promotie tarieven en maandabonnementen waar alleen bejaarden komen om te eten en relaxen, daar hebben de dvps niks aan.
Willem2
14 februari 2020, 10:11
Ik kan me niet voorstellen dat deze club dicht zal blijven ...
hotrod68
14 februari 2020, 10:17
Ik begreep gisteren van een Duitse ijsbeer die ook vaak daar komt dat er verbouwd zou worden (zou niet weten wat daar nog moet gebeuren?) en dat er een nieuwe manager komt.
Verwachten eind van de maand weer open te gaan, ben benieuwd......
Mentholbear
18 februari 2020, 01:04
dat er verbouwd zou worden (zou niet weten wat daar nog moet gebeuren?)
Ik hoop dat er een kino terug komt en wellicht een whirlpool erbij.
Een beer mag toch dromen :biggrin:
muito bom
19 februari 2020, 12:38
hallo kent iemand sarah die in heaven 7 gewerkt heeft met dat brilletje op en weet iemand waar ze nu werkt ?
brombeerzuid
19 februari 2020, 14:26
Naar mijn info is ze gestopt.
Heet Jantje
19 februari 2020, 15:48
Weet iemand waar Sisi gebleven is ??
noglangnietuitgewandeld
19 februari 2020, 16:08
Mocht Daisy ergens opduiken, dan hoor ik het graag.
hanslatta
24 februari 2020, 12:21
sarah is helaas gestopt, had ze ruim van te voren ook aangegeven. Zoontje heeft hart behandeling ondergaan bij cardioloog in Duitsland ( daar deed ze het allemaal voor) en daarna zou ze definitief teruggaan naar Roemenie
hanslatta
24 februari 2020, 12:22
zou ik ook graag willen weten waar zij is...
ju52
25 februari 2020, 16:56
Sissi was for some days in Parksauna Residence, one month ago, but she has left
Bolkedebeer
27 februari 2020, 19:53
Ik zag sisi in magnum afgelopen vrijdag
jemame
27 februari 2020, 21:36
Isa en Sofia zouden in een prive club werken , weet iemand meer ?
Heet Jantje
27 februari 2020, 22:23
Weet je dat wel zeker, ik hoorde dat ze terug was naar huis ??
Heet Jantje
28 februari 2020, 10:47
Ik zag sisi in magnum afgelopen vrijdag
Weet je dat zeker, ik hoorde dat ze terug was naar Bulgarije.
brombeerzuid
28 februari 2020, 12:00
Er word zoveel verteld.
Bij mijn info is isa naar Spanje en Sofia naar huis.
Maar is ook maar wat ik hoorde, kan isa wel vragen, maar houd werk en privé gescheiden.
hanslatta
10 maart 2020, 11:02
heeft iemand een statusupdate wanneer het weer zou opengaan?
hotrod68
12 maart 2020, 19:21
heeft iemand een statusupdate wanneer het weer zou opengaan?
Bianka in Acagold gesproken eergisteren. Wist nog niet wanneer ze weer terug kon......
keesboz
20 april 2020, 17:42
Bianka in Acagold gesproken eergisteren. Wist nog niet wanneer ze weer terug kon......Nieuwe richtlijnen bij heropeninghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20200420/2a2d60e0c0adc4df68b4ebdfec632414.jpg
Big30
20 april 2020, 17:43
Dit is spammen! Niet doen!!!
keesboz
20 april 2020, 17:49
Dit is spammen! Niet doen!!!Oké
jemame
20 april 2020, 21:44
Ik heb Bianca net voor de lockdown prive ontmoet en moet zeggen dat was toch iets anders .Hoop snel terug te gaan of kunnen gaan !
blauwebeer
2 juni 2020, 18:39
Website Heaven7 is uit de lucht.
de duisburg spesjalist
2 juni 2020, 18:41
Website Heaven7 is uit de lucht.
dat viel mijn net ook op
jemame
2 juni 2020, 21:46
Gisteren avond nog niet !
keesboz
3 juni 2020, 18:17
Gisteren avond nog niet !Werkt weer heren
de duisburg spesjalist
3 juni 2020, 18:31
Werkt weer heren
doet de link dan maar is www.heaven7-saunaclub.de
Robertje07
25 juni 2020, 17:24
Die link doet het ook niet, is de club nu definitief gesloten?
Willem2
25 juni 2020, 17:26
Die link doet het ook niet, is de club nu definitief gesloten?
Ja de club was al voor corona dicht.
Degene die de club huurde kon geen goede nieuwe overeenkomst met de eigenaar van het gebouw overeenkomen.
dacht dat het toch al besproken was dat H7 de deurn al voor de Corona definitief ging sluiten?
Willem2
27 juni 2020, 00:22
dacht dat het toch al besproken was dat H7 de deurn al voor de Corona definitief ging sluiten?
Ja maar sommigen zijn soms in een winterslaap.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze club langdurig gesloten blijft. Maar goed alles is tegenwoordig mogelijk ... :rolleyes:
Mentholbear
27 juni 2020, 00:47
Ik hoop het niet. Vond het een fijne rustige club. Oh wacht, das niet goed :hammer:
VAZKOR
27 juni 2020, 01:56
Hoop ook dat ze weer open gaan, zoveel fijne herinneringen daar. Dit was in essentie mijn zondagsclub na een nachtje in een andere club als LR, VV,...: een ontbijt nemen, met een of 2 leuke dames op kamer (zoals Isa :betrunken:), relaxen, saunaatje, eten en dan rustig naar huis toe.
mechelen
27 juni 2020, 14:40
Geef deze club een bekwaam management en H7 staat aan de top.
Mentholbear
27 juni 2020, 15:07
Geef deze club een bekwaam management en H7 staat aan de top.
Snap nog steeds niet waarom de kino er verdween, terwijl in veel omringende clubs ie bleef :gruebel:
Ik zou tegen het management zeggen, doe een kino terug en zet een jacuzzi in de club :biggrin:
brombeerzuid
28 juni 2020, 19:09
Het vrouwenhuis is opgeknapt.
Voor de rest afwachten.
hanslatta
29 juni 2020, 08:30
was ook een van mijn favorieten! Ik hoop het dat het tegen die tijd wordt heropend.
Shakir
29 juni 2020, 21:50
De club heb ik slechts twee keer bezocht, meer dan 2-3 jaar geleden. Het is inderdaad zoals Vazkor al zei: ideaal om er 's ochtends te crashen na een zware avond in Living Room.
Ik heb nooit begrepen waarom de club niet echt van de grond kwam: het was er net en voldoende ruim. Echt klein was de club niet. Bovendien heb ik er twee uitstekende kamergangen beleefd.
Waarom zou er na corona gewoon geen nieuwe saunaclub komen? Veel anders kan je met dat gebouw toch niet doen, tenzij herinrichten als een hotel ofzo. Bovendien veronderstel ik dat de vergunning nog steeds lopende kan zijn, dus waarom zou je daar een minder lucratieve business bedrijven?
We gaan het zien...
Mentholbear
30 juni 2020, 00:04
ideaal om er 's ochtends te crashen na een zware avond in Living Room.
Ik heb nooit begrepen waarom de club niet echt van de grond kwam: het was er net en voldoende ruim. Echt klein was de club niet.
Van alleen op zondag crashende beren kan een club helaas niet bestaan :rolleyes:
Ik ben voornamelijk doordeweeks in de clubs. En dan is het er niet giga druk. Er is best wat verloop. Heren die even binnenwippen (pun intended) voor of tussen werk door. Maar de entree prijzen zijn dan weer een stuk lager dan bij GT, PHG, ofzo. Dus dan is het 3 klanten ofzo, waar bij een andere club slechts 1 klant al dat binnen brengt. En in Happy heb je van die dorstige mensen die grote flessen bestellen. Dat tikt ook lekker aan. Heb ik bij H7 alleen sporadisch gezien.
Ik denk dat ze daardoor op een gegeven ogenblik rare bokkesprongen gingen maken met die late night feestjes.
Flurkman
6 juli 2020, 21:07
Ik heb mij daar ooit door een Eva en een Andrea laten behandelen... Ettelijke jaren geleden... Van Andrea weet ik dat ze naar CH of I ging vertrekken.
Van die 2 meiden word ik 's nachts soms nog wakker... minstens 5 jaar na de feiten... vooral omwille van hun B2B behandeling...
Spijtig dat de zaak dicht is.