PDA

Volledige versie bekijken : Rose (Roemeense)

WANDELAAR5
1 augustus 2020, 14:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Rose (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Borst(en)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, FT, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Japanse dame tattoo op linker onderarm, Arabische tattoo op linkersleutelbeen. Heeft voorheen in Frankrijk gewerkt. Dame pikt talen snel op

edwinhotel
1 augustus 2020, 16:22
Heb afgelopen dinsdag de afsluiter gemaakt met een Frans sprekende dame maar ik kan de tattoos niet herinneren en schat ze ouder dan 27 maar als het wel deze dame was dan was het voor mij zeker herhaling maar ik ga na de volgende hittegolf op onderzoek en kom er op terug

WANDELAAR5
1 augustus 2020, 17:25
Vandaag mooie kamer mee gemaakt. Ze zoent heerlijk en had geen enkele aanmoediging nodig om te gaan pijpen. Dat deed ze weet goed! Over naar 69 en ze heeft een zalig poesje waar ze geen vinger in wil. Maar ik deed kennelijk iets goed, want na 10 minuten vroeg ze alsnog om die vinger! Ondertussen pijpte ze heerlijk door. En ze kreeg zowaar bijna de CIM voor elkaar! Maar ik wilde ook graag nog neuken. Ook dat was super, dus toch de condoom gevuld ipv haar mond. Dame is mooi, borsten B-, niet superslank, maar platte buik. Haar is midden bruin, maar omdat dat relatief licht is voor een Roemeense heb ik toch maar lichtbruin aangegeven. Dame is erg aardig. Ze leert makkelijk talen en spreekt al een mondje Duits. Ik denk dat ze over 6 maanden ook al wat NL spreekt.

Oh foutje in Paspoort. Rose heeft een navelpiercing.

PartyboyBert
5 augustus 2020, 11:45
Rose doet erg haar best om je het naar de zin te maken. Mooie kleine naturals. Pijpen was goed. Door een oude ontsteking is haar linker tepel erg gevoellig zei ze. Moest ik voorzichtig mee zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Clubganger75
15 augustus 2020, 19:12
Ik heb vandaag ook het genoegen gehad om met rosé een uurtje door te brengen. Gelukkig kamer met airco. Maar een hele lieve mooie meid die je laat genieten!! Ze kan heel lekker pijpen en ze zorgde ervoor dat ik dat mondje spoot. Het kwam letterlijk uit mijn tenen!!! Een aanrader !!!