PDA

Volledige versie bekijken : Amily (Oekraiense / Roemeense)

pret
9 augustus 2020, 11:35
Leeftijd: 25 jaar
Haren: Halflang grijs rozig, van origine blond denk ik
Lengte: rond 1.65m
Postuur: normaal
Tatoo: wat tekst op (rechter)schouder en pols
Piercing: nope
Cup: Lekkere naturel C
Service: PZC, NMC, Beffen, Aftrekken, PSE, Massage en Korperbesamung. Voor extra FT, facial en anaal mogelijk
Waarderingsscore: 4 van 5
Extra: Leuke en dolle meid. Nieuw in het vak, waardoor ze wat terughoudend was. Qua optiek een deketmeid of is ze daar al te oud voor? :biggrin: Menthol zal van jaloezie mij vervloeken dat ik haar als eerste had :cool:

Mentholbear
9 augustus 2020, 20:44
Jonguh, ik realiseer me dat het alweer een poosje geleden is geweest dat he weer een recensie maakt, maar je weet toch dat we een paspoort generator hiervoor hebben? :baeh:

pret
9 augustus 2020, 20:47
Jonguh, ik realiseer me dat het alweer een poosje geleden is geweest dat he weer een recensie maakt, maar je weet toch dat we een paspoort generator hiervoor hebben? :baeh:

Die functioneert niet bij mij dus zodoende opgelost.

Mentholbear
9 augustus 2020, 20:55
Die functioneert niet bij mij dus zodoende opgelost.

In dat geval chapeau voor de moeite.

Waarschijnlijk komt die motivatie vooral zodat je in mijn neus kunt wrijven dat je me weer es voor bent geweest :roll:

deket
9 augustus 2020, 23:34
@Pret. Die tekst op haar schouder,kon je lezen of dat Roemeens of Oekraïns zou zijn?
Ben nog nooit in Oekraïne geweest maar er zou daar een overschot aan vrouwen leven met idd veel deketmeiden
Anyway, je was er blijkbaar 2 keer mee tot tevredenheid van jezelf dus ze zal wel een aanwinst zijn

pret
10 augustus 2020, 16:32
@Pret. Die tekst op haar schouder,kon je lezen of dat Roemeens of Oekraïns zou zijn?

Geen idee voor mij zijn beiden talen onbekend.

Anyway, je was er blijkbaar 2 keer mee tot tevredenheid van jezelf dus ze zal wel een aanwinst zijn

Ja maak zelden mee dat ik 2 keer met dezelfde meid en nog wel op dezelfde dag. Tot nu toe nog niet voorgekomen. Dus zeker een aanwinst. :biggrin:

Patjax
10 augustus 2020, 17:22
Ja maak zelden mee dat ik 2 keer met dezelfde meid en nog wel op dezelfde dag. Tot nu toe nog niet voorgekomen.

Je weet toch wel dat dit de eerste stap richting pannenkoeker is hè. ;)

bocariver
10 augustus 2020, 19:21
Geen idee voor mij zijn beiden talen onbekend.

If you can read but not understand , it is romanian.

If you can not read, it is cyrillic and she is ukrainian.

If it is written " only god can judge me" , she is trafficked by some motoclub or some turkish-albanian.

Conclusion: She is romanian....

deket
13 augustus 2020, 16:26
Zij is dus, zeer verassend, Roemeense :wink2:
Maar ik zal blij zijn de dag dat Oekraïne tot de EU kan toetreden, aangezien daar vele mooie meiden zitten,zelfs een damesoverschot.
En neen ik ben zelf nog nooit in dat land geweest maar de dvps can daar zijn niet alleen doorgaans knap maar geven ook uitstekende service
Voor de Roemeense en Bulgaarse invasie zag je er wel meer in saunaclubs, zoals die 2 blonde zusjes,in Relaxxx te Mol destijds. Eentje liet zich Chacha noemen. Spreek wel van 2006 of zo maar toen kwamen die meiden altijd met een visum voor 3 maanden
Kan Megaboob niet bij zijn politieke vrienden gaan lobbyen om Oekraïne lid van de EU te maken?