PDA

Volledige versie bekijken : Juli(e) (Roemeense)

db2
26 december 2019, 01:54
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Juli(e) (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Beffen
Extra info:Sinds enkele dagen in gt

db2
26 december 2019, 01:59
Vandaag eerste kerst dag, kwam deze bijzonder mooi dame onwennig de receptie uit lopen, ik was verblind door haar schoonheid!
Direct toeslaan was mijn gedachte.
Te stelde zich voor als Juli(e).
Ze was nog maar 2 of 3 dagen in gt, maar wat een mooie dame met stijl!
Afgetast wat ze aan service aanbood, gelukkig lag dat binnen de lijnen van wat ik wou hebben, dus sleutel laten halen.
Het werd een super uur op de kamer, ondanks dat ze beeldschoon is, bied ze ook goede service, dat ik daarna nog een uur met haar heb mogen verbrengen!

Player
26 december 2019, 08:36
Verdorie, als ik dat allemaal zo lees zal ik toch rond de jaarwisseling al eens moeten binnenspringen in GT ipv te wachten tot in de loop van januari. Laten ze daar toch al heel wat nieuw lekkers starten op jaareinde zekers. Morgen staat ss op het programma, maar maandag dan misschien GT.

Altijd leuk als je bij de eerste klanten bent van een nieuwe dame, ze blijven zich dat herinneren...

Bachatero
21 januari 2020, 19:35
Vandaag speciaal voor deze dame voor de eerste keer ooit naar GT gegaan in plaats van naar mijn vaste club in Vaals. Via via vernomen dat zij sinds december daar werkt (thx Victor)en ik kon amper wachten om haar na 7 maanden terug te zien.
Ik ken haar van haar tijd in Sixsens en heb er, tegen mijn gewoonte in, toen wekelijks mee gekamerd. Persoonlijk vind ik haar bloedmooi, naturel, verstandig en een tikje mysterieus. Al vanaf onze eerste kamer een bijzonder goede “clic” mee.
Op de kamer eerst wat bijgepraat en daarna vastgesteld dat haar service er ontegensprekelijk nog heel wat op vooruit gegaan is.
Zeer voldaan na 1,5 uur de kamer verlaten en samen gaan eten.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Player
21 januari 2020, 20:08
Was afgelopen vrijdag in GT, maar denk niet dat ik deze dame heb gespot. Moet wel zeggen dat ik van de ene in de andere kamer ben gevallen... Beschrijving is nogal summier. Geen tatoeages, piercings,.. of andere bijzondere kenmerken?

Bachatero
21 januari 2020, 21:28
Even een iets uitgebreidere beschrijving : erg lang zwart haar, geen tattoos, geen opgespoten lippen, geen piercings, slank, eerder kleine borsten, zit steeds alleen, voorname en fiere uitstraling, momenteel eerder bleke huid.
Hopelijk lukt het zo om haar te vinden.
Meestal is ze er van 11.00 tot 24.00
Volgende week gaat ze een week naar huis en ze zou terugkomen op 4 februari...

Player
21 januari 2020, 21:31
Zaterdag ga ik naar de party, zal mijn ogen open houden. De Chinese kleedjes maken het misschien iets moeilijker.

John mc Snek
21 januari 2020, 21:35
@Bachetero: gaat dit om Alexandra SS, die daar ergens in maart ( zogenaamd) nieuw was en studente?
Die voldoet namelijk redelijk aan de omschrijving , leeftijd, bleek en super naturel ( maar wel een ietwat flinker achterwerk in verhouding tot haar slanke lichaam)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Player
21 januari 2020, 21:48
@Bachetero: gaat dit om Alexandra SS, die daar ergens in maart ( zogenaamd) nieuw was en studente?
Die voldoet namelijk redelijk aan de omschrijving , leeftijd, bleek en super naturel ( maar wel een ietwat flinker achterwerk in verhouding tot haar slanke lichaam)

Flinker achterwerk, dan denk ik te weten over wie het gaat. Ze zat meestal op één van de barkrukken langs de glazen binnenwand. Kijkt steeds neer ipv voor zich uit als ze langsloopt. Zag me d'er nogal bedeest uit. Tijdens mijn bezoek op 30/12 nog even getwijfeld haar aan te spreken, maar uiteindelijk gaf ik de voorkeur aan Antonella (tot tweemaal toe [emoji16]). Afgelopen vrijdag zeker niet toe gekomen. Echt slank zou ik ze nu niet noemen.

John mc Snek
21 januari 2020, 22:50
Nee niet echt slank maar wilde B niet op de tenen trappen :)
Indien het de bewuste dame is: girl next door look, bleke huid maar wel heel fris naturel en verlegen uitstraling.
En was zogenaamd helemaal nieuw in het vak in SS , hetzelfde verhaal dat ze in YY ook vertelde toen ze daar in 2016-17 was.
Roemeense waarheden noemen ze dat.
Maar eerst even afwachten of B kan bevestigen of het om dezelfde gaat, lijkt er wel op gezien je reactie.
Maar op of onder Antonella liggen is ook niet verkeerd :)

Bachatero
22 januari 2020, 08:57
Vorig jaar werkte ze in SS van maart tot juli onder de naam Emma en blijkbaar voorheen in YY als Alexandra. Je kan haar draadje nog terugvinden in het forum onder SS. Ik heb er toen ook vaak mee gekamerd alhoewel haar service toen nog wat beperkter was.
Momenteel 6 kilo slanker dan vorig jaar en dus nu redelijk strak afgelijnd...

Player
22 januari 2020, 09:16
Dan spreken we over dezelfde, de omschrijving had me ietswat op een verkeerd been gezet [emoji57]

John mc Snek
22 januari 2020, 10:42
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45795-Alexandra-(Roemeense)&p=500064#post500064

Gevonden...

Pret heeft het in de laatste post over de bardame van SS, dat is inderdaad een andere Alexandra dan deze dame die in SS Emma heette en aldaar ook nog wel een draadje zal hebben, net als onder eventuele andere clubs waar ze vers uit de collegebanken nieuw in het vak is begonnen :)

satanic surfer
29 juli 2020, 11:39
==> sixsens, middle of the roadservice zonder enigerlei hhg