PDA

Volledige versie bekijken : Inga (Letland)

Jorah Mormont
18 maart 2007, 02:10
Naam : Inga

Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : slank / b-cup

Nationaliteit/Taal : Letland / Duits, Russisch en Lets

Leeftijd : 26

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC, Beffen, Zoenen

Voordelen: Mooie dame

Nadelen:

Tijdsduur : 30min

Prijs : 50 euries

Extra’s bij het bezoek:

Afgelopen vrijdagavond deze Letse schone aan de haak geslagen in Living Room. Leuke spontane dame welke qua service niet uitblinkt maar ook niet slecht is. Zeg maar voor de doorgewinterde en verwende ijsbeer een middenmootster. Voor Sonny niet een directe klik, maar voor een lekkere wippartij zeker een voldoende.

BR, Sonny:wink:

spuit11
25 april 2007, 22:27
Vandaag voor het eerst de Living Room in Kaarst bezocht.
Op het eerste gezicht een prachtige club echter het aantal- en niveau van de vrouwen viel mij wat tegen gezien eerder ervaringen in club GT te Bruggen.

Over Inga wil ik zeggen dat zij er aantrekkelijk uitziet en redelijk kan converseren in het Duits echter op de kamer gekomen werd alles bijna ritueel afgewerkt; het condoom werd reeds klaargelegd daarna eerst kort op zijn frans;vervolgens ging zij voor het cowgirl standje en aangezien deze ijsbeer het reeds voelde opkomen heb ik haar na een korte pauze maar eerst van voren en later van achteren bereden totdat de climax bereikt was.

Al met al stond ik met 20 minuten weer buiten.
Hier is beslist geen herhalingsgevaar aanwezig.

knut
19 juni 2007, 23:41
wir hatten ca. 1,5 stunden richtig viel spass miteinander, komplettes program mit allem was zu richtig geilem sex dazu gehört.
gruss knut

Megaboob
14 augustus 2009, 01:57
Vandaag dus met Inga uit Litouwen gekamerd, ik vermoed echter dat het dezelfde dame is als die hier beschreven is. Ze is inmiddels 29 jaar vertelde ze.

Eerst even gezellig gepraat met haar in de bank, en wat gedronken, daarna, nadat ik bijna verdronk in haar mooie blauwe ogen, naar de kamer. Het is een lieve dame, ze wilde het me echt naar de zin maken. Strelen, zoenen, PZC, daarna :fuck: in diverse standjes, en handmatig afgemaakt, Megaboob was wat moe, en de rit was lang geweest. Maar toch een hele goede en fijne ervaring met haar. Het half uur ook ruimschoots volgemaakt, geen klokkijkster, nog even nagepraat op de kamer.

Geen meetlint meegenomen in de haast, maar deze dame heeft een B cupje, helaas iets in de verzakking vanwege al gebaarde kinderen.

Wat mij betreft is er herhalingsgevaar, alleen al vanwege die diepblauwe mooie ogen van haar!

:wink: