PDA

Volledige versie bekijken : Anja / Anya (Moldavische)

ezeltoon
14 juli 2020, 17:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif

Anja (Moldavische)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:frankfurt

ezeltoon
14 juli 2020, 17:26
was zondag met haar op de kamer geweest. Leek in eerst instantie niet verkeerd ziet er goed uit kan goed een gesprek voeren. Belooft veel wat ze doet en kan maar op de kamer dan is het of flink extra betalen.
probeert zich er snel van af te maken doosje op en dicht jammer is naar mijn mening gewoon uit op zo snel mogelijk veel verdienen met zo min mogelijk service.

Boy69
14 juli 2020, 18:27
Denk dat ze die er zo uit zullen flikkeren.

De goede dames staan immers in de rij om in SS te mogen werken, dan hebben ze types als Anja niet nodig.

Mentholbear
11 augustus 2020, 17:10
Gisteren lekker kamertje met haar gemaakt. Ziet er wel leuk uit, en is niet op haar bekje gevallen. Best een gevatte dame. Het vreemde is dat die ik heb gehad was blond, heeft denk ik c of D, en wel silli's. Verder zei ze 30 te zijn. Verder vergelijkbare vibe.

Rockymountain
13 augustus 2020, 06:22
Als ik me niet vergis is deze Anja niet meer welkom on SS sinds een week of 2..

WANDELAAR5
13 augustus 2020, 10:55
Ik heb haar 8 augustus gezien en nu is er een blij verhaal over haar in SS live. Dus waarschijnlijk heeft ze haar leven gebeterd?

deket
13 augustus 2020, 16:34
Ook hier een verwarrend item. Dat krijg je indien de leiding de meisjes zelf hun naam mag laten kiezen
Dat vind ik mooi maar resulteert wel naar zulke vergissingen.
Op een gegeven moment liepen er drie Andreas en 3 met de naam Carmen rond.,en nog wel een aantal met dezelfde namen

Sjeufke
13 augustus 2020, 17:36
Ook hier een verwarrend item. Dat krijg je indien de leiding de meisjes zelf hun naam mag laten kiezen
Dat vind ik mooi maar resulteert wel naar zulke vergissingen.

En helpt dat dan als dat niet meer zou mogen?
Kijk eens wat er gebeurt is met Diana/Roxana. Ook daar verwarring. De doorgewinterde ijsberen kennen haar beter als Roxana, dan Diana.
Wat gebeurt er als een dame op vakantie gaat met de naam 'X'? Komt de dame na 2 maanden terug en blijkt er inmiddels een nieuwe dame rond te lopen met 'haar' naam 'X'! Dan moet de dame die op vakantie is geweest ineens een andere naam kiezen: 'Y'. Of moet de dame met de naam 'X' ineens haar naam wijzigen, omdat een stamdame terug is van vakantie? Dat geeft evenveel verwarring.
Op FC is er een apart topic voor verplaatsingen en naamswijziging. Ook daar gaat het vaak mis. Laat de meiden lekker hun eigen naam kiezen, een naam waar ze zich prettig bij voelen.
Een beetje inventiviteit van de ijsbeer kan toch geen kwaad? :rolleyes:

Mentholbear
13 augustus 2020, 18:36
. Laat de meiden lekker hun eigen naam kiezen, een naam waar ze zich prettig bij voelen.
Een beetje inventiviteit van de ijsbeer kan toch geen kwaad? :rolleyes:

En danzijn er nog de meiden die er hun eigen oude naam kunnen gebruiken, maar toch voor een andere kiezen. Hoe verwarrend willen ze het zelf maken? Vast om ons ijsberen op het verkeerde been te zetten ;)

Ik blijf erbij om het koeien systeem te introdceren. Bella A, Bella B, Bella Ciao ciao ciao :roll:

De blonde Moldavische Anja is er vandaag in elk geval vandaag wel.

NikXXX
15 augustus 2020, 09:12
Dame in het paspoortje gaat onder de naam Anya (met zwarte haren). Gisteren aanwezig in SS. Vorige week vrijdag had ik een kamergang met haar. TMM. Dat ze deze wiva snel uit de club gooien, evenals haar vriendinnen. Een Moldavisch groepje: Anya, Anais,... en nog een andere met dikke jetsers. Ze hangen meestal bij de niet-DJ zijde bij die ronde zitjes. Weer gewaarschuwd. Eingeschrankter service allemaal. En dat terwijl dames met correcte service, uit bijvoorbeeld een Aca G., SS niet binnen mogen.

Mentholbear
18 augustus 2020, 23:45
En toch... Ze gaan niet over de streep, wat reclameren bij de receptie zou rechtvaardigen...

Ik vind het een moeilijke kwestie. Bij vertrek als ze vragen hoe het was, zou ik kunnen vertellen wie ik voor herhaling vatbaar vond en wie niet. Maar zou dat nut hebben? Daarnaast, wat voor iemand een dikke onvoldoende is, kan voor de ander goed genoeg zijn.

Ik hou daarom maar aan dat zo lang een dame correct is geweest, dus afspraken nakomt (hoe summier het soms ook was) en niet met tijd loopt te smokkelen, er geen beklag komt.