Volledige versie bekijken : Loredana (Roemeense)
pret
16 augustus 2020, 11:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Loredana (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ESiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:
peterp095
16 augustus 2020, 11:09
E cup kan kloppen maar geen siliconen ?
pret
16 augustus 2020, 11:47
Eindelijk is het gelukt om een paspoort te genereren. Heb service gedeelte niet ingevuld, omdat ik dacht dat het probleem wellicht daar aan lag voor het genereren van de paspoort, wat dus ook zodoende blijkt. Qua service is ze voor veel in, welke ik hieronder zal toelichten.
Deze dame is al 10 maanden in de club en nog steeds geen paspoort van haar. Ongelooflijk dat SS-lovers deze dame niet hebben ontdekt of wilde ze stiekem liever haar voor zichzelf houden? :biggrin:
Niet dat ze onaantrekkelijk is, maar op zicht zou deze dame niet snel mijn keuze zijn geweest om er mee te kameren. Het is aan Picasso1 te danken dat deze dame op mijn radar kwam. Hij was er zeer tevreden over en raadde haar aan. Pret, geloof mij ik weet zeker dat deze dame wat voor jou is zei hij. Nadat ik door haar sletterige oogcontact ook mijn pretpaal overeind ging, stond mijn besluit vast dat ik haar moest hebben.
Terwijl ik via de bar richting de kino naar de tuin ging, liep ze tegen mij op net voor de wc's en ik deed gelijk mijn arm om haar middel en haar gevraagd of ze tijd had voor mij. Ja natuurlijk zei ze met een glimlach en ging ticket voor een kamer halen. Na zo een 40 minuten konden we naar kamer 2.
We begonnen met tongzoenen en strelend het verkennen van elkaars lichaam. Vervolgens liet ze mij liggen op bed en streelde mijn pretpaal met haar mega joekels, waarbij mijn pretpaal zo nu en dan verdween tussen de prachtige boobs. Daarna gaf ze mij een geweldige pijpbeurt met diepe halen rustig beginnend en opbouwend naar een snellere tempo. Tussendoor werd mijn pretpaal ook afgelikt van beneden naar boven. De rollen werden omgedraaid en ik befte en vingerde haar klaar.
Logischerwijs had ze even tijd nodig om bij te komen dus ging ik naast haar liggen. Niet lang daarna pakte ze mijn pretpaal vast en pijpte ze mij weer op oorlogsterkte. Woww wat kan deze dame toch goed pijpen. Er moest ook nog wat geneukt worden dus het condoom werd vakkundig omgedaan met haar mond.
Gestart met missionair waarbij ik stoottempo opvoerde. Kennelijk genoot ze hier zo van dat ze ook mee ging wrijven aan haar klit en keek ze mij met zaadvragende ogen aan. Overgegaan naar doggystyle, waardoor ik flink kon stoten in haar. Nadat ik hiermee wat pauze nam ging ze met haar kont terugstoten. Via de spiegel keek ze mij weer sletterig aan. Ik voelde mijn zaad opborrelen dus besloten om niet gelijk klaar te komen, omdat ik nog van haar wilde genieten.
Heb haar vervolgens omgedraaid, condoom afgedaan en nam haar op de Russische wijze. Hierbij stak ze haar tong uit en keek ze mij met bitcherige ogen aan. Ik hield het niet lang meer en spoot haar mondje vol, welke ze gretig opving voor 50 EUR extra. :tongue:
Met en al heb ik met deze dame de beste seks van dit jaar gehad en staat ze met stipt op nummer 1 voor mijn nominatie als Miss Ijsbeer 2020.
pret
16 augustus 2020, 11:57
E cup kan kloppen maar geen siliconen ?
Ik dacht in eerste instantie ook dat ze siliconen had, maar niet dus. Sterker nog ze heeft enkel een operatie gehad om ze te laten verkleinen. Met een lach zei ze erbij: yeah I was more a fucking bitch. :biggrin:
satanic surfer
16 augustus 2020, 21:24
Bizar, madame is bijna anderhalf jaar in Sixsens dunkt me en heeft implantaten in de tietenwinkel laten installaren doch alla...Vollprofi die doorgaans ook royaal gebruik maakt van olieextracten enzo.
pret
30 augustus 2020, 15:53
Heb van een collega begrepen dat ze niet blij is met de promotie die ik voor haar heb gemaakt . Kennelijk heeft een domme collega gerefereerd naar mijn verslag of ze al dan niet bepaalde diensten verleend. Persoonlijk vraag ik nooit naar service en zie wel hoe het uitpakt. In 9 van de 10 gevallen pakt het gelukkig goed uit bij mij.
Maar goed dat terzijde, wat ik eigenlijk wil benadrukken is dat genoemde diensten onder voorbehoud beschouwd dient te worden. Wat ze bij mij gedaan heeft, wilt niet perse zeggen dat ze dat ook bij andere beren zal doen of vice versa. Dit geldt overigens voor alle paspoorten.
laplagne
30 augustus 2020, 16:21
Laat je niet gek maken Pret door het commentaar. Je had juist heel positief over Loredana geschreven, maar soms worden bepaalde recensies niet gewaardeerd.
WA
30 augustus 2020, 18:21
Of treed er jaloezie op bij andere klanten. Verbazingwekkend dat ze zolang “onbeschreven” is gebleven. Het is een goed lachse meid die het spelletje goed kent. Niet leuk voor sommigen dat haar lach of de op opmerkingen die ze maakt als ze de trompet blaast niet exclusief zijn :hammer:
Mentholbear
30 augustus 2020, 23:37
Heb van een collega begrepen dat ze niet blij is met de promotie die ik voor haar heb gemaakt . Kennelijk heeft een domme collega gerefereerd naar mijn verslag of ze al dan niet bepaalde diensten verleend.
Maar goed dat terzijde, wat ik eigenlijk wil benadrukken is dat genoemde diensten onder voorbehoud beschouwd dient te worden.
Tja, sommigen denken dat een verslagje gelijkstaat als haar menu/set kaartje. En zelfs als ze een een set card heeft, hangt veel nog af van je eigen persoonlijke hygiëne/staat. Dussehhh, stay fresh :cool:
WANDELAAR5
3 september 2020, 13:46
Gisteren met deze topdame gekamerd. Ze introduceerde zich als Italiaanse, maar dat kennen we natuurlijk van onze Roemeense dames. Maar ze zat in het Italiaans met Monica (uit Oostenrijk) te praten en dat klonk wel erg authentiek. Ze blijkt (volgens haar) een Italiaanse vader te hebben gehad en een Roemeense moeder. Ze is eerst opgegroeid in Italië, maar na de scheiding met haar moeder naar Roemenië gegaan. Ik geloof DVPs altijd en in dit geval nog iets meer. Ook kan ik uitsluitsel geven over haar borsten. Ze vertelde inderdaad een borstverkleining te hebben ondergaan, maar daarna te weinig stevigheid te hebben dus ook wat siliconen voor de ondersteuning in laten brengen. Gezien haar dubbele littekens (overigens zeer bescheiden en weinig zichtbaar) geloof ik ook dit verhaal. Dus zowel Satanic Surfer als Pret hadden gelijk volgens Loredana zelf. Zo, alle misverstanden opgelost hier, nu verder over de kamer.
We hebben het niet eens gehad over 30 of 60 minuten. Vanaf het begin ging ze volle bak aan de gang. Ik heb zelf op een gegeven moment maar duidelijk gemaakt dat ik graag een uur met haar op de kamer zou willen blijven. De service was en bleef erg goed! Olie mag niet in Sixsens, dus die had ze niet bij zich Satanic Surfer ;). Dat moet wel een eerdere ervaring met haar zijn van jou. Aangezien ik van Pret begrijp dat ze niet van al te gedetailleerde service beschrijvingen houdt zal ik het houden bij de opmerking dat Loredana in Babylon door de selectie zou komen en service verleend op dat niveau. Satanic Surfer heeft ook gelijk met zijn beschrijving "Vollprofi". In de goede zin van het woord. Maar ik vind het ook leuk wanneer dames wat authentieker zijn, daarom herhalingsgevaar bij mij 80% vanwege haar mooie uiterlijk en goede service!
WA
3 september 2020, 16:50
Whoopsie :baby2:
oostbloktype
3 september 2020, 17:05
Top te lezen dat ze er weer is. Vorige week maandag zag ik haar niet jammrgenoeg. Kan t meestal goed met haar vinden. Benieuwd of ze nog nog wel tongzoent.
Ga in oktober weer langs om het te ervaren.
Mentholbear
3 september 2020, 20:35
Benieuwd of ze nog nog wel tongzoent.
Babylon waardige dames zijn daar wel voor in. Maar alles valt en staat of je zelf fris en fruitig op de kamer verschijnt. Dus stay fresh :cool:
pret
5 september 2020, 17:57
Babylon waardige dames zijn daar wel voor in. Maar alles valt en staat of je zelf fris en fruitig op de kamer verschijnt. Dus stay fresh :cool:
Dat is geen garantie. Van belang is dat er een klik is. :biggrin:
Mentholbear
5 september 2020, 23:20
Dat is geen garantie. Van belang is dat er een klik is. :biggrin:
Dat is waar, toen ik het later terug zag besefte ik ook dat niet alles, maar veel afhangt of je zelf wel fresh bent.
Maar goed, toename in de euronen kan de klik helpen te vergroten ;)