Volledige versie bekijken : Ik blijf Sixsens bezoeken met huidige maatregelen
pret
24 augustus 2020, 16:52
@ W2 zou jij enquête opties Ja en Nee aan kunnen koppelen waarbij er maar eenmaal gekozen kan worden? Dank
de duisburg spesjalist
24 augustus 2020, 16:54
@ W2 zou jij enquête opties Ja en Nee aan kunnen koppelen waarbij er maar eenmaal gekozen kan worden? Dank
dat heeft geen zin er is maar een klein aantal ijsberen die sixsens bezoek vergeleken met de andere mannen als sixsens alleen op de ijsberen moest draaien had de club al lang geen bestaan meer :thefinger:
pret
24 augustus 2020, 17:01
Nou de peiling staat momenteel op 100% met 1 stemmer. :biggrin:
frits the cat
24 augustus 2020, 18:17
Sorry ik tel er 15, 8met nee 7 met ja.
Nou de peiling staat momenteel op 100% met 1 stemmer. :biggrin:
Sjeufke
24 augustus 2020, 18:53
Jammer dat je niet kan zien wie de NEE (en JA) stemmers zijn.....en die je dan toch tegenkomt in Sixsens :rolleyes:
Ik vind dat de lijst met JA en NEE stemmers openbaar moet. Daar kunnen we het allemaal mee eens zijn, toch?
frits the cat
24 augustus 2020, 18:56
Weer een helder idee ik kom al zo’n 15 jaar in clubs in heel Europa de enige die ik van gezicht kan is de feestganger piet plezier dan moet je er ook een kopie van je legitimatie bij doen dan weet je het zeker maar geloof niet dat daar iemand zin in heeft. De stand op dit moment is 16 8 om 8
Jammer dat je niet kan zien wie de NEE (en JA) stemmers zijn.....en die je dan toch tegenkomt in Sixsens :rolleyes:
Ik vind dat de lijst met JA en NEE stemmers openbaar moet. Daar kunnen we het allemaal mee eens zijn, toch?
peterp095
24 augustus 2020, 19:00
Nee Sjeuf, nee is nee en dan zal je me ook niet tegenkomen hoe goed ik het er ook vond. Er was elke week wel iets nieuws en ook de reactie die ik zaterdag kreeg van een Ss medewerker heeft me verbaast.
Sjeufke
24 augustus 2020, 19:04
Iedereen moet wat hem past. Je goed recht! :smoke:
De vraag is een openbare lijst! pret moet dat toch kunnen regelen......
Meme Moo
24 augustus 2020, 19:05
Zet jij een nieuwe pol op?
Leuk!
En hoe filter je er de beren uit met een (drie)dubbel account? :confused:
pret
24 augustus 2020, 19:11
Vind ik ook. En Nee stemmers moeten permanente toegangsverbod in SS krijgen. :biggrin:
Meme Moo
24 augustus 2020, 19:14
Vind ik ook. En Nee stemmers moeten permanente toegangsverbod in SS krijgen. :biggrin:
Je begint al een échte dictator te worden! :biggrin:
Eddy_V
24 augustus 2020, 20:50
De stand is nu 20 JA en 10 NEE
ik heb per ongeluk op NEE gedrukt (lijk wel een CDA’er op het congres), mag ik nu nog naar binnen komen???
Shakir
24 augustus 2020, 21:11
Ik ben een openlijke NEE-stemmer. Ik kan wel niet garanderen dat ik ooit toch nog overstag ga, want Duitsland zal nog lang dicht blijven, en ik kan niet blijven naar Oostenrijk afreizen.
frits the cat
24 augustus 2020, 21:18
Ik ben een openlijke NEE-stemmer. Ik kan wel niet garanderen dat ik ooit toch nog overstag ga, want Duitsland zal nog lang dicht blijven, en ik kan niet blijven naar Oostenrijk afreizen.is maar 820 km ben ook al een paar keer geweest laatste keer naar Saunaclub elegant viel tegen.
Ricardo Banana
24 augustus 2020, 21:23
Ik heb ook nee gestemd, heeft daar iemand problemen mee?
Cat
24 augustus 2020, 21:24
Ik moet wel, want ik zie dat ik nog op Meeting Point sta op de oorspronkelijk verwachte openingsdag van de sekswerkers. Hebben we ff geluk gehad dat het iets eerder los ging, dus wat klagen we over wat randzaakjes...
PS ben geen familie van “frits the cat” ;)
Meme Moo
24 augustus 2020, 21:27
Een duidelijk bewijs dat de maatregelen van SS effectief zijn! :biggrin:
frits the cat
24 augustus 2020, 21:31
Een duidelijk bewijs dat de maatregelen van SS effectief zijn! :biggrin:yep om de budget neukers het naar hun zin te maken en de ijsberen die wat meet te besteden hebben weg te jagen .
Picasso 1
24 augustus 2020, 21:34
Lastig om te achterhalen welke van de vele maatregelen bij jou de emmer deed overlopen....
pret
24 augustus 2020, 21:37
Momenteel heeft overduidelijk een ruime meerderheid geen problemen met de huidige maatregelen.
Meme Moo
24 augustus 2020, 21:40
yep om de budget neukers het naar hun zin te maken en de ijsberen die wat meet te besteden hebben weg te jagen .
Met 7,50 Euro als neukbudget komt zelfs De Banaan niet meer naar SS. :biggrin:
Dus jouw stelling klopt niet helemaal!
pret
24 augustus 2020, 21:40
Ze hebben zelfs bierprijs voor je verlaagd van 2,5 naar 1 euro, wat zelfs goedkoper is dan een willekeurige kroeg. Is dat niet goed genoeg dan? :biggrin:
frits the cat
24 augustus 2020, 21:44
Momenteel heeft overduidelijk een ruime meerderheid geen problemen met de huidige maatregelen.klopt pret proficiat het enige wat je er mee bereikt heb is dat SS zich gesterkt voelt om nog meer impopulair maatregelen te nemen op jou advies chapeau.
Bachatero
24 augustus 2020, 21:51
Misschien best dat “nee-stemmers”, die de club toch niet meer zullen bezoeken, dan ook niet meer op het SS-forum schrijven. Zo kunnen we het weer over nuttige info hebben zoals de dames, het eten, het zwembad...
pret
24 augustus 2020, 21:51
klopt pret proficiat het enige wat je er mee bereikt heb is dat SS zich gesterkt voelt om nog meer impopulair maatregelen te nemen op jou advies chapeau.
Impopulair voor wie, voor degenen die de kamers ophouden, zich te pletter zuipen, maar gaan zaniken over de happy hour en Corona maatregelen niet respecteren? :biggrin:
frits the cat
24 augustus 2020, 21:54
Impopulair voor wie, voor degenen die de kamers ophouden, zich te pletter zuipen, maar gaan zaniken over de happy hour en Corona maatregelen niet respecteren? :biggrin:nee dat zijn de budget neukkers en de onderbroeken ijsberen ik heb het over de30% van de ijsberen die wat meer hebben te besteden en niet meer komen .
Meme Moo
24 augustus 2020, 22:06
nee dat zijn de budget neukkers en de onderbroeken ijsberen ik heb het over de30% van de ijsberen die wat meer hebben te besteden en niet meer komen .
Je vergeet de groep die óók meer te besteden heeft en gewoon blijft komen.
Statistiek is ook best lastig...
pret
24 augustus 2020, 22:10
nee dat zijn de budget neukkers en de onderbroeken ijsberen ik heb het over de30% van de ijsberen die wat meer hebben te besteden en niet meer komen .
De meer besteders zal het een zorg zijn die maken zich minder druk dan dat jij dat doet. VIP kamers zullen wederom de hele dag geboekt worden en flessen drank in overvloed vloeien.
frits the cat
24 augustus 2020, 22:12
Je vergeet de groep die óók meer te besteden hebben en gewoon blijven komen.
Statistiek is ook best lastig...statistiek is niet lastig 30% en die groep wordt echt wel groter bij de volgende nieuwe absurde regel, maar misschien goed lezen wel voor sommigen .
Meme Moo
24 augustus 2020, 22:17
statistiek is niet lastig 30% maar misschien goed lezen wel voor sommigen .
Dat bedoel ik nu!
Cijfers moet je kunnen interpreteren. En dat lukt je dus niet op basis van de summiere info uit deze poll.
Dus jij trekt dan meteen de onterechte conclusies dat:
- de groep die ‘ja’ stemt allemaal budgetneukers zijn én
- de groep die ‘nee’ stemt dat allemaal doen omdat ze meer te besteden hebben.
pret
24 augustus 2020, 22:19
Er is geen sprake van absurditeit. SS neemt alleen verstandige besluiten om alles in goede banen te leiden.
Aviator
24 augustus 2020, 22:24
Ik kan niet stemmen omdat ik blijkbaar nog niet het vereiste aantal schrijfsels heb behaald. Maar ik zou ook NEE hebben gestemd. Ik kom ook niet omdat ik nogal wat km's moet maken en niet in een wachtrij wil staan om vervolgens te horen dat ik niet naar binnen mag. Voorheen ging ik minimaal twee keer per maand naar SS, GT of YY. Ik heb sinds februari mijn zeer favoriete hobby niet meer kunnen uitoefenen. Het voordeel is dan wel dat mijn spaarvarken een dikker buikje begint te krijgen. Nu al zo'n 7 maanden geen clubbezoek, per keer ca. 400 euro (incl. benzine, entree en de dames) kom ik nu al toch wel uit op een besparing van een kleine 6000 euri's. Dat wordt straks extra feesten als het weer kan.
Shakir
24 augustus 2020, 22:24
Dat bedoel ik nu!
- de groep die ‘nee’ stemt dat allemaal doen omdat ze meer te besteden hebben.
Ik stem 'nee' omdat ik 3 uur onderweg ben (enkele richting), en hierbij geen garantie heb om binnen te geraken want ik ben allang geen vaste bezoeker meer.
frits the cat
24 augustus 2020, 22:28
Dat bedoel ik nu!
Cijfers moet je kunnen interpreteren. En dat lukt je dus niet op basis van de summiere info uit deze poll.
- de groep die ‘nee’ stemt dat allemaal doen omdat ze meer te besteden hebben.volgens mij hebben er een paar budget ijsberen er moeite mee dat bijna 26% het toch wel met Frits the cat het eens zijn :bibber_2:en dat geld ook voor adviseur pret zijn laatste post
Eddy_V
24 augustus 2020, 22:44
Al met al ben ik blij dat ik per ongeluk op NEE gestemd heb.
Het zal je maar overkomen als ijsbeer die een paar keer per maand minstens 3 kamers van een uur of anderhalf maakt, voor budgetneuker uitgemaakt te worden door Frits the Frusti. Mijn aanstaande heeft niet alleen haar rijbewijs aan de budgetneuker te danken, ook d’r nieuwe D-cup alsmede haar vakantie naar de Rode Zee :biggrin:
Sorry voor de flauwe woordspeling Frits maar met al je posts kom je wel zo over en dat terwijl ik al sinds de eerste uitgave een fan ben van de echte Frits. Dat is zo mogelijk nog een grotere Viezerik dan ik !
frits the cat
24 augustus 2020, 22:48
Al met al ben ik blij dat ik per ongeluk op NEE gestemd heb.
Het zal je maar overkomen als ijsbeer die een paar keer per maand minstens 3 kamers van een uur of anderhalf maakt, voor budgetneuker uitgemaakt te worden door Frits the Frusti. Mijn aanstaande heeft niet alleen haar rijbewijs aan de budgetneuker te danken, ook d’r nieuwe D-cup alsmede haar vakantie naar de Rode Zee :biggrin:
Sorry voor de flauwe woordspeling Frits maar met al je posts kom je wel zo over en dat terwijl ik al sinds de eerste uitgave een fan ben van de echte Frits. Dat is zo mogelijk nog een grotere Viezerik dan ik !misschien door al die uitgaves aan je aanstaande dat je nu overkom als een budget ijsbeer .:biggrin:
Eddy_V
24 augustus 2020, 22:51
misschien door al die uitgaves aan je aanstaande dat je nu overkom als een budget ijsbeer .:biggrin:
Foei full quote , daar moet ik voor uitkijken van de forumleiding ;)
En nee, je mist het punt alweer. De betreffende ijsberen waar ik op doelde, weten wel beter dus die zullen niet blijven reageren op jouw onzin.
Player
24 augustus 2020, 22:52
Van navelstaren gesproken, slechts een handvol bezoekers van een SC zijn actief op dit forum. Hoe kan een peiling dan representatief zijn? Bezigheidstherapie...
Meme Moo
24 augustus 2020, 23:07
misschien door al die uitgaves aan je aanstaande dat je nu overkom als een budget ijsbeer .:biggrin:
Tja, als je het niet kan snappen, kun je er niets aan doen.
Maar ik heb het gevoel bij jou dat je het niet wilt snappen!
Ik weet namelijk zeker dat er bij de (grotere) groep die ‘ja’ gestemd heeft, ook pannenkoekers zitten.
Of ze écht meer te besteden hebben, weet ik niet.
Maar ze doen het wel...
En Shakir geeft aan dat hij ‘nee’ stemt, maar dat daar dus een andere reden voor is dan zijn beschikbaar budget.
Maar goed, als jij heel graag gelijk wilt hebben krijg je dat van me hoor!
Hooker lover1
24 augustus 2020, 23:14
Van navelstaren gesproken, slechts een handvol bezoekers van een SC zijn actief op dit forum. Hoe kan een peiling dan representatief zijn? Bezigheidstherapie...
Bekijk het bezoeker aantal en je hebt een representatief beeld!
De realiteit toonde de afgelopen weken een massale belangstelling om als bezoeker binnen te geraken.
Men moest zelfs bezoekers weigeren,de enkele nee stemmers zijn als het ware een druppel uit de zee.
Respect aan de nee stemmers,het laat de echte liefhebbers meer ruimte;)
Wie ongewenst foutief op nee drukte,mag een jaar lang enkel nog met a cupjes in het zwembad:biggrin:
HL1
Meme Moo
24 augustus 2020, 23:22
Wie ongewenst foutief op nee drukte,mag een jaar lang enkel nog met a cupjes in het zwembad:biggrin:
HL1
Om het een échte straf te laten zijn: je bedoelde hier natuurlijk de eigen a-cupjes mee! Niet die van een willekeurige en bevallige aanstaande/ex-verloofde!
Mentholbear
24 augustus 2020, 23:25
maar gaan zaniken over de happy hour
Ik heb onder protest op Ja gestemd, want Happy Hour moet terug en ik wil weer de voederbakken kunnen plunderen :roll:
Om het een échte straf te laten zijn: je bedoelde hier natuurlijk de eigen a-cupjes mee! Niet die van een willekeurige en bevallige aanstaande/ex-verloofde!
Hoe moet ik dan mijn Cup diploma halen, als Eddy alleen nog maar zwemdiploma A, ik bedoel A cupjes kan laten tonen. Ik bedoel voelen :biggrin:
Hooker lover1
24 augustus 2020, 23:27
De aanstaande liet c cups plaatsen en mag dus een jaar lang niet in net zwembad vanwege eddy_v zijn nee stem ;)
Nulnulzeseneenhalf
25 augustus 2020, 00:33
Dat hoeft niet. Om een peiling of een enquête als representatief te laten gelden hoeft er helemaal niet een meerderheid van het ondervraagde publiek mee te doen. Daar zijn regels voor, vraag me niet wat ze zijn. Maar soms is een relatief kleine groep respondenten al genoeg om de enquête geldig te verklaren.
WA
25 augustus 2020, 00:41
Whoopsie, dubbele post :hammer:
WA
25 augustus 2020, 00:43
Hoe moet ik de vraagstelling interpreteren? Er is niet gedefinieerd wat de huidige maatregelen zijn. En, deze kunnen ook nog eens veranderen. Dus dat maakt de uitslag sowieso discutabel.
VAZKOR
25 augustus 2020, 01:35
Ja gestemd voor de simpele reden dat ik het niet kan missen om naar de clubs...of nu toch die ene club...te gaan al is dat nu eens om de 3 maand geweest gemiddeld gezien.
Eric vb
25 augustus 2020, 02:25
Ik stem ja, omdat ik meestal op maandag ga.. nu de eerst volgende keer zal op een zondag zijn. Dat gaat wat aanpassen zijn ,vermits ik een pannekoeker ben voor een hele dag. Dus mijn mening over die regel van 1uur kamers of zeker 30 min kamers moet ik niet zeggen zeker. :hammer::wand:Ik zit wel niet heel de dag op de kamer met de dame. Dat doen sommige dan weer wel.
Ricardo Banana
25 augustus 2020, 07:09
Lastig om te achterhalen welke van de vele maatregelen bij jou de emmer deed overlopen....
Zolang er een mondkapjesplicht is kom ik sowieso niet. Misschien hebben jullie nu pech met dit antwoord, dat deze maatregel levenslang wordt ingevoerd :)
Player
25 augustus 2020, 07:36
Bekijk het bezoeker aantal en je hebt een representatief beeld!D Context in Coronatijd is dan ook geheel anders, HL1. Als er maar 1 supermarkt open was, kon je daar ook op de koppen lopen. En heel wat bezoekers zijn mannen die er voor de eerste keer komen, noodgedwongen omdat er geen andere optie is.
Laat dit forum een medium zijn om objectief info uit te delen en goedbedoelde opmerkingen en commentaren zijn nooit verkeerd, muggezifterij etc zoals een aantal leden het altijd willen afdoen. Persoonlijk stoor ik mij aan de pretentie van een aantal leden op dat vlak en dan doel ik niet op jou...
Hooker lover1
25 augustus 2020, 07:54
D Context in Coronatijd is dan ook geheel anders, HL1. Als er maar 1 supermarkt open was, kon je daar ook op de koppen lopen. En heel wat bezoekers zijn mannen die er voor de eerste keer komen, noodgedwongen omdat er geen andere optie is.
De vergelijking is niet helemaal relevant player,een supermarkt is een noodzakelijk iets.
Is er maar 1 dan moet je wel daarheen.
Een saunaclub is niet noodzakelijk,zelfs al is er maar 1 dan nog kan niets of niemand jou verplichten daarheen te gaan als je het allemaal als negatief ervaart.
De mensen die naar een saunaclub gaan,doen dat uit eigen beweging.
Wanneer ik iets ervaar als onaangenaam of slecht,dan blijf ik daar uit eigen beweging ook weg.
In dat opzicht begrijp ik de muggenzifters niet helemaal,alles naar beneden halen op een forum maar toch als eerste voor de deur van de saunaclub staan:gruebel:
Daarmee heb ik niet gezegd dat er geen discussie,of opbouwende kritiek mag zijn.
Blijf gewoon realist,en zeker in de context binnen het corona tijdperk.
HL1
Player
25 augustus 2020, 08:28
@Hooker lover1 Dat een SC niet noodzakelijk is, zou je dan weer niet zeggen aan de overrompeling te zien. [emoji3]
Zenuwen zijn dan ook gespannen voor dames, klanten en SC uitbaters. Als je teveel dieren in een stal zet, krijgen ze ook stress. We kunnen alleen maar wachten tot Duitsland opent en de zaken zich normaliseren.
Hooker lover1
25 augustus 2020, 11:24
. We kunnen alleen maar wachten tot Duitsland opent en de zaken zich normaliseren.
Als duitsland al zou heropenen tijdens de lopende corona maatregelen,wil ik liever niet alle gefrustreerde reacties lezen hoe slecht het allemaal wel niet is ten opzichte van voorheen.
Misschien is het niet eens zo slecht,dat duitsland pas open gaat nadat alle ellende gerelateerd aan corona voorbij is,en dat de clubs normaal kunnen openen.
Nog steeds zijn er ijsberen die niet begrijpen kunnen en of willen,dat sixsens echt geen andere keuze heeft dan de wettelijke criteria te respecteren.
Het is dat of sluiten,en de overgrote meerderheid aan modale bezoekers wil echt dat het open blijft hoor!
HL1
Willem2
25 augustus 2020, 11:46
Ik heb het gevoel dat ik allerlei regels moet gaan opstellen :cool:
Ik hunker naar normaal en zeker niet naar het zogenaamd nieuwe normaal :mad:
Eddy_V
25 augustus 2020, 11:54
Laat dit forum een medium zijn om objectief info uit te delen en goedbedoelde opmerkingen en commentaren zijn nooit verkeerd, muggezifterij etc zoals een aantal leden het altijd willen afdoen. Persoonlijk stoor ik mij aan de pretentie van een aantal leden op dat vlak en dan doel ik niet op jou...
Eens, hoop dat je het geen muggenzifterij vindt (mijn autotext schrijft dat overigens met een “n” ;)) maar is het forum juist niet een medium om subjectieve info te delen ipv objectief?
Wie of wat is nu objectief in onze hobby, het zijn toch allemaal meningen ongeacht of er een boodschap van een club, het RIVM of andere partijen achter zit?
Zo heb ik bijvoorbeeld een mening over ijsberen op het forum zoals bijvoorbeeld pret, hl1, Frits the cat of over jou, etc.
Als je hem niet zou kennen zou je een trol als pret toch door een afvoerputje willen voeren, maar sinds ik hem tegen ben gekomen weet ik dat hij zijn nickname eer aan doet, een betweter als hl1 zou je toch met een grote boog omzeilen maar hij blijkt in levende lijve een humorvolle tevens wandelende Sixsens Wikipedia te zijn.
Frits komt met zijn berichten op mij nogal verhit, zelfs verbitterd over, maar grote kans dat hij ook een aangenaam mens in levende lijve zal zijn (er zijn ten slotte maar weinig mensen die ‘s ochtends opstaan met alleen de gedachte om anderen te vervelen).
Dat is nu eenmaal forum eigen, beetje stangen, over en weer opnaaien, onbegrepen worden/voelen, het allemaal wat harder aanzetten om je punt te maken en dat allemaal met slechts letters en hooguit emoticons, zonder gezichtsuitdrukking en toon.
Van degenen die ik persoonlijk ken (afgelopen jaren links en rechts een paar ijsberen leren kennen) weet ik hoe ze praten, hoe ze klinken en wat voor een gezicht ze trekken. Dan krijgen de berichten van “anonieme” ijsberen regelmatig een andere lading dan je puur uit de woorden zou opmaken.
Lang verhaal kort, ik ben ook maar een gewone boerenlul met als motto “leven en laten leven”, vooral niet alles te serieus nemen, mij niet zal ergeren aan zaken waar ik toch geen invloed op heb en de berichten hier op forum een beetje in perspectief probeer te zien.
(Dit was voor mijn doen echt kort :))
peterp095
25 augustus 2020, 12:11
Nog steeds zijn er ijsberen die niet begrijpen kunnen en of willen,dat sixsens echt geen andere keuze heeft dan de wettelijke criteria te respecteren.
Het is dat of sluiten,en de overgrote meerderheid aan modale bezoekers wil echt dat het open blijft hoor!
Ik hoor nochtans weinig negatiefs over de corona maatregelen in SS. Deze worden in het algemeen vrij goed opgevolgd buiten enkel patsers (met onderbroek) die het niet nodig vinden om hun masker in de bar op te houden, weliswaar onder de kin.
Het gaat er voornamelijk over dat men nu de kamertijd inkort tot 30 minuten maar dat wil jij niet begrijpen want je kijkt alleen naar uzelf, snelle wip maar véél. Ieder zijn ding.
Meer ga ik niet schrijven want het brengt toch niets want je wil altijd het laatste woord (...)
Nulnulzeseneenhalf
25 augustus 2020, 12:15
(er zijn ten slotte maar weinig mensen die ‘s ochtends opstaan met alleen de gedachte om anderen te vervelen).
Ik ben de afgelopen week toch weer iemand tegen gekomen die ‘s morgens opstaat met de gedachte om zijn buren het leven zuur te maken. Die buren zijn een bedrijf die mij af en toe inhuren. Hij doet dat omdat hij van mening is dat zijn buren hem het leven zuur maken, maar dat valt nogal mee. Ze proberen in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk gedaan te krijgen waardoor normale werktijden niet helemaal op gaan. Vervolgens gaat hij dan dwars liggen. Ze bestaan wel degelijk.
Lang verhaal kort, ik ben ook maar een gewone boerenlul met als motto “leven en laten leven”
Wilt U in het vervolg even oppassen met het misbruiken van de boerenstand? Dit kan natuurlijk niet hè. Het motto is natuurlijk wel goed, maar dat compenseert bij lange na niet het voorgaande misbruik.
Player
25 augustus 2020, 13:35
Kijk, het is maar mijn bescheiden 2 cents die ik hier bijdraag. Verder lig ik er niet wakker van en ga het zo houden. Maar ik ben er wel van overtuigd dat als Duitsland open gaat, de (gefrusteerde) reacties evenredig zullen dalen en de tevredenheid bij een bepaald klanten- en damesbestand evenredig zal stijgen. Lijkt me normaal want dan zijn we terug dicht bij de tijd voor 16/3/20.
Willem2
25 augustus 2020, 15:08
Iedereen moet wat hem past. Je goed recht! :smoke:
De vraag is een openbare lijst! pret moet dat toch kunnen regelen......
Dat kan pret wel :biggrin:
Maar we houden het wel zo.
Het is ook lekker belangrijk :rolleyes:
stalingrad69
25 augustus 2020, 15:54
Ik heb JA gestemd hoewel ik momenteel een sleutelbeen breuk heb + 3-4 gekneusde ribben. Het wordt ten vroegste november...tenzij...
nick n.
25 augustus 2020, 16:27
Ik mag nog niet stemmen (jong beertje), maar wat de maatregelen ook zijn, " ik kom" ��
de duisburg spesjalist
25 augustus 2020, 17:19
Als duitsland al zou heropenen tijdens de lopende corona maatregelen,wil ik liever niet alle gefrustreerde reacties lezen hoe slecht het allemaal wel niet is ten opzichte van voorheen.
Misschien is het niet eens zo slecht,dat duitsland pas open gaat nadat alle ellende gerelateerd aan corona voorbij is,en dat de clubs normaal kunnen openen.
HL1
ik ben er van overtuigt dat sixsens de vlag uithangt als de clubs in Duitsland hun deuren open mogen zetten als sauna club
Hooker lover1
26 augustus 2020, 01:12
Het gaat er voornamelijk over dat men nu de kamertijd inkort tot 30 minuten maar dat wil jij niet begrijpen
De kamertijd wordt helemaal niet ingekort naar 30 min,maar dat wil jij blijkbaar maar niet begrijpen.
Enkel en alleen bij uitzonderlijke drukte en te lange wachttijden,zal het systeem heel beperkt in tijd enkel 30 min kamers toelaten.
Kwestie van even doorheen de piek te geraken,zodat iedereen kan kameren.
Nu je uit eigen beweging besloot sixsens niet meer te bezoeken,wat ik respecteer.....is het ook minder relevant geworden voor jou om hier nog verder op in te gaan.
HL1
Mentholbear
26 augustus 2020, 06:29
De kamertijd wordt helemaal niet ingekort naar 30 min,maar dat wil jij blijkbaar maar niet begrijpen.
Enkel en alleen bij uitzonderlijke drukte en te lange wachttijden,zal het systeem heel beperkt in tijd enkel 30 min kamers toelaten.
Kwestie van even doorheen de piek te geraken,zodat iedereen kan kameren.
Dat idee heb ik er ook van. Wat ik alleen niet snap, als ze toch beetje flexibel kunnen zijn, is waarom ze pannenkoeken dan niet toestaan op rustige tijden. Bijvoorbeeld op donderdag, zondag (en misschien vrijdag en zaterdag ook) tussen 11 en 16 lijken me er nog niet hele lange wachttijden te zijn. Veel pannenkoekers komen volgens mij toch best vroeg. En als get druj begint te worden, een klop op de kamerdeur dat ze nog max een uur mogen blijven ivm wachttijden. Ideaal is anders en minder duidelijk als vooraf altijd de 1 uur limiet. Maar zo kun je nog tenminste misschien een beetje pannenkoeken.
Het is maar een idee.
Herr Fick
26 augustus 2020, 06:31
Ik wou "waarschijnlijk , maar misschien ook niet en ten hoogste één keer per maand" stemmen, maar die knop staat er niet bij ..;
Er gaan voor een budgetneuker als Herr Fick wel mooie tijden aanbreken als pannenkoeken niet meer kan:). Leve de halve uurtjes!
Mentholbear
26 augustus 2020, 06:34
Er gaan voor een budgetneuker als Herr Fick wel mooie tijden aanbreken als pannenkoeken niet meer kan:). Leve de halve uurtjes!
Mogelijk blijven er dan alleen maar klapeksters, afwerksters en upsellers over.
peterp095
26 augustus 2020, 06:50
Alhoewel ik van HL1 niet meer mag antwoorden (ja, hij begint hier nu ook de scepter te zwaaien) doe ik het toch.
Je kunt het ook vergelijken met uit eten gaan in een goed restaurant (HL1 kan daar waarschijnlijk niet over meespreken).
Als men zou zeggen dat je op vrijdag en zaterdagavond niet langer dan een uur kunt blijven vanwege de drukte dan zullen de meeste restaurants nog leger zijn als nu het geval is.
pret
26 augustus 2020, 07:34
Wat een onzin. Er zijn genoeg dames die een top service verlenen in een halve uur. Ja die zijn er ook in SS.
Hooker lover1
26 augustus 2020, 08:15
Alhoewel ik van HL1 niet meer mag antwoorden (ja, hij begint hier nu ook de scepter te zwaaien) doe ik het toch.
Als men zou zeggen dat je op vrijdag en zaterdagavond niet langer dan een uur kunt blijven vanwege de drukte dan zullen de meeste restaurants nog leger zijn
Wat een onzin,waarom jij hier niet zou mogen antwoorden is me geheel onduidelijk.
Dat de club wat onderneemt om de piekmomenten te sturen,is omdat ze tegemoet komen aan de vraag van de modale bezoeker(ster).
Iedereen wil nu eenmaal de kamer op,en men verzoekt rekening te houden met elke bezoeker.
Men kan het zich ook eenvoudiger maken,en alles gewoon op zijn beloop laten met als resultaat dat sommige mensen helemaal niet op een kamer geraken.
Iedereen inclusief sixsens zelf,zit te wachten op de opening van de duitste clubs zodat het bezoekersaantal opnieuw kan normaliseren.
Je kan als individu nu eenmaal niet opeisen,dat je steeds altijd en overal je zin krijgt.
Dat men actueel met heel wat regeltjes en nog meer mensen(bezoekers)rekening moet houden,blijkt aan jou voorbij te gaan.
HL1
Boy69
26 augustus 2020, 08:38
Wat een onzin. Er zijn genoeg dames die een top service verlenen in een halve uur. Ja die zijn er ook in SS.
Ik ben het volledig met Pret eens op dit punt.
Ik kan zo 10 meiden opnoemen die ook met een 30-minuten kamertje absoluut topservice bieden.
Gisteren heb ik ook weer genoten van deze toppertjes.
Over de maximale kamerdeur van 30 minuten van Do-Zo bij extreme wachttijden heb ik eigenlijk weinig negatieve geluiden gehoord.
Er was welchen (arrogante) Duitser die aangaf nooit meer naar SS te gaan als hij niet ten alle tijden minimaal een uur op kamer kon blijven, maar deze arrogante mof (Mensch ohne Freunde) heeft eerder aangegeven NOOIT naar SS te gaan omdat hij zich als Duitser niet welkom voelt in Nederland.
Het feit dat hij er 3x per weet zit, toont zijn ruggengraat wel aan.
Nulnulzeseneenhalf
26 augustus 2020, 09:00
Je kunt het ook vergelijken met uit eten gaan in een goed restaurant
Als men zou zeggen dat je op vrijdag en zaterdagavond niet langer dan een uur kunt blijven vanwege de drukte dan zullen de meeste restaurants nog leger zijn als nu het geval is.
En toch zijn er restaurants die, in deze Corona tijden, maximale tijdsduren ingevoerd hebben. Waarom? Anderhalve meter tussen de tafels. Extra schoonmaken en desinfecteren. Toch wat willen overhouden aan het eind van de dag, een ondernemer noemt dat winst. En ze zitten vol, want de mens is te lui om zelf te koken en af te wassen.
Herr Fick
26 augustus 2020, 09:16
Elk voordeel heb z'n nadeel. Maar de dames met een goede service zullen veel halve uurtjes maken en de anderen waarschijnlijk niet.
Ik ga niet graag steeds met dezelfde meid kameren. Ik heb helemaal niks tegen ze te zeggen en hun wijze woorden raken me bepaald niet omdat de dametjes nu eenmaal een andere achtergrond en andere interesses hebben dan ik en small talk is ook niet meteen mijn ding.
Voor mij is het dus leuker om 3 X een half uurtje te doen dan 1 X 1 of 2 uurtjes. Een half uurtje, een hapje en een drankje, uitkijken naar een nieuwe DVP, weer een half uurtje, een saunaatje, een hapje, enz. Op die manier blijft mijn begroting ook wat in evenwicht.
Vorige week heb ik helaas echter tegen mijn eigen principes moeten zondigen omdat de kwaliteit van de dames zwaar te wensen over liet.:mad:
WANDELAAR5
26 augustus 2020, 09:16
Ik kan zo 10 meiden opnoemen die ook met een 30-minuten kamertje absoluut topservice bieden.
Gisteren heb ik ook weer genoten van deze toppertjes.
Zou je die top-10 hier eens willen posten? En Pret ook?
Boy69
26 augustus 2020, 09:21
Zou je die top-10 hier eens willen posten? En Pret ook?
Zou een optie kunnen zijn, echter zijn er 2 redenen waarom ik hier geen gehoorzaam kan gegen.
- eigenbelang, het wakkert de belangstelling voor deze dames alleen maar aan, waardoor ik mogelijkerwijs langer moet wachten
- ik heb aangegeven minder over dames en de clubbeleving te schrijven nav veelvuldig veeggedrag van de mods
WANDELAAR5
26 augustus 2020, 09:40
OK: Ik ga je de volgende keer dat ik je zie wel stalken ;)
Boy69
26 augustus 2020, 13:33
Niet nodig,
ik zal je ter plekke de toppers aanwijzen
Player
26 augustus 2020, 13:44
Wat een onzin. Er zijn genoeg dames die een top service verlenen in een halve uur. Ja die zijn er ook in SS.Hangt ervan af wat je topservice noemt. Er zijn mensen die een Dacia top vinden maar er zijn ook mensen die een BMW top vinden. Objectief is er toch zonder discussie een klasseverschil tussen de 2.
pret
26 augustus 2020, 13:46
Hangt ervan af wat je topservice noemt. Er zijn mensen die een Dacia top vinden maar er zijn ook mensen die een BMW top vinden. Objectief is er toch zonder discussie een klasseverschil tussen de 2.
Je vergelijkt appels met peren, waar je dus niks aan hebt.
Player
26 augustus 2020, 13:49
Je vergelijkt appels met peren, waar je dus niks aan hebt.Dat antwoord had ik dus verwacht. Om topservice te kunnen onderscheiden moet je al eens in topclubs komen met topklasse dames. Maar goed, als je je gading met een Dacia vindt, waarom niet. Voor elk budget wat wils.
Herr Fick
26 augustus 2020, 13:52
Hangt ervan af wat je topservice noemt. Er zijn mensen die een Dacia top vinden maar er zijn ook mensen die een BMW top vinden. Objectief is er toch zonder discussie een klasseverschil tussen de 2.
Melisse, Amelia, Roxanna, Raisa hebben klasse en geven zeker de service die je van een BMW verwacht, maar die je van een Dacia krijgt.
Nala, Natasha, Emily, Alex en anderen zien er als een BMW uit, maar hebben een gebrek aan koppel. Wel mooi om voor je deur te parkeren.
Willem2
26 augustus 2020, 14:29
Zou een optie kunnen zijn, echter zijn er 2 redenen waarom ik hier geen gehoorzaam kan gegen.
- eigenbelang, het wakkert de belangstelling voor deze dames alleen maar aan, waardoor ik mogelijkerwijs langer moet wachten
- ik heb aangegeven minder over dames en de clubbeleving te schrijven nav veelvuldig veeggedrag van de mods
Onzin er wordt hier heel weinig geveegd, maar jij hebt ook een paard in de gang, een stokpaard :cool:
En ja in deze tijd moet je soms ook extra vegen ( dus ook van pret en player met hun auto als verlengstuk van deren penis)
Boy69
26 augustus 2020, 14:31
Onzin er wordt hier heel weinig geveegd, maar jij hebt ook een paard in de gang, een stokpaard :cool:
En ja in deze tijd moet je soms ook extra vegen ( dus ook van pret en player met hun auto als verlengstuk van deren penis)
als jij dat denkt........... prima
Willem2
26 augustus 2020, 14:56
als jij dat denkt........... prima
Nee, ik weet het heel zeker !!!
deket
26 augustus 2020, 18:23
Player .Ik ben geen autokenner,maar het Roemeense Darcia zijn geen slechte auto's, btw overgenomen door Renault. Toch ander categorie dan bv de pas verdwenen Lada.
Anyway, klopt de stelling van W2,?
En nu terug over de saunaclubs
Deze opmerking.,; de leiding volgt dit forum ook en het moet zeer demoraliserend en demotiverend werken zijn ,dat gezeur te lezen, immers geen sinecure om in deze omstandigheden die de nieuwe realiteit nu eenmaal meebrengt een club in optimale omstandigheden open te houden
De dag dat het in Duitsland weer mag( reken niet meer op YY) zal er,ik zei het al eerder, meer dan een fles champagne geopend worden
frits the cat
26 augustus 2020, 18:38
Je vergelijkt appels met peren, waar je dus niks aan hebt.wat een onzin ik rij liever in een Rolls-Royce (Kinga)dan in een Dacia verschil van klasse ,maar ja als je als een budget neukkers dan ben je al gauw tevreden met een budget DVP .
34022
vse
26 augustus 2020, 19:00
Ik zal in de toekomst natuurlijk verder Sixsens bezoeken. Want ik ga erheen voor de dames. En niet om te zeuren.
Ik was er nu zeven keer bij sinds de heropening.
Blijkbaar in tegenstelling tot sommige van de enthousiaste schrijvers hier.
Ja, er zijn regels! Net als in het echte leven! So what? Jullie stoppen ook met het gebruik van de auto vanwege het verkeersreglement?
Ja, omdat ik een 90 minuten neuker ben, verafschuw ik het max. 1 uur in het weekend. Sh.. happens! En toch kom ik terug.
Ik klaag niet, maar geniet van de mogelijkheid om een uurtje met een dame (of twee) van mijn keuze door te brengen.
Want dat is waar het allemaal om draait in een SC. Waar anders kan ik dit nu nog doen? Right: Nergens!!
Ascari
26 augustus 2020, 19:31
Topservice is service die top is. Lijkt me vrij duidelijk. Trouwens Dacia's zijn niet top. Koop dan maar een Skoda.
Player
26 augustus 2020, 20:09
Player .Ik ben geen autokenner,maar het Roemeense Darcia zijn geen slechte auto's, btw overgenomen door Renault. Toch ander categorie dan bv de pas verdwenen Lada.
Anyway, klopt de stelling van W2,?
Naast vrouwenliefhebber ben ik ook moto- en autoliefhebber. Heb al diverse Duitse en Italiaanse bolides en moto's gehad uit het premium segment. En ik weet voorzeker dat een BMW beter is dan een Dacia. Maar van mij mag iedereen een Dacia kiezen als dat meer zijn smaak is of in zijn budget past. En vandaar deze beeldspraak als het over DVP's gaat en topservice/topklasse.
Wat het vegen betreft, dat is er duchtig geweest blijkbaar. En een BMW is geen verlengstuk voor mijn kroonjuwelen, welke boodschap zou een dame daaraan ook hebben.
PS: In de Duitse Clubs zullen de Champagnekurken harder en veelvuldiger knallen. Hopen klanten die voor het eerst sinds 16 maart terug Top Clubs kunnen bezoeken vol met klasse dames die pas echte topservice bieden.
yylover
26 augustus 2020, 20:39
wat een onzin ik rij liever in een Rolls-Royce (Kinga)dan in een Dacia verschil van klasse ,maar ja als je als een budget neukkers dan ben je al gauw tevreden met een budget DVP .
Rationeel gezien zijn Dacia rijders de meeste verstandige onder ons. Het rijdt je probleemloos naar elke willekeurige club en je houdt ook nog een hoop geld over voor de dames.
Als je zo dit topic volgt lijken er toch een aantal beren het verstand van een driewieler te hebben, zeg maar een Reliant.
Een verkeerde beweging cq. opmerking en ze staan al gelijk op hun kop.
frits the cat
26 augustus 2020, 20:59
Rationeel gezien zijn Dacia rijders de meeste verstandige onder ons. Het rijdt je probleemloos naar elke willekeurige club en je houdt ook nog een hoop geld over voor de dames.
Als je zo dit topic volgt lijken er toch een aantal beren het verstand van een driewieler te hebben, zeg maar een Reliant.
Een verkeerde beweging cq. opmerking en ze staan al gelijk op hun kop.je vind het toch wel interessant genoeg om te reageren en ja het klopt een Reliant lag heel snel op zijn kop zeker als je met slechte adviezen door een budget monteur (ijsbeer) in een top garage (Club)laat adviseren.
34024
Eddy_V
26 augustus 2020, 21:11
Reactie van yylover is chiq, maar dat begrijpen vooral degenen die weten in wat voor auto hij rijdt, zoals ik bij toeval omdat een dvp zich daarover versprak toen zij merkte dat onze auto’s naast elkaar stonden. Ik ga haar niet met een automerk vergelijken maar haar bumpers mogen er tegenwoordig wezen :biggrin:
yylover
26 augustus 2020, 21:35
Reactie van yylover is chiq, maar dat begrijpen vooral degenen die weten in wat voor auto hij rijdt, zoals ik bij toeval omdat een dvp zich daarover versprak toen zij merkte dat onze auto’s naast elkaar stonden. Ik ga haar niet met een automerk vergelijken maar haar bumpers mogen er tegenwoordig wezen :biggrin:
Yep, ze wist dit al lang voordat ik de eerste keer met haar had gekamerd. Ik mis die tijd wel. Slimme meid.
Mentholbear
26 augustus 2020, 23:55
Maar blijven die er ook zitten als er zoals Herr Fick stelde alleen nog maar 30 minuten kamers mogen?
Elk voordeel heb z'n nadeel. Maar de dames met een goede service zullen veel halve uurtjes maken en de anderen waarschijnlijk niet.
Hoe lang zouden ze dat volhouden? 1 longterm pannenkoek die misschien in 10 uur ofzo 2 a 3 keer seksen. Vangen ze misschien 1K ofzo voor. Of 5 pannenkoekers die ieder 2 uur ouwehoeren, ik bedoel, op de kamer zijn ;) (ook 1000 euro). Versus 20 man op een dag over zich heen krijgen als ze dezelfde omzet willen draaien. Dat eerste hou je misschien een maand of paar maanden vol. Maar dat laatste misschien kwestie van weken.
Dus vermoed dat als de toppers zouden blijven, ze geregeld (lange) vakanties nodig zullen hebben en dan niet beschikbaar zijn. In de pannenkoek wereld hebben ze soms tijd en energie over voor een liefdadigheidskamertje met de Dagoberen ;)
Ik zal goed opletten naar wie jij gaat staren. Ik ben ook wel benieuwd naar die Dagobeer toppers :roll:
Nulnulzeseneenhalf
27 augustus 2020, 00:51
Maar blijven die er ook zitten als er zoals Herr Fick stelde alleen nog maar 30 minuten kamers mogen?
Hoe lang zouden ze dat volhouden? 1 longterm pannenkoek die misschien in 10 uur ofzo 2 a 3 keer seksen. Vangen ze misschien 1K ofzo voor. Of 5 pannenkoekers die ieder 2 uur ouwehoeren, ik bedoel, op de kamer zijn ;) (ook 1000 euro). Versus 20 man op een dag over zich heen krijgen als ze dezelfde omzet willen draaien. Dat eerste hou je misschien een maand of paar maanden vol. Maar dat laatste misschien kwestie van weken.
Dus vermoed dat als de toppers zouden blijven, ze geregeld (lange) vakanties nodig zullen hebben en dan niet beschikbaar zijn. In de pannenkoek wereld hebben ze soms tijd en energie over voor een liefdadigheidskamertje met de Dagoberen :
Je maakt 1 grote denkfout. Het gezeur, ik kan effe geen nettere term bedenken, aanhoren van al die mannen is vaak zwaarder dan al die fysieke handelingen. Meer dan 1 dame heeft mij al eens toevertrouwd dat het af en toe meer lijkt op een psychiatrische kliniek.
En wat betreft het blijven van dames, of vertrekken, bij de max30, het zijn maar een “paar” uur per week. Of ze gaan dan vroeger naar huis, die categorie kan zich dat veroorloven. Of ze accepteren het omdat er geen andere keuze is.
Mentholbear
27 augustus 2020, 01:08
Het gezeur, ik kan effe geen nettere term bedenken
Ik noemde het geouwehoer :rolleyes:
Ik zou niet weten wat op de lange termijn dagelijks zwaarder/langer uit te houden zou zijn. Zware kop of rauwe poes...
schoolmeester
27 augustus 2020, 05:23
Goedele Liekens, kom er maar in.........
Groet, schoolmeester.
pret
27 augustus 2020, 06:22
Ja ze zullen eerder weggaan als ze bij drukte zoals op een zaterdagavond helemaal geen kamers meer kunnen maken. Wat heeft het dan nog voor zin om te blijven. Met half-uurtje zal de doorstroming van beschikbaarheid van kamers sneller zijn. Bovendien verlenen de meeste dames hun diensten in een halve uur met uitzondering zoals Kinga daar gelaten.
azoulay
27 augustus 2020, 16:55
Hi player
Waar zit je Mira
BMW off Ferrari?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Herr Fick
27 augustus 2020, 17:36
Dat heb ik niet geschreven hoor. Ik heb geschreven dat er gouden tijden aanbreken voor budgetneukers zoals ik. Ik ben trouwens ook een budgetrijder, een budgetreiziger, een budgetshopper, enfin ik ben alles wat er voor zorgt dat de maand korter blijft dan mijn salaris. Daarenboven weet ik nooit wat te vertellen tegen een DVP, dus vandaar mijn voorkeur voor halve uurtjes.:capito[1]
Sjeufke
27 augustus 2020, 18:18
Ik las een aantal vergelijkingen waar ik dubbel van lag. Ik moet pret in deze bij staan. Kinga vergelijken met een Rolce Royce, budgetneukers en budget DVP's, dames met goede service komen alleen voor in topclubs en zo meer. De reactie van Eddy_V is een goed voorbeeld hoe er gelezen zou moeten worden: met een knipoog dus! Kan W2 nog wat van leren. Het lijkt er op dat Kinga bij ijsberen als referentie wordt gebruikt voor de service beoordeling van andere dames. Ik ken Kinga ook, heb 't ff nagekeken in de annalen, 12x mee gekamerd, waaronder een paar behoorlijk lange kamers. Je bent een een dagobear of je bent het niet. En bij alle records staat: uitstekende service! Kortom, op Kinga valt niets af te dingen. Maar om haar nou de Rolls Royce onder de meiden in Sixsens te noemen gaat me wat ver. Ik ken veel andere meiden die dan ook het etiket Rolls Royce opgeplakt mogen krijgen. Kortom, laten we het gewoon houden op een van de vele dames is Sixsens met uitstekende service :roll:
Johnny Stromple
27 augustus 2020, 18:23
Stemmen was nog mogelijk......
Wat ik gestemd heb hou ik voor me, wat ik wel ken zeggen is dat het weer media markt word in het weekend.
WANDELAAR5
27 augustus 2020, 18:40
wat een onzin ik rij liever in een Rolls-Royce (Kinga)dan in een Dacia
Ik heb Kinga nog nooit gezien geloof ik. Is zij zo log en zwaar als een Rolls Royce Frits? Of zo stil en gevoelloos dat je niets merkt als je aan het rijden bent?
Misschien de dames maar niet meer vergelijken met auto’s?
Jack42
27 augustus 2020, 18:48
Stemmen was nog mogelijk......
Heb je het jaartal goed bekeken......
Sjeufke
27 augustus 2020, 19:23
Is zij zo log en zwaar als een Rolls Royce Frits? Of zo stil en gevoelloos dat je niets merkt als je aan het rijden bent?
Dat zeker niet. Optisch een mooie dame, met de nodige stijl! Of anders gezegd, ze weet zich goed te presenteren. In die context kom je meer uit bij een ruime middenklasser sportmodel
schoolmeester
27 augustus 2020, 19:40
Een vrouw kan je best wel met een auto vergelijken.
De bumpers moeten op de goede plaats zitten, niet te laag en niet te hoog.
Ze moet een beetje kunnen sturen op de kamer en op tijd overschakelen......
Zowel de vooruit als de achteruit moeten het goed doen.
Ze moet niet te veel brandstof (cocktails) verbruiken.
Eventuele extra,s geen probleem.
Groet, schoolmeester.
Badslippers
27 augustus 2020, 20:14
De beste dames zijn als een mini, moeilijk om er in te komen maar als je er eenmaal inzit rijden ze heerlijk.
Ricardo Banana
27 augustus 2020, 21:42
De beste dames zijn als een mini, moeilijk om er in te komen maar als je er eenmaal inzit rijden ze heerlijk.
Die modellen van jouw zijn meer maxi ipv mini naar mijn bescheiden mening.
deket
27 augustus 2020, 22:42
Betreffende Kinga. : Met alles respect, maar daar staan al heel wat kilometers op de teller hoor
Ik neukte ze voor het eerst zo een 12 of 13 jaar geleden, in YY.
Player
27 augustus 2020, 22:53
Betreffende Kinga. : Met alles respect, maar daar staan al heel wat kilometers op de teller hoorIk zag ze afgelopen weekend rondhangen in de bar beneden en aan de zomerbar - zo druk had ze het dus niet - en maakte me de bedenking of dit nu die geroemde en geprezen Kinga was, de absolute top van ss. Zou er nog geld moeten bijkrijgen om er mee op een kamer te gaan. Eerder een tweedehandse Dacia, zou ik zeggen, met idd een kilometerstand die je niet wilt kennen.
Eddy_V
28 augustus 2020, 00:31
Zo zie je maar weer, smaken verschillen maar dat zegt niets over de service verlening van de dame.
Ik zou graag zeggen dat ik het eens ben met Player maar ik heb al een keer eerder een kick-box stoot van de Poolse Lucia Rijker gekregen toen ik iets had geschreven over niet samen met haar door één deur kunnen (letterlijk :hammer:). Zou een goede sparringpartner kunnen zijn dat wel maar niet voor op de kamer.
Ik ben dus laf en geef zijn bericht een Thanks en verschuil m’n gezicht weer achter m’n handschoenen.
Moet trouwens nog zien dat ik die handschoenen morgenavond weer aan krijg. M’n hand is nog flink gezwollen na die wespensteek van vanmiddag, irritant beestje.
Was waarschijnlijk een wraakactie ivm de dood van z’n broer die ik eerder op de dag bij een slok drinken in m’n mond kreeg.. subiet in een reflex uitgespuugd in mijn glas alwaar hij verdronken bleek te zijn. Tjeppah had mij nota bene nog gewaarschuwd voor dat beest maar in een moment van onoplettendheid was hij kennelijk weer terug in m’n glas gevlogen.
Mario de barman had zijn record proberen te verbreken maar was op 50 stuks in het uur blijven steken (steken... voel je hem ?)
Mentholbear
28 augustus 2020, 01:37
op Kinga valt niets af te dingen. Maar om haar nou de Rolls Royce onder de meiden in Sixsens te noemen gaat me wat ver.
Ik heb Kinga nog nooit gezien geloof ik. Is zij zo log en zwaar als een Rolls Royce Frits? Of zo stil en gevoelloos dat je niets merkt als je aan het rijden bent?
LOL, die link maakte ik ook toen ik dat las. Nee, in dat opzichte doet ze meer aan een Bentley denken :rolleyes:
M'n hart klopt weer sneller als ik terugdenk aan de spannende ritjes met haar :liebe2:
frits the cat
28 augustus 2020, 09:15
LOL, die link maakte ik ook toen ik dat las. Nee, in dat opzichte doet ze meer aan een Bentley denken :rolleyes:
M'n hart klopt weer sneller als ik terugdenk aan de spannende ritjes met haar :liebe2:lol heren maar kijk maar eens naar de nieuw Rolls-Royce sport car.34027
frits the cat
28 augustus 2020, 09:18
Zo zie je maar weer, smaken verschillen maar dat zegt niets over de service verlening van de dame.
dat zegt meer over jou dan over haar :biggrin:
Badslippers
28 augustus 2020, 10:59
Die modellen van jouw zijn meer maxi ipv mini naar mijn bescheiden mening.
Ha ha, ik moet nog altijd aan Planet Eden denken toen ik samen met die olietanker niet door een deur kon ! ! !
Eddy_V
28 augustus 2020, 13:58
dat zegt meer over jou dan over haar :biggrin:
Vertel, heb overigens geen persoonlijke ervaring met haar, is niet mijn type maar dat had je waarschijnlijk nog niet door.
Mentholbear
28 augustus 2020, 14:38
lol heren maar kijk maar eens naar de nieuw Rolls-Royce sport car.34027
Uhm, hoewel haar rikketik nog vol passie meedraait, is ze zo een jong model niet meer hoor ;)
Als ze dit maar niet te lezen/horen krijgt :wife_2[1]:
:biggrin:
Herr Fick
28 augustus 2020, 16:24
Betreffende Kinga. : Met alles respect, maar daar staan al heel wat kilometers op de teller hoor
Ik neukte ze voor het eerst zo een 12 of 13 jaar geleden, in YY.
Met een oude fiets (auto) moet je leren rijden. Een DVP voor junior beren dus :)
Mentholbear
28 augustus 2020, 16:53
Met een oude fiets (auto) moet je leren rijden. Een DVP voor junior beren dus :)
Ik zou me geen betere leerjuf kunnen wensen.
Alhoewel, misschien dat ik dan niet meer 'niet de moeilijkste' zou zijn geweest :rolleyes:
Ricardo Banana
28 augustus 2020, 17:24
Ha ha, ik moet nog altijd aan Planet Eden denken toen ik samen met die olietanker niet door een deur kon ! ! !
Ik ook, dat is t ergste.
Sjeufke
28 augustus 2020, 21:01
Ik zou me geen betere leerjuf kunnen wensen.
Nou ik dit lees, krijg ik ineens een heel ander beeld van. Altijd gedacht dat je een voyeur was, die in Sixsens door alle gaten en spleten kijkt hoe anderen 'het doen'.
Maar jij bent een ouwe snoeper die schoolmeisjes pakt in de klas. https://nl.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5f1a35daaa425
Mentholbear
28 augustus 2020, 22:51
Nou ik dit lees, krijg ik ineens een heel ander beeld van. Altijd gedacht dat je een voyeur was, die in Sixsens door alle gaten en spleten kijkt hoe anderen 'het doen'.
Maar jij bent een ouwe snoeper die schoolmeisjes pakt in de klas. https://nl.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5f1a35daaa425
Ik kijk graag naar birinnen. Bierpens, men boobs en bleke billen mijd ik als de pest ;)
Die kan ik wel in de spiegel zien :roll:
Schoolmeisje, schooljuf, ik pak ze allemaal! :hammer:
pret
29 augustus 2020, 14:46
De half uur kamertjes zullen alleen toegepast worden vanaf 20 wachtenden.
Eddy_V
29 augustus 2020, 15:09
Vraagje over die smachtenden:
Zijn dat 10 dames + 10 heren of 20 dames met hun heren ?
in het kader van zotte zeikvragen kan ik niet achterblijven bij onze zuiderburen :biggrin:
(excuses zuiderburen, was maar een grapje)
pret
29 augustus 2020, 16:55
in het kader van zotte zeikvragen kan ik niet achterblijven bij onze zuiderburen :biggrin:
Zelfs een wesp in je badjaszak telt mee :tongue:
Hooker lover1
29 augustus 2020, 17:28
in het kader van zotte zeikvragen
Zolang er niet in het zwembad ge.....wordt is het toch goed voor jou;)
Meme Moo
29 augustus 2020, 17:55
En hoe tellen YouMerHer dan mee?:biggrin:
Is uiteraard een serieuze vraag Eddy!
Ik ben immers wel zot, maar geen zuiderbuur!
Eddy_V
29 augustus 2020, 18:54
Zolang er niet in het zwembad ge.....wordt is het toch goed voor jou;)
Daar ga ik geen inhoudelijke reactie op geven om een hausverbot te voorkomen, het is waarschijnlijk nog niet verjaard :eek:
WillyL
3 september 2020, 15:34
Mij lijken de huidige maatregelen toch voldoende? Ze houden dr echt wel rekening mee. Ze weten wat de risico’s zijn...
mager
6 september 2020, 19:15
Ik hoor tegenstrijdige berichten hierover.
Gister waren er 11 wachtenden, en toch maar max 30 minuten kamers mogelijk....
frits the cat
6 september 2020, 19:40
De regels veranderen per dag !
Player
6 september 2020, 20:03
De regels veranderen per dag !Dat is dan een vooruitgang. Toen ik er nog kwam, waren de regels al vijf maal veranderd tegen dat ik de kamer terug verlaten had. En zoals in de grondwet staat, wordt iedereen geacht die veranderde regels dan maar spontaan te kennen. [emoji1]
pret
6 september 2020, 20:05
Je moet niet alles geloven wat je hoort ;)
WANDELAAR5
7 september 2020, 09:05
Gisteren werd er snel ingespeeld op de situatie. Ik moest 14 nummers wachten en dat liep snel op naar > 20. Toen 30 minuten kameren, toen liep het is ineens weer snel terug en net voordat ik aan de beurt was kwam de dame van de receptie (Colinda?) naar beneden om de kamerduur weer naar 60 min te zetten. Uiteraard heb ik haar hartelijk bedankt. Ik had net geluk en Mager kennelijk net pech. Hoe en wanneer het precies naar 30 minuten is gezet weet ik niet, daar was ik niet bij.
kempie
7 september 2020, 09:27
Ja was even heel druk en de wachttijden liepen kort heel hoog op maar om 13.00 had ik nog direct een sleutel om 18.00 had een maat van mij direct en sleutel. Toen ik om 20.30 naar de kamer wou 10 wachten maar we waren binnen 10 minuten aan de beurt. Ging razend snel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mentholbear
7 september 2020, 18:32
om 13.00 had ik nog direct een sleutel om 18.00 had een maat van mij direct en sleutel. Toen ik om 20.30 naar de kamer wou 10 wachten maar we waren binnen 10 minuten aan de beurt. Ging razend snel.
Ik hoor rondzoemen dat vaak rond 20 uur een piek onstond.
Zelf probeer ik tussen 13 en 15 m'n kamertje gemaakt te hebben. De rest van de dag geen stress meer dat m'n beoogde dame bezet is en ik al weg wil.
kempie
7 september 2020, 19:35
Ik hoor rondzoemen dat vaak rond 20 uur een piek onstond.
Zelf probeer ik tussen 13 en 15 m'n kamertje gemaakt te hebben. De rest van de dag geen stress meer dat m'n beoogde dame bezet is en ik al weg wil.
Ik geef je daar gelijk in maar in die tujd de 3 kamertjes afwerken die ik zondag heb gemaakt gaat een beetje ver heb toch wat tijd nodig om te herstellen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk