Volledige versie bekijken : Alice (Roemeense)
peterp095
2 augustus 2020, 15:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Alice (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:200 euroTijdsduur:120 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen
Extra info:
peterp095
2 augustus 2020, 16:01
Alice is enkele weken werkzaam in SS. Had 2 weken geleden kort met haar gesproken in de kino toen ze aan het wachten was op een massage. Zeer mooi gezicht, niet teveel make-up en vriendelijk. Vorige week haar ook gezien maar had toen andere plannen en gisteren kwam ze een praatje maken. Gevraagd naar haar service en ze leek me vrij betrouwbaar (...) het er op gewaagd om een kamergang te doen. Uitzonderlijk was er een jacuzzikamer vrij (kamer 9) en mevrouw zei dat het dan automatisch 2 uur was. OK zei ik, het was toch nog redelijk vroeg en had geen zin om nog een andere kamer te doen vanwege de warmte. Het werd uiteindelijk een vrij standaard bedoening waar TZ heel eventje kon.... Opmerking over gemaakt en dat viel niet in goede aarde. Heb haar dan proberen uit te leggen, als ze voor 2 uur op de kamer wil, ik toch wel ietsje meer verwacht dan dit. Er ontstond een discussie waarin ik eigenlijk geen zin had en haar dan maar de 2 uur verder laten afmaken. Het enige pluspunt, heel mooie vrouw maar dat is maar een magere troost.
phoenix
2 augustus 2020, 21:44
Als ik jou zo lees Peter, dan stel je hoger eisen, kijk goed uit met wie je dan aarde kamer gaat, beter wat minder mooi, minder jong maar ervaren en geil op de kamer.... neem de tjechische dame christina of de bulgaarse viola... ik had met beiden een hele fijne tijd, beide zijn in Sixsense regelmatig te bewonderen.... en tja je was ook bij de zusterclub van sky geweest, ik heb daar zulke heerlijke ervaringen met die dames van sky.... na lang tijd ga ik deze week maar eens kijken belgie, kan me niet voorstellen dat tijd ik daar teleurgesteld raak...
PartyboyBert
5 augustus 2020, 11:42
Ik ben in mijn vakantie afgelopen 3 weken 3x in ss geweest en kwam haar tegen op een zaterdag avond. Inderdaad een heel mooi gezichtje maar maak goede afspraken over wat wel en niet mogelijk is.
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk