Volledige versie bekijken : Chayenne (Roemeense)
Patjax
19 september 2020, 08:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Chayenne (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.72 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Hand
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:minimaal DSiliconen:Ja
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, Russisch
Extra info:Ruime ervaring. Werkzaam geweest oa in Zwitserland en in Paradise. Het (tong)zoenen was in de tiptoets variant.
Patjax
23 september 2020, 20:11
Ik lag op een ligbedje bij te komen van mijn gevecht met Cansu aka Miss Tekken als er twee voor mij nieuwe dames zich op de bedjes naast mij nestelen. Beiden gezegend met een voorgevel die in het Zuid-Limburgse heuvellandschap niet misstaan en je punten zouden opleveren in het bolletjesklassement. De jongste van de twee heeft waarlijk een wonderschoon koppie en al snel krijgt zij aanspraak van de overige beren. Kort daarop verdwijnt zij en de ander die naast mij ligt begint een gesprekje met mij. Op het eerste oog niet een dame die ik normaliter zou kwalificeren als sparringpartner op het erotisch gebied. Te lang en een paar plastieken strandballen. Ze stelt zich voor als Chayenne, een dertigjarige Roemeense die voornamelijk in het Beierse heeft gewerkt en na de sexuele lockdown haar geluk tijdelijk in het Zwitserse had beproefd. De strenge clubregels voor de meiden daar hadden haar doen besluiten het geluk eens hier te zoeken.
Al spoedig blijkt ze een aangename gesprekspartner te zijn met inhoud. Er is inmiddels al zeker anderhalf uur verstreken en ik ben wel toe aan een hapje eten. Ze vraagt of ze mee mag. Onderweg vraagt ze hoe het een en ander werkt in SS en ik geef haar uitleg. Na het eten roken we rustig een sigaretje. Er zijn inmiddels een kleine drie uur verstreken sinds we ons aan elkaar voorstelden. Het feit dat ze niet eenmaal de kamervraag heeft gesteld maar wel duidelijke signalen had afgegeven dat ze graag onze kennismaking ook op intiem vlak wilde verder zetten deden me besluiten om het erop te gokken.
Ze had geen idee waar ze moest zijn, dus haar voorgegaan richting sleuteluitgifte. Mamacita Carmen riep de beschikbare kamernummers op en ik zei Chayenne dat 3 de beste optie was van de beschikbare kamers. Haar voorgedaan hoe het draaimechanisme bij de trap werkte en achter haar richting nok de trappen op. Muziekje op en haar een massage gegeven die ze zichtbaar en hoorbaar wel kon waarderen.
We draaiden ons op onze zij en onze lippen zochten elkaar op. Haar tong kwam voorzichtig uit het holletje en er volgde tongtwister in de tiptoets variant. Haar hand had inmiddels haar weg gevonden naar mijn middelste regionen en uiterst geraffineerd speelde ze met klepel en klokkenspel totdat deze klaar waren voor een volgende fase. Ze gleed langzaam met haar borsten over mijn lijf naar beneden. Mijn klepel verdween ertussen en dan blijkt dat bij de juiste manier van gebruik dit toch een meerwaarde kan zijn. Na enige tijd gleed ze verder naar beneden. Er volgde een slow sloppy BJ die ze zo nu en dan afwisselde met een sensuele edging HJ. Soms kwam ze even tongtikkertje spelen om dan weer af te zakken om haar mond en tong weer los te laten op mijn klepel.
We waren inmiddels ruim een uur bezig en ze reikte naar haar tasje. Ze wilde de laatste horde in het liefdesspel graag nemen. Nadat het rubbertje was geplaatst liet ze zich langzaam over de klepel zakken. Onze ritmes sloten perfect bij elkaar aan. Lekker slow, intens en diep. Haar ademhaling versnelde en de zachte kreuntjes lieten blijken dat ze zelf ook genoot. Ze verhoogde het tempo en de wijze waarop ze haar bekken bewoog was het duidelijk dat ze een orgasme wilde. Het werd intenser en we bereikten gezamenlijk ons einddoel. Nog even samen uitgepuft en na anderhalf uur met een grote glimlach op mijn gezicht achter haar de trap afgelopen.
Soms loont het zich om je van je geëigende banen af te wijken. Chayenne is zo'n dame voor mij en het levende bewijs dat "think different" onverwachte mooie momenten oplevert.