PDA

Volledige versie bekijken : Ornelia (Italiaanse)

Mentholbear
9 september 2020, 00:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/italy.gif

Ornelia (Italiaanse)
Leeftijd:20 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:Uit Duitse puff

Mentholbear
9 september 2020, 00:46
Oh verdorrie, weer eentje die nog niemand gerecenseed heeft... Ik ga denk ik maar de nieuwe meiden overslaan als het me zoveel moeite kost. Misschien dat ik mede daarom ook vaak bij bekende dames op herhaling ga :rolleyes:
Enfin, dan waag ik maar weer een poging met mijn geheugen als een zeef. Vergeef me dat ik niet meer weet of ze tattoos of piercings heeft. Ze was in elk geval niet volgeplakt als een billboard tijdens verkiezingstijd. En als ze piercings had, zaten ze niet in de weg...
En die cup cursus moet ik ook nog volgen :redface:

Enfin, deze prachtige strakke blondine, met toch een fraaie vorm probeerde een man te paaien voor een kamer, terwijl hij op de bank onder de TV zat en zij voor em stond.
Hoe bedoel je tegen een muur aankijken... Aan de andere kant, elk nadeel heb z'n voordeel, want ze was daardoor wel beter te bekijken. En wat heeft zij een aantrekkelijk slank postuur, bij gebrek aan een kwijl emoji dan maar deze :love:

Nadat ze merkte dat haar pogingen bij hem tevergeefs waren keek ze om zich heen. De man op de bank ernaast had bleef duidelijk voor zich uit kijken. En zo kruisden onze blikken elkaar. 2 keer snel m'n wenkbrauwen optrekken was genoeg om zich vast die ouwe man weg te halen en naast me te krijgen. Gelijk tegen me aanzitten en kennismakingsgesprekje. Ze zou echt Italiaanse zijn en geen Roemeense klapekster. Grappig was dat er een groep Italianen waren en 1 probeerde haar aandacht te krijgen, maar ze had totaal geen zin in die gasten.
Enfin, ze begon de genotsstaaf te beroeren, en dat veroorzaakte een bepaalde reactie...
Eigenlijk niet echt mijn ding wat ze zo deed. Heb vaak idee dat het zo een afwerk truuk is. Maar ze had ook al haar masker omlaag getrokken en ook haar snoetje was prachtig. Ik vond haar optisch zo aantrekkelijk, dat ik ze gewoon geprobeerd moest hebben.

Het werd een lekker kamertje. Technisch kan ze nog groeien. Kweenie of dat komt doordat ze de lokale gebruiken niet gewend is...
En ik vond het ook jammer dat ze zich niet helemaal kon laten gaan.

moravia
9 september 2020, 12:19
.... Grappig was dat er een groep Italianen waren en 1 probeerde haar aandacht te krijgen, maar ze had totaal geen zin in die gasten. .... because she isn't Italian. Yesterday in the afternoon Ornella approached me in the bar hall. She started her introduction leading me to believe her Italian roots but living in Athens. She was astonished as I replied in Italian using the corresponding Italian vocabulary (e.g. blow job, pussy licking). By the way I spent several months doing a stage in Italy and being young I already learned this language.

She immediately switched to English ..... ok, doesn't matter. Funny, however, a good fellow I met that day in Sixsens later told me by chance recognizing Ornella that on Sunday she introduced herself to him as being from Strasbourg.

Eddy_V
9 september 2020, 13:34
DVP’s zijn van aller tijden en dus ook van aller landen :)

Mentholbear
9 september 2020, 13:49
.... because she isn't Italian.

Another 'klapekster' bites the dust :rolleyes:

And indeed the whole Greece story. *sigh* I don't mind if she's Rumanian. I found her attractieve, no matter where she's from.

But anyone know what her roots are?

moravia
9 september 2020, 14:47
But anyone know what her roots are? Romanian, what else.

bierbeer
9 september 2020, 16:46
Tattoo van een veer met wegvliegende duifjes bovenop de venusheuvel. Zit mooi weg als ze haar broekje aanheeft.
Komt van de ramen in Oberhausen en levert ook zo’n service : correct maar snel.
Optisch was het niet verkeerd met zeer mooie borsten en poes.
Heb al slechter gehad : optisch 9/10, PZC 8/10, NMC 7/10 , afgewerkt in doggy wat redelijk fenomenaal zicht was.
Spijtig van die extensions...
Vertelde me dat alles terug open gaat in Duitsland en ze dus niet lang zou blijven.
Roemeens by the way maar ideaal voor de lolita-liefhebbers en optic fuckers :luvlove:

Rockymountain
9 september 2020, 20:36
Vorige week met deze roemeense dame gekamerd toen ze haar 2e dag aanwezig was..zeer knappe naturelle dame!!
Correcte en eerlijke dame in omgang.

Mentholbear
9 september 2020, 20:40
zeer knappe naturelle dame!!

Lol, ik begin je smaak door te krijgen ;)

Prachtige grijs blauwe ogen heeft ze ook :love:

deket
10 september 2020, 18:31
Krijg er stenen kloten van, al die meiden die liegen over hun nationaliteit
Roemenië is toch een mooi land? Juist zoals ik Italië ook een prachtig land vind.
Niets persoonlijk tegen deze meid,maar je merkt het zo vaak. Dvps doen werkervaring op in een land ,vaak Spanje of Italië en nemen dan maar deze nationaliteit aan als leugen. Vooral omdat ze denken of eerder voelen dat dit commercieel beter zijn vruchten gaat afwerpen.
Het essentiële is de service en de looks, klaar
Afkomst is niet om je over te schamen.
Hoewel, uit Nederland? :redface:

Mentholbear
10 september 2020, 23:41
Krijg er stenen kloten van,

Ben jij ook al als Joker? :roll:

Maar tja, de dames denken ermee dat ze dan onderscheidend zijn van de rest. Want tja, weer de zoveelste Roemeense denken zoveel. Och, wat je zegt, als ze maar een leuk snoetje heeft en op de kamer maar goed is. Ik zie het dan maar door de vingers :smoke:

Haradamannetje
14 september 2020, 15:46
Iemand haar vandaag al gespot? of morgen ?

pret
14 september 2020, 20:17
Iemand haar vandaag al gespot? of morgen ?

Morgen heb ik haar gespot :roll3:

frits the cat
14 september 2020, 20:38
Morgen heb ik haar gespot :roll3:
Overmorgen heb ik haar gezien :biggrin:

Eddy_V
14 september 2020, 21:37
Overmorgen heb ik haar gezien :biggrin:
Ik ook, maar m’n Italiaans is bagger dus ik kan geen praatje met haar maken

Mentholbear
14 september 2020, 22:10
Just let the money talk ;)

WANDELAAR5
15 september 2020, 07:34
Ik ook, maar m’n Italiaans is bagger dus ik kan geen praatje met haar maken

Spaghetti, Macaroni, Lasagna, Pizza, Ciao Bella, quatro stagione, frutti di mare, Ferrari, calzone, margarita, Hawaï, Vino Rosso.

Ik kom gelukkig een heel eind in het Italiaans!

Eddy_V
15 september 2020, 08:32
Spaghetti, Macaroni, Lasagna, Pizza, Ciao Bella, quatro stagione, frutti di mare, Ferrari, calzone, margarita, Hawaï, Vino Rosso.

Ik kom gelukkig een heel eind in het Italiaans!
bravissimo !

moravia
15 september 2020, 10:12
Use the words "passarella" or "zoccola" ..... immediately you'll recognize whether it's a real Italian bitch or not.

Willem2
15 september 2020, 13:10
Use the words "passarella" or "zoccola" ..... immediately you'll recognize whether it's a real Italian bitch or not.

Er is maar 1 Passarella: https://nl.wikipedia.org/wiki/Daniel_Passarella en die was niet zo grappig voor Nederland...

Er zijn hier zelfoplossende berichten .....:rolleyes: ;)

Haradamannetje
17 september 2020, 18:15
Helaas niet gezien gister. Mocht iemand haar zien de komende dagen hoor ik het graag.

Mentholbear
17 september 2020, 18:45
Ze kon haar draai niet zo vinden in de club. Ik vermoed dat met de heropening ze weer terug is naar Duitsland. Daar zinspeelde ze wel op.

Haradamannetje
27 september 2020, 13:52
Deze dame liegt niet alleen over haar afkomst, in Oberhausen bij de ramen ook in geen velden of wegen te bekennen.

Der Spritzer
1 oktober 2020, 00:16
Aken is haar vaste plek en sinds de opening is ze daar ook weer te vinden.

Haradamannetje
26 november 2020, 15:17
Iemand haar in Sixsens gespot?

Meme Moo
26 november 2020, 20:16
Iemand haar in Sixsens gespot?

Ja, morgen! :biggrin:

BefBeer
26 november 2020, 20:54
leuk hoor!
Vooruit in de tijd al gespot?????

BefBeer

Meme Moo
26 november 2020, 21:02
leuk hoor!
Vooruit in de tijd al gespot?????

BefBeer

Zie post 12 in dit draadje, dan begrijp je het wel...

BefBeer
29 november 2020, 19:58
Glazan bol is weer in!

BefBeer

Haradamannetje
3 december 2020, 22:38
Glazan bol is weer in!

BefBeer

?

BefBeer
4 december 2020, 10:21
Typefoutje.

Moest natuurlijk 'glazen' zijn.

Haradamannetje
20 mei 2021, 20:26
ALs iemand haar spot in Sixsens hoor ik het graag.