PDA

Volledige versie bekijken : Habibi (Tuttifrutti, Magnum ...)

ju52
5 september 2020, 13:59
Habibi,

since this week at SixSense, 24 years old,

Romanian with very dark skin and many tattoos, also in the cleavage, piercing in the genital area,
long black hair, very slim, narrow face, approx. 1.58 tall, max. KF 34, under 50 kg, A cups,

previously in Tuttifrutti, Mondial ?, Magnum

neukdiertje
5 september 2020, 14:42
De titel van dit topic kan wat beter...

schoolmeester
5 september 2020, 15:17
Geregistreerd sinds dec. 2010 en het eerste bericht is commentaar.........

Goed bezig !

Groet, schoolmeester.

Willem2
5 september 2020, 15:43
@schoolmeester
Is dat een leerling van jou ? ;)

schoolmeester
5 september 2020, 15:52
Ja klopt, is een beetje webschuw.......
En een trage leerling.
Groet, schoolmeester.

neukdiertje
5 september 2020, 15:58
Tja... het commentaar was eruit voor ik er erg in had...

schoolmeester
5 september 2020, 16:00
Maakt niet uit, je kan het altijd goedmaken met een clubrecensie.

Groet, schoolmeester.

Bachatero
5 september 2020, 17:20
Eindelijk een nieuwe die tenminste de moeite gedaan heeft om een originele naam te nemen, dit verdient een applaus en eventueel een kamertje volgende week...

pret
5 september 2020, 17:30
Weer oplichterij euhm bedoel verkoop van een illusie door een Roemeense. Dacht bij de naam toch echt aan een Marokkaanse.

Willem2
5 september 2020, 17:57
Weer oplichterij euhm bedoel verkoop van een illusie door een Roemeense. Dacht bij de naam toch echt aan een Marokkaanse.

Bulgaarse met turkse roots. Ga maar ruiken of dat klopt :biggrin: ;)

Dalton
5 september 2020, 21:04
:freu::freu::freu:HABIBI MAR.oude bekende in HAPPY-GARDEN dus toch geen nieuwe naam.:freu::freu::freu:

Poppalarge
6 september 2020, 04:22
Moet het dan geen habiba zijn? Habibi gebruik je bij het mannelijke geslacht....

Maar goed, what’s jn a name?

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

Mentholbear
6 september 2020, 13:36
Turks van de Roemeense is nog niet zo goed :rolleyes:

Volgens mij zijn er in 't Roemeens ook wel es woordjes, die ik verkeerd gebruik.

kempie
6 september 2020, 13:40
Misschien heeft ze door dat ze door de mand valt stelde zich aan mij net voor als roemeense.

Leuk dat er hier een beschrijving staan jammer dat er geen recensie staat want ik vraag me af of ik veel van d’r service kan verwachten.

Wel een hele mooie dame maar ik was net naar de kamer geweest dus proberen dat ging ik even niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mentholbear
6 september 2020, 13:47
Misschien heeft ze door dat ze door de mand valt stelde zich aan mij net voor als roemeense.

Bij ju52 was het ook al duidelijk dat het om een Roemeense gaat. Misschien dat ze het gewone een leuke naam vind, affiniteit met die gasten heeft ofzo.

moravia
15 september 2020, 21:05
By the way, last week she emended me telling that her name is HABIBE, which is an Arabic girl's name, and not Habibi.