PDA

Volledige versie bekijken : Bevorderingssytematiek beren

RobOpzoek
8 juli 2020, 16:24
Ik vroeg mij het volgende af. Waar kan ik vinden hoe bepaald wordt dat je een ijsbeer wordt. Is dat puur op tijdsverloop lidmaatschap forum? Gewoon nieuwsgierigheid!:redface:

JonnyFontane
8 juli 2020, 16:29
Nee hoor....
Ijsbeer wordt je als je een maal in een saunaclub bent geweest.....oké je begint als rookie maar hoe meer je schrijft dan wordt je vanzelf ijsbeer

RobOpzoek
8 juli 2020, 16:31
Dank, dan ga ik op 'woordkunstenaar' cursus. (:rolleyes:beladen term tegenwoordig!)

JonnyFontane
8 juli 2020, 16:35
Schrijf eens een recensie of stel je voor...
Daardoor leer je meer beren kennen....

Giodude
8 juli 2020, 17:20
Ik vroeg mij het volgende af. Waar kan ik vinden hoe bepaald wordt dat je een ijsbeer wordt. Is dat puur op tijdsverloop lidmaatschap forum? Gewoon nieuwsgierigheid!:redface:

Is afhankelijk van het aantal berichten.

Volgens mij wordt je bij 100 berichten ijsbeer, bij 500 ervaren ijsbeer en bij 1000 zeer ervaren ijsbeer.

Sjeufke
8 juli 2020, 17:55
W2 en B30 gaan regelmatig op pad om vast te stellen of iemand een stapje hoger kan. Moeilijke taak lijkt mij......sommigen worden nooit volwassen. :biggrin:

Big30
8 juli 2020, 18:34
33863

RobOpzoek
9 juli 2020, 07:21
Precies waar ik naar op zoek was. Dank jullie wel!

Lesyeux
9 juli 2020, 08:16
En hoe kom je dan aan de kwalificatie "altijd op zoek naar een gleufke"?

Badslippers
9 juli 2020, 09:43
En hoe kom je dan aan de kwalificatie "altijd op zoek naar een gleufke"?

Kun je aanvragen bij de moderatoren. Als zij vinden dat je voldoende kwalitatieve input hebt geleverd kun je je eigen tag aanvragen.

Nulnulzeseneenhalf
9 juli 2020, 10:19
Kun je aanvragen bij de moderatoren. Als zij vinden dat je voldoende kwalitatieve input hebt geleverd kun je je eigen tag aanvragen.

Ik zal wel weer effe moeten sparen om überhaupt positief uit te komen. Zit weer zwaar in de min

Meme Moo
9 juli 2020, 11:24
Ik zal wel weer effe moeten sparen om überhaupt positief uit te komen. Zit weer zwaar in de min

Ook dan kan ongetwijfeld je tag worden aangepast.
Maar misschien niet naar iets wat jouw voorkeur heeft. :biggrin:

Badslippers
9 juli 2020, 12:51

Misschien zoiets . . .

https://i.ibb.co/FzWVq8c/Bevorderingssytematiek-beren.png

Nulnulzeseneenhalf
9 juli 2020, 13:50
Misschien zoiets . . .

https://i.ibb.co/FzWVq8c/Bevorderingssytematiek-beren.png

Neuh, laa maa. Gaan dadelijk, als ooit die Duitse clubs weer open gaan, de dames ook gouden prijzen rekenen. Kan bruin het niet trekken. Of moet juist weer trekken.

Nulnulzeseneenhalf
9 juli 2020, 14:06
Ook dan kan ongetwijfeld je tag worden aangepast.
Maar misschien niet naar iets wat jouw voorkeur heeft. :biggrin:

Doe maar een voorstel. Als Willem2 voet of Big30 duim het goed vinden zult U vast weer een vrijkaartje verdiend hebben.

Meme Moo
9 juli 2020, 14:58
Doe maar een voorstel. Als Willem2 voet of Big30 duim het goed vinden zult U vast weer een vrijkaartje verdiend hebben.

BS heeft net een voorstel gedaan dat jezelf afgeschoten hebt?

Nu je het zegt: een vrijkaartje heb ik al lang niet meer ontvangen.
Dat zal wellicht komen door gebrek aan kwaliteit in mijn posts. ;)

Nulnulzeseneenhalf
9 juli 2020, 17:39
BS heeft net een voorstel gedaan dat jezelf afgeschoten hebt?

Nu je het zegt: een vrijkaartje heb ik al lang niet meer ontvangen.
Dat zal wellicht komen door gebrek aan kwaliteit in mijn posts. ;)

Dat ik het niet je van het vind wil niet zeggen dat het geen vrijkaartje waard is.

Zimmer...Schatz!
12 juli 2020, 09:39
W2 en B30 gaan regelmatig op pad om vast te stellen of iemand een stapje hoger kan. Moeilijke taak lijkt mij......sommigen worden nooit volwassen. :biggrin:

Bij hoeveel berichten wordt je dan 'altijd op zoek naar 'n gleufke'? Of is dat meer obv praktijk-ervaring?

Sjeufke
12 juli 2020, 09:46
Deze heeft W2 ooit voor mij bedacht. Ik vond 'm wel toepasselijk :freu:

Willem2
12 juli 2020, 12:10
Mag jezelf bedenken en dan voer ik het uit.
Meestal kunnen ijsberen die langer lid zijn of meer dan 500 berichten hebben geschreven de mogelijkheid om een andere ondertitel te kiezen.

mentholbear
12 juli 2020, 13:06
Mag jezelf bedenken en dan voer ik het uit.

Mentholbear de Dagobear, offtopic-beer, geheugen-als-een-zeef-beer, vreetbeer, Stay Fresh! beer, multiple-personality-disorder-beer, of toch... arghhhh, kan niet kiezen :betrunken: :hammer:;)

WANDELAAR5
12 juli 2020, 15:51
Mentholbear de Dagobear, offtopic-beer, geheugen-als-een-zeef-beer, vreetbeer, Stay Fresh! beer, multiple-personality-disorder-beer, of toch... arghhhh, kan niet kiezen :betrunken: :hammer:;)

Wil overal zijn plasje achterlaten....

Eddy_V
12 juli 2020, 22:46
Mijn ondertitel is geïnspireerd op Pink Floyd’s Wish You Were Here.
In het originele album (LP) zat een ansichtkaart met de woorden nowhere - now here.

Dit ter info, omdat het mij toevallig onlangs ook gevraagd werd door een collega beer.

Siberische tijger
13 juli 2020, 15:53
Bij hoeveel berichten wordt je dan 'altijd op zoek naar 'n gleufke'? Of is dat meer obv praktijk-ervaring?

Dan moet je heel vaak met 'The Queen' gaan kameren:)

noglangnietuitgewandeld
13 juli 2020, 17:32
'de vaals spesjalist' zou een mooi onderschrift zijn voor..........ja voor wie eigenlijk?

Sjeufke
13 juli 2020, 18:02

Je brengt me op een idee. Ik ga op een actuele wijziging zitten broeden. :baby2:

sofaking
13 juli 2020, 20:44
wie is dat nu weer???

Kweenie. Volgens google één van deze twee.

https://i.pinimg.com/originals/92/10/57/9210570f66b9e61184ff268ae9df0385.jpg

https://editorial01.shutterstock.com/wm-preview-1500/10443665b/75a29cba/state-opening-of-parliament-london-uk-shutterstock-editorial-10443665b.jpg

I welke SC je ermee kan kameren heb ik verder maar niet opgezocht.

JonnyFontane
13 juli 2020, 20:49
Kweenie. Volgens google één van deze twee.

https://i.pinimg.com/originals/92/10/57/9210570f66b9e61184ff268ae9df0385.jpg

https://editorial01.shutterstock.com/wm-preview-1500/10443665b/75a29cba/state-opening-of-parliament-london-uk-shutterstock-editorial-10443665b.jpg

I welke SC je ermee kan kameren heb ik verder maar niet opgezocht.

Haha......

Nulnulzeseneenhalf
14 juli 2020, 01:23
dit begrijp ik niet....

Geeft niks. U bent ook niet de enigste constateer ik.

Ik zie dat ze U begrepen hebben. En dat U het nu begrijpt.

mentholbear
14 juli 2020, 03:00

Dat is niet voldoende. Alleen pannenkoek sessies tellen mee :smoke:

Nulnulzeseneenhalf
14 juli 2020, 13:28
Ja maar weghalen is geen optie bij 006 en een beetje. Daarvan raakt hij in paniek en dan krijg je weer een woord in de ruimte geslingerd waar ik geen zin in heb. Cens... :rolleyes:
Maar zo lang het niet stinkt is het geen Das :biggrin:

Ik zie dat ik al geen half meer ben, ouder worden komt met gebreken zeggen ze.

Ik heb niet zo’n groot probleem met het weghalen van onzinnige bijdragen. Waar ik wel problemen mee heb is dat scheldpartijen niet wat beter worden terug gekoppeld naar de schelder. En dan met name om het taalgebruik een stuk te verbeteren.

Ik zie dat ze U begrepen hebben. En dat U het nu begrijpt.

Ik bedoel hiermee dat er anderen zijn die het niet begrijpen. Maar ik zit kennelijk nog zwaar in de min.

mentholbear
19 juli 2020, 13:47
Je brengt me op een idee. Ik ga op een actuele wijziging zitten broeden. :baby2:

Wellicht: altijd op zoek naar dezelfde gleufke :rolleyes:

@Willem2, mag ik als onderschrift Moderator krijgen. Maar alleen als ik dan voortaan gratis naar PHG mag :roll:
Of nog beter doe maar, Administrator. Maar alleen als ik er dan ook mag blijven slapen. Zeg ik gelijk m'n huurcontract op :hammer:

Eddy_V
19 juli 2020, 23:28
@Willem2, mag ik als onderschrift Moderator krijgen. Maar alleen als ik dan voortaan gratis naar PHG mag :roll:
Of nog beter doe maar, Administrator. Maar alleen als ik er dan ook mag blijven slapen. Zeg ik gelijk m'n huurcontract op :hammer:

Laat Willem2 er dan maar Hausmeister onderzetten bij jou!

Patjax
27 juli 2020, 08:23

Hier wat opties als avatar ;)

33916

33917

33918