Volledige versie bekijken : Antonia / Caro (Delia (Roemeense)
Mentholbear
5 augustus 2020, 14:49
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Delia (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:
Mentholbear
5 augustus 2020, 15:04
Geweldige kamertje gehad. Een wat rustige maar lieve meid. Had beetje twijfel kwa service, en hoewel nogngeen kanon, was het okay. Maar d'r lief snoetje met d'r brilletje gaf de doorslag om de gok te wagen :love:
En geen spijt vanngehad. Wat voor mij een groot herhalingsgevaar geeft, was dat ze er ook van leek te kunnen genieten. Had dat niet verwacht bij zo een jong muurbloempje :blume:
WANDELAAR5
5 augustus 2020, 16:22
Zijn er nu 2 Delia’s in SS? Of is dit de secretaresse?
krids70
5 augustus 2020, 16:39
Het is de secretaresse.
Daarstraks gezien samen met Ana.
WA
5 augustus 2020, 16:51
Menthol krijgt de volgende beurt een VIP behandeling als ze dit onder ogen krijgt. 25 geschat worden.... de ultieme droom voor vrouwen van haar leeftijd.
Bachatero
5 augustus 2020, 17:22
Anderzijds, de nogal gewone kwalificaties ‘okay’ en ‘nog geen kanon‘, levert dan weer gegarandeerd enkele flinke tikken met het zweepje op.
Ik twijfel toch of het hier geen persoonsverwisseling betreft...
Hooker lover1
5 augustus 2020, 17:28
Het is de secretaresse.
Allicht vanwege de hitte dat sommigen spoken beginnen te zien:hammer:
De echte secretary en ana zijn namelijk helemaal niet aanwezig!
Er zijn 3 delia's in sixsens trouwens,waarvan er 2 actief op dit moment.
HL1
Mentholbear
6 augustus 2020, 17:16
Allicht vanwege de hitte dat sommigen spoken beginnen te zien:hammer:
De echte secretary en ana zijn namelijk helemaal niet aanwezig!
Er zijn 3 delia's in sixsens trouwens,waarvan er 2 actief op dit moment.
HL1
Fata morgana met dit zonnige weer :betrunken:
Wat ik helemaal niet snap is dat dames hun eigen naam mogen kiezen en ze toch een andere naam gebruiken. Maakt het nogal verwarrend :gruebel:
Viscamessi
6 augustus 2020, 17:20
Het is de secretaresse.
De warmte leidt kennelijk tot ‘wishful thinking’...:betrunken:
Mesc1978
6 augustus 2020, 19:07
Fata morgana met dit zonnige weer :betrunken:
Wat ik helemaal niet snap is dat dames hun eigen naam mogen kiezen en ze toch een andere naam gebruiken. Maakt het nogal verwarrend :gruebel:
En dan blijkbaar ook nog eens een 'act' gaan kopiëren.
Zou wat zijn als het origineel en de kopie de confrontatie met elkaar aangaan:biggrin:
Player
6 augustus 2020, 22:43
Er zijn nog mix ups geweest in het verleden tussen de Delia's, met nogal dramatische gevolgen voor de betrokken ijsbeer. [emoji23]
Hooker lover1
7 augustus 2020, 04:03
Er zijn nog mix ups geweest in het verleden tussen de Delia's, met nogal dramatische gevolgen voor de betrokken ijsbeer. [emoji23]
:):):)hahahaha dat kan ik me ook nog herinneren player :biggrin:
Bij deze een officiële waarschuwing,verwissel geen delia's want het kan je een levenslang huisverbod opleveren.(hilarisch);)
HL1
Babble
8 augustus 2020, 13:42
This one worked in LR under the name Antonia in 2018, then in Acapulco under the name Delia.
Mentholbear
15 augustus 2020, 07:18
Gisteren een geweldig kamertje gehad met deze slanke brunette die er zelf ook van lijkt te genieten.
Bachatero
25 augustus 2020, 19:48
Vandaag ook gekamerd met deze superslanke Delia. In de voorbije weken was ze mij nog niet echt opgevallen tussen de grote hoeveelheid nieuwe dames.
Vanmiddag zat ze echter samen te eten met Caro, daardoor wat nauwer gekeken en tot de conclusie gekomen dat ze er echt wel goed uitziet. Ze kennen elkaar van Acapulco Gold en logeren in hetzelfde hotel.
Delia geeft dezelfde prima gfe-service als haar vriendin Caro zodat een herhaling ongetwijfeld volgt.
Wel ga ik daar niet te lang mee wachten omdat ik denk dat ze samen naar AG terugkeren zodra deze opnieuw open mag...
Sjeufke
25 augustus 2020, 22:45
Wel ga ik daar niet te lang mee wachten omdat ik denk dat ze samen naar AG terugkeren zodra deze opnieuw open mag...
Ik heb gehoord, zoals zo veel ijsberen heel veel horen. Vaak gewoon nonsens. En daarom onder een groot voorbehoud. Een niet schrijvende ijsbeer was in de buurt. Het schijnt dat het pand aan de Robert Zappstrasse wordt verbouwd tot kantoorpand.
Dus als zijn info niet klopt ben ik nu fake news aan het verspreiden......:nee:
Eddy_V
25 augustus 2020, 22:56
Een niet schrijvende ijsbeer was in de buurt. Het schijnt dat het pand aan de Robert Zappstrasse wordt verbouwd tot kantoorpand.
Dus als zijn info niet klopt ben ik nu fake news aan het verspreiden......:nee:
Maar dat is toch logisch ? : dat pand komt vol te zitten met “secretaresses” !
ju52
26 augustus 2020, 06:15
Ze kennen elkaar van Acapulco Gold
Delia was never in Acapulco Gold,
only in Acapulco Velbert,
where Caro also was.
Mentholbear
9 september 2020, 00:49
Nop, Delia told me that she was in Aca Gold and enjoyed it there. I am not sure if she was in Aca Velbert. But Caro was in both.
Mentholbear
9 september 2020, 00:52
Gisteren wederom een geweldige kamer gehad met deze zeer slanke brunette, die er ook van leek te genieten.
Boy69
12 september 2020, 19:56
Momenteel weer werkzaam in Aca gold
Mentholbear
12 september 2020, 20:35
Daar vreesde in al voor :heul:
Hopelijk dat de keuken en sauna er gauw weer open gaan :rolleyes:
Dan maak ik de trip wel weer.
ju52
13 september 2020, 08:07
Momenteel weer werkzaam in Aca gold
Antonia
is her name now.
She has back her old name from Living Room, more than two years ago.
Patjax
11 juli 2021, 07:17
@ Penelope
@ Penelope
Ik weet niet of je de juiste Delia/Antonia hebt, maar ze is nog steeds werkzaam in België, ik kom er net vandaan!
FCUK
Mentholbear
2 november 2021, 18:29
Dit is niet de blonde Caro die vorige zomer een uitstapje had gemaakt van AG naar SS tijdens lock down. Dat was Delia Antonia. Ze had bruin/donkerblond haar en brilletjes destijds.
Topic van Caro kan ik niet vinden, dus schrijf het maar even hier. Vandaag een geweldige kamergang gehad met Caro (half lang blond haar, zonder bril). Ik ben niet zo van het kamerdetails delen, dus ik hou het subtiel dat ze alles langzaam en met gevoel doet. Zelf kan ik daar erg van genieten.
pret
2 november 2021, 18:50
Ik denk dat Menthol de volgende bedoelt
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56199-Caro-(Roemeense)&highlight=Caro
Mentholbear
3 november 2021, 01:44
Ik denk dat Menthol de volgende bedoelt
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56199-Caro-(Roemeense)&highlight=Caro
Pfff... Blijkbaar had ik m'n onderste boven ofzo, maar heb er blijlbaar straal overheen gekeken. Ook nog voor de zekerheid onder de K gekeken. Uiteindelijk met de zoekfunctie op dit topic uitgekomen. Enfin, zal het stukje wel daar zetten.
Overigens deze Antonia helaas niet gespot.
Mentholbear
13 mei 2025, 15:09
>>>Yin Yang
Het was even zoeken, want ik wist haast zeker dat er een paspoort je van haar moest zijn.
Lori, zoals ik haar kende in Happy, oftewel Antonia in Samya en Delia zoals ik haar kende in het trappenhuis en nu dus als Delia in Yin Yang trof ik onverwachts na lange tijd uit het oog te zijn verloren.
Uit m'n verslagje https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-ervaringen-en-vragenbakje-algemeen&p=867410#post867410
De oude bekende Adriana bleek die dag helaas niet aanwezig te zijn. Volgens een collega neemt ze meestal op dinsdag vrij. Die collega bleek echter ook een oude bekende te zijn. Ze kwam me al bekend voor en ik had een vermoeden, maar dementholbear wist het niet zeker. Maar toen ze naast me kwam zitten voor een gesprekje en ik naar haar naam vroeg en ik die 'are you kidding me' look kreeg die dementholbear wel vaker naar z'n vergeetachtige kop toe gesmeten krijgt. Nu had ik ervoor nog opgezocht in m'n dagboekje wie dat kon zijn en kon zo een aantal van haar aliassen opnoemen. Haar artiestennaam is hier net als in het trappenhuis Delia.
Gezellig even bijgepraat, want we waren elkaar al lang niet meer tegen gekomen. Gezien de fijne tijden die we in het verleden hebben gehad, hoefde ik niet lang na te denken wie als vervanger zou dienen die dag.
We trokken ons al gauw terug op een kamertje waar we geweldig van elkaar hadden genoten met deze GOSC meid.