Volledige versie bekijken : Betty (Roemeense)
yylover
10 februari 2020, 20:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Betty (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:Type stunner, maar wel met degelijke service
yylover
10 februari 2020, 21:12
IK heb 3x dit topic afgescand, maar geen paspoortje te vinden terwijl er al een aantal keren over haar is geschreven. Schande !
Verwacht nooit teveel van een jonge bloedmooie Roemeense dame, geniet van haar prachtig lijf maar beschouw haar niet meer als een optic fick.
Dat is mijn stelling die ik meestal hanteer. Gelukkig zijn er uitzonderingen en daar hoort Betty bij.
Net voordat ik naar het restaurant wilde gaan om wat te eten, kwam ze tegenover me zitten en ze scande met haar ogen de bar rond. Even kort met haar gesproken en ze stelde zich voor als Betty.
Een klein belletje rinkelde achter in mijn hoofd. Er is iets over haar geschreven alhier.
Nog een kleine hint, de teleurstelling op het gezicht van Salsa toen ie op het punt stond om naar huis te gaan en haar zag zitten.
Even de boot nog afgehouden, 'maybe later'...je kent het wel.
Na het eten dit forum bezocht en aldaar bleek ze reeds uitgebreid te zijn onderzocht door onze Eddy. Eddy proof !
Natuurlijk kwam ze later weer terug naar mij om te informeren of we iets zouden ondernemen en er was inmiddels geen twijfel meer.
Op kamer 4 kleedde ze zich uit en ik zat daar toch een potje te genieten. Mooie priemende borsten, helblond, zeer slank, een heerlijk achterwerk...oef....wat is ze mooi.
Over haar service alleen maar lof. Al heb ik het grootste gedeelte van dit uur besteed met haar te beffen. Hier kreeg ze maar geen genoeg van.
Soms met de benen wijd open en daarbij mij volledige toegang gaf, dan werden de benen weer iets gesloten om het eventjes af te remmen.
Daarbij drukte ze regelmatig op mijn hoofd om er nog verder en dieper in te kunnen.
Minpuntjes ? Ach, haar BJ was af en toe wat te snel, maar who cares.
Na afloop nog samen gedouched en wat nagekletst, en daar bleek ze ook nog eens gezonde portie humor te hebben.
Kortom : een geweldig uurtje van haar mogen genieten met een HHG van dik 100%.
Bachatero
11 februari 2020, 09:32
Het is ondertussen inderdaad een “ running joke “ tussen ons aan het worden maar wij komen elkaar steeds tegen op de verkeerde momenten.
Maar vroeg of laat zal het wel eens lukken...
Flyerke
13 februari 2020, 21:13
Betty is inderdaad een heel mooie dame, 2 maand geleden al een kort gesprek mee
gehad maar ik hield de boot toch wat af, gisteren gekamerd en het was zo goed dat ik
zelfs 2 kamertjes heb gemaakt met deze prachtmeid,vriendelijk meisje met een goeie
service !
Met dank aan yy lover en Eddy die die al over dit pareltje geschreven hebben,
want DAAR DIENT DIT FORUM VOOR thanks guys
Grts F
Das
22 februari 2020, 10:36
vanaf nu maandag naar Globe
Player
23 februari 2020, 20:49
Heeft iemand haar nog gisteren gezien eigenlijk?
jan de ijsman
23 februari 2020, 21:54
Heeft iemand haar nog gisteren gezien eigenlijk?
Das
23 februari 2020, 22:16
vandaag (zondag) was ze er in ieder geval niet!
Player
23 februari 2020, 22:43
vandaag (zondag) was ze er in ieder geval niet!Stel de vraag over aanwezigheid zaterdag omdat ik iets opgevangen heb maar me afvraag of het maar een gerucht is of niet.
Ryuhayabusa
24 februari 2020, 05:55
Waarom is ze ontslagen?
deket
24 februari 2020, 17:28
Zulke zaken horen toch niet op een forum,denk eens na
Indien een meid een slechte service geeft en hoort dat ze niet meer welkom is,dat kan op forum maar geen privezaken
deket
24 februari 2020, 17:31
Je kan zulke zaken per IM aan haar klanten laten weten maar zulke privé zaken niet op een publiek forum
Gebruik toch je verstand
Big30
24 februari 2020, 17:32
Zulke zaken horen toch niet op een forum,denk eens na
Indien een meid een slechte service geeft en hoort dat ze niet meer welkom is,dat kan op forum maar geen privezaken
Klopt, voor het forum is allen van belang dat een dame niet meer in club X werkt. Het waarom is iets wat ons niet aangaat.
deket
24 februari 2020, 18:04
Nu hoop ik dat personen zoals Reference in de toekomst 2keer nadenken voordat ze privézaken van een dvp zomaar op een publiek forum gooien
Sjeufke
24 februari 2020, 18:47
Het te zwaar opvatten hoeft nou ook weer niet. Schrijf gewoon! Daar is dit forum ook voor bedoeld. Denk alleen na wat je wel en niet moet vermelden. ik zie net een bericht op Sixsens algemeen over een relatie tussen twee mensen achter de bar. Dat hoort hier mijns inziens niet thuis. Algemene verhalen over het club bezoek en ervaringen van een dame op kamer. Daar moet het over gaan. Punt!
jan de ijsman
24 februari 2020, 21:18
tsja als sommigen al op voorhand hier vermelden dat ze gaat vertrekken dan is de oorzaak niet ver te zoeken he !! Beetje dom natuurlijk !!!
Das
24 februari 2020, 21:53
tsja als sommigen al op voorhand hier vermelden dat ze gaat vertrekken dan is de oorzaak niet ver te zoeken he !! Beetje dom natuurlijk !!!
de dame zei me zelf dat ze ging vertrekken,
ze wou zelf ook dat ik het vermelde zodat eventuele forumberen nog snel op bezoek konden komen.
Dit gebeurd regelmatig dat de dvp's dit vragen!
pret
25 februari 2020, 06:47
Ik heb nooit begrepen waarom beren de behoefte hebben om mee te delen dat ze actief zijn op een forum.
Waarschijnlijk hopen zo op hiermee op beter service door druk op te leggen aan de betreffende dame. Is nergens voor nodig, behandel de dames met reepect en de rest zal vanzelf gaan.
Player
25 februari 2020, 07:27
Betty begon zelf altijd over haar goede recensies en of je ze gelezen had...
Das
25 februari 2020, 08:48
Ik heb nooit begrepen waarom beren de behoefte hebben om mee te delen dat ze actief zijn op een forum.
Waarschijnlijk hopen zo op hiermee op beter service door druk op te leggen aan de betreffende dame. Is nergens voor nodig, behandel de dames met reepect en de rest zal vanzelf gaan.
@Pret
jij weet ook dat de dvp's snel weten wie er actief is op een forum.
We preten dikwijls met elkaar en vele melden zich aan op feestjes.
de link is snel gemaakt
Meme Moo
25 februari 2020, 15:31
Ik zeg ze altijd dat ik Pret ben.
Succes verzekerd! :cool:
pret
25 februari 2020, 16:38
Uiteraard, mijn royalty factuur kun je binnenkort tegemoet zien. :biggrin:
Eddy_V
25 februari 2020, 17:55
Dat geloven die meiden nooit want jij komt nooit binnen 5 minuten (van de kamer)
Meme Moo
25 februari 2020, 19:13
Dat geloven die meiden nooit want jij komt nooit binnen 5 minuten (van de kamer)
Zolang houd ik het inderdaad nooit vol :biggrin: