Volledige versie bekijken : gynaecologenstoel in de nieuwe gangbang ruimte Sixsens
rokkenjager
4 december 2019, 09:53
Graag wil de investeringscommissie van de nieuwe gangbangroom weten of er behoefte is aan een gynaecologenstoel in deze ruimte
32901
schoolmeester
4 december 2019, 10:11
Vergeet hem niet op de rem te zetten.....
Groet, schoolmeester.
WA
4 december 2019, 10:12
Neen.
Er heeft zich nog nooit een gynaecoloog noch stagiair gemeld bij de theke die met rugklachten na specifieke handelingen zoals het manueel en oraal beoordelen van het vrouwelijke geslachtsorgaan van de kamer kwam. Ook de penetratie, welke geschied door het herhaaldelijk inbrengen van het mannelijk geslachtsorgaan levert hoogst zelden blessures op. Er kan dan ook geconcludeerd worden dat er nauwelijks tot geen risico’s verbonden zijn aan gynaecologische handelingen en men zich de investering in een dure stoel kan besparen.
rokkenjager
4 december 2019, 10:23
Overigens wordt er op verzoek van Ana en Delia ook een neukmachine geplaatst voor het geval ze zijn aangewerkt en stil mochten vallen. Deze sletten blijven namelijk het liefst doorlopend gevuld! Ik zelf denk dat dit overbodige luxe is aangezien er weinig kans is dat ze droog zullen vallen. De sletjes zijn bijna doorlopend geboekt.32902
Piet Plezier
4 december 2019, 11:52
ik Goch staat er ook 1
Daar hebben er al zeeeer veel in gelegen, waar ik mee op de kamer was.
Willem2
4 december 2019, 12:04
Beste Piet,
Ik begin me echt zorgen om je te maken want in clubs worden die stoelen toch door mannen gebruikt ;)
phoenix
4 december 2019, 12:04
kun jij geen cursus opzetten piet' hoe neuken we in de gynecologenstoel?":eek:
Piet Plezier
4 december 2019, 14:18
Beste Piet,
Ik begin me echt zorgen om je te maken want in clubs worden die stoelen toch door mannen gebruikt ;)
Hahahaha, maak je om mij niet druk
Wat jij zegt daar heb ik nog nooit van gehoord
Verklaar je nader aub ;)
Piet Plezier
4 december 2019, 14:19
kun jij geen cursus opzetten piet' hoe neuken we in de gynecologenstoel?":eek:
ik zal bij van GOCH wel een cursus opzetten
Ga jij in de stoel liggen, en Willem doet dan voor hoe het moet. ;)
JonnyFontane
4 december 2019, 15:08
Meteen een praktijkles.....
phoenix
4 december 2019, 15:12
nee Piet in doe niks gij mot wel alles netjes efkes voordoen he...
freek12000
7 april 2020, 09:26
Is die gangbang ruimte er nog?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
frenske007
7 april 2020, 12:24
Helaas, gesloten ;)
Kwibus2
9 april 2020, 22:04
Als gyneacoloog heb ik al z'n moeite na mijn werk nog een beetje van mijn hobby te genieten.
Nu dreig ik in de clubhuizen ook nog voortdurend geconfronteerd te worden met mijn werkzaamheden.
Vriendelijk verzoek het plaatsen van dit soort middelen niet verder te propageren.