PDA

Volledige versie bekijken : Club 22 Emmerich, Algemeen



Pagina's : [1] 2

Husky
9 september 2020, 14:52
Club22
Tackenweide 22
46446 Emmerich
Tel. +49 2822 6928022

Website: https://saunaclub22.de

Net vernomen Club 22 in Emmerich op de Tackenweide 22 gaat a.s. maandag om 11.00 uur open!

de denker
9 september 2020, 17:08
Net vernomen Club 22 in Emmerich op de Tackenweide 22 gaat a.s. maandag om 11.00 uur open!

Klopt.

Eddy_V
9 september 2020, 18:58
Dan eerst Club22 even bezoeken zaterdag en daarna naar Venus
Het lekkerste voor het laatst bewaren of helemaal niet meer weggaan uit Emmerich, zou verrassend zijn als het daar voor het eerst in 10 jaar weer eens goed is.

Giodude
9 september 2020, 19:14
Dan eerst Club22 even bezoeken zaterdag en daarna naar Venus
Het lekkerste voor het laatst bewaren of helemaal niet meer weggaan uit Emmerich, zou verrassend zijn als het daar voor het eerst in 10 jaar weer eens goed is.

Ik weet zeker dat je het niks gaat vinden zaterdag aangezien de club pas maandag de 14e opent. :tongue:


Net vernomen Club 22 in Emmerich op de Tackenweide 22 gaat a.s. maandag om 11.00 uur open!

Husky
9 september 2020, 19:53
Nog eens nagevraagd bij de persoon die er komt te werken en mij geïnformeerd heeft,maar het is toch echt maandag 14 september:)
En op een maandag slaapt Eddy altijd uit van een wild weekend!:)
Vind het ook wel een vreemde dag om een nieuwe saunaclub te openen,maar iedereen zijn eigen feestje!

Eddy_V
9 september 2020, 21:41
Nog eens nagevraagd bij de persoon die er komt te werken en mij geïnformeerd heeft,maar het is toch echt maandag 14 september:)
En op een maandag slaapt Eddy altijd uit van een wild weekend!:)
Vind het ook wel een vreemde dag om een nieuwe saunaclub te openen,maar iedereen zijn eigen feestje!
Bedankt voor het checken!
Maandag vroeg opstaan want dan sta ik om 11 uur al bij v Goch op de stoep, dus Emmerich moet de opening dan maar zonder mij doen. Zal ook wel lukken.
Drukke dagen voor de boeg , donderdag al van bil met m’n Russische schone, vrijdag even in het zwembad duiken en Jessica zien te verleiden om mee te duiken, zaterdag Venus en zondag ballen op het groene groene knollen knollenland.
Vandaag maar es vroeg naar bed dan maar :biggrin:

Willem2
9 september 2020, 21:57
Vandaag maar es vroeg naar bed dan maar :biggrin:

En alweer handjes boven de dekens ;)

Eddy_V
10 september 2020, 19:26
En alweer handjes boven de dekens ;)
Was toch wat fris in de loop van de nacht.

Wel verwarrend dat het andere topic als titel heeft opening 11 september.. (dat is zaterdag) maar kennelijk gaat Club22 pas maandag de 14e open.

Willem2
10 september 2020, 19:28
Was toch wat fris in de loop van de nacht.

Wel verwarrend dat het andere topic als titel heeft opening 11 september.. (dat is zaterdag) maar kennelijk gaat Club22 pas maandag de 14e open.

Aangepast.
Club gaat maandag 14.09 open

de denker
10 september 2020, 19:40
Veelbelovende Website. Ik ben zeer benieuwd. De aanwezige meiden zullen uiteindelijk het succes bepalen.

Eddy_V
10 september 2020, 19:59
Website ziet er zeker netjes uit, over de entreeprijs zijn ze nog aan het nadenken. En tzt zou er info over aanwezige dames op de site komen. Ik geef ze gratis de tip om dat niet te doen (zie rechtszaak ffk v Goch).
Ik gok op entree van 25,- tot 30,- gezien de beperkte omvang, de concurrentie en omdat bier niet inbegrepen is in de entree.

Willem2
10 september 2020, 23:54
Website is gebouwd door Peter van Domedia die o.a. de website van Acapulco Gold heeft gebouwd ;)

mentholbear
11 september 2020, 00:40
Misschien dat het deze Club wordt. SC Venus blijkt op maandag dicht met het mooie weer. En dinsdag heb ik al andere reserveringen gemaakt :wand:

Argh, had graag met het mooie weer van de wellness in de tuin van Venus gebruik gemaakt.

Eddy_V
11 september 2020, 07:36
Het tuintje bij Club22 is ook niet verkeerd Mentholbear en als ze de jacuzzi opnieuw geïnstalleerd hebben zoals die er vroeger al stond.. dan kan je uren zitten weken in de buitenlucht.

mentholbear
11 september 2020, 11:18
Het tuintje bij Club22 is ook niet verkeerd Mentholbear en als ze de jacuzzi opnieuw geïnstalleerd hebben zoals die er vroeger al stond.. dan kan je uren zitten weken in de buitenlucht.

Hoop dat ze die dan grondig gereinigd hebben. Heeft wel heel lang stil gestaan :bibber_2:

Maar zou inderdaad een optie kunnen zijn. Wel lekker om even het water in te kunnen op zo een warme dag.

pret
11 september 2020, 11:19
Is dit soms het oude LD?

mentholbear
11 september 2020, 11:26
Is dit soms het oude LD?

Yep, met die Poolse birinnen :liebe2:

Dalton
14 september 2020, 08:50
Vandaag een kijkje nemen in deze club zo dicht bij huis,wie weet wat je allemaal tegenkomt in een nieuwe club.
Gisteren stonden 2 autootjes op het parkeer-terrein,alles zag er goed uit.

Piet Plezier
14 september 2020, 11:44
ik heb net gebeld, er waren nu 5 vrouwen aanwezig
Entree €30,00
Bier €5,00

Springfire
14 september 2020, 14:18
Ik ga hier van de week een kijkje nemen hou jullie op de hoogte.

cath.leen
14 september 2020, 17:38
ik heb net gebeld, er waren nu 5 vrouwen aanwezig


Ik heb alleen drie getelt
Anka, Jannet, Senem

deket
14 september 2020, 18:55
normaal kom ik hier nooit,maar ik vernam dat van 5 euro voor een pilsje? wil niet beweren dat dit duur is maar toen Sixsens besloot om 2,5 euro te vragen voor kwalitatief tapbier brak hier op forum bijna de derde wereldoorlog uit? Ondertussen hebben ze het daar in Vaals onmiddellijk gebracht tot eeen eurotje maar de logica met de prijzen in deze club ontgaat mij volledig
zeker omdat ze al onder andere namen en dito leiding het nooit hebben kunnen waar maken
desalnietemin ,wens ik hun alle succes

HellaHolla
14 september 2020, 19:51
Is in Golden Day ook zo, gaat overmorgen weer open. 30 euro entree en 5 euro voor een biertje.

Het zou fijn zijn als het eens echt wat zou worden met een club zo bovenop de grens! Maar velen planken voorlopig toch nog door naar Hamminkeln ben ik bang.

schoolmeester
14 september 2020, 20:15
5 euro voor een biertje is gewoon te duur, slechte marketing.
Bij Golden Day is het wel zo als je 50 euro entree betaalt i.p.v. 30 euro hoef je niet meer voor het bier te betalen.

Groet, schoolmeester.

Larsd
14 september 2020, 20:20
Is er al iemand geweest vandaag?
Ik kom echt niet voor een biertje naar een Saunaclub.
Wellicht krijg je voor die 5€ een halve liter dan is het een normale prijs

Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10

uurtje
14 september 2020, 21:11
5 voor een biertje... het gaat tijd worden dat dit forum 5 euro voor een vraag gaat verlangen. Larsd...je bent de eerste 5 euro kwijt... het antwoord staat al ergens. Durf te lezen...

Husky
14 september 2020, 21:48
Ik heb met plezier Club22 bezocht van 12.30 tot 18.00,inderdaad 5 dames later 6 en er komen nog een aantal dames,genoten van een fijne sessie van anderhalf uur met Anka.
Ga nu naar bed,moet er morgen vroeg uit.
Morgen meer nieuws,
veel wandelplezier,
Husky

mentholbear
14 september 2020, 22:32
Het is ook niet zo een hele grote club. Voorheen als Lekkerding zaten er doordeweeks overdag ook ongeveer zoveel dames. Waren meestal op 2 handen wel te tellen.

Eddy_V
14 september 2020, 22:50
Heb altijd bewondering voor Husky die zich telkens een aantal uren weet te vermaken op momenten dat ik het al na een kwartier bekeken heb. Inderdaad MB de club is niet groot, maar dat was Babylon ook niet voor de verbouwing van een paar jaar geleden en die liep toen nog als een trein met een line up van zo’n 15-20 meiden. Dat heb je gewoon nodig om aantrekkelijk te zijn als club. Met 5-10 en dan ook nog niet de meest aantrekkelijke red je het niet.
Kwestie van focus op wat je met een club wilt bereiken, die ontbrak bij de recente voorgangers.
De website is veelbelovend, eigenaar enthousiast en vol goede moed en dus geef ik de club beslist het voordeel van de twijfel en al helemaal in deze rare tijd van Corona waanzin wetgeving.
Voor de Duitsers en Nederlanders uit de regio op dit moment een aardig alternatief voor privé ontvangst of privéhuizen en als ze de line up iedere week verdubbelen tot dat er zo’n 15-20 dames zijn dan zit er wel leven in de zaak. En anders is het gewoon een leuke hobby van de eigenaar of anderszins een excuus.

Dalton
15 september 2020, 00:34
Ik kwam rond 7 uur binnen en na het betalen van 30 euro een formulier laten invullen.
De badjas en handdoek in ontvangst genomen netjes omgekleed.
Onderweg naar de club eerst lekker uitgebreid zitten eten omdat er geen ijsberen voer in de clubs aanwezig is.
Thuis mezelf ook goed afgeschropt onder de douch en goed geschoren want je wilt toch een beetje netjes voor de dag komen en lekker ruiken dus de pot paco rabanne goed over me heen laten spuiten.
Zo ging ik naar de bar toe waar 2 dames op een kruk zaten en een dame achter de bar.
Een dame de sleutel meteen laten halen en de kamer op want ik was de enige ijsbeer op dat moment.
Het dambord en stenen meegenomen want met die sport is het makkelijk om 1 1/2 m afstand te houden.
Zeker meer dan 2 uur gespeeld maar daar krijg je lamme armen van zodoende een eind aan het spel gemaakt netjes met de dame afgerekend want die had alle potjes gewonnen naar beneden mezelf omgekleed en meteen naar huis,geen pretje om in een lege club te zitten.
"s middags waren er 7 dames en ook aardig wat ijsberen aanwezig maar die waren na 2 uurtjes snel verdwenen want ze misten het eten en hadden honger ik denk daarom dat er daardoor niemand was toen ik binnen kwam.
De tent ziet er nog hetzelfde uit als de laatste keer toen ik er was.
Heb het weer gezien en fantasties aan het dammen geweest want dat is iets wat de dame waarmee ik op de kamer was zeer goed in is .

Husky
15 september 2020, 12:42
Hier het vervolg van mijn bericht van gisterenavond omtrent Club 22,buiten is het terras veranderd,nieuwe bestrating,tuinmeubels en ligstoelen,kamers zijn nieuw gedecoreerd en ingericht,beneden is alles qua inrichting Corana proof gemaakt,softdrinks, bier en wijn zijn aanwezig,flesje bier 5 Euro,entree 30 Euro,sauna werkt ook,Jacuzzi mag nog niet gebruikt worden i.v.m. Corona voorschriften.
Bij binnenkomst werd ik verwelkomt door de Bulgaars/Turkse Edda,die mij nog herinnerde van haar vroegere leven,verder aanwezig Anka voorheen mij bekend,en werkzaam in een grote saunaclub,Nederlands
Limburgse Jeannette ex VM en Gallardo,Simmen Bulgaars/Turkse dame,Beatrice Roemeense dame, en twee dames die aanwezig waren maar ik niet gezien heb,aan het eind van deze week,begin volgende week komen er meer dames,die o.a voorheen gewerkt hebben in VM en Gallardo.
Kwam nog een paar schrijvende ijsberen tegen,o.a. Eddy _V,die ook nog bij van Coch was geweest,catleen,liefje en twee niet schrijvende ijsberen die wel goed op de hoogte waren van de berichtgeving op
het ijsberenforum.
Men streeft naar een bezetting van zo`n 15-20 dames,denk aan het oude Fungarden waar Husky zijn eerste stappen heeft gezet in het saunaclub leven.
Ik had een fijne sessie met Anka,zal naast vele andere clubs,ook Club 22 regelmatig met een bezoekje vereren,zeker nu ik weet welke service tijgers er nog aan komen,
voor mij ideaal,om vanuit de Veluwe binnen 40 minuten op de sofa te zitten met een rondborstige gewillige dame:)

schoolmeester
15 september 2020, 16:29
Binnenkort zal schoolmeester hier eens even een kijkje nemen met zijn aanwijsstokje.....
Misschien zijn er nog dames die bijles nodig hebben.

Groet, schoolmeester(met het stokje).

der lickmeister
15 september 2020, 22:52
Ik denk dat ik wel even ga kijken zaterdag, als er niets tussen komt

Eddy_V
15 september 2020, 23:22
Ik denk dat ik wel even ga kijken zaterdag, als er niets tussen komt
Krijg nou tietuh, hij leeft en is niet dood!!
Op je fiets naar Emmerich? Veel plezier, misschien toch nog eens tot ooit !

Sjeufke
16 september 2020, 09:32
Een paar keer geweest toen het nog LekkerDing heette.
Ging er naar toe voor de Duitse/Poolse Viviane. Is die nog aanwezig daar?

Willem2
16 september 2020, 10:39
Een paar keer geweest toen het nog LekkerDing heette.
Ging er naar toe voor de Duitse/Poolse Viviane. Is die nog aanwezig daar?

Ja die wacht nog altijd op jou !!! :biggrin:

Sjeufke
16 september 2020, 15:21
Ja die wacht nog altijd op jou !!! :biggrin:
je verdient een pluim, dat jij dat voor mij hebt geregeld ;)

phoenix
16 september 2020, 15:25
volgens mij sjeufke waren er een paar poolse dames in salome voor corona, zusjes... kan dat kloppen... ?

Sjeufke
16 september 2020, 15:40
Zusjes weet ik niet, althans dat heeft ze me nooit verteld.....en de keren dat ik er was, is mij dat ook niet gebleken. Nou is Viviane geen dame die veel verteld over haar leven. Maar je weet het nooit met stiefzusjes, halfzusjes, zeggen dat ze zusjes zijn en echte zusjes.
Echte zusjes zijn zeldzaam. Ik ken slechts 2 paar echte zusjes. Eva en Gloria(die er helaas niet meer is) in Sixsens en Georgiana en Mary in Babylon.

phoenix
16 september 2020, 15:47
nou ja ze was blond, normaal gebouwd, best groot en een flinke bos hout voor de deur... blasen 'optimaal' deed ze alleen vanaf 100 euri

Husky
16 september 2020, 16:36
Poolse zusjes: Ewa en Lilian o.a. VM,Gallardo,kort Salome en uiteindelijk geland in Penelope:capito[1]:

Mooiejoke
16 september 2020, 22:29
Zit Poolse Ewa in Penelope, Husky?

Husky
16 september 2020, 23:44
Nu niet meer,is uit het vak gestapt,maar het leven van een DVP kan veranderlijk zijn!
Wel jammer want het was een mooi lief dametje:)

uurtje
20 september 2020, 07:04
Gisteren hier, onverwacht, neergestreken.

Enkele mede beren hebben het al vermeld, er is niet zo echt veel veranderd sinds het sluiten van LD. Niet dat het echt nodig was, want volgens mij voldeed het interieur nog helemaal. Bij aankomst netjes ontvangen, kreeg wat dingentjes uitgelegd (en ff ihkv corona papiertje invullen) en we konden beginnen. Er waren redelijk wat dames, van milf tot jong, van skinny tot 'ietsje meer'. Alhoewel ik op een gegeven moment dacht 2 Russische dame gespot te hebben (zie ook het live verslag) bleek dat bij nadere beschouwing niet waar te zijn.
Het was prima te doen op het terras. De BBQ stond aan en er kon vrolijk besteld worden. Drinken ook in de hand en het geheel werd (o.a. servies regelmatig weghalen) bijgehouden. Ik denk dat er ongeveer 7-9 dames waren. Fijne middag/avond gehad....

Mistralwind
20 september 2020, 20:27
Ben benieuwd hoe lang deze club het gaat volhouden,tot nu toe zijn de voorgaande clubs geen blijvertjes gebleken,maar wens ze alle succes uiteraard:)

uurtje
20 september 2020, 20:44
Tja, mistral, ik weet natuurlijk niet precies waar je vraag vandaan komt maar het blijft apart met clubs in emmerich. Emmerich ligt toch echt tegen de grens aan en bij tijd en wijlen zaten er goede dames in deze club. Ik las dat andere clubs van het weekend vol zaten en dat de verhouding beer-dame ongunstig was voor de beren. Dat was zeker niet he geval bij Club 22. Daar hadden nog wel wat beren bij gekund. Service van de club (BBQ, non alcoholische dranken, opruimen en algehele indruk) was op orde. Die van de dames.... tja.. dat zal men toch zelf moeten uitzoeken. Ik zal daar de komende tijd nog wel eens heen gaan.

Dennis46
21 september 2020, 12:27
Oké, ik wil morgen ook ff langs gaan maar zit nog even te twijfelen of ik naar van Goch moet gaan of naar club 22 in Emmerich. In Emmerich ben ik al jaren niet meer geweest. dus ben best wel benieuwd wat de line iup is ten opzichte van van Goch. Ben benieuwd hoe de kamer gang gaat worden als er niet meer gepijpt mag worden. Kan er mij iemand vertellen wat de inkomprijzen zijn bij beide clubs? zijn die veranderd na de corona opening?

Husky
21 september 2020, 23:01
vandaag dinsdag Bea/Laura nu aanwezig in Club 22
week daarna nog andere dames,o.a. ex VM en Gallardo!
Veel wandelplezier:)

Husky
22 september 2020, 12:45
nieuwe informatie over Club 22
Entree 30 Euro, van 12.00 tot 19.00 uur incl. :beerchug: bier en er word ook weer gegrild vanaf vandaag:)

Eddy_V
22 september 2020, 12:48
nieuwe informatie over Club 22

en er word ook weer gegrild vanaf vandaag:)

de hele dag of alleen de avonds?
dan weet ik of ik er nog eens binnen kan vallen voor een lunch als ik in de buurt ben ipv de lokale benzinepomp aan te doen

Husky
22 september 2020, 13:11
Vanaf 17.00 uur dacht ik, daarvoor sandwich mogelijkerwijs,hoor ik morgen :)
Bier vanaf 12.00 tot 19.00 uur incl. entree van 30 Euro:beerchug:
Morgen meer Eddy:)

Husky
23 september 2020, 18:05
Zoals beloofd hier de aanvulling t.b.v. Eddy_V zijn vragen:
Website is aangepast met o.a. beschikbaarheid jacuzzi en sauna,eten vanaf 12.00 uur en entree 30 Euro incl. bier van 12.00 tot 19.00 uur.
Tevens zal de 23 jarige Roemeense Rosemari vanaf vrijdag a.s. in Clubb 22 aanwezig zijn,dit lachebekje werkte voorheen in VM,Gallardo en Lekker Ding onder de naam Catalina:)

dubbel dd
23 september 2020, 18:07
hoi ik ben ook langs geweest ben lang op de kamer geweest met een dame met rood haar ben de naam kwijt maar een prima kamergang met haar super

de denker
23 september 2020, 18:38
Zoals beloofd hier de aanvulling t.b.v. Eddy_V zijn vragen:
Website is aangepast met o.a. beschikbaarheid jacuzzi en sauna,eten vanaf 12.00 uur en entree 30 Euro incl. bier van 12.00 tot 19.00 uur.
Tevens zal de 23 jarige Roemeense Rosemari vanaf vrijdag a.s. in Clubb 22 aanwezig zijn,dit lachebekje werkte voorheen in VM,Gallardo en Lekker Ding onder de naam Catalina:)

De heerlijke Rosemari is overigens 22. Heerlijk dat ze weer komt.

Husky
23 september 2020, 19:01
Ja ook dat is waar, eveneens het feit gezien de foto`s, een paar Corona kilo`s meer,maar dat maakt haar nog malser om in te bijten:)

Larsd
23 september 2020, 19:18
Ja ook dat is waar, eveneens het feit gezien de foto`s, een paar Corona kilo`s meer,maar dat maakt haar nog malser om in te bijten:)Is er inmiddels een pagina waarop de dames te bewonderen zijn? Op de een of andere manier doet het menu het niet goed op de telefoon (menu blijft zwart)

Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10

Husky
23 september 2020, 19:49
Volgens mij is er geen pagina waar de dames opstaan Larsd, deze foto kwam via een andere bron:)

uurtje
23 september 2020, 19:55
Op de homepage staat duidelijk, in het Duits, geschreven dat er binnenkort een link komt naar een site met de dames. Zo....Larsd....dan is deze mega moeilijke en bijna niet op te lossen vraag ook weer beantwoord

Larsd
23 september 2020, 19:58
Op de homepage staat duidelijk, in het Duits, geschreven dat er binnenkort een link komt naar een site met de dames. Zo....Larsd....dan is deze mega moeilijke en bijna niet op te lossen vraag ook weer beantwoordRelax man de vraag kwam voort uit de foto opmerking. En ik zag die melding ook wel ervaring is sowieso dat die sites vaak achterlopen.

Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10

de denker
23 september 2020, 20:02
Ja ook dat is waar, eveneens het feit gezien de foto`s, een paar Corona kilo`s meer,maar dat maakt haar nog malser om in te bijten:)
Haar lichaam is inderdaad heerlijk, ook nu ze, in vergelijking met twee jaar terug wat zwaarder is. En dat kutje.......nog steeds zo heerlijk. Jammer dat ik als randstedeling nog niet kan genieten.

robglover
23 september 2020, 21:16
Haar lichaam is inderdaad heerlijk, ook nu ze, in vergelijking met twee jaar terug wat zwaarder is. En dat kutje.......nog steeds zo heerlijk. Jammer dat ik als randstedeling nog niet kan genieten.

Wordt het gecontroleerd of je een randstedeling bent? Of in ieder geval Noord- en Zuid-Holland! Ik heb begrepen dat Groningers ook niet meer welkom zijn!

M.v.G. Robglover

de denker
23 september 2020, 21:53
Wordt het gecontroleerd of je een randstedeling bent? Of in ieder geval Noord- en Zuid-Holland! Ik heb begrepen dat Groningers ook niet meer welkom zijn!

M.v.G. Robglover

Naast N en Z Holland worden deze week nog nieuwe regio’s bekend die voor Duitsland op rood gaan.
Maar goed, ik mag dus niet, maar wens alle oosterlingen veel genot bij club22. En wees een beetje lief voor Rosemari. Ze is het waard.

WANDELAAR5
23 september 2020, 22:13
Wordt het gecontroleerd of je een randstedeling bent? Of in ieder geval Noord- en Zuid-Holland! Ik heb begrepen dat Groningers ook niet meer welkom zijn!

M.v.G. Robglover

Je moet in Duitsland een document meenemen waaruit je adres blijkt voor het geval je een controle krijgt.

mentholbear
24 september 2020, 00:59
Je moet in Duitsland een document meenemen waaruit je adres blijkt voor het geval je een controle krijgt.

Niet dat ik me er aan ga wagen, maar willen ze een gemeente uittreksel, bankafschrift of energieafschrift via de post, of is jouw Donald Duck of Playboy magazine die bij je kennis in Limburg op de mat valt ook voldoende?

uurtje
24 september 2020, 04:50
Utrecht is bij het RKI (Robdrt Koch Institut) ook op rood gegaan...

Husky
24 september 2020, 10:43
Blij dat ik op de Veluwe woon,mooi landschap en geen code rood,en alle Duitse saunaclubs onder handbereik.
Weekend maar weer eens kijken en sportief bezig zijn in Club 22:freu:

Willem2
24 september 2020, 12:20
Gisteren waren er 8 dames aanwezig.
Club lijkt hetzelfde als onder de laatste eigenaar maar er zijn verbeteringen aangebracht (brandschutz). Daarnaast zag alles er wel goed uit.

WANDELAAR5
24 september 2020, 15:30
Niet dat ik me er aan ga wagen, maar willen ze een gemeente uittreksel, bankafschrift of energieafschrift via de post, of is jouw Donald Duck of Playboy magazine die bij je kennis in Limburg op de mat valt ook voldoende?

Recente Donald Duck is prima. Moet er natuurlijk wel dezelfde naam op staan als in je paspoort...

Springfire
25 september 2020, 13:42
14:00 was ik hier , leuke sessie (45 min) gehad met Griekse toni ze deed het super leuk beetje gepraat hier en daar en ze deed het met een prettig gestoord stijltje keer wat anders!
4 beren aanwezig en 3/4 vrouwen.

schoolmeester
25 september 2020, 17:38
Ik was was hier om 12.10 uur, er waren 4 ijsberen en 5 dames aanwezig.
Er waren 2 dames aanwezig van ACAPULCO GOLD te Ratingen, ANKA en .......naam vergeten.
Goede kamergang gehad met Anka, nog steeds grote klasse !
Deze mooie saunaclub heeft potentie om een goede club te worden, maar dan moeten ze de boel wel beter aanpakken !
Om 14.00 uur moest de sauna nog aangezet worden en de jacouzie was koud.
Verder was alles in orde, mooie schone saunaclub.
De toekomst zal het uitwijzen of ze de concurentie aankunnen met die andere saunaclub in Emmerich ( Golden Day ).

Groet, schoolmeester.

de denker
25 september 2020, 19:30
Op de website staan inmiddels prachtige dames getoond. Veelbelovend.

schoolmeester
25 september 2020, 19:37
Van de 5 dames die ik vandaag gezien heb vond ik er 2 kamerwaardig.
Maar goed, over smaak valt niet te twisten zeggen ze wel eens.
En veel saunaclubs hebben mooie dames op hun website staan die in de club vaak niet te vinden zijn.

Groet, schoolmeester.

uurtje
26 september 2020, 12:10
Gisteren ook nog eens langs gewipt. Er is hierboven al veel gezegd en ik kan het grotendeels allemaal bevestigen. Het personeel is super alert en vraagt of alles OK is. Inmiddels ook zelf koffie pakken (niets mis mee, super machine met allerlei specialiteiten) en uiteraard het fris zelf pakken. BBQ stond weer vrolijk te fikken (3-4 verschillende soorten vlees) en er waren wat salades. Voor de 30 euro entree is dat meer dan redelijk.
Iets waar nog weinig over geschreven is, maar bij de 'incrowd' wel bekend, zijn de kamers. Dit zijn echte kamers die fatsoenlijk zijn ingericht. Geen neukcabines oid. Persoonlijk kan ik dat wel waarderen.

Roken is nog altijd buiten en dat was gisteren, met name tijdens de regen, ff wat lastiger. Gelukkig is er wel een zitgroep met afdak, maar in de winter zal het wel fris gaan worden. Uiteindelijk zal daar, denk ik, wel een oplossing voor (moeten) komen.
Dames waren er tussen de 5-7. Ik heb me verder niet de moeite genomen om op de website te kijken of de aanwezigheid overeen kwam met hetgeen op de website staat. Er zijn maar weinig tenten (Venus, PSR) die daar als regel werk van maken.
Al met al wederom een plezierig verblijf in een club waar het qua beren die zo heel erg super druk was.

Husky
27 september 2020, 12:22
Zaterdag Club 22 bezocht,was er om 18.00 uur,na de betaling van 30 Euro kreeg ik de nodige ijsbeer attributen en kon nog een vorkje mee prikken(Husky heeft een hekel aan koken)gevoed en wel met een stukje kipfilet en een braadworst met aardappel salade vergezeld met een biertje,tot 19.00 uur bier incl. de entreeprijs.
Nog een beetje bijgepraat met "Opkikkertje"en zijn kameraad en niet schrijvende ijsbeer,Opkikkertje ken ik goed vanuit VM,Gallardo en Golden Day,we houden van gezelligheid,voetballen,wielrennen en vooral van leuke sympathieke dames.
Daarna de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht,een mede sauna ijsbeer had de aufguss met een menthol vloeistof versterkt,heerlijk,je luchtwegen worden weer wat schoon gestoomd:)
Na een verkwikkende douche een het dames aanbod bekeken,dat waren er 6 later kwamen er nog twee bij namelijk de Russische Victoria,slank,mooi en lief,ze was gekleed in een zilverkleurig glitterjurkje,
in AG werkte ze ook wel onder naam Olga.
Ook de 22 jarige Roemeense Catalina ex VM,Gallardo,Salome en Lekker Ding kwam de gelederen versterken,dus toch Catalina en niet als naam Rosamari!
Catalina is 173 cm groot,beetje Rubens type,met grote :t1562: borsten en een heerlijke :asshole: kont,dit alles verpakt in een spannend strak zwart minijurkje die haar decolleté en haar vormen goed deed uitkomen!
Andere dames waren Bea/Laura maar van nu af aan Laura,helaas had Laura een liefhebbende ijsbeer die haar vanaf 20.00 uur tot 3.00 uur vandaag gepacht had,flesje champagne etc.,jullie kennen dat wel!
Roemeense Anka ex AG was er,Beatrice een slank mooi poppetje,Lavina,Amira en Vanessa allen uit Roemenië.
Theke dame was Nathalia,die vandaag haar verjaardag vierde en verrast werd op een grote taart en een bos bloemen,Nathalia is een prettige gestoorde Litouws/Russische die nog in VM gewerkt heeft in de tijd van de oud eigenaar Dieter,ze wijst de dames af en toe op het feit dat ze wat moeten animeren en zich niet teveel op de sofa`s afzonderen, en ze houd van dansen want haar stevige billen swingen heen en weer als de muziek wat stampende beats laat horen:)
Voorgaande schrijvers zoals uurtje hadden ook al een sfeerbeeld geschetst, wat ik onderschrijf.
Mijn eerste kamer was met Anka,een van mijn lieveling milfjes,ook al in AG overigens,Anka was gekleed in een spannend zwart lingerie setje,wat ik helemaal in afzondering in kamer 4 mocht uitpakken,daarna een uur lang passionele seks met alles er op en er aan,kortom de "total package" In :t15119: positie,met uitzicht op die heerlijke billen en wiebelende borsten mijn sperma:sperm[1]: vreindjes de zo verdiende vrijheid gegeven:freu:
Er waren afwisselend 15-25 ijsberen,de dames hadden goed te doen.
Na opnieuw een rondje sauna,sigaartje en drankje,mijn pijlen gericht op Catalina en mij naast haar gezet op de sofa,beetje small talk,en een blik in dat mooie decolleté,zelfs met een lichte beroering, bracht de nu grote Husky in grote staat van paraatheid, dus gauw sleutel gehaald,en onze intrek genomen in kamer 8,anderhalf uur lang passie,TZ,BJ en geweldig orgasme werd ons deel,ter afsluiting nog een massage en met plezier mijn donatie overhandigd.
Hierna viel mijn blik op een chique mooie dame,lang,donker haar,elegant gekleed en een secretaresse brilletje,ze stelde zich voor als Saskia partner van de eigenaar en zij verleende in de avond wat hand en span diensten bij de receptie,bar en kantoor.
Met een aantal andere Nederlandse ijsberen geluisterd naar haar toekomstplannen ,o.a. aantal dames naar 15,en het eten en wat andere zaken fine tunen!
Aankomende week komen er ook weer nieuwe dames,ik heb wel de indruk dat ze een groot netwerk hebben om dit alles te bewerkstelligen.
Ik had een soort dejavu gevoel wat mij deed denken aan de goede jaren van VM en Fungarden,gezelligheid,aandacht,leuke dames,op gegeven moment werd er zelfs gedanst,met de theke vrouw in mijn armen
gaf ik ook nog een kleine demonstratie van mijn kunnen op dat gebied:)
Na nog wat fine tunen en meer dames kan het een fijne club worden in het grensgebied,ideaal voor ons Nederlanders,natuurlijk alles onder Corona voorbehoud.
Vandaag zo rond half drie vertrokken,om binnen 40 minuten tevreden de Veluwe en mijn huis te bereiken:wink2:

Opkikkertje
28 september 2020, 18:57
Zaterdag Club 22 bezocht,was er om 18.00 uur,na de betaling van 30 Euro kreeg ik de nodige ijsbeer attributen en kon nog een vorkje mee prikken(Husky heeft een hekel aan koken)gevoed en wel met een stukje kipfilet en een braadworst met aardappel salade vergezeld met een biertje,tot 19.00 uur bier incl. de entreeprijs.
Nog een beetje bijgepraat met "Opkikkertje"en zijn kameraad en niet schrijvende ijsbeer,Opkikkertje ken ik goed vanuit VM,Gallardo en Golden Day,we houden van gezelligheid,voetballen,wielrennen en vooral van leuke sympathieke dames.
Daarna de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht,een mede sauna ijsbeer had de aufguss met een menthol vloeistof versterkt,heerlijk,je luchtwegen worden weer wat schoon gestoomd:)
Na een verkwikkende douche een het dames aanbod bekeken,dat waren er 6 later kwamen er nog twee bij namelijk de Russische Victoria,slank,mooi en lief,ze was gekleed in een zilverkleurig glitterjurkje,
in AG werkte ze ook wel onder naam Olga.
Ook de 22 jarige Roemeense Catalina ex VM,Gallardo,Salome en Lekker Ding kwam de gelederen versterken,dus toch Catalina en niet als naam Rosamari!
Catalina is 173 cm groot,beetje Rubens type,met grote :t1562: borsten en een heerlijke :asshole: kont,dit alles verpakt in een spannend strak zwart minijurkje die haar decolleté en haar vormen goed deed uitkomen!
Andere dames waren Bea/Laura maar van nu af aan Laura,helaas had Laura een liefhebbende ijsbeer die haar vanaf 20.00 uur tot 3.00 uur vandaag gepacht had,flesje champagne etc.,jullie kennen dat wel!
Roemeense Anka ex AG was er,Beatrice een slank mooi poppetje,Lavina,Amira en Vanessa allen uit Roemenië.
Theke dame was Nathalia,die vandaag haar verjaardag vierde en verrast werd op een grote taart en een bos bloemen,Nathalia is een prettige gestoorde Litouws/Russische die nog in VM gewerkt heeft in de tijd van de oud eigenaar Dieter,ze wijst de dames af en toe op het feit dat ze wat moeten animeren en zich niet teveel op de sofa`s afzonderen, en ze houd van dansen want haar stevige billen swingen heen en weer als de muziek wat stampende beats laat horen:)
Voorgaande schrijvers zoals uurtje hadden ook al een sfeerbeeld geschetst, wat ik onderschrijf.
Mijn eerste kamer was met Anka,een van mijn lieveling milfjes,ook al in AG overigens,Anka was gekleed in een spannend zwart lingerie setje,wat ik helemaal in afzondering in kamer 4 mocht uitpakken,daarna een uur lang passionele seks met alles er op en er aan,kortom de "total package" In :t15119: positie,met uitzicht op die heerlijke billen en wiebelende borsten mijn sperma:sperm[1]: vreindjes de zo verdiende vrijheid gegeven:freu:
Er waren afwisselend 15-25 ijsberen,de dames hadden goed te doen.
Na opnieuw een rondje sauna,sigaartje en drankje,mijn pijlen gericht op Catalina en mij naast haar gezet op de sofa,beetje small talk,en een blik in dat mooie decolleté,zelfs met een lichte beroering, bracht de nu grote Husky in grote staat van paraatheid, dus gauw sleutel gehaald,en onze intrek genomen in kamer 8,anderhalf uur lang passie,TZ,BJ en geweldig orgasme werd ons deel,ter afsluiting nog een massage en met plezier mijn donatie overhandigd.
Hierna viel mijn blik op een chique mooie dame,lang,donker haar,elegant gekleed en een secretaresse brilletje,ze stelde zich voor als Saskia partner van de eigenaar en zij verleende in de avond wat hand en span diensten bij de receptie,bar en kantoor.
Met een aantal andere Nederlandse ijsberen geluisterd naar haar toekomstplannen ,o.a. aantal dames naar 15,en het eten en wat andere zaken fine tunen!
Aankomende week komen er ook weer nieuwe dames,ik heb wel de indruk dat ze een groot netwerk hebben om dit alles te bewerkstelligen.
Ik had een soort dejavu gevoel wat mij deed denken aan de goede jaren van VM en Fungarden,gezelligheid,aandacht,leuke dames,op gegeven moment werd er zelfs gedanst,met de theke vrouw in mijn armen
gaf ik ook nog een kleine demonstratie van mijn kunnen op dat gebied:)
Na nog wat fine tunen en meer dames kan het een fijne club worden in het grensgebied,ideaal voor ons Nederlanders,natuurlijk alles onder Corona voorbehoud.
Vandaag zo rond half drie vertrokken,om binnen 40 minuten tevreden de Veluwe en mijn huis te bereiken:wink2:

Opkikkertje
28 september 2020, 19:09
Afgelopen zaterdag inderdaad Club 22 bezocht. Zoals hierboven beschreven door Husky sluit ik me volledig aan bij zijn positieve ervaringen.
Ik vond het ook zeer gezellig met hem leuke gesprekjes te hebben.
De ontvangst was prima, het eten lekker evenals de drankjes etc. Het lekkerst waren natuurlijk de dames.
Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op Vanessa. Een zeer lieve meid met prachtige borsten, een heerlijke kont en een zeer lekker vrouwelijk geslachtsdeel.
Ik zal hier zeker vaker terugkeren.

Husky
30 september 2020, 09:26
Gisteren 12 dames,weinig ijsberen!

Mooiejoke
30 september 2020, 11:35
Ik ben hier gisteren geweest (dinsdag). Ik arriveerde rond half 12. Iknspotte op een gegeven moment 3 vrouwen en volgens mij wasner ook nog 1 op de kamer.

Aangezien ik van jonge slanke dames houdt ben ik na een uurtje weer opgestapt om naar AcaGold te gaan en een kamer daar met Evelyn te doen (hoezo slank.... vergeef me mannen).

In deze club is niet veel veranderd. Potentie zit er wel in. Maar er moet wel wat gebeuren aan type dames, temperatuur binnen (het tocht), wellnes, sfeer etc. Dit klinkt negatief en gisteren was het het voor mij ook niet. Maarrr..... ik steun ze graag met nog een paar keer entree betalen, want het zou toch prachtig zijn als er een superclub vlak over de grens zou zijn.

Husky
1 oktober 2020, 22:25
Vandaag donderdag Club 22 bezocht,dacht dat ik in een Harem terecht kwam,15 dames aanwezig,Hongaars,Duits,Bulgaars, Russisch en de rest Roemeens,ook Roemeense Daria ex Lekkerding en Mondial
weer op het oude nest terug gekeerd :freu:
Vrijdag en zaterdag zullen er minimaal 20 dames zijn:)
Morgen bericht,nu :sleep:

Husky
2 oktober 2020, 11:23
Donderdagmiddag om 13.00 uur reed ik de redelijk lege parkeerplaats van Club 22 op,dacht bij me zelf,waarschijnlijk weinig te doen,toch naar binnen,30 Euro betaald,ijsbeervel in ontvangst gekomen, gedoucht
om aansluitend de tempel der lusten te betreden,groot was mijn verbazing om 15 dames overval te zien zitten op de sofa`s !!
En met erbij waren er maar 3 ijsberen,die keuzestress hadden om uit zoveel dames te kunnen kiezen:) had het gevoel in een harem te zijn,vooral de Bulgaarse en Turkse dames waren jagertjes!
De Line up was zo ver ik weet als volgt: Roemeense Catalina,Laura/Bea,Beatrice rank en slank,Lavina dito,Anka evenals Lavina ex AG,Daria ex Lekker Ding en Mondial,uit Bulgarije Anna en Andrea,
Erica uit Hongarije,Victoria ex Olga AG uit Rusland,drie Turkse dames twee Duitse dames waar ik de namen niet van weet,totaal 15 DVP:freu:
Ben zelf drie keer in de sauna geweest met aufguss,in de buitenkeuken werd gegrild,heb mij de Putensteaks en Curryworsten goed laten smaken,en bier tot 19.00 incl. de entree.
Twee fijne kamers van een uur met eerst lachebekje Catalina ex VM,Gallardo en Lekkerding en later op de dag met Laura,beide dames hebben een stevige :t1562: en een Rubens figuurtje om in te bijten,
beide dames waren in een spannend zwart jurkje gekleed,een blik in hun fraaie decolletés deed het hart van Husky een sprongentje maken en niet alleen zijn hart,alles was Huskyproof,TZ,BJ etc. en twee heerlijke orgasmes waren mijn deel:)
voor aanstaande zaterdag wil ik eens stout zijn met de slanke Victoria,maar wie weet want vandaag en morgen zouden er volgens de manager van Club22 meer als 20 dames aanwezig zijn,vooral vanaf de vroege avond!
Dus zaterdag in de namiddag maar eens gaan kijken wat er nog voor nieuwe DVP zijn bijgekomen.
Het was een fijne relax dag met twee fijne :5ster:kamers,goede wellnes,er is een grote sauna waar je met meerdere personen Coronaproof kunt plaatsnemen,en het eten was goed met steaks en braadworsten!
Ik vertrok om 22.30 uur weer met een tevreden gevoel naar de altijd mooie maar nu regenachtige Veluwe,op dat moment waren er 8 ijsberen aan het rondsnuffelen:wink2:

pret
2 oktober 2020, 14:01
Die Victoria aka Olga spreekt behoorlijk goed Roemeens voor een Russische :biggrin:

Husky
2 oktober 2020, 15:34
Kijk Pret je denkt alles te weten,ik dacht hetzelfde omdat zij weliswaar met een accent ook met andere Roemeense dames sprak,maar zowel Laura als Daria vertelde mij dat ze een tijd een Roemeense vriend
had of heeft,maar wel degelijk een Russische is :amen[1]:

Eddy_V
2 oktober 2020, 18:07
En dan kan Moldavië ook nog in het spel zijn... opvallend veel dames daarvandaan met een Russisch paspoort maar met minstens 1 Roemeense ouder. Voor de bühne wordt de nationaliteit dan al snel Russisch. Soms incl juiste ID, soms met Roemeense of Moldavische papieren.

PS dit wist ik een half jaar geleden ook niet, maar één van de voordelen van de lockdown bestond uit het kennismaken met dames die je in de clubs niet zo snel tegenkomt.. bijv mijn nieuwe Russische verloofde ;)

jansenroy
2 oktober 2020, 18:38
En dan kan Moldavië ook nog in het spel zijn... opvallend veel dames daarvandaan met een Russisch paspoort maar met minstens 1 Roemeense ouder. Voor de bühne wordt de nationaliteit dan al snel Russisch. Soms incl juiste ID, soms met Roemeense of Moldavische papieren.

PS dit wist ik een half jaar geleden ook niet, maar één van de voordelen van de lockdown bestond uit het kennismaken met dames die je in de clubs niet zo snel tegenkomt.. bijv mijn nieuwe Russische verloofde ;)

Bedoel je nu te zeggen dat je nieuwe verloofde een Roemeense is uit Moldavië? :biggrin:

Eddy_V
2 oktober 2020, 19:37
Bedoel je nu te zeggen dat je nieuwe verloofde een Roemeense is uit Moldavië? :biggrin:
Ik ben zelf ook de draad kwijt maar haar Russisch is beter dan haar Roemeens... kweetutverder ook niet, maar lekker is ze wel !

Pigeon
2 oktober 2020, 19:39
Morgen hier maar is gaan kijken weer. Voorheen altijd bij de voorgaande clubs geweest, zou top zijn weer een clubje dicht bij. Kan ik weer met de fiets gaan

Pigeon
3 oktober 2020, 03:36
Toch gisteren (vrijdagavond) al club22 bezocht. Kon t niet laten tot zaterdag, tis ook alles bij mekaar misschien een kwartier rijden vanaf mij ort. Was niet erg druk maar uitstekend vermaakt. Personeel is idd echt allert en heel vriendelijk. Heb me prima.vermaakt op de kamers . Hier zit bv wel potentie in hoor, en leuke vlotte balie meid ook en die achter de bar top

robglover
3 oktober 2020, 15:05
Hallo Medeijsberen,

Wat moet ik me voorstellen bij deze Saunaclub 22? De één zegt er zijn doordeweeks 12 dames en de ander zegt 3 dames en nog één je op de kamer in het weekend! Van de dames afgebeeld op de site van Saunaclub 22 zitten wel 2 redelijke tussen, maar is nog lang niet het niveau van FKK Venus! De site van Saunaclub 22 ziet er wel net zo professioneel uit als dat van FKK Venus! Medeijsberen kan iemand me wat vertellen, wat ik kan verwachten in Saunaclub 22 qua dames?

Bij voorbaat Dank,
M.v.G. Robglover

pret
3 oktober 2020, 15:31
Medeijsberen kan iemand me wat vertellen, wat ik kan verwachten in Saunaclub 22 qua dames?

Bij voorbaat Dank,
M.v.G. Robglover

Verwacht er maar niet te veel van dan kan het alleen maar meevallen ;)

robglover
3 oktober 2020, 16:30
Verwacht er maar niet te veel van dan kan het alleen maar meevallen ;)

Ik verwacht er veel van, dan kan het alleen maar tegenvallen!

Dus ik hoop dat iemand nog met wat suggesties komt? Wat me nog wat motivatie kan geven om naar Emmerich te gaan! Maar als het niets is houd het op!

M.v.G. Robglover

pret
3 oktober 2020, 16:51
In dat geval kun je beter thuis blijven

uurtje
3 oktober 2020, 17:17
Ik vind de vraag van Rob nogal 'vragen naar de bekende weg' hetgeen volledig in lijn is met de lijn van het forum op dit moment. Na 13 jaar lid, voornamelijk lezend, zou je moeten weten dat de dag waarop, het tijdstip waarop en de perceptie van de ijsbeer bepalend zijn voor ene indruk. Dat is dus bij C22 niet anders dan andere tenten.

Aangezien de kracht hem in de herhaling blijkt te zitten ....bij deze mijn 5 cents.. C22, het voormalige LD (en andere illustere voorgangers) heeft in het reeds bestaande pand niet echt heel veel, mogelijk niets, veranderd. Was trouwens ook niet nodig.

Entree is 30 euro, verdere administratieve handelingen worden ook aan de balie voldaan en dan kun je beginnen. Afhankelijk van de dag en de tijd, en dat is vrijwel overal zozijn er wat meer of minder dames. Ik denk dat maandagochtend niet echt het moment van grote aantallen is. Dit moet toch eigenlijk wel bekend klinken denk ik zo.

Zoals de meeste clubs heeft ook deze club een website. In formele zin is het een externe site waar zelfstandige onderneemsters zichzelf presenteren. Vaak is zo een site niet up to date. Ook dit mag geen baanbrekend nieuws zijn.

De mooie kamers, ik hou niet van neukbunkers, de relaxte sfeer zorgen ervoor dat ik vrijwel altijd een goede tijd in de club heb. Er is eten en drinken. Advies is om niet alleen te gaan maar een medebeer mee te nemen.

Aangezien de dames vaak in de meerderheid zijn vraag ik me oprecht af of ze het gaan redden. IK hoop van wel omdat het fijn verblijven is in C22.

Kom maar op met de vragen...........

Dalton
3 oktober 2020, 18:33
We mogen niet meer van de duitsers naar duitsland door het prachtige virus op 2 provincies na.

Willem2
3 oktober 2020, 18:51
We mogen niet meer van de duitsers naar duitsland door het prachtige virus op 2 provincies na.

Dat probleem heeft uurtje niet.

mentholbear
4 oktober 2020, 00:31
Kom maar op met de vragen...........

Ik kan me herinneren dat de club eigenlijk 1 grote zaal is met een kino. Dus niet echt opgedeeld in zones. Wat ik me dan afvraag hoe het gesteld is met het geluidsniveau van de muziek? Ik bedoel, SC Venus vind ik top fasciliteiten hebben, maar de beperkte omvang en de herrie deden met er buiten de zomer maanden omheen rijden. Dan liever Aha G, Heaven 7 of By Night destijds. Allemaal met een aparte relax ruimte, waar de herrie wel mee viel.

schoolmeester
4 oktober 2020, 01:22
Zojuist thuis gekomen van een GEZELLIGE avond in club 22.
Leuke avond gehad en een goede kamer gemaakt met LAVINIA, ex ACA GOLD.
Was een gezellig uur met goede sex en een leuke babbel.
Tot volgende week, en Husky bedankt voor het leuke contact.
Ijsberen, bezoek deze nieuwe saunaclub eens, het is de moeite waard !

Groet, schoolmeester.

Husky
4 oktober 2020, 01:57
Pret is weer heerlijk negatief,dacht dat er uit Turkije toch af en toe wat vriendelijke mensen komen met een lach op hun gezicht,toch vergist,jammer!
ben ook net thuis,prima avond gehad en onderschrijf Schoolmeester zijn verslag.
Zal later vandaag een verslagje maken ter aanvulling van uurtje en ter informatie van robglover,nu :sleep:

schoolmeester
4 oktober 2020, 06:35
Aanvulling: er waren ongeveer 12 dames aanwezig, mooie line-up, en de sfeer was zeer gemoedelijk tussen de dames en de ijsberen.
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst !

Groet, schoolmeester.

pret
4 oktober 2020, 09:02
Pret is weer heerlijk negatief,dacht dat er uit Turkije toch af en toe wat vriendelijke mensen komen met een lach op hun gezicht,toch vergist,jammer!
ben ook net thuis,prima avond gehad en onderschrijf Schoolmeester zijn verslag.
Zal later vandaag een verslagje maken ter aanvulling van uurtje en ter informatie van robglover,nu :sleep:

Ijsberen die mij kennen weten dat ik een vriendelijke man ben en ja met een glimlach op zijn gezicht.

Nee hoor ben nooit negatief, geef alleen een realistische weergave hoe het ervoor staat momenteel.

Het probleem is dat jij ALTIJD positief schrijft, zelfs als tig ijsberen hebben gezegd dat het er niks is in een X club, wat ten koste gaat van jouw geloofwaardigheid . Dit heeft ook dan ten gevolge dat sommige ijsberen zoals robglover hun vraagtekens hebben wat betreft deze club.

Piet Plezier
4 oktober 2020, 09:42
Zojuist thuis gekomen van een GEZELLIGE avond in club 22.
Leuke avond gehad en een goede kamer gemaakt met LAVINIA, ex ACA GOLD.
Was een gezellig uur met goede sex en een leuke babbel.
Tot volgende week, en Husky bedankt voor het leuke contact.
Ijsberen, bezoek deze nieuwe saunaclub eens, het is de moeite waard !

Groet, schoolmeester.

een maat van mij is er gisterenavond geweest
Maar die is snel vertrokken naar Venus Hamminkeln
Oude vrouwe met dikke konte
En 2 vrouwtjes dat ging wel zei hij
Maar voor de rest bagger
En die 20 vrouwen waar Husky het over had die waren er ook niet

Dalton
4 oktober 2020, 10:54
PRET praat beter NEDERLANDS dan ik en ziet er niet uit als een TURK.
Deze man komt in vele clubs en loopt altijd te lachen en vooral te dansen want dat is zijn hobby.
Hij kent de meeste dames in de clubs en het zijn vooral hele leuke modellen die hij leert dansen wanneer hij de kamer met ze opgaat.
Het is een gezellige vent in de omgang en wat hij hier tikt op dit forum neem ik altijd voor de volledige waarheid aan.
Het zal weer eventjes duren voordat ik hem tegenkomt in ACAG waar hij een gewaardeerde gast is en altijd vriendelijk wordt ontvangen en de dames niet van zijn leuter kunnen afblijven hun handjes worden door zijn leuter aangetrokken het lijkt net een handjes magneet of komt het door dat hoedje wat op zijn eikel staat wie weet tot ziens maar weer MENEER PRET MET ZIJN EEUWIGE GLIMLACH.

PS: PIETPLEZIER heeft gelijk het is meer een bejaardenhuis voor overjarige hoeren met grote konten en tieten met soms een of 2 aardige leuke jonge dames erbij.
Je moet ook een beetje geluk hebben wanneer je binnenkomt en je niet de enige ijsbeer bent wat bij mij altijd het geval was maar alles kan veranderen en het is te hopen voor club 22 dat ze het goed aanpakken dan hoeven we niet meer zo ver te rijden.
Want VENUS is ook niet de plaats om te zijn alleen de wellness is goed en de rest klootte met 2 oo.

Husky
4 oktober 2020, 13:03
Gisteren en vannacht een leuke tijd gehad in Club 22,kwam om 16.30 uur binnen en er waren toen twee ijsberen,later in de loop van de avond waren dat er afwisselend 15-20 ijsberen,een aantal ijsberen kwamen niet door code rood en de angst daarvoor,zag ik o.a. in pm, hetzelfde geld voor een paar DVP.
Kwam meerdere ex VM ijsberen tegen zowel Duits als Nederlands die toch ondanks alle Corona berichtgeving op pad waren gegaan.
Er waren 15 dames,voor ieder wat wils,5 stevige Rubens type,5 slanke en 5 wat ik wil zeggen normaal formaat,de dames hadden goed te doen,naast Schoolmeester was ook Pigeon aanwezig,elkaar een 1,5 jaar niet gezien,was altijd een graag geziene en leuke gast in VM en Gallardo.
Ik vind dat voorgaande berichtgeving door uurtje en mijn persoontje al een redelijk beeld geven wat Club 22 te bieden heeft.
Sauna was heerlijk op temperatuur met 85 graden en heb er meerdere keren gebruik van gemaakt,eten was o k,met steak en braadworst gegrild op buitengrill,met salades.
Ambiance vind ik goed,hetzelfde idee als toentertijd in Fungarden,kamers zijn prima,absoluut geen afwerkhokken.
Voor mij en vele anderen een prima saunaclub op een prettige afstand.
Volgende week zaterdag,na een partijtje voetbal,zonder aanmoedigend publiek ben ik weer van partij:)
Ook nog twee keer heerlijk gekamerd,tussen het eten,drinken,communiceren en saunabezoek in.:freu:
Tegen twee uur nachts weer met een tevreden gevoel vertrokken naar de Veluwe:wink2:

schoolmeester
4 oktober 2020, 13:11
Husky, ik had 12 dames geteld, maar op dat moment waren er 3 op kamer, dus 15 dames klopt wel.
Bis nachsten mal.

Groet, schoolmeester.

Laatbloeier
4 oktober 2020, 16:48
Ik lees met genoegen dat deze club steeds meer dames weet aan te trekken. Uiteraard zullen de meningen altijd verdeeld zijn over het uiterlijk en de kwaliteiten van de dames. Wat voor mij telt is dat er keuze is; met een oplopend aantal naar zo'n 15 vrouwen is die keuze er kennelijk. Er zitten dan meestal altijd wel een paar prima dames bij. Een aantal recensies lijkt dat wel te bevestigen. De club is voor mij aangenaam dichtbij dus heel mooi dat de club steeds aantrekkelijker lijkt te worden. Helaas ga ik er zelf nog geen gebruik van maken omdat ik om verschillende redenen geen zin heb om mijn contactgegevens achter te laten. Ik wacht dus noodgedwongen totdat de registratieplicht is afgelopen. Dat zal, vrees ik, nog wel even duren aangezien de situatie in heel Europa en ook in Duitsland lijkt te verslechteren. Ik hoop dat de club de komende tijd goed weet te doorstaan. Ik juich alle bezoek van ijsberen, die geen problemen hebben met het achterlaten van hun contactgegevens, dan ook toe. Het vergroot de kans dat we vlakbij de grens een aantrekkelijke club hebben en houden.

Pigeon
4 oktober 2020, 17:07
Inderdaad, goed gezegt.

BP2
4 oktober 2020, 17:43
Ik lees met genoegen dat deze club steeds meer dames weet aan te trekken. Uiteraard zullen de meningen altijd verdeeld zijn over het uiterlijk en de kwaliteiten van de dames. Wat voor mij telt is dat er keuze is; met een oplopend aantal naar zo'n 15 vrouwen is die keuze er kennelijk. Er zitten dan meestal altijd wel een paar prima dames bij. Een aantal recensies lijkt dat wel te bevestigen. De club is voor mij aangenaam dichtbij dus heel mooi dat de club steeds aantrekkelijker lijkt te worden. Helaas ga ik er zelf nog geen gebruik van maken omdat ik om verschillende redenen geen zin heb om mijn contactgegevens achter te laten. Ik wacht dus noodgedwongen totdat de registratieplicht is afgelopen. Dat zal, vrees ik, nog wel even duren aangezien de situatie in heel Europa en ook in Duitsland lijkt te verslechteren. Ik hoop dat de club de komende tijd goed weet te doorstaan. Ik juich alle bezoek van ijsberen, die geen problemen hebben met het achterlaten van hun contactgegevens, dan ook toe. Het vergroot de kans dat we vlakbij de grens een aantrekkelijke club hebben en houden.

Deze club heeft een hele rollercoaster geschiedenis achter de rug, soms was het druk met dames maar meestal bleven ze niet lang hangen, het is allemaal kip en ei, zonder vrouwen geen mannen maar bij te weinig mannen zijn de kippetjes zo weer weg. Maar in potentie een hele leuke locatie en een mooie club. Lekker dichtbij Arnhem.

der lickmeister
4 oktober 2020, 18:02
Ik schat dat er vandaag tussen de 10 en 15 dames aanwezig waren, onder andere stella die een goede beurt heeft gehad van lm daarna pauze lm had zin in bier heute war es frei bier
Daarna de chivas regal opgezopen
En daarna nog even met Andrea gekamerd
Als afsluiter noch eben bier holen am tankstelle, in de eene hand het fietsstuur in de andere de bïttburger

Pigeon
4 oktober 2020, 18:07
Ideaal, binnenkort ook met goed weer met de elektrische fiets

der lickmeister
5 oktober 2020, 21:31
Vergeten te zeggen
Als ik het redden kan dan heb ik er niks op tegen om met de entree dame te kameren

Husky
5 oktober 2020, 22:25
Inderdaad Lickmeister,naast een aantal leuke dames afgelopen zaterdag,was deze dame wel de kers op de taart,maar...............................ze is de partner van de baas:heul::)

Jefrey
6 oktober 2020, 13:43
Zijn wij van de lage landen nog welkom nu het allemaal rood begint te kleuren? Zijn er geen controles aan de grens?

Chauffie
6 oktober 2020, 13:59
Zijn er geen controles aan de grens?

Zondag en maandag niks gezien vandaag blijf ik thuis

Pigeon
6 oktober 2020, 14:36
Er zijn geen controles, grensbewoners zijn welkom in NRW. Gisteren nog gewoon welkom bij 22.

schoolmeester
6 oktober 2020, 16:36
Ook geen controle gezien bij grenspost Elten afgelopen Zaterdag.

Groet, schoolmeester.

Jefrey
6 oktober 2020, 16:41
Niet echt een grensbewoner. Ik kom uit België maar vaak in Apeldoorn voor het werk. Dus wilde ik eens binnenspringen

uurtje
6 oktober 2020, 17:31
Kreis Kleve kan gewoon indien verblijf minder dan 24 uur is.

https://www.kreis-kleve.de/de/fachbereich5/coronavirus-information-fuer-einreisende-aus-risikogebieten/

de duisburg spesjalist
6 oktober 2020, 17:48
het zou wel handig zijn als we weeten onder welke kries welke sauna club valt :biggrin:

Piet Plezier
6 oktober 2020, 17:53
het zou wel handig zijn als we weeten onder welke kries welke sauna club valt :biggrin:

jij weet toch alles zo goed altijd :biggrin:

uurtje
6 oktober 2020, 18:52
het zou wel handig zijn als we weeten onder welke kries welke sauna club valt :biggrin:

het probleem van deze site... inmiddels een dumplaats voor volk dat niet eens meer in staat is om terug te lezen, google te hanteren of om de 4-5 overgebleven hersencellen nog op enige zinvolle manier in te zetten.....

Eddy_V
6 oktober 2020, 19:57
Niet echt een grensbewoner. Ik kom uit België maar vaak in Apeldoorn voor het werk. Dus wilde ik eens binnenspringen
Dan ben je dus niet welkom in Duitsland.
de club zal je misschien binnen laten omdat ze de contact gegevens niet mogen bekijken die je in zou moeten vullen bij binnenkomst.
bij controle zal je de pineut zijn als je in België woont.

maar vanavond, morgen of overmorgen kunnen de regels al weer anders zijn...
rare jongens die Goten (zijn het nou de West of de Oost-Goten in NRW, was voor Asterix ook al niet te volgen)

de denker
6 oktober 2020, 21:42
Bericht ontvangen van gezondheidsdienst Kreis kleve. Als je niet langer dan 24 verblijft kun je gewoon naar NRW. Wel per mail melden.

Liefje
6 oktober 2020, 22:30
Bericht ontvangen van gezondheidsdienst Kreis kleve. Als je niet langer dan 24 verblijft kun je gewoon naar NRW. Wel per mail melden.

Dat melden is alweer achterhaald. Niet meer nodig.

Liefje
6 oktober 2020, 22:37
ENSCHEDE/GRONAU - Nederlanders die voor een kort bezoekje over de grens gaan, hoeven zich niet meer te registreren of in het bezit te zijn van een gezondheidsverklaring,
Aldus een artikel in de Tubantia.
https://www.tubantia.nl/enschede/tanken-of-winkelen-in-duitsland-kan-nu-toch-zonder-rompslomp~aa392ab6/

mentholbear
6 oktober 2020, 22:56
Maar bij club nog steeds je NAW achterlaten volgens mij :bibber_2:

Willem2
7 oktober 2020, 00:18
Maar bij club nog steeds je NAW achterlaten volgens mij :bibber_2:

Dat is in iedere club.

De club heeft plaatselijk veel reclame getracht te maken en er zouden dit weekend ook weer 20dames zijn.

mentholbear
7 oktober 2020, 13:53
Dat is in iedere club.
.

DDWW, althans de Duitse clubs. Bij saunaclub villa weizigt in Nederland volstaat volgens mij nog steeds je voornaam en (prepaid) telefoonnummer. Bij saunaclub Sixsens dacht ik ook je (g-mail) e-mail. Maar geen NAW.

pret
7 oktober 2020, 13:57
DDWW, althans de Duitse clubs. Bij saunaclub villa weizigt in Nederland volstaat volgens mij nog steeds je voornaam en (prepaid) telefoonnummer. Bij saunaclub Sixsens dacht ik ook je (g-mail) e-mail. Maar geen NAW.

Je vergelijkt Duitse clubs met Nederlandse clubs, dat is net zoiets als appels met peren vergelijken.

mentholbear
7 oktober 2020, 14:23
Je vergelijkt Duitse clubs met Nederlandse clubs, dat is net zoiets als appels met peren vergelijken.

Mwoah, valt wel mee toch. Overal spreken ze Bulgaars en Roemeens :roll:

de denker
7 oktober 2020, 17:54
Dat melden is alweer achterhaald. Niet meer nodig.

Klopt, vandaag daar een mail over ontvangen: melden niet meer nodig. Dus allemaal naar Venus of Club22.

Nostredamus
7 oktober 2020, 18:35
Wat zijn de prijzen van de dames in club22 kan het nergens vinden.

pret
7 oktober 2020, 18:40
Mwoah, valt wel mee toch. Overal spreken ze Bulgaars en Roemeens :roll:

Nou met mij spreken ze anders gewoon Turks :teuflisch:

Piet Plezier
7 oktober 2020, 20:35
Wat zijn de prijzen van de dames in club22 kan het nergens vinden.

2 keer de helft

Husky
7 oktober 2020, 23:31
Nostredamus de prijzen van de dames zijn als volgt: 30 minuten 50 Euro 60 minuten 100 Euro entree 30 Euro tot 19.00 uur incl. bier:beerchug: frisdranken,koffie etc. de hele dag door incl. de entree,
Veel wandelplezier:)

mentholbear
8 oktober 2020, 00:32
Jammer voor de budget uurberen dat de 80p60 is verdwenen.

En nog toeslag voor de jacuzzi kamers? Bij LD kwam daar volgens mij nog 20 bovenop voor de dame. Niet voor de club wat ik elders meestal tegenkom.

robglover
8 oktober 2020, 05:35
Nostredamus de prijzen van de dames zijn als volgt: 30 minuten 50 Euro 60 minuten 100 Euro entree 30 Euro tot 19.00 uur incl. bier:beerchug: frisdranken,koffie etc. de hele dag door incl. de entree,
Veel wandelplezier:)

Deze kamerprijzen zijn dan neem ik aan, inclusief alle service die je in b.v. Goldentime Brüggen en Venus Hamminkeln ook hebt?

M.v.G. Robglover

Pigeon
8 oktober 2020, 11:21
Wou die jacuzzi kamer afgelopen weekend nemen, maar dat was nog niet mogelijk. Volgens mij vanwege die covid regels dat ik hoorde. Kan t ook verkeerd hebbenverstaan :betrunken:

Rino123
9 oktober 2020, 18:13
Ik heb gisteren een bezoek gebracht aan deze club: viel me echt niet tegen! Wat me positief opviel is dat ze erg vriendelijk zijn voor de gasten en dat alles zeer netjes schoon wordt gemaakt. Dus hygiene een plus, dat zie je helaas niet meer overal:biggrin: De club is vrij klein en er waren ongeveer 5 a 6 dames, niet de allermooisten maar voor ieder wat wils zou ik zo zeggen. De buitensauna was goed op termperatuur, het water van de jacuzzi daarentegen vrij koud:hammer: De kamers zijn heel netjes en vrij groot, ik heb Laura gekozen voor een kamergang en dat was prima:freu:Dus ik ga deze tent zeker nog eens bezoeken, het is voor mij niet al te ver en de moeite waard.

de denker
9 oktober 2020, 22:26
Vanavond voor het eerst naar club22 geweest en ik moet zeggen, het viel me niet tegen. Althans de sex. Die was geweldig. De sfeer in de club is matig. Wel 12-14 meiden, en er zit veel lekkers tussen, maar slechts drie/vier mannen en dat zorgt dat de meiden wat verveeld voor zich uit zitten te kijken. Dat is jammer, want het pand is zeker sfeervol. Er is overigens niets veranderd ten opzichte van Lekkerding. Zelfs de douchekraanknop was nog stuk, zoal drie jaar terug.
Maar goed, ik had heerlijke sex. Geweldige tijd gehad met een oude bekende, Catalina, hoewel oud, ze is nog maar 22 maar ik heb haar lang niet gezien. Geweldig genoten van haar heerlijke volle lichaam met heerlijke tieten en een sappig kutje. Wat een BJ heeft zij. Top. Ook een lekker halfuurtje gehad met Laura. Altijd top.
Lavina of Lavinia was een verrassing. Wat een heerlijke meid is dat. Lekker strak lijf, heerlijke BJ en goed met een stevige neukpartij.
Kortom, ik heb genoten en kom snel terug. Maar het mag er wel wat drukker worden met mannen. Die meiden verdienen het.
Catalina was voor mij het ultime genot. Ze is wat voller en dat kan mannen ervan weerhouden, maar man o man, wat is die meid lekker.

Pigeon
10 oktober 2020, 06:37
Ook gisteren weer aanwezig. Goede sfeer in de club. Laatste kamer met beatrice super boh boh

Husky
10 oktober 2020, 11:29
Tot vanavond kunstschilder Pigeon, die zijn schildersezel en kwast regelmatig inzet om een kunststuk te creëren:)

Big30
10 oktober 2020, 21:36
Geleuter weggehaald. Stammenstrijd tussen Club X versus Club Y fans vecht je maar ergens anders uit.

schoolmeester
11 oktober 2020, 05:21
Gisteren met een gewonnen tombolavrijkaart naar deze mooie saunaclub getogen.
Aankomst: 13.00 uur.
Na de douche-en omkleedrituelen de barruimte ingestapt.
Er was zo vroeg op de dag al een mooie line-up aanwezig.
In de loop van de dag 2 kamers gemaakt met achtereenvolgens Catalina(22 jaar) en Anna(24 jaar).
Beide kamers waren goed, waarbij die van Catalina er met kop en schouders boven uit stak.
Het werd gezellig druk met ijsberen in de loop van de dag, en de volgende forumleden ontmoet/gesproken: HELAHOLLA, HUSKY, LESJEUX, UURTJE en OPKIKKERTJE.
Het was zeer gezellig en gemoedelijk tussen de ijsberen en de dames.
Personeel was ook vriendelijk en correct.
Kortom: deze nieuwe saunaclub word een geduchte concurrent voor enkele andere saunaclubs in de regio.
Toen ik rond 12 uur snachts bij de saunaclub wegreed stond de parkeerplaats vol, een goed teken.
YBF, nog vriendelijk bedankt voor de vrijkaart.
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst !
Forumlid JOHAN35 was er ook nog, sorry, was je bijna vergeten.
Groet, schoolmeester.

uurtje
11 oktober 2020, 07:55
kan mij eigenlijk alleen maar bij de woorden van schoolmeester aansluiten. ik kwam iets later aan, zag een mooie line-up (ik gok op minimaal 10-12 dames maar wellicht ook veel meer) en eer ik naar binnen ging ook een redelijk gevulde parkeerplaats.
Voor de inwendige mens was wederom gezorgd. BBQ viel mede door het weer uit maar er was eten en later op de avond kwam er nog een pizza langs.
Had het idee dat het later op de avond wat drukker was dan de afgelopen weken. Het is d edames gegund want veeemd genoeg schijnt het tijdens de afgelopen doordeweekse dagen niet al te best geweest te zijn.
Husky in de kleedkamer tegengekomen waarbij een Duitse ijsbeer nog een leuk nieuwtje had (cliffhanger....). Schoolmeester die ik verder niet kende een split second in de bar gesproken. Was ff met iemand anders op dat moment in gesprek en zal het moment met Schoolmeester op een later moment voortzetten.
Wordt vervolgd denk ik.. :)

Lesyeux
11 oktober 2020, 09:08
Anderhalve week eerder was ik stiekum op een doordeweekse woensdag al een keer langs geweest in deze club, ’s avonds laat, op de terugweg van Venus in Hamminkeln (massage door Tuk!). Het was toen erg rustig, heb kort Laura na lang weerzien uit VM en Gallardo-tijd de hand geschud, en vervolgens tot sluitingstijd de kino benut met Tsjechische Sara. Geen doorsnee SC-dame, met de nodige intellectuele en zelfs spirituele bagage. Ik was dan ook niet verbaasd dat ze al weer vertrokken was.
Dat bliksembezoekje was wel de trigger om niet al te lang te wachten met een vervolgbezoek, bij voorkeur op een vrijdag of zaterdag, waarvan in de recensies gezegd werd dat er dan wat meer dames aanwezig zijn. Het werd de tiende van de tiende, en ik heb een stuk of elf dames geteld.
Om de kans op aanspraak wat te vergroten collega Johan35 verleid tot een “Erstbesuch” aan deze locatie, en vooraf via pm de basis gelegd voor een ontmoeting met Husky, hetgeen weer leidde tot een verdere kennsimaking met de Schoolmeester en HelaHolla. Leuk om weer een paar gezichten bij bekende nicknames te hebben, en dan blijk ik er nog een paar gemist te hebben ook, lees ik hierboven! En zo ontstond er een onverwachtse gezellige samenscholing van meer dan vier personen, waar we in eigen land en in eigen huis toch fors mee in overtreding zouden zijn geweest. Goed dus dat we over de grens in een cluppie zaten.
Eind van de middag was het rustig. Voor een enkele dame aanleiding om mij bij een saunagang al onzedelijk te betasten, hopend mij daarmee naar een kamer te verleiden, helaas voor haar… Ik had het voornemen om deze keer met Laura iets meer te doen dan alleen de hand te schudden… en het is niet bij het ophalen van herinneringen gebleven. In publieke ruimte kan ze professioneel afstand houden, op kamer is ze een intimitietskanjer, we hebben heerlijk van elkaar genoten. Uiteindelijk op de valreep ook nog kort op kamer geweest met Roemeense Lavinia. Ik had haar wel zien zitten op haar bank, maar weinig zien rondlopen, zodat ik op kamer eigenlijk pas ontdekte wat voor een mooi vrouwenlijf er in haar zwarte lingeriesetje verpakt zat. Vraagt zeker om een wat uitgebreidere kenismaking bij een volgend bezoek aan de club. Want dat gaat zeker komen. Ik proefde een sfeer die de herinnering aan Villa Marisol en Gallardo levendig bij mij naar boven bracht. Er tekent zich een mooi perspectief af van een lekkere relaxplek op minder dan een uur rijden!
Dan nog de Corona maatregelen. Welnu, NAW-gegevens invullen bij binnenkomst, er hangen bordjes “Maskenpflicht” en zolang ik er was bood de gehele accommodatie voldoende ruimte voor een ongedwongen social distancing. Oh ja…. en zelfs de muziek klonk als 1,5 meter sessies… kortom: Corona-technisch alles prettig op orde.

de denker
11 oktober 2020, 12:00
Roemeense Lavinia. Ik had haar wel zien zitten op haar bank, maar weinig zien rondlopen, zodat ik op kamer eigenlijk pas ontdekte wat voor een mooi vrouwenlijf er in haar zwarte lingeriesetje verpakt zat. Vraagt zeker om een wat uitgebreidere kenismaking bij een volgend bezoek aan de club. Want dat gaat zeker komen.
ik heb nu twee keer met Lavinia gekamerd. Één keer solo en één keer in een heerlijk trio met de lekkere Catalina. Deze Lavinia heeft een goddelijk lijf. Alles zeer strak: billen, tieten en kut. Ze pijpt fantastisch en neuken in dat goddelijk strakke kutje is een feest. Wat een kanjer. Ze wist mijn lid mondeling in opperste staat te brengen en bracht me een spetterend orgasme. In haar lingerie loopt ze door de club, maar ze zit inderdaad langdurig. Maar ook dan is haar lichaam een genot om naar te kijken. Minpuntje is het tongen, dat niet echt vol is, maar slechts een spel van tongpuntjes is. Mijn tong in haar grotje gaf wel een palet van geile smaken, dat alleen al was de moeite meer dan waard. Club 22 heeft echt potentie om weer het oude VM gevoel terug te krijgen.

schoolmeester
11 oktober 2020, 12:43
Deze LAVINIA heeft inderdaad een mooi slank lijf gezegend met een bcup.
Bovendien erg aardig en altijd in voor een dolletje.

Groet, schoolmeester.

HellaHolla
11 oktober 2020, 15:01
Mijn naam is hierboven al een aantal keer genoemd dus ontkom ik er niet aan ook mijn ervaring met Club 22 op te schrijven hier. Een enigszins onverwacht bezoekje gisteravond aan deze recentelijk geopende saunaclub die in een aantal vorige levens de namen Fungarden en Lekker Ding mocht dragen.

Afgelopen weken hield ik het nieuws rondom mijn favoriete clubs nauwlettend in de gaten maar onderaan de streep was het overal wel wat en vond ik het niet de moeite waard om af te reizen. Beperkt aanbod en grote vraag waren de hoofdreden om nog even af te wachten alsmede de steeds veranderende regels in zowel Nederland als Duitsland. Ik ben misschien een van de weinige ijsberen die op dat gebied zo goed als mogelijk in de pas wil blijven lopen. Als ik dat namelijk niet doe is de andere kant van de medaille iets kostbaarder (lees: werk foetsie). Maar je kunt ook doorslaan en ik las een tijdje een uitspraak van Willem2 hier in de trant van: blijf gezond, wees voorzichtig maar vergeet niet te genieten. En eigenlijk had die beste man wel een punt. Ik ben gezond en voorzichtig, dus laat ik dan maar eens genieten! Als extraverte alleenstaande is hele dagen thuiswerken en het inperken van sociale aangelegenheden niet altijd even leuk.

Gisteravond de vierwieler dus weer eens over de grens gestuurd en afslag 3 op de A3 genomen richting Emmerich. Binnen een klein half uur stond ik van mijn eigen voordeur bij Club 22 voor de deur. Op de parking herkende ik de bolide van Husky al en ik parkeerde die van mij er mooi naast. Even aanbellen en ik werd vlotjes binnen gelaten. Theke was vriendelijk en verzocht me mijn NAW-gegevens in te vullen. Zo gezegd, zo gedaan en na 30 euro entree te hebben afgetikt kreeg ik mijn ijsberenset bestaande uit badjas, handdoek en sleutel overhandigd. Mooi detail: locker 69 was voor ondergetekende vandaag. Het moest wel een goede avond worden!

In de kleedkamer kwam ik direct Husky en schoolmeester tegen. Al snel werd het gezelschap in de bar uitgebreid met nog veel meer ijsberen van Nederlandse afkomst die allemaal bekend zijn met dit forum. Met een biertje in de hand (gratis tot 19:00) werd er flink bijgepraat over de afgelopen tijd. Club is ruimtelijk opgezet waardoor social distancing geen probleem is. Roken moest buiten en was wat aan de frisse kant gisteren. Het kwam aan het begin van de avond met bakken uit de lucht in Emmerich. Maar in de zomer kun je denk ik prima zitten in de tuin. Personeel vond ik zelf erg vriendelijk en behulpzaam. Stuk voor stuk prima mensen die er wat van willen maken in de club. Eten was ook voorzien in de vorm van een snelle hap. Gefrituurde kip, gegrilde kip, patat en wat salades. De BBQ kon niet aan vanwege het slechte weer.

De dames dan. Er waren er denk ik tussen de 10 en 15 gisteravond. Gezonde mix van super slank en wat steviger. Voor iedereen was er wel iets te vinden. Nationaliteit uiteraard overwegend Roemeens. Voor mij waren er een aantal bekende gezichten in de vorm van Laura en Anka. Ergens in de bar werd ik op een gegeven moment staande gehouden door een dame die er niet verkeerd uitzag naar mijn smaak. Dus even zitten en wat babbelen. Al snel kwam er een andere dame bij zitten om een trio aan te smeren. Dit beleefd afgewimpeld. Uiteindelijk wel voor de eerste dame gekozen om van mijn Club 22-maagdelijkheid af te komen. Haar naam was Stella, 32 jaar oud naar eigen zeggen uit Turkije maar ze praatte prima Roemeens met de rest van de club. Het zal allemaal wel. Eenmaal op de kamer bleek ik een klein inschattingsfoutje te hebben gemaakt door op de automatische piloot haar om een sleutel te sturen. Misschien had ik vooraf even moeten vragen wat ze van plan was om te doen op de kamer. Voor tongzoenen, beffen en nog wat andere basiszaken moest maar liefst 100 euro extra worden afgetikt bij Madam. Amahoela troela, nee dankjewel. Na deze afwijzing zakte de prijs direct naar 50 euro maar ook hiermee ging ik uiteraard niet akkoord en was mijn lust ook tot een nulpunt gezakt. Uiteindelijk werd ze toch voor reden vatbaar en gingen we maar verder voor het gangbare tarief van 50 voor 30. Ze was daarna wel aardig maar het voelde allemaal heel plichtmatig en continu dat gemekker over geld is echt een showstopper. HHG 0%.

Vervolgens mij weer bij de club gevoegd in de bar en besloten om voor de tweede ronde een zekerheidje te kopen bij Laura of Anka. Beiden waren op dat moment bezet. De tijd vloog echter voorbij door het vele kletsen met de andere ijsberen. Het was erg gezellig mannen! Mijn oog viel tussendoor nog op een ander leuk vrouwtje die ik tijdens het roken had gesproken. Artiestennaam Adelina, lichtblonde Roemeense met een leuke bos hout voor de deur. Mij maar eens op een bankje bij haar genesteld. Toen het op de details aankwam zakte ook hier mijn broek zowat af. Geen tongzoenen want corona schatz, beffen 30 euro extra. De groeten en tot later Adelina… ze beweerde overigens dat ze normaliter als escort in Nederland werkt. Een korte check vandaag leverde inderdaad snel resultaat: https://www.kinky.nl/vrouwen/escort/arnhem/4578709-adelina

Gedurende de avond nog een paar andere dames gesproken die kwamen buurten. De ene iets meer mijn smaak dan de ander maar allemaal behoorlijk gehaast en gestrest. Zo snel mogelijk naar de kamer blabla. Het viel ook op dat dit de dames waren die het grootste deel van de avond werkeloos in de bar rondhingen. De rest was allemaal op kamer want het werd nog redelijk druk later in de avond. Dus toen besloot ik maar iets te gaan doen wat ik heel goed kan: geduldig mijn beurt afwachten. Pun intended. Laura verscheen na een tijd weer in de bar en ik liep er maar direct achteraan naar buiten. Even gekletst met haar en ook nog even binnen samen wat gedronken voor we ten strijde trokken op de kamer. Zo kan het dus ook. Een uur ouderwets genieten met deze topper was het resultaat. Blij haar te kennen!

Zo belande ik weer helemaal voldaan in de bar waar ik nog een hele tijd heb zitten kletsen met een andere ijsbeer die veel wist te vertellen over de saunaclubs in Kreis Kleve en Wesel uit het verleden. Volgens mij gingen we wel 15 jaar terug in de tijd op een gegeven moment. Mooie verhalen! Rond 2:15 kwam Husky nog van de kamer af en besloten we allebei dat het welletjes was. Omgekleed en weer moe maar voldaan in de auto gestapt. Inclusief tankbeurt onderweg lag ik om 3:00 alweer lekker gestrekt in bed. Club 22 heeft alle potentieel om eindelijk weer eens een succesverhaal te worden in Emmerich. Golden Day even verderop is inmiddels definitief gesloten en kopje onder. De locatie is echt om de hoek voor mensen van de Veluwe, uit de Achterhoek of oet Twente.

Hopelijk blijven de klanten komen en de dames de tent een beetje trouw. 30 euro entree is een zeer redelijke prijs voor wat je krijgt. Management ziet er op het eerste oog goed uit. Men geeft de indruk er echt iets van te willen maken. Die upsell praktijken van de dames verdwijnen wel als sneeuw voor de zon als de ijsberen er niet in mee gaan. Daar maak ik mij niet druk over. Kwestie van een paar keer langs gaan en je weet precies aan wie je wat hebt in een club. Dat is een van de weinige dingen waar Corona nooit controle over zal krijgen!

En nu maar hopen dat een volgend bezoekje niet weer maanden op zich zal laten wachten vanwege een nieuwe sluiting…..

:wink2:

SAS
11 oktober 2020, 17:33
9 oktober aankomst rond 14.30 of 14.50 uur.
Ontvangst prima snel en vriendelijk.
alles is super schoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Handdoeken wit en badjassen ook en zonder gaten.


Moest even zoeken en vond 1 beer die ging douchen en naar huis.



Aantal dames was toen 12 en dat is veel voor een nieuwe club!!!
Verschillende dames waren bekend voor mij uit andere clubs.

Eten was echt onder de maat. kip kluifjes en patat en 3 salades uit de pot. veel mayo en kethup.
BBQ was niet aan en dat viel tegen erg jammer staat vermeld dat er vrijdag de BBQ aan is. en het was koud maar droog.

dames: mooie van alles wat van dun tot dik en van klein tot groot met en zonder siliconen.
Twee keer naar de kamer. Laura en een nieuwe zeer slanke dame. beide meer dan prima.
1 kamer 1 uur en tweede kamer 90 minuten.

de club is echt super schoon.


in de loop van de avond kwamen er nog een paar beren binnen maar druk was het helaas niet.
denk dat er tijden de tijd dat ik aanwezig was max 5 beren heb gezien.
maar ik denk dat deze club zeker op de goed weg is en nog iets extra aandacht besteed aan het ten dan komt het vast goed.
rond 21.00 uur ben ik weer terug naar huis gereden.

schoolmeester
11 oktober 2020, 18:31
Het enige wat nog ontbreekt bij deze goede/mooie saunaclub is een goede masseuse !

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
11 oktober 2020, 20:00
Het enige wat nog ontbreekt bij deze goede/mooie saunaclub is een goede masseuse !

En een zwembad :biggrin:

Boybensdorp
11 oktober 2020, 20:10
Vandaag zondag 11 oktober deze SC voor het eerst (op dit adres) bezocht. Tussen 12.30 en 17.00 waren er 4 beren, en 6-7 dames. Gemoedelijke sfeer. Mix van superslank tot "pummelig " (Duits > gezet/richting dik). Ook al waren er weinig beren, de dames hadden weinig omzet maar bleven toch vriendelijk. Nathalia achter de bar ook zeer vriendelijke dame.
1e kamer was met Stella, (zie reactie op andermans ervaring), en dacht nou straks moet ik toch wel een leuke kamergang maken om het positieve geval wat ik had bij binnenkomst, lunch en 1e sauna en te kunnen bestendigen. En toen was er Andrea, super slank , en kleine vrolijke meid , van Bulgaars + Turkse afkomst. Wat een lieverdje GFE+. Krullend opgestoken (ge-)blond (deerd) haar.
Ik vind het een leuke club, ik ga er zeker meer komen !
Na 17.00 kwamen er nog een 4-tal beren bij, geen verdere telling want ik ben na het eenvoudige doch lekkere diner huiswaarts gegaan.

Piet Plezier
12 oktober 2020, 05:20
Het enige wat nog ontbreekt bij deze goede/mooie saunaclub is een goede masseuse !

Groet, schoolmeester.

en s'avonds gratis bier.

Mooiejoke
12 oktober 2020, 08:28
En een whirlpool binnen.

Mooiejoke
12 oktober 2020, 08:29
En goede beeld- en geluidskwaliteit in de kino ��.

phoenix
12 oktober 2020, 10:08
nou dat bier bios en wirepool kan me gestolen worden, liever 20 geile ervaren luders extra met een paar aan de danspaal....Lorena was de beste vroeger in fun Garden...

Husky
12 oktober 2020, 13:58
Had zondag weinig tijd,vandaar mijn wat verlate bericht van afgelopen zaterdag.
Kwam na een potje stevig voetbal om 18.00 uur gelijktijdig met HellaHolla aan bij Club 22,spulletjes in ontvangst genomen voor 30 Euro,lijstje ingevuld met naam en telefoonnummer en het bargedeelte betreden waar ik al een aantal bekende gezichten zag van o.a. Johan 35,Schoolmeester en mister W, leest wel alles maar schrijft niet,en zal wel lachen als hij toch hier gememoreerd word.
Ook een gezicht die mij wel bekend voorkwam kon ik nu verbinden met de naam Lesyeux,samen wat biertjes of andere drankjes gedronken en een hapje gegeten,deze keer niet van de grill,maar vanuit de
keuken frietjes,kipnuggets en salade,was o k,maar een steak en braadworst van de grill beviel me wat beter!
Daarna volgde een saunabezoek,sauna met aufguss beviel prima bij 85 graden,later nog twee maal herhaald,buiten afgekoeld en een sigaartje gerookt en samen met HellaHolla met wat dames gesproken.
De volgende dames zo ver mij van naam bekend waren aanwezig: uit Roemenië Laura,Catalina,Anka,Lavina,Carmen,Beatrice en twee voor mij onbekend slanke jonge meisjes,uit Bulgarije slanke Anni en wat steviger Andrea,zeggen dat ze zusjes zijn,voor wat het waard is:) en nog twee Turkse dames namen niet meer op de harde schijf!
Later op de avond kwamen er nog meer bekende schrijvende ijsberen binnen,o.a. Denker,Pigeon,Robieb,Opkikkertje en Uurtje mij goed bekend van o.a. VM,AG,GD en Gallardo dit te samen met de aanwezige andere gasten maakte dat het een gezellige avond werd,afwisselend tussen de 15-20 ijsberen,met nog een paar na 2.00 uur.
Tussen de drankjes,sauna`s en sigaartjes in twee fantastische sessies met allereerst lachebekje Catalina,een grote 22 jarige dame met Rubens vormen die mij 1,5 uur bezig heeft gehouden met goede seks,TZ,BJ kortom de "total Package" uiteindelijk in :t15119: de kroon op onze gezamelijke inspanning gezet:freu:
Veel gesproken met mijn mede ijsberen over het toekomstperspectief van onze geliefde saunaclubs in Coronatijd en andere zaken,de toekomst zal het leren,maar velen onder ons zijn bevreesd op mogelijkerwijze strengere maatregelen in zijn algemeen en in het bijzonder sekswerk en clubs!
Op gegeven moment gingen de Turkse en Bulgaarse dames en de Roemeense Catalina dansen op opzwepende Oost-Europese muziek wat uit speakers kwam:dance00[1]: een grote ijsbeer met ontbloot bovenlichaam was zo onder de indruk van Catalina`s moves,dat hij aansluitend direct de kamer op ging.
Laura was regelmatig bezet maar om rond middernacht zochten we elkaar op, om na een drankje en een rokertje een uur te genieten van elkaars vaardigheden in het seksspel,wij kennen elkaar al heel lang,
zowel voor haar Laura, als voor mij was Fungarden onze eerste ervaring in een saunaclub,zo memories worden weer opgerakeld:)
Na een geweldig uur met een fijne ontlading was het tijd om te gaan,het was inmiddels ruim 2.00 uur `nachts,samen met HellaHolla de dagsluiting uitgevoerd,en met onze snelle bolides de duisternis ingegaan.
Voor mij weer een fijne relax dag,leuke ijsberen ontmoet,twee lange sessies met Catalina en Laura :5ster: en 100% Husky proof:freu:
Binnen 40 minuten kon ik tevreden weer mijn bed opzoeken op de mooie Veluwe:wink2:

mentholbear
12 oktober 2020, 16:17
Het enige wat nog ontbreekt bij deze goede/mooie saunaclub is een goede masseuse !


Ze hadden ten tijde van LD ook n massage kamer. Was een donkere nederlands sprekende dvp die ook massages verzorgde.

Boybensdorp
12 oktober 2020, 16:28
Sorry Husky, maar de "zusjes Andrea en Anni" haal je door elkaar. Duidelijk dat deze dames elkaar mogen ze hokken steeds bij elkaar. Ik ben met de zeer slanke Andrea op de kamer geweest, en Anni, is de "gezette" andere helft van dit lieftallige 2-tal. Gr BB

Johan35
12 oktober 2020, 20:39
Eerste keer club
Afgelopen zaterdag op 10.10.2020 maakte ik ook deel uit van de Nederlandse ijsberen brigade die Club 22 bevolkte.
Het was mijn kennismaking met de club.
Zowel in deze uitvoering van Club 22, als in alle vorige, ben ik nooit in deze club geweest.
Ik had mede-ijsbeer Lesyeux als gids, en als partner-in-crime.
Leuk om deze dag verschillende andere ijsberen te ontmoeten: Husky die mij nog kende van een verjaardag een paar jaar terug, daarnaast Schoolmeester, Hela Holla en Mister W. leren kennen.
Lekker met elkaar als ijsberen praten is ook een belangrijk onderdeel van een leuke clubdag. Samen kletsen, eten, saunaatje, buiten zitten (tot de kou ons naar binnen joeg).

De club
De club is niet groot. Vooraan is de kleedruimte, niet echt heel groot maar goede lockers. Een kleine douche er tegenover. Daar weer naast ga je naar de enige toiletten. Alles was wel schoon.
Bar-zitgedeelte is mooi bruin donker, ook qua sfeer. Achterin is de langwerpige smalle eethoek, naast de kleine etenstheke.
Rond etenstijd een bord leeg gegeten.
Bier is gratis pils, tot 19 uur. Daarna moet je betalen. Koffie en thee, limo met plastic bekers uit de zelf tap automaat.
0,0 bier moet je betalen. Jammer voor mij, dan maar een dagje koffie, thee en limo.
De kino was buiten bedrijf. Het buitengedeelte is klein maar mooi aangelegd, en er is een zitje. Het bubbelbad was buiten werking.
Verder is er nog de sauna, deze was goed en warm. Een gratis dame was mij daar niet gegund -,)

Laura 2 x
Ik had al gelezen hier op het forum, en Lesyeux bevestigde het, dat zij goed zou zijn.
Tot twee keer toe heb ik zaterdag de proef op de som genomen, het werden inderdaad twee goede kamers.
Laura levert goeie service: de seks is gewoon erg goed, en je hebt een geanimeerd gesprek met Laura.
Beide keren kwam ik tevreden van de bovenverdieping af. :):) Hier kom je voor.
Rond 22.15 u zijn we vertrokken, de grens weer over gewipt. Een relaxed dagje.

Conclusie
De club is klein. Je bent gauw rond gelopen.
Ze is van het goedkopere segment wel een goede, wat ik zaterdag zo heb meegemaakt.
Er zijn grotere clubs, waar ook meer te doen valt, waar het gebodene van de club zeker luxer is. Daar betaal je dan ook meer toegang voor.
Hier heb je voor de relatief lage toegang in vergelijking minder geboden. Al zeg ik er duidelijk bij dat wat ik gezien heb de club er schoon uitzag.
Op de kino en het buiten werking zijnde bubbelbad na was wat ik gezien heb op orde.
Het eten was eenvoudig maar op orde. Drank idem.
Belangrijkste: de LU. Geen hele mooie dames. Staat tegenover dat er een stel goede dames tussen zitten, ik heb er zelf een ervaren, die je dag goed maken.
De clubdag is hier leuk als je met een heel stel bent. Dat waren wij nu.

Of ik weer kom? Als ik naar een luxere club wil, dan vind ik het hier niet.
Maar voor een goedkoper segment club is deze zeker geslaagd.
Gezien de ligging is het voor de verderop in Nederland wonende ijsberen een mooie club mogelijkheid.
Het zou goed zijn als de club slaagt.
Ik duik hier nog wel een keer op.

Johan

mentholbear
12 oktober 2020, 21:55
Een kleine douche er tegenover. Daar weer naast ga je naar de enige toiletten.

Ten tijde van Lekker ding zat er op de 1e verdieping nabij de trap ook nog een toilet. Handig voor tijdens het pannenkoeken, zodat je voor een plasje niet helemaal naar beneden hoeft. Vermoed dat ie er nog wel zal zijn?

Husky
12 oktober 2020, 22:33
Was met Catalina anderhalf uur op de kamer en in de pauze na het eerste schot even het toilet opgezocht boven bij de trap,om mij daarmee beter met een lege blaas te prepareren voor het tweede schot,
dus je heb gelijk mentholbear:applaus:
Overigens is de douche niet zo klein met vijf royal uitgevoerde stortdouches:)

de denker
13 oktober 2020, 07:21
Was met Catalina anderhalf uur op de kamer Heerlijke meid toch, om lekker lang van te kunnen genieten. Geil, maar ook dat lekkere jeugdige lachen, tikje verlegen, maar oh zo ondeugend.

Pigeon
13 oktober 2020, 20:47
Ja klopt die was.later ook in gallardo. (Die de massages gaf in lekkerding toen de tijd) Goede.massages hoor waren dat

Husky
13 oktober 2020, 21:09
Omtrent die massage dame kan ik jullie uit de droom helpen,want het was de struise Surinaamse Diana,ze schijnt nu in de zorg te werken.
De massages liepen wel eens uit de hand,kan mij herinneren dat er tijdens een van haar massages, mijn derde beentje begon te groeien,:blow: op de massagetafel en aansluitend op het bed het karwei afgemaakt
Diana was een hete bliksem,die goed kon masseren:)

Good boy
14 oktober 2020, 12:22
Ook ik ben een keer geweest door de weeks en ik was alleen in de club met 6 vrouwen hahahaaha, er waren drie irritante Bulgaarse vrouwen die gelijk op mij afkwamen, dat vond ik niet zo leuk, ik heb ze allemaal genegeerd. Wel een aardige Theke , eten was ook niet super maar niet slecht. een hele goede sessie gehad met Laura en Catalina wauuuuw. Voor hun zal ik zeker de club blijven bezoeken club heeft wel potentie.

Boybensdorp
14 oktober 2020, 20:15
KREIS KLEVE > https://www.kreis-kleve.de/de/fachbereich5/coronavirus-information-fuer-einreisende-aus-risikogebieten/Coronavirus - Informationen für Einreisende aus Risikogebieten
Sie reisen nach Deutschland ein und waren weniger als 24 Stunden in einem Risikogebiet oder verbringen weniger als 24 Stunden im Bundesgebiet?
Wenn Sie sich z.B. zum Einkaufen, zum Tanken, als Schüler, Studierender oder aus beruflichen Gründen für weniger als 24 Stunden im Risikogebiet aufgehalten haben, oder für weniger als 24 Stunden aus einem Risikogebiet nach Deutschland einreisen, müssen Sie nicht in Quarantäne und müssen sich nicht testen lassen.
Seit dem 07.10.2020 müssen Sie sich bei diesen Kurzaufenthalten nicht mehr beim Gesundheitsamt melden.

Goed nieuws dus van de site :). Wij als NLér uit een risicogebied, mogen dus voor 24 Uur naar Kreis Kleve gaan waar ook Emmerich onder valt.

Aftanken inde Saunaclub zal dan ook wel mogen :wink2:

Pigeon
14 oktober 2020, 20:48
Omtrent die massage dame kan ik jullie uit de droom helpen,want het was de struise Surinaamse Diana,ze schijnt nu in de zorg te werken.
De massages liepen wel eens uit de hand,kan mij herinneren dat er tijdens een van haar massages, mijn derde beentje begon te groeien,:blow: op de massagetafel en aansluitend op het bed het karwei afgemaakt
Diana was een hete bliksem,die goed kon masseren:)

Inderdaad zo heette ze . Haha

Jefrey
16 oktober 2020, 08:59
Na mijn allereerste saunaclub ervaring in Venus had ik zin in meer. Na alle positieve reacties die ik hier gelezen had op maandag deze club eens bezocht. Om 13u30 vriendelijk onthaald door een dame die zo uit een pornofilm zou kunnen komen. Niet veel natuurlijks meer aan en dus niet mijn ding, maar dat deed de verwachtingen voor een superverblijf toch wat stijgen.

Omgekleed en douche genomen. De douche deed mij wat denken aan een kleedkamer van de cafévoetbalpoeg waar ik eind jaren 90 op het eind van mijn voetbalcarrière wel eens in terecht kwam. Maar het water was goed van temperatuur douchecel en shampoo in overvloed, dus niets te klagen. Na nog een sanitaire stop de bar/lounge ruimte binnengegaan waar nog 1 andere ijsbeer ronddwaalde als was hij iets/iemand aan het zoeken. Een drankje besteld aan de bardame die me keurig uitlegde dat het voornamelijk zelfbediening was, behalve het bier van de tap. Koffie genomen en dan even rustig de faciliteiten gaan bekijken. De grote schermen in deze ruimte stonden uit, dat zorgde voor een rare (of beter gezegd ontbrekende) sfeer. Het enige geluid dat je hoorde kwam van de 3 met elkaar babbelende dames die aanwezig waren. Iets later werd ook de muziek gestart, dat was al iets beter.

De kino binnengegaan, maar die gaf enkel een stilstaand beeld. Dus daar was ik snel klaar. Dan maar op zoek naar de jacuzzi/ sauna die ik op de foto’s van de club dacht binnen gezien te hebben. Maar ik kon geen enkele deur nog plaats ontwaren waarin die zouden kunnen verscholen zijn. Dan het buffet opgezocht, maar dat bleek net leeg. Na een uurtje zou het opnieuw aangevuld worden, dus ook hier was ik snel klaar. Ik begreep stilaan wel de dwaaltocht van de 1ste ijsbeer...

Dus het belangrijkste, de dames eens van naderbij gaan bestuderen. Dat ware er in 1ste instantie 3 waarvan er eigenlijk geen enkele in aanmerking kwam voor een kamergang tenzij ze mij zouden betalen ��. Iets later kwam er een 4de binnen , beetje lolitatype klein en heel mager. Ook niet echt mijn ding, maar tov de rest toch een kandidate. En bijna tegelijkertijd kwam Erika binnen in een prachtige outfit al was ze helemaal getatoeëerd. Met Erika aan de praat geraakt. Dat was een opgave, want mijn Duits is erbarmelijk slecht en Erika haar Engels was van dezelfde categorie. Toch duidelijk gemaakt wat ik wilde en een eerste kamergang met haar gewaagd. Ook dat werd al snel een teleurstelling. PZC bleek plots 50€ extra te zijn, kussen deed ze niet, en enkel doggy of missionaris. Al de rest was geen optie... Het zal de taalbariere wel geweest zijn zeker.

Een matige 30 min later (en toch van de grootste druk vanaf) de kamer verlaten, maar het buffet was nog steeds leeg. Dan mijn zoektocht naar de binnenjacuzzi en sauna maar verder gezet. Toen ik hierbij bijna in de kleedkamer van de dames belande schreeuwden alle dames in koor dat dat een “no go” zone was ��. Hierna heb ik het opgegeven de bardame gevraagd waar dit was. Snel bleek de jacuzzi buiten de enige te zijn die er was, en hij was (hoe kan het ook anders) stuk. De sauna was helemaal achteraan buiten. (Waar ik gezien het matige weer) nog niet geweest was. Toch maar het mindere weer getrotseerd en de sauna opgezocht. Die was niet heel warm, maar toch maar een 1 ste sessie gedaan en de temperatuur verhoogd voor een volgende sessie. Spijtig genoeg geen douche aanwezig in de sauna. De buitendouche (helaas aan de andere kant) werkte niet, dus terug naar binnen...

Na nog 30 min relaxen werd het buffet dan toch aangevuld waarna de bardame van ver “essen” naar me schreeuwde. De dames hadden duidelijk ook honger en vertrokken ook massaal naar het buffet. Hoewel er dames bijzaten die er uitzagen alsof ze het volledige buffet alleen zouden kunnen binnenwerken toch maar het risico genomen om zelf niets meer te hebben en hen voorrang gegeven. Eten was simpel maar goed.

Ondertussen was er nog een ijsbeer of 3 binnengesijpeld die zich ook allemaal leken af te vragen waar de positieve reacties op de forums vandaan kwamen. Na nog een sauna sessie en enkele drankjes besloten dat dit het toch niet was. En om 16u stond ik terug op de parking. Ik kan alleen maar hopen dat ik pech heb gehad en of er op de verkeerde moment terecht ben gekomen. 30€ Is uiteraard niet veel, maar voorlopig zien ze mij hier niet meer terug. En ik zet mijn zoektocht naar een saunaclub die echt bij mij past verder. Een met veel faciliteiten, veel verschillende type dames waar je gerust een dag kan vertoeven. Alle tips zijn welkom ��

pret
16 oktober 2020, 09:08
Mooi geschreven Jefrey een verademing tussen al die schrijvers die al dan niet bewust alles positief weergegeven. Echter je bezoek was op een maandag en dan kun je van geen enkele SC een topsfeer verwachten.

HellaHolla
16 oktober 2020, 09:51
Tsja, kleinere en opstartende clubs moeten het nu eenmaal van het weekend hebben. Doordeweeks is er weinig loos in veel clubs. Ik zou er zelf ook niet zo snel op een doordeweekse dag heen gaan. Is geen club om de hele dag solo rond te hangen. Wel leuk voor een avondje. Net als Venus eigenlijk.

Jefrey misschien zijn Babylon, Living Room of Golden Time betere opties voor je. Iets verder rijden maar wel meer keuze en faciliteiten. Laatst genoemde club is vooralsnog gesloten overigens ivm corona.

pret
16 oktober 2020, 11:41
Living Room laat momenteel geen Nederlanders en Belgen toe.

mentholbear
16 oktober 2020, 14:19
Als Sixsens (en hopen tegen beter weten in Yin Yang) weer open mag na de lockdown, dan heb je daar ook een club met uitgebreide wellness. Ook Parksauna Residenz heeft uitgebreide wellness. Las alleen dat aanbod dames bij die laatste erg beperkt was.

HellaHolla
16 oktober 2020, 16:12
Ook Parksauna Residenz heeft uitgebreide wellness. Las alleen dat aanbod dames bij die laatste erg beperkt was.
PSR is voor vrijwel niemand een optie op dit moment met hun maximale verblijfsduur van 3 uur, wellness op 1 sauna na buiten gebruik en slechts enkele dames aanwezig.

schoolmeester
16 oktober 2020, 18:03
Jefrey, Maandag is de slechste dag om een saunaclub te bezoeken.
Als je in de gelegenheid bent moet je club 22 eens in het weekend bezoeken: minimaal 15 dames, sauna gloeiheet !

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
16 oktober 2020, 18:24
Jefrey, Maandag is de slechste dag om een saunaclub te bezoeken.
Als je in de gelegenheid bent moet je club 22 eens in het weekend bezoeken: minimaal 15 dames, sauna gloeiheet !

Groet, schoolmeester.

Koos en ik zijn er nu, maar het is niet veel beter als op maandag volgens mij.

schoolmeester
16 oktober 2020, 18:30
Verbaast mij, ben er 3 keer geweest, waarvan 2 keer in het weekend, beide keren in het weekend waren er minimaal 15 dames.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
16 oktober 2020, 18:47
Verbaast mij, ben er 3 keer geweest, waarvan 2 keer in het weekend, beide keren in het weekend waren er minimaal 15 dames.

Groet, schoolmeester.

nu 8

schoolmeester
16 oktober 2020, 18:55
Als er 8 zijn zitten er vast wel een paar goede/leuke dames bij.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
17 oktober 2020, 11:47
gisterenavond politie controle hier in de club
Iedereen moest zijn ID laten zien
Ze waren met 10 personen.
Alles was in orde

Wanderer13
17 oktober 2020, 18:51
Afgelopen week op de terugweg even de afslag naar Emmerich genomen. Kwam terecht op een donker verlaten industrieterrein. Welkom geheten door een vriendelijke dame die deze nieuwkomer alles keurig uitlegde. Helaas in zulk snel Duits dat de helft me ontgaan is. Kan ook liggen aan een stel siliconen in een heel strak topje. Ik blijk weer een heer: ik heb mijn hand niet in dat topje gestopt en haar niet direct naar de kamer gesleept, hoewel dit wel verleidelijk was.

De inrichting van de club doet het meest denken aan de lobby van een motel op een verlaten industrieterrein. Ruim van opzet en leren banken van het type oerdegelijk en snel met een tuinslang schoon te spoelen als het uit de hand loopt. Te laat voor het eten, maar gelukkig waren er heeeel veel plastic bekertjes voor de cola. Van het type als je erin knijpt snap je waarom er banken zijn die makkelijk schoon te maken zijn.

De sfeer was heel erg gemoedelijk: de meeste banken bezet door koppels heren in ontspannen conversatie: de vrije avond, een paar vrienden, iets drinken en verder geen zorgen. In die zin hebben degenen met heimwee naar Marisol of Gallardo hier een mogelijk nieuw honk.

De line up voornamelijk voor de liefhebbers van het type maatje meer / volle vrouw. Als uitzondering een slanke siliconen dame wiens conversatie bestaat uit: "what is your name?" "zimmer?" "why do you look at me if you do not want to go?". Daarnaast een lief meisje op haar tweede dag in de club die duidelijk meer op haar gemak was op de dansvloer dan op haar rug.

Ik laat het aan de fans van de club over om te beschrijven hoe geweldig het was. Voor mij in de categorie aan dertig Euro kun je je geen buil vallen.

schoolmeester
18 oktober 2020, 06:19
Gisteravond deze mooie club weer bezocht, aankomst rond 18.00 uur.
Na de bekende rituelen, douche, omkleden de barruimte opgezocht en even wat gegeten en gedronken.
Daarna de altijd goedlachse Catalina opgezocht voor een goede kamergang.
Daarna sauna, douche en gezellig gesproken met Husky, Forgetskinnyletsgetfatty, Lesyeux en nog enkele bekenden.
Nog even een dansact weggegeven om de beentjes soepel te houden, nu wel een beetje spierpijn......
Rond half 1 weer vertrokken naar de mooie Veluwe na een geslaagde avond in club 22.

Groet en tot ziens: schoolmeester.

Piet Plezier
18 oktober 2020, 15:25
Afgelopen vrijdag hier geweest met Koos
Met dank aan Willem2 voor het vrijkaartje

Na het vrijkaartje geruild te hebben tegen een badjas en sleuteltje omkleden
Ik zag al meteen wat bekende gezichten van de dames
Maar ook die ik nog niet kende
Eerst maar is even een kouwe klets bestellen, maar dat even duurde langer als 10 minuten, dus ik voor naar de balie ik zeg hoe zit dat hier krijgen we nog bier
Hij zegt daar is toch iemand ik zeg daar niemand
En na 5 minute had hij haar gevonden
Ik zeg doe maar een fles Warsteiner, das dan 5 euri ik zeg is toch gratis bier tot 19.00uur.
Klopt zegt ze maar alleen uit de fust, ik zeg doe dat dan maar
En wat denk je bier uit een vies plastic bekertje het was niet te zuipen
Laura riep kom gaan we even een sigaret roken, dus even samen gerookt, en bijgekletst

Binnen zaten ook nog wat klapeksters en het eerste wat ze vroegen Zimmer, nou daar ben ik zo klaar mee

Er waren 2 mooie dames en de rest was bagger

Het eten was echt helemaal niets, wat bami zonder iets erin groente en wat droog vlees

Na 3 vieze biertjes uit plastic had ik het wel gezien

Voorlopig hier niet meer naar toe


Wegwezen hier

Lesyeux
18 oktober 2020, 18:38
Na een zomer zonder vakantie en een tamelijk hectische periode ben ik blij met eindelijk drie weken Herfstvakantie, zelfs nu blijkt dat dit wordt overschaduwd door vier weken met nieuwe beperkende maatregelen: horeca dicht, alleen “noodzakelijke” reizen en max. 24 uur de Duitse grens over… Helaas, dus geen hotelletje in de buurt van Keulen om Luderland en Sky Wupertal eens te bezoeken… Ik had geen zin de eerste zaterdag thuis te blijven, twijfelde tussen een bezoek aan een favo in Villa Venus in Duisburg en een snel herhalingsbezoek aan Club22. Het ongemak van een geel kenteken dieper in NRW, de afstand van VV (in kilometers ernaartoe en, binnen, op de gescheiden bankjes) en het buffet in C22 gaven de doorslag om de afslag naar Emmerich te nemen.
Aangekomen rond zessen was ik aangenaam verrast weer enkele bekende beren te treffen. Ik heb een achttal dames geteld: Anni, Erika, Carmen, Andrea, Anka, Laura, Lavinia en Catalina. Daarvan had ik er al een paar een week eerder gezien, waarmee ik graag nader kennis wilde maken.
Eerst rustig wat biertjes van de tap, even buiten met wat dames gerookt en gekletst en met de beren een hapje gegeten. Het buffet is beperkt, bevat weinig verse groente, maar goed… kom eens om bier en buffet in VV in Duisburg…
Na een sauna de aandacht verlegd naar de dames. Eerst kennisgemaakt met Catalina. Nog een verrassend jonge meid, maar met het voorkomen van een struise dame: één van de weinigen die ik, na het uittrekken van haar schoeisel, nog recht in de ogen kan kijken: de rest is meestal een kop kleiner. Ze heeft vrouwelijke rondingen op de goede plekken, heeft lekkere “love handles” en is prima GFE-gezelschap. De vochtigheidsgraad in aanmerking nemend durf ik te zeggen dat we van elkaar genoten hebben.

Prettig om daarna tussendoor nog weer wat bij te kletsen met Husky en Schoolmeester. Ik ben blij te lezen dat hij “slechts” spierpijn heeft na zijn dansact… ik stond op het punt de Duitse 112 te bellen na zijn wel erg diepgaande spagaat…
Door het optrekken met bekende beren en de ongedwongen contacten met de dames, kan ik mij goed vinden in het citaat uit het verslag van Wanderer13, post #180:
“De sfeer was heel erg gemoedelijk: de meeste banken bezet door koppels heren in ontspannen conversatie: de vrije avond, een paar vrienden, iets drinken en verder geen zorgen. In die zin hebben degenen met heimwee naar Marisol of Gallardo hier een mogelijk nieuw honk.”

Ik heb later nog kennisgemaakt met Anka, weer een andere verschijning dan Catalina: Anka is 30+, met een mooi jong lijf in prima verhoudingen en een kop kleiner zonder schoenen… Tijdens het spel op de kamer heb ik blijkbaar haar belangstelling gewekt voor mijn manier van “knuffelen en kneden”, want uiteindelijk heb ik met haar de tijd tot haar “Feierabend” in de Kino masserend en daarna keuvelend volgemaakt, een samenzijn met nog meer diepgang dan de spagaat van Schoolmeester!

Ik heb ook het verslag van Piet Plezier, post #182, gelezen, en enkele feitelijke constateringen zijn direct herkenbaar: gratis tapbier tot 19.00 uur in plastic beker, groenteloos matig buffet en niet allemaal topmodellen. Valt niets op af te dingen. Maar wat voor Piet geldt bij een dame die al te makkelijk “Zimmer” vraagt: “nou daar ben ik zo klaar mee”, geldt voor mij voor een beer die dames met één woord afdoet met de kwalificatie “bagger”: nou daar ben ík zo klaar mee! Dat is evenzeer ongepast respectloos!

Piet Plezier
18 oktober 2020, 19:28
Ik heb ook het verslag van Piet Plezier, post #182, gelezen, en enkele feitelijke constateringen zijn direct herkenbaar: gratis tapbier tot 19.00 uur in plastic beker, groenteloos matig buffet en niet allemaal topmodellen. Valt niets op af te dingen. Maar wat voor Piet geldt bij een dame die al te makkelijk “Zimmer” vraagt: “nou daar ben ik zo klaar mee”, geldt voor mij voor een beer die dames met één woord afdoet met de kwalificatie “bagger”: nou daar ben ík zo klaar mee! Dat is evenzeer ongepast respectloos!

ik had dat misschien iets anders moeten zeggen, daar heb je helemaal gelijk in.
Super dat je ook zegt dat het andere wel klopt

Boybensdorp
19 oktober 2020, 18:22
Nostredamus de prijzen van de dames zijn als volgt: 30 minuten 50 Euro 60 minuten 100 Euro entree 30 Euro tot 19.00 uur incl. bier:beerchug: frisdranken,koffie etc. de hele dag door incl. de entree,
Veel wandelplezier:)

Toevoeging : Na 4 x kamer gang met verschillende dames lijkt het als volgt : 30 min is incl. neuken + PMC maar excl.TZ. (soms puntje van tongetje 1-2 mm)
Voor evtl."extra zaken" moet de portemonnaie opengetrokken worden. Voor de reguliere zaken die bij andere SC's standaard zijn moet hier 20, 30 of 50 worden bijbetaald. Niet erg, maar je moet het wel even weten.

Boybensdorp
19 oktober 2020, 18:30
Gisteren, zondag 18-10, ten tweede male naar deze SC gegaan. Binnenkomst ca. 14.00 er waren 7 dames, om 17.00 kwam er nog eentje bij. Beren 4-5.
De line up was beter dan vorige week, echt 6 dames die slank en goed uitziend waren ! top dus ! .
Sfeer wederom gemoedelijk.
ER is alleen een meneer die net ten zuiden van NL woont, die zich echt wat beter douchen moet ! wat een oud-zweetlucht !! Net als vorige week, weer de sauna helemaal moeten laten luchten (geforceerd met roterende handdoek twee deuren open). Is niet aardig, maar ik hoop dat deze meneer dit wel leest. Volgens mij hij heeft het wel gemerkt gisteren. Nogmaals niet aardig om dit te melden, maar een sauna is toch wel een wezenlijk onderdeel van een SC.

Husky
19 oktober 2020, 23:03
Boybendorp de dames waarmee ik de afgelopen weken mee op kamer ben geweest,Anka,Laura,Cathalina,Carmen en Victoria deden een prima standaard service dus Huskyproof,en vroegen niets extra voor deze standaard service.
Zijn wel dames die ik buiten Carmen redelijk goed ken:)
Stella is al weg,zie o.a. bericht van HellaHolla.
En jou boodschap zal nu wel duidelijk zijn voor de ijsbeer uit het zuiden,er is shampoo en douche gel genoeg in de douche ruimte om te schrobben,beter is nog om thuis kort voor je bezoek aan een saunaclub
lekker te douchen,en hier en daar en luchtje op te spuiten:)

mentholbear
20 oktober 2020, 00:26
er is shampoo en douche gel genoeg in de douche ruimte om te schrobben,beter is nog om thuis kort voor je bezoek aan een saunaclub
lekker te douchen,en hier en daar en luchtje op te spuiten:)

Dat geurtje heb je tijdens het douchen in de club dan weer deels weggescrobd, zoals je dat noemt. Sommige clubs (ik dacht oa Venus hebben zo een goedkope Deo spray liggen.
Zelf neem ik een eigen geurtje mee. Leuk om te zien hoe de dames dicht bij je dat opsnuiven en dan benieuwd zijn wat het is. Gekke is dat ze het geurtje ook willen. Maar het is voor mannen, zeg ik ze. Maakt niet uit krijg ik als antwoord terug :gruebel:
Misschien is mijn geurtje niet mannelijk genoeg ofzo... :roll:

Neh, ze zullen het vast willen zodat ze bij elke snuif aan de geweldige tijd met mij moeten denken :rolleyes:

De volle 30 minuten die we gedeeld hebben ;)

Man with the GOLDEN gun
20 oktober 2020, 15:47
Vorige week hier een eerste bezoek afgelegd. Was er 's middags, erg rustig, 2 bezoekers en 6 of 7 dames, waarvan ik er 3 de moeite waard vond.
Eerste ronde met Erika. Was meteen een afknapper. ze zag er wel lekker uit in een strak pakje, maar begon op de kamer meteen met upsellen.
Ze wilde 50 extra voor pzc, likken en kussen. Waarschijnlijk zag ik er uit als iemand die nog nooit in een club geweest was. Sfeer meteen verpest.
Of ze heeft een hekel aan van pzc, likken en kussen. Snel afgemaakt, en weer naar beneden.
Even getwijfeld of ik wel zou blijven, toch maar gedaan.
Buiten heb ik Lavina ontmoet. Leuke spontane dame met stevige BC cup. Heel klein buikje.
Met haar een super goede kamer gehad met alles erop en eraan en geen gezeur over extra geld.
Voor haar wil ik nog wel terugkomen.
Over het algemeen vind ik de entree van 30 OK voor wat er wordt geboden. De prijs van de dames vind ik in vergelijking met andere clubs 10 euro te hoog.

schoolmeester
20 oktober 2020, 17:21
Dame heet Lavinia, is inderdaad correcte dame, doet niet aan upselling.
Sommige dames doen dit wel, maar die laat ik links liggen.
Van tevoren goede afspraken maken over prijs en kamerservice kan een teleurstelling voorkomen !
Veel wandelplezier !

Groet, schoolmeester.

Speelkwartier
20 oktober 2020, 17:39
Zondag (18 okt) even binnengeweest. Rustige sfeer, net als destijds in LD. Sessie met de Bulgaarse Andrea. Niets was te gek, super uur gehad.

Cat
20 oktober 2020, 17:59
Gekke is dat ze het geurtje ook willen. Maar het is voor mannen, zeg ik ze. Maakt niet uit krijg ik als antwoord terug :gruebel:

Zat je weer bij Theo´s...

Husky
21 oktober 2020, 14:03
Nog een verlaat bericht van afgelopen zaterdag,kwam om 18.00 uur een redelijk bezette parkeerplaats op rijden,vooral Nederlandse kentekens en een enkele Duitse nummerplaat.
Na de zo vaak besproken handelingen kwam ik bij de bar een aantal schrijvende ijsberen tegen zoals forgetskinyletsgetfatty,lesyeux,schoolmeester en ook een aantal andere ijsberen.
Paar koud getapte biertjes tot mij genomen en de sauna bezocht,lekker warm met 85 graden,aufguss met citroenmix maakte de luchtwegen goed vrij!
Hapje eten en mijn eerste kamer gemaakt met Anka,een milfje met stijl en goede service,ook een favoriet van mij in AG,ook nu weer een uur lang genieten en 100% Huskyproof,
daarna met verschillende ijsberen een gezellige tijd doorgebracht met af en toe een bezoek aan de sauna,een drankje en sigaartje.
Tweede kamer was met de 23 jarige Roemeense Carmen,klein dametje met een engelen :annieengel: gezichtje en 42 kilo zwaar,normaal niet helemaal mijn type,maar Cathalina vertelde dat ze goed kon masseren, een aansluitend knuffelpartijtje en een gesprek in het het matige Engels wat ze spreekt, bracht ons toch in de ruim bemeten kamer 3.
Gewapend met olie masseerde ze mij op een sensuele wijze die ik erg prettig vond,en daardoor de kamerduur verlengde tot een uur,na de rug partij werd ook de voorkant onderhanden genomen,en geleidelijk begon de kleine Husky zijn kopje op te steken en nam de massage rond die plaats qua intensiteit toe:freu:
En er volgde en heerlijke BJ begeleid door TZ,om niet te snel klaar te komen wat positie gymnastiek uitgevoerd en het kleine dametje bovenop de nu grote Husky gezet,als een wulps konijntje nam ze het tempo
over om aansluitend mijn nakomelingen de vrijheid te geven, zondermeer een prettige kennismaking:freu:
Na nog twee keer naar de sauna te zijn geweest was mijn laatste kamer met Cathalina,een struise 22 jarige dame met grote :t1562: borsten,Cathalina is een vlotte prater een geeft een goede service,
de details kan men in de voorgaande recensies lezen,ook nu weer een fijne BJ met aansluitend een fijn orgasme voor beide in de :t15134: positie!
Er waren 8 dames zoals vermeld in Lesyeux zijn bericht,en afwisselend 8-15 ijsberen.
Omdat ik een groot liefhebber van wielrennen ben Vuelta,Giro,3 daagse van de Panne en voetballen CL league,moet ik de clubbezoeken wat minimaliseren en goed plannen,en vooral niet te ver rijden!
Na een laatste kopje koffie om 2.30 uur tevreden vertrokken naar de mooie Veluwe:wink2:

schoolmeester
25 oktober 2020, 07:23
Gisteren weer bij club 22 geweest.
Om 14.30 uur gemeld bij de receptie en daarna de gebruikelijke rituelen.
Eerst even gezellig bijgepraat met een Hollandse stamgast.
Daarna bij CARMEN gaan zitten met aansluitend een goede kamergang.
CARMEN is 23 jaar, lolitatype en weegt nog geen 50 kg.
Lieve meid die je prima vermaakt op de kamer.
Daarna douche, sauna.
De sauna was goed op temperatuur met 85 graden, heerlijk !
In de loop van de avond ANKA opgezocht en een heerlijke lichaamsmassage van haar gehad, speciaal op mijn verzoek.
Ik ga verder niks meer over ANKA schrijven, gewoon lieve meid met een goed hart.
Veel bekende en onbekende ijsberen ontmoet, o.a. Hella Holla, Husky, Opkikkertje en Robglover.
Het gratis tapbier tot 19.00 uur word inmiddels getapt in een Heineken glas......
Er waren ongeveer 15 dames aanwezig en even zoveel ijsberen.
Was weer een gezellige avond in club 22.
Rond 12.30 uur weer vertrokken met de ijsbeermobiel naar de mooie Veluwe.















Voor ijsberen die hier nog niet geweest zijn, ga eens poolshoogte nemen, het is de moeite waard !
Iedereen nog veel wandelplezier.

Groet en tot ziens, schoolmeester.

Husky
27 oktober 2020, 13:40
Afgelopen zaterdag eerst een trainingspartijtje jeugdvoetbal fluiten,daarna de laatste bergetappe van de Giro bekeken,erg spannend en een verdiende winnaar en prima derde plaats voor Kelderman,nog een stukje Vuelta en daarna met de auto naar Club 22,onderweg hoorde ik nog dat Ajax uit bij VVV al met 4-0 voorstond,dus allemaal goede voortekenen voor een fijn clubbezoek :)
Reed om 17.30 uur een redelijk volle parkeerplaats op,een mix van Duitse en Nederlandse kentekens.
Na de formaliteiten te hebben vervuld,zag ik in de bar al een aantal bekende ijsberen zitten,en later kwamen er nog meerdere bij,o.a. HellaHolla,Schoolmeester,Mister W,Robglover,Opkikkertje etc. zowel schrijvend als niet schrijvend.
Hapje gegeten, frites,Griekse frikadelletjes,kleine kip hapjes en salade, tezamen met een koud biertje smaakte het prima.
Eerste saunaronde gemaakt,buiten afgekoeld met een cigarillo in de mond en koud afgedoucht.
Daarna met Robglover een stukje VM historie opgerakeld,dat was onze eerste kennismaking daar,later hem ook nog wel ontmoet in Freudenhaus Munster.
Er waren buiten de bestaande dames van de week daarvoor nu ook twee nieuwe dames,ene Alesia voorheen gewerkt in Munchen en de Roemeense Mia,voorheen gewerkt in FungardenVM en AG.
Die DVP hebben een olifantengeheugen,want ik zat nog niet een hapje te eten of ze kwam naar mij toe, noemde mijn voornaam, kuste me op de wangen,Mia is een spontane slanke dame die het je goed naar de zin kan maken.
Mijn eerste uurtje seks plezier werd ingevuld samen met de goedlachse , struise 22 jarige Roemeense Catalina,100 % Huskyproof,voor minder leent deze ijsbeer zijn lichaam niet uit om een dame te behagen:)
Ook nu weer een intense sessie met een prima orgasme tot afsluiting.
Nog een tijd gesproken met een aantal ijsberen uit Drente,leuke positieve ijsberen die weliswaar niet schrijven maar met plezier en interesse het ijsberenforum lezen!
Nog twee keer de sauna ingedoken, want om twaalf uur nachts gaat de sauna dicht om evt. alcoholaanbidders niet met een glas plaats te laten nemen in de sauna!!
Mijn tweede kamer was met mijn favoriete milfje Anka, anderhalf uur plezier,uitstekende BJ,prima massage etc. ook in AG ging ik vaak met haar op kamer en altijd 100% Huskyproof, bovendien is het een intelligente dame met een leuke babbel,zo zijn er meer in Club 22,Laura,Catalina,Lavina etc.
Ook nu kon ik mijn nakomelingen op een meer als fijne wijze de vrijheid geven:freu:
Doordat je meerdere keren langere tijd op kamer gaat, de sauna bezoekt en daar tussendoor met een aantal goed gestemde ijsberen over de goede dingen des levens praat,schiet de tijd voorbij en
Opkikkertje en ondergetekende dronken om half vier oude tijd morgens nog een kopje koffie in een redelijk lege club met nog vier ijsberen,maar toch waren er op dat moment nog vijf kamers bezet met meerdere vooral ex VM nachtberen.
Het aantal ijsberen fluctueerde tussen de 12-20 ijsberen.
Vroeg in de morgen met een tevreden gevoel vertrokken naar de mooie in herfsttooi gekleurde Veluwe:):wink2:

Lesyeux
30 oktober 2020, 02:29
Op donderdag nog een laatste pre-lockdown bezoekje gebracht, inventariseren wat de dames de komende tijd zoal gaan doen. Enkele dames gaan tijdens de lockdown in november naar hun thuisland en, ook al zou de club in december weer open gaan, plakken daar dan begrijpelijkerwijs meteen hun Kerstreces aan vast, zodat ze op zijn vroegst pas in januari weer terug zijn... ze zullen vast niet de enigen zijn in SC-land... komende maanden worden dus ook om die reden waarschijnlijk stille clubmaanden... Zaterdag is er nog wel een Haloween-party, club wordt serieus in de stemming gebracht! Ik hoop dat het een mooie en drukbezochte "storm voor de stilte" wordt, kan er zelf helaas niet bij zijn...

Patjax
30 oktober 2020, 13:59
Unfinished Business Part 1

Er zijn altijd loose ends in je leven. Daar wijkt de alternatieve realiteit van de clubs niet af van de werkelijk. Door een samenloop van omstandigheden is het er nooit van gekomen om een belofte aan Bea die hier als Laura door het leven gaat na te komen. Met de komende lockdown en het vrijkaartje waarvoor mijn dank kon ik twee vliegen in één klap slaan. Laura na ruim 2 1/2 jaar verrassen en Club 22 mijn 22e club in mijn ijsberen tijdperk te maken. Het zou tevens mijn 220e bezoekje aan een club worden.

De ontvangst was vriendelijk en het vrijkaartje werd vlotjes geaccepteerd. Papiertje ingevuld en met badjas en handdoek werd ik door de theke naar de kleedkamer begeleid. De clubindeling is geen hogere wiskunde en nadat ik het berenvel aangetrokken had me richting bar begeven. Amper twee stappen in de bar zag ik 8 paar hongerige ogen mijn kant uit kijken alsof zojuist de zilvervloot was binnengevaren. Niet zo verwonderlijk aangezien er slechts 1 andere beer aanwezig was en deze met een krantje in het eetgedeelte zat. De uitnodigingen zowel verbaal als in gebaar om vulden dan ook de ruimte. Ik ben iemand die eerst moet acclimatiseren. Dus colaatje getankt uit de machine en naar buiten gegaan om een sigaretje te roken.

Bij terugkomst op een bankje gaan zitten en plop daar zat de eerste dame al naast me. Ze stelde zich voor als Erika en in mijn achterhoofd begon de alarmbel te rinkelen. Dacht iets te hebben gelezen dat ze een upsellster was. Haar netjes gezegd dat ik nooit kamer in het eerste uur. Ze bleef echter toch zitten. Enerzijds niet zo verwonderlijk omdat er verder toch geen fluit beschikbaar was om een toontje mee te spelen. Na nog even gepraat te hebben deed ze alsnog een poging om mij op andere gedachten te brengen maar toen bleek dat dit zinloos was stapte ze op. Haar plekje had nog geen kans om af te koelen of de volgende plofte naast mij neer. Hetzelfde riedeltje en zij nam haar verlies meteen. Dan is er altijd wel een dame die denkt wat de anderen niet gelukt is lukt mij wel en ja hoor voordat ik met mijn ogen kon knipperen meldde dame drie zich. Zij besloot een andere aanpak te hanteren. Ze koos ervoor om haar mond en tong in gebarentaal te gebruiken om haar intenties duidelijk te maken. Als ik al jeuk aan mijn huig zou hebben dan was deze meteen verdwenen. Hoewel ik deze vorm van communicatie wel kan waarderen ben ik van mening dat zoiets op de kamer hoort te gebeuren. Dus haar poging afgekapt. Nu stelde ze zich wel voor en ze bleek Andrea te heten. Qua postuur de enigste die in mijn gebruikelijke categorie viel. Haar dan ook gezegd dat het nog te vroeg was. Nogmaals probeerde ze een lap vlees mijn mond in te duwen om mij te overtuigen mijn honger met haar te stillen.

Ik wist dat ik geen moment rust zou krijgen en maar naar buiten verkast. Het druilerige weer en de waterkoude gevoelstemperatuur bleken een ideale combinatie om de dames te weerhouden om buiten te komen. Weer terug naar binnen gegaan en Laura zat op een bankje. Geen idee of ze mij zou herkennen na al die tijd. Na haar toe gelopen en gezegd dat ik iets voor haar had. Geen verbazing maar een oprechte blijdschap. Natuurlijk had ze me herkent maar had ook gezien hoe de dames me bestookt hadden. Ik haalde de door haar zo geliefde exclusieve verzorgingsproducten uit mijn locker en de schat vroeg me wat ik van haar kreeg. Ik zei dat daar geen sprake van was. Ze had er zolang op moeten wachten dat ik het niet over mijn hart kon krijgen om haar ervoor te laten betalen.

Natuurlijk werden er herinneringen aan Marisol boven gehaald. Zij was de beste vriendin van mijn eerste clubwife als ijsbeer. Nadat haar vriendin gestopt was waren er altijd gesprekjes tussen ons. Soms plaagden we elkaar door de suggestie te opperen om te kameren en als we elkaar dan diep in de ogen keken knikten we beiden nee. Zij was toe aan een rokertje en als gentleman laat je een vrouw niet alleen de kou trotseren. Bij terugkomst nog een tijdje zitten praten. Ik had allang geschoten dat de andere dames geen optie waren, alhoewel er een GMC-the bijgekomen was die er nog wel heel jong uitzag, en hoewel Laura fysiek niet helemaal mijn ding is is haar persoonlijkheid dat wel. Ik had niet ruim een uur en een kwartier in de auto gezeten om ongepopt huiswaarts te keren. Ik keek haar aan en vroeg of we ons weerzien op een kamer konden voortzetten omdat ik niet het gevoel had dat er anders iets zou gebeuren. Ze begon te lachen en zij dat ze dat idee al had. Op acht dagen na was het vijf jaar geleden dat we elkaar leerden kennen. De talloze goede recensies kan ik alleen maar beamen. Een uurtje genoten van de sensuele verleidingskunsten van Laura. Zou het eerder waarschijnlijk akward zijn geweest om samen op een kamer te belanden was dit nu niet het geval.

Nadat ik de inspanningen van mij afgespoeld had buiten een sigaretje gerookt. Gezien het feit dat Venus slechts op een goede twintig minuten ligt al de keuze gemaakt te verkassen. De wetenschap dat ik daar waarschijnlijk vol aan de bak zou moeten besloten om eerst nog even een hapje te eten. Schnitzeltje met frietjes en rauwkost. Viel zeker niet tegen en was goed te kanen. Laura gedag gezegd en mezelf omgekleed om na slechts 3 1/2 uur de club te verlaten.

De club riep bij mij een hoog Diamond / H7 gevoel op. Het merendeel van de dames valt in de categorie mag het een onsje meer zijn en daar ligt nu net niet mijn voorkeur. De club is duidelijk nog in opbouw maar was gisteren zachtgezegd dodelijk saai. Als je met een aantal bekende beren gaat is het misschien anders. Ik deel de roze realiteit die een aantal hier doen voorspiegelen dan ook niet. Misschien was ik er op het verkeerde moment maar om er in de toekomst ruim een uur en een kwartier voor in de auto te zitten zie ik niet snel gebeuren. Dat werd nog eens bevestigd door mijn belevenissen in Venus later.

pret
31 oktober 2020, 02:13
Gezien de komende lockdown vanaf aanstaande maandag besloten om mijn vrijkaart te verzilveren, waarvoor dank aan W2 en C22 Meerendeel is al hier beschreven dus zal het kort en bondig houden.

Club ziet er mooi, netjes en schoon bij. Sauna gesloten vanwege Corona. Ruime tuin met een buitenbar waar het heerlijk vertoeven zal zijn vanaf het voorjaar.

Aantal aanwezige dames 8 en iets meer beren, wat matig is voor een vrijdagavond.

Koffie uit het automaat was top. Super dat ze glazen in plaats van plastic bekers hadden bij de frisdrankautomaat. Dit mogen ze ook invoeren bij dochterclubs Acagold en Penelope. Wellicht dat ze het niet doen daar in verband met de drukte. Concluderend zou dit kunnen betekenen dat indien bij C22 druk wordt ook plastic bekers naar voren getoverd zullen worden, wat ik persoonlijk jammer zou vinden.

De dames die vandaag wat pret mochten beleven waren Mia en Carmen. Eerstgenoemde levert raamservice. Carmen eigenlijk ook, maar op een gegeven moment schakelt ze over in PSE-mood, wat ik wel kan waarderen. Details hou ik lekker voor mezelf zodat ik geen valse verwachtingen wek bij collega beren. Crap begin ik nou ook mentholeaanse trekjes te krijgen?

Club heeft potentie, maar zoals eerder gesteld moet de club overduidelijk nog van de grond komen. Kip of ei verhaal is hier van toepassing. Er moeten meer dames komen om beren aan te trekken of vice versa. Ik roep dan ook alle collega’s uit regio Arnhem zoals Dalton, Husky, Schoolmeester enzovoort op om deze club regelmatig te bezoeken. De dames waaronder Anka wachten op jullie. :biggrin:

Zelf verwacht ik deze club in het voorjaar te vereren met een volgende bezoek om weer eens polshoogte te nemen van de stand van zaken. :wink2:

schoolmeester
31 oktober 2020, 10:19
Pret, ik kom hier elke week.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
31 oktober 2020, 20:13
even met neef Koos hier geweest
Het was mooi versierd voor halloween
Er waren verschillende bekende beren
Ik ben nu 4 keer hier geweest en alle 4 de keren hadden ze friet met kipnuggets, alsof er geen ander eten in Duitsland is te verkrijgen
Nu onderweg naar GOCH

schoolmeester
1 november 2020, 05:37
Gisteren hier weer geweest, weer een leuke dag gehad zoals altijd.
2 keer gekamerd met dezelfde dame, en de friet en de kipsnitschel smaakte HEERLIJK !
Nog enkele bekende ijsberen gesproken en de sfeer was weer gemoedelijk zoals altijd.
Ik houd het kort vandaag, want ik ga sporten.
Tot.....?

Groet, schoolmeester.

schoolmeester
1 november 2020, 08:22
Nader bericht: bij deze wil ik AL het personeel van saunaclub 22 in Emmerich bedanken voor de gastvrijheid en de goede inzet !
Hulde.

Groet, schoolmeester.

uurtje
1 november 2020, 12:14
Gisteren in de late namiddag ook even langs geweest. De club was geheel in 'Halloween' stijl omgetoverd. Toch leuk dat men daar moeite voor gedaan heeft, zeker gezien de naderende sluiting/lockdown.
Ik denk dat er zo een 8 dames aanwezig waren maar op de e.o.a. manier is het hier altijd moeilijk in te schatten. Denk dat de dames zich soms ff voor kortere of langere tijd terug trekken.
Zo als altijd was het weer brandschoon. Drinken is nu inderdaad uit glazen (ahhhh.....dit is echt zoveel beter). Het eten.. gelukkig dat er steeds verse friet en kipschnitzels kwamen (beter dan een berg te bakken en dat te laten sudderen in de bakken) maar weinig variatie. Gelukkig kwam er later wel nog verse pizza in die is altijd prima te doen.
De dames zitten natuurlijk min of meer met de handen in het haar gezien de komende tijd. Het wordt steeds krapper qua werkgelegenheid en dat lieten ze ook doorschemeren.
Wisselend aantal beren waarbij gezegd moet worden dat het forum zeer goed vertegenwoordigd was.

Husky
1 november 2020, 13:10
zaterdag in de namiddag Club 22 bezocht om 18.30 uur,redelijk volle parkeerplaats,in de barruimte zag ik de nodige ijsberen zoals Mister W,Schoolmeester,Scrotum en Piet Plezier en zijn adjudant neef Koos Alberts,later kwamen daar nog uurtje,Opkikkertje en paar niet schrijvende ijsberen uit het Brabantse land mij goed bekend van VM en Gallardo!
Eten was simpel maar goed,later kwamen er ook smaakvolle schnitzels.
Het was men derde bezoek deze week na ook fijne bezoeken aan AG en Venus,beetje bijgepraat met Scrotum die ik lange tijd niet had gezien,en na twee bloedhete sauna`s met aufguss mijn eerste kamer van ruim een uur met Anka,zoals altijd een fijne intense tijd en 100% Huskyproof:freu:
Er waren 8 dames en afwisselend 10-15 ijsberen.
Mijn tweede kamer van anderhalf uur was met de 22 jarige Catalina,die weer alles uit de kast haalde om mij te behagen,seks van de bovenste plank en ook weer 100% Huskyproof met een uitgebreid repertoire
bij terugkomst van de kamer was het al half drie geweest,enkele ijsberen waren nog actief op de kamer,en samen met een vriendelijke Brabander gingen we na een kopje koffie naar respectievelijk
Brabant en de Veluwe,was weer een fijne saunaclub avond,en ik onderschrijf de vriendelijke woorden aan het personeel van Schoolmeester,altijd goedgemutst een een dansende en zingende Theke dame in de persoon van Nathalie,die er overigens best mag zijn,tussendoor kregen we van haar Whisky-vanille shotjes,toch wel lekker.
Bij de heropening van Club 22 zou er ook een kok uit Kroatië actief zijn,vertelde de eigenaar mij!
Hoop dat we niet te lang moeten wachten om de clubs weer te mogen bezoeken:):wink2:

dubbel dd
1 november 2020, 13:49
vrijdag even gaan kijken en mijn vrijkaart van willem2 bedank daarvoor even gekammert met Carmen en Catalina de kamer met Catalina was prima ze woont al 10jaar in Duitsland dus een leuk gesprek kan je haar houden .

Husky
15 april 2021, 15:32
Na Diamond nu ook vernomen dat Club 22 niet meer opstart als de saunaclubs weer open mogen,er zijn nog meer saunaclubs die een slag om hun arm houden of ze überhaupt nog open gaan na de
Corona lockdown,informatie over andere saunaclubs is nog te prematuur om definitief iets te vermelden.
Voor een aantal ijsberen verdraaid jammer dat Club 22 gaat sluiten,was best gezellig met de ons bekende dames en zo lekker dichtbij:)
Hopelijk komt er een andere uitbater na alle Corona ellende om deze locatie nieuw leven in te te blazen.
Geen goed nieuws beste ijsberen:heul:

mentholbear
15 april 2021, 15:45
Inderdaad. Had het graag nog eens bezocht. Mooie herinneringen opdoen enzo :rolleyes:

Steeds meer ondernemers vallen om, zo ook bij SC.

schoolmeester
15 april 2021, 16:10
Jammer, saunaclub 22 was voor mij lekker dicht bij huis.
Helaas pindakaas......

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
15 april 2021, 16:53
In de vorm zoals ze vorig jaar zijn gestart waren ze ook ten dode opgeschreven, ook zonder Corona debacle.
Het zat ze natuurlijk ook niet mee met alle horeca beperkingen. Maar andere clubs hadden dat wel snel voor elkaar.
De locatie heeft nog steeds de benodigde papieren dus laat maar komen die nieuwe uitbater die er wel iets van kan maken !

schoolmeester
15 april 2021, 17:16
Ik heb gehoord dat ene Eddy uit het zuiden van het land deze club over wil nemen, op voorwaarde dat hij toestemming krijgt voor een zwembad in de tuin.

Groet, schoolmeester.

HellaHolla
15 april 2021, 18:57
Zonde! Het waren 6 mooie weken zullen we dan maar zeggen.....

Husky
15 april 2021, 21:13
Nou 6 weken,heb er toch wel wat langer mijn kunsten mogen vertonen:)
Misschien komt er na de Corona besmettingstijd een nieuw management,zo dicht bij de grens kan het best wat worden!

Dalton
16 april 2021, 08:17
Na Diamond nu ook vernomen dat Club 22 niet meer opstart als de saunaclubs weer open mogen,er zijn nog meer saunaclubs die een slag om hun arm houden of ze überhaupt nog open gaan na de
Corona lockdown,informatie over andere saunaclubs is nog te prematuur om definitief iets te vermelden.
Voor een aantal ijsberen verdraaid jammer dat Club 22 gaat sluiten,was best gezellig met de ons bekende dames en zo lekker dichtbij:)
Hopelijk komt er een andere uitbater na alle Corona ellende om deze locatie nieuw leven in te te blazen.
Geen goed nieuws beste ijsberen:heul:

Heb gisteren vernomen dat MARK RUTTE het bedrijf heeft overgenomen en er een THEO van maakt.

schoolmeester
16 april 2021, 08:19
Ik heb gisteren vernomen dat DALTON er in een string achter de bar komt staan......

Groet, schoolmeester.

mentholbear
16 april 2021, 16:50
Heb gisteren vernomen dat MARK RUTTE het bedrijf heeft overgenomen en er een THEO van maakt.

Wie wordt er de nieuwe manager? :annieengel:


Ik heb gehoord dat ene Eddy uit het zuiden van het land deze club over wil nemen, op voorwaarde dat hij toestemming krijgt voor een zwembad in de tuin.


Als Eddy voor gevulde voederbakken zorgt, regel ik wel het zwembad.

@Ed, deze is toch okay?

https://www.zwembadgigant.nl/pub/media/catalog/product/cache/a09da9921f6dba434e70431c2e028ace/5/9/59416np_in_use_ld_resized.jpg

Eddy_V
16 april 2021, 23:14
Als Eddy voor gevulde voederbakken zorgt, regel ik wel het zwembad.

@Ed, deze is toch okay?

https://www.zwembadgigant.nl/pub/media/catalog/product/cache/a09da9921f6dba434e70431c2e028ace/5/9/59416np_in_use_ld_resized.jpg

Dit is van het type dat de vorige uitbater voornemens was om bij de Blokker voor 22,- euro aan te schaffen.
Niets ten nadele van de Blokker overigens. De meeste van mijn strandballen zijn hiervan afkomstig en bleken na eerste gebruik vaak nog dagen of zelfs weken in zwembad en tuin van Sixsens en Babylon gebruikt te worden.
Maar voor een zwembad(je) moet men toch uit een ander vaatje tappen.
De jacuzzi/jetstream combinatie van Venus zou al een heel eind in de richting komen. Sterker nog als Venus nou een echt zwembad realiseert, hun tuin is er groot genoeg voor, dan kan hun jacuzzi/jetstream overgedaan worden aan de nieuwe Club FKK69.
(domeinnaam met de werkelijke bedrijfsnaam reeds geregistreerd, maar hiermee krijgt men alvast een idee over het toekomstige club concept)
bedenk het maar wat je allemaal met 69 kan doen of wat je ervoor kan krijgen

mentholbear
17 april 2021, 12:48
Dit is van het type dat de vorige uitbater voornemens was om bij de Blokker voor 22,- euro aan te schaffen.

Sterker nog als Venus nou een echt zwembad realiseert, hun tuin is er groot genoeg voor, dan kan hun jacuzzi/jetstream overgedaan worden aan de nieuwe Club FKK69.


Zo duur? Ik had ze gezien bij Alibaba voor 10 euro. Wel met risico dat je er als een smurf met misvormde slurf uit komt ;)

Zie vanaf frame 8:40


https://m.youtube.com/watch?v=PVfj4jFi4bI

Betreft Venus, ik dacht dat ze met die verdieping in hun tuin van plan waren om er een zwembad te gaan plaatsen, maar misschien de vergunning er niet voor rond kregen?

https://relaxxxboard.com/index.php?action=dlattach;topic=23997.0;attach=759 86;image

Enneh, officiële naam zou toch Theo's 2.0 worden? Met als welkomst kado voor de 1e 100 bezoekers :smoke:

https://www.amazon.nl/Saunaclub-Swiss-die-Andern/dp/B07ZW8VV79/ref=asc_df_B07ZW8VV79/?tag=nlshobistdsp-21&linkCode=df0&hvadid=&hvpos=&hvnetw=o&hvrand=&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=e&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=&hvtargid=pla-4586956356457531&psc=1

Husky
17 april 2021, 14:09
Een ijsbeer had graag Dalton met string achter de tap bij de nieuw op te richten club in Emmerich:rolleyes:
Dan toch liever een mooie dame met grote :t1562:tieten,met Dalton in een string ben ik bang dat het tapbier doodslaat:)

JonnyFontane
17 april 2021, 17:36
Een ijsbeer had graag Dalton met string achter de tap bij de nieuw op te richten club in Emmerich:rolleyes:
Dan toch liever een mooie dame met grote :t1562:tieten,met Dalton in een string ben ik bang dat het tapbier doodslaat:)

Met Dalton in een string, dan kun je net zo goed meteen een faillissement aanvragen.

bertje600
18 april 2021, 12:32
Met Dalton in een string, dan kun je net zo goed meteen een faillissement aanvragen.

Pas op want die gaat ongetwijfeld aangifte doen.
Hij heeft in Smeets al een nieuwe advocaat.

Dalton
19 april 2021, 10:06
Heren beren de string gaat het niet worden maar wel een bh anders hangen mijn tieten in ieder glaasje bier wat ik tap,PIELEMANS is nog maar een klein bultje dus valt niet op.

der lickmeister
3 mei 2021, 22:02
Ik denk er regelmatig aan, vanuit de keuken zie ik gewoon de rijnbrug in Emmerich, en dan denk je laat gaan en neuken met die banaan

schoolmeester
6 mei 2021, 18:29
Het is te hopen dat hier weer een nieuwe saunaclub in komt.

mentholbear
7 mei 2021, 00:09
Ja man, lekker dichtbij.

bertje600
10 juni 2021, 14:59
Ik ben vandaag, omdat ik toch in Emmerich moest zijn, nog even langs deze club gereden.
En het is erg triest dat er totaal geen beweging is in dit lokaal en dat de parkeerplaats volledig
leeg is.
Weet iemand wanneer deze club weer open gaat?

Husky
10 juni 2021, 19:09
Hi Bertje 600,deze club zal in principe onder deze naam niet meer open gaan,maar er bestaat een kans dat een andere pachter daar alsnog een saunaclub begint:)
De eerste via welingelichte bronnen zijn al bij mij binnen gekomen.:freu:

Piet Plezier
11 juni 2021, 08:09
mooi dicht laten waardeloze Club is het

Eddy_V
11 juni 2021, 10:44
mooi dicht laten waardeloze Club is het
Dat was het… iemand anders zou er best een leuk clubje van kunnen maken als er ook voldoende leuke dames zouden komen

bertje600
11 juni 2021, 13:24
Het is wel lekker dichtbij over de grens.
Ik reed gisteren ook nog langs de andere gesloten club in Emmerich.
Goldenday.
Ook een trieste bedoening met veel onkruid rondom het pand. Jammer, het
had best iets kunnen worden.
Hopelijk zijn er mensen die of in de ene of in de andere weer leven in kan blazen.

mentholbear
12 juni 2021, 00:27
mooi dicht laten waardeloze Club is het

Voor jou misschien, maar ik heb er goeie tijden en kamers gehad.


maar er bestaat een kans dat een andere pachter daar alsnog een saunaclub begint

Ik hoop het. Op zich best een mooi klein clubje. En inderdaad lekker dichtbij. Persoonlijk mis ik een relax ruimte als het buiten koud is. Hetzelfde had ik met GD. Ik vind het wel fijn zo een mens room, zoals in YY, SS, maar ook bij de budget clubs als H7 en AG. Je moet er natuurlijk wel de ruimte voor hebben/willen maken.

Maar goed, ook bij LD (zo leerde ik deze club althans kennen) geregeld in de kino liggen chillen. Of met een laptopje in het eet gedeelte gezeten.

achterhoeker6
11 oktober 2021, 16:04
Op zich is hier echt wel wat van te maken, in de FunGarden tijd vond ik het in ieder geval prima. Vaak middagen geweest, en vaak naar mijn zin. Niet te ver rijden, dus prima.
Het staat of valt met de dames natuurlijk. Geen leuke dames, of te weinig dames, dan faalt het alweer. Maar ik hoop wel dat er toch weer wat komt!

Willem2
11 oktober 2021, 20:54
Dit zijn toch wel de gevolgen van corona en hoe een eigenaar van een gebouw en de huurder met elkaar omgaan.

Husky
2 december 2021, 12:39
Gaat weer open binnenkort als saunaclub, alles natuurlijk afhankelijk van Corona!
Interne verbouwing in volle gang,als Bertje 600 in de buurt is kan hij de voortgang observeren:)

pret
2 december 2021, 12:42
Gaat weer open binnenkort als saunaclub, alles natuurlijk afhankelijk van Corona!
Interne verbouwing in volle gang,als Bertje 600 in de buurt is kan hij de voortgang observeren:)

Wat is je bron?

Willem2
2 december 2021, 12:47
Wat is je bron?

Ik denk wie.
Of hij is er zelf langs gereden met bertje600 op de bagagedrager :cool:
Mijn man in Emmerich is even op vakantie, ik zal er waarschijnlijk zelf eens langs fietsen ;)

Dalton
2 december 2021, 13:30
Wat is je bron?

LOURDES.

bertje600
2 december 2021, 14:23
Gaat weer open binnenkort als saunaclub, alles natuurlijk afhankelijk van Corona!
Interne verbouwing in volle gang,als Bertje 600 in de buurt is kan hij de voortgang observeren:)

Dat zal ik doen voor alle geïnteresseerde IJsberen.
Jullie horen binnenkort van me.

Mooiejoke
2 december 2021, 18:56
Maar als Husky het zegt, geloof ik het ook wel. Die is goed ingevoerd!

mynasch
2 december 2021, 19:23
dat zou super zijn!!!!
dank Husky

de duisburg spesjalist
3 december 2021, 16:48
meer hopen dat het niet afbrand :rolleyes:

bertje600
4 december 2021, 10:01
Zoals beloofd zou ik hier langs rijden om te kijken wat er aan de hand is.
Ik moest toch wat boodschappen doen in Emmerich en natuurlijk de auto voor het weekend voltanken.
Langs de achterdeur kwam ik binnen en liep daar een vrouw tegen het lijf die mij op de hoogte
heeft gebracht van wat er gaande was.
Het is de bedoeling dat de club een echte luxe club gaat worden met een bistro, die gesitueerd
zal worden op de plaats waar vroeger het bioscoopgedeelte was.
De bioscoop zal boven worden ingericht.
In die bistro zal een kok a la carte gerechten gaan bereiden.
De club is binnen geheel gestript en het puin was al voor een groot gedeelte weg gehaald.
Vele draden hingen uit het plafond om straks weer aangesloten te kunnen worden.
De verbouwing is groots en de club zal een modern en up to date interieur verkrijgen.
Dus een rigoureuze aanpak voor deze club.
De komende week begint men met de inrichting en men verwacht dat dit nog enkel weken
zal vergen.
Het streven is om half februari 2022 open te gaan.
Het buitengedeelte zal nog wat langer vergen zeker om dat daar een zwembad komt en dat
wordt natuurlijk in de wintertijd niet aangelegd.
Die werkzaamheden zullen in het voorjaar een aanvang nemen.
Men weet dat het gros van de klanten uit Nederland zal gaan komen en daar wordt dan ook
op ingespeeld.
Wel zullen de prijzen conform de huidige normen liggen zoals elders.
De vergunningen zijn allemaal binnen en als de verbouwing is afgerond kan snel
deze club nabij de Nederlandse grens de gasten ontvangen.
Gelukkig is er dan weer een aantrekkelijke club op korte rijafstand van Nederland.
Ik hou jullie, IJsberen, op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Husky
4 december 2021, 11:04
Hartelijk bedankt voor je uitvoerige informatie bertje 600,zoals jij het beschrijft had ik het ook vanuit mijn bronnen begrepen!
Een wat luxere saunaclub met zwembad,sauna,restaurant etc.
Ik kijk er naar uit,en dat alles op redelijke afstand van de Veluwe maar ook voor alle andere ijsberen vanuit Nederland:freu:
Het zal daar weer gezellig en ook qua dames leuk worden.:smiley:

broodpoot
4 december 2021, 15:27
Hmm, deze ga ik even in de gaten houden.
Nu wel duidelijk is dat GT niets meer gaat worden ben ik aangewezen op SS maar dat is dan weer net even te ver voor het goede.
Ik kom uit de omgeving van Amsterdam, GT was een uur en 3 kwartier en SS is dan weer net een kwartiertje verder, lijkt niets uit de maken maar het is net ff te ver als je dan s'avonds laat naar huis gaat.
Prime beviel me ook wel maar dat is nog verder dus dit lijkt me (samen met Venus die ik ook maar is moet gaan uitproberen) een mooi alternatief.

Laatbloeier
4 december 2021, 15:57
Een mooie club vlakbij de Nederlandse grens met o.a. een zwembad. Dat ziet er veelbelovend uit.

Eddy_V
4 december 2021, 21:58
Slechter dan de oude Club22 is weliswaar nauwelijks mogelijk, maar dit nieuws klinkt zeker veelbelovend.
Met zwembad zelfs, dan kan ik eindelijk m’n voorraad strandballen jaargang 20-21 eens gaan gebruiken :)

broodpoot
4 december 2021, 22:56
Slechter dan de oude Club22 is weliswaar nauwelijks mogelijk, maar dit nieuws klinkt zeker veelbelovend.
Met zwembad zelfs, dan kan ik eindelijk m’n voorraad strandballen jaargang 20-21 eens gaan gebruiken :)

Pff, ik moet nog beginnen aan jaargang 19-20, dat wordt nog een hele klus.

mentholbear
5 december 2021, 18:29
Het buitengedeelte zal nog wat langer vergen zeker om dat daar een zwembad komt

Phoe, in die kleine tuin? Dat gaat denk ik krap worden. Waarschijnlijk dat de jacuzzi (die ik nooit werkend heb meegemaakt) dan moet verdwijnen.

Maar welkome aanvulling. En dat zo dicht bij de grens. Hopelijk houden ze nog wel wat relax ruimte over. Daar gebruikte ik vroeger die grote kino voor.

Zucht, mooie herinneringen aan de ontmoeting met een mooie Poolse en waarmee ik er m'n 1e keer sex had waar je 'betrapt' kon worden.

Hoop dat het wat moois en succesvol wordt. De locatie en ligging hebben ze mee. Dicht bij de grens en op een afgelegen industrie terrein.

dabass
5 december 2021, 18:44
heeft iemand informatie over wie de nieuwe operator is?

mensen hebben het over Acapulco Gold?!

als dat waar is, hebben we een jackpot :freu:

veel meisjes lekker eten en goedkopere toegang wat willen we nog meer :smile2:

pret
5 december 2021, 20:00
Maar als Husky het zegt, geloof ik het ook wel. Die is goed ingevoerd!

Niemand heeft gezegd dat Husky onbetrouwbaar is. Het gaat erom om met een bron meer een body te geven aan een stelling.

Husky
5 december 2021, 20:43
Wat een gezever of Husky betrouwbaar:confused:
En om een "bron meer body te geven" aldus meneer Pret!
2 december gaf ik op het Forum de informatie door dat er op de locatie van Club 22 weer een nieuwe saunaclub komt.
bertje600 is wezen kijken,en heeft hierover een duidelijk bericht gestuurd.
Mijn informatie omtrent de nieuwe eigenaar zou ik nog niet prijsgeven tot begin volgend jaar,jullie horen het nog wel!
Wees blij dat er een nieuwe saunaclub komt Pret,en probeer niet interessant te doen om zo nodig bewijzen boven water te krijgen die er nu niet toe doen.