Volledige versie bekijken : Denemarken - Kopenhagen? Wie weet wat?
fg22
2 februari 2020, 16:46
Hallo collegae,
Wie weet de weg in Denemarken , met name Kopenhagen
en route per auto vanuit zuiden in 2 reisdagen,
evt tussenstop Bremen-Hamburg-Lübeck e.o. en terug
Verblijf 6 dagen, rond weekend 2-8 april wo-wo
Waar vind ik daar eo onderweg IJsberen-gezelligheid?
Van Eindhoven naar Denemarken - Kopenhagen? Wie weet wat?
Shakir
2 februari 2020, 19:37
Probeer eens de meest noordelijke saunaclub: P-club in Flensburg, tegen de Deens grens.
https://the-pclub.de/
Megaboob
2 februari 2020, 23:37
Er is een saunaclub in Kopenhagen, zelf geen gebruik van gemaakt. er zijn genoeg mogelijkheden in denemarken,. schitterende meiden, maar wel wat prijziger. kijk maar eens onder mijn topic Megaboob voor mijn bezoek aan sandra in kopenhagen, dat was een absolute topervaring!
Megaboob
deket
3 februari 2020, 21:10
Prijzen in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland zijn op veel diversen hoog,zoals bv alcohol,benzine,parfum etc. Ze moeten hun dure sociale zekerheid toch ergens halen
Alleen is er sinds het verbod tgo prostitutie,in Zweden waar ook klanten vervolgd worden,zelfs potentiële klanten een enorme toeloop van Zweden naar de bordelen in Kopenhagen en de rest van Denemarken
Hier zal dus ook de economische wet van vraag en aanbod volgen
Wentelt Eefje
6 februari 2020, 04:44
Op zich een aardig alternatief als je op je eigen pick-up-skills durft te vertrouwen is op Christiania in Kopenhagen een (paar) sufgerookte (jonge)dame(s) af te slepen uit het vrijstaat-equivalent daar van onze nationale coffeeshops...
Nadeel kan zijn dat een dame zo stoned is dat ze met je lul in haar mond in slaap valt... ...