PDA

Volledige versie bekijken : Bella (Roemeense)

Bachatero
15 september 2020, 19:40
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Bella (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Borst(en)
Piercing:JaLichaamsdeel:Tong
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Beffen
Extra info:Mooi, sympathiek, goede service

Bachatero
15 september 2020, 20:19
Sinds vorige week woensdag aanwezig in SS. Mooi, jong en slank was ze mij toen ook al opgevallen tussen de vele nieuwe dames en haar dan ook op mijn to do-lijstje gezet.
Ze heeft in de Amsterdamse vitrines gewerkt, maar is daar na een onprettige klant onmiddellijk gestopt om het in de SC-wereld te proberen wegens de veiliger werkomgeving.
Uiteraard moet ze zich nog wat aanpassen aan de club-omgeving, maar blijkbaar bevalt het haar erg goed zodat ze waarschijnlijk wel een tijdje zal blijven.
Alhoewel ze (nog) niet zoent zoals wel meer dames die uit de vitrine-wereld komen en ze voor mij iets te veel tattoos heeft, was er absoluut sprake van een goede klik zodat het uur voorbijvloog. In elk geval heeft ze een prima pzc in huis.
Normaal is niet zoenen voor mij een no-go voor een herhaling, maar ditmaal zal ik daar graag een uitzondering op maken...

moravia
19 september 2020, 06:54
Rather by chance I met her in the corridor close to the men's room. Nice chat. I was surprised because being Romanian she is speaking fluently German without accent. She told me being grown up in Germany since her childhood. She told already having been active in FKK Oase close to Frankfurt.

Boy69
4 oktober 2020, 22:58
Vandaag weer heerlijk mee gehamerd.

Voor mij een absoluut toppertje in SS, maar helaas gaat ze haar heil elders zoeken vanaf morgen.

een verlies voor SS.

robglover
5 oktober 2020, 06:30
Vandaag weer heerlijk mee gehamerd.

Voor mij een absoluut toppertje in SS, maar helaas gaat ze haar heil elders zoeken vanaf morgen.

een verlies voor SS.

Dat is toch niet om dat je haar schedeltje ingetikt hebt? :biggrin:

M.v.G. Robglover

LIKE_BLOND_THAI
25 oktober 2020, 16:11
Afgelopen week gespot in Acag waar ze zich voorlopig zal vestigen totdat alles open gaat in Hessen. Mooi jong blond petit meisje met de juiste verhoudingen, spreekt accentloos Duits en vlot Engels en heb ik zowel binnen als buiten de kamer veel lol mee gehad.

Isoleert zichzelf van het Roemeense geweld en heeft andere attitudes dan de standaard import Roemenen aangezien ze als teenager in Duitsland is opgegroeid, zeg maar meer Europese normen en waarden, maar ze is eerlijk en zegt tegen me dat ze in de club is voor het geld. Jammer zei ik, want ik kom naar de clubs voor plezier en niet voor het geld![emoji847]

Inderdaad jammer van de tattoos, maar ieder z’n ding en ze zijn niet storend voor mij. Geeft netjes op tijd aan dat een uur bijna voorbij is, echter vertelde ik haar zolang ze het in 69 kan volhouden, mag ze door gaan tot ze kramp krijgt! Geld moet geen brekende factor zijn tijdens goede sex.[emoji6]

Sent from my Nokia 6210 using Tapatalk