PDA

Volledige versie bekijken : Ook dat nog ! Aad van den Heuvel (84) overleden



pret
15 juni 2020, 08:52
Voormalig tv-presentator, televisiemaker en idealistische televisiejournalist Aad van den Heuvel is op 84-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt. Hij was al geruime tijd ziek.

Van den Heuvel was bekend van de actualiteitenrubriek Brandpunt en het satirische programma Ook dat nog!

https://nos.nl/data/image/2020/06/15/655912/1536x864a.jpg

RIP.

https://nos.nl/artikel/2337287-idealistische-televisiejournalist-aad-van-den-heuvel-84-overleden.html

pret
18 juni 2020, 15:54
Kan ik gezien geen reacties concluderen dat Aad niet geliefd was? :rolleyes:

pietpotent44
18 juni 2020, 17:13
Jawel, was altijd lachen met Aad in Ook Dat Nog. En met Sylvia en co.
Maar voor velen hier misschien te onbekend of te lang geleden.

R.I.P. Aad

Willem2
18 juni 2020, 17:33
Kan ik gezien geen reacties concluderen dat Aad niet geliefd was? :rolleyes:

Onzin, er wordt nog gerouwd ;)
Zeer veelzijdig en een markante stem.

Sjeufke
18 juni 2020, 17:43
Als Katja Schuurman zou zijn overleden, ben ik er zeker van dat het hier volstond met reacties :rolleyes:

Badslippers
18 juni 2020, 17:54
Kan ik gezien geen reacties concluderen dat Aad niet geliefd was? :rolleyes:

Hij zal wel "Links" zijn geweest.

Ik zou zeggen raadpleeg het openbaar riool GeenStijl effe. Wel lieslaarzen en gasmasker op zetten om de stront en de stank tegen te houden.

- Aad van de Heuvel? Hebben zie opgegraven? Waarom is die dinosaurus ineens in beeld? Smerige linkse oplichters.
- Het feit dat het er nu naar uitziet dat DE WAARHEID dreigt te worden bedreigd is voor een Fundamentalist als vd Heuvel uiterst bedreigend.
- Jemer wist niet dat die Aad vd heuvel zon linkschemensch was
- En die van den Heuvel was toch al af geschreven in NL???
- En die ouwe zuurpruim tja wat moeten waar dan nog over zeggen: Aad 'Links lullen, rechts vullen' van den Heuvel.
- Wat een ENORM ENGE MENSEN zeg, Huijbregts, v. Nieuwkerk en vd Heuvel. En dat vreet van mijn belastinggeld. *braak* (Waarschijnlijk gepost door Megaboob)
- Aad moet nu maar eens in de heuvel
- Dat u wel even goed begrijpt dat fossiel Aad van den Heuvel een enorme zeiklul is.
- Haha die Aad van den Heuvel. Zo zuur en zo links dat het bijna een parodie is.
- Maar wat een fossiel is die Aad van den Heuvel. Zo'n elitaire dweper die minachtend neerkijkt op mensen die RTL of SBS kijken.
- Ik ga een biertje halen op het strand. Veel plezier nog met zure Heuvel.
- Geeft die Van den Venusheuvel er mooi van langs. Vastgeroeste oude meneer met zijn vooroordelen.
- Enne, Aad is werkelijk Van den Heuvel gerukt.
- God, Aad van den Heuvel.... Konden ze echt niets beters vinden dan dit oude lijk?

pret
18 juni 2020, 18:11
Hij zal wel "Links" zijn geweest.

Ik zou zeggen raadpleeg het openbaar riool GeenStijl effe. Wel lieslaarzen en gasmasker op zetten om de stront en de stank tegen te houden.

Nee bedankt het beetje stijl dat ik nog over heb wil ik niet kwijt door het raadplegen van die rechtse, asociale, racistische en gewetenloze media.

Kwibus2
18 juni 2020, 20:25
Kan ik gezien geen reacties concluderen dat Aad niet geliefd was? :rolleyes:

Geen juiste conclusie denk ik.
Er wordt in het algemeen spaarzaam gereageerd op overlijdensberichten.
Ondanks dat ik Aad van den Heuvel persoonlijk gekend heb is er ook door mij niet gereageerd.

Mij is zijn eerlijkheid en oprechte strijd met het verschil tussen ons leven hier en de landen die hij vaak bezocht waar armoede heerste bijgebleven.
"Dan kom je terug in Nederland en belt de dealer dat de nieuwe BMW die je hebt gekocht afgehaald kan worden"
Het beschrijft uitstekend zijn verwarring over het verschil tussen die werelden.

Sphinx
19 juni 2020, 11:43
Bij geenstijl misschien niet nee, maar ja die zijn ook heel eerlijk en inclusief, want daar haten ze iedereen :rolleyes:

Heb me altijd erg geamuseerd met zijn presentatie van Ook Dat Nog, wat de laatste jaren een soort opvolger kreeg in Kanniewaarzijn


https://www.youtube.com/watch?v=sR5McxQvnFQ

Zijn optredens in Brandpunt (https://www.youtube.com/watch?v=a87ZF2Hy63k) zag ik meestal als terugblikken (daar was ik idd iets te jong voor)