Volledige versie bekijken : Galina
Dennis
19 juni 2006, 16:15
Naam: Kalina
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
Lengte dame : 1.75 mt
Postuur/Cupmaat : Normaal/ B
Nationaliteit/Taal : Russisch/ Russisch, beetje Duits
Leeftijd : circa 22/ 23
Tatoeages/Piercings : ?
Service: Zoenen, PZC, beffen, NMC
Voordelen: Goede sex, hoewel niet GFE
Nadelen: beperkte communicatiemogelijkheden
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: Mijn 2e ronde was met russische Kalina. Typisch russinnetje. Op de bank weinig actie; beetje strelen en zoenen. Op de kamer wel goede service, lekker pijpen. Mooi lichaam en huid. Mooie poesje om te likken, hetgeen ik dan natuurlijk ook gedaan heb. Daarna nog flink geneukt, vooral in de cowgirl werd ik lekker wild bereden. Kortom, lekkere sex gehad, maar herhalingsfactor laag, omdat door de beperkte talenkennis (zij weinig Duits, ik geen Russisch) de klik er niet was. Het geld zeker waard, maar de concurrentie is in Paradiso/ Freude nu eenmaal beter.
blauwebeer
16 maart 2007, 14:58
Haarkleur/-lengte : blond/kort
Lengte dame : 156 cm
Postuur/Cupmaat : Slank/B
Nationaliteit/Taal : Russisch/Russisch en wat Duits
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: TZ, PZC, Beffen, NMC, FT
Voordelen : super girlfriendsex, zoals trouwens vele Russinnetjes
Nadelen : geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek : heeft een bijzonder hoog knuffelgehalte
Dennis
17 maart 2007, 09:47
klinkt als deze:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2467
Bij mij geen GFE, maar misschien dat ze bijgeleerd heeft....
blauwebeer
17 maart 2007, 15:21
@Dennis
Klinkt niet alleen zo, de kans dat het hier over dezelfde dame gaat is wel bijzonder groot; enkel de lengte wijkt af. Nochtans bevestigde ze slechts 156 cm te zijn, met haar vinger schreef ze de cijfers zelfs op het laken.
Ze vertelde reeds 10 maanden in de club werkzaam te zijn. De kans is dan ook bijzonder groot dat zowel haar kennis van het Duits als haar service ondertussen verbeterd zijn.
:wink:
blauwebeer
19 maart 2007, 13:20
De balans is in evenwicht : vier mooie meiden, drie nationaliteiten, twee goede en twee superervaringen, eigenlijk zou huiswaarts keren de meest verstandige beslissing zijn.
Dit is echter buiten Galina gerekend. Plotseling komt ze daar terug aanlopen, kijkt even rond, en zet zich op de bank in de nabijheid van het paaldanspodium.
‘Darling you gotta let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
I’ll be here til the end of time’, zong The Clash reeds in september 1982.
The end of time is wel wat lang, maar een half uurtje moet nog kunnen, raast door zijn ijsberengedachten, en hij gaat naast haar op de bank zitten.
Ze ziet er heel natuurlijk uit, met haar korte, blonde haren, haar blauwe ogen en ronde gezicht. Ze is volledig naakt op een roze lendendoekje en haar schoenen na. Haar huid voelt zijdezacht aan, ze heeft een mooi figuur en een innemende, lieve glimlach. Ze begint zachtjes te strelen en Blauwebeer voelt dat er nog een rondje in zit. Wordt het gewoon goed of super, wie zal het zeggen?
Samen gaan ze naar één van de zetels in het achterste deel van het gebouw. Zij zet zich schrijlings op hem en begint verbluffend lekker te zoenen. Met zijn handen over haar rug en borsten en tussen haar benen voel hij een lichte siddering zo typisch voor ex-USSR-vrouwtjes.
Na een passionele inleiding verhuizen ze op zijn initiatief naar een kamer.
Aldaar is het voor de derde keer weer echt feest, deze keer girlfriendsex ten top. Niets doet vermoeden dat dit vrouwtje hier enkel maar om de lieve centjes is. Nadat zij stomend klaargekomen is lijkt een rustig hoogtepunt voor hem zeker op zijn plaats, dus haar laten pijpen tot het einde, wat zij bekwaam en gretig doet. Een ruim halfuur vliegt dan ook voorbij.
Veel tijd voor aftersales is er niet meer, want Blauwebeer dient huiswaarts te keren, maar de manier waarop zij beiden van de kamer naar het kluisje gaan is veelbelovend voor een volgend bezoek.
Het zal alleen heel moeilijk worden om deze supersessies nog te verbeteren.
blauwebeer
7 april 2007, 09:13
Een girlfriendsessie met Galina komt het best tot zijn recht net voor ’t slapen gaan. :love2:
Maar als zij daar ‘s ochtends alleen zit, terwijl Thesickboy zich als een uitgehongerde ijsbeer op de pistolets en croissants stort, kan je maar beter eieren voor je geld kiezen.
Zodoende komt Blauwebeer naast haar op de bank, even later op een andere bank, en nog wat later in een kamer terecht. Wat daar gebeurt is hiervoor reeds uitvoerig beschreven, en hoeft dan ook geen verder betoog. Het is in ieder geval weer een sessie van hoogstaand en diepgaand niveau, en kan perfect voor afsluiter dan wel als aanvang van een bezoek aan Paradiso doorgaan.
Naar verluidt zou de leeftijd op haar paspoort te flatterend zijn, maar blijkbaar zorgt de Siberische koude ervoor dat deze vrouwen goed geconserveerd blijven, want haar perfect slanke lijn kan best de concurrentie met vele jongere vrouwtjes aan.
blauwebeer
1 mei 2007, 14:01
Met drie ervaringen, gaande van minder goed tot heel goed, is het tijd om af te sluiten met een vaste waarde, in dit geval Galina.
Zoals steeds is zij weer innemend lief en grappig en valt het haar niet moeilijk om Blauwebeer eerst naar een rustige bank, en daarna naar de kamer te krijgen.
Deze keer eens niet voor intiem gekozen maar Galina laten doen waar ze bedreven in is, lekker lang, nat, diep en intens pijpen, terwijl ze met die indringende ogen aankijkt en dat blonde koppie op en neer gaat.
Zij weet als geen ander de laatste druppels te doen opborrelen. :blow2:
Ze is effectief een vaste waarde en één van de toppers in Paradiso.
Haar score van 9,0/10 wordt ook deze keer weer bevestigd.
thesickboy
11 mei 2007, 14:08
Gek gemaakt door Blauwebeer enthousiasme over deze dame worstelde Galina zich tot op een hoge notering in mijn 'to-do list'. Galina is knap, intelligent en weet overduidelijk zéér goed waar ze mee bezig is.
Deze lieve dame is technisch zeer vaardig, maar tussen haar en mij klikt het niet echt voor de 100%.
Ondanks....
*het zachte zoenen
* het heerlijke pijpen
* de goede respons bij het beffen
* het sensuele neuken ....
....is het herhalingsgevaar voor deze dame wat mij betreft zeer laag.
Zieke beren = verwende beren.
Galina is een stijlvolle, lieve meid. Valt niet zo op tussen het andere (schoonheids)geweld, maar aangezien bijna de hele russische top-10 vandaag ATV had, viel Galina des te meer op.
Prima dame, attent, slim, duidelijk wat ouder (eind 20) en oraal begaafd volgens de standaard (hoge!) russische normen.
Kortom: goede sessie, zoals Sickboy zegt alles lekker zacht, geen top-10 nivo, maar zeker wel een 8,5-9
blauwebeer
28 mei 2007, 22:11
Prima dame, attent, slim, duidelijk wat ouder (eind 20) en oraal begaafd volgens de standaard (hoge!) russische normen.
Goed te horen dat Galina terug is, nadat ze vorige week een paar dagen afwezig was om haar zoveelste verjaardag te vieren.
thesickboy
29 mei 2007, 08:27
Zoals Minime aanhaalt klopt de leeftijd van deze dame in het paspoort niet helemaal (eigenlijk helemaal niet). Minime blijft een gentleman en schat haar eind de 20. Het is echter ondertussen een publiek geheim dat deze dame de kaap van de 35 heeft gerond:eek: .
Eagledriver
31 augustus 2007, 18:12
En ook ik dacht dat Galina eind 20 zou zijn, maar ze verzekerde me dat ze al 35 jaar is.
Gelukkig wist is dat aan het einde van ons heerlijke vrijpartij anders had ik niet met haar naar een kamer gegaan............. veel te oud :thefinger .
Geintje natuurlijk, want Galina geeft een prima service en heb me dan ook prima met haar vermaakt. Zal niet zo snel nog eens met haar gaan, daarvoor lopen er nog voldoende andere lekkere meiden rond, maar mocht het een keer wat minder zijn dan zal ik zonder twijfel nog eens bij Galina op een bankje gaan zitten..
Groeten Eagledriver :wink: :wink:
JackD
6 september 2007, 20:15
Blijkbaar heeft deze Galina "iets" waarmee ze mijn aandacht wist te vangen. Dat "iets" zal dan bestaan uit een combinatie van een mooi koppie, een mooi strak lichaam en uitstraling. Eigenlijk normaal gesproken toch wel iets te oud voor mij , maar wat een lichaam voor een vrouw van 35! Ik schatte haar overigens ook absoluut jonger ...
De kennismaking op het bankje en het daaropvolgende kamerbezoekje verliepen prettig. Sympathieke vrouw! :smile:
Helaas kon Galina mij door een polsblessure geen massage aanbieden, waardoor ik een tweede ontmoeting aan mij voorbij liet gaan.
Babbel
20 december 2007, 17:22
Ik ben op het kerstfeest van Freude met deze dame naar de kamer gegaan. Ze heeft een prachtig lichaam en zag er erg verzorgd uit. Daar hou ik wel van. Ik had het misschien kunnen weten bij zo'n feest maar het was niet al te best wat ze mij aanbood. Zoenen was er eigenlijk niet bij. Pijpen kan ze wel heel goed, maar nogal gehaast. Bij het neuken merkte ik aan alles dat het maar snel klaar moest zijn. Binnen de 20minuten waren we dan ook weer van een kamertje af.
Mooie meid maar ik denk dat ik beter op een rustige dag met haar naar de kamer kan gaan. Nu wilde ze vooral afwerken.
Tiga
25 december 2007, 22:25
Ook ik ben met deze dame op deze zaterdag geweest. Ik had haar al een paar keer gezien en vond haar behoorlijk aantrekkelijk. Op de kamer bood ze een stabiele service met alles erop en eraan. Een ruim voldoende, niet meer en niet minder. Herhalingsgevaar daardoor aanwezig maar niet zo groot.