PDA

Volledige versie bekijken : Isabel (Roemeense)

lekkersfan
8 januari 2020, 20:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Isabel (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken
Extra info:heeft eerder in Oostenrijk gewerkt, volgens mij sinds zomer 2019 in Golden Time

lekkersfan
8 januari 2020, 20:14
Ik kan geen passend paspoort vinden, dus ik maak er zelf 1 aan. Is er al wel over haar geschreven dan veel minder dan zou behoren, wellicht een gevalletjes niet teveel reclame maken want anders is ze altijd bezet(?).
Ik zag haar voor het eerst in de zomer, hoge hakken, prachtige gestalte, mooie ingehouden glimlach, lang haar, mooie benen, mooi slank maar niet mager, grenzend aan perfectie. Ze zat vaak buiten bij de bankjes of op het terras, werd aangesproken en vertrok naar de kamer, enzovoort enzovoort. Ik begrijp nu waarom, de perfecte combinatie van een goed mens en een vakvrouw. Ga niet uitweiden over hoe ze op de kamer is want dat is toch voor iedereen verschillend, maar bij mij is ze met stip binnen gekomen in de top 3 aller tijden.

Player
8 januari 2020, 20:53
Herinner mij onze eerste ontmoeting nog. Was al na middernacht aan het gaan op een warme zomeravond en ze zat alleen op het terras. Mij naast haar gezet met een drankje in de hand, enkel met de bedoeling een praatje te slaan. Ze drappeerde haar benen op mijn schoot met rode hakken aan. Ik inspecteerde haar gespierde benen en buik, echt athletisch gevormd. "We still have enough time" zei ze. Ik twijfelde, ik had al heel wat kamers gehad die dag, kwam eigenlijk nog maar net van een kamer en het was laat, ik was moe. "If you don't cum you pay half, if you cum you pay double" zei ze plagerig. Ik twijfelde nog steeds, zij permant haar borsten ter hand nemend... Ik ging overstag... "That was easy!" zei ze giechelend terwijl ze rechtstond om een sleutel te gaan halen...

Sindsdien was ik verkocht en af en toe nog met haar kamerend. En ik heb haar die avond dubbel betaald!

Sir fuck-a-lot
18 februari 2020, 02:39
I heard from other gentlemen, she doens't kiss 😑😑

Wentelt Eefje
18 februari 2020, 03:54
I am pretty sure she does kiss, but not with paying customers...

schoolmeester
18 februari 2020, 05:56
NOT FUNNY.

Player
18 februari 2020, 07:35
She indeed doesn't kiss. And is pretty clear on that point if you ask in advance.

lekkersfan
18 februari 2020, 20:48
inderdaad, niet voor de fervente tongworstelaars, maar er is nogal wat compensatie in andere kwaliteiten:)