Inloggen

Volledige versie bekijken : Lea (voorheen GT, wellicht ander naam) (PHG)

Fritzzz
18 maart 2007, 18:04
Naam : Lea

Nationaliteit/Taal : Duitse/duits

Leeftijd : 25j

Haarkleur/lengte : Bruin/Lang

Lengte : 1m80cm

Postuur / Cupmaat : Slank/B

Tatoo/piercings: -/-

Service : PZC, NMC, FT, anaal,......

Extra : voorheen werkzaam geweest in GT, Snelle wip voor minimaal een snip....

Van de week mij ook laten verleiden door Lea, nieuw in PHG, daarvoor +-2jr in GT actief. Ze zag er wel aardig uit in dr roze outfit met superhighheels(zwart). Heeft in overkomen wel wat weg van kleine Jill (uiterlijk niet)...Neemt binnen 1min de hele menukaart met je door ( en daar staat echt alles op....) en vraagt binnen 5min slinks om de sleutel....

Voor ik t wist lag ik in kmr 3 met deze (naar eigen zeggen) Duitse gezellig te rollebollen....echter na een aparte pijpbeurt (goede deeptroath overigens) had ze binnen 5min kleine Frits al in haar aars gepropt en wist ze onder aansporende geluiden de zogenaamde ilusie te wekken dat ze het prettig vond.....na zo'n 5min AV wist ze zich in een verdomd snel tempo zo te manouvreren dat ik voor dat ik er echt erg in had dr hele gezicht en dergelijke onder plamuurde...

Binnen 15min, 125euro lichter......das lekker snel verdienen..

Voor mij geen herhaling...:madgo: :motz: :madgo:

Willem2
19 maart 2007, 12:14
Naam : Lea

Nationaliteit : Duitse, duits

Leeftijd : ?

Haarkleur/lengte : ?

Lengte : ?

Postuur / Cupmaat : ?

Service : PZC, NMC, FT, anaal,......

Extra : voorheen werkzaam geweest in GT.

Beste Frits van Ede,
Vul de ontbrekende gegevens eventjes in, AUB.
Mag ik wel even een opmerking plaatsen dat jij toch een ervaren loper bent maar je dan toch nog zo te pakken laat nemen. Aan de andere kant bij welke dames kan jij al die service zo snel en vakkundig uitgevoerd krijgen :eek: . Ik ken ook veel mannen die dat juist weer super vinden :lostit:
Iets vrouwvriendelijker had wel gekund....

Willem2 :wink:

Fritzzz
19 maart 2007, 20:15
@ Willem2

Ben dr gewoon ouderwets ingestonken....(letterlijk en figuurlijk..:lostit: :lostit: )....

Willem2
19 maart 2007, 20:22
@ Willem2

Ben dr gewoon ouderwets ingestonken....(letterlijk en figuurlijk..:lostit: :lostit: )....

En om ons er niet te laten instinken zou invulling van het paspoort wel wenselijk zijn ;)

Jansen
19 maart 2007, 21:14
@ Willem2

Ja eindelijk weer een ijsbeer met een goeie en duidelijke recentie hier knap je weer van op bij het lezen van deze menukaart.:teuflisch

Willi69
19 maart 2007, 21:16
Hab ja eigentlich keine Ahnung, aber ich glaube, sie ist halb Kroatin, halb Albanerin. :rolleyes:

Fritzzz
19 maart 2007, 22:37
Hab ja eigentlich keine Ahnung,

ja, dusss??

Pasport: Lang bruin haar, slank, naar eigen zeggen Duitse, pruilend mondje (iets van een overbite..) Volgens mij geen plakplaatjes maar ik kan me vergissen...Menukaart: volledig... Extra's; Snelle wip voor minimaal een snip...

Big30
19 maart 2007, 23:14
@Frits van Ede

Leeftijd ?
Lengte ?
Cup-maat ?

Probeer in gedachten die heerlijke 15m weer naar boven te halen en je weet vast wel een indicatie te geven ;)!

:wink: :wink:
Big30

Fritzzz
20 maart 2007, 09:32
Lengte (incl HH) zo'n 180 denk ik, Cupmaat (incl Kipfilets) Btje, Leefdtijd +-25 oid...

zo goed?:moon: :moon:

Big30
20 maart 2007, 19:51
Lengte (incl HH) zo'n 180 denk ik, Cupmaat (incl Kipfilets) Btje, Leefdtijd +-25 oid...

zo goed?:moon: :moon:

Is goed zo! Op wat spelfouten na en het feit dat de lengte niet in de juiste eenheid is weergegeven :D.
Het zou inderdaad een stuk makkelijker geweest zijn als je zoals hier gebruikelijk is bij je eerste recensie meteen een correct paspoort had ingevuld :D :p!

:moon: :moon: :moon:
:wink: :wink: :wink: