Inloggen

Volledige versie bekijken : Zu viele Rubriken

Willi69
13 maart 2007, 20:11
Ich bin der Meinung, dass es hier mittlerweile zu viele Rubriken (Unterforen) gibt! :o Was meint ihr?

PS: Muss ich das jetzt unter "Algemeen Ge-IJsbeer", "Enquete-draadje", "Ideeënbus" oder "Algemene mededelingen" posten? :green_smi

Azrael
13 maart 2007, 20:32
Ich bin der Meinung, dass es hier mittlerweile zu viele Rubriken (Unterforen) gibt! :o Was meint ihr?

PS: Muss ich das jetzt unter "Algemeen Ge-IJsbeer", "Enquete-draadje", "Ideeënbus" oder "Algemene mededelingen" posten? :green_smi

Nee, ben ik het niet mee eens. Iedere rubriek dient een bepaalt belang of vervult een bepaalde behoefte. Laten we ophouden te discussieren of we nog wel zouden moeten discussieren...

little diablo
13 maart 2007, 20:57
En ik ben het ook niet met je eens, alle rubrieken geven veel lees plezier en info;) :freu:

Saluti L Diablo

Willem2
13 maart 2007, 22:04
Na vrijdag, zaterdag hoort U allen meer van ons ;)
Uiteraard kan je hier altijd nog met ideeën komen. Of hoort dat eigenlijk ergens anders ;)

Willem2 :wink:

Babbel
13 maart 2007, 23:57
Was meint ihr?

Ja oder doch nein ;)

Big30
14 maart 2007, 01:41
Ja oder doch nein ;)

Auf Deutsch also "Jein" ;)!

neukie
14 maart 2007, 16:42
@Willi69

Ein wenig Holländisch sollte man schon können bevor man kritisiert.....Ein "enquete draadje" ist was völlig anderes als ein "ideeënbus". Und Du siehst an den Reaktionen, daß Deine Meinung nicht unbedingt geteilt wird. :green_smi
Außerdem ist diese Diskussion vm völlig unnötig, weil es in einem Forum doch wohl eher um Inhalte als um Anordnungs-Schemata geht.
n.

Flurkman
15 maart 2007, 09:13
Sommige ijsberen lullen bij het leven. Een aantal zou beter vreemdgaan bij het leven, en dààr dan over schrijven...

Willem2
15 maart 2007, 11:50
Sommige ijsberen lullen bij het leven. Een aantal zou beter vreemdgaan bij het leven, en dààr dan over schrijven...

@Flurkman
Vertaal dat eens in het duits :D ;)

Flurkman
15 maart 2007, 15:13
Manche Eisbären schwatzen ohne Ende. Es gibt mehrere die besser mehr poppen sollten, und dann darüber schreiben...

(Duits is niet mijn sterkste vak...)

rplover
15 maart 2007, 15:59
Manche Eisbären schwatzen ohne Ende. Es gibt mehrere die besser mehr poppen sollten, und dann darüber schreiben...

@ Flurkman
Vertaal dat eens in het Nederlands :D;)

neukie
15 maart 2007, 16:35

Was zonder foutje.....:smile2: :smile2: :D

neukie

Forza...germania
18 maart 2007, 00:05
Er zijn idd nogal wat rubrieken onder Clubs Duitsland bijgekomen; ik vind dit niet echt een vebetering.

Big30
18 maart 2007, 02:03
Er zijn idd nogal wat rubrieken onder Clubs Duitsland bijgekomen; ik vind dit niet echt een vebetering.

Er zal nog eens goed nagedacht worden over een heldere en overzichtelijke indeling der rubrieken.
Nog even geduld a.u.b. .

Willi69
18 maart 2007, 14:27
Sehr geehrter Herr Super-Super-Mod,

Ein wenig Holländisch sollte man schon können bevor man kritisiert.....
ich glaube nicht, dass das mit Sprachproblemen zu tun hat! :nee:

Ein "enquete draadje" ist was völlig anderes als ein "ideeënbus".
Aus "Was meint ihr?" hätte ich ja auch eine Art Umfrage starten können, außerdem ist es ein Verbesserungsvorschlag, die Anzahl der Unterforen wieder zu reduzieren. ;)

Und Du siehst an den Reaktionen, daß Deine Meinung nicht unbedingt geteilt wird. :green_smi
a) weiß man zu Beginn einer Umfrage nie, wie die ausgeht (sonst könnte man sich die Umfrage ja sparen :rolleyes: ),
b) gibt es mittlerweile auch erste zustimmende Stimmen! :D

neukie
18 maart 2007, 21:43
Unabhängig von Deinem thread sind wir seit dem letzten admin-mod-Treffen dran. Das Bessere ist immer der Feind des Guten.

Nur hast Du Deine Kritik etwas unglücklich vorgetragen.:D Vielleicht wartest Du einfach mal ab.

Flurkman
21 maart 2007, 12:24
Ach, teveel of te weinig rubrieken...?

Ik was toevallig iets aan het zoeken (over Kameroenese Mandy van Freude39) op het Duitse Rheinforum.... Mannekes, wadisda een soep... Daar wordt bijna niks bijgehouden per adres (wèl per regio, maar je kan 200 clubs per regio hebben, en alles staat gewoon door mekaar!).

Geef mij dan toch maar het Ijsberenforum, al of niet met een rubriekje méér of minder...