Volledige versie bekijken : Neukhandie: Zin en onzin van een tweede of derde mobiel. Jullie ervaringen
neukie
18 maart 2007, 21:40
Ik heb alleen een mobiel. De sms in mijn nokia zijn redenen voor minstens 3 scheidingen. Mijn vrouw heeft geen kennisse van handies. Een Siemens c35 snapt ze nog. Ik heb een nokia N80 met veel teveele functies. Ik weet waarom.
Nu jullie ervaringen met neuk-second-enz-enz-mobiel-handies.
neukie
Willem2
18 maart 2007, 23:10
'Kandidaten belspelletjes misleid'
In belspelletjes van tv-producent Endemol wordt de kijker soms misleid. Dat zegt RTL-directeur Fons van Westerloo. ................................
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/03_maart/18/binnenland/0318_1600_belspelletjes_commotie.xml
Bellen met een mobieltje is al duur genoeg dus doe ook niet aan deze spelletjes mee.
Maar een extra mobieltje nemen voor je buitenschoolse activiteiten ;) dat kan zeker geen kwaad en is in sommige gevallen wel aan te raden.
Horny_one heeft er zelfs een speciale voor genomen zodat hij meteen alle berichten kan lezen.................
Forza...germania
18 maart 2007, 23:49
Gewoon je vrouw buitenzetten....reduceert je telefoonkosten ook nog behoorlijk en voor het neuken hoef je het al helemaal niet te laten, toch ?
:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: ..........................:sleep: :sleep: :sleep: