PDA

Volledige versie bekijken : DVP en hun gezondheid

WA
30 december 2019, 19:12
Ik heb wel eens gelezen dat er ijsberen zijn die er vanuit gaan dat de dvp goed op haar gezondheid let. Het is immers haar lichaam wat ze nodig heeft om haar brood te verdienen word er dan geredeneerd.
Nu ben ik van het type: eerst zien en dan geloven. Van de vulkaan leerde ik dat daar dames werkten die na meerdere jaren actief te zijn geweest aldaar, nog nooit een SOA test hadden gedaan. Bij een van m’n vaste schatjes uit een SC heb ik eens de proef op de som genomen nadat ze zei een dokters afspraak gecanceld te hebben, want doodsbang voor naalden. Een week later meld ik me bij haar af omdat ik dacht iets te hebben. Eerste reactie van haar kant: kan niet van mij zijn, heb me laatst laten testen alles was goed. Euhmmm ja..... en die gecancelde afspraak dan ????
2de kerstdag heb ik een niet nader te noemen club vroegtijdig verlaten. Dit omdat ik tot tweemaal toe een kamer gang annuleerde omdat ik dikke vette koortslipblaasjes waarnam. Ik gaf dit aan bij de clubleiding maar nu lees ik net dat één van de dames nog altijd aan het werk is ipv dat ze boel laat genezen. Aangezien één van de vaste schatje ook behoorlijk last heeft van deze aandoening lijkt het er op dat ik persoonlijk niet vatbaar ben hiervoor. Maar ik vind het toch wel opmerkelijk hoeveel dames gewoon door werken in de besmettelijke fase. Wat zijn jullie ervaringen?

Jan Verplancke
30 december 2019, 19:38
Ze moeten met hun lichaam hun geld verdienen, dus ze gaan niet 2 weken thuis zitten niksen als ze wat hebben. In veel "nette clubs" zal het vast netjes geregeld zijn, in veel griebus clubs zullen ze de dames standaard antibiotica geven.

Ik zou er maar niet al teveel vanuit gaan dat de dames allemaal goed op hun gezondheid letten. Wat maakt het hen uit dat jij 'n druppel hebt of herpes aan je snikkel?

WANDELAAR5
30 december 2019, 19:48
Dames zijn zelfstandig ondernemer, dus de clubs regelen geen SOA tests of artsen. Ga er maar vanuit dat ze van alles onder de leden hebben en pas daar je gedrag op aan. De meesten zullen idd wel goed op hun gezondheid letten, maar je weet niet wie wel en wie niet.

Das
30 december 2019, 20:53
vooral met koortsblaasjes.
ze doen een speciaal pleistertje op hun lippen en dan erover dikke rode lippenstift

WA
30 december 2019, 20:57
Ja, dat over zelfstandigheid en zo kennen we onderhand wel. Mooi politiek correct gezegd. Maar als het over service gaat is de politieke correctheid ineens ver te zoeken bij veel ijsberen. Maar zolang de service op het gewenste niveau is klaagt er blijkbaar niemand over duidelijk zichtbare kenmerken van een soa. En nee, het was zeer zeker niet in een griebus club zoals ome Jan meent.

rmjhexe
30 december 2019, 21:00
Veel meisjes laten zich echt niet testen, gaan door met geld binnenharken, een taxichauffeur gaat toch ook niet thuis zitten als zijn apk verlopen is

Badslippers
30 december 2019, 21:31
een taxichauffeur gaat toch ook niet thuis zitten als zijn apk verlopen is

Maar daar loop je als klant dan ook geen SOA van op. Dit gezegd hebbende, situatie in Nederland is volgens mij dat de meeste GGD's een prostitutieteam hebben die clubs bezoeken. Bovendien kunnen sekswerkers zich GRATIS laten testen op SOA en HIV. Ze kunnen zich ook GRATIS laten vaccineren tegen hepatitis B. Weet niet hoe de situatie in Duitsland is. Voor sekswerkers in Nederland zijn dus eigenlijk geen belemmeringen om zich geregeld te laten testen. Waarom ze dat eventueel niet zouden doen is weer een ander verhaal.

Shakir
30 december 2019, 22:02
Ik dacht dat ingevolge de nieuwe wet van 2017 sekswerkers zich in Duitsland verplicht op regelmatige basis een medisch geschiktheidsonderzoek moeten laten uitvoeren?

WA
30 december 2019, 22:26
Nope, het blijft bij een gesprek over de noodzaak daarvan :rolleyes:

Shakir
30 december 2019, 22:39
Waarschijnlijk moeten ze de medische goedkeuring dan enkel kunnen voorleggen bij de registratie, denk ik dan.

WA
30 december 2019, 22:41
nee, die is er niet
voor zover ik het begrepen heb blijft het bij een gesprek over de noodzaak om jezelf van tijd tot tijd eens te laten controleren.

Das
30 december 2019, 22:47
ze krijgen geen medische keuring!
het zijn zelfstandige dus worden verondersteld voor hunzelf te zorgen!

satanic surfer
30 december 2019, 23:11
Naja, als ze voor kwaaltjes alla koortsblaasje of andere lichte ongemakken als lichte herpeseffectjes ofzo (grotendeels opgelopen omdat ze te doen hadden met onhygienische klanten tussendoor als oorzaak) thuis motten blijven of naar een arts hollen wordt het wel erg penibel voor hen...Soms is het niet anders. Gelukkig hebben de meeste dames in ietwat deftige clubs nog wél enigszins respect voor zichzelf en hun eventueel clientèle door sabbaticals intelassen bij sores doch in -tig clubs met bedenkelijke servicegewoontes en daarbij samenhangend grotendeels ook bedenkelijk (onverzorgd of ietwat bezoedeld) publiek mag men geen wonderen verwachten lijkt me...It filters itself out.

Giodude
30 december 2019, 23:46
Dames zijn zelfstandig ondernemer, dus de clubs regelen geen SOA tests of artsen.

Of het nog zo is weet ik niet, maar in het verleden was er maandelijks een controle voor de dames in Samya geregeld door de club.

John mc Snek
31 december 2019, 00:08
Gewoon na de sessie je pin met lauw water wassen en het zit goed, heb ik hier wel eens gelezen.
Dus wat die dames verder doen is niet zo boeiend...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

schoolmeester
31 december 2019, 05:37
John, onder welke steen leef jij ?

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
31 december 2019, 06:43
Of het nog zo is weet ik niet, maar in het verleden was er maandelijks een controle voor de dames in Samya geregeld door de club.

die controle is er nog steeds op vrijwillige basis

de duisburg spesjalist
31 december 2019, 07:02
Ik heb wel eens gelezen dat er ijsberen zijn die er vanuit gaan dat de dvp goed op haar gezondheid let. Het is immers haar lichaam wat ze nodig heeft om haar brood te verdienen word er dan geredeneerd.
Nu ben ik van het type: eerst zien en dan geloven. Van de vulkaan leerde ik dat daar dames werkten die na meerdere jaren actief te zijn geweest aldaar, nog nooit een SOA test hadden gedaan. Bij een van m’n vaste schatjes uit een SC heb ik eens de proef op de som genomen nadat ze zei een dokters afspraak gecanceld te hebben, want doodsbang voor naalden. Een week later meld ik me bij haar af omdat ik dacht iets te hebben. Eerste reactie van haar kant: kan niet van mij zijn, heb me laatst laten testen alles was goed. Euhmmm ja..... en die gecancelde afspraak dan ????
2de kerstdag heb ik een niet nader te noemen club vroegtijdig verlaten. Dit omdat ik tot tweemaal toe een kamer gang annuleerde omdat ik dikke vette koortslipblaasjes waarnam. Ik gaf dit aan bij de clubleiding maar nu lees ik net dat één van de dames nog altijd aan het werk is ipv dat ze boel laat genezen. Aangezien één van de vaste schatje ook behoorlijk last heeft van deze aandoening lijkt het er op dat ik persoonlijk niet vatbaar ben hiervoor. Maar ik vind het toch wel opmerkelijk hoeveel dames gewoon door werken in de besmettelijke fase. Wat zijn jullie ervaringen?

deze ervaring maak ik in geen 1 club mee dat zou wel komen door mijn dames keuze . de dames waar ik mee kamer hebben denk ik iets meer seksuele voorlichting gehad in de school tijd en komen uit beter ontwikkelde landen . laats wees een dvp mijn zelfs op een blauwe plek op mijn penis het was een raar gezicht op dat moment . die dag dan ook geen kamer meer gedaan . je wil immers geen ziektes overbrengen . het kan dus ook anders om . maandag een afspraak gemaakt bij de dokter . het was gelukkig niks ernstig een gesprongen kleine ader die de blauwe plek veroorzaakte . me vrouwelijke huisarts adviseerde mijn om maar is een soa onderzoek te doen toen ik haar vertelde van mijn hobby en dat maar weer is gedaan of ik me zorgen maak dat ik wat heb nee ;)

de duisburg spesjalist
31 december 2019, 07:07
Maar daar loop je als klant dan ook geen SOA van op. Dit gezegd hebbende, situatie in Nederland is volgens mij dat de meeste GGD's een prostitutieteam hebben die clubs bezoeken. Bovendien kunnen sekswerkers zich GRATIS laten testen op SOA en HIV. Ze kunnen zich ook GRATIS laten vaccineren tegen hepatitis B. Weet niet hoe de situatie in Duitsland is. Voor sekswerkers in Nederland zijn dus eigenlijk geen belemmeringen om zich geregeld te laten testen. Waarom ze dat eventueel niet zouden doen is weer een ander verhaal.

in Duitsland hebben ze die regel niet daar voeren ze gewoon een condoom verplichting in en als je betrapt wordt op zonder ga je gewoon op de bon afschuif systeem noemen ze dat :rolleyes:

Jan Verplancke
31 december 2019, 07:13
Gewoon na de sessie je pin met lauw water wassen en het zit goed, heb ik hier wel eens gelezen.
Dus wat die dames verder doen is niet zo boeiend...

Bij twijfel je pin even in de listerine hangen.

Ja, dat over zelfstandigheid en zo kennen we onderhand wel. Mooi politiek correct gezegd. Maar als het over service gaat is de politieke correctheid ineens ver te zoeken bij veel ijsberen. Maar zolang de service op het gewenste niveau is klaagt er blijkbaar niemand over duidelijk zichtbare kenmerken van een soa. En nee, het was zeer zeker niet in een griebus club zoals ome Jan meent.

Er klagen ook wel beren over opgelopen soa's in een club. Kan de club verder ook weinig aan doen natuurlijk. Al ken ik wel het verhaal van een ijsbeer die tegen moest worden gehouden omdat hij een "tend in de fick" (sic) wilde steken omdat hij daar een druppel op had gelopen.

Verder weten we allemaal wel dat de dames formeel zelfstandig zijn en dat dit argument natuurlijk wordt gebruikt als het van pas komt. Denk dat een club formeel ook helemaal niet mag weten of 'n dame een soa heeft en zo ja, welke. Dat is medische informatie en dat gaat een werkgever al niets aan, laat staan 'n club waar de dame als zelfstandig onderneemster rond huppelt.

WA
31 december 2019, 09:33
Duisburg spesjalist, wat ben je weer lekker “sponsor plichtig” bezig maar goed dat kennende we van je. Ik neem het je niet kwalijk overigens, zo lang het maar benoemd kan worden toch.
Ik heb bewust club en nationaliteit weggelaten om eens te zien wat voor reacties er komen. Het zou overigens toch vrij vlot verwijderd worden. Grappig om te zien dat men er vanuit gaat dat het om griebus clubs zou moeten gaan en dames die wat minder goed geschoold zijn. Fout, maar blijf vooral je kop in het zand steken. Beetje hetzelfde als dat medisch personeel nooit zou gaan roken bijvoorbeeld.
Nou is het zeker niet de eerste keer dat ik symptomen van soa’s bij dvp waarneem en is het ook zeker niet gebonden aan het soort etablissement. Verder ben ik van mening dat het vooral ieders eigen verantwoordelijkheid is. Maar het verbaasde me wel dat clubs er niets mee doen. Een van de dames die ik uiteindelijk weigerde is veel geboekt en deed niet eens moeilijk. Voor mij zo een paar anderen en nog een bedankje alvorens de gesprongen sores weer weggelippenstift werden.
Oh, mocht men eens de kans hebben, laad dan dat tasje wat ze bij hebben eens uit voor de gein. In DB staat de antibiotica soms gewoon in het zicht op een kastje in de kamer. Ik durf zelfs te wedden dat je via een dvp in je favo club makkelijker een antibiotica kuurtje scoort dan via de huisarts. Al helpt dan dan weer niet tegen alles en ben je daar besmet voor een hele lange tijd.

JonnyFontane
31 december 2019, 10:02
. me vrouwelijke huisarts adviseerde mijn om maar is een soa onderzoek te doen toen ik haar vertelde van mijn hobby en dat maar weer is gedaan of ik me zorgen maak dat ik wat heb nee ;)

Doet een veearts ook al soa onderzoek:biggrin:

Eddy_V
31 december 2019, 10:20
Doet een veearts ook al soa onderzoek:biggrin:
Dat moet je aan pret vragen :biggrin:

phoenix
31 december 2019, 10:32
zelf preventief zijn mannen.. goede goede condooms meenemen en ja koortslippen kom je altijd tegen... let goed op wanneer je eigen weerstand laag is .. vaak na veel werken vrij hebben.. moe zijn en dan naar de meisjes... wacht dan eerst een paar dagen tot je zonder seks op krachten komt...

rmjhexe
31 december 2019, 11:18
Een soa is een relatiegeschenk, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken toch?

John mc Snek
31 december 2019, 11:19
Als je een lage weerstand hebt dan moet je juist naar een club gaan, seks is het beste medicijn is een bekend Roemeens gezegde.
Als je para wordt van een herpes lip dan kun je beter bij de padvinders gaan

phoenix
31 december 2019, 11:21
zo is dat meneer snek dan snap jij niet hoe een geslachtsziekte zijn kans grijpt....tuurlijk kan seks bijdragen aan het versterken va je weerstand.. maar liever een goede weerstand en seks dan een lage weerstand en seks... met het risico op een SOA... maar je bent natuurlijk vrij om te doen wat je wil he... , soms maakt ervaring wijzer dan alle informatie op papier...

Flipper
31 december 2019, 11:49
ik heb bij samya toch gezien dat de doctor aan huis komt en ze allemaal stuk voor stuk langs moesten voor ze verder mochten werken. Ik was op de kamer en de dame werd van de kamer geplukt voor een checkup..Dus het is niet in alle clubs dat er geen controle is. Er kwamen ook dvps die niet aan het werk waren om het ok stempeltje van die doctor maar te krijgen.

stimpy3
31 december 2019, 11:49
Zie ik hier nou een verkapt pleidooi voor de voordelen van de condoomplicht? :biggrin:

phoenix
31 december 2019, 11:52
pleidooi... het is maar wat je graag wilt Stimpy3, een SOA verveelt best gauw en tja als je geld wilt besparen dan is dat misschien wel een goed idee, naar een kluppie rijden waar de dames geen condoom kennen en ze net als meneer X hun flamoesje met lauw water wassen na de daad...

Piet Plezier
31 december 2019, 11:57
wat een gelul allemaal
In Duitsland is pijpen en neuken met condoom verplicht dus je kunt niet oplopen lijkt mij
Loop je wel iets op eigen schuld, dikke bult
En niet over de desbetreffende dame zeuren, want je hebt het tenslotte zelf zonder gedaan

En doe je het toch zonder, jullie weten wat mijn dokter zei, als je klaar bent eruit dat ding en gelijk wassen met lauwwater en zeep, de minste kans op een besmetting.

WANDELAAR5
31 december 2019, 11:58
ik heb bij samya toch gezien dat de doctor aan huis komt en ze allemaal stuk voor stuk langs moesten voor ze verder mochten werken. Ik was op de kamer en de dame werd van de kamer geplukt voor een checkup..Dus het is niet in alle clubs dat er geen controle is. Er kwamen ook dvps die niet aan het werk waren om het ok stempeltje van die doctor maar te krijgen.

Super! Zouden ze overal maandelijks moeten doen!

Flipper
31 december 2019, 11:59
Zie ik hier nou een verkapt pleidooi voor de voordelen van de condoomplicht? :biggrin:

de ijsberen zijn te makkelijk geworden heb ik gemerkt neuken ranzige lelijke wijven en betalen dan ook nog voor extras. Het gentlemenclub niveau is er dan ook wel vanaf met al die buitenlanders kun je het beter een cameltoecabaret noemen
die fappen hun lollie nog in een franse brie zolang het maar zonder mag.. Mja in samya dus controle op dvps met pietjes.. dat was mn punt

WANDELAAR5
31 december 2019, 12:03
Als je een lage weerstand hebt dan moet je juist naar een club gaan, seks is het beste medicijn is een bekend Roemeens gezegde.
Als je para wordt van een herpes lip dan kun je beter bij de padvinders gaan

Ik ben geen dokter, maar ik weet wel dat ik herpes op kan lopen als ik zonder condoom gepijpt wordt door een dame met een koortslip. En dan bedoel ik dus de SOA variant en niet de koortslip variant.

Jan Verplancke
31 december 2019, 12:06
rappig om te zien dat men er vanuit gaat dat het om griebus clubs zou moeten gaan en dames die wat minder goed geschoold zijn. Fout, maar blijf vooral je kop in het zand steken. Beetje hetzelfde als dat medisch personeel nooit zou gaan roken bijvoorbeeld.

Ik bedoelde niet dat het per definitie alleen om griebusclubs zou gaan. Ik denk wel dat hoe primitiever de setting, hoe groter de kans dat dit soort "basishygiëne" erbij in schiet. Denk dat de kans dat je op 'n tippelzone wat oploopt groter is dan bv. in de GT of zo. Niet gezegd dat je in de tippelzone per definitie wat oploopt en in de GT per definitie niet. Idem dito voor clubs waar alles zonder jasje gebeurt. Dat mag dan wel niet, maar we weten allemaal dat dat soort clubs er gewoon nog zijn.

Je verkleint ook de kans op 'n bestemming door er gewoon in te knallen i.p.v. voor het zingen de kut uit te gaan en je kwakkie op haar buik te deponeren.

Flipper
31 december 2019, 12:07
trouwens een condoom is niet heilig ik heb gewoon iets opgelopen met condooms ooit eens.. De dame in kwestie was schoon zei ze, wel 3 keer bij de gynecoloog geweest die maand maar goed, en gewoon doorwerken.. Later bekende ze ook candida te hebben joost mag weten eat nog meer.. test kwamen bij mij half jaar later toch goed terug mja de verhoudingen tussen mij en haar compleet naar de klote.. je ziet die meid toch steeds voor een.lepra lijder aan als je ze aankijkt.. tenminste dat had ik.
was medio 2017 ook reden voor mn afwezigheid in clubs. Ik kon dr niet meer aankijken zonder enorm kwaad te worden steeds..En maar op van die vieze snuif gozers kruipen waar andere dvps vies van waren.

Flipper
31 december 2019, 12:23
als ik nou ergens kom kan ik bijna niet naar de kamer omdat ik alleen maar vieze dvps voor me zie, in mijn hoofd dan he. �� houd het wel goedkoop dat wel.

en met het huidige aanbod is het niet moeilijk overal spoken te zien. toch vooral rumbul met het IQ van een gekookt ei wat er meestal rond loopt.

John mc Snek
31 december 2019, 12:50
Ik ben geen dokter, maar ik weet wel dat ik herpes op kan lopen als ik zonder condoom gepijpt wordt door een dame met een koortslip. En dan bedoel ik dus de SOA variant en niet de koortslip variant.

?

HSV1 is ook een soa en door pijpen met een koortslip kan dit zich manifesteren in herpes genitalis.
Dus het onderscheid dat je maakt in een soa en geen soa variant bestaat niet, en door gepijpt worden met een koortslip krijg je dus juist wel de koortslip variant, een genitale herpes in de HSV1 variant.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191231/c2b43a3d18d060305100bff71a25af34.jpg

Flipper
31 december 2019, 12:53
heeft wel impact gehad op mn ijsberen bestaan.. Ik ga zelden nog naar een club en vind bijna alle vrouwen wel vies (wat onzin is natuurlijk) mja als je ooit wakker wordt met een dikke zweer op je lul, dan zijn de rapen wel gaar.. was ulcus molle trouwens ..een onschuldige zweer, maar flinke paniek in de tent toen dat zeg ik je...kabouter paddestoel momentje zeg maar, ik kan er nu om lachen.maar dat was toen wel anders.

John mc Snek
31 december 2019, 12:55
zo is dat meneer snek dan snap jij niet hoe een geslachtsziekte zijn kans grijpt....tuurlijk kan seks bijdragen aan het versterken va je weerstand.. maar liever een goede weerstand en seks dan een lage weerstand en seks... met het risico op een SOA... maar je bent natuurlijk vrij om te doen wat je wil he... , soms maakt ervaring wijzer dan alle informatie op papier...

Mijn ervaring is dat ik in een club nooit ziek word, hoewel het volzit met hoestende en niezende dames
waar je dan ook nog eens speeksel mee uitwisselt.
Zo’n bezoek geeft dus gewoon een boost, want als je op een saaie verjaardag zou zitten met zulke grieperige mensen dan ben je de dag erop zelf ook strontziek, terwijl je er dan geeneens soortgelijk fysiek contact mee hebt

Piet Plezier
31 december 2019, 12:57
heeft wel impact gehad op mn ijsberen bestaan.. Ik ga zelden nog naar een club en vind bijna alle vrouwen wel vies (wat onzin is natuurlijk) mja als je ooit wakker wordt met een dikke zweer op je lul, dan zijn de rapen wel gaar.. was ulcus molle trouwens ..een onschuldige zweer, maar flinke paniek in de tent toen dat zeg ik je...

een jaar of 6 gelede heb ik ook een paar keer een soa gehad
Maar dat is me eigen schuld had ik maar een condoom moeten gebruiken
Even naar de dokter een paar pillen en het is weer opgelost
Zonder blijft toch het lekkerste helaas mag het niet meer

Flipper
31 december 2019, 12:57
Mijn ervaring is dat ik in een club nooit ziek word, hoewel het volzit met hoestende en niezende dames
waar je dan ook nog eens speeksel mee uitwisselt.
Zo’n bezoek geeft dus gewoon een boost, want als je op een saaie verjaardag zou zitten met zulke grieperige mensen dan ben je de dag erop zelf ook strontziek, terwijl je er dan geeneens soortgelijk fysiek contact mee hebt

sorry dit is gewoon complete onzin.. Je hebt gewoon goede weestand maar dat kan zo veranderen door 101 redennen. hormonen leeftijd allergieen zomer winter etc etc..

Flipper
31 december 2019, 12:59
piet, je hebt geen ongelijk. Maar het spookt gewoon in mn hoofd als ik in een club ben nu.

Jan Verplancke
31 december 2019, 13:17
heeft wel impact gehad op mn ijsberen bestaan.. Ik ga zelden nog naar een club en vind bijna alle vrouwen wel vies (wat onzin is natuurlijk) mja als je ooit wakker wordt met een dikke zweer op je lul, dan zijn de rapen wel gaar.. was ulcus molle trouwens ..een onschuldige zweer, maar flinke paniek in de tent toen dat zeg ik je...kabouter paddestoel momentje zeg maar, ik kan er nu om lachen.maar dat was toen wel anders.

Alleen likken dan. Daar krijg je geen zweren van op je pin.

WANDELAAR5
31 december 2019, 13:27
?

HSV1 is ook een soa en door pijpen met een koortslip kan dit zich manifesteren in herpes genitalis.
Dus het onderscheid dat je maakt in een soa en geen soa variant bestaat niet, en door gepijpt worden met een koortslip krijg je dus juist wel de koortslip variant, een genitale herpes in de HSV1 variant.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191231/c2b43a3d18d060305100bff71a25af34.jpg

Dan zijn we het dus eens. Als iemand met koortslip je pijpt zonder condoom kun je herpes genitalis krijgen (wat ik de SOA variant noemde).

sofaking
31 december 2019, 13:47
Dan zijn we het dus eens. Als iemand met koortslip je pijpt zonder condoom kun je herpes genitalis krijgen (wat ik de SOA variant noemde).
En als het virus in het slijmvlies van je eikel zit vrees ik dat geen zeep of antibacterieel middel, zelfs met lauw water, dat eruit zal krijgen.

phoenix
31 december 2019, 13:55
Sterker nog sofaking , herpes op je tokus betekent een virus dat zich geheel je leven uitleeft .....

de duisburg spesjalist
31 december 2019, 14:02
Sterker nog sofaking , herpes op je tokus betekent een virus dat zich geheel je leven uitleeft .....

volgens mijn kan herpes ook in de bloed baan terg komen

Piet Plezier
31 december 2019, 14:05
En als het virus in het slijmvlies van je eikel zit vrees ik dat geen zeep of antibacterieel middel, zelfs met lauw water, dat eruit zal krijgen.

de laatste 6 jaar nergens geen last meer van gehad
Ik heb goed naar me huisarts geluisterd

schoolmeester
31 december 2019, 14:13
Piet, jij drinkt zoveel alcohol, bij jou krijgt geen enkel virus kans om te overleven.

Groet, schoolmeester.

John mc Snek
31 december 2019, 14:27
Phea,
Ik verwacht hier niet al teveel kennis inzake immuniteit en herpesvirussen.

Maar 80% (!) van de bevolking is seropositief voor HSV1 ( koortslip ) wat betekent dat bij 80% het zich latent de rest van hun gehele leven in hun lichaam bevindt, en zich weer kan manifesteren bij
bijvoorbeeld verminderde weerstand.

De kans is groter dat jij het wel dan niet hebt.... en de meeste mensen hebben er gewoon nooit last van.
De meeste ijsberen hier zijn gewoon extreme hypochonders... dan kan je echt beter een andere hobby zoeken. Je bent bang van een virus dat je waarschijnlijk toch al hebt.

Gewoon zoals PP zegt lauw water, ik heb sindsdien ook nooit last gehad.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191231/3d1a8832ed45170c5062de275aec1178.jpg

phoenix
31 december 2019, 14:39
Ik ben van een ernstige hypochonder die zeer vaak zich liet testen een realist geworden beste Sjonnie. Dat betekent dat ik me nog wel eens laat testen omdat je dan ook een soort van overzicht hebt over wat je allemaal hebt uitgespookt , je neemt verantwoordelijkheid want er is een kans en wat dat nu nog meer betekent? Dat betekent voor mij nu oppassen bij vrouwen die geen DVP zijn en wisselende contacten hebben en vooral DVP's bezoeken die er al wat jaartjes op hebben zitten en die je kent en waarvan je weet dat ze net als jij aardig wat jaren seksplezier erop hebben zitten....maar verdomd goed weten wat ze doen.... en last but not least sommige clubs mijden....en zeker geen seks aangaan met dames uit het oostblok die geen woord duits, engels of spaans spreken en nog nooit van voorlichting hebben gehoord.

WANDELAAR5
31 december 2019, 15:51
Phea,
Ik verwacht hier niet al teveel kennis inzake immuniteit en herpesvirussen.

Maar 80% (!) van de bevolking is seropositief voor HSV1 ( koortslip ) wat betekent dat bij 80% het zich latent de rest van hun gehele leven in hun lichaam bevindt, en zich weer kan manifesteren bij
bijvoorbeeld verminderde weerstand.

De kans is groter dat jij het wel dan niet hebt.... en de meeste mensen hebben er gewoon nooit last van.
De meeste ijsberen hier zijn gewoon extreme hypochonders... dan kan je echt beter een andere hobby zoeken. Je bent bang van een virus dat je waarschijnlijk toch al hebt.

Gewoon zoals PP zegt lauw water, ik heb sindsdien ook nooit last gehad.

Jij mengt waarheden met onzin. Inderdaad heeft een groot percentage mensen dat koortslip virus (RIVM noemt 50%, op wereldschaal zou het ongeveer 2/3e zijn. Bron WHO). De meeste mensen lopen het op als kind. En inderdaad wordt dat virus actief als je weerstand minder is. Maar het is een groot verschil of je dat virus op je mond hebt of op je genitaliën. In 2017 hebben huisartsen in NL 25.800 keer herpes genitalis vastgesteld (bron RIVM). Nieuwe besmettingen dus!

En het wordt overgedragen door onbeschermd contact van mond op genitaliën (zowel pijpen als beffen). (En uiteraard wordt herpes genitalis zelf ook overgedragen bij onbeschermde sex). De kans op overdracht is het grootst wanneer die koortsblaren zichtbaar zijn. Een DVP die haar gezondheid serieus neemt zal een man met koorts blaar altijd weigeren bij het beffen. En een ijsbeer die zijn gezondheid serieus neemt zal nooit een DVP met koorts blaar laten pijpen zonder condoom. Zoenen is ook een No Go als je zelf nog niet besmet bent. Iedereen krijgt wel eens een griepje en dan is een koorts blaar erbij niet fijn!

Er zijn meer risico’s verbonden aan PZC, al helemaal op gangbangs. Mensen moeten zelf de afweging maken of ze die risico’s willen lopen of niet. Maar overdracht van herpes naar de genitaliën is gewoon een heel groot risico wanneer de koortsblaren zichtbaar zijn en die besmetting is absoluut NIET te voorkomen door afspoelen met lauw water.

John mc Snek
31 december 2019, 16:46
Verzin je die 50% zelf ? Je bent toch niet p020?
Graag bron in plaats van duimzuigen.

Even de site van het rivm erbij :

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191231/1edc6557a6fab65a89ee857c06642b73.jpg

De meest recente studie die wordt genoemd gaat richting de 70%.

En je aantallen van rond de 20-25.000, in aantallen klinkt het veel, maar het is ongeveer 1 op de 1000 mensen.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191231/6d6dccebf5f9b95daeb8fc6a67916cc4.jpg

Komt er een beetje op neer dat je iemand adviseert om niet aan het verkeer deel te nemen, het aantal ERNSTIG gewonden ( dat is eens wat anders dan een paar blaasjes) ligt ongeveer net zo hoog.

Tot slot: gewoon afspoelen met lauw water, en dan zit het gewoon goed. Ook als je er blanco in hebt gezeten, even afspoelen en nooit ergens last van gehad.

phoenix
31 december 2019, 17:26
Zeg Sjonnie snek, ik heb nog nooit gehoord van een herpes virus die zich heeft genesteld... en bevestigt dat hij terug te vinden in de statistieken van de RIVM, het overkomt je gewoon als je achter je geraniums vandaan komt en met een dame sekst...

John mc Snek
31 december 2019, 18:02
Zeg Sjonnie snek, ik heb nog nooit gehoord van een herpes virus die zich heeft genesteld... en bevestigt dat hij terug te vinden in de statistieken van de RIVM, het overkomt je gewoon als je achter je geraniums vandaan komt en met een dame sekst...

Een genesteld herpes virus geeft bij bloedonderzoek een positieve igg antilichaam respons.
Dus die zitten gewoon in de statistieken, als je bloed laat prikken zie je gewoon of je het bij je hebt.
Meestal loop je het als kind al op...
Maar goed, gezien je post verwacht ik niet dat je het nu wel snapt. Fijne jaarwisseling!

Player
31 december 2019, 19:06
Ook een fijn onderwerp op oudejaarsavond

John mc Snek
31 december 2019, 19:08
Ook een fijn onderwerp op oudejaarsavond

Ja even een soa nog meepakken en dan de vangrail in [emoji51]

WANDELAAR5
31 december 2019, 20:17
https://www.rivm.nl/herpes-genitalis Voor de 25.800
https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/herpes-simplex-virus voor de WHO cijfers
RIVM is dus niet helemaal consistent met de cijfers, maar het betoog verandert niet of het nu 50% of jouw 80% of de WHO 2/3e is

Jouw vergelijking met het verkeer heeft overeenkomsten, maar bij vergelijkingen moet je ook naar de verschillen kijken. Wij nemen aan het verkeer deel met een hoop veiligheidsmaatregelen. Auto’s die daar niet aan voldoen mogen niet aan het verkeer deelnemen, misschien zou dat ook voor sommige ijsberen moeten gelden?

Nu ben ik wel heel benieuwd naar een gefundeerde link waar staat dat afspoelen afdoende preventie is tegen herpes overdracht.

John mc Snek
31 december 2019, 20:36
Nu ben ik wel heel benieuwd naar een gefundeerde link waar staat dat afspoelen afdoende preventie is tegen herpes overdracht.

Niet alleen tegen herpes overdracht maar tegen alle soas inclusief hiv.
Gewoon even afspoelen met lauw water na de sessie en je hebt nooit wat, gouden tip van de huisarts van PP, wat werkt dat werkt , heb ik geen link voor nodig :)

sofaking
31 december 2019, 20:47
Gewoon even afspoelen met lauw water na de sessie en je hebt nooit wat, gouden tip van de huisarts van PP, wat werkt dat werkt , heb ik geen link voor nodig :)

Ik loop al zestig jaar op de aarde rond en ben er nog nooit afgetuimeld. Dat bewijst dat ze plat is.

John mc Snek
31 december 2019, 20:56
Ik loop al zestig jaar op de aarde rond en ben er nog nooit afgetuimeld. Dat bewijst dat ze plat is.

Dat bewijst dat je een oude buizerd bent.

En juist als ie plat zou zijn dan zou je er eventueel vanaf kunnen tuimelen, dus dat bewijst eerder juist precies het tegendeel, namelijk dat ie niet plat is... al iets te diep in het glaasje gekeken, of is dit je normale manier van denken ? :)

Meme Moo
31 december 2019, 22:21
Ik blijf maar hopen dat Sneckie het ironisch bedoelt! :biggrin:

Mr Pussy
1 januari 2020, 04:47
Wat Wandelaar5 hier schrijft is juiste info (percentages even daargelaten). Het is voor mannen met onze hobby sowieso handig om een keertje de folder(s) van de GGD te lezen over SOAs en hoe je ze kan herkennen, oplopen en voorkomen. Het is tenslotte altijd beter om geinformeerd een (bewust) risico te nemen, dan volkomen blind nietwaar? De bewering over afspoelen met lauw water klinkt mij ook onwaarschijnlijk. Ik dacht eigenlijk dat de oorspronkelijke schrijver van die zin "je pin in lauw water hangen" het over het ontsmetten van je bankpas had, ook begrijpelijk als je nagaat wie zijn pin al allemaal in dezelfde gleuven heeft gestopt! ;-)

Jij mengt waarheden met onzin. Inderdaad heeft een groot percentage mensen dat koortslip virus (RIVM noemt 50%, op wereldschaal zou het ongeveer 2/3e zijn. Bron WHO). De meeste mensen lopen het op als kind. En inderdaad wordt dat virus actief als je weerstand minder is. Maar het is een groot verschil of je dat virus op je mond hebt of op je genitaliën. In 2017 hebben huisartsen in NL 25.800 keer herpes genitalis vastgesteld (bron RIVM). Nieuwe besmettingen dus!

En het wordt overgedragen door onbeschermd contact van mond op genitaliën (zowel pijpen als beffen). (En uiteraard wordt herpes genitalis zelf ook overgedragen bij onbeschermde sex). De kans op overdracht is het grootst wanneer die koortsblaren zichtbaar zijn. Een DVP die haar gezondheid serieus neemt zal een man met koorts blaar altijd weigeren bij het beffen. En een ijsbeer die zijn gezondheid serieus neemt zal nooit een DVP met koorts blaar laten pijpen zonder condoom. Zoenen is ook een No Go als je zelf nog niet besmet bent. Iedereen krijgt wel eens een griepje en dan is een koorts blaar erbij niet fijn!

Er zijn meer risico’s verbonden aan PZC, al helemaal op gangbangs. Mensen moeten zelf de afweging maken of ze die risico’s willen lopen of niet. Maar overdracht van herpes naar de genitaliën is gewoon een heel groot risico wanneer de koortsblaren zichtbaar zijn en die besmetting is absoluut NIET te voorkomen door afspoelen met lauw water.

WANDELAAR5
1 januari 2020, 13:56
Ik blijf maar hopen dat Sneckie het ironisch bedoelt! :biggrin:

Dat denk ik soms ook.

Niet alleen tegen herpes overdracht maar tegen alle soas inclusief hiv. Gewoon even afspoelen met lauw water na de sessie en je hebt nooit wat, gouden tip van de huisarts van PP, wat werkt dat werkt , heb ik geen link voor nodig :)

Als je een lage weerstand hebt dan moet je juist naar een club gaan, seks is het beste medicijn is een bekend Roemeens gezegde. Als je para wordt van een herpes lip dan kun je beter bij de padvinders gaan

Maar bij deze stukken denk ik juist helemaal niet grappig bedoeld:

Dat bewijst dat je een oude buizerd bent(...). al iets te diep in het glaasje gekeken, of is dit je normale manier van denken ? :)

Maar goed, gezien je post verwacht ik niet dat je het nu wel snapt.

John mc Snek
1 januari 2020, 14:40
Dat denk ik soms ook.

Maar bij deze stukken denk ik juist helemaal niet grappig bedoeld:

Wanneer jij gaat denken, even tot 10 tellen en wat anders gaan doen! Beste advies dat ik je kan geven, net zoals voor mij het advies van de huisarts om de pin even met lauw water af te spoelen :)

Ook het immunoboostend effect van seks moet je niet onderschatten..

Bij een rtc club heb ik ook wel eens van een beer gehoord dat hij zijn snikkel na afloop in de listerine hing en hij zo al jaren soa vrij bleef maar dat heb ik zelf niet geprobeerd ... haha

Badslippers
1 januari 2020, 15:08

Omdat die link niet bestaat. Ik weet dat PP al eerder heeft opgemerkt dat het wassen van je pik met lauw water na de seks effectief zou zijn tegen soa's en HIV. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Je lul wassen met lauw water is een gewone hygiëne maatregel. Niet meer en niet minder.
Een kut heeft een bepaalde zuurgraad die zorgt voor het voorkomen van infecties. Als de balans verstoord is (bijvoorbeeld door grondig wassen met zeep) kunnen infecties en schimmels ontstaan. Die gedachte volgend, zou je na de daad je snikkel het best even met rust moeten laten omdat het zurige milieu van de vagina nog om je pik hangt en zijn werk kan doen namelijk infecties in de kiem smoren. Mocht je al bacteriën in je leuter hebben, kun je het beste even goed gaan pissen. Dat verdrijft de bacteriën. Geldt ook voor de vrouw.
Een link met daarin het advies om je paal na de seks met lauw water af te spoelen werkt eerder averechts en een link zul je nergens vinden op internet. Of PP (of zijn huisarts) moet een eigen homepage hebben.

sofaking
1 januari 2020, 19:10
Als één of ander tijdschrift of krant nog eens eens een artikelenreeks wil plaatsen hoe dom,primitief, respectloos en marginaal hoerenlopers wel zijn, dan vinden ze hier weeral een pak ondersteunend materiaal.

John mc Snek
1 januari 2020, 20:07
Als één of ander tijdschrift of krant nog eens eens een artikelenreeks wil plaatsen hoe dom,primitief, respectloos en marginaal hoerenlopers wel zijn, dan vinden ze hier weeral een pak ondersteunend materiaal.

Ik had bepaalde reageerders inderdaad ook slimmer ingeschat, al ligt dat vooral aan mijn eigen naïviteit.
Mensen die hele betogen neerzetten en een serieuze discussie aangaan, dan ben je inderdaad een enorme airhead. Maar goed, we zijn hier op ybf dus ik verwacht misschien teveel van sommigen...

Ook die eeuwige simpelheid : ik ben een hoerenloper maar anders dan velen, want wel een respectvolle, nette man hahaha

Overigens zie je het omgekeerde fenomeen ook bij dvps: dames die hautain door een club paraderen, alsof ze op de catwalk voor Prada lopen in plaats van dat ze aan het gieren zijn, die dan door de andere meiden cynisch en met veel gelach “the models of the club” worden genoemd.

Blijf wel je pin afspoelen in 2020!

phoenix
1 januari 2020, 21:06
doe ik sjonnie snek ... mag jij blijven spelen in lauw water... , maar niet janken als het plots toch pijn begint te doen je heftige koorts krijgen en dan ook gewoon door blijven gaan...

Badslippers
1 januari 2020, 21:54
Mensen die hele betogen neerzetten en een serieuze discussie aangaan, dan ben je inderdaad een enorme airhead. Maar goed, we zijn hier op ybf dus ik verwacht misschien teveel van sommigen...

Maar het is toch de rol van de troll om anderen te verleiden tot hele betogen en serieuze discussies over zaken die er weinig toe doen. Die (t)rol gaat je uitermate goed af. Hoe het met het verwachtingspatroon van de troll gesteld is kan ik niet beoordelen.

John mc Snek
1 januari 2020, 22:01
Maar het is toch de rol van de troll om anderen te verleiden tot hele betogen en serieuze discussies over zaken die er weinig toe doen. Die (t)rol gaat je uitermate goed af. Hoe het met het verwachtingspatroon van de troll gesteld is kan ik niet beoordelen.

Hahaha en hoe was het met jouw satekroket gesteld? Ik heb het andere gat genomen destijds want die bruine smurrie krijg je er met lauw water niet af

Nulnulzeseneenhalf
2 januari 2020, 00:00
Ook die eeuwige simpelheid : ik ben een hoerenloper maar anders dan velen, want wel een respectvolle, nette man hahaha

Compleet off-topic, ik weet het. Maar ik zie effe niet het verband tussen het bezoeken van dames van lichte zeden, of hoe U het ook wilt noemen, en daaraan gekoppeld het GEEN respect hebben voor personen van de andere kunne. Kunt U dit even toelichten?

phoenix
2 januari 2020, 00:13
dat weet hij vast ook niet .. komt doordat ie zijn pin in lauw water dompelt..deden ze een paar eeuwen terug ook altijd al.. toen alles nog zonder problemen zonder rubbertje gebeurde en engelen je beschermden voor de duivel ... en zijn kornuiten

John mc Snek
2 januari 2020, 00:33
Compleet off-topic, ik weet het. Maar ik zie effe niet het verband tussen het bezoeken van dames van lichte zeden, of hoe U het ook wilt noemen, en daaraan gekoppeld het GEEN respect hebben voor personen van de andere kunne. Kunt U dit even toelichten?

Als je iets beter had gelezen had je gezien dat een andere schrijver die koppeling maakt.
Probeer het over 2 jaar nog eens :)

phoenix
2 januari 2020, 10:22
ik denk piet de gij dat lauw water bij meneer pastoor het laten besprenkelen met zijn zegen of hedde een liter lauw wijwater in Lourdes gekocht ... kan niet anders dan de de lieve heer in de buurt is he... kan ok nog in Kevelar.. wedde ook lauw water uit de heilige bron van de kerk

Badslippers
2 januari 2020, 10:59
Hahaha en hoe was het met jouw satekroket gesteld? Ik heb het andere gat genomen destijds want die bruine smurrie krijg je er met lauw water niet af

Hi hi, dat waren nog eens tijden. Oehhh, wat was dat een eng sterretje. Ze had trouwens eerst een klisma gezet.

De Shyman
2 januari 2020, 12:01
Bij een rtc club heb ik ook wel eens van een beer gehoord dat hij zijn snikkel na afloop in de listerine hing

Krijg je ook een leuke reactie van de DVP waar je de pin zonder afspoelen na dat listerine badje weer inhangt........:teuflisch::teuflisch::boxen:

Big30
2 januari 2020, 17:29
NB berichten verwijderd waar concreet namen van dames, clubs en ijsberen worden genoemd. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Nulnulzeseneenhalf
2 januari 2020, 19:16
U wordt ook uitgenodigd tot een uitleg, zie hieronder.

Als je iets beter had gelezen had je gezien dat een andere schrijver die koppeling maakt.
Probeer het over 2 jaar nog eens :)

Mijn excuses. Maar omdat U die opmerking, met enige kracht nog wel, herhaalde, zou ik ook graag van U een uitleg zien.

pietSAN
24 februari 2020, 11:10
Beste mensen,

Een tijd lang hier afwezig geweest, of in ieder geval niet actief.
Excuus daarvoor. Ik heb niet het idee dat ik vreselijk gemist word :) , maar ik ben nog altijd beschikbaar voor vragen over soa's en soa-onderzoek en zo veilig mogelijk betaalde seks hebben.

Heb nu een groot deel van deze thread gelezen.
Veel onzin over herpes lees ik, maar gelukkig ook nuchtere en correcte info.
En, as usual, meningsverschillen over pzc.

Herpes is irritant, maar geen ernstige soa
Als je opeens herpesklachten hebt en je moet dat uitleggen aan je vaste partner, hoeft het niet per definitie zo te zijn dat je bent vreemdgegaan. Je kunt je er uit lullen zogezegd (niet dat ik dat hier propageer, maar meer ter geruststelling van te voren, just in case).
Jouw partner kan herpes bij de lip hebben zonder klachten. Ook als je niet wordt gepijpt in je vaste relatie, kun jij via die herpes bij de lip van de ander toch herpes bij je penis krijgen. De handen spelen een grote rol in de overdracht van dit virus, ook waar het gaat om 'zelfbesmetting' (je kriebelt aan je lip, je kriebelt aan je geslachtsdeel en voilà).
Het kan ook zijn dat jij al herpes hebt opgelopen vóór de huidige relatie, maar nooit eerder klachten hebt ontwikkeld. Hetzelfde geldt voor je vaste partner; deze kan herpes hebben, maar zonder klachten en het onlangs wel aan jou hebben overgedragen.

Als je wordt gepijpt zonder condoom is er altijd de kans dat je herpes oploopt
Omdat het nu eenmaal zo is dat de meerderheid van de bevolking (in Nederland) herpes bij de lip heeft.
Het maakt dus niet uit:
*of je betaalt voor de seks
*welke nationaliteit de sekswerker heeft
*hoe de sekswerker er uit ziet
*dat de sekswerker geen zichtbare wondjes, blaasjes, zweertjes bij haar lip heeft
*of je in een club, een sauna, een FKK of whereever seks hebt
*of je je penis naderhand ontsmet met agressieve middelen
*etc.

Als je seks (ook onbetaalde seks) hebt, is er nu eenmaal de kans dat je een keer een soa zoals herpes oploopt. Such is life.
Zelfs zónder seks te hebben (te neuken of gepijpt te worden) kun je herpes oplopen. Bijvoorbeeld door een zoen van je beste vriend, je grootmoeder, je echtgenote, een collega, etc.

Toch zo veel mogelijk willen voorkomen dat je herpes oploopt?
Dan is het antwoord simpel: laat je pijpen met condoom.
En uiteraard altijd neuken met condoom als je seks voor geld hebt.

Gepijpt worden zonder condoom is geen risico voor hiv
De kans dat je een andere soa oploopt is aanwezig, maar niet groot. Meest aannemelijke is herpes - zie hierboven.
Andere soa die je mogelijk op kunt lopen is gonorroe (chlamydiainfectie via gepijpt worden zien we zelden tot nooit).
Om gonorroe op te lopen moet er diep gekeelpijpt (deep throat) worden. Deze bacterie nestelt namelijk in het keelslijmvlies.

Wil je graag zonder condoom gepijpt worden, maar zo min mogelijk kans lopen op gonorroe?
Zorg er dan voor dat er niet diep gekeelpijpt wordt.

Tot zover en don't shoot the messenger.

Vriendelijke groet
pietSAN

deket
24 februari 2020, 20:35
Voor mensen die twijfelen,;in de Antwerpse rosse buurt is er een medisch centrum waar je kan laten testen,zeer discreet.
Veronderstel dat er bij de Amsterdamse walletjes ook wel zoiets zal bestaan

Badslippers
25 februari 2020, 10:01
En uiteraard altijd neuken met condoom als je seks voor geld hebt.

Het lijkt me ook wel zinvol om met condoom te neuken indien je wisselende seksuele contacten hebt. Er hoeft immers niet altijd geld in het spel te zijn.

Piet Plezier
25 februari 2020, 10:15
Het lijkt me ook wel zinvol om met condoom te neuken indien je wisselende seksuele contacten hebt. Er hoeft immers niet altijd geld in het spel te zijn.

dat dan weer wel natuurlijk

pietSAN
27 februari 2020, 09:13
(...) Amsterdamse walletjes ook wel zoiets zal bestaan

Beste deket,

Nee, voor klanten van sekswerkers is op de Wallen geen gratis mogelijkheid om te testen.
Dat is er überhaupt niet meer in Nederland.
Alleen groepen waarbij de kans het grootst is om een soa te vinden kunnen bij de GGD (gratis en anoniem) terecht.
Betaalde heteroseksuele seks valt niet binnen criteria van de GGD (de klanten dan, sekswerkers wel).

De huisarts is de plek om naar toe te gaan.
Of je laat je testen via een commercieel bedrijf.
Zorg er dan voor dat het een betrouwbare commerciële testplaats is; bijvoorbeeld One Day Clinic (https://onedayclinic.nl/soa-klinieken/soa-test-amsterdam/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=gmb#1571136716384-7607f264-01f2) of Soapoli-online (https://www.soapoli-online.nl/).

Hou in je achterhoofd dat een dergelijk bedrijf geld wil verdienen. Het gebeurt nogal eens dat iemand allerlei onnodige testen wordt aangeraden, terwijl voor die persoon alleen chlamydia en gonorroe voldoende is.

Vriendelijke groet,
pietSAN

John mc Snek
27 februari 2020, 10:12
De GGD adviseert zelf om te melden dat je homo/ bi bent zodat je wel in een risicogroep valt, en de tests alsnog gratis krijgt...
Net de vraag of je dat ervoor over hebt [emoji51]

Mr Pussy
29 februari 2020, 00:16
De criteria van de GGD om in aanmerking te komen om gratis getest te worden komen voort uit de criteria van de overheid die de tests alleen vergoedt (aan de GGD) voor jonge mensen en risicogroepen. Schijnbaar redeneert de overheid dat oudere mensen (boven de 30 of zo, ik weet niet precies wat de grens is) nog maar weinig wisselende contacten hebben en dus weinig risico lopen. Kleinburgerlijke zuinigheid: mensen die geen wisselende contacten hebben gaan sowieso niet naar de GGD dus waarom niet iedereen die van zichzelf weet risico te lopen of vreest iets te hebben gratis laten testen in het belang van de gemeenschap (pun intended)? Ik heb me altijd afgevraagd of dat niet gewoon een vorm van leeftijdsdiscriminatie (en dus tegen de wet) is.

Meme Moo
29 februari 2020, 00:30
Als je deze hobby beoefent is het simpelweg je eigen verantwoordelijkheid om jezelf regelmatig te laten testen (of niet).
Ik zie niet in waarom de overheid (wij allemaal dus) dit zou moeten betalen voor een stelletje hoerenlopers.
Dan doe je maar een kamertje minder per jaar...

Mentholbear
29 februari 2020, 02:52
Als je deze hobby beoefent is het simpelweg je eigen verantwoordelijkheid om jezelf regelmatig te laten testen (of niet).
Ik zie niet in waarom de overheid (wij allemaal dus) dit zou moeten betalen voor een stelletje hoerenlopers.

Maar ik kan me voorstellen dat voor sommige beren het fijn zou zijn als er hier een betrouwbare en anonieme behandelaar voor is. Je zal maar bij de huisarts een middeltje tegen een SOA krijgen en thuis leuk van je zorgverzekeraar het overzicht krijgen dat je een eigen bijdrage of eigen risico (whats in a name :rolleyes:) hebt voor pilletje X tegen SOA Y.
Zul je net zien dat moeder de vrouw de post opent :wife_2[1]:

Mr Pussy
1 maart 2020, 07:40

Als je die redenering doortrekt kan je de hele overheid wel opdoeken. Bovendien heeft het beleid van de overheid om SOA tests te vergoeden tot een bepaalde leeftijd niets te maken met hoerenlopen, maar met het verkleinen van de drempel voor jonge mensen om te testen, 1 omdat anonimiteit daar nog belangrijker is en 2 omdat die meestal financieel minder draagkrachtig zijn. Met als overall doel om de verspreiding van SOAs in Nederland tegen te gaan, in het belang van ons allemaal dus, want je denkt toch niet dat alleen hoerenlopers wisselende contacten hebben he? En daar zit mijn punt: ik snap de redenering van de overheid wel, het hebben van veel wisselende contacten komt ongetwijfeld meer voor onder jongeren, maar het hebben van een leeftijdgrens is hoe dan ook discriminerend.

Mr Pussy
1 maart 2020, 07:43
Maar ik kan me voorstellen dat voor sommige beren het fijn zou zijn als er hier een betrouwbare en anonieme behandelaar voor is. Je zal maar bij de huisarts een middeltje tegen een SOA krijgen en thuis leuk van je zorgverzekeraar het overzicht krijgen dat je een eigen bijdrage of eigen risico (whats in a name :rolleyes:) hebt voor pilletje X tegen SOA Y.
Zul je net zien dat moeder de vrouw de post opent :wife_2[1]:

Lol, ja. Of om wat voor reden dan ook. Overigens mogen zorgverzekeraars dit soort details niet op de factuur zetten, uit privacy-overwegingen. Dus dan staat er "Farmacie" en een behandeldatum, maar niet wat en ook niet waarvoor. Kan nog tot vragende blikken leiden natuurlijk :-)

vrije jongen
1 maart 2020, 08:15
De laatste keer dat ik me gratis bij de soa kliniek kon laten testen werd mij door de sociale zuster (of hoe ze ook mogen heten) verteld dat de kosten vooral de spuitgaten uitliepen door juist die jongeren die zich zonder al te veel reden steeds laten testen. Kreeg ook te horen dat ik maar gewoon moest bellen als ik een reden dacht te hebben om me te moeten laten testen... misschien omdat die 70 die ik had ingevuld voor het laatste half jaar wat hoog werd gevonden.

Niet gedaan overigens. Sindsdien een paar keer bij de soa bus die zo af en toe een avondje gratis hoerenlopers test bij de doublet of de Geleen (enige keren dat ik in die straten ben geweest de afgelopen jaren). Of bij de huisarts, wat dan wel weer van je eigen risico afgaat. Dat zijn toch weer twee drempels om je te laten testen.

Of dat erg is, hangt van de doelstellingen af. Is gratis testen om jongeren niet op kosten te jagen...of is het voor de "publieke" gezondheid. Als dat laatste het geval is kun je beter hoerenlopers meenemen, of op zijn minst duidelijk maken dat je ze bij symptomen wel test.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

Mr Pussy
1 maart 2020, 11:49
Of dat erg is, hangt van de doelstellingen af. Is gratis testen om jongeren niet op kosten te jagen...of is het voor de "publieke" gezondheid. Als dat laatste het geval is kun je beter hoerenlopers meenemen, of op zijn minst duidelijk maken dat je ze bij symptomen wel test.

My point exactly, onderscheid maken op basis van risicoprofiel is zinvol; gedrag is bepalend, niet leeftijd.

deket
3 maart 2020, 00:07
Meme Moo, we zijn het blijkbaar vaak eens maar hier heb ik een andere mening over. Moet je dan ook bv Methadon afschaffen voor junkies? Hoewel dit een marginale groep is ten opzichte van de geslachtsziekte
Maar globaal moet gezondheidszorg net als onderwijs gratis zijn voor iedereen en niet alleen voor een elite
Btw, voor mensen die te verlegen zijn om naar een medisch centrum te gaan, je kan jezelf ook oneline testen op SOA's. En nog betrouwbaar ook hoor ik www.testalize.me

deket
3 maart 2020, 00:33
Bijna vergeten maar bij jullie in Nederland bestaat er een keten van stadsklînieken waar je jezelf discreet en anoniem kan laten testen en de volgende dag al resultaat krijgt.
Ze bevinden zich in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag,Breda, Eindhoven en Almere. Voor de coördinaten kan je naar hun website :
www.stadskliniek.nl

John mc Snek
3 maart 2020, 16:22

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1197426755/ind-betaalt-miljoen-euro-per-week-aan-dwangsommen-asielverzoeken

En hier moeten we wel een miljoen euro per week (!!!) , een mega mega veelvoud van die testjes om onze eigen volksgezondheid te bevorderen ( immers mensen met een soa laten zich nu door de kosten minder testen en steken daardoor weer anderen aan), aan uitgeven ... tja [emoji4]

Meme Moo
3 maart 2020, 16:37
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1197426755/ind-betaalt-miljoen-euro-per-week-aan-dwangsommen-asielverzoeken

En hier moeten we wel een miljoen euro per week (!!!) , een mega mega veelvoud van die testjes om onze eigen volksgezondheid te bevorderen ( immers mensen met een soa laten zich nu door de kosten minder testen en steken daardoor weer anderen aan), aan uitgeven ... tja [emoji4]

Als een veelpleger niet zijn eigen soa-testje wil/kan betalen, doet hij iets goed fout!

Handje ophouden bij de overheid als het je uitkomt en verder ertegen schoppen is behoorlijk hypocriet.
Om het niet links te noemen in MB-wereld.

Mentholbear
7 maart 2020, 12:52
Lol, ja. Of om wat voor reden dan ook. Overigens mogen zorgverzekeraars dit soort details niet op de factuur zetten, uit privacy-overwegingen. Dus dan staat er "Farmacie" en een behandeldatum, maar niet wat en ook niet waarvoor. Kan nog tot vragende blikken leiden natuurlijk :-)

Oh, ik dacht aan jou gericht, dus geen privacy probleem. Tenzij je gezinsleden zich niet aan het middeleeuwse briefgeheim.

Als een veelpleger niet zijn eigen soa-testje wil/kan betalen, doet hij iets goed fout!

Handje ophouden bij de overheid als het je uitkomt en verder ertegen schoppen is behoorlijk hypocriet.
Om het niet links te noemen in MB-wereld.

Ho ho, hou mij hier buiten ;)

Meme Moo
7 maart 2020, 17:35
Ho ho, hou mij hier buiten ;)

Uiteraard ging dit over een andere MB!

Mentholbear
20 maart 2020, 16:22
Uiteraard ging dit over een andere MB!

Ah, die gulle belastingbetaler :smoke:

phoenix
21 maart 2020, 14:06
deze vrouw is interessant om te volgen in duitsland : ze is courtisane en filosofe...https://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/prostituierte-sexarbeit-mit-erhoehtem-risiko-1.4852274?fbclid=IwAR0_QrH7xWx9mmii0rqXmpXJ8qe6XmE IAj0mRAio7eOuwicpphXgvY19Iys

Kwibus2
22 maart 2020, 00:24
Omdat ze meer geld vraagt is de dame ineens courtisane?
Het is gewoon een hoer, al is het een hele mooie hoer.

Interessante gesprekken heb ik ook in AcaG gehad met de Russische Malvira.
Een fantastische vrouw die zeer goed ontwikkeld is en goed op de hoogte is van internationale politiek.
Spijtig dat ze niet meer bij AcaG werkt.

Salomé Balthus heeft wel gelijk wat haar beroep op inkomensondersteuning betreft.
Geen idee of dat in Nederland wel geregeld is. De DVP zijn toch allemaal ZZPers?

Eddy_V
22 maart 2020, 00:41
Salomé Balthus heeft wel gelijk wat haar beroep op inkomensondersteuning betreft.
Geen idee of dat in Nederland wel geregeld is. De DVP zijn toch allemaal ZZPers?
Als ze netjes ingeschreven zijn en hun belastingen derhalve betalen.
Maar de meesten zullen niet tevreden zijn met de aanvulling tot bijstandsniveau vermoed ik.

Kwibus2
22 maart 2020, 00:58
De dames van deze vereniging werken allemaal in alle openheid.
Ze zijn zonder enige twijfel bekend bij het Finanzamt met hun activiteiten.

In barre tijden wordt iedere ondersteuning gewaardeerd als is het maar om de huur te kunnen betalen.
Het genoegen in deze categorie begint bij 1000 euro. Daarvoor houdt de dame je twee uur gezelschap.

Mentholbear
22 maart 2020, 02:46
In barre tijden wordt iedere ondersteuning gewaardeerd als is het maar om de huur te kunnen betalen.

Alle beetjes zullen zeker helpen. Maar wat de dame in die link al zei, sommige dvps met verslavingen en of schulden zullen het extra moeilijk krijgen. Met dat geldt voor alle anderen in dezelfde situatie ook.

Wie weet, misschien kom ik in deze periode van onthouding eindelijk van deze verslaving af ;)

Eddy_V
22 maart 2020, 09:53
De dames van deze vereniging werken allemaal in alle openheid.
Ze zijn zonder enige twijfel bekend bij het Finanzamt met hun activiteiten.
Je vroeg hoe het in Nederland geregeld is met ondersteuning.

Als dames 1000 euro in 2 uur verdienen mag je ervan uitgaan dat ze een “kleine” reserve hebben opgebouwd. Ook al maken ze daarmee niet zoveel uren als de gemiddelde dvp.

Kwibus2
22 maart 2020, 14:04
Het lijkt heel wat die 1000 euro in twee uur.

Eerst gaat de MWST eraf, blijft er 850 euro over.
Dan wil het agentschap ook een vorkje mee prikken, hou het op 200 euro.
Blijft er 650 over. Daar gaan de taxi kosten nog vanaf.
Dan houden ze nog steeds een aardig bedrag over.

Salomé heeft inderdaad een appeltje voor de dorst, ze kan het twee maanden uitzingen.
Veel dames zullen wel wat achter de hand hebben vooropgesteld dat ze geen geldverslindende gewoontes hebben zoals wit poeder.

Zelfs in een wereldstad als Berlijn zal de vraag naar dienstverlening in deze prijsklasse beperkt zijn.
Door tijdverlies vanwege verplaatsingen zullen die twee uur effectief neerkomen op drie uur.
Het agentschap heeft nog 11 andere engeltjes in de aanbieding: https://hetaera.de/highclass-escort-en/?lang=en
Het agentschap vraagt om 24 uur van tevoren te reserveren. Dat zal de animo om dames uit te nodigen ook beperken.

Met gemiddeld één klant per dag levert dat een bruto inkomen op van 13000 euro per maand.
Nog steeds goed betaald.
Toppers in een Laufhaus halen dat ook alleen moeten ze er meer voor doen.

Mentholbear
22 maart 2020, 15:33
Met gemiddeld één klant per dag levert dat een bruto inkomen op van 13000 euro per maand.

Zal wel met een korrel zout genomen moeten worden: "A hetaera is always exclusive; on average, she never goes on more than one date a week"

Eddy_V
22 maart 2020, 16:14
Zal wel met een korrel zout genomen moeten worden: "A hetaera is always exclusive; on average, she never goes on more than one date a week"
Oei.. dan zit ze nog onder Otto Normalverbrauch !

Das
22 maart 2020, 16:22
gaan we weer met zijn allen proberen uit te rekenen wat een DVP verdient?
Het is anders zo makkelijk!
zoals ze zelf altijd zeggen: TE WEINIG

Kwibus2
24 maart 2020, 00:22
Een keer per week lijkt me erg weinig, voor je het weet zitten er spinnenwebben op die flamoes.
Het zal wel een tot de illusiewereld behoren die het agentschap in stand probeert te houden.
De dames weten alles van de betere restaurants, wijnen en parfums.
Die kennis doe je niet op met een beneden modaal inkomen.

Mentholbear
24 maart 2020, 01:53
Klinkt ook beter tegenover de fiscus :smoke:

Kwibus2
24 maart 2020, 11:20
Feind hört mit.

Huubhuubbarbatruuk
24 maart 2020, 12:31
Feind hört mit.

Klopt ze weten precies wat hier geschreven word en maken er hun strategie op!

Willem2
24 maart 2020, 12:51
Klopt ze weten precies wat hier geschreven word en maken er hun strategie op!

De fiscus :eek:
Of bedoel je dames ;)

Huubhuubbarbatruuk
24 maart 2020, 14:13
De fiscus :eek:
Of bedoel je dames ;)
Beide weet ik uit beide kampen uit betrouwbare bronnen

Westermient
28 maart 2020, 10:45

Dat is inderdaad een marketing praatje: ze creëert men de illusie dat zo'n dame:

a Heel weinig en selectief date
b De klant zich bij vereert voelt dat hij haar mag ontmoeten
c Het dient als rechtvaardiging voor de extreem hoge tarieven

Meer daten = zo verdienen zowel dame als bureau ook veel meer. Alleen horen hun klanten dat niet graag vandaar het fantasie verhaaltje. Veel van hun klanten zijn best naïef denk ik, en daar profiteren zulke "high class" vrouwen en bedrijfjes van

Westermient
28 maart 2020, 10:52
Het lijkt heel wat die 1000 euro in twee uur.

Eerst gaat de MWST eraf, blijft er 850 euro over.
Dan wil het agentschap ook een vorkje mee prikken, hou het op 200 euro.
Blijft er 650 over. Daar gaan de taxi kosten nog vanaf.
Dan houden ze nog steeds een aardig bedrag over.

Salomé heeft inderdaad een appeltje voor de dorst, ze kan het twee maanden uitzingen.
Veel dames zullen wel wat achter de hand hebben vooropgesteld dat ze geen geldverslindende gewoontes hebben zoals wit poeder.

Zelfs in een wereldstad als Berlijn zal de vraag naar dienstverlening in deze prijsklasse beperkt zijn.
Door tijdverlies vanwege verplaatsingen zullen die twee uur effectief neerkomen op drie uur.
Het agentschap heeft nog 11 andere engeltjes in de aanbieding: https://hetaera.de/highclass-escort-en/?lang=en
Het agentschap vraagt om 24 uur van tevoren te reserveren. Dat zal de animo om dames uit te nodigen ook beperken.

Nog steeds goed betaald.
Toppers in een Laufhaus halen dat ook alleen moeten ze er meer voor doen.

In Amsterdam e.o. draaien die super exclusieve dames en bureau's ook veel op buitenlandse zakenlieden, die op kosten van hun bedrijf dit soort vrouwen daten. Alleen komen zulke heren nu niet of nauwelijks meer in de hoofdstad door alle vliegverboden / grenzen dicht etc.

Dus blijven alleen de lokale klanten over, maar die (als ze een eigen onderneming bezitten) hebben nu wat andere dingen aan hun hoofd: geen orders, vraaguitval, toeleveranciers in de problemen, moeten wellicht personeel ontslaan, hoge kosten die wel doorgaan, banken die gaan bellen over hun kredietlijn(en) etc etc. Ik vermoed dat die heren financieel ook even op rem trappen en geen ultra dure DVP's meer boeken

phoenix
30 maart 2020, 09:25
Kijk wat het nrc aangeeft al begin februari zijn er al mensen in Nederland besmet geraakt... dus wij beren , grote kans dat velen onder ons immuun zijn net als de dames van plezier... https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/groep-besmette-mensen-met-weinig-klachten-waarschijnlijk-groter-dan-gedacht/ar-BB11SekA?li=BBoPOOe&ocid=mailsignout&fbclid=IwAR2TbSXWWijUf1fSw_DymDL_j4cJJKNPrXvkSf95F W2xbziq8mqzOR_oOP8

vanKees
30 maart 2020, 12:47
Wenn ihr euren in Deutschland angemeldeten Favouritinnen was gutes tun wollt // Deutschkenntnisse Vorraussetzung //
dann schickt ihnen diesen Link:

https://www.arbeitsagentur.de/arbeitslosengeld-2/arbeitslosengeld-2-beantragen

vanKees

Eddy_V
30 maart 2020, 13:49
Kijk wat het nrc aangeeft al begin februari zijn er al mensen in Nederland besmet geraakt... dus wij beren , grote kans dat velen onder ons immuun zijn net als de dames van plezier...
De mannen die minimaal 2 maal per maand van januari tot en met maart naar de dames zijn blijven gaan, hebben hun nek uitgestoken en zijn de voorlopers in de groepsimmuniteit.
Daar zou wat meer dankbaarheid tegenover mogen staan.

phoenix
30 maart 2020, 14:15
genau eddy, en natuurlijk is geen enkele besmetting te herleiden begin februari... tot de carnaval....en daarna alleen vanwege de carnaval, stel je voor dat je vertelt dat je naar de hoeren bent geweest .. dan ben je slecht, zondig etc daarom wordt er ook zo hysterisch mee omgegaan... kijk bij hiv heb je seks gehad dat is het ergste al 2 eeuwenlang heeft de kerk en de staat je schuldig gemaakt... dat begon met alle gedachten die hebt zijn al zondig stel je voor dat je ene vrouw aanraakt...? ( lees michel floucault la historie de la sexualite.. ).. en nu corona ... wat voor schuld komt er nu bij stelletje idioten...

Kwibus2
30 maart 2020, 18:29
Valt mij op dat nog geen van de ijsberen zich hier gemeld heeft met het nieuws dat hij besmet is.
Zou het regelmatig verkeren in SC's dan toch een vorm van immuniteit opleveren?
Dan mag dat zoals Eddy zegt best wel eens gewaardeerd worden.

Mijn vaste taxi chauffeur heeft griep gehad ik niet. Nu is hij weer uitgeschakeld door een blaasontsteking. Is niet besmettelijk, ik heb dat ook niet.
Vermoedelijk beschik ik over een boven normale weerstand tegen wat er rond vliegt, afkloppen.
Laatste griep dateert van 1976, de Rusische. Na twee dagen weer aan het werk. Sindsdien geen verkoudheid meer en geen griep meer gehad.

Zeus1
30 maart 2020, 19:02
Vermoedelijk beschik ik over een boven normale weerstand tegen wat er rond vliegt, afkloppen.
Laatste griep dateert van 1976, de Rusische. Na twee dagen weer aan het werk. Sindsdien geen verkoudheid meer en geen griep meer gehad.

Proficiat

Westermient
30 maart 2020, 19:44
Valt mij op dat nog geen van de ijsberen zich hier gemeld heeft met het nieuws dat hij besmet is.
Dan mag dat zoals Eddy zegt best wel eens gewaardeerd worden.

Mijn vaste taxi chauffeur heeft griep gehad ik niet. Nu is hij weer uitgeschakeld door een blaasontsteking. Is niet besmettelijk, ik heb dat ook niet.

Dat klopt wel met het andere verdachte verhaal: online vele advertenties van dames die nzc doen. Dan zijn er nog vrouwen die dat doen, zonder er mee te adverteren. Er is zelfs een speciaal forum voor dacht ik.
Maar bijvoorbeeld op hookers heb ik nog nooit ook maar iemand gelezen die een soa had opgelopen. Statisch gezien.....stel zo'n vrouw heeft 500 klanten per jaar, en er zijn tig van zulke dames in Nederland...enfin, u snapt dat mensen het niet vermelden als ze iets oplopen vermoed ik.

Partycrasher
30 maart 2020, 20:01

Kijk, iedereen weet dat hoeren en hoerenlopers niks kan gebeuren. Hoeren en hoerenlopers zijn de gezondste wezens op aarde. Altijd geweest. Maar stél dat een van ons corona zou hebben, zou die het toch niet durven te zeggen. Omdat hij of zij bang is om uitgelachen te worden. Na vele jaren achter elkaar de meest smerige dingen te hebben gedaan zonder ziek te worden, blijk je na het halen van een frisse neus besmet te zijn met een griepje.

Piet Plezier
30 maart 2020, 20:03
Kijk, iedereen weet dat hoeren en hoerenlopers niks kan gebeuren. Hoeren en hoerenlopers zijn de gezondste wezens op aarde. Altijd geweest. Maar stél dat een van ons corona zou hebben, zou die het toch niet durven te zeggen. Omdat hij of zij bang is om uitgelachen te worden. Na vele jaren achter elkaar de meest smerige dingen te hebben gedaan zonder ziek te worden, blijk je na het halen van een frisse neus besmet te zijn met een griepje.

als ik Corona krijg, dat maak ik hier echt wel bekend, waarom zou ik dat niet doen.
Dat komen ze toch te weten
Bij ons van de BVE heeft nog niemand Corona.

deket
30 maart 2020, 20:16
er bestaat idd een speciaal forum hiervoor maar ik ga daar hier geen voor reklame maken omdat er meiden in besproken worden die verplicht worden om te nzc

phoenix
30 maart 2020, 20:41
ja maar piet jij heb al bavaria dan is corona maar een kleine stap...:tongue: wat zal het druk worden vd zomer... met al dei geile mannen en die arme meiskes zonder centen...

Kwibus2
30 maart 2020, 22:20
er bestaat idd een speciaal forum hiervoor maar ik ga daar hier geen voor reklame maken omdat er meiden in besproken worden die verplicht worden om te nzc

Heel goed dat je daar geen informatie over verstrekt.
Dat er vrouwen zijn die NZC zelf aanbieden is voor hun rekening.
Dat er fora zijn die dat propageren is verderfelijk. Hoe kun je vrouwen daartoe verplichten op een forum?

Vraag aub niet beantwoorden. dit is te afgrijselijk voor woorden.

Badslippers
30 maart 2020, 22:22
Vraag aub niet beantwoorden. dit is te afgrijselijk voor woorden.

Reageer er dan zelf ook niet op.
Bovendien is dit een forum en beslissen leden zelf waar ze wel en niet op reageren.

Mentholbear
30 maart 2020, 22:23
Zou het regelmatig verkeren in SC's dan toch een vorm van immuniteit opleveren?.

Ik hou me aan het anti virus recept van Sjeufke: wekelijkse portie bef sappen, en in al die maanden geen problemen gehad.
Ik begin me nu intussen alleen zorgen te maken zonder dat wondermiddel... :hammer:
;)

Dat klopt wel met het andere verdachte verhaal: online vele advertenties van dames die nzc doen. Dan zijn er nog vrouwen die dat doen, zonder er mee te adverteren. Er is zelfs een speciaal forum voor dacht ik.
Maar bijvoorbeeld op hookers heb ik nog nooit ook maar iemand gelezen die een soa had opgelopen. Statisch gezien.....stel zo'n vrouw heeft 500 klanten per jaar, en er zijn tig van zulke dames in Nederland...enfin, u snapt dat mensen het niet vermelden als ze iets oplopen vermoed ik.

Sterker nog, d'r zijn vast genoeg dames die tijdens hun kuur alweer aan het werk gaan. Hun vaste lasten als raamhuur, apartement etc lopen namelijk door...

En als hoerenloper loop je er denk ik ook niet graag mee te koop. Nieuws gaat rond als een vuurtje, al dan niet via tamtam. Van ijsbeer naar dvp naar dvp, en voor je het weet ben je een paria in een club of straat.

Persoonlijke anekdote, ik was es een dvp aan het masseren en besloot met haar de kamer op te gaan. Ik dacht dat het onze 1e keer zou worden, maar ze vertelde tot mijn verbazing (en lichte schaamte omdat ik overduidelijk dacht dat we nog niet eerder waren geweest) dat het soort van niet onze 1e keer zou worden. Verbaasd keek ik haar aan? En ze vertelde me dat we een hele lange tijd geleden op de kamer waren geweest, voor alleen een normale massage.
Het kwartje begon toen te vallen. Was jij dat, vroeg ik verbaasd? Ik was toen namelijk... uhm 'buiten bedrijf'. Maar vond (en vind nog steeds) een dagje SC kamerloos te verlaten niet kunnen. Ik had haar vooraf op de hoogte gebracht, want ik ga niemands z'n broodwinning bewust in gevaar brengen. En al helemaal niet voor zo iets futiels als mijn eigen genot. Ze bleek dat blijkbaar niet te zijn vergeten, en zei het erg te waarderen. En dat heb ik geweten, want ik werd heerlijk verwend.

Ik denk dat ik nu eerder een weekje over zou slaan, gelukkig heb ik daarna niet meer voor die keuze moeten staan.
Bedenk me overigens dat die wekelijkse routine ook best goed uit komt. Er is dan tijd om op een SOA (hoewel niet alle) te reageren. Maar voorheen toen ik elke dag ging, zou dat niet lukken. Mede daarom dat destijds het merendeels met jasje gebeurde om de kans te verkleinen.

Wentelt Eefje
31 maart 2020, 06:46
Ik vind ook zo'n NZC forum helemaal niks! NZC doe je alleen met DVPs die op het graf van hun moeder (die vervolgens verrassend vaak nog blijkt te leven) zweren dat jij zo speciaal bent dat ze dat alleen met jou doen...

John mc Snek
31 maart 2020, 11:04
Ik vind ook zo'n NZC forum helemaal niks! NZC doe je alleen met DVPs die op het graf van hun moeder (die vervolgens verrassend vaak nog blijkt te leven) zweren dat jij zo speciaal bent dat ze dat alleen met jou doen...

Huh zeggen ze tegen jou ook dat je speciaal bent, dacht dat ik de enige was. Zouden ze dan liegen?

rmjhexe
31 maart 2020, 12:38
Wat is dat nzc?

Mentholbear
31 maart 2020, 12:59
Huh zeggen ze tegen jou ook dat je speciaal bent, dacht dat ik de enige was. Zouden ze dan liegen?

Nee, dat heet klapeksteren en zou volgens DVP essentieel anders zijn :roll:

Wat is dat nzc?

Niets voor jou.

Dat is iets voor tankboys ;)

(Volgens mij legde je mij in de Villa uit wat dat was :rolleyes:)

HellaHolla
31 maart 2020, 13:08
Wat is dat nzc?

NZC is hetgeen waar we allemaal met smacht op wachten op dit moment:

Neuken Zonder Corona

rmjhexe
31 maart 2020, 14:04
Dacht zelf niet zonder condoom

John mc Snek
31 maart 2020, 14:17
RT service oftewel Roemeens Totaal.
Benny vond het prima, zolang je zijn gier maar niet volknalde...

pietSAN
1 april 2020, 15:56
Beste mensen,

Het advies over sekswerk is gewijzigd:
Contactberoepen tot 28 april niet uitoefenen en niet naar toe gaan.
Oftewel geen sekswerk aanbieden en niet naar een sekswerker toe gaan.
Leuker kan ik het niet maken.

Lees op prostitutie.nl (https://www.prostitutie.nl/nl/corona-seks-soas-sekswerk/)meer over corona, soa's en sekswerk.

Als je toch naar een sekswerker gaat die wel werkt - omdat zij/hij nu eenmaal niet anders kan inzake inkomen - hou dan rekening met alle algemene adviezen aangaande corona.
Seks hebben op 1,5 meter afstand kan niet, maar je kunt wel extra hygiënisch zijn en ga vooral NIET als jijzelf klachten hebt of wanneer iemand uit jouw huishouden ziek is of ziek is geweest.
En sla alsnog een date af aan de deur als de sekswerker hoest of snottert.

Blijf gezond allen!!

Vriendelijke groet,
pietSAN