PDA

Volledige versie bekijken : Gina (Italiaans) ex-Gt



little diablo
17 maart 2007, 21:57
Haarkleur/-lengte : zwart lang haar
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : slank Cup B
Nationaliteit/Taal :
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :tattoo buik en nu ook rug
Service: NMC,FT,TZ,GFE,PZC,Trio
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :30 min
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:


Oude recencie GT mei 2006




Deze italiaanse had me de afgelopen 3 weken al enige malen aangesproken en telkens twijfelde ik Gina ziet er zeer goed uit en heeft een betoverende lach op haar gezicht en glinsterende ogen .Ze heeft een mooi strak figuurtje is ongeveer 160 lang en heeft lange zwarte haren. Tevens heeft ze een kleine tattoo op haar buik. Ik had me vorige week al voorgenomen om met haar de kamer te bezoeken ,maar toen was ze er niet Maar gisteren toen ik haar zag zitten, natuurlijk de kans gegrepen en haar gevraagd om de sleutel te gaan halen Ze plaagde me een beetje en zei nu is het te laat en ze bleef gewoon zitten Dat hield ze aardig vol want ik was inmiddels al weer terug gegaan naar mijn Strandbedje en het duurde toch wel een half uurtje voordat dat ze begon te roepen of ik nog zin had(in het italiaans) in de blokhut eerst wat liggen babbelen. Er was gelijk een goede klik. Lekker rustig ging ze haar gang, supers tongen met haar en ook constant bleef ze me aankijken en kroop ze lekker dicht tegen me aan. nadat we dat een aardige tijd hadden vol gehouden ben ik haar gaan verwennen en daarbij kwam ze heel snel tot ontlading. Vervolgens de kamasutra handleiding doorgenomen, waarbij ze bij het laatste standje op me schoot ging zitten en met haar armen om me heen voor de tweede keer tot ontlading kwam, en ik natuurlijk mijn explosie ook niet meer uit kon stellen Uiteindelijk nog wat gerelaxst en gekroeld en ik moet zeggen dat ik met haar een echte GFE heb gehad,terwijl ik dit niet had verwacht ze is trouwens 22. Gina is een rustige meid met een hoog knuffel gehalte en een vriendelijke lieve lach.

Saluti L Diablo

Bluefox
31 mei 2008, 10:08
Denke mal Sie ist mein Flirt vom letzten Donerstag.

Tolle Nummer mit Ihr gewesen, beginnend mit dem Kennenlernen und anbandeln und selbst die Übergabe des Liebeslohnes war gut.


Bluefox